Partyflock

Forumonderwerp · 691289

Waarschuw beheerder
halo
het lijkt wel of iedereen BI is tegenwoordig.
of is het gewoon nieuwe mode.
(vooral op PARTYFLOCK)toch?
dank je
doei
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
T zijn er tegenwoordig wel veel... Maar wat maakt t uit als mensen maar gelukkig zijn jah toch?

Waarschuw beheerder
nee is alweer uit. homo is nu in

Waarschuw beheerder
dubbel :gaap:, ban, slotje :X:X:X:X:X:X:X

Waarschuw beheerder
dubbel

Ow ja waar dat dan???????

Grote meid met je BAN (Y) (Y)

Waarschuw beheerder
jezus man... dit topic onderwerp is al zo vaak voor bij gevlogen... dan wel niet met de zelfde benaming maar wel met het zelfde onderwerp.

tis allmost halv 9... doe je ogen open, en kijk wat beter.

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kan een gevoel waar je mee geboren wordt in godsnaam IN zijn? Tis misschien IN om iemand van hetzelfde geslacht te zoenen of er sex mee te hebben, maar dan betekent nog niet dat je bi bent...
Waarschuw beheerder
donateur
even een korte opmerking over dubbele topics.
Topics zijn pas dubbel als in de afgelopen 30 dagen in een topic is gepost dat hetzelfde onderwerp behandelt.

'Werken op Ibiza' is dus iets anders dan 'op vakantie op Ibiza'

als er dus een topic wordt geopend dat een onderwerp behandelt dat de afgelopen 30 dagen NIET op het forum is besproken dan mag ie gewoon open blijven en hoeven jullie niet te posten dat het dubbel is.

bron: https://vip.partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/674611

hij is dus niet dubbel.

Misschien dat mensen tegenwoordig van mensen houden net niet van een man of een vrouw :/

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn er wel een heleboel ja die BI zijn!

Maar ja als ze zich daar goed bij voelen moeten ze dat gewoon doen! Ik heb er geen problemen mee.

Maar dat het IN zou zijn dat denk ik niet!

Denk dat er steeds makkelijker over gedacht wordt.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is in ja,al wordt 'de hype' volgens mij wel wat minder hier op Partyflock..
Bij zeker de helft van degene die hier bi in zijn profiel heeft staan,is het gewoon onzin,sorry voor degene die het we echt zijn,want daar is niks mis mee (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
verwijderd

*stinkt* gruuwlijk

Waarschuw beheerder
heej DaGee... moet ik je weer naar je moeder schoppen? naar die verotte matras in de keileweg?

Ga's dood hoer :[

Waarschuw beheerder
donateur
:s
Waarschuw beheerder
ik noem het...

"misbruik maken van de situatie"

Waarschuw beheerder
heej DaGee... moet ik je weer naar je moeder schoppen? naar die verotte matras in de keileweg?

Heb echt medelijden met je zielig kind!
Triest voor je dat je zo door het leven moet!

Waarschuw beheerder
ahjah... ik hoef je medelijden niet hoor.. houw die maar voor jezelf, jij hebt ze harder nodig dan ik (y)
Waarschuw beheerder
Het lijkt tegenwoordig wel een rage inderdaad. IK kom ineens veel meer Bi's tegen dan een jaar of 3 terug. Op een of andere manier willen ze wel altijd hun eigen geslacht.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
tja, kan gebeuren he? Het zal wel geen mode zijn. Als je zoiets al 5jaar weet, dan zal ik wel uit de mode zijn :/

Waarschuw beheerder
zo zo dames. strijdlustig voor de vroege ochtend al..

Waarschuw beheerder
Hmmm..Eerst was t raar enzow maar nu is t normaal! :D

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
ik ben ook BIzonder o:)

Waarschuw beheerder
tja...het is redelijk in ja...maar er wordt ok niet moeilijk meer over gedaan!

vroeger was iedereen nieuwsgierig daarnaar, maar niemand sprak het uit, of iig een groot gedeelte niet! nu wel!

alleen is 'Bi' wel iets anders dan je aangetrokken voelen tot...

ik denk dat je alleen bi bent als je daadwerkelijk verliefd kunt worden én een relatie kunt beginnen met iemand van hetzelfde geslacht!
Waarschuw beheerder
donateur
Ook dat en je bent pas bi als je ook eens verder gaat dan een beetje onnozel zoenen %-)

Als je alleen met vrouwen zoent, ben je per definitie absoluut geen bi.
En de meesten hier zoenen alleen maar, maar noemen zichzelf dan bi %-)

Totdat er sex aan te pas komt... dan krabbelt men terug

Waarschuw beheerder
Tis denk ik niet het terugkrabbelen, maar die stap is best groot! om zomaar ff van partnergeslacht te wisselen...

maar ik vind ook dat mensen zich niet allemaal bi moeten noemen!

mn vrienden zeggen altijd heel erg hardop (:@) dat ik ook Bi ben, maar ik weet het zelf niet. heb nooit bizondere gevoelens voor een vrouw gehad, weleens gezoend maar dat was het! ik ben er nieuwsgierig naar en wie weet gebeurt het ook wel eens, maar dat zien we wel...ik kijk ook graag naar mooie vrouwen, maar vind mezelf NIET BI!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Bi zijn 'in'?

Hm, is me nooit opgevallen eigenlijk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik sluit me trouwens aan bij bloemetje d'r antwoord :jaja:

(al is het alleen maar om d'r godsgruwelijk lekkere michael owen'pic :kwijl: (y) )

Waarschuw beheerder
donateur
Een beetje bi is nie bah...

een beetje bi bestaat niet :/
je bent bi of je bent niet bi.

(na ja, of wanna-bi)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Een beetje bi is een wanna-bi :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
p'cies..

Waarschuw beheerder
Ik denk ook dat een beetje bi niet bestaat!

Maar je kan vrouwen tog gewoon opwindend vinden, iedereen maakt er dan meteen BI van, maar dat is niet zo!

Zolang je niet verliefd kunt worden ben je gewoon geen BI!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Meeste van die meiden maken daar ZELF bi van, omdat ze het retestoer vinden..

Waarschuw beheerder
Klopt Pascalle, dat doen ze om de aandacht te trekken denk ik...

mannen vinden dat tog geil :S...

ik dacht michael owen topic...maar gewoon pic...hij is lekker ja...wie is die gast????
Waarschuw beheerder
donateur
Ach tja, heb ook wel eens met vrouwen gezoend, maar of dat mij nou een bi maakt :S

Nee lijkt me niet :)

Waarschuw beheerder
donateur
...wie is die gast????

barbaar :o

Dat is Engelands heerlijkste stukje voetballer :kwijl:

(nee geen familie van die muizenkop uit Take That ;) )
Waarschuw beheerder
mannen vinden dat tog geil ...

niet allemaal blijkbaar :)

Waarschuw beheerder
Pascalle, hoe weet jij nou of ik me afvraag of dat familie is van ;) ik ken hem echt niet! heb heel het EK gevolgd *bloos*

ja sorry, had meer oog voor portugals trots RONALDO! :D

languuuh -->> gelukkig niet allemaal, maar dat denken die 'bi'meiden wel!

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond ronaldo een beetje gay..

(bestaat dat ook? of is ie dan ook wanna-bi?)

Waarschuw beheerder
donateur
Zolang je niet verliefd kunt worden ben je gewoon geen BI!!!!

Psies :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Pfffffff om gek van te worden dit topic :X
Alsof dit nog niet uitgekauwd is zeg :s
Maar goed, niet dubbel dus meer HELAAS!
Gezeur iedere keer..

Laat iedereen lekker in hun eigen waarde, geven ze zichzelf de naam BI, whatever, heb je er last van? Ik niet in elk geval.. Willen ze zoenen met meiden, wat maakt het uit, als ze daar lol in beleven, laat ze lekker hun gang gaan..
Vaak is het een keer uitproberen en ze noemen zichzelf bi.. Maar ze komen er vanzelf wel achter dit niet te zijn..
Waarom hier een probleem van maken?

Waarschuw beheerder
Maken geen probleem Moonshine...we constateren het feit dat het 'in' is om Bi te zijn!

enne pascalle denkt dat dat wanna-gay is ofzo! maar ik vond hem errug lekker, alleen voor iemand met zo'n salaris mag ie wel wat aan zn tanden laten doen! :D

Waarschuw beheerder
BI zijn is idd een nieuwe hype...

straks is iedereen gewoon lesbi en homo. want dan zijn ze het bi-zijn zat, want dat is iedereen al..:P

Waarschuw beheerder
donateur
Het is in elk geval geen "nieuwe" hype meer..
Voor een half jaar terug is dit onderwerp ook al volledig uitgekauwd ;)
Dus eigenlijk een "oude" hype die zich gewoon voortzet :)
Mensen gaan ontdekken en plakken er gelijk het woordje bi aan :) Dat is zonde :jaja:

Waarschuw beheerder
Moet een hype van het laatste halfjaar zijn dan?

Kan een hype niet langer duren?

Waarschuw beheerder
donateur
een hype kan wel langer duren,
wat moon probeerd te zeggen is dat het geen nieuws meer is, niet interessant dus :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies :) :p Dat bedoel ik ermee te zeggen :)
Wordt er een beetje moe van :)
Waarschuw beheerder
Bi-zonder goede ontwikkeling. :kwijl:.

Ook al zijn de meeste niet écht biseksueel, het blijft leuk om mee te maken. :9.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat dit het tigste topic is nie????

Waarschuw beheerder
ik vind dat alle bi vrouwen mij gewoon een PM moeten sturen :-)

Waarschuw beheerder
PM=Pik Massage

Waarschuw beheerder
Okeej Moon, het is idd oud nieuws!

deze topic ik ook zeker WEL dubbel! maar goed...

Waarschuw beheerder
dat klinkt ook interessant, maar hoe verstuur je zoiets
Waarschuw beheerder
Mensen die er bij lopen van: kijk jongens ik ben bi! Hou ik niet van...

Ik wil er niet mee te koop lopen, maar als het me word gevraagd geef ik het wel eerlijk toe....

Ik denk dat je daardoor wel snel id gaten krijgt of het nou echt is of, een beetje stoer doen.

Waarschuw beheerder
het loopt al storm met de pm's..

Waarschuw beheerder
modee????

neej denk eerder ...niet..dat ze zich maar inbeelden ofzow iedereen fantaseerd wel us over sex met iemand vant eigen geslacht maar da wil nog nie zegge da je bi bent!
Waarschuw beheerder
Het ondertussen al weer uit ;) zo lang zoenen meisjes al met meisjes :yes:

En wat maakt het (jou) nou uit of ze dat doen en of het in is ja of nee,etc. laat gewoon lekker iedereen in zijn/haar waarde :yes:

Waarschuw beheerder
Precies Marjon, ik vraag me dan af waaarom je het doet? Omdat je het zelf zo voelt of omdat je de buitenwereld min of meer 'shockeerd'...

maar ik laat ze zeker in hun waarde Bridget!

Waarschuw beheerder
Je bent Bi of niet.. of het nou een trend is of niet :x

Waarschuw beheerder
nou.. als je eens wist hoeveel weekend-lesbo's ik al op de foto gezet heb.. was wel degelijk een trend..
Waarschuw beheerder
Valt me op dat bij 'bi' zijn, de meeste eigenlijk alleen aan vrouwen denken...nou zie je die ook het meest met elkaar zoenen, maar die doen het juist meestal alleen op de boel op te geilen(de welbekende wanna-bi's)

Echte bi's lopen er volgens mij niet zo mee te koop en kunnen zowel mannen als vrouwen zijn.

Waarschuw beheerder
Beschuitje...dat zei ik al...maar ben het helemaal met je eens!

Waarschuw beheerder
Waarom zouden echte bi's er niet mee te koop lopen? Wat een onzin je mag toch wel uitkomen voor wie je bent en er trots op zijn!

Maar wat t eerste gedeelte betreft ben ik t met je eens beschuitje

Waarschuw beheerder
so what? heb je dr een probleem mee?

Waarschuw beheerder
ik niet dat zeg ik toch niet! Oog kapoet

Waarschuw beheerder
donateur
:[

Waarschuw beheerder

Ik denk niet dat het in is maar ik denk dat ieder meisje zich al bi noemt als ze met een ander meisje heeft gezoend.
En ik vind dat je pas bi bent als je ook echt gevoelens voor een meisje kan hebben en ook een relatie wilt met een meisje!

Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met lotte_19 en miss_marjon eens!!

als je bepaalde gevoelens hebt voor een meid dan ben je bi en als iemand aan mij vraagt of ik het ben zal ik het eerlijk toegeven...

ik hang het idd niet aan de grote klok maar ben wel eerlijk...

en wat een ander daarvan denk moet ieder voorzich weten....

Waarschuw beheerder
Ik vind vrouwen geil
en ik ben bi

Maar ik kan niet verliefd op ze worden omdat het allemaal stinkkkkkkkkzeikerds zijn

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :kots:
Waarschuw beheerder
Precies Marjon, ik vraag me dan af waaarom je het doet? Omdat je het zelf zo voelt of omdat je de buitenwereld min of meer 'shockeerd'...

Nou ja, het word je gevraagd als jeje inschrijft voor deze site. ik vindt het niet erg dat mensen het weten, alleen ik doe niet van: Kijk mij nou, ik ben bi. Dat bedoelde ik met: er niet mee te koop lopen.

Mannen mogen van mij zo af en toe gestolen worden, maar vrouwen..... :$

En verliefd worden? Geen probleem, met 'beide' niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bi zijn is in.
Daarom ben ik het ook. B)

:gaap:
Honderdmiljoentriljoenste topic ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Valt me idd ook op dat steeds meer meiden 'ineens' bi zijn... Maar er zijn 2 categorieen, zoals ik het zie:

Categorie 1: De meiden die het al waren, alleen durven die er nu pas voor uit te komen, nu het meer geaccepteerd wordt.

Categorie 2: Meeloopsters, trendvolgsters, aandacht-tekortkomende BrEeZaHtRuTjUhHz etc.

Ik heb niks tegen meiden die echt bi zijn, maar ik kan me soms kapotergeren aan bepaalde typetjes van categorie 2 die aandacht proberen te trekken door elkaar in het openbaar (discotheek of feesten) even lekker demonstratief af te lebberen, waar het liefst zoveel mogelijk mensen bijstaan... Soms met 3 tegelijk ook nog (en dan vooral effe zorgen dat je op de foto komt). Oftewel, zonde dat zij het voor de rest verpesten, want de mensen die echt bi zijn krijgen daardoor juist weer commentaar op hun dak...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me aan bij Mental Wreckage z`n antwoord :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Idd Mental Wreckage!

en ik denk ook dat de meerderheid onder categorie 2 valt...aandacht trekken ja :s

Citaat uit de gedachte van n "breezah-wijffie" (mijns inziens O:))

...o...ik heb net met n meisje gezoend ! hihihi...ben ik nu bi? hm, ja t zal wel! hahaha...hé, dat vinden jongens leuk he, als je zegt dat je bi bent...hihihi..nou, dan zet ik snel op Pf dat ik bi ben, maar ik denk echt niet dat ik vaker met meisjes zoen...hihihihi...nou...hihi...misschien als ik wat breezertjes meer op heb..hihihihi..

:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahahahhahahaha! (y)
Denk dat het grotendeels nog echt zo gaat ook...

Oh ja, nog effe iets...
stampertje-renate

iedereen fantaseerd wel us over sex met iemand vant eigen geslacht

Euhhhhhh... nou, NEE!
Totaal niet eigenlijk...

MW = 200% vrouwengek... :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Aandachttrekkerij lijkt t tegenwoordig wel.... Krijgen ze als meid zijnde meer aandacht van de jongens want dan zijn ze "trio voer" :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Euhhhhhh... nou, NEE!
Totaal niet eigenlijk...

B-O-H = 200% vrouwengek...

Couldn't agree with you more! :D

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
dat was toch niet vrouw-onvriendelijk? ;)
(integendeel zelfs...)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee natuurlijk niet! :s

Waarschuw beheerder
Weet ik, maar ik vatte effe niet waarom zij die smiley postte...
Waarschuw beheerder
donateur
ga eens weg en dood met je topic!!!!
ZO... ben wel admin maar ik vind dit NIET meer leuk!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet echt, maar ik denk dat het is vanwege t feit dat wij allebei 200% voor vrouwen gaan, en LiZz houdt wel van overheterosexuele mannen? :p

Fairy...chill...al die adrenaline is niet goed voor je "kiddo" gefeliciteerd btw :flower: doet je pc t nogsteeds toppie? :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
over-heterosexueel... bestaat dat? :P

Waarschuw beheerder
donateur
kennelijk...ik verzin t net, denk, ik geef t beessie n naampie aangezien die extra 100% ergens vandaan moet komen ;p

Waarschuw beheerder
true... ;)

oke, dan eis ik dat dat voortaan ook een keuze wordt bij het type geaardheid in je profiel...
:P

Fairytale ->
adem in, adem uit...

Waarschuw beheerder
Overheterosexueel ? ...

