Partyflock

Forumonderwerp · 692783
Waarschuw beheerder
donateur
Ben even aan het checken of er mensen zijn (net zoals ik) die dus ook vinden dat Cristiano Giusberti a.k.a. Technoboy de Nr.1 Hardstyle DJ is?

Ik ga nml. al 13 jaar naar feesten, en ben nog nooit fan geweest van een DJ ofzo, maar deze gozer slaat werkelijk alles (vind ik) vandaar dat ik hem de Elvis van de Hardstyle vind!!!

Mee eens of niet?

:respect: 2------> Technoboy

Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk zullen er wel meer dat vinden ja aangezien die vent op elke line up staat.... en zo nodig ook nog is afsluit...

maar in mijn geval?? nope!

Waarschuw beheerder
weet je wie elvis was?!
Waarschuw beheerder
niet vloeken! Ga je mond spoelen, misbruik de naam van Elvis niet. Noem m dan voorzichtig de king ofzo... I mean, COME ON

Waarschuw beheerder
:nee: hij staat zowat op elke line up maar het duurt niet lang en dan vergaat hem hetzelfde als Dana, dan wordt je uitgekotst.
Waarschuw beheerder
donateur
Ache-T 15 juli 2004 16:22
niet vloeken! Ga je mond spoelen, misbruik de naam van Elvis niet. Noem m dan voorzichtig de king ofzo... I mean, COME ON

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gister een feestje gehad waar Technoboy draaide moet zeggen niet helemaal mijn smaak!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die Elvis vergelijken met 1 of andere Harqstijl dj moeten nodig valium hebben. Pffff ga toch weg man...

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
nou hij komt aardig in de buurt :jaja:

bart hoe wat t in berlijn ;)

Waarschuw beheerder
Een hardstyle dj die net komt kijken
euh kweet niet waar jij de laatste 2 jaar hebt gezeten maar technoboy is er al een tijdje :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De helft van de muziekgeschiedenis is gebaseerd op Elvis :yes:

Geloof niet dat wij ene Technoboy zo zullen heugen :-)

Vindt meer dat Technoboy de Sjonnie in de Jordaan is :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou.... vind t meer een soort van Koos Alberts. Maken allebei pokkeherrie en over 30 jaar zullen er maar weinig cdtjes meer van hem zijn die nog gedraaid worden. Pffff Elvis... laat naar je kijken, topicopener...
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
spoor jij wel helemaal ?
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha mensen relax man, hij is voor mij (let op MIJ) gewoon de elvis van de hardstyle!!!!

Enne robert berlijn was zeer vet, vooral het optreden van Elvis op Love Bass ;)

Tja hij staat niet voor niets meestal als afsluiter......en van mij mag iedereen hem uitkotsen, hij hoeft zelf ook niet zonodig de poi-jopi te zijn, en dat siert hem nu juist!!!

:respect: 2----> Cristiano!!!!

Waarschuw beheerder
Hij lijkt zelf op Elvis

Had Elvis ook geepileerde wenkbrauwen?? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 .:: AAF ::. The One And Only Dominator

Had Elvis ook geepileerde wenkbrauwen??

Tja das wel minder, maar ja het is en blijft een Italiaan hè ;)

Mij schijt het niet als anderen hem niet tof vinden, iedereen heeft recht op zijn /haar eigen mening, maar ja ik vind hem gewoon echt top!!!!
Hij staat altijd garant voor een vette set vandaar dat hij ook vaak afsluit!

Vind het wel lachen hoe sommige mensen reageren btw!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm een kleine vergelijking:

Elvis:
- was revolutionair omdat hij de eerste blanke was, die Rock & Roll maakte.
- werd gezien als een mannelijke god door vrouwen (en sommige mannen)
- heeft talloze succesvolle films gemaakt.
- heeft een heleboel succesvolle albums gemaakt.
- is een idool, een icoon
- was miljonair
- heeft een historisch monument, genaamd Neverland
- heeft een mooie dochter en vrouw

en nu terug naar Technoboy... wat zijn de gelijkenissen? :S

No offence, leuke dj hoor maar vergelijken met Elvis vind ik ook te ver gaan...

Waarschuw beheerder
vooral het optreden van Elvis op Love Bass

whahahahah :respect:

Waarschuw beheerder
Dat doet ie ook niet, Elvis was goed in Rock And Roll en Technoboy op Hardstylegebied (vind hij)
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
Technoboy is goed in het verzieken van mijn oren! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Juist .:: AAF ::. The One And Only Dominator

Kerel jij begrijpt het tenminste!

Mensen ;ik vind persoonlijk Elvis ook heel vet, vandaar misschien dat die naam bij me tebinnenschoot, maar ik bedoel dus geen vergelijking qua muziek of personage, het is maar een kreet voor :
het feit dat IK Technoboy de vetste DJ vind :yes:

Ik merk trouwens wel dat veel van de mensen die van technoboy's muziek houden niet of nauwelijks op het forum kijken, 90% negatieve reacties, vraag me dan ook af waarom het dan altijd zo fucking druk is als hij ergens draait...... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Soulmates :D
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
2 poupoulossos:

omdat het stoer is om hardstyle te dissen en technoboy nog steeds een pispaaltje is voor de meesten.

maar je had hem gister moeten zien/horen mixen. echt nog nooit zo gehoord van hem :|. Hij speelde zelfs met de faders en knoppen wat hij normaal nooit doet!!!

echt SUPER!!

en nogmaals, pf is vol met meelopertjes. De gabbertjes vinden hardstyle ook kloten etc.. maar hoeveel gabbertjes zie je niet op hardstylefeesten rondlopen. en hoeveel zie je er niet hakken op hardstyle?!

Technoboy --> :respect:
nuchtere man met beide beentjes op de grond. en dat zijn er helaas niet veel meer.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Markymark a.k.a. Mani :respect:

I know man i know.......

Heb je trouwens gezien met Cris op Q-beach toen ie daar draaide......

Waar heeft hij gister gedraaid btw?

greetz (nog zo'n nuchtere man;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
of het nou wel of geen vergelijking qua muziek of personage is, Elvis is met niemand te vergelijken, dus om dan ZIJN naam als soortement van kreet te gebruiken... :no:

en ja, die mix van junkie xl en van paul oakenfold (meen ik) vind ik bagger :dood:

Waarschuw beheerder
mag ik even hard lachen
Waarschuw beheerder
2 poupoulossos: dat kan op q-beach :)
gister in palladio in Helden. was vet! :yes:

2 X-ception: lach even :)
Waarschuw beheerder
Ben het ook wel met de topic opener eens, qau hardstyle heeft technoboy de betere platenkeuzes en een hoge pitch tja dat maakt dat uurtje waarin die meestal afsluit echt wel beter...

Maar technisch kan ik vele DJ opnoemen die wel beter zijn dan hem....
Waarschuw beheerder
donateur
2 The original T

Ben ik met je eens, ik wist niet dat ik zo in detail moest treden op het forum joh......

Misschien had ik er neer moeten zetten technoboy degene die er het grootste feestje van maakt ;)

Hij is zeker niet de meest technische DJ, maar als je het mij vraagt zijn er maar weinig DJ's die er zo'n feessie van maken als hij!

Waarschuw beheerder
klote zou gister ook naar Helden gaan haha maar niemand wilde mee, altijd leuk daaro.

Ik heb nix tegen technoboy alleen om em Elvis te noemen gaat natuurlijk veels tever:)
Waarschuw beheerder
Wat je ook van hem of zijn muziek mag vinden hij is wel mr. Hardstyle himself.
Niemand heeft zo'n grote invloed op deze muzieksoort gehad. ik ken ook wel betere en vettere dj's maar daar gaat hiet toch niet over?

oja en hij is een superrelaxte gozer (y)
Waarschuw beheerder
Kattivo die positief is over een hardstyle dj,

wil iemand me knijpen , ik droom :|

;P

Artiest Scott Marten
Waarschuw beheerder
Waarom vind je Techno boy zo goed dan?

Hij zelf maakt geen muziek!! Ik bedoel hij maakt het met nog een handje vol andere mensen:s

Heeft denk ik al 70 platen op zijn naam staan en hoeveel zijn er nou echt goed????:s

En hij kan pas denk ik 1 jaar een beetje draaien!!
Dus waarom zou hij dan beter zijn dan isaac ofzo?
Waarschuw beheerder
Kattivo die positief is over een hardstyle dj,

wil iemand me knijpen , ik droom

hoezo? :P

Je kan gewoon niet ontkennen dat hij degene is die hardstyle gamaakt heeft tot wat het nu is (goed of slecht maakt niet uit)

Niemand die zoveel hardstyle producties maakt (goed of slecht)

De eerste die het woord Hardstyle gebruikte.

