Partyflock

Forumonderwerp · 692783
Waarschuw beheerder
donateur
Ben even aan het checken of er mensen zijn (net zoals ik) die dus ook vinden dat Cristiano Giusberti a.k.a. Technoboy de Nr.1 Hardstyle DJ is?

Ik ga nml. al 13 jaar naar feesten, en ben nog nooit fan geweest van een DJ ofzo, maar deze gozer slaat werkelijk alles (vind ik) vandaar dat ik hem de Elvis van de Hardstyle vind!!!

Mee eens of niet?

:respect: 2------> Technoboy

Waarschuw beheerder
t was toch Q-dens die hardstyle verzonnen heeft.
als ik aan Elvis denk, denk ik aan muziek pioniers en dat is Technoboy toch niet, ook niet voor de hardstyle.
Waarschuw beheerder
mensen laten we even eerlijk zijn :)

technoboy mag dan niet zo goed zijn in mixen maar de platen die hij draait zijn gewoon mega vet

en T Qlubtempo #25 setje was het mooiste ooit

en als technoboy afsluit krijg ik tenminste net dat beetje meer energie om helemaal los te gaan!!!!!
Waarschuw beheerder
qau hardstyle heeft technoboy de betere platenkeuzes en een hoge pitch :jaja:

Markymark a.k.a. Mani = (L)

:9
Waarschuw beheerder
Elvis was de technoboy van de rock n roll...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 in Qontrol
en als technoboy afsluit krijg ik tenminste net dat beetje meer energie om helemaal los te gaan!!!!!

juist man JIJ begrijpt helemaal wat ik bedoel!!!!

:respect:

2 CrinCrin
Elvis was de technoboy van de rock n roll...

Eindelijk iemand met de goede humor!!!!!

:respect: 2you man!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe krijg je van Technoboy energie als die afsluit?

ga dan maar eens trance Generators checken:P:P
ben benieuwd wat je daarvan dan zult krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
2 X-Ception

Die draaien op Q-Base.....ben benieuwd, ga nu ckersteweten ff kijken!

I'll let you know wat ik kreeg.......

Waarschuw beheerder
Wat maakt die gozer dan zo goed???? Begrijp dat echt niet?? Leg eens even uit???

En dan ben ik niet benieuwd naar zijn platen keuze of zijn mixtechnische kwaliteiten maar wat maakt hem voor mensen zoals poupou nu zoveel beter als die andere.

Heb al vele sets gehoord van deze man maar heb nooit dat beetje extra kunnen ontdekken.

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Wat maakt die gozer dan zo goed???? Begrijp dat echt niet?? Leg eens even uit???

En dan ben ik niet benieuwd naar zijn platen keuze of zijn mixtechnische kwaliteiten maar wat maakt hem voor mensen zoals poupou nu zoveel beter als die andere.

Heb al vele sets gehoord van deze man maar heb nooit dat beetje extra kunnen ontdekken.

Inderdaad! Alleen een beetje minder wel. Deze gast bakt er weinig van. Zijn platenkeuze en snelheid is misschien voor sommige een overtuiging, maar mixtechnisch vind ik het egt bagger. Hoor(de) heel vaak fouten in zijn sets, en dan liet hij de platen ook rustig 15 sec ongelijk lopen!
Waarschuw beheerder
Als het maar lekker beuqt (y)
Ik ga écht niet continu op de fouten lopen letten, heb wel wat beters te doen!
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
Hallo hoe lang draait hij al in nederland??? ja lang ja
Ik was der bij toen hij voor het eerst kwam draaien hier in nederland. Kon nog geen plaat aan mekaar mixen. stond hij daar met zweet op zn hoofd!! Supermarco gay draait nog beter toen
en je weet hoe die draait toch!!

Scott jij bent mijn held ;p
Hij heb helemaal gelijk hoor die set van qlimax als die overmixt naar builder wat een gigantische fouten en zo zijn er nog wel 1000000 op te noemen dank je scott!!! :D

Waarschuw beheerder
Als het maar lekker beuqt

:no:

Ik weet niet of je dat verhaaltje op Discogs wel is gelezen hebben, maar die gozer is al lang bezig en natuurlijk een grondlegger.

Titanic Records 1 t/m 10 :respect:
Hij heeft met allemaal wel iets te maken, niet zozeer als producer maar toch.

Mixtechnisch nooit gehoord, nooit zin om te downloaden als je die verhalen al hoort.

En tja dat de producties de laatste tijd een beetje achteruit gegaan zijn is denk ik geen nieuws meer ;)
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Ik weet dat de set op qlimax behoorlijk slecht was mixtechnisch gezien, maar ik weet ook hoe zenuwachtig die man was voor die set...