B)

Klinkt wel cool.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wij zijn de trendsetters van een nieuwe hype...
straks wil iedereen ineens overheterosexueel zijn ipv bi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben hartstikke Bi, is tog stoer ;)

nee, maar tegenwoordig zie je en hoor jet heel vaak, vooral in de gotic scene, meisjes zoeken elkaar op..

9 van de 10 meisjes zijn ook lesbo omdat ze gewoon kut ervaringen met jongen hebben gehad

Dat denk ik dan, want de helft van mn vriendinnen zijn bi of pot en ja soms vraag ik er dingen over en zie die dingen om me heen ook..

Waarschuw beheerder
Als ik m'n eigen geslacht zou gaan opzoeken vanwege het aantal slechte ervaringen met meiden en kloterelaties die ik in m'n leven heb gehad... dan was ik ALLANG homo geweest...

Ik denk dat het dus ook al een beetje in jezelf moet zitten...

Waarschuw beheerder
wij zijn de trendsetters van een nieuwe hype...
straks wil iedereen ineens overheterosexueel zijn ipv bi :p

B)

Waarschuw beheerder
donateur
NIEUWE mode??

:/

Waarschuw beheerder
Overheterosexueel zijn wel ..
Waarschuw beheerder
zullen ook wel dames tussen zitten op PF die BI hebben neergezet omdat ze anders zo erg lastig zullen worden gevallen door de heren van PF... Geef de dames geen ongelijk dat ze dat doen...
Waarschuw beheerder
Op ieder potje past een potje, en deksels passen ook op elkaar :yes:

Waarschuw beheerder
zullen ook wel dames tussen zitten op PF die BI hebben neergezet omdat ze anders zo erg lastig zullen worden gevallen door de heren van PF... Geef de dames geen ongelijk dat ze dat doen...

Volgens mij word je dan alleen maar meer lastig gevallen ... :/
Ik heb nu zo'n periode ...
Dat ik weet ik veel hoeveel berichies per dag krijg met o.a. dat ik er geil uitzie, dat mijn bril mij geil staat, dat ik mooi ben, dat dit, dat dat, zus en zo.
En werklijk elke gast die een berichie stuurt heeft me toegevoegd als vriendje.
Kan niet zo goed tegen die mensen.
Bah.

Misschien moet ik d'r neerzetten da'k pot ben .. :p
Mss helpt dat.

* edit : Zo ... 8) klaar ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lizz je bent echt lelijk maak je niet druk om te veel complimenten ze zijn vast goed bedoelt! wijven zijn het geilst! (K)USje siepoes & netni

Waarschuw beheerder
donateur
B)

Waarschuw beheerder
Niet alleen de dames worden lastig gevallen... Op m'n oude member-ID kreeg ik zo nu en dan ook wel eens wat berichtjes van wanhopige mutsen... "Heej, je bent een lekker ding", "Heej leuk dat je bij mij in de buurt woont, zin om een keer wat af te spreken?"

Heb ze toen vriendelijk, doch dringend doorverwezen naar www.ikbenwanhopigenzoekendate.nu
Ik kom liever in de 'echte wereld' een leuke meid tegen, weet je ook meteen of het klikt of niet. Gelukkig valt er op m'n huidige profielfoto weinig te zien...

LiZz ->
Misschien moet je dan maar eens een foto waar je net je nest uit bent in je eigen inbreng pleuren ofzo...
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah! bi = hot

(net als ik)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo in???? shittt wat het da nou met in te maken?!....
Ik ben bi..al lang..ben niet bi om mee te lopen ofzo!..

!!!

(K) Jessy

Waarschuw beheerder
ckers ik ben ook bi al heel me leven dus wrm moet je mee lopen damzzz slaat nergesn op
Waarschuw beheerder
Waar maken sommige mensen zich druk over :no:
dat vraag ik me zo vaak af als ik topics lees hier...

Live en let live..........

Waarschuw beheerder
lizz je bent echt lelijk maak je niet druk om te veel complimenten ze zijn vast goed bedoelt! wijven zijn het geilst! USje siepoes & netni

:lief:
LiZz ->
Misschien moet je dan maar eens een foto waar je net je nest uit bent in je eigen inbreng pleuren ofzo...

Dan schrik ik heel PF af en niet alleen de irritante mensen .. :p

Waarschuw beheerder
jij weet ook niet wat je wil... :P

oh ja, wist je trouwens dat die bril je heel geil staat...
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
chicks rules:jaja:

Waarschuw beheerder
oh ja, wist je trouwens dat die bril je heel geil staat...
;)

Nee, je bent de eerste die dat zegt ... :lief: O:)
Waarschuw beheerder
misschien waren er altijd al een boel mensen bi!
De maatschapij staat er meer open voor en misschien durfen er meer mensen nu voor uit te komen?

Beetje hetzelfde als homo zijn. Vroeger was het echt een taboe maar nu kijkt niemand er meer van op.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap de ballen niet van deze site... hopelijk gaat dit goed, maar euh. tis idd erg in om bi te zijn en niet alleen op deze site... maar goed... dat was net duidelijk volgens mij...
Waarschuw beheerder
Bi is dik in, mn meisie is t ook. Maakt mij dus echt geen bal uit. ziet er best geil uit 2 zoennende meiden, wat nouw als zij en een ander meisie en ik..........:kwijl:
no prolblemo!

Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo dan zijn er zoveel mensen

[B]B[/b]ijzonder Inteligent?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
misschien dat er vroeger net zoveel bi waren maar er toen meer een taboe op was nu durf je er makkelijker voor uit te komenomdat zoveel mensen dat doen :) tjah iedereen moet wat mij betreft doen wat ie wil als je er gelukkig van word why not??? maar om nou meteen te zeggen dat je bi bent na 1 zoen metiemand van t zelfde geslacht nej dat vind ik niet kloppen en denk dat dat ook vaak gebeurd!

Waarschuw beheerder
halo
dank je

Ja t lijkt wel alsof het mode is...
wat een ander doet moet jij ook doen..
soms vraag ik me werkelijk af of sommige meiden wel ECHT bi zijn...
Lekker zielig als je dat faked trouwens...

Waarschuw beheerder
Bi meiden laat ze toch laat het maar mode worden :-P

Waarschuw beheerder
Quasi bi-bitches zijn lomp

Waarschuw beheerder
Ik vin dat ze hetzelf moete wete... Maar toch blijf ik erbij dat bi anders is om te zien dan homo's da vin ik toch smerig

Waarschuw beheerder
Wat ik wel ff kwijt wil is dat mensen die bi zijn gelijk denken dat het een garantie is om vreemd te gaan, maar dat is 't niet ;) :P

Waarschuw beheerder
Veel Wanna bi-s inderdaad op partyflock:S
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik wel ff kwijt wil is dat mensen die bi zijn gelijk denken dat het een garantie is om vreemd te gaan, maar dat is 't niet?????!!

uhhh ik ben bi...ik denk het nie..!!
Dusuhh....klopt niej egt he!

Waarschuw beheerder
Hoeveel mensen leven er op deze aardbodem? 1? ;)

Over het algemeen zie je vrouwtjes die een relatie hebben met een jongen, oh ik vind dat meisje wel leuk, ik wil der wel zoenen. Hij zal het toch niet erg vinden. Nou zijn der wel heel wat die zo denken, vooruit geef toe :)

Waarschuw beheerder
Mij vorige vriendin was bi en daar heb ik 9 jaar een relatie mee gehad maar zij ging niet vreemd, over alles moet je kunnen praten

Waarschuw beheerder
(y) Beter, ik bedoel trouwens ook niet iedereen, maar wel veel.
Waarschuw beheerder
Lekker BIlangrijk

Waarschuw beheerder
Vrouwen?? Niet erg....alz ik een keertje tusenin mag liggen....8)
Waarschuw beheerder
ik ben een lesbie gevangen in een mannenlichaam... ben ik dan ook Bi?
Waarschuw beheerder
Of het IN is? Neej natuurlijk niet! Hetero zijn is toch ook niet IN of wat! Zo ben je gewoon en meer niet!
Waarschuw beheerder
Het is wel degelijk een mode verschijnsel.
Jammer voor al die ECHTE bi's trouwes......
Waarschuw beheerder
Hokjes hypes en andere dingen die mensen bezig houden :no: vermoeiend...laat iedereen lekker doen wat hij/zij zelf wil zolang men er niemand mee lastig valt maakt het toch niet uit.

Waarschuw beheerder
Babsz.. Das helemaal wat ik ook bedoelen wou..
En verkeirng met een bi meisje maakt tog niks uit joh.. Niet omdat ik dan kans heb als kerel om er eventueel nog een meoisje bij te krijgen maar gewoon.. Samen met je vriendin naar andere vrouwen kijken enzo.. Gaaaf tog.
Waarschuw beheerder
Neej idd wat maakt het allemaal uit? Zo ben je!

Waarschuw beheerder
peccies en zo accepteer je elkaar of neem je elkaar..
Waarschuw beheerder
Ja man is echt wel stoer om BI te zijn, ben het ook spontaan geworden:yes:
Nee hoor....je bent het pas echt als je echt verliefd word! En vind gewoon dat er veel mooie vrouwen rondlopen waar ik zeker verliefd op zou kunnen worden:9

Waarschuw beheerder
(Y) :)

Waarschuw beheerder
donateur
9 van de 10 meisjes zijn ook lesbo omdat ze gewoon kut ervaringen met jongen hebben gehad

22 april 1986 (18 dus)

Je leest de fancy nog zeker of niet:D

Je gaat me toch niet vertellen, dat je dat serieus geloofd he?? :S

Dit is echt de grootste onzin, die ik deze week heb gehoord:yes:

Je word geen lesbisch door een slechte ervaring met jongens, je word zo geboren, dat word al bepaald bij het verwekken:yes:

*zucht* :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
klopt wel Belle:yes:
Stond in de Breakout trouwens:yes:
Waarschuw beheerder

Nou daar zit wel wat in vind ik hoor...ik ken iemand die vanaf jongs af aan seksueel misbruikt is en die moet nou echt niks meer van mannen hebben. Haar misbruik heeft een grote aandeel in dat ze nu lesbisch is!
Waarschuw beheerder
donateur
mm laat me meisie dit maar niet zien dit onderwerp
anders doet ze nog een boekie open over me denk ik

vertelde een x over een fantasie van mij
maar dat zegt niks over bi zijn of niet toch?

Waarschuw beheerder
Nogie.. (Y) :D

Artiest {SHOWLIST artist 1969, 3255}
Waarschuw beheerder
Nobody knows i am a lesbian!!!!

Waarschuw beheerder
En toch blijf ik erbij dat zoiets toch ook al wel een beetje in je moet gezeten hebben... Ik heb ook zat kloterelaties gehad, kutwijven van exen gehad, en ben ook vaak genoeg belazerd...

Maar toch moet ik er niet aan denken om ooit iemand van m'n eigen geslacht op te zoeken... Dan ben ik liever voor de rest van m'n leven vrijgezel ofzo.

Waarschuw beheerder
een klein beetje bi is nie bah hoor!

Waarschuw beheerder
Nee helaas, probeer het volgend jaar nog eens ;)

Waarschuw beheerder
Nou ben geen bi:no:, maar een keer iets proberen met een meid lijkt me wel wat hoor:yes:!Nooit gevoelens voor een meid gehad!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Valt me trouwens wel heel erg op dat er veel meer meiden zijn die het wel eens met hetzelfde geslacht willen proberen, dan jongens...... Kan ik me ook wel voorstellen trouwens; vrouwen zijn prachtige wezens.
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een gezijk zeg over BI zijn je bent het of je bent het niet.. en het is een beetje triest als je zegt dat je het bent als je alleen maar met een meisje naar bed ben geweest om het eens te proberen.

Waarschuw beheerder
helemaal gelijk in.

Waarschuw beheerder
ach ja hoor...van mij mag t allemaal..misschien lijkt t alleen maar dat er meer mensen bi zijn...omdat mensen er nu makkelijker voor uit durfen komen..tis minder een taboe...maar euh doe mij tog maar gewoon een man...lekker gewoon..lekker makkelijk:P
Waarschuw beheerder
ik vind meer vrouwen mooi en geil als mannen maar moet er niet aan denken om een relatie met een vrouw te hebben:/

tering ik weet zelf hoe erg ik kan zijn 2 vrouwen in een huis gaat echt niet lang goed.:vaag:

liefst heb ik een man voor altijd en een meissie voor tussendoor :p

jah ben toch echt wel bi :P

Waarschuw beheerder
Ik in elk geval niet!

Waarschuw beheerder
liefst heb ik een man voor altijd en een meissie voor tussendoor

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Agree @ the post above....

jammer alleen dat er niet altijd zomaar een meisje mee wil doen... Zeg maar bijna nooit...

Waarschuw beheerder
Het schijnt wel in te zijn, maar ik doe er niet aan mee..

Waarschuw beheerder
mode doe niet mee aan de mode....

Waarschuw beheerder
het is mischien in om meisjes met elkaar te zoenen maar dat maakt je nog geen bi!!!

Waarschuw beheerder
uh hoe heet dat dan?
whaahahahha
Waarschuw beheerder
lijkt me niet dat BI-zijn in is. Maar ik ben het wel een beetje :p

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is BI-zijn niet in ofsow of wel dan...
maar ik ben t wel een beetje heel klein beetje dan..:p

Waarschuw beheerder
Dat de vrouwtjes Bi zijn zie ik t voordeel wel van in..........Mannen meer kans op een trio met 2 lekkere vrouwtjes

Waarschuw beheerder
Ja volgens mij is dat ook in ofzo, of iedereen faked.
Maar misschien durven ze er nu wel makkelijker voor uit te komen, je weet het niet :)
Waarschuw beheerder
rare typisch mannelijke opmerking gizmick, dat vrouwen beetje bi zijn wil niet zeggen dat ze daarom maar gelijk weer een extra man erbij willen.

Waarschuw beheerder
whahahahahaahah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geen idee :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Whahahahaha.... nepper van marijke...

Dana geef nah gewoon toe dat je bezig bent ;)

Waarschuw beheerder
Troublegirl A.C.A.B. 9 augustus 2004 18:06
ik ben ook bi

ben zelf meer als bi

ben de vriend van de echte troublebitch :respect:leuk he iemand na doen en net doen of je diegene bent heb je geen eiguh indentiteit??? ik weet ze is super ma om der nou zo graag te willuh zijn gaat wel ver whehehehe zielig
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig is zoenen allang niet meer cool.

Chicks moeten elkaar gewoon meteen beffen, is toch veel geiler.
Waarschuw beheerder
Mannen ;).....inderdaad als een meisje al iets wil doen met een ander meisje doen ze dat wel lekker met zn tweetjes, is veel lekkerder dan zo'n haantje erbij die van gekkigheid niet weet waar hij moet graaien en waar hij moet beginnen...

Sex is best one on one :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ja, blijkbaar..

Waarschuw beheerder
oh ja?

Waarschuw beheerder
Tja volgens mij is het egt in om BI tesijn!!:s

Waarschuw beheerder
iedereen heeft ontdekt hoe lekker het nou is om van allebij de kanten te kunnen houden....

Waarschuw beheerder
uh veretel...
Waarschuw beheerder
het is gewoon geil!

Waarschuw beheerder
volgens mij is het niet in om bi te zijn, maar is het in om gewoon jezelf te zijn, en er voor uit te komen.

Waarschuw beheerder
ja kan ook...
Waarschuw beheerder
ik denk dat de meerderheid van de vrouwen die op partyflock bi zijn nog nooit aan een ander kutje hebben gezeten alleen zoenen nou nou wat ben je dan bi zeg

heb er verder geen probleem mee als ik het zie hoor :p

Waarschuw beheerder
Wat dons zegt kan ook, ik zoen ook wel eens met meiden, maar ben toch niet bi... (of dan toch wel?)

Waarschuw beheerder
uh uh?

Waarschuw beheerder
he Nina, ga jij wel eens naar Eclips in het burgerkeeshuis? volgens mij heb ik je er wel eens gezien..

Waarschuw beheerder
oh lol, als ik in je archief kijk, weet ik dat ik je er wel eens gezien heb... lol

Waarschuw beheerder
we komen vaak in burger...

Waarschuw beheerder
Bi zijn is in
Drugs gebruiken is stoer
en als je Lonsdale draagt dan ben je helemaaaaaaalll vet cool

Waarschuw beheerder
Denk persoonlijk dat de meiden die nu zichzelf massaal als bi betitelen, eerder seksueel nieuwsgierig zijn naar het lichaam van een vrouw, en minder snel het verlangen of de behoefte heeft,een serieuze relatie met een vrouw aan te gaan...
maar dat denk k alleen hoor, kan ook anders verklaarbaar zijn maar dit leek me het meest logische...

lijkt me trouwens wel awesome,dat eerste, maar dat terzijde..hahaha!
(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Bi zijn is in
Drugs gebruiken is stoer
en als je Lonsdale draagt dan ben je helemaaaaaaalll vet cool
whahahahaahahah
daar heb je helemaal GELIJK in!!!!!
whahahaahahahah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand nog wat te vertellen?????????

Waarschuw beheerder
ik heb het koud.

Waarschuw beheerder
doe een JAS aan...
whahahahahahahahaa

Waarschuw beheerder
leven we nog??????
Waarschuw beheerder
jazeker:D nog wat boeiends vandaag meegemaakt?