Niemand die zo'n grote invloed heeft op ook andere producties (goed of slecht)

Of je het leuk vind of niet :)

Waarschuw beheerder
hmm...hij was gister toch egt wel zeer goed hoor...:D:D:D

Waarschuw beheerder
als technoboy dood is gaan we dan rond zijn huis kijken en feestjes geven waar je als technoboy look alike gaat rondlopen??

foei!
Waarschuw beheerder
technoboy @ defQon 2004/inQontrol/QlubTempo25 (dat zijn alleen een paar voorbeelden waar ik meteen op kom)
download de live sets maar en kom dan maar eens met je gezeik dat ie niet kan draaien en het voor geen meter klinkt enz. enz. (behalve dan als hardstyle je niet boeit,maar dan moet je hier niet eens reageren vin ik) PUNT.

Waarschuw beheerder
appels met peren vergelijken dit

kom dan met iemand die echt wat betekent in de house scene en laat elvis met rust

Waarschuw beheerder
Hallo hoe lang draait hij al in nederland??? ja lang ja
Ik was der bij toen hij voor het eerst kwam draaien hier in nederland. Kon nog geen plaat aan mekaar mixen. stond hij daar met zweet op zn hoofd!! Supermarco gay draait nog beter toen:s
en je weet hoe die draait toch!!
Waarschuw beheerder
Poncho vogel...doe eerst eens even verder lezen dan de eerste post. is al gezegd hoe hij dit opvat...

2 dat dan weer wel: wil jij me zeggenwaar ik die set van QT 25 kan downloaden? :P die willik wel hebben

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
As the snow flies On a cold and
gray chicago mornin’ A poor little baby child is born In the ghettooooooo... :respect:
Waarschuw beheerder
ik heb hem zelf op een cdtje , maar ik zal het ff vragen aan diegene van wie ik em heb en dan hoor je het wel van me ;)

*off topic*

DAMN WAT WAS DAT EEN VETTE SET:)
Waarschuw beheerder
donateur
Jep ik wil die set van QT25 ook wel ja!!!!!

Eindelijk mijn medestanders zijn ontwaakt!!!!!

:respect: 2----> dat dan weer wel!
Waarschuw beheerder
heb je hem echt op cd? :|

hoe kom je eraan dan? is niet uitgezonden toch?

damn damn damn die willik hebben :yes:
Waarschuw beheerder
Mike Heart, das pas een Elvis
Waarschuw beheerder
Setje van QT25 :s ,vetttttttt, tenminste wat ik me er nog van kan herinneren...

En idd hoe kom je eraan, en misschien nog wel belangrijker hoe kom ik eraan :p

Waarschuw beheerder
t was toch Q-dens die hardstyle verzonnen heeft.
als ik aan Elvis denk, denk ik aan muziek pioniers en dat is Technoboy toch niet, ook niet voor de hardstyle.
Waarschuw beheerder
mensen laten we even eerlijk zijn :)

technoboy mag dan niet zo goed zijn in mixen maar de platen die hij draait zijn gewoon mega vet

en T Qlubtempo #25 setje was het mooiste ooit

en als technoboy afsluit krijg ik tenminste net dat beetje meer energie om helemaal los te gaan!!!!!
Waarschuw beheerder
qau hardstyle heeft technoboy de betere platenkeuzes en een hoge pitch :jaja:

Markymark a.k.a. Mani = (L)

:9
Waarschuw beheerder
Elvis was de technoboy van de rock n roll...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 in Qontrol
en als technoboy afsluit krijg ik tenminste net dat beetje meer energie om helemaal los te gaan!!!!!

juist man JIJ begrijpt helemaal wat ik bedoel!!!!

:respect:

2 CrinCrin
Elvis was de technoboy van de rock n roll...

Eindelijk iemand met de goede humor!!!!!

:respect: 2you man!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe krijg je van Technoboy energie als die afsluit?

ga dan maar eens trance Generators checken:P:P
ben benieuwd wat je daarvan dan zult krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
2 X-Ception

Die draaien op Q-Base.....ben benieuwd, ga nu ckersteweten ff kijken!

I'll let you know wat ik kreeg.......

Waarschuw beheerder
Wat maakt die gozer dan zo goed???? Begrijp dat echt niet?? Leg eens even uit???

En dan ben ik niet benieuwd naar zijn platen keuze of zijn mixtechnische kwaliteiten maar wat maakt hem voor mensen zoals poupou nu zoveel beter als die andere.

Heb al vele sets gehoord van deze man maar heb nooit dat beetje extra kunnen ontdekken.

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Wat maakt die gozer dan zo goed???? Begrijp dat echt niet?? Leg eens even uit???

En dan ben ik niet benieuwd naar zijn platen keuze of zijn mixtechnische kwaliteiten maar wat maakt hem voor mensen zoals poupou nu zoveel beter als die andere.

Heb al vele sets gehoord van deze man maar heb nooit dat beetje extra kunnen ontdekken.

Inderdaad! Alleen een beetje minder wel. Deze gast bakt er weinig van. Zijn platenkeuze en snelheid is misschien voor sommige een overtuiging, maar mixtechnisch vind ik het egt bagger. Hoor(de) heel vaak fouten in zijn sets, en dan liet hij de platen ook rustig 15 sec ongelijk lopen!
Waarschuw beheerder
Als het maar lekker beuqt (y)
Ik ga écht niet continu op de fouten lopen letten, heb wel wat beters te doen!
Waarschuw beheerder
Hallo hoe lang draait hij al in nederland??? ja lang ja
Ik was der bij toen hij voor het eerst kwam draaien hier in nederland. Kon nog geen plaat aan mekaar mixen. stond hij daar met zweet op zn hoofd!! Supermarco gay draait nog beter toen
en je weet hoe die draait toch!!

Scott jij bent mijn held ;p
Hij heb helemaal gelijk hoor die set van qlimax als die overmixt naar builder wat een gigantische fouten en zo zijn er nog wel 1000000 op te noemen dank je scott!!! :D

Waarschuw beheerder
Als het maar lekker beuqt

:no:

Ik weet niet of je dat verhaaltje op Discogs wel is gelezen hebben, maar die gozer is al lang bezig en natuurlijk een grondlegger.

Titanic Records 1 t/m 10 :respect:
Hij heeft met allemaal wel iets te maken, niet zozeer als producer maar toch.

Mixtechnisch nooit gehoord, nooit zin om te downloaden als je die verhalen al hoort.

En tja dat de producties de laatste tijd een beetje achteruit gegaan zijn is denk ik geen nieuws meer ;)
Waarschuw beheerder
Ik weet dat de set op qlimax behoorlijk slecht was mixtechnisch gezien, maar ik weet ook hoe zenuwachtig die man was voor die set...

Ik weet dat hij het kan, heeft hij gister dik bewezen. Al vind ik persoonlijk dat hij in de kleinere clubs beter is dan op de massale feesten.

Waarschuw beheerder
Daar valt of staat een goede dj onder andere ook op. Wreed maar waar.

Waarschuw beheerder
Als een dj zijn zenuwen niet in bedwang kan houden is het geen topper zo simpel is dat. En verschil in grote en kleine feesten hoort er ook niet te zijn dus zo staan er dus alweer heel wat vraagtekens bij technoboy in dit topic
Waarschuw beheerder
Ik heb Elvis nog nooit horen (of zien) zagen.

Dat zegt voor mij, als kenner, al genoeg...