Ik weet dat hij het kan, heeft hij gister dik bewezen. Al vind ik persoonlijk dat hij in de kleinere clubs beter is dan op de massale feesten.

Waarschuw beheerder
Daar valt of staat een goede dj onder andere ook op. Wreed maar waar.

Waarschuw beheerder
Als een dj zijn zenuwen niet in bedwang kan houden is het geen topper zo simpel is dat. En verschil in grote en kleine feesten hoort er ook niet te zijn dus zo staan er dus alweer heel wat vraagtekens bij technoboy in dit topic
Waarschuw beheerder
Ik heb Elvis nog nooit horen (of zien) zagen.

Dat zegt voor mij, als kenner, al genoeg...

Elvis (y)
TeChNo BoIIiiii (n)
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
wat een loos toppic weer :no:

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Het draaien van hem heb ik nou wel gehoord, maar zijn producties zijn :respect:
Waarschuw beheerder
x-ception heb de trance generators live op xqlusive italy gezien en op E-fect die beuqen ook wel hard maar tog vind ik persooblijk technoboy net iets beter maarja smaken verschillen en das maar goed ook :):)
Waarschuw beheerder
tja , het is wel zo dat als hij afsluit er weinig tot geen mensen stil staan , en degene die stil staan die hebben zoveel drugs op dat ze niet eens meer weten waar ze zijn;)

of hij nou fouten maakt of niet:P, christiano is still number one HS dj @ this moment:D

Waarschuw beheerder
donateur
Als een dj zijn zenuwen niet in bedwang kan houden is het geen topper zo simpel is dat

Bullshit.
Zou jou wel eens zien voor een zaal met 30.000 man :devil: vraag me af hoe zenuwachtig jij dan zou zijn. Hoef je geen topper of beginneling voor te zijn. Tis altijd wel weer spannend.
Waarschuw beheerder
Technoboy de Elvis van de Hardstyle

Wat een geweldige vergelijking.
Dana zal wel Madonna zijn,SMM Micheal Jackson en Luna Prince.
Altijd leuk met die hardstyle freaks over muziek discusieren.
Hardstyle is met alle respect net zo dood als Elvis :devil:
Waarschuw beheerder
Da Phool is Boy George :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Dana zal wel Madonna zijn,SMM Micheal Jackson en Luna Prince.

Rare vergelijkigen maak jij dan

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Mixtechnisch is Technoboy echt niet zo goed (standaard speeltruukjes)
Productietechnisch doet hij steeds dezelfde ideeen in andere volgorde met een ander gejat melodietjuh.

Ik ben echt niet tegen hardstyle, maar Technoboy is deze verering echt niet waard.

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
technoby :kots:

elvis :respect:

donder toch op met je hardstyle!
Waarschuw beheerder
En verschil in grote en kleine feesten hoort er ook niet te zijn

dan is vrijwel elke dj klote want ik vind dat er bij de meeste dj's toch echt wel verschil te horen is op een groot feest of een klein clubje.

en misschien doel ik wel op de platenkeuze met mijn opmerking over "beter zijn in een kleine club"?

mister knowall!!

met een ander gejat melodietjuh.

gaan we weer *zucht*

Technoboy (of beter Saifam productie team) jat niet meer dan dat andere producers dat doen... loos argument dus.

Allemaal mensen hier die ineens :respect: Elvis zetten :Frusty: vraag me af hoeveel van jullie cd's van hem hebben of echt zijn muziek waarderen.. of is het gewoon weer meeloopgedrag?!
Waarschuw beheerder
Allemaal mensen hier die ineens :respect: Elvis zetten :frusty: vraag me af hoeveel van jullie cd's van hem hebben of echt zijn muziek waarderen.. of is het gewoon weer meeloopgedrag?!

Is 500x die Time Life Music reclame kijken ook goed?

Waarschuw beheerder
technoboy is gewoon een prutser :|

platen onder e naam techboboy worden door 5 man gemaakt ...

losers

hardstyle is voor kneuzen
Waarschuw beheerder
Mensen die steeds weer in een hardstyle topic komen roepen hoe klote hardstyle wel niet is en met altijd dezelfde argumenten komen zijn pas simpele zieltjes :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Technoboy is gewoon mijn Nr.1!!!! Een held!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Damn :s wat een ontzettende domme vergelijking zeg! whehe

Als Technoboy dood gaat komt er zeker ook echt een bedevaardsoort waar jij elk jaar al je spaargeld voor opzij zet om daar naartoe te kunnen gaan? :s

Owjah, en zijn "persoonlijke" draaitafels en kleding komen in musea te hangen waar mensen grof geld voor neerleggen om dat te mogen aanschouwen!