Waarschuw beheerder
uh kom net terug van vakantie
Waarschuw beheerder
chill ik ook waar ben je heen geweest? en het weer is hier zo gaar echt Nederland maar weer:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Corfu Griekeland.
ja klote weer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja... bi zijn is heel normaal;)
Waarschuw beheerder
donateur
van mn lang zal ze leven niet dat ik et met een vent ga doen :no:
Waarschuw beheerder
BI niks mis mee: 2 vrouwen 1 man heerlijk

Waarschuw beheerder
ja,ja...
Waarschuw beheerder
Dus als je zoent met vrouwen ben je niet bi? Waarom zoen je dan met vrouwen, omdat het in is? :vaag: 'In' is trouwens ook al zo'n kutterm. Net als hip, hot, vet, whatever. Als je jezelf bent is dat toch goed. En omdat we nu in een tijd leven waar het wat meer geaccepteerd is als je experimenteert met wat er op je pad komt, zoals sex, drugs o.a., dan is het logisch dat er meer mensen voor uit durven komen.

Waarschuw beheerder
ben het helemaal met bliss eens!

Waarschuw beheerder
helemaal gelijk in...

Waarschuw beheerder
ik hoor allen maar mensen over 2 vrouwen 1 man, zijn er ook mensen die wel eens 2 mannen 1 vrouw doen of meegemaakt hebben?

Waarschuw beheerder
is het leuk om bi te zijn? wil weleens proberen hoor..
Waarschuw beheerder
Heb wel es wat met 2 broers gehad :O Niet all the way hoor, maar toch eh.. way :9

Waarschuw beheerder
ja een vrouw met 2 mannen,iemand mee gemaakt????

Waarschuw beheerder
Dat lijkt me echt fantastisch met 2 geile mannen...(Y)

maar 2 vrouwen en n man is ook he-le-maal ok! ;)

Waarschuw beheerder
mensen willen gewoon steeds meer uit proberen :)

Waarschuw beheerder
Ik heb wel een paar keer met een verschillende meisjes gezoent.. maar ben nog nooit met 1 naar bed geweest.. dus ik ben geen bi.. in iedergeval als je een keer seks hebt gehad met een meisje en je zou het nog wel vaker willen doen kan je zeggen dat je bi bent..
Maar kzou welles seks willen hebben met een meisje:P lijkt me wel uber geill:P
Ik ken ook wel meisjes die zeggen dat ze bi zijn terwijl ze 1x voor de grap met een meisje zijn geweest..:S
Bullshit dus.. je bent niet bi als je 1x voor de grap met een meisje zoent..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben al heel mijn leven bi en bevalt me best, als je alleen met een vrouw zoent ben je in mijn ogen geen bi maar aan het spelen .
en hardcoretrut het is gewoon geiler probeer dus maar eens !!!!

Waarschuw beheerder
vrouwen die bi zijn vind ik wel geil hoor

Waarschuw beheerder
jah ik denk wel meerdere mannen

Waarschuw beheerder
ik heb 13 maanden een relatie met een meisjuh gehad dus voor mij is het niet om der bij te horen :D:D:D.... en ik heb er geen spijt van gehad ook!!!!

Waarschuw beheerder
prettige gedachte :-)

Waarschuw beheerder
yeah,yeah...

Waarschuw beheerder
Tsja wat me ook uber geil lijkt is een trio.. met een jongen en een meisje..:P
LikkuuuuhhH:P
Waarschuw beheerder
bi·sek·su·eel (bn.)
1 seksueel gericht zijnd op beide geslachten

Dus naar mijn mening, seksueel opgewonden raken van zowel mannen als vrouwen.

Veel meiden zoenen tegenwoordig wel met een vriendin, maar ook voornamelijk uit de gein om jongens het hoofd op hol te brengen.

Maar echt beiden uit de kleren gaan en eens even hun tongetjes het werk laten doen zullen deze meiden vaak niet doen.

En naar mijn mening ben je ook pas biseksueel als je met zowel een man als een vrouw een relatie zou kunnen hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:kwijl: Dat wordt dus n meeting tussen iedereen die ergens anders op wil kwijlen ipv nu 8ter zn comp...;)hihihihi!
Waarschuw beheerder
Men komt er trouwens tegenwoordig wel sneller en makkelijker voor uit als vroeger.

Het is me al een paar keer overkomen dat ik versiert werd door een meid. :jaja:
Waarschuw beheerder
ik denk ook niet dat het in is, maar ik denk ook dat vooral vrouwen heel erg nieuwschierig zijn, vroeger was je een pot met kort haar en nu zijn ook knappe en lekkere vrouwen bi. en ik denk dat veel meiden het alleen een x willen proberen, en niet echt een relatie met een vrouw willen.

Waarschuw beheerder
Ja idd debstra..!:D
Maar ja ik zou best welles met een vrouw het bed willen delen...
Lijkt me echt wel uberr geil..:P :kwijl: maar dan moet ze wel knap zijn:P

Waarschuw beheerder
moet je het is een X doen toch..

Waarschuw beheerder
k denk da mensen zichzelf te snel bi noemen... k bedoel als je zoent met n meisje (als meisje zijnde dan) maakt je dat tog nog geen bi?!?! enne omdat ik er nieuwsgierig naar ben hoe t zou ijn met n vrouw en omdat ik kan zeggen of ik n vrouw mooi vind of nie maakt mij tog nog geen bi??? k denk da je pas bi bent als je met beide geslachten n relatie hebt gehad en t je bevalt... nee qua relaties geef mij dan maar n man (vrouwe make veel sneller ruzie en make veel erger ruzie :S)

Waarschuw beheerder
leven we nog????????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn motto is: 'vrouwen voor de lust, mannen voor de liefde'

Heb nog nooit een relatie met een vrouw gehad, verwacht ook niet dat ik dat ooit zal hebben (maar zeg nooit nooit)..

Maar ik denk eerder dat bi-zijn gewoon een gevoel is..dat kun je niet ineens zijn als je een keertje met een vrouw hebt gezoend, tis meer dan dat..

Waarschuw beheerder
Ik kan mezelf geen bi noemen. Ik heb misschien met 4/5 meisjes gezoend maar meer ook niet..

Waarschuw beheerder
Kan me helemaal vinden in vlinderbeertjes reactie, vrouwen voor de lust en mannen voor de liefde. Zeg zelf altijd, vrouwen zijn leuk als voorgerecht, maar mannen blijven het hoofdgerecht...
Waarschuw beheerder
Deliciously stylish, wat wordt het toetje dan nadat je me hebt opgegeten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja het is in ik ben ook bi en voel me soms vreemd als ik leonardo di caprio zie, ik word dan geconfronteerd met een kant van mezelf waarvan ik niet wist dat ijk die had wie helpt mij verder

Waarschuw beheerder
hmzz laat een klein stukje van het voorgerecht en het hoofdgerecht over en dat in combinatie met wat lekkere dipping vormt mijn toetje...
Waarschuw beheerder
en na het toetje? is dan alles op?

Waarschuw beheerder
hmzz bestel ik nog een portie van het hoofdgerecht...aangezien het wel erggg verslavend werkt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
veel mannen vinden het geil als vrouwen bi zijn.. daarom doen al die meisjes toneelspel met hun vriendinnetje want dan ben je 'stoer' :/
Waarschuw beheerder
maar er is maar 1 van mij......... dan krijg je een copy, die is niet zo lekker.....

Waarschuw beheerder
hmzz dan knabbel ik wel heeel voorzichtig aan je, maar je bent toch wel onsterfelijk, of moet ik je gaan clonen?
Waarschuw beheerder
+1
nee hoor, ben niet zo snel op, ga lang mee.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahahahahahaha echt supergrappig man ik kom bijna niet meer bij ha ha ha ha ha ik heb nog nooit zulke leuke humor gezien mensen ha ha ha ga zo door

Waarschuw beheerder
donateur
dit keer ben ik het met jou eens pep is voor winnaars.. dit is idd topic nummer 4230782642308472 over bi.

achter je pc bi zijn is idd IN. krijgen ZE een volle INBox van :P..

Waarschuw beheerder
hmzz zijn inderdaad helaas veel fakers, maar die vallen zo door de mand als puntje bij paaltje komt...en wbt meneer angxz en mij, dat is geen humor, maar harde realiteit...ken hem wel langer dan vandaag...

for angxz...hmzz ok dan kan ik weer rustig slapen vannacht...
Waarschuw beheerder
Slaap lekker schat......

Waarschuw beheerder
Slapen Is Voor Mietjes:P
Waarschuw beheerder
Sanp niet waarom mensen altijd HOKJES nodig hebben in hun leven of dat van anderen :(

Bi of geen Bi, He, Ho whatever, doe gewoon lekker waar JIJzelf zin in hebt en laat anderen zich maar druk maken over onbenullige zaken als Bi is in, hip, leuk etc. ;)

Waarschuw beheerder
Volgens mij voelen heel veel meisjes zich stoer als ze bi neer zetten..:S
Terwijl ze helemaal geen bi zijn.:S Als je bi bent als je met meisjes zoent ben ik ook bi..!

Waarschuw beheerder
Als je met een meid zoen en het voelt goed en je krijg een apart gevoel ergens dan ben je pas BI..
Want dan heb je gevoelens voor de andere kant...
Om het maar ff makkelijk te zeggen...

Dikke (k)
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste keer dat ik ooit zoende was met een meisje :$
Ben met 3 meisjes naar bed geweest en ben dr zelfs op één heel erg flieft geweest.
Dus ik ben wel bi jah ;)

Maar al die grietjes van net 16 die een x met hun beste vriendin hebben gezoend en zich bi noemen: daar lach ik om ;)
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij ben je pas bi als je ook verliefd wordt op hetzelfde geslacht... niet als je toevallig s met tzelfde geslacht gerommeld hebt...

Waarschuw beheerder
Waarom ga je rommelen met het andere geslacht als je er nix voor voel????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben zelf geen BI......heb nog nooit met een meid gezoend of SEX gehad maar het lijkt me idd wel spannend het ooit te proberen ;)

ik hoor veel positieve dinguh!!

Waarschuw beheerder
je hebt echt veel van die komedianten die zogenaamd Bi zijn omdat een vriendinnetje dat van hun is.Ik vind dat maar zielig van die vrouwen die t maar faken.

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens!!!!! :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ook:D :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik moet idd wel zegguh dat ik steeds meer profielen met BI tegen kom :S:S

wel heeel toevallig jah ;)

Waarschuw beheerder
Soms zie je ook op de lippen zoende meiden....
Nee daar geloof ik niet in...
Met tong en anders helemaal niet!!!!!

Waarschuw beheerder
al die wijven die zeggen dat ze bi zijn durven elkaar dan ook alleen maar zo;n zielig :kusje: op de mond te geven..
Verder zal het dus ook niet gaan

Nepperts dus:s

Waarschuw beheerder
weer met HCtrut eens :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik noem een kusje op de mond ook niet zoenen!!

Das idd ff lekker lebberen met de tong :jaja: ghahah......
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen moeten idd niet faken..
slaat nergens op

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was al bekend! :P

Waarschuw beheerder
Het is gewoon lekker,geil en super maar ik word zo scheitziek van al die wijven die denken dat wanneer ze 1X met een meisje hebben gezoent(vaak alleen maar omdat ze weten dat mannen het niet verkeerd vinden om te zien) bi zijn. NEEN meisjes dan ben je alleen bezig jezelf te profileren als lustopject en NEE dan ben je geen bi.maar het is wel geil haha
Waarschuw beheerder
Ben BI watch out :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind dat je pas echt BI ben als je ook echt gevoelens voor een meid kan hebben net zoveel als voor een jongen!!

Waarschuw beheerder
:-P

Waarschuw beheerder
Of t 'in' is zou best kunnen, geen idee, het is in ieder geval LEKKER!

Waarschuw beheerder
Ja dat is et wel..;) Meisjes zoenen UBER LEKKER:P :kwijl:

Waarschuw beheerder
uh?

Waarschuw beheerder
donateur
nou sugababe21.. laat maar es zien..
*geniet alleen al bij die gedachte* Damn!

maar uhm IN of niet.. je moet doen wat je niet laten kan zeggen ze altijd hehe:P
Waarschuw beheerder
bi is echt zoooo 2003!!!

zwaar uit dus!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahaah

Waarschuw beheerder
ieder zo zijn eigen ding!!!

Waarschuw beheerder
ja dat is zo...

Waarschuw beheerder
ja daar heb je helemaal gelijk in

Waarschuw beheerder
Meisjes zoenen lekker (over seks weet ik nog nix:P NOG NIET:p) Maar khou het tog bij de jongens.
Seksen en Zoenen met meisjes is leuk maar een relatie is denk ik niets voor mij..:/
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom ga je rommelen met het andere geslacht als je er nix voor voel????

Ik weet t ook niet, misschien uit nieuwsgierigheid? Kijken of t tzelfde voelt als met t andere geslacht?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik ook maar eens BI ga worden :vaag:

Waarschuw beheerder
Dat ben je al poes..............dus niet zeuren :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ow :/
Waarschuw beheerder
Poesjeh bi nehhhhhhhhh

Waarschuw beheerder
tja wat zal ik zeggen
ben het wel met die mensen eens die zeggen dat er wel veel meiden zij die beetje zoenen en zich dan helemaal bi voelen terwijl ze dat idd doen om hun vriendjes op te geilen.

Is wel eens leuk ja om ze te laten kwijlen ja maar dat is natuurlijk niet waar het echt bi-zijn om draait(hoor mij nou ik heb t ook pas net met een vrouw gedaan)
Je moet gewoon doen wat je niet laten kan,Vrijheid Blijheid zeg ik altijd maar.
Als je echt een bi-meisje bent,dan heb je ook sex gehad of je hebt gevoelens(sexueel gezien dan)die je graag verder zou willen exploiteren.

Dit is een gevoelig ondrwerp voor veel mensen heb ik al in de gaten.

hahaha xxx BiBi

Waarschuw beheerder
I Love Lesbians :yes:

Waarschuw beheerder
als het maar geil is mag alles dat is mijn motto

boeien, als je het geil vind met wijven te zoenen/neuken doe je dat toch gewoon of je er nou verliefd op bent of niet. Hoeveel wijven gaan er wel niet alleen met een gozer zoenen/naar bed alleen omdat ze geil zijn en verder niks voor hem voelen? En als je dat met een meisje doet ben je nepbi? hmm ik weet het niet hoor. Laat iedereen lekker doen waar die zin in heeft zonder diegene te veroordelen

Waarschuw beheerder
er is niks geiler dan 2 vrouwen met elkaar bezig zien zijn...:)

Waarschuw beheerder
Is het in om BI te zijn?

het viel mij ook al op idd....
Waarschuw beheerder
als het maar geil is mag alles dat is mijn motto

boeien, als je het geil vind met wijven te zoenen/neuken doe je dat toch gewoon of je er nou verliefd op bent of niet. Hoeveel wijven gaan er wel niet alleen met een gozer zoenen/naar bed alleen omdat ze geil zijn en verder niks voor hem voelen? En als je dat met een meisje doet ben je nepbi? hmm ik weet het niet hoor. Laat iedereen lekker doen waar die zin in heeft zonder diegene te veroordelen
Helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
:) (y)

Waarschuw beheerder
zekers...
Waarschuw beheerder
Heb twee keer in me leven een androgyn mooi uitziende jonge jongen geneukt, maar dat eerder zoiets omdat ik iets teveel ghb ophad en zo geil was dat ik een vrouw of iets wat daar op lijkt moest neuken en dan de weg van de minste weestand koos, dan dat ik bi-gevoelens had, heb na de daad ook niet met ze willen knuffelen of tongen, je mist gewoon die betoverende zoetheid van vrouwen, ik had meer zoiets van ga me ontbijten maken bitch en rol nog een jointje voor me (dat domineren gaf op zich wel een powertrip)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vrouwen kunnen je plekjes beter vinden dan mannen..
daarom is iedereen bi geworden denk ik..
en daar ben ik wel meej eens
Waarschuw beheerder
Bi zijn is n00it in!
je bent ut 0f je bent ut nii
en idd dr zijn helaas fakers!!
Ik ben een egte bi!
en daar is nix mis mee
ben ut nii 0mda ut meerdere zijn
da boeit me geen reet!
meiden zijn gew00n liever en teder dan mannen
en 00wk damz sexieY!

Waarschuw beheerder
het is niet in, maar er durven gewoon steeds meer mensen er vooruit te komen.
Waarschuw beheerder
ach ja ze zeggen wel eens he de 1 begint te roepen en opeens zijn ze het allemaal, dan ben je stoer omdat je jezelf ook bi noemt net zoals al die anderen... :S

Waarschuw beheerder
Tegenwoordig mag en kan alles, dus daarom komt het steeds vaker voor, denk ik, dat meiden/vrouwen elkaar voor de lol zoenen.

Dat op deze foto is trouwens een vriendschappelijke kus en ik ben hetero! Voordat ik daar straks commentaar op krijg...