Elvis (y)
TeChNo BoIIiiii (n)
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
wat een loos toppic weer :no:

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Het draaien van hem heb ik nou wel gehoord, maar zijn producties zijn :respect:
Waarschuw beheerder
x-ception heb de trance generators live op xqlusive italy gezien en op E-fect die beuqen ook wel hard maar tog vind ik persooblijk technoboy net iets beter maarja smaken verschillen en das maar goed ook :):)
Waarschuw beheerder
tja , het is wel zo dat als hij afsluit er weinig tot geen mensen stil staan , en degene die stil staan die hebben zoveel drugs op dat ze niet eens meer weten waar ze zijn;)

of hij nou fouten maakt of niet:P, christiano is still number one HS dj @ this moment:D

Waarschuw beheerder
donateur
Als een dj zijn zenuwen niet in bedwang kan houden is het geen topper zo simpel is dat

Bullshit.
Zou jou wel eens zien voor een zaal met 30.000 man :devil: vraag me af hoe zenuwachtig jij dan zou zijn. Hoef je geen topper of beginneling voor te zijn. Tis altijd wel weer spannend.
Waarschuw beheerder
Technoboy de Elvis van de Hardstyle

Wat een geweldige vergelijking.
Dana zal wel Madonna zijn,SMM Micheal Jackson en Luna Prince.
Altijd leuk met die hardstyle freaks over muziek discusieren.
Hardstyle is met alle respect net zo dood als Elvis :devil:
Waarschuw beheerder
Da Phool is Boy George :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Dana zal wel Madonna zijn,SMM Micheal Jackson en Luna Prince.

Rare vergelijkigen maak jij dan

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Mixtechnisch is Technoboy echt niet zo goed (standaard speeltruukjes)
Productietechnisch doet hij steeds dezelfde ideeen in andere volgorde met een ander gejat melodietjuh.

Ik ben echt niet tegen hardstyle, maar Technoboy is deze verering echt niet waard.

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
technoby :kots:

elvis :respect:

donder toch op met je hardstyle!
Waarschuw beheerder
En verschil in grote en kleine feesten hoort er ook niet te zijn

dan is vrijwel elke dj klote want ik vind dat er bij de meeste dj's toch echt wel verschil te horen is op een groot feest of een klein clubje.

en misschien doel ik wel op de platenkeuze met mijn opmerking over "beter zijn in een kleine club"?

mister knowall!!

met een ander gejat melodietjuh.

gaan we weer *zucht*

Technoboy (of beter Saifam productie team) jat niet meer dan dat andere producers dat doen... loos argument dus.

Allemaal mensen hier die ineens :respect: Elvis zetten :Frusty: vraag me af hoeveel van jullie cd's van hem hebben of echt zijn muziek waarderen.. of is het gewoon weer meeloopgedrag?!
Waarschuw beheerder
Allemaal mensen hier die ineens :respect: Elvis zetten :frusty: vraag me af hoeveel van jullie cd's van hem hebben of echt zijn muziek waarderen.. of is het gewoon weer meeloopgedrag?!

Is 500x die Time Life Music reclame kijken ook goed?

Waarschuw beheerder
technoboy is gewoon een prutser :|

platen onder e naam techboboy worden door 5 man gemaakt ...

losers

hardstyle is voor kneuzen
Waarschuw beheerder
Mensen die steeds weer in een hardstyle topic komen roepen hoe klote hardstyle wel niet is en met altijd dezelfde argumenten komen zijn pas simpele zieltjes :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Technoboy is gewoon mijn Nr.1!!!! Een held!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Damn :s wat een ontzettende domme vergelijking zeg! whehe

Als Technoboy dood gaat komt er zeker ook echt een bedevaardsoort waar jij elk jaar al je spaargeld voor opzij zet om daar naartoe te kunnen gaan? :s

Owjah, en zijn "persoonlijke" draaitafels en kleding komen in musea te hangen waar mensen grof geld voor neerleggen om dat te mogen aanschouwen!

Heb je nu zelf al door hoe dom je vergelijking is???

:)
Waarschuw beheerder
Dat doet ie ook niet, Elvis was goed in Rock And Roll en Technoboy op Hardstylegebied (vind hij)laatste aanpassing: 15 juli 2004 17:12

Mensen ;ik vind persoonlijk Elvis ook heel vet, vandaar misschien dat die naam bij me tebinnenschoot, maar ik bedoel dus geen vergelijking qua muziek of personage, het is maar een kreet voor :
het feit dat IK Technoboy de vetste DJ vind

zo dan voor de mensen die echt altijd meteen een antwoord typen zonder ff wat meer te lezen dan de thread naam..

Waarschuw beheerder
donateur
Technoboy doet letterlijk jatten van nummers uit de italo-tijd bijvoorbeeld. Ik heb het niet over "ongeveer" of "een beetje", maar over het bijna compleet nabouwen van een nummer..

Waarschuw beheerder
ik zal voor de vorm maar ff onderbouwen waarom ik technoboy een Qneus VIND

omdat deze prutser dus alleen geboekt word vanwege zijn/hun producties.

en als de platen dus met 5 man gemaakt worden ...
en er 1tje dus steeds maar weer draait* ... dan is dat de PR man!

en geen DJ

*plaatjes plakken

Artiest {SHOWLIST artist 4216, 130938}
Waarschuw beheerder
elvis is toch dood? :)

trouwens knap hoe sommige mensen over elvis praten alsof ze hem kennen.

elvis (y)
technoboy (y)
Waarschuw beheerder
laat ie zich eerst maar eens 'Hardstyleboy' noemen, of hij gaat techno draaien :p

ghehe.. der zijn toch wel betere hardstyle-kings te vinden?
Waarschuw beheerder
vandaar dat ik hem de Elvis van de Hardstyle vind!!!

:NO: :BAH:

schaam je en ga je mond spoelen! :S

technoboy vergelijken met Elvis whaha kom jij eens onder die grote steen vandaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
" Technoboy leeft en elvis beeft "

Technoboy (y)

elvis zuigt zowieso, flikker op man.

opgeblazen paddekop!
Waarschuw beheerder
ja sorry er zit teveel inhoud in zijn muziek dat is niet aan hardstylers besteed
Waarschuw beheerder
Is 500x die Time Life Music reclame kijken ook goed?

gne.

De eerste goede opmerking die ik lees vandaag

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ieder zijn mening....toch?
Waarschuw beheerder
Technoboy was niet goed genoeg voor techno dus is hij maar hardstyle gaan maken :)
Waarschuw beheerder
technoboy zuigt egt te hard:)

Waarschuw beheerder
donateur
Technoboy was niet goed genoeg voor techno dus is hij maar hardstyle gaan maken

Damn hoe ging de uitleg over zijn naam nou ook alweer....sorry vergeten :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet ik je eerst uitleggen hoe je moet quoten ;)?
Waarschuw beheerder
prachtig dat er gewoon nog steeds mensen zijn die beginnen met : hardstyle zuigt of hardstyle is voor kneuzen. etc. etc.

voor degene die dat soort dingen gaan roepen.
PLEASE STERF OFZO :S voor wie moeten jullie je bewijzen.??? Kan iemand van jullie het mij nou eens een keer uitleggen????

ik vind zoveel muziek niet om aan te horen(noem ze niet,want dat is niet echt nodig vind ik) maar ik ga toch ook niet op elke topic die ook ff over hardstyle gaat lopen schreeuwen dat het zuigt enzo *zucht*

tuurlijk is het niet erg om je mening te uiten,maar om elke keer weer hardstyle of alles wat erbij hoort te gaan afzeiken, zonder een reden is echt triest.
DAT DAN WEER WEL JA:P

Waarschuw beheerder
tuurlijk is het niet erg om je mening te uiten,maar om elke keer weer hardstyle of alles wat erbij hoort te gaan afzeiken, zonder een reden is echt triest.

ik heb toch een goeie reden om het af te zeiken?? ... technoboy is een perfect voorbeeld van hoe hardstyle in elkaar steekt .... HANDEL!!!!!! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
emjay...(y)

weet je wat; richt anders het 100e hardstyle afkraak forum op...

lijkt me ideaal voor jullie als techno narrowheads..

o:)
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
ik denk dat technoboy wel een blijvertje is, ongeacht de populariteit van hardstyle..
Waarschuw beheerder
technoboys producties zijn gewoon van laag niveau en zijn mixen ook
Waarschuw beheerder
productie's zijn van een laag niveau:/

tja ieder z'n eigen smaak he ;)

Waarschuw beheerder
Elvis is dood...

nou technoboy nog :yes: :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
roel (hate to rock)
moet zich lekker bezig gaan houden met zn beestenboel.

niet met muziek...

(y)

Waarschuw beheerder
>>>> marky mark

Let op je bloeddruk jongen!!!! Onderwerp van het topic was "technoboy elvis van de hardstyle" en daar ben ik het niet mee eens en wel om de redenen die hierboven al genoemd zijn. En aangezien iedereen dat woordtje IK zo belangrijk vind gebruik ik het ook maar.