Heb je nu zelf al door hoe dom je vergelijking is???

:)
Waarschuw beheerder
Dat doet ie ook niet, Elvis was goed in Rock And Roll en Technoboy op Hardstylegebied (vind hij)laatste aanpassing: 15 juli 2004 17:12

Mensen ;ik vind persoonlijk Elvis ook heel vet, vandaar misschien dat die naam bij me tebinnenschoot, maar ik bedoel dus geen vergelijking qua muziek of personage, het is maar een kreet voor :
het feit dat IK Technoboy de vetste DJ vind

zo dan voor de mensen die echt altijd meteen een antwoord typen zonder ff wat meer te lezen dan de thread naam..

Waarschuw beheerder
donateur
Technoboy doet letterlijk jatten van nummers uit de italo-tijd bijvoorbeeld. Ik heb het niet over "ongeveer" of "een beetje", maar over het bijna compleet nabouwen van een nummer..

Waarschuw beheerder
ik zal voor de vorm maar ff onderbouwen waarom ik technoboy een Qneus VIND

omdat deze prutser dus alleen geboekt word vanwege zijn/hun producties.

en als de platen dus met 5 man gemaakt worden ...
en er 1tje dus steeds maar weer draait* ... dan is dat de PR man!

en geen DJ

*plaatjes plakken

Artiest {SHOWLIST artist 4216, 130938}
Waarschuw beheerder
elvis is toch dood? :)

trouwens knap hoe sommige mensen over elvis praten alsof ze hem kennen.

elvis (y)
technoboy (y)
Waarschuw beheerder
laat ie zich eerst maar eens 'Hardstyleboy' noemen, of hij gaat techno draaien :p

ghehe.. der zijn toch wel betere hardstyle-kings te vinden?
Waarschuw beheerder
vandaar dat ik hem de Elvis van de Hardstyle vind!!!

:NO: :BAH:

schaam je en ga je mond spoelen! :S

technoboy vergelijken met Elvis whaha kom jij eens onder die grote steen vandaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
" Technoboy leeft en elvis beeft "

Technoboy (y)

elvis zuigt zowieso, flikker op man.

opgeblazen paddekop!
Waarschuw beheerder
ja sorry er zit teveel inhoud in zijn muziek dat is niet aan hardstylers besteed
Waarschuw beheerder
Is 500x die Time Life Music reclame kijken ook goed?

gne.

De eerste goede opmerking die ik lees vandaag

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Ieder zijn mening....toch?
Waarschuw beheerder
Technoboy was niet goed genoeg voor techno dus is hij maar hardstyle gaan maken :)
Waarschuw beheerder
technoboy zuigt egt te hard:)

Waarschuw beheerder
donateur
Technoboy was niet goed genoeg voor techno dus is hij maar hardstyle gaan maken

Damn hoe ging de uitleg over zijn naam nou ook alweer....sorry vergeten :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moet ik je eerst uitleggen hoe je moet quoten ;)?
Waarschuw beheerder
prachtig dat er gewoon nog steeds mensen zijn die beginnen met : hardstyle zuigt of hardstyle is voor kneuzen. etc. etc.

voor degene die dat soort dingen gaan roepen.
PLEASE STERF OFZO :S voor wie moeten jullie je bewijzen.??? Kan iemand van jullie het mij nou eens een keer uitleggen????

ik vind zoveel muziek niet om aan te horen(noem ze niet,want dat is niet echt nodig vind ik) maar ik ga toch ook niet op elke topic die ook ff over hardstyle gaat lopen schreeuwen dat het zuigt enzo *zucht*

tuurlijk is het niet erg om je mening te uiten,maar om elke keer weer hardstyle of alles wat erbij hoort te gaan afzeiken, zonder een reden is echt triest.
DAT DAN WEER WEL JA:P

Waarschuw beheerder
tuurlijk is het niet erg om je mening te uiten,maar om elke keer weer hardstyle of alles wat erbij hoort te gaan afzeiken, zonder een reden is echt triest.

ik heb toch een goeie reden om het af te zeiken?? ... technoboy is een perfect voorbeeld van hoe hardstyle in elkaar steekt .... HANDEL!!!!!! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
emjay...(y)

weet je wat; richt anders het 100e hardstyle afkraak forum op...

lijkt me ideaal voor jullie als techno narrowheads..

o:)