Waarschuw beheerder
jah... vast een soort van trend

Waarschuw beheerder
leven we nog ???
Waarschuw beheerder
hier op partyflock wel ja...
vooral de foto's veel zoenende vrouwen, zodat veel mensen op hun profiel kijken!!!!

Waarschuw beheerder
whahahaha...

Waarschuw beheerder
denk dat de echt bi ladiez (althans de meeste) het er niet eens bijzetten op hun profiel en sja wanneer ben je bi? ;)

Waarschuw beheerder
toch wel he..

Waarschuw beheerder
:no: NEP bi'tjes die denken dat ze stoer zijn :no:

:yes: :D Ras echte lesbi's en bi'tjes :D :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben wel echt bi...maar ik vind dit geen reden om stoer te doen...je bent't of niet - klaar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je bent het of je bent het niet toch?

Waarschuw beheerder
IDD helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
Ja dat weet ik maar je heb ook heterootjes die zich voor doen als bi en dat is gewoon triest dan ben je jezelf niet ;)

Waarschuw beheerder
mee eens hehehe

Waarschuw beheerder
ja da's waar...maar ik vind't gewoon triest als je alleen maar daarmee aandacht kan trekken

Waarschuw beheerder
idd...is triest..uitproberen mag maar da wil nog nie zeggen dat je ut bent toch? :P mjah ken je urenlang over door discussieren, kom je nooit uit :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eeeeh volgens mij is het geen mode bi ofhomo sexueel te zijn maar kan aan mij liggen volgensmij vind iedereen het tof om te zeggen dat ze bi zijn

Waarschuw beheerder
ja volgens mij ook
Waarschuw beheerder
de laatste tijd hoor ik ech dat elke vrouw bi is zelfs familie enzo van wie je het nie verwacht?! ehm ik vind het niet erg hoop later dat mijn vrouw ook bi is:p super geil!:$ maar lijk wel of het een soort mode ofzo word

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk niet dat het in is maar dat meer meiden(/jongens) Het gewoon geil vinden om met een meisje (jongen) te zoenen of je dan bi ben weet ik niet denk dat je dat pas echt ben als je ook op ze verliefd kan worden.
Heb zelf ook weleens met een meisje gezoend maar zou niet verliefd kunnen worden wel sex ofzo maar alleen omdat het geil is.
Meisjes zijn ook geil :kwijl:
Jongens ook hor ;p

Waarschuw beheerder
donateur
graag gedaan hor gertje :)

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee of het in is,maar ik heb nog nooit met een meid gezoent :nee:
Waarschuw beheerder
toch een keer proberen dan knuffeltje:p ik vin het altijd wel leuk 2 vrouwen

Waarschuw beheerder
2YourSunshine: Volgens mij ben jij gwn erg :kwijl: O:) :kusje:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk door de xtc de meesten verder gaan(zoenen met vrouwen terwijl ze in het "normale leven" hetero zijn) dan dat ze normaal zouden doen.

In de "scene" is het eigenlijk altijd wel in geweest:yes:

Ik ben meer in voor privé (vrouwen)feestjes thuis.......:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vraag ik me af he??:

Wat nou, als je als jongen/meisje zijnde wel verliefd kan worden op hetzelfde geslacht, maar daar nog nooit een relatie mee heb gehad......

Wat ben je dan?
Waarschuw beheerder
dat maakt niet uit, als je op beiden valt(verlieft wordt) ben je bi,

enkelt op dezelfde sekse : homo/lesbisch

Waarschuw beheerder
donateur
dat maakt niet uit, als je op beiden valt(verlieft wordt) ben je bi,

Dus jij vind dat je bi bent, als je op het zelfde geslacht verliefd kan worden:)

Ook als je daar nog nooit mee heb gezoend of wat dan ook???

Vind ik ook hoor, daar niet van:) Vraag me af wat anderen daar van vinden!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar vanwege het zoenen etc zo "in" is prefereer ik zelf nu de term voor mijzelf dat ik gewoon hetero en lesbisch ben want ik zou met beiden een relatie kunnen hebben.

(vind gewoon alles lekker :P)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind idd dat je dan gwn bi bent..
Kbedoel als je hetero bent en je hebt nog nooit een relatie heb gehad.. dan ben je toch ook niet nix ;)
Mja als je dus op meiden/jongens valt ben je gewoon bi, ookal heb je nog nooit met iemand
gehad of mee gezoend..

Mja idd.. ben t met 'in love' eens!

:kusje2:

Waarschuw beheerder
donateur
toch een keer proberen dan knuffeltjeik vin het altijd wel leuk 2 vrouwen

ok dan moet het maar :P

wie biedt zich aan??:[
Waarschuw beheerder
Ik ben geen bi maar boe! :D

Ontopic:
Bi schijnt wel in te zijn de laatste tijd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een keer zoenen of sex met het zelfde geslacht hebben is geen bi wel als je echt verliefd kan worden op mannen en vrouwen meestal word je dan verliefd op de persoon maakt dan niet uit of het een man of een vrouw is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kunt toch gewoon bi zijn en eens sex hebben met een vrouw daar is toch niets mis mee vind ik,

Waarschuw beheerder
Nee lijkt me ook nie chantal..;)

Waarschuw beheerder
Homo, Hetro, Bi ????

Dat is een sexueele voorkeur.
Voor de rest zegt het helemaal niet over een persoon.
Ik ben niet homo-, hetro- of bisexueel.
Ik ben gewoon sexueel.

Waarschuw beheerder
Euh oke..:P:/ Maare iedereen is wel een beetje homo.. (heb ik ook maar gehoort hoor:P:/)

Waarschuw beheerder
of het in is boeit me nie het is gewoon lekkerrrrrrrr!!! Niet moeilijk doen!!!

(k)

Waarschuw beheerder
Ja is seks met een meissie lekker? Moet het nog steeds proberen.. :jaja: :P

Waarschuw beheerder
Het wannabe-bi zijn is wel een zwaar modeverschijnsel. Maar de echte bi's niet. Ik zou het ook wel eens willen proberen. Lijkt me wel lache :P

Waarschuw beheerder
Nou vrijwilligers..?:P

Waarschuw beheerder
uh...

Waarschuw beheerder
oke ik snap iets niet:
xx-sweetygirl-xx zegt
'Het wannabe-bi zijn is wel een zwaar modeverschijnsel. Maar de echte bi's niet. Ik zou het ook wel eens willen proberen. Lijkt me wel lache:P'

En op dr profiel staat, geaardheid bi.. ehmzz weet je
dan wel zeker dat je bi bent? Of ben jij ook zo'n
wanneBi?

Waarschuw beheerder
daar heb je helemaaal gelijk in!!!!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat je bi bent als je inderdaad verliefd kan worden op iemand van het eigen geslacht (en ook van het andere dus) maar ook als je nog nooit iets met iemand van hetzelfde geslacht hebt gedaan. Wat zijn de redenen daarvoor kan verschillen. Ik bedoel ff een slecht voorbeeld maar wel duidelijk.. Een meisje word alleen maar verliefd op meisjes (is dus lesbisch) maar heeft nog nooit iets met een ander meisje gedaan omdat:
Zij niemand kan vinden die iets met haar zou willen doen... ben je dan ineens geen lesbie meer? ff een blij voorbeeld maar het is wel duidelijk zo denk ik? :P
Ik ben zelf ook bi en niet om stoer te zijn. Weet eilijk allang dat ik bi ben want ik werd op mijn 11e geloof ik voor het eerst verliefd op een meisje. Ik vind dat de verpakking er niet toe doet maar meer de persoon.. en daarom val ik op allebei
Waarschuw beheerder
Waarom niet genieten van al die mooie en lekkere vrouwen die er rondlopen???

Je zou haast wel gek zijn als je dat niet zou doen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Eerlijk gezegd denk ik dat juist de meiden die heeel hard roepen bi te zijn het juist alleen maar doen om hun vriendjes op te geilen, degene die het niet hoog van de toren blazen zijn volgens mij degene die daadwerkelijk het meest zelf van vrouwen genieten...

:lief:

Waarschuw beheerder
jaaaaaa lekka lekka lekka.....
Waarschuw beheerder
Het is in om je zelf te zijn. Je schrikt er tegenwoordig niemand meer mee af.

Waarschuw beheerder
ja in om je zelf te zijn!!!!

Waarschuw beheerder
heb een bi vriendin gehad trio`s waren erg lekker maar de relatie liep een beetje troef dus dat is ook niet alles ! ik hou het voortaan wel bij 1tje dan kan ik die nog wat xtra aandacht geven !

Waarschuw beheerder
Je bent wat je bent tog :) en je weet zelf ut beste waar je verliefd op kan worden en waarop niet!!:)

duss einde discussie:P

Waarschuw beheerder
ja zeker!!!

Waarschuw beheerder
geen id of het in is! weet wel dat het lekker is;)
Waarschuw beheerder
en ik vind het super geil 2 vrouwen:$ eg super diegene die dat uitheb gevonduh:p

Waarschuw beheerder
ik vind het ook heerlijk en kan me ook geen fuck schelen wat die andere ervan vinden me ex had er geen probleemen mee ....juist lekker....en nu hebben we het ook super naar ons zin met zijn 2 en afentoe een jongen vooor toch dat beetje extra....

Waarschuw beheerder
en....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat mensen zich te snel BI noemen... BI ben je als je echt verliefd op iemand van hetzelfde geslacht kunt worden en er een relatie mee zou kunnen beginnen...

althans vind ik...

Dus dan valt de helft van de BI's hier op flock al af!
Waarschuw beheerder
-1
Hoe noem je het dan als je alleen voor de lust met vrouwen zoent en sex met ze hebt? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
dan ben je ook wel bi... maar dan ben je verder dan alleen af en toe zoenen...

Waarschuw beheerder
vind ook ja dat het lijkt alsof bijna iedereen zich eigen bi noemt ik denk toch ma dat is mijn mening als je het bent het niet eens op partyflock zet. en idd een x zoenen is nix ma als je echt verliefd voelt enzo dan vind ik wel dat je bi bent

Waarschuw beheerder
ja zie het ook vaak hier
maar in vindk ut niet ik ben blijf hetero :9

Waarschuw beheerder
Ben het met je eens Sabrina. Als je echt Bi bent loop je er niet mee te koop. Maar dat moet iedereen zelf weten. Dat je het bent geen probleem maar om nou zo overdreven te doen....

xxx

Waarschuw beheerder
Bi word je niet, bi ben je!

het is wel een beetje mode dat meiden met elkaar zoenen, maar lang niet iedereen is daarvan bi!

en misschien LIJKT het alsof er meer mensen bi zijn, doordat het nu een minder groot taboe is dan vroeger en de mensen er nu wel voor uit durven te komen!

Waarschuw beheerder
vind ook dat het wel lijkt alsof ze het met elk wijf dan seks ofzo willen hebben terwijl je ik dan tenminste toch ook niet met elke jongen het nest in duik ik zou ook pas een vrouw wat willen doen die ik dan ook echt aantrekkelijk of leuk vind maja daar is iedereen ook weer verschillend inzou het niet eens kunnen met elke vrouw te flikflooien moet toch net als bij een man een bepaalde spanning zijn en leuk vinden om verder ermee te gaan

Waarschuw beheerder
als je n meisje bent en je kust met een andere meid ben je niet gelijk bi vindt ik als je er gevoelens voor krijgt zoals bij je vriendjes dan wel... kussen met n meid is voor sommige meiden gewoon geil :9 en dan ben je niet gelijk bi

(k)
Waarschuw beheerder
Suzanne geil zijn zijn ook gevoelens tog:p ik wou dat alle vrouwen BI waren vind het niet zo probleem:p

Waarschuw beheerder
Bi zijn is geen mode dat zijn gevoelens.

Het lijkt idd of het tegenwoordig helemaal in is maar ik denk dat dat alleen maar zo lijkt.
Er word makkelijker over gepraat en gedacht.
Als je daar vroeger je mond over open trok was het bijna een schande.
Je kan het een beetje vergelijken met tattoo's, vroeger was dat allemaal associaal en nu heel normaal.

Ik denk ook dat sommige meisjes denken dat als je 1 keer met een meisje gezoend hebt je al meteen bi bent.
Het gaat erom dat je bepaalde gevoelens hebt voor hetzelfde geslacht en dat je je daar door aangetrokken voelt.

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
Dus jij vind dat je bi bent, als je op het zelfde geslacht verliefd kan worden

uhm.... dat is toch de definitie van homoseksualiteit? En als je dan ook nog op het andere geslacht valt dan ben je bi. (Y)

Je kan het een beetje vergelijken met tattoo's, vroeger was dat allemaal associaal en nu heel normaal.

daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Er zijn weinig mannen denk ik die met andere mannen gaan zoenen omdat dat in/hip is. Of zijn er hier heren die denken; dat is hip dus ik doe er aan mee! ?

ieder z'n ding hoor daar gaat het niet om.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zeg juist dat het niet hip is maar dat het om gevoelens gaat.
En dat je nu kan laten zien dat je bi bent omdat dat allemaal in deze tijd geaccepteerd word door de meeste onder ons.
Waarschuw beheerder
Altijd er al van gedroomd een bi-man tegen te komen!

Waarschuw beheerder
volgens mij is het wel een beetje een "hype" maar of iedereen die zegt dat die Bi is dat ook daadwerkelijk is denk ik niet..kijk als je een x kust met een meid ben je nog geen bi! pas als je echt een relatie met een meid hebt of wilt of verliefd word op meiden en jongens DAN ben je bi! Ik kan dus zkr van mezelf zeggen dat ik dat niet ben..vraag me af wanneer hetero zijn weer een "hype" word ;) whehe :P
Waarschuw beheerder
bi zijn is zeker in!!!!!schaam je zeker niet.en geniet er lekker van:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hay ik niet bi helemaal hetrogirlie

Waarschuw beheerder
Ik heb weleens met een meisje gezoent maar ben absoluut geen BI

Waarschuw beheerder
Goh weer een topic hier over,

Ja tis zekers een mode trent

en nee ik ga me hier niet verders over uit laten

de laatste keer dat ik er een discussie over begon,kreeg ik gelijk 2 waarschuwingen van PF :S

Waarschuw beheerder
het kan niet in zijn.
je bent bi of niet!!

Waarschuw beheerder
donateur
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer!! *gaap*

het kan niet in zijn.
je bent bi of niet!!

Zo is het! En niet anders! En die meisjes die denken dat ze stoer zijn als ze een jongen opgeilen door met een meid te zoenen die zijn GEEN bi!!

Waarschuw beheerder
je ben alleen bi als je ook gevoel drbij heb als je met een meid zoent, net als bij jongens, ook kriebels in je buik ect

Waarschuw beheerder
donateur
EN als je een relatie met een vrouw kunt hebben!
Pas DAN ben je bi!