IK (let op IK ) vind dat er geen reden is om Technoboy de Elvis van de Hardstyle te noemen.

Waarschuw beheerder
>>>> emjay

Kom op nou iemand die vergeleken wordt met elvis zal die zenuwachtig zijn van 30.000 mensen dat denk ik niet. Je moet wel in de vergelijking blijven he!!!!!!
Waarschuw beheerder
nee hij is niet dood, ook al zouden veel mensen dat willen volgens mij:@
Waarschuw beheerder
Technoboy de Elvis van de Hardstyle
Humor :jaja:
Waarschuw beheerder
technoboy is de koning van het gebruik van een cd speler met de pitch op %50

beuken beuken beuken op nix af:gaap:
Waarschuw beheerder
>>>> marky mark

Let op je bloeddruk jongen!!!! Onderwerp van het topic was "technoboy elvis van de hardstyle" en daar ben ik het niet mee eens en wel om de redenen die hierboven al genoemd zijn. En aangezien iedereen dat woordtje IK zo belangrijk vind gebruik ik het ook maar.

IK (let op IK ) vind dat er geen reden is om Technoboy de Elvis van de Hardstyle te noemen.

Mijn bloeddruk is prima.Voelt erg fijn dat je je zo om mij bekommert. :yes: :D.

Enne, mijn punt is dat hij nooit zo de vergelijking meende te maken en dat uitgelegd is hoe hij erop kwam en wat hij bedoelde. Maar niemand schijnt ooit verder te lezen dan een eerste post en reageert op iets waarvan allang gebleken is dat het anders bedoeld werd en dus ook anders geinterpreteerd dient te worden.

Kom op nou iemand die vergeleken wordt met elvis zal die zenuwachtig zijn van 30.000 mensen dat denk ik niet. Je moet wel in de vergelijking blijven he!!!!!!

Neen Elvis was niet zenuwachtig, maar daar nam hij dan ook de nodige porties cocaine en pillen voor he. (Y)
Waarschuw beheerder
2 Carnifex... gewoon je bakkes houden jij :[

;)
Waarschuw beheerder
nee.. want et is de waarheid;)

en elvis nam misschien wel coke maar je kan mij niet vertellen dat die technoboy altijd nuchter is

[img cacheid=0006b95c0011e820f3a898c61a0058ba41]https://photo.partyflock.nl/images/15292/main/88420.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
sow moguh :D

kheb technoboy nog bij hardcore4 life gezien, was waarschijnlijk mee met dj D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en elvis nam misschien wel coke maar je kan mij niet vertellen dat die technoboy altijd nuchter is

dat kan ik je dus wel zeggen. TB is ALTIJD nuchter, van drugs in ieder geval!!

Waarschuw beheerder
ik zeg dak ook altijd nuchter ben:P:P
Waarschuw beheerder
ja maar niemand geloofd jou zoiezo dus da's al heel anders ;P
Waarschuw beheerder
donateur
OEI 17 juli 2004 16:45
sow moguh

kheb technoboy nog bij hardcore4 life gezien, was waarschijnlijk mee met dj D

dat was hij niet volgens mij. hij zei mij dat hij niet eens wist dat DJ D italiaans was...evenals noize surpressor haha.
hij was er op uitnodiging van b2s geloof ik

Waarschuw beheerder
donateur
dan ben jij zeker ook die gozer die dat onder elke foto van technoboy op Q-dance.nl zet? :z
ja ik overdrijf nu, maar ik vind het een poepvergelijking.

ik vind technoboy op zn tijd geweldig :-d
op zn tijd ook geweldig klote :bah:
als hij zou openen zou ik hard wegrennen denk ik.. ah einde ben ik meestal wel in de stemming voor dat keiharde gebeuk, en dat kan technoboy als geen ander vind ik (y)
maar ik hou persoonlijk meer van duitse hardstyle, dus de nummer 1 zal hij voor mij nooit worden.

scot project, dat is pas een elvis! ;-) :respect:
Waarschuw beheerder
scot project doet weinig hardstyle meer voort he nancy :)

En grappig maarre.. technoboy sluit dan wel af maar is verreweg van de hardste van de avond hoor. als je dat zo ziet/hoort ben je echt ver weg ja :S.

Deepack en Luna draaien echt vele malen harder dan hem!!

Niels... je bent een vieze meelopen :[

:P

Waarschuw beheerder
donateur
Deepack en Luna draaien echt vele malen harder dan hem!!

niet mee eens.
wat versta jij onder harder mark?
ik vind dat technoboy minder breaks heeft, en het BPM ligt ook hoger. daarom vind ik hem harder. en dus niet geschikt voor het begin van de avond (waar ik hem gelukkig nooit aantref ;-))

ik hou van opbouw op een avond :lief:
laat een bas & ram maar lekker openen, rustig van hardtrance naar oude hardstyle naar italiaanse hardstyle. als een avond zo verloopt, kan ik zwaar genieten van een set van technoboy (y) als het vanaf het begin zwaar raggen is, dan begin ik me na 3 uur te irriteren aan dat gebeuk. het hoeft niet hard te zijn om mooi te zijn vind ik, maar ik geloof dat de gemiddelde hardstyler dat niet met me eens is :/

maar ik dwaal af O:)

nog 1 ding: scot project doet niet veel voor de hardstyle van nu.. maar zonder de oude hardstyle was hardstyle nooit geworden zoals het nu is. en voor de oude hardstyle (in mijn beleving de mooiste hardstyle) is hij een pionier :respect:
Waarschuw beheerder
ik vind dat technoboy minder breaks heeft,

helemaal niet juist.. haha sorry nancy maar dan ben je er wazig aan het eind van de avond. Technoboy maakt juist zijn muziek met meer breaks en melodieen. zijn visie is juist om de hardstyle vrolijker te maken in plaat van duister en alleen maar rammen. en aangezien technoboy altijd de plaat van begin tot eind draait kan wat jij zegt nooit kloppen.

en het BPM ligt ook hoger.

dat is wel helemaal waar.

Bas en ram openen? ja kweenie, maar op qlimax vond ik het niks terwijl ik op In qontrol toch helemaal uit me dak ben gegaan daar bij jou in de buurt in de NRG.

maar zonder de oude hardstyle was hardstyle nooit geworden zoals het nu is.

helemaal waar, en Scot heeft superveel betekend voor de hardstyle in je jonge fase (noem het express geen early hardstyle)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
helemaal niet juist.. haha sorry nancy maar dan ben je er wazig aan het eind van de avond.

> aan het begin al ;P

Technoboy maakt juist zijn muziek met meer breaks en melodieen. zijn visie is juist om de hardstyle vrolijker te maken in plaat van duister en alleen maar rammen.

> klopt zeker , vandaar dat ie ook men laatste plaat niet draait omdat het te hard is... waar ik dus respect voor heb :)

en aangezien technoboy altijd de plaat van begin tot eind draait kan wat jij zegt nooit kloppen.

> dat klopt ook

sorry nance maar meneer Mani heeft voor het grootste deel gelijk,alleen vind ik wel dat je op een ziekelijke manier hem helemaal loopt te verdedigen al bijna 100 posts lang...

mensen zullen altijd blijven zeiken dan kun je er tegen in gaan maar dan komen ze met andere dingen..
Waarschuw beheerder
somebody pinch me. I'm dreaming :|

wehehe :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaja , tijdens mijn vrijwillige pf vakantie ben ik wijzer geworden , kga lief tegen iedereen doen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ga dit morgen eens ff allemaal rustig lezen, en zal dan wel weer een of ander antwoord verzinnen.....

:respect: voor een ieder zijn mening!!!

Maar eeeh Cristiano is en blijft de no.1 Hardstyle DJ!!!!!!:yes:

:respect: 2------> Technoboy

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
technoboy....mmm....

sja, hij draait zijn plaatjes aan elkaar en mag altijd afsluiten waardoor hij de pitch een stuk omhoog kan gooien.... hij is dus echt niet een van de beste hardstyle dj's....kan niet scratchen (wat vele tegenwoordig wel kunnen), hij kloot nooit (op een positieve) manier met zijn faders, heeft niet echt speciale mixtechnieken, het enige waardoor ik hem toch wel waardeer is zijn platenkeus...draait vaak harde, snerpende platen maarja, dat is een makkie als je 100 platen per week opgestuurd krijgt...;)

laat bijvoorbeeld danielle mondello een keer afsluiten en je hoort bij het eerste maatje al wat een goeie dj is..!!! download zijn setjes is op zijn website, onbekende platen, lekkere snelheid, gruwelijk scratch werk enz. enz.