Waarschuw beheerder

vrouwen & mannen gwoon zelfde zien :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gehehe juist ;)

Waarschuw beheerder
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan we weer!! *gaap*

Zo iets d8 ik ook al ;)

Waarschuw beheerder
donateur
;p
Waarschuw beheerder
als je er niet mee te koopt loopt vind ik het heel normaal:yes:

Waarschuw beheerder
Zeg er nog maar 1 ding over

9 van 10 zijn van die wanna bi's

die vinden het gewoon stoer

fuck begin in de herhaling tevallen,

lees maar lekker het andere topic (zie link,ergens hier boven)

Waarschuw beheerder
donateur
9 van 10 zijn van die wanna bi's

die vinden het gewoon stoer

Gehehe! :jaja:
Dan vraag je aan ze: zou je ook iets met een vrouw kunnen hebben en dan zeggen ze: NEE BAH!
Wahaha dussss alleen maar met een meid zoenen om aandacht te krijgen! ;)

Waarschuw beheerder
Klopt,

en ik mag hier over oordelen,heb 2x een relatie gehad met iemand die ook voor de vrouwen ging ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, wil nog nie zeggen dat jij mag oordelen.. ;p
Nee geintje haha!
Me zusje gaf laatst een feesje.. allemaal van die 16 jarige meiden die mekaar af stonden te lebberen (zat)!!
Daar kan ik dus echt NIET tegen!
Doe dat alsjeblieft niet als je er geen gevoel bij hebt! :S

Waarschuw beheerder
Er waren zelfs trouw plannen met 1 van de 2 ;)

Ik wil ook altijd meiden aflebberen (niet van 16) :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en doe het ook waar niet al die mensen bij zijn:s
doe ik ook niet..
komop stelletje opvallers
Waarschuw beheerder
Er woord meer open over gesproken dan vroeger

Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja, maar DIT was gewoon te smerig!
Ik was blij toen ze weg waren!
Die wanna bi's!! Grrr!!
Door die vieze "wijven" krijg ik steeds commentaar op m'n geaardheid! :@

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat je met een meid net zo goed in het openbaar mag zoenen als met een jongen.
Je hoeft je er niet voor te schamen dat je bi bent!
Alleen moet je er wel gevoel bij hebben en niet zomaar ff om een jongen op te geilen! :S
Waarschuw beheerder
Ja dat is ook weer waar dan ben je gelijk lesbisch :cry: niet dat ook erg is hoor (k)
Waarschuw beheerder
ja ik bedoel het ook zo.. doe het alsjeblieft niet om in de schijnwerpers te staan.. maar alleen als je gevoelens heb ja:yes: maarja.. meeste meiden doen het dus gewoon om aandacht te trekken.. en ik niet:no:

Waarschuw beheerder
Word er ook niet 1.2.3 geil van,

Veel mannen worden helemaal geil als het woordje trio valt :S

zo bijzonder is het ook weer niet ..

achja,je zal altijd wannabe houden,op welk vlak dan ook

Waarschuw beheerder
donateur
Nou nee dan ben je niet meteen lesbisch en so what?! Je weet zelf toch wat je geaardheid is, als ik met een meid wil zoenen doe ik dat, maar indd wel met gevoel en niet om in de schijnwerpers te staan zoals die-hard-gabberwijffiej zegt! :respect:

Waarschuw beheerder
toch een donkerhoekje opzoeken dan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ;)
Waarschuw beheerder
alleen je ziet de laatste tijd zoveel meisjes met elkaar zoenen.. vind er niets bijzonders aan.. je ziet ook gewoon als ze niet om elkaar geven
Waarschuw beheerder
donateur
vrouwen zijn gewoon :kwijl:_er

;p

Waarschuw beheerder
Maar ben ik toch weer teveel aan het posten in dit topic :P

Waarschuw beheerder
donateur
je ziet ook gewoon als ze niet om elkaar geven

:jaja:

2 Real-Lunatic: Dan is het toch een boeiende discussie! ;)

2 Gwenda: haha mee eens! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik een vriendin heb dan hoef ik niet eens met haar opstraat te zoenen.. khou nie van die kijkers.. dan hou ik van haar en doe het niet om de aandacht:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Jep das waar, maar dat geld voor mij ook met een vriend!
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat je woordje bi pas kan gebruiken als je met beide een relatie zou aankunnen...

een vrouw zoenen kan iedereen :p, maar daar ook echt gevoelens bij hebben.... das vaak het tweede :)

Waarschuw beheerder
donateur
:respect:

Waarschuw beheerder
ff for the record,ben zelf gewoon hetero ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wa is da nou weer?! ;p

Waarschuw beheerder
Tja sorry,ik val niet op mannen

wou dat ook zo houden als je het niet erg vind

Waarschuw beheerder
donateur
Dat mag ;)

Waarschuw beheerder
Thank god,

Aan mijn lijf geen pollonaise ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wahahaha!! :D

Waarschuw beheerder
Heb er ook het verkeerde beroep voor (chauffeur)

Zit zo rot,heel de dag met pijn in je reed ;)

Waarschuw beheerder
donateur
In je reeD nog wel ;)

Dacht dat het reeT was! ;p

Waarschuw beheerder
Sorry,ik mocht nooit mn school afmaken!

Waarschuw beheerder
donateur
Acherm ;)
Waarschuw beheerder
donateur
In je reeD nog wel ;)

Dacht dat het reeT was! ;p

Zie het als een woordgrapje... Dan is iedereen blij...

Chauffeur... Rijden... Reet... Reed... :)
Waarschuw beheerder
donateur
Lex wordt wel heel langzaam...

Waarschuw beheerder
Das redelijk ver gezocht,maar ik keur hem goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik deed het voor jou...

Vond hem trouwens niet zo ver gezocht... Dat was het eerste wat er in me opkwam toen ik het las...

Waarschuw beheerder
geloof dat we offtopic raken ;)

Acherm

mn brabants is wat roestig op het moment ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Indd, het is flauw.. beter weer ontopic! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal ontopic gaan... :)

Mode, als je het mij vraagt... :) Uiteraard wel alleen voor het zeggen. Zeggen is één, zijn is twee... :)

Ikzelf heb trouwens nóg iets anders... Ik heb homo/lesbisch als geaardheid... Ik ben nog niet zo zeker van m'n geslacht... [img cacheid=0000082f00002495ca1f2ba11a006f5a08]http://images.fok.nl/s/emo.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Ga dan wel voor Metrosexueel :P

Waarschuw beheerder
zoek maar op ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik noem mezelf ook liever metroseksueel dan hetero-, homo- of biseksueel... :p

Waarschuw beheerder
tja ga dan toch weer voor het hetero gedeelte

jaja,ik weet het: lekker saai
Waarschuw beheerder
donateur
was dah? :p

Simpel en in een zin: een man die niet bang is om zijn vrouwelijke kant te tonen.
Waarschuw beheerder
donateur
tja ga dan toch weer voor het hetero gedeelte

Wat bedoel je?

Waarschuw beheerder
Dat ik pas voor het homo/bi gedeelte ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Oké.
Waarschuw beheerder
tis gewoon weer zo'n hype en ik doe er lekker niet aan mee :)
en voor de gene die dat wel echt zijn zijn er volgens mij maar heel weinig van..
Waarschuw beheerder
donateur
en voor de gene die dat wel echt zijn zijn er volgens mij maar heel weinig van..

Je ziet van buiten niet wat iemands seksuele voorkeur is. Velen willen of kunnen het niet vertellen. Je hebt gewoon een beetje een vertekend beeld.

Waarschuw beheerder
oh ja?

Waarschuw beheerder
Bi zijn is geil, maar dan moet het geen gast zijn.

Waarschuw beheerder
helemaal gelijk in!!!!

Waarschuw beheerder
Waarom kan dat niet geil zijn O:) Leg dat eens uit
Waarschuw beheerder
donateur
maar welke van de aanwezige meiden heeft dan ook daadwerkelijk al een relatie met een meisje gehad ;D

Waarschuw beheerder
ik.. en zo raar is dat toch niet.. ksnap niet wrm mensen zich daar zo druk op maken.. wat boeit t nou.. bi of niet.. :S
Damn als meisjes zoenen of sex hebben, wtf is daar geil aan voor anderen.. :S
als mensen denken dat ik aandacht ermee zoek, dan moeten ze dat lekker zelf weten.. maar toen ik nog met een meisje had, dan zoen ik haar wanneer ik dat wil en niet stiekem.. waarom zou ik// alleen omdat jongens gelijk gaan geilen.. jammer dan.. als ik gek op een meisje ben, dan zoen ik haar wanneer ik wil..
De meeste jongens denken vast alleen: yes ze is bi DUS kunnen we een trio doen..
Nja als een jongen al zo denkt, dan hoef ik hem niet eens..
zo'n lopende hormoon hoeft niet voor mij..

O:)

Waarschuw beheerder
Vind het een soort van aandachttrekkerij tegenwoordig..
Echt zo sneu... Zo van Ja ik ben Bi ben ik niet stoer en dan ook nog van die zoenfoto's op je profiel zetten waar je met een ander meissie staat te lebberen ofzo vind ik het toppunt van triest..

Maar dat is een persoonlijke mening

Waarschuw beheerder
stephy je heb helemaal gelijk :)
maar van die kinderachtige meisjes die maar doen alsof ze bi zijn vind ik ook nergens op slaan beetje zeggen dat je bi ben omdat je wellis met een meisje heb gezoend nou wow :S
Waarschuw beheerder
nee je moet wel helemaal er voor gegaan zijn , anders telt het niet :frusty:

Waarschuw beheerder
kijk als ik af en toe een forum zie, dan reageer ik wel..
niet om te laten zien: KIJK ik ben bi of wat dan ook..
ik loop er niet te koop mee.. maar tis gewoon meer om te zeggen:
dat ik me er soms zo aan kan irriteren.. dat mensen doen alsof ze bi zijn en daarom denken mensen weer dat het een
hype is..
ik snap t wel van die mensen mja kzou t niet zo leuk vinden
als mensen dat van mij gaan denken..

mja ik heb dan ook geen zoenfoto's op mn profiel
staan en zelfs niet staan dat ik BI ben.. kheb gwn
helemaal niks.. ik ben gwn ik.. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ok dan...

Waarschuw beheerder
leven we nog hier?
Waarschuw beheerder
ja wa wat versta je onder Bi??
Ik vind dat als je een keer met ene meisje heb gezoend gewoon omda je nieuwsgierig was vind ik niet dat je Bi bent..
Ma is idd da veel meiduh opeens allemaal Bi zijn :s
Als t egt zo is ja leuk voorhun gene problemen mee..
Ma da sommige t doen alelen maar omdat andere t ook doen vind ik dom..
Waarschuw beheerder
Je hoort het inderdaad erg vaak de laatste tijd jah....maar heb er geen moeite mee...vind het wel iets hebben.
Waarschuw beheerder
Ja hoor natuurlijk is iedereen die Bi is fake en nep en doen het alleen maaromdat het in is. NOU IK DUS niet! Ik weet als sinds mijn 10e dat k ook wat voor meisjes voel en niet alleen voor jongens. (ik werd toen verliefd op een meisje van mijn school) Oh ja en toen wilde ik zeker ook al opvallen. Vast wel :S ik vond mezelf toen niet echt normaal.... nu weet ik wel beter. Lekker doen waar je zelf zin in hebt. Ik ben toevallig ECHT bi! ok?

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen is bi, hahaha heb ik eens gehoord op tv!!!!

Waarschuw beheerder
lekker toch om bi te zijn als iemand daar behoefte aan heeft moet ie dat lekker doen, niks mis mee toch
Waarschuw beheerder
Precies..is niks mis mee...van mij mogen ze!

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er ook geen problemen mee....

Waarschuw beheerder
Oh Nee?
Waarschuw beheerder
donateur
kom hierzo ook weer ff kijken :p
zag aantal nieuwe reacties :p
Waarschuw beheerder
FF kort door de bocht...net of het me ene r**t zou kunnen schelen of andere mensen van mening zouden zijn dat het nep of echt zou zijn of dat het een modeverschijnsel zou zijn..:no:

Mensen doe nou gewoon lekker waar JEZELF zin in hebt :yes:

Waarschuw beheerder
ja mensen blijf je zelf!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het altijd wel knap van meisjes van 14/15 dat ze er al over uit zijn dat ze bi zijn... heeft bij mij iets langer geduurt voordat ik dat echt begreep :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind het een soort van aandachttrekkerij tegenwoordig..
Echt zo sneu... Zo van Ja ik ben Bi ben ik niet stoer en dan ook nog van die zoenfoto's op je profiel zetten waar je met een ander meissie staat te lebberen ofzo vind ik het toppunt van triest..

(Y) helemaal mee eens!! Walg daarvan!

Waarschuw beheerder
zeker!

Waarschuw beheerder
nou dat zal wel niet denk ik!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Bi..
mode beeld?
neej ik denk dat men nu pas naar zichzelf kijkt..
eerder was het vies, goor en werd er meej gescholden (nu ook wel maar bedoeld men het anders)
door dit zogenaamde 'modebeeld' besefte ik ook dat ik verlieft ben geweest op iemand van mn eigen sexe..
Klinkt misschien heel stom, maar is niet so makkelijk uit te leggen srry..

Waarschuw beheerder
Ik Doe Niet Mee Met De Mode!!
Waarschuw beheerder
donateur
mmm jah ik blijf nog steeds van mening dat er een groot verschil is tussen een meisje "zoenen" als er een relatie mee aan kunnen :)

Waarschuw beheerder
Ah ha

Waarschuw beheerder
Met een meisje zoenen betekend toch nog niet dat je daar gevoelens voor hebt.
Als je een keer gevoelens voor een meisje hebt gehad ( verliefd) of een relatie gehad hebt.. kan je zeggen dat je bi bent.. Maar niet als je 1x met een meisje zoent..
Waarschuw beheerder
heb het wel eens met een gast gedaan onder het mom van je moet alles eens proberen, maar viel vies tegen, dus hou het toch liever bij meiden!!

Waarschuw beheerder
Ben je ook HARD anaal genomen dan?:P

Waarschuw beheerder
Denk niet dat het in is om bi te zijn...
Er lopen gewoon een heleboel mooie vrouwen ;) ;-)

Waarschuw beheerder
Denk niet dat het in is om bi te zijn...
Er lopen gewoon een heleboel mooie vrouwen

daarom :yes:

en dr is ook nog eens zoiets als karakter :[

Waarschuw beheerder
Mercedes je bent verliefd op me he hahaha ;)

Waarschuw beheerder
echt wel :p
lekkr ding :D

Waarschuw beheerder
geilwijf :D

Waarschuw beheerder
en wij ook maar eens een lesbische avond er van maken :P

Waarschuw beheerder
Heeerlijk die avonden haha O:)

Waarschuw beheerder
met aardbeitjes en slagroom O:)
Waarschuw beheerder
Ik denk (weet het haast wel zeker) voor de vrouw meer als voor de man (BI zijn in is!)

Waarschuw beheerder
Helemaal Gelijk In!

Waarschuw beheerder
hahahaha M.C LOL
Waarschuw beheerder
Kom er wel steeds meer tegen ja.
Kan op zich geen kwaad toch
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
Ja...echt....ik zou zo graag IN zijn....dus heb maar gezegd dat ik bi ben!

wel jammer dat jullie het grote geheim ontdekt hebben...

:gaap:
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet erg als mijn vrouw Bi is!

Waarschuw beheerder
Ik weet al vanaf mijn 14e dat ik bi ben, ben ik daarom nu een mode trent ? Ik ken ook een gigantische hoeveelheid bi jongens en bi meiden ! Ja iedereen is bi, alleen de ene slaat meer door naar hetro en de ander naar homo ! De meest normale zijn gewoon bi mensen. Net als dat je van dieren kunt houden kan ik van MENSEN houden en of dat aan de buitenkant nou een jongen of een meisje is.... maakt me niks uit ! Overigens, heb wel sex gehad met jongens en meiden en stellen, maar heb nog nooit een jongen gezoend ! Dat lijkt mij gewoon niks......
Waarschuw beheerder
Jah de laatste tijd zie je het in een keer wel heel veel, als ze een keer met een meisje gekust hebben zijn ze al meteen bi of teminste dat denken ze :S... Maar echte gevoelens hebben ze er niet voor dan..

Waarschuw beheerder
Mee Loperzzz!

Waarschuw beheerder
Nou " Gang " zeker geen Meeloperzzz alhoewel... je reactie zegt ook meer over jou dan over de door jou genoemde " meeloperzzzz ... Laat de mensen nou gewoon lekker in hun waarde. Overigens, de meisjes die maar "een" keer gekust hebben.... Het is overigens heel normaal om tijdens je pubertijd in een ontdekkingsfase te zitten. Je moet alles in je leven een keer geprobeert hebben .......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er zijn veel meiden die sex met n vrouw hebben,gewoon omdat iedere man dat geil vind,maar er ontbreekt dan iets belangrijks...en da's genieten

Waarschuw beheerder
donateur
Bi zijn is niet in volgens mij, alleen komen mensen er nu sneller eerder voor uit omdat het nu eerder geaccepteerd wordt!

Waarschuw beheerder
leven we nog?????
ik wel...

Waarschuw beheerder
Bi zijn is niet in, maar mensen eromheen maken er al gelijk van als je als meisje zijnde zoent met een ander meisje, dat je dan gelijk bi bent en dat is gewoon niet zo:no:naar mij mening!

Soms heb ik ook weleens zo gekke/geile bui en heb ook weleens gezoend met een meisje:kwijl:niks mis mee is juist wel leuk, maar ben geen bi heb geen gevoelens voor ze ofzo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een onzin... bepaald soort kleding is in .. je kiest ervoor om zulke dingen dan te dragen..alsof je een keuze hebt of je op mannen, vrouwen of allebei valt :s
Waarschuw beheerder
Nee, wel staan mensen meer open voor hun seksualiteit waardoor het misschien kan lijken dat het 'in' kan lijken om Bi te zijn...
Het is toch geweldig dat mensen zich nu zo vrij voelen om dat te kunnen doen waar ze nieuwsgierig naar zijn?

Ik juich het alleen maar toe!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ook en ik doe nog heerlijk mee ook...

Waarschuw beheerder
mag ik ook meedoen meiden ??????????

Waarschuw beheerder
is het bi om in te zijn?

Waarschuw beheerder
Ik ben al 3 jaar bi ofzo.. komen wel steeds meer bij ja..:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja echt wel kom mij eens pijpen lekkere gozers :@:@:(:no:

Waarschuw beheerder
Whahahahaha

Waarschuw beheerder
een vriendin zei pas dat iedere vrouw die weleens een vrouw gezoend heeft wel een beetje bi is.dus als je dat gewoon fijn vind enniet verliefd bent,ben je bi?
dan zijn er een hoop mensen bi

Waarschuw beheerder
Denk het ook ja.. dan ben ik wel heel erg bi..:S
Slaat nergens op...
Mijn leraar wiskunde zei altijd dat iedereen een btje homo en lesbisch is:P hahaha dikke nerd was dat altijd:P
Waarschuw beheerder
de vrouwen worden gewoon steeds knapper :p
Waarschuw beheerder
Is een vorm van zelfbewustwording, denk ik. Mensen raken weer een beetje meer gewend aan de schoonheid van de mens zelf. Dat was altijd zo, is pas in de 18e eeuw dat het ineens allemaal vies en voos was. Dat het tegen kan vallen , je eerste experiment met hetzelfde geslacht... tja "lousy lays" heb je overal.