Ben t met je eens dat technoboy altijd wel een feesie weet te maken maar de beste dj....:no:
Waarschuw beheerder
technoboy is echt niet altijd nuchter als je die ogen soms ziet ken je mij niet wijs maken dat ie nuchter is
check ze eigen site en dan fotos sommige normale ogen en sommige ineens super ogen!!!!!!!!

drugs :D
Waarschuw beheerder
Staat technoboy ook in een strak corset te draaien?
Waarschuw beheerder
donateur
2-----> Mani

Kerel ik heb eens ff teruggelezen en : bedankt dat je ff de honneurs waar hebt genomen en sommige van deze knullige mensen duidelijk gemaakt heb wat ik ermee bedoelde te zeggen :respect: for that!!!

Jezus wat zijn sommigen van jullie zielig zeg met je hardstyle zuigt.....trieste mensen.....leer eens respect te hebben voor een ander zijn smaak/mening!

Anderen die het niet met me eens zijn en dit onderbouwt hebben, bedankt voor het geven van jullie mening!
Kijk daar kan ik dus wel respect voor opbrengen, niet voor van die zielige kortzichtige pubers die over een muzieksoort beginnen te klagen!!!

Greetz Bart
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Technoboy in het laatste uur is altijd feest!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat als je tegen Christiano (Technoboy) zou zeggen dat ie de Elvis van de hardstyle is dat ie daar wel om zou moeten lachen.
Zelf vind ik Luna toch ietsje beter maar Technoboy is ook zeker niet verkeerd.
Respect voor Christiano!!

Waarschuw beheerder
Dan Doet Technoboy het alleen maar om de centen ;) Hoor maar:

One for the Money,
Two For the Show

Waarschuw beheerder
Elvis bracht als eerste blanke man zwarte muziek. En hardstyle is nou niet echt zwarte muziek...

Maar Technoboy was altijd wel top, echt super. Gewoon lekker snel draaien en los... Tis dat ik niet meer naar hardstyle feesten ga... Toch mis ik dan technoboy wel het meest ja :D Mja tegenwoordig word er op pussylounge ook hard en jumpstyle gedraaid. Alleen jump is de grootste crap ooit en hardstyle zitten nog wel leuke nrs tussen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik neem het trouwens nog steeds Q-Dance kwalijk dat ze hem dit jaar niet laten draaien op Mystery Land:@

vorig jaar .........L.O.G.I.C.O.op de q-dance berg by technoboy :kwijl: ........geen woorden voor.

Waarschuw beheerder
2 mani

ik heb hier wel een aantal cd's liggen van elvis..luister daar eens naar dat is tenminste muziek..

o nee muziek daar hou je niet van..je draait hardstyle :d :kots:
Waarschuw beheerder
technoboy is echt niet altijd nuchter als je die ogen soms ziet ken je mij niet wijs maken dat ie nuchter is
check ze eigen site en dan fotos sommige normale ogen en sommige ineens super ogen!!!!!!!!

drugs

jealousy is a mf toch?

Kerel ik heb eens ff teruggelezen en : bedankt dat je ff de honneurs waar hebt genomen en sommige van deze knullige mensen duidelijk gemaakt heb wat ik ermee bedoelde te zeggen for that!!!

no thanx. Cristiano is een topgozer en heb veel aan hem te danken. Ik ben niet altijd 100% objectief maar kom niet met onjuistheden aan want dan dit ik er goed op.

Ik denk dat als je tegen Christiano (Technoboy) zou zeggen dat ie de Elvis van de hardstyle is dat ie daar wel om zou moeten lachen.

idd :yes: weet wel zeker!!!

ik neem het trouwens nog steeds Q-Dance kwalijk dat ze hem dit jaar niet laten draaien op Mystery Land

misschien is hij wel gevraagd maar heeft hij geweigerd?!

2 mani

ik heb hier wel een aantal cd's liggen van elvis..luister daar eens naar dat is tenminste muziek..

o nee muziek daar hou je niet van..je draait hardstyle

heb elvis cd's niks voor mij.

laatste zin is doelloze onzin die je uitkraamt. zegt me genoeg over jou kerel!! ciao!!

Waarschuw beheerder
hmm zegt idd genoeg over mij...hersenloze muziek daar hou ik niet van..het is ook zo moeilijk hardstyle draaien :d

maar on topic: technoboy is zo goed :d elvis is er niks bij :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het zegt zoveel genoeg over jou dat je het nodig vind om zinloze crap te roepen in een topic dat over hardstyle gaat. dat je het niks vind ok. maar ga niet keer op keer met altijd dezelfde argumenten aankomen zetten.. :frusty: beetje kortzichtig en zelfs zielig.

ooit gehoord van respect voor andersmans voorkeuren?
Waarschuw beheerder
ooit gehoord van respect voor andersmans voorkeuren?

> je ziet een beetje zwart , aan dit plaatje ontbreekt alleen nog maar een pot en een ketel
Waarschuw beheerder
het volledige spreekwoord heeft ook meteen betrekking op jou he ;)
Waarschuw beheerder
is dat zo ??

Timmie is nog maar net lid ;P
Waarschuw beheerder
no comment :)
Waarschuw beheerder
ik zou graag horen wat je te zeggen hebt, en anders via pb..

Waarschuw beheerder
tuurlijk heb ik respect voor andermans muziek keuze..

heel fijn zelfs dat er mensen zijn die van hardstyle houden..

heb ik iig geen last van dat vervelende publiek!

Waarschuw beheerder
Technboy is meer te vergelijken met de Scapino onder de sportwinkels, lekker veel en goedkoop en namaak van de echte sportmerken:P:P

Waarschuw beheerder
:d
Waarschuw beheerder
donateur
hmm zegt idd genoeg over mij...hersenloze muziek daar hou ik niet van..het is ook zo moeilijk hardstyle draaien

Nee Techno draaien is moeilijk......volgens mij zijn die platen 1 1/2 meter in doorsnee, en duurt èèn plaat 3 uur ofzo....oftewel lijkt allemaal op elkaar (zeer saai vindt IK)

Nou hoor je mij niet zeggen dat Hardstyle draaien ZO moeilijk is.....maar techno is anders ook aardig eentonig!
Waarschuw beheerder
2 mani>>>: hij zei niks tegen mij dat hij heeft geweigerd om dit jaar op ML te draaien, ik begon erover tegen hem , dus ik zei zo van, waarom draait (bijv,) dana wel op ML en jij niet???

Chrsitiano zei: dat ie denkt dat dana wat populairder is als hem.Dat is dus volgens hem de reden dat bijv. dana weer voor de 100ste keer is geboekt voor ML en hij niet.

Waarop ik antwoorde met: Nee gozer(alleen dan in het engels) jij moet gaan draaien en dan mag dana van mij part weg blijven!!!dat vond ie wel leuk maar ja verder had ie niks erover te zeggen.

Conclusie: hij is dus niet gevraagd door q-dance.

2 poupoulosso>>> idd ja als er iets eentonig is dan is het techno wel. Is wel leuk op z'n tijd, maar om er nou de hele avond naar te luisteren , ALSJEBLIEFT NEE ZEG!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
als je 13 jaar naar feesten gaat en je vindt dat technoboy het beste is wat de dance industrie te bieden heeft heb je imo geen recht van spreken :P

Waarschuw beheerder
het ging volgens mij over dat technoboy de elvis van de hardstyle was.. niet van de complete dance industrie.

heel fijn zelfs dat er mensen zijn die van hardstyle houden..

heb ik iig geen last van dat vervelende publiek!

zie ik het nu goed dat je al 2x naar XXlerator geweest bent :)

Waarschuw beheerder
laat maar :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
A-Lusion IS SCHERP :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
2-----> Low-Fi juist .....laat maar!!!!!

Ssssssssst

Waarschuw beheerder
techno eentonig? zeker nog nooit op een techno feest geweest..

idd ik ben al een aantal keren naar xxlerator geweest..maar niet voor de muziek maar voor een paar mensen daar..maar doordat ik een aantal keren ben geweest kan ik ook zeggen dat hardstyle flink zuigt!!..ik weet iig waarover ik praat :)

Waarschuw beheerder
techno is gewoon gerammel met potten en pannen, zeer eentonig steeds dezelfde riedel.
iedereen kan het mixen je hoort toch geen verschil.

Waarschuw beheerder
Ik heb Technoboy 1x gehoord op Defqon 1 2004, dus ik kan niet echt een mening vormen, maar hij draaide toen zeker (Y)

En ik moet hem zeker nog een keer horen :yes:

:respect: Technoboy:respect:

Waarschuw beheerder
bwhahaha

blijft gewoon leuk dat softstyle bashen
Waarschuw beheerder
donateur
2-----> Techno by Peter

Ben zelf al op meerdere Techno-feesten geweest, ik noem een Awakewnings, Shockers en een TeQnology en dan nog wat onbekende illegale feesten, net als jij naar Xxlerator voor bepaalde mensen die daar waren....dus ik denk dat ik ook wel een oordeel vellen kan en mag!

En dat doe ik dus ook, IK VIND (de meeste) Techno eentonige pling-pling muziek!
Uitzonderingen nagelaten bvb de set van Rush op de "Love Parade 2004" was heel vet!!! :respect: daarvoor!!

Wat niet wegneemt dat de sfeer op die feesten geweldig was en waarschijnlijk nog steeds is....
En IK kan ( zoals sommigen pf-ers niet) wel respect hebben voor de muziek en haar liefhebbers, als je maar lekker uit je dak gaat vind ik het best hoor!

2------> Low-Fi je bent een beetje puberaal, meer woorden maak ik er maar niet aan vuil.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
techno eentonig? zeker nog nooit op een techno feest geweest..

ik wel, meerdere keren. ik noem 2 keer awakenings festival, ik noem 2 keer shockers..
en ik vind techno ook gerammel en geritsel, allemaal hetzelfde. geen melodie, helemaal nix.
en waarom moet je naar een feest geweest zijn om te kunnen zeggen dat iets je niet ligt=
ik kan je zo ook wel vertellen dat ik me nooit zou vermaken op dynamo open air hoor, daar hoef je het feest niet voor te bezoeken.

ps toetsenbord flipt m, dus quoten is ff geen optie.

Waarschuw beheerder
vind jou ook anders behoorlijk puberaal door 1 van de oudste dance stijlen af te poeieren als eentonig...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik poeier niet af, ik geef mijn mening!

Beter lezen kerel er staat nml ook dat ik wel respect op kan brengen voor en de muziek en haar liefhebbers!

ieder zijn ding!
Waarschuw beheerder
techno is idd fucking eentonig en als je het wel leuk vind dan bezoek je toch lekker die feesten en dan hou je toch gewoon je bek over hardstyle als het je niet boeit:P (enige 3 techno dj's die ik nog wel kan waarderen zijn Miss Yetti , Dj Rush , en Billy Nasty maar ja ik zou niet voor hun speciaal naar een techno feest gaan , maar als ze nou eens bijvoorbeeld op defQon moeten draaien of een ander feest waar ook bijv. Hardstyle is, zou ik wel ff kijken hoe het er aan toe gaat. Maar als ze tegelijk met technoboy moeten draaien ,tja ,dan is de keuze snel gemaakt he ;)

TCHNOBOY IS STILL THE MAN:yes:

Waarschuw beheerder
ik heb ook al vaak zat techno gehoord maar op defqon dacht ik vooruit Rush eens checken misschien dat ik mijn mening aan moet passen. Nou ik vond het daar al bagger, maargoed de liveset gedowned was toch enigszins beschonken op defqon en thuis nog eens nuchter geluisterd, nee tis totaal niet mijn herrie.

Waarschuw beheerder
Ik vind "schuifdeurensample-muziek" wel een mooie beschrijving van techno, komt notabene zelfs van een technoliefhebbert... :yes:

Waarschuw beheerder
idd ik ben al een aantal keren naar xxlerator geweest..maar niet voor de muziek maar voor een paar mensen daar..maar doordat ik een aantal keren ben geweest kan ik ook zeggen dat hardstyle flink zuigt!!..ik weet iig waarover ik praat

Ik denk dat je niet na een paar keer matrixx kunt zeggen dat je weet waar je over praat. Maar aan de rest van je partylijst te zien weet je dat waarschijnlijk wel.
En idd, de hardstyle is veel veranderd tov de allereerste platen.
Daar zijn al genoeg discussies over geweest.
Maar wat ik dan niet snap is dat bij bijna al je feesten goed of geweldig staat.

Als je zoveel ervaring met feesten hebt weet je ook waar je op een bepaald tijdstip moet zijn op een feest om de hakkie takkie hs te omzeilen en de tracks te horen die je zelf goed vindt.

btw, ik zelf ben niet zo'n hokjes denker. Ik vind in elke muziekstijl wel wat zitten.
Van trance tot hardcore. Techno is ook zeker ok.

Techno is alleen zo'n grote markt dat er ook daar een hele hoop platen uitkomen. Dus ook bagger. Net als bij hs is het bij techno denk ik belangrijk de juiste djs op te zoeken.
Waarschuw beheerder
*leunt achterover in z'n stoel en schenkt een lekkere malibu colatje, Luisterend naar technoboy live @ DefQon2004*

A-Lusion (Y) bezig gozer:)

Waarschuw beheerder
donateur
Werkelijk waar, wat zijn sommige toch zielig zeg. Als je van de ene stijl muziek houd en van de andere niet wil het niet meteen zeggen dat die muziek dan zuigt-->omat jij er presoonlijk niks aan vind .....
Hoe oud ben je dan om zo dom te lullen. Er zijn zoveel verschillende soorten muziekstylen, en allemaal zijn ze even goed. Alleen iedereen heeft zijn eigen smaak en voorkeur. Dat wil dan toch niet zeggen dat de rest zuigt.

KLeuters :[

>>>> emjay

Zoals mark al zei:

Neen Elvis was niet zenuwachtig, maar daar nam hij dan ook de nodige porties cocaine en pillen voor he.

Overigens maakt het denk ik niet uit of je voor een zaal met 100 man staat of 30.000 man, of je nou elvis bent of een boris of wat dan ook. Spannend is en blijft het....
Er ligt nou eenmaal een bepaalde druk op je....

En is het nou zo erg om zenuwactig te zijn :nee:

En ik blijf erbij:
Ieder zijn eigen mening en zijn eigen smaak :respect:

Respecteer ieder zijn mening en smaak, zodat ook de jouwe wordt gerespecteerd.
Je kan een mening niet opdringen, en dit zijn alleen maar meningen, geen feiten
Waarschuw beheerder
donateur
2-----> emjay

:respect: 2----> you, jij snapt het meissie:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Elvis heeft een historisch monument, genaamd Neverland

Elvis en Neverland hebben niet veel met elkaar te maken, je bedoelt Graceland..
Neverland Ranch is van Michael Jackson, als je die gaat vergelijken met technoboy gaan we een beetje de verkeerde kant op.. :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wel leuk dat hij "HOLLAND: N U M B E R O N E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" bij z'n profiel heft staan..
Tiesto zou een voorbeeld aan hem kunnen nemen :p

Waarschuw beheerder
>>>> emjay

Je verhaal over ieder zijn eigen mening ben ik het helemaal mee eens je zal mij ook niet betrappen op het tegendeel maar ben het niet eens met een aantal meningen van mensen in dit forum waaronder die van jouw.

Technoboy loopt al redelijk wat jaren mee en heeft zoals je weet meerder malen op een avond optredens geloof mij nou dat hij absoluut niet door zenuwem minder gaat draaien zoals eerder beweerd hierboven.

Spanning is er altijd al heeft de een daar meer last van als een ander maar zenuwen hebben de echte GROTE niet meer die weten niet beter.

Elvis was een hele GROTE dus als Technoboy de ELVIS van de harstyle is zal hij niet minder gaan draaien door zenuwen.

Eerder in dit topic werd het mindere draaien van Technoboy toegewezen aan zenuwen. En toen zei ik:

Als dat het geval is is hij niet goed genoeg!!!
Waarschuw beheerder
whahahah bartje ....ok dan je hebt weer tientallen gefrusteerde ...eikels, beterweters,respectloze pubers,en hardstyle haters van hun ei afgeholpen..GOED BEZIG...gelukkig kunnen wij lekker uit ons dak gaan op onze ELVIS....respect for all

het is dat ik wat beters te doen heb ..anders was ik nu maar andere muziekstylen af gaan zeiken bij dit forum....schijnt best leuk te zijn ....triestelingen

Waarschuw beheerder
donateur
Dus omdat elvis groot was en geen zenuwen had zoals jij zegt, mag technoboy dat ook niet hebben?
Omdat iemand hem de elvis van de hardstyle noemt.