Waarschuw beheerder
de vrouwen worden niet steeds knapper...ze gaan steeds meer op barbies lijken...meisjes vinden barbies gewoon leuk... ;-) :p

Waarschuw beheerder
Whahahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
identiteitscrisis :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben ook bi,maar val toch ech nie op barbies

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee echt nie!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
bah barbie beh!

Waarschuw beheerder
Ik denk wel dat vrouwen elkaar beter begrijpen en
meer geduld hebben als mannen.
De lekkerste plekjes weten te vinden enz enz. maar nog
nooit geprobeerd en ben ook niet nieuwsgierig!
Geef mij maar sex met mannen.

Waarschuw beheerder
Ok Dan...
Waarschuw beheerder
Om echt antwoord te geven op je vraag. Ik denk inderdaad dat het in is om BI te zijn!
Waarschuw beheerder
Ik hoop het wel!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tegenwoordig ben je al bi als je zoent met een meisje:/
maar hoeveel van de meiden die bi hebben staan hebben ook echt gevoelens op sexgebied met een vrouw?

Waarschuw beheerder
donateur
...wel eens met een meisje gezoent maar niet bi...

meer om de jongens een beetje te plagen......:)

een man zoent toch lekkerder...vind ik:)

Waarschuw beheerder
niet alleen zoent lekkerder

Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kijk wat hoor ik graag. alles.
Waarschuw beheerder
ik ben de lekkerste maar das logisch
Waarschuw beheerder
wat ik wel weet!! zet niet op je profiel dat je bi bent!!

vooral die jongetjes worden helemaal gek,sturen gelijk hun 06 en dat soort dingen!!

zielig... :frusty:
Waarschuw beheerder
ik heb er altijd last van en bij mij staat er niks
Waarschuw beheerder
meisjes kunnen wel beter beffen,omdat ze precies weten wat ze lekker vinden! :yes:
Waarschuw beheerder
dat denk je maar:yes: ik ben overal de beste in
Waarschuw beheerder
nee sorry dat mag jou hondje doen;)
Shiva is trouwens nog te jong voor sex

Waarschuw beheerder
Denk het van wel ja.

Je ziet het bijna overal..

Vind wel dat zegmaar de ECHTE "Bi sexueele" meiden er de dupe van worden...

Al die wannabee's! :/

Ok heb zelf ook welleens met een meisje gekust, maar om dan gelijk Bi te worden (zo gaat het wel bij de meeste, heel impulsief vind ik)

Nee ik ben gewoon lekker hetero :)

Waarschuw beheerder
Daar heb je het al ( is het in )
;) de groeten he

Waarschuw beheerder
mensen komen er makkelijker voor uit..
ik ben BI en niet omdat ik graag IN wil zijn.
maar omdat ik zowel van vrouwen als mannen hou (in bed)
en ik vind het alleen maar goed,dat de bi meiden er voor uit durfen te komen, maar wat ik wel jammer vind is dat die huppelk*tjes die 1of 2x met een meisje hebben gezoend om stoer te doen, zich zelf ook bi noemen ....

xxx
Waarschuw beheerder
is wel lekker... hahahah

Waarschuw beheerder
2 dames wel ja...
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Waarschuw beheerder
is idd zuur voor de 'echte' !
Waarschuw beheerder
nieuwe mode, weekendlesbo's

Waarschuw beheerder
Whahahahaha

Waarschuw beheerder
Heel veel meiden zeggen het gewoom om aand8 te trekken...omdat mannen het gewoon fucking geil vinden om 2 vrouwen bezig te zien
Waarschuw beheerder
Waarom wil je dat weten. ben je zelf ook bi.

Waarschuw beheerder
het is een Vraag...
Waarschuw beheerder
je kan er over zeiken maar je kan ook gewoon niks zeggen en er van genieten
doe ik ook
of zien jullie liever twee mannen zoenen
hoop niet dat in wordt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
leven we hier nog??????

Waarschuw beheerder
Nou ik denk dat je alleen bi bent als je ook echt verliefd kan worden en sex kan hebben met iemand van het zelfde geslacht en niet alleen effe zoenen als je dronken bent in de kroeg.Het is niet zoiets van goh laat ik effe bi zijn je bent het of je bent het niet.:yes:
Waarschuw beheerder
ik denk het wel .....

ach je moet gewoon alles uitgeprobeert hebben he ;):P

Waarschuw beheerder
Lijkt wel een "modeverschijnsel"..

Waarschuw beheerder
ja Toch...
Waarschuw beheerder
Ik denk dat men er nu meer voor uit durft te komen dan eerst, en dat et een verschijnsel die zich al langer voordoet. en ik denk dat de meeste meisjes et van zichzelf nie weten of et niet willen weten..

Waarschuw beheerder
Denk je...
Waarschuw beheerder
Iedereen is bi,

vooral dames hebben daar een meer comfortabel gevoel mee tegenwoordig. andere lichamen voelen is toch gewoon lekker? hoef je niet meteen te neuken trouwens. sensualiteit is universeel. de behoefte eraan verschilt per mens.

Waarschuw beheerder
Laten we het vanaf vandaag niet meer BI noemen maar MULTISEXUEEL !!! lekker... gewoon genieten en leren dat Lust Lekker en Liefde drie apparte dingen zijn die je in een relatie wel gecombineerd kan krijgen maar niet alle drie even heftig aanwezig hoeven te zijn....

Wees jezelf en geniet !

Waarschuw beheerder
Ach, je moet gewoon neuken wat je neuken kan ... mannelijk of vrouwelijk wat maakt het uit? Je leeft maar één keer.

Waarschuw beheerder
een meis weet de lekkere plekjes te vinden

bij kerels duurt dat een momentje maar ik zou nie zonder de mannen kunnen
de paal is onvervangbaar ook niet door een lekkere dildo :p

Waarschuw beheerder
Ghehehehe

Waarschuw beheerder
ik denk dat het niet in is ,
maar dat mensen nu in deze tijd er
makkelijker mee uit durven te komen !!

Waarschuw beheerder
ik was al bi vanaf mn 14e.ik denk dat het niets met (in)te maken heeft,maar dat mensen gewoon minder scheiterig dan vroeger zijn

Waarschuw beheerder
Ik denk dat men er nu meer voor uit durft te komen dan eerst, en dat et een verschijnsel die zich al langer voordoet. en ik denk dat de meeste meisjes et van zichzelf nie weten of et niet willen weten..

zo dat ik lees komen de meeste meisjes er wel voor uit maar hoe zit het bij de heren? ik denk zelf dat daar het probleem groter is dan bij de meisjes. wandt meisjes komen er makelijker voor uit dan de jongens zo als je kan lezen hier in dit top pic.

Waarschuw beheerder
Nou ik denk dat je alleen bi bent als je ook echt verliefd kan worden en sex kan hebben met iemand van het zelfde geslacht en niet alleen effe zoenen als je dronken bent in de kroeg.Het is niet zoiets van goh laat ik effe bi zijn je bent het of je bent het niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Is toch allang weer uit

Waarschuw beheerder
inderdaad, maar toch denken veel mensen daar anders over

Waarschuw beheerder
veel mensen doen het alleen om aandacht te trekken...

zo triest he...
Waarschuw beheerder
Ik zal even voor mezelf spreken. Ik doe niet mee aan een rage :no: ...ik voel me al aangetrokken tot vrouwen vanaf jonge leeftijd. Mijn eerste relatie was zelfs met een vrouw :yes: Bij mij is het dus eigenlijk net andersom gegaan. Ik kwam er later achter dat ik me ook aangetrokken voelde tot mannen :yes:

Waarschuw beheerder
ik werd voor het eerst verliefd op een meisje, eerste relatie was met een jongen.
rage :no:
Waarschuw beheerder
Wat jij wilt :gaap:
Waarschuw beheerder
Het maakt mij niet uit!!
Of vrouwen nou BI zijn of niet!!!Ik vindt het steeds nog lekker!!Met 2 vrouwen of niet!!!
Ik heb t pas 1 keer meegemaakt en ik vond het echt geil:kwijl:
Zeker voor herhaling vatbaar!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Het gaat er in dit topic niet om of je het lekker vind om een trio te hebben met 2 vrouwen :no: :s
Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat er mensen zijn ie zich druk kunnen maken om het feit of meisjes het met andere meisjes doen om aandacht te krijgen! Zelfs als dat zo was laat ze dan lekker, die types komen er vanzelf wel achter dat ze verkeerd bezig zijn :P

En een ieder die het wil proberen uit nieuwsgierigheid, geiligheid, verliefdheid of wat voor reden dan ook: doe lekker waar jezelf zin in hebt en trek je in godsnaam niks van anderen aan O:)

Waarschuw beheerder
natuurlijk is het niet "in" :S:S

je wordt der mee geboren of niet!

Als je "echt" bi bent, val je gewoon puur opt innerlijk! :D

Waarschuw beheerder
Als je "echt" bi bent, val je gewoon puur opt innerlijk

nou nee..ik val ook op uiterlijk hoor..net als dat ik dat doe bij mannen..
Waarschuw beheerder
meiden die aandacht willen van jongens zeggen dat ze bi zijn terwijl ze het niet zijn.
Als mannen het niet geil hadden gevonden 2 vrouwen bezig te zien had je een heel stuk minder van dat soort bi vrouwen gehad.
Als je echt bi bent vrij je niet met vrouwen uit geilheid maar omdat je van een vrouw houdt.
Meisjes die met elkaar zoenen in een discotheek doen dat alleen maar om aandacht te krijgen van jongens.
Als je echt bi bent loop je er niet zo mee te koop en zoen je je vriendin niet als 20 mannen staan te kijken.
Het is geen trend om bi te zijn want bi ben je of je bent het niet.
Het is overduidelijk wel een trend om te doen alsof je bi bent om zo aandacht te krijgen.
En ik heb een hekel aan alles wat een trend is.
Waarschuw beheerder
Misschien moet whitekiller mijn post eens even goed lezen (y)

Ik ben niet bi want ik zou nooit een relatie met een vrouw kunnen hebben of echt verliefd kunnen worden op een vrouw, wel heb ik soms zin om een vrouw te zoenen of meer, ben ik dan mee aan het doen met een trend? Ik vind zelf van niet en ik stoor me ook absoluut niet aan wat anderen daarvan vinden, zolang ik zelf maar weet wat ik doe O:)

Ik ben niet bi ik ben MEZELF :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bridget wat kan het mij schelen wat jij doet?
Je moet niet denken dat ik het over jou heb want zo belangrijk ben je namelijk niet.
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
t lijkt wel n beetje in jah...

Waarschuw beheerder
ja t valt mij wel op dat het bij sommige meisjes (niet hier ofzo) maar gewoon in t algemeen lijkt alsof ze t stoer vinden.. dat ze t tegen iedereen vertellen enzo maar k zeg toch ook niet tegen iedereen dat ik op gasten val.. lijkt soms wel beetje aandacht vragen.. en ik zeg niet dat iedereen dat doet.. voordat het weer een zinloze discussie word...
Waarschuw beheerder
Proest Whitekiller ik heb nog niet eens een microseconde gedacht dat je het tegen/over mij had.

Mijn eerste zinnetje was dan ook alleen bestemd voor jou, erg hautain van je om te denken dat de rest ook alleen voor jou bestemd was...
Waarschuw beheerder
ik ben ook bi en dat ben ik al meer als drie jaar.. maar nu kom je er gewoon makkelijker voor uit.. eerder als ik het tegen mensen vertelde vonden ze me raar enzo.. maar nu makt het niet meer uit wat je bent.. en dat vind ik ook helemaal niet erg..

Waarschuw beheerder
en daar gaan we weer ...

Waarschuw beheerder
iedereen moet t lekker zelf weten!! mij maakt t niet uit wat je bent als je maar gelukkig bent !!!

Waarschuw beheerder
preices, waar maakt iedereen zich druk om :/
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het zo triest he, draait allemaal om aandacht krijgen van mannen
al die kussende wijven op feesten & foto's altijd, behoorlijk zielig als je alleen op die manier aandacht kan krijgen
geen eigenwaarde ofzo?? :s
maar er zijn natuurlijk uitzonderingen, hierboven slaat op al die 'nieuwe'/'neppe' bi's

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
donateur
Als je echt bi bent vrij je niet met vrouwen uit geilheid maar omdat je van een vrouw houdt

Tsja..heb ook wel es de behoefte om een vent te neuken puur uit geiligheid hoor.....hoef daarom niet van m te houden, dus bij vrouwen net zo, heeft er niks mee te maken.

Waarschuw beheerder
ja dat denk ik ook wel.. geil is geil en houden van is houden van... snap ook niet echt wat dat met bi zijn te maken heeft...
Waarschuw beheerder
Weet je wat IN is? Zeuren over wannabe bi's en je druk maken om anderen mensen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
joh.......... das helemaal hot op dit moment bridget :yes: vooral om er 20000 topics over te openen 8)

stomme is.......ik geef ook telkens weer een reactie :X

Waarschuw beheerder
je bent het of je bent het niet. mannen dromen toch altijd over 2 vrouwen????????? en jah als je gelukt hebt is je vriendin het.......
Waarschuw beheerder
bridget..

ik ben het helemaal met je eens!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
gaat weer nergens over je bent het of je bent het niet!!!!

het is geen scoobydoo dat je bij de intertoys koopt om erbij te horen! :vaag:

Waarschuw beheerder
::: Nymfomaniac ::: 11 maart 2005 13:50

Ach, je moet gewoon neuken wat je neuken kan ... mannelijk of vrouwelijk wat maakt het uit? Je leeft maar één keer.

:yes: Precies! :respect:

Zo denk ik er ook over :d
Waarschuw beheerder
Italian Fly is ook bisexueel? O:)

Waarschuw beheerder
Niks mis mee toch Bridget..??

Waarschuw beheerder
Klopt pccies je bent het of je ben t niej :D

Waarschuw beheerder
naja ik vind als je 1x kust me een meisje da je geen bi bent maarja sommige denke daar anders over,,,maarja het boeid me nie zo veel mijn vriendin is ook bi en het boeid me nie ;) het maakt dan toch nie uit als iemand bi is ja of nee;)
Waarschuw beheerder
zo lang ik nie bi wordt vind ik het allemaal wel goed hoor :D

Waarschuw beheerder
idd :pme 2 als ik bi word schiet ik me zelf kapot :x
Waarschuw beheerder
laat het maar aan de dames over ;)

Waarschuw beheerder
idd ;)
Waarschuw beheerder
2 Italian Fly: zeker niet, alleen zie je het niet zo heel vaak. Meeste meiden worden toch als wannabi's afgeschilderd en ik denk dat mannen niet zo vaak met dat probleem te kampen hebben of wel?

Waarschuw beheerder
2 Italian Fly: zeker niet, alleen zie je het niet zo heel vaak. Meeste meiden worden toch als wannabi's afgeschilderd en ik denk dat mannen niet zo vaak met dat probleem te kampen hebben of wel?

Ik hou sowieso niet zo van hokjes (bi,ho,he:[ )
Ik val meestal op vrouwen, ook altijd gedaan, maar ik ben er sinds niet zo lang geleden achter dat ik ook op een man kan vallen.

Dus ben geen wannabi ofzo :no:, maar ik geniet gewoon van het leven en geniet vooral van sex :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij denken ind tegenwoordig alle vrouwen of dat ze bi zijn of het staat interessant!!! ik heb ook weleens met meisjes gezoend en dat was lekker en ik vind ook veel vrouwen mooi maar ik weet wel zeker dat ik 200 procent hetero ben ;)

Waarschuw beheerder
oh ja?
Waarschuw beheerder
volgens mij denken ind tegenwoordig alle vrouwen of dat ze bi zijn of het staat interessant!!! ik heb ook weleens met meisjes gezoend en dat was lekker en ik vind ook veel vrouwen mooi maar ik weet wel zeker dat ik 200 procent hetero ben

Dat was ook gelijk de laatste keer!!!!
:[
Waarschuw beheerder
mijn vriend is ookbi.. dus zijn we het allebei...

Waarschuw beheerder
oh wat leuk..
Waarschuw beheerder
je moet alles proberen toch en mij is het uitermate bevallen dus ja

do what you like and i like it :)

Waarschuw beheerder
het is nu veeeeeeel makkelijker voor een hele hoop mensen om er vooruit te komen(spreek niet voor mezelf) omdat het een mediahype oa is geweest en veel mensen het toch wel zijn of interessant vinden... toch??

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik bedoel ermee te zeggen.. je kan er niks aan doen als je verliefd wordt.Of dat nou man of vrouw is, wat maakt het nou uit, als je je er maar lekker bij voelt en je gelukkig bent toch?? :)

Waarschuw beheerder
Ik val niet eens op mannen :P [img width=80 height=80 cacheid=00079832000c36089e0af4471a00a2a9ed]http://www.click-smilies.de/sammlung0304/sehrgrosse/large-smiley-012.gif[/img]

Waarschuw beheerder
t is wel in tegenwoordig om bi te zijn... word er echt misselijk van hoe sommige meisjes op die manier meer aandacht willen krijgen
maar dat geldt niet voor iedereen natuurlijk...