Zucht, volgens mij communiceren we langs elkaar heen.
Mij boeit het werkelijk waar niet hoe goed en hoe groot iemand is, en of ie groter is dan die ander. Ze staan allemaal op een toppodium op topfeesten (ieder zijn smaak gaan we weer) dus ze zullen allemaal op hn manier goed zijn en het goed doen bij het publiek --> ANDERS STONDEN ZE DAAR NIET.
Wat maakt het dan uit of je zenuwachtig bent of niet, hoe groot of hoe onbekend je dan ook bent.

En dat technoboy fouten maakt...vind het niet erg, want hij is nog steeds populair hier in nederland. En hij is niet de enigste dj die fouten maakt :)
En van je fouten leer je...........

Ik denk dat we de vergelijkingen allemaal niet zo serieus moeten nemen. Ik persoonlijk hou niet zo van die vergelijkingen, dat ik er op in ga is ten tweede.

Appels kan je toch niet met peren vergelijken of hoe ging dat ook al weer.
Waarschuw beheerder
Het gaat mij veel te ver om Technoboy met Elvis te vergelijken. De rol die Elvis voor de muziek van tegenwoordig betekent heeft is haast niet te beschrijven. Ik denk niet dat boven-modale dj als technoboy ooit zo'n belangrijke rol kan spelen. Maar dit geldt overigens voor elke dj.
Vaak is het zo dat als je eenmaal fan bent van iets of iemand, deze al gauw tot de helden status verheven wordt

ps. Dit heeft verder niets te maken met het feit dat ik niet van hardstyle houd!

Waarschuw beheerder
:respect: technoboy :respect:

die sets van defqon/in qontrol 2004 :kwijl:

hij zal dan technisch wel niet zo goed zijn maar (italiaanse) hardstyle met een beetje pitch is echt uberlekker :D
Waarschuw beheerder
precies JT , die pitch gewoon voluit en gaan !!!

en vaak zijn technische fouten niet eens de fouten van de dj's maar van de apparatuur waarmee ze moeten werken ;)

Waarschuw beheerder
hij brengt gewoon een bepaalde sfeer met zich mee die ik gewoon niet snel vergeet na zo'n feest als defqon/in qontrol/qlimax

Waarschuw beheerder
>>>> emjay

Ik begrijp wat jij bedoeld maar volgens mij begrijp jij mij niet.

Is niet erg zal het nog een keer proberen uit te leggen.

Dat technoboy een goede dj is staat vast ben ik met iedereen eens dat hij zenuwachtig mag zijn is ook prima.

Maar!!!! Eerder in dit topic werd het mindere draaien van technoboy gekoppeld aan zenuwen en als dat zo is (waarover ik niet kan oordelen) dan vind ik dat geen goede zaak.

Ik WEET dat een aantal toppers op het gebied van dj's echt geen zenuwen meer kennen hoor tenzij het om een eerste keer van iets gaat natuurlijk.

En tot slot ben ik helemaal met je eens dat de vergelijking nergens over gaat maar het is jammergenoeg wel het onderwerp van het topic.

Het is idd appels met peren vergelijken
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen, mensen.....beter lezen!!!

Het was nooit als vergelijking bedoelt!!!!

Maar ja laat ook maar, Cristiano is gewoon the King!!!!

;)

Waarschuw beheerder
ja en ik ben sinterklaas :d

Waarschuw beheerder
word gezogen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
door carl cox of niet?? lekkere dikke vatzige neger die wil jij wel he ;)

Waarschuw beheerder
nee carl cox zit op mijn achteruit en daar blijft hij ook :)
Waarschuw beheerder
nee ok dan is het goed.

Waarschuw beheerder
tja technoboy heeft gewoon geluk dat hij vaak af mag sluiten. Q-Dance maakt je of kraakt je, ze maakten Dana heel populair door haar overal te boeken en een X-qlusive te geven, en nu valt het wel weer mee met haar.
Waarschuw beheerder
donateur
Het wordt hoog tijd voor een Technoboy X-Qlusive

Of een nieuwe editie van X-Qlusive Italy!!!
Daar ben ik om weet ik wat voor domme reden niet geweest:(

Lijkt me wel super.....

Line-up voorbeeld :

Technoboy
Daniel Mondello
Viviana
Activator
Luca Antolini
Super Marco May
Jimmy the Sound
Trance Generators

e.a.

:kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
HEB JIJ XQLUSIVE ITALY gemist :O

damn , weet je hoe vet dat was, was toen in de tijd met Bow C Bow :kwijl: wat een top feest:D

en idd technoboy xQlusive wordt wel tijd dat ie nou eeens een keertje komt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah man :frusty: I know.....zwaar spijt van!!!

Kan me ook niet meer herinneren waarom ik er niet heen ben geweest.

Zwaar klote!

Daarom hoop ik echt op een Technoboy X-Qlusive of een Italy-2
Waarschuw beheerder
Technoboy XQ zal niet gebeuren denk ik. Althans niet ene waar hij een solo zal gaan draaien zoals bij Dana en luna het geval was..

Een XQ technoboy waar hij zelf de hele lineup bepaald zou beter zijn :yes:

al vraag ik me af op concept XQ nog wel eens gaat komen. normaal 3 keer in het jaar.. nu pas 1 keer geweest..

Waarschuw beheerder
t wordt X-Qlusive Pavo maar pas begin volgend jaar.

Laten we ook eerlijk zijn 7 uur lang Saifam platen dat is niet relaxt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2-----> Mani

Tja daar doe ik het ook voor, mij best, zoiets als technoboy&friends bedoelde ik eigenlijk ook met Italy-2

2----> X-Ception

Ook niet verkeerd Pavo!

Maar IK zou het niet erg vinden hoor 7 uur Saifam
Waarschuw beheerder
X-Qlusive Pavo zou vorig jaar al komen , maar is nog steeds niet geweest, dus of ie nou nog gaat komen betwijfel ik. Ik gun het Paul van harte daar niet van, maar heb zo'n vermoeden dat q-Dance niet in hem geloofd, (daarmee bedoel ik dat ze denken dat hij HMH niet vol kan krijgen , wat hij volgens mij dus wel makkelijk zou kunnen)

2 X-Ception: als er een technoboy X-Qlusive zou komen dan worden er echt nie alleen maar saifam platen gedraaid, tuurlijk hoor je de klassiekertjes zoals demolition wel voor bij komen maar hij draait ook vaak genoeg andere platen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
er komt gewoon XQ pavo :@
nix italy, nix technoboy.
stelletje beuqers ;-)

ik vond italy echt de kutste XQ die er was :/
pavo :lief: :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
poupoulossos 20 juli 2004 12:11

Viviana

viviana? :s :s dat mens kan voor geen meter mixen
Waarschuw beheerder
2 Nancy:

80% van de mensen vond XQ Italy de beste die er was. natuurlijk moet jij weer tegendraads doen he :P

Een XQ Pavo ben ik denk ik niet aanwezig... wacht de rest van de line up dan ff af denk ik. maar zullen genoeg andere feestjes zijn. Pavo is een fantastische dj, maar zijn stijl en platenkeuze is anders dan de mijne :)
Waarschuw beheerder
idd Markymark a.k.a. Mani , iedereen die ik over de XQ Italy heb gesproken vond het de beste die er was.Veel vetter dan Holland en al helemaal beter dan LUNA
Waarschuw beheerder
donateur
2 warezguy

Nou en man is toch leuk voor Mondello, is zijn meissie er ook bij ;)
Waarschuw beheerder
wat een heerlijke discussie weer (y)

persoonlijk vind ik technoboy wel oke, was hij ook niet afsluiter bij hardbass of vergis ik me. Wat ik wel weet was dat het lekker stampuh was en idd wat sommige mensuh zegguh hier hij weet nog net dat kleine beetje energie uit je te toveren op het einde. Die fouten vind ik ook minder boeiend als je maar lekker los kan gaan.

Een goede dj zeker weten,
maar de vergelijking met elvis nou nee (n)

gegroet een ramtamtam :flower:

Waarschuw beheerder
nancy heb ik al verteld vandaag hoeveel ik van je hou :D

(L)

Waarschuw beheerder
donateur
80% van de mensen vond XQ Italy de beste die er was. natuurlijk moet jij weer tegendraads doen he

je kent me te goed mark ;-p
maar ik vond XQ italy gewoon te druk, te vol, en niet optimaal qua muziek. wat waarschijnlijk ook kwam doordat ik de hele avond italiaans slecht trek. al moet ik wel zeggen dat het toen nog niet zo erg was als nu met de italiaans hardstyle.
ik vond de beste absoluut holland :respect: met germany als goede 2e.
ik baal nog steeds dat ik XQ luna heb gemist. draait ie een paar uur oude hardstyle, ben ik niet aanwezig omdat ik bang ben voor de hele avond beuqie beuqie :cry:

nancy heb ik al verteld vandaag hoeveel ik van je hou

om half 4 's middags al dronken.. ga je schamen! ;-p

Waarschuw beheerder
O:)
Waarschuw beheerder
je kent me te goed mark

ja duh :)
Waarschuw beheerder
z,n hardstyle stakker is naam techno niet waardig laatstaan elvis
Waarschuw beheerder
je kent me te goed mark
maar ik vond XQ italy gewoon te druk, te vol, en niet optimaal qua muziek. wat waarschijnlijk ook kwam doordat ik de hele avond italiaans slecht trek. al moet ik wel zeggen dat het toen nog niet zo erg was als nu met de italiaans hardstyle.
ik vond de beste absoluut holland met germany als goede 2e.
ik baal nog steeds dat ik XQ luna heb gemist. draait ie een paar uur oude hardstyle, ben ik niet aanwezig omdat ik bang ben voor de hele avond beuqie beuqie

nancy :) :w

Je baalt dat je XQ Luna hebt gemist voor die paar uur oude hardstyle en je zegt dat je XQ Italy niks vond.. is een beetje tegenstrijdig aangezien er op xq italy heeel veel spul uit 2001-2002 is gedraaid ;)
en germany als goede 2e kan ik helemaal niet bij :p
staat bij mij als goede 2e qua slechtste feest ooit. (TE Thialf op 1)
Muzikaal was het de slechtste :P

nix italy, nix technoboy.
stelletje beuqers

Ga je naar een hardstyle feest voor trance?

Waarschuw beheerder
warezguy 20 juli 2004 13:23

donateur! poupoulossos 20 juli 2004 12:11

Viviana

viviana? dat mens kan voor geen meter mixen

Jezus.. zij is echt te erg voor woorden! Ze draaide in mei voor Mondello in de matrixx..
Ik heb werkelijk nog nooit een dj zo slecht horen mixen..!
Waarschuw beheerder
er komt gewoon XQ pavo

hehe dit had ik nog niet gezien :P
maareh...Pavo ramt harder als Technoboy

Denk ook dat Technoboy nog het dichtste bij het hardstyleconcept van partymuziek zit. ipv elleen rammen.

Waarschuw beheerder
En technoboy de elvis onder de dj's??
NO WAY!!

Heel misschien onder de producers..
Waarschuw beheerder
2 party king: lees dit topic eerst goed door,

voordat je zegt:En technoboy de elvis onder de dj's??
NO WAY!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij snaot niemand hem... gaat niet om elvis.
je kan net zo goed zeggen Technoboy is de Euromast van de Hardstyle.

Tuurlijk zijn er oudere, mooiere, kwalitatief betere, etc etc ..maar daar gaat het niet om.

Technoboy is gewoon de grootste in hardstyle, hij is het bekendst, verkoopt het best etc etc...of je zijn muziek nu mooi vind of niet.
MENING DOET ER NIET TOE.
Waarschuw beheerder
(Y) kattivo snapt em ook;)
Waarschuw beheerder
Technoboy is gewoon de grootste in hardstyle, hij is het bekendst, verkoopt het best etc etc

volgens mij moet je in plaats van technoboy, Dana neerzetten maar goedO:)
Waarschuw beheerder
hoeveel produceert/ verkoopt dana dan? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Technoboy is gewoon de grootste in hardstyle, hij is het bekendst, verkoopt het best etc etc...of je zijn muziek nu mooi vind of niet.
MENING DOET ER NIET TOE.

ja daar heb je wel gelijk in ja..

Maar ga niet honderden reply's lezen.. Reageerde op waar het topic over ging/begon..
Waarschuw beheerder
Technoboy is wel goed maar de beste hrdstyleDJ
no fucking way

en ook nog eens hem vergelijken met Elvis
die nogsteeds elk jaar miljoenen platen
verkoopt.
Waarschuw beheerder
Kattivo snapt hem idd :yes:

*zucht* ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hulde aan KATTIVO :respect::respect::respect::respect::respect:
Jij begrijpt me!!!!!!!!!

Evenals Mani en Dat dan weer wel, de rest heeft denk iets aan zijn/haar ogen ofzo.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nah Dana was zeker voor een jaar terug de bekendste hardstyle dj.
Waarschuw beheerder
dana is een beetje gaar :P als zij draait, dan heb ik vaak niet echt het gevoel als wat ik wel heb als technoboy afsluit........DAN WIL IK NIET MEER STOPPEN!!!!!! en bij dana kan je rustig een rondje gaan lopen, met mensen gaan ouwehoeren,drinken halen etc. etc.

Waarschuw beheerder
zeer zeker ze is gehyped, draaide leuk jaartjes terug, maar misschien verwachten mensen teveel van haar. alhoewel de X-qlusive toch wel vet was.
Waarschuw beheerder
ben er nie geweest ,kan er dus ook niet over mee praten:( ik moet wel eerlijk toegeven dat ze de allerlaatste keren dat ik haar hoorde draaien(audio attack2) het best goed gedaan had, toen moest ze weer eens afsluiten. Maar al die keren ervoor (dan heb ik het niet over 2 maanden gelden,maar over het hele vorige jaar) vond ik haar toch nie geweldig ofzo, een beetje saai zelfs :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2----> Pavèl

I couldnt agree with you more!!!

Denk er precies hetzelfde over!

:yes:
Waarschuw beheerder
ze moet gewoon minder blowen , want ze wordt een beetje sloom van die troep, wat je dus ook vaak terugziet in haar optredens ;)

2 poupoulossos: ja toch ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben maar op 1 xqlusive geweest en dat is germany en vond het toch aardig bruut hoor

blutonium boy :respect:
melanie di tria :respect:
gary d :respect:

:flower:
Waarschuw beheerder
ieder z'n eigen smaak;)

Maar ik heb genoeg mensen gesproken die daar waren,(er waren er trouwens niet veel,want het was geloof ik de enige xqlusive die niet uitverkocht was,maar goed)die vonden het allemaal geen zak aan:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hey, leuk zo'n Elvis topic. Dat ben ik nog niet tegen gekomen op deze site. Ik ben ook maar pas nieuw hier, maar goed.
Ik ben een echte fan en heb bijna al zijn lp's.

Maar wie is die technoboi? Maakt hij ook rock&roll? Ik ben benieuwd want ik ben een echte fan.
Rock&roll is mijn leven, naast de urban die in ons jeugdhonk gedraaid wordt.

Wie heeft er meer informatie?

GrOeTeN Mat
Waarschuw beheerder
technoBOI zoals je zegt is idd een die hard Head Banger/rockstar of hoe je het ook wil noemen :)
Waar hij allemaal optreed weet ik niet. Kan je beter op www.technoBOI.com kijken, misschien staat daar wat :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha Pavèl....U rule :respect:
Waarschuw beheerder
X-qlusive Technoboy lijkt me een goed idee.
Vindt hem zeker een goede DJ, heb heel veel setjes van hem en eigenlijk zijn ze allemaal erg
goed. Zeker de beste hardstyle DJ
Als hij ergens draait dan ben ik er ook altijd
bij!!

Technoboy :respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
je moet er natuurlijk ook bij zeggen dat je er niet alleen bij bent , maar ook niet kan stoppen met :bounce: ;):P
Waarschuw beheerder
waarom de moet z,n hardstyle dj zo iets goeds als techno
in zijn naam gebruiken

echt waardeloos

Waarschuw beheerder
omdat het italiaanse techno is wat ie maakt.....
Waarschuw beheerder
omdat hardstyleboy niet klinkt natuurlijk:P
Waarschuw beheerder
donateur
2-----> Outsider
waarom de moet z,n hardstyle dj zo iets goeds als techno
in zijn naam gebruiken

echt waardeloos

Ik weet nu wel waarom jij outsider heet...... ;)