Waarschuw beheerder
Zoals in dat ene boekje staat geschreven was het Adam & Eva

Dus niet Adam&Adam of Eva&Eva

Waarschuw beheerder
dat is bullshit...
er staat in de bijbel ook geschreven dat adam en eva de eerste mensen op aarde waren en dat eva uit adam's rib is geschapen... (als ik t goed heb...)
en we weten allemaal dat wij afstammen vd apen... en niet van adam en eva...
dus wat klopt er nu allemaal van dat boekje van je?!
t gaat erom dat je gelukkig bent... met wie dan ook...

Waarschuw beheerder
Ok dan..

Waarschuw beheerder
t gaat erom dat je gelukkig bent... met wie dan ook...

amen
Waarschuw beheerder

Dus ook geen Adam,Eva&Eva? Of Eva,Eva&Eva??

Waarschuw beheerder
hahaha...
Waarschuw beheerder
tuurlijk is dat IN, wist je dat nie ofzo :S
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: , k denk ook dat het gewoon een soort modeverschijnsel is..

Waarschuw beheerder
It's a man's world :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is het in om bi te zijn??
kweet niet!!
maar het is wel lekker :yes:

Waarschuw beheerder
:9

Waarschuw beheerder
donateur
Is gevaarlijk. zeker in een relatie..
geef mij maar hetero in dat geval.
maar nogmaals alles gaat om vertouwen.. zolang de relatie maar monogaam is.

Waarschuw beheerder
ik doe niet mee aan de mode..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lekker toch!
ik val wel op zulke meisjes..:yes:
de "ECHTE" bi's dan he?

Waarschuw beheerder
de "ECHTE" bi's dan he?

weet je wat gaar is?dan ga je met een meisje..zegt ze dat ze bi is..sex enz wilt met vrouwen..dan ga je met haar..wilt ze niet verder..want hihihi bi is toch niks voor mij :S

had een vriendin van me :S *grom*

Waarschuw beheerder
vind ik ni

Waarschuw beheerder
jou mening

Waarschuw beheerder
nah liep een beetje langs mekaar heen ,,,,dus het sloeg niet op jouw

Waarschuw beheerder
o..waarover dan :P

Waarschuw beheerder
hahhaah weet ik veel
Waarschuw beheerder
Bridget 14 maart 2005 11:57
Weet je wat IN is? Zeuren over wannabe bi's en je druk maken om anderen mensen

:D

Jezus is deze horror nog steeds aan de gang?

Geloof dat het eerste zeiktopic hierover al in 2001 geopend werd.

Goeiendag zeg waar maken jullie je druk om. :D

Ik zoen al heel mn leven met vrouwen, lekker boeiend, al zoen ik met een schaap! :D

En ja, tegenwoordig is het meer geaccepteerd. Dat is net als met homo's of lesbiennes. We leven niet meer in de prehistorie, mensen durven steeds makkelijker toe te geven aan hun verlangens.

Da's alleen maar mooi toch?

Bovendien, hoe meer mannen d'r rondlopen die liegen, bedriegen en je als oud vuil behandelen, hoe makkelijker de stap gezet is naar de dames.

Dus misschien kunnen de heren die zich onder de categorie "neanderthaler" scharen zichzelf eens achter de oren krabben.

Waarschuw beheerder
whahaha

Waarschuw beheerder
druk,druk..

Waarschuw beheerder
Tja, helemaal mee eens, als je verliefd wordt je dat, het maakt dan niet uit of het een man of een vrouw is, en het is niet zo dat als veel mensen bi/lesbi zijn dat iedereen dat in 1 keer is, het is iets wat je overkomt :)

Waarschuw beheerder
Dus misschien kunnen de heren die zich onder de categorie "neanderthaler" scharen zichzelf eens achter de oren krabben.

*Krab krab*

Maar vrouwen die het om de aandacht doen zijn gewoon fastpussy:).

Je weetwel uitbundig zoenen en aan elkaar zitten op een feest om gezien te worden....

Dat veel andere mannen erin trappen mag ik toch wel lachwekkend vinden en in een topic neerzetten?

Kijken of er nog andere mannen die ervaring delen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
krab,krab..

Artiest {SHOWLIST artist 6296, 1394}
Waarschuw beheerder
Ik ben het met de stelling eens! :yes:

Waarschuw beheerder
heb miks gemist zo te zien :9

Waarschuw beheerder
ja toch
Waarschuw beheerder
Ik was te druk met zoenen met vrouwen dat ik niet echt meer op deze topic heb gelet ;)

Waarschuw beheerder
lekkerrrrrrr

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 maart 2005 om 19:58:

Je bedoelt adam En Vele Anderen

Bi/homo/transseksueel/hetro........maakt niet als je maar lekker in je vel zit :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 maart 2005 om 21:58:
Krab krab*

Maar vrouwen die het om de aandacht doen zijn gewoon fastpussy:).

Je weetwel uitbundig zoenen en aan elkaar zitten op een feest om gezien te worden....

Dat veel andere mannen erin trappen mag ik toch wel lachwekkend vinden en in een topic neerzetten?

Kijken of er nog andere mannen die ervaring delen?

So fucking what zeg?

Ik begrijp niet waarom mensen zich altijd zo druk maken over anderen die graag in het middelpunt van de belangstelling willen staan.

Sommige mensen zijn nou eenmaal aandachtsgeil, laat ze lekker.

Waarom zou je je daar in godesnaam druk over moeten maken denk ik dan.

Waarschuw beheerder
hoi?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op maandag 13 juni 2005 om 17:03:
Ik was te druk met zoenen met vrouwen dat ik niet echt meer op deze topic heb gelet

Als of je het erg vind O:) maar even kleine update: niks gemist ;)

Waarschuw beheerder
nee he..

Waarschuw beheerder
jip ´t is in... geloof ´k
maar als je 1x met je beste vriendin hebt gezoend ben je nie bi.
je bent pas bi als je verliefd op een vrouw zou kunnen worden vind ik.

Waarschuw beheerder
ik denk ook dat het "in" is hoor... hoor t steeds meer en zie t steeds meer. Maargoed, mij niet gezien met een andere gozert :S

Waarschuw beheerder
ik vind het zoenen onder vrouwen echt flauwekul. opeens moet iedereen daar aan mee doen. doen mannen toch ook niet? dat is vies, maar van vrouwen geil. nou, ikke niet snappe. dat overdreven gelebber doe je ook niet thuis met een vriendin, dus doe buiten dan ook maar normaal. ik wordt er echt een beetje moe van, van die opeens-bi-zijn-wanna-be's.
ook het gelebber van hetro stellen hoef ik niet zo te zien, sloof je toch niet zo uit. huur een kamer en ga elkaar daar lekker aflebberen. een kusje ok, of een zoen, maar sommige staan echt te droogneuken op feesten....

Waarschuw beheerder
Ik kan me voorstellen als je hetero bent, dat je er raar tegen aan kijkt, mijn vriendin is BI en dat is best lekker kan ik je vertellen...:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat heeft niks met mijn hetero-zijn te maken, maar meer dat ik dat uitsloverige in de mens niet echt kan waarderen. doe maar gewoon...
Waarschuw beheerder
Ja wanneer is iets in? Whats hot or not?

In ieder geval de mensen die ik ken die bi zijn, die zijn bi omdat ze dat zijn en zo voelen en doen gewoon normaal.

Maar er zijn inderdaad een hele hoop meisjes die tijdens het uitgaan zo mannen op willen geilen/aandacht vragen, is niet zo moeilijk dan he om iemand het hoofd op hol te brengen toch... In ieder geval niets voor mij.

Overigens heb ik vroeger wel met meisje gezoend om te proberen/leren zoenen en oefenen enzo.

Waarschuw beheerder
leven we nog??????

Waarschuw beheerder
donateur
ik was al bi voor dat het een hype werd:)
mijn allereerste zoen en sexuelle ervaring was zelfs met een meisje, maar ik geniet er zeker met volle teugen van:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wat wil je iedereen heeft het erover het is tegenwoordig echt een hype vind het niet echt gek dat de meeste vrouwen bischierig worden ervan word het zelf ook ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 augustus 2005 om 23:19:
ik was al bi voor dat het een hype werd
mijn allereerste zoen en sexuelle ervaring was zelfs met een meisje, maar ik geniet er zeker met volle teugen van

same here

Waarschuw beheerder
2 vrouwen is heerlijk hoor o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 juli 2005 om 19:52:
dat heeft niks met mijn hetero-zijn te maken, maar meer dat ik dat uitsloverige in de mens niet echt kan waarderen. doe maar gewoon...

Weet je hoe saai de wereld zou zijn zonder Ozzy Osbournes, zonder Herman Broods, zonder Andre Hazessen, zonder Kelly's van Big Borther, zonder Marylin Mansons?

:D

Laat mensen zich lekker uitsloven en mekaar aflebberen als ze daar zin in hebben. Ik hou d'r persoonlijk ook niet zo van maar dan loop ik gewoon wel weg, no problemo. :)
Waarschuw beheerder
Ach moeten ze zelf weten. Als mensen zeggen wanneer ze bi zijn om interessant te doen. Als het puntje bij het paaltje komt willen ze niets van andere vrouwen weten.
Ikzelf wist ook allang dat ik bi was voordat het een "hype" werd. Gaat mij ook niet om de vrouw ofsow.. Ik val gewoon op een persoonlijkheid van iemand en niet op zijn/haar verpakking...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PSV since 1913 op donderdag 4 augustus 2005 om 23:58:
Als het puntje bij het paaltje komt willen ze niets van andere vrouwen weten.

leuk als je die tegenkomt en je valt op ze :[
Waarschuw beheerder
Kut he.. Heb het ook een keer gehad ja...
Waarschuw beheerder
hey begint er wel op te lijken ik hoor niks anders meer!!
heb er geen problemen mee ofzo moeten hun lekker zelf weten vind!

Waarschuw beheerder
nee het is niet in nee

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat mij ook niet om de vrouw ofsow.. Ik val gewoon op een persoonlijkheid van iemand en niet op zijn/haar verpakking

Had 't niet beter kunnen zeggen! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PSV since 1913 op vrijdag 5 augustus 2005 om 00:17:
Kut he.. Heb het ook een keer gehad ja...

ik ook..zoenen vonden ze maar al te prachtig maar als er ook maar 1 handje ergens heenging waar het geen rug was nouhhh..dan had je het gedaan of het was: hihihih nee dat wil ik niet :/

:[ bleh

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 augustus 2005 om 10:43:
hihihih nee dat wil ik niet :/

ja dat is erg irri(6)

Waarschuw beheerder
ghehe indd :P
volgende keer doe ik gewoon niks..wacht wel tot er een die hard op me afstapt :[

O:) *melig*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heerlijk...heb je lekker veel keus namelijk!!
Waarschuw beheerder
Mijn mening:
Bi zijn is niet in, bi doen wel!

Ik kan me niet voorstellen dat heteromeisjes er last van hebben als twee meiden zoenen, ik kan me voorstellen dat lesbische meiden er weer een uitdaging in zien (zoek de échte lesbo/ bi) en ik kan me helemáál niet voorstellen dat mannen het vervelend vinden. Behalve als jeje heel erg stoort en nepgedoe. Maarja... troost je dan maar met de gedachte dat jij niet zo bent, zou ik zeggen.

Alleen...
aan die paarhonderd reacties hierboven te zienvind niemand bi-meiden een groot probleem. Maar als er twee kerels staan te kopkluiven op een feest, zullen de reacties er meer zo uitzien: "Gátver, zoenende homo's! Laat ze dat thuis doen!"

Waar of niet?!

Waarschuw beheerder
ach laat lekker iedereen zich zelf zijn

snap niet dat mense zich dr druk om make

Waarschuw beheerder
idd mee eens!!! doe waar je zin in heb en dat bi zijn voor die meiden r zijn r naar mijn zeggen veelste wijnig gehehe
Waarschuw beheerder
laat ons toch lekker :P

Waarschuw beheerder
ja?

Waarschuw beheerder
ja

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer idd...het is gewoon n trend aan het worden :(

Waarschuw beheerder
toch wel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 21:49:
toch wel

Ja, mijn eerste bi ervaring was toen ik 17 was ofzo...toen stond het nog helemaal niet in de picture...nu is iedereen gewoon om het bi zijn (vermoed ik) en niet vanwege de echte interesse...beetje jammer :no:

Waarschuw beheerder
ja best wel he

Waarschuw beheerder
????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Music Please! op vrijdag 5 augustus 2005 om 23:20:
Mijn mening:
Bi zijn is niet in, bi doen wel!

hij snapt em (Y)

Waarschuw beheerder
Of bi zijn nu in is of niet, ik doe er niet aan mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juli 2004 om 08:17:

iik ben het liever niet hoor
gadverdamme
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
best lekker hoor :9
Waarschuw beheerder
het is nie in..

als een vrouw 1 x met een andere vrouw heb gezoend noem ze zichzelf al bi..

dan is 3 kwart van nederland onderhand al bi :/

Waarschuw beheerder
nou ja zeg hoef iemand niet bi te zijn als je met een meid hebt gezoent bi noem ik echt als je echt sex met iemand hebt orf gevoelens zeg maar en ja bi is in ja maar wie weet bestond dat ook vroeger zo wie weet

Waarschuw beheerder
mensen die op mannen EN vrouwen vallen zijn bi, niet omdat ze er seks mee hebben maar omdat ze erop vallen.... en tuurlijk was het er vroeger ook al, maar niet omdat het een hype is... in die tijd waren de bi's echte bi's....
en waarom zou deze wereld een ozzy osbourne nodig hebben of een marylin manson? zou het dan echt zo saai zijn?
voor mij persoonlijk boeien die mensen me niet, en ik kan niet zeggen dat mijn leven saai is omdat ik niet van hun persoontjes hou....
weet je wat mij ook op valt? mensen die bi zijn, gaan er vaak zo prat op. ik ben hetero, maar dat zeg ik toch ook niet tegen iedereen? de echte bi's hebben het er niet over, maar gaan gewoon hun gaan. DAAR heb ik geen probleem mee. meer de bi's die het er de hele tijd over hebben en zich de hele tijd moeten bewijzen DAAR heb ik wel een probleem mee...

Waarschuw beheerder
oh

Waarschuw beheerder
je hebt vaak vrouwen die gaan zoenen met uitgaan, en maar hopen dat ze op de foto komen.
dan vind ik niet dat je bi bent maar aandachtsgeil.

dat je met een meisje zoent (y) maar dan ben je niet gelijk biseksueel, dan moeten dr ook gevoelens bij komen vind ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 12:42:
aandachtsgeil.

Nou mannen zijn vaak aandachtsgeiler en die zoenen dus niet. De meeste vrouwen zijn wel bi. Als je vraagt of ze het met een vrouw zouden willen doen dan zeggen ze meestal: "Zo ben ik niet, maar als het dan toch moet dan alleen met ........."
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2005 om 12:42:
dat je met een meisje zoent maar dan ben je niet gelijk biseksueel, dan moeten dr ook gevoelens bij komen vind ik.

precies als je 1x een wijffie zoent ben je geen bi
bi ben je als je verliefd ken worde op n vrouw...anders was elk wijf tegewoordig bi, want er zyn haast geen wijfe die nog nooit met n ander wijffie hebbe gezoend!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :XTC: HardcoreWijfie op zondag 4 september 2005 om 13:06:
precies als je 1x een wijffie zoent ben je geen bi
bi ben je als je verliefd ken worde op n vrouw...anders was elk wijf tegewoordig bi, want er zyn haast geen wijfe die nog nooit met n ander wijffie hebbe gezoend!

idd, de laatste tijd is het alleen lust bij veel vrouwen en geen liefde meer, en zolang dat ontbreekt ben je in mijn ogen geen bi.
Waarschuw beheerder
Dream on dat is bi

Waarschuw beheerder
Mwhahahahahaha

Waarschuw beheerder
1,2,3..

Waarschuw beheerder
das stoer 8-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 18:05:
das stoer

Stoer hoe mensen om hun eigen geaardheid heen praten. Maar het is toegestaan.

Waarschuw beheerder
ja zeker

Waarschuw beheerder
leven we nog??????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 20:33:
weet je wat mij ook op valt? mensen die bi zijn, gaan er vaak zo prat op. ik ben hetero, maar dat zeg ik toch ook niet tegen iedereen? de echte bi's hebben het er niet over, maar gaan gewoon hun gaan. DAAR heb ik geen probleem mee. meer de bi's die het er de hele tijd over hebben en zich de hele tijd moeten bewijzen DAAR heb ik wel een probleem mee...

Zou dat niet komen, doordat hen op de middelbare school e.d. wel duidelijk is gemaakt dat het lang niet zo acceptabel is om bi te zijn als men op latere leeftijd beweert? En dat, als tegenreactie, zij die aandacht ff opeisen? DAAR zou ik begrip voor hebben :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blijkbaar
Waarschuw beheerder
lijkt derop :vaag: deze trend volg ik niet :vaag:

Waarschuw beheerder
hahahahahaha

Waarschuw beheerder
geen idee

niks mis met bi of meiden die alleen met elkaar gaan om te experimenteren!

Waarschuw beheerder
wel leuk toch 2 dames die metelkaar bezig zijn..

Waarschuw beheerder
Ik praat nu even voor de vrouwen... Ik vind dat wanneer een meissie met een ander meissie zoent nog geen BI-sexueel is. Dat ze het leuk vind en misschien nog wel lekker ook betekend nog niet dat deze ook gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht!

Bi sexueel en Bi experimenteel zijn hele andere dingen! ;)

Ik vind t allemaal wel geil om te zien hoe die kanjertjes elkaar af likke :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juli 2004 om 08:17:
of is het gewoon nieuwe mode

Blijkbaar.....

Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar.....

o:)
alles (y)

Waarschuw beheerder
Ik hoor en ken er veel diej bi zijn .. ieder zn smaak ja tog .. k ben 100% hetero .. mja zeg nooit dat k het nooit zal doen met een meisiej ;)

Waarschuw beheerder
Je bent pas bi als je ook verliefd kunt worden op een vrouw vind ik.
Als je alleen zoent en/of sext dan ben je gewoon geil bezig :9 ..maar geen bi

en indd.."bi" zijn is hip :/

Waarschuw beheerder
hahahahahha

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens!!!

wijffies roepen te snel: ik ben bi!

maar bi zijn is het meest verschrikkelijke wat je kan overkomen volgens mij!

Dan heb je een vent...en dan heb je daar geen voldoening omdat je ook een vrouw wil...en dan heb je een vrouw, en dan moet je weer een vent!

je bent pas bi, als je verliefd op beide wordt!
niet als je sex met beide hebt...

(maar das mijn mening)

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar wel :nocheer:

Waarschuw beheerder
neuh :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 21:10:
Dan heb je een vent...en dan heb je daar geen voldoening omdat je ook een vrouw wil

dan doe je echt wat fout :P
ik ben bi maar vermaak me prima met mijn vent hoor..geen vrouw bij nodig! En datzelfde had ik bij mn ex vriendin..daar had ik geen vent nodig (Y)

Waarschuw beheerder
ja al die wijven zijn in een keer bi ..
nou mij niet gezien .. ik ga niet in een keer bi worden om er bij te horen .. triest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 12:43:
ik ga niet in een keer bi worden om er bij te horen

bi word je niet..dat ben je..
als je het word dan geil je op aandacht of wil je erbij horen indd :/

Waarschuw beheerder
Veel wijven denken dat t in is.. en is dan ook voor hun de enige manier om wat aandacht te trekken van gasten..

Maar bi wordt je idd niet je bent het of niet!!
en als je die gevoelens hebt dan kom je er vanzelf echt wel achter...

Dus meisjes die gewoon hetero zijn en toch met elkaar gaan omdat gasten dat wel intressant vinden :GET A LIFE!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 13:39:
Dus meisjes die gewoon hetero zijn en toch met elkaar gaan omdat gasten dat wel intressant vinden :GET A LIFE!!

of een vriendje waar je wél genoeg aan hebt O:)

Waarschuw beheerder
het is niet in het is gewoon lekker

Waarschuw beheerder
oh ja?
vertel was het verschil?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 13:39:
Maar bi wordt je idd niet je bent het of niet!!
en als je die gevoelens hebt dan kom je er vanzelf echt wel achter...

Inderdaad (y)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
ja tog!

Waarschuw beheerder
vast niet omdat het in is maar omdat ze er eerder voor uit durfen te komen.. :)

Waarschuw beheerder
denk je?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 augustus 2005 om 11:27:
Of bi zijn nu in is of niet, ik doe er niet aan mee

Inderdaad ik ook niet

Waarschuw beheerder
Bi zijn is toch geen rage..:S
ja bent het of je bent het niet.

Waarschuw beheerder
geen idee.
ik ben ut iig niet.

Waarschuw beheerder
lik lik..
Waarschuw beheerder
tis gewoon hip/tof om bi te zijn.. geef ze in ieder geval groot gelijk.. gierig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 21:06:
Bi zijn is toch geen rage..
ja bent het of je bent het niet.

bi zijn is geen rage nee..zeggen dat je bent wel :/
Waarschuw beheerder
Helaas zijn er van die zieligerds die zeggen dat ze bi zijn omdat ze weten dat veel mannen er best wel op geilen en zo meer in de smaak vallen. En mensen zoals ik worden daardoor kei hard gekwetst. Stelletje kutlijers! Wees jezelf! Bi honest!

Waarschuw beheerder
oh jah echt waar dan?
Waarschuw beheerder
Ach ik heb dr geen problemen mee, Maarja eerlijk zijn is veel belangrijker. Anders kom je jezelf toch wel n keertje tegen...Dat waren mijn wijze woorden:P
Waarschuw beheerder
het heeft niks met in te maken, het gaat om gevoelens
Waarschuw beheerder
Als je als man al overhit raakt van een paar zoenende dames, dan had je in 1950 geboren moeten worden :yes: Het wordt pas leuk als de kleren uitgaan! :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jahhhhhhhhhhhhhhhh

Waarschuw beheerder
Bi is zo 2005 B)

*edit* eventjes voordat ik mensen kwets.. die opmerking was dus bedoelt voor al die nep-dozen die gillen dat ze bi zijn nadat ze een meisje hebben gekust. Bi word je niet, je bent het. Het is een gevoel.. niet iets wat je kan kopieren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 27 januari 2006 om 16:01:
*edit* eventjes voordat ik mensen kwets.. die opmerking was dus bedoelt voor al die nep-dozen die gillen dat ze bi zijn nadat ze een meisje hebben gekust. Bi word je niet, je bent het. Het is een gevoel.. niet iets wat je kan kopieren

kortom.. Innovate... dont duplicate B)

Waarschuw beheerder
dat is hem!
Waarschuw beheerder
Zelf weet'k al ongeveer 7 jaar dat'k 'bi' ben. En dat terwijl'k al 8 jaar'n relatie met m'n vriend heb.
Ondanks dat wij onze relatie hebben, kan'k toch bi zijn. Op vrouwen verliefd worden is natuurlijk'n andere zaak. Maar ik vind dat wanneer je'n vriendin vaak ziet, dingen mee doet, en sex mee hebt,...is dat dan ook niet'n beetje verliefd zijn?
Soms is't moeilijk, maar't is ook zéker'n positief iets in je gewone relatie...zeker geen nadeel! Tenzij de man er natuurlijk anders over denkt...

Je ziet't...ingewikkeld...

Maar ja, ik geef ook toe dat er tegenwoordig plots vele vrouwen 'bischierig' worden en het ook wel eens willen proberen, om 'in' te zijn...ik weet't niet...

Waarschuw beheerder
ik ben het zeker :jaja:

je het het in je of niet dat is en gevoel :/
Waarschuw beheerder
Bi is zo 2005

Waarschuw beheerder
Bi word je niet, je bent het. Het is een gevoel.. niet iets wat je kan kopieren

je bent sexy als je slimme dingen zegt :$

:9

Waarschuw beheerder
ik wil net zeggen lesbi,bi of homo word je niet zomaar...
Je bent het allang al alleen ben je er niet voor uit durven komen of wat dan ook...8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <CoLLiN> op vrijdag 27 januari 2006 om 16:05:
kortom.. Innovate... dont duplicate

Something like that B).

Het is zo grappig dat mensen geboren worden als orgineel, maar dat de meeste sterven als kopie.

Uitspraak van Xantos187 op woensdag 1 februari 2006 om 19:00:

:bloos:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 19:10:
je bent sexy als je slimme dingen zegt

Rrrr :bloos:

Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat sommige mensen het stoer vinden om bi te zijn. En dat daardoor volgens mij iedereen denkt dat iedereen het is om stoer te zijn.
Ik ben bi omdat ik ondervonden heb dat ik gevoelens kan hebben voor jongens en meisjes.. Dit heeft niks met erotic te maken.. Gaat er gewoon om dat je verliefd kunt worden om je eigen en het andere geslacht.. dacht ik zo..

Waarschuw beheerder
mode mode doe niet mee aan de mode!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 21:10:
Helemaal mee eens!!!

wijffies roepen te snel: ik ben bi!

maar bi zijn is het meest verschrikkelijke wat je kan overkomen volgens mij!

Dan heb je een vent...en dan heb je daar geen voldoening omdat je ook een vrouw wil...en dan heb je een vrouw, en dan moet je weer een vent!

je bent pas bi, als je verliefd op beide wordt!
niet als je sex met beide hebt...

(maar das mijn mening)

Weet je wat me ook altijd opvalt? Dat zowat alle meiden die zeggen dat ze bi zijn, wel gewoon een relatie met een man hebben. Andersom zie je het bijna nooit. Wat is er dan waar van dat bi-zijn denk ik dan...de echte grote stap om er volledig voor te gaan met een vrouw zie ik maar weinigen maken. Misschien dat een vrouw leuk is voor erbij of voor af en toe...maar dat is in mijn ogen toch wel iets anders.

Het is tegenwoordig gewoon heel erg geaccepteerd om dingen uit te proberen. Ik zie het in mijn naaste omgeving ook hoor. Vriendinnen die veel pech hebben gehad met de mannen en dan toch eens willen weten hoe het is meteen vrouw. Daar is op zich ook helemaal niets mis mee. (l) Lekker experimenteren, te gek dat dat allemaal kan tegenwoordig. :)

Waar wel wat mis mee is denk ik, is dat veel van die meiden wel om het hardst roepen dat ze zeker weten dat ze bi zijn. Lees dit topic er maar op na. Maar er dus niet een rechtlijnige definitie is voor wat dat begrip nou eigenlijk inhoudt. En als jij zelf andere ideeen erover hebt kun je aardig op je smoel gaan. Want wat is bi-zijn...gevoelens kunnen hebben voor een vrouw? Sex kunnen hebben met een vrouw? een relatie kunnen hebben met een vrouw? En vice versa natuurlijk? En betekent het altijd dat je als je het een hebt, het ander mist?

Ik heb er zelf vroeger nooit volledig aan toe durven geven echt iets met een vrouw aan te gaan. Mede omdat het in de tijd dat ik er erg mee worstelde dit totaal niet geaccepteerd was. En ik ben vaak op mn bek gegaan dat ik weer verliefd was op een vrouw en die toch weer terug ging naar een kerel. Zodoende heb ik die gevoelens heel erg onderdrukt.

Maar ze zitten er wel en mede door de afgelopen maanden weet ik ook dat het absoluut iets is dat ik zou willen. Ik denk niet dat ik per definitie iets ga missen door geen man in mn leven te hebben. Dat dacht ik eerst wel, maar dat is denk ik ook meer omdat een relatie met een vrouw veel gelijkwaardiger is en zodoende ook dichterbij komt. Wat het ook intenser en dus enger maakt in mijn ogen. Waardoor je eerder naar een man neigt want daar voel je je een stuk minder onzeker bij. Lekker makkelijk, dat is het gewoon.

Als je de juiste persoon treft mis je sowieso niets. Ik val gewoon op een persoon en je accepteert dan maar dat je bepaalde dingen niet kunt als je met c.q. een man danwel een vrouw bent.

En juist nu ik er weer heel erg open voor sta en mn gevoel weer durf toe te laten, merk ik weer wat ik altijd al gezien heb: Dat er maar HEEL weinig meisjes zijn die hier net zo over denken en er echt voor durven gaan. Dat ze toch weer dingen met mannen gaan lopen uitvreten of dat het toch meiden zijn die al een relatie hebben en daarnaast iets zoeken met een man (je moet eens op die datingsites gaan kijken...het zijn allemaal meiden die al een relatie hebben en er een vrouw bijzoeken: For Christs sake zeg, ik zoek iemand voor mezelf en niet iemand die ik wil delen!)

En dan merk je wel hoe kut het is als je echt zulke gevoelens hebt. Lesbomeiden zien je niet staan omdat ze denken dat je toch wel weer bij een man zult uitkomen. 99 van de 100 "bi"meiden kiezen toch structureel voor een man en die heb je dus nooit voor jezelf. En die honderste vrouw, kom die maar eens tegen. Want hoe zie je nu of iemand er net zo over denkt?

*sucht* Jammer dat die hele hype er nog steeds is. Want juist daardoor hebben veel meiden het idee dat ze maar hard moeten roepen dat ze echt bi zijn want ze willen niet als nepper gezien worden...maar heel veel van die meiden weten nog niet wat 't inhoudt en gaan het uiteindelijk toch uit de weg.

Waarschuw beheerder
zo das een heel lang verhaal.zelf bedacht?
Waarschuw beheerder
aangezien het te maken heeft met een seksuele voorkeur is het onmogelijk om "in" te kunnen zijn. je bent het of je bent het niet.

wat wel in is, is nep bi zijn, vooral onder de dames. even een fotootje maken met twee tongen tegen elkaar aan en een onderschrift met "geil he". en in het profiel noteren dat ze bi zijn. maar dat is aandacht trekkerij. niet interessant.
Waarschuw beheerder
donateur
ja s echt in man pieper.nl en ik wouden natuurlijk meedoen aan die rage;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 21:24:
Je bent pas bi als je ook verliefd kunt worden op een vrouw vind ik.
Als je alleen zoent en/of sext dan ben je gewoon geil bezig ..maar geen bi

eens :yes:

Bi is zoow 2005!!!
Waarschuw beheerder
Maar het is wel in!

Waarschuw beheerder
nee geen nieuwe mode gewoon lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 18:39:
mode gewoon lekker

bijna alweer summersale!

Waarschuw beheerder
alles is weer in en uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 18:21:
zo das een heel lang verhaal.zelf bedacht?

%) Nee dat heb ik van een andere site afgeplukt, nou goed? :D

Haha zeg dan niks zeg. Tuurlijk is dat mn eigen mening (l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sexualiteit is geen mode toch?

naja misschien zeggen velen maar "ik ben bi" omdat ze gewoon iemand van hun eigen geslacht lekker vinden ofzo.. maar ik vind je kan alleen zeggen dat je bi ben als je ook ervaring daarmee heb en wel weet over wat je spreekt...

Waarschuw beheerder
:s bi zijn is in :s was het maar waar ken er nog genoeg die hetero in hun profiel hebben maar echt geen hetero zijn (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 230, 96249, 1149, 46141}
Waarschuw beheerder
Nou laat mij lekker ouderwets wezen. Mijn geaardheid is Hetro!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo in?je bent bi of nie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 februari 2006 om 20:06:
of nie

ikke nie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 21:06:
ikke nie

Ikke wel :cheer:

Waarschuw beheerder
2 dames met elkaar vind ik best geil om te zien hoor..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 09:24:
2 dames met elkaar vind ik best geil om te zien hoor..

en juist daarom gaan die meisjes doen alsof ze bi zijn..
> get a life:s

ronald-jack .. ik ken jou trouwens wel :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oh jah waar van dan???
Waarschuw beheerder
BI zijn is toch prachtig als je vriendinnetje voor stelt om iemand anders mee naar huis te nemen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 5 februari 2006 om 17:03:
Nee dat heb ik van een andere site afgeplukt, nou goed?
Haha zeg dan niks zeg. Tuurlijk is dat mn eigen mening

Goed gezegd hoor meid! Ik ben t helemaal met je eens :yes:

Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 3 februari 2006 om 13:53:
Waar wel wat mis mee is denk ik, is dat veel van die meiden wel om het hardst roepen dat ze zeker weten dat ze bi zijn. Lees dit topic er maar op na. Maar er dus niet een rechtlijnige definitie is voor wat dat begrip nou eigenlijk inhoudt. En als jij zelf andere ideeen erover hebt kun je aardig op je smoel gaan. Want wat is bi-zijn...gevoelens kunnen hebben voor een vrouw? Sex kunnen hebben met een vrouw? een relatie kunnen hebben met een vrouw?

Ik denk toch dat je echt bi bent als je ook echt gevoelens hebt voor iemand van hetzelfde geslacht..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 12:12:
Oh jah waar van dan???

jij gaat toch met deckers om..
vriendin van hem, diana.. daar broertje van (marco)
ben ik ex van :vaag:
:p

Waarschuw beheerder
oh ok
kameraad van deckers ben ik jah..
Waarschuw beheerder
dunnow, ben niet bi zover ik weet.. maar dat t een rage is vind k nie erg hoor.. bi-sexuele vrouwen zijn hot ;):P

Waarschuw beheerder
volgens mij wel, maar heb er geen problemen mee, laat die vrouwkes toch lekker!!

Waarschuw beheerder
gadver nou iedereen moet t zelf wete maar nee ik nie ik hou t bij lekkere manne :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 21:25:
t bij lekkere

en ik lekker bij vrouwen :D :P hmm vrouwen ..:P

Waarschuw beheerder
ja vind ik oook(y)THIRT EYE

Waarschuw beheerder
ik denk niet dat het in is om bi te zijn,

Ik denk dat mensen er nu meer voor uit durfen te komen, wat ze lekker vinden dan eerst....
Waarschuw beheerder
Mensen (vrouwen) zeggen tegenwoordig al snel dat ze bi zijn.. als ze alleen een vrouw al mooi vinden of er een x mee gezoent hebben denken ze al bi te zijn :gaap: dus wat dat betreft kan je idd zeggen dat het 'in is' :x

Waarschuw beheerder
mode mode doe niet mee aan de..

Waarschuw beheerder
zoveelste topic hier over ..

Waarschuw beheerder
als er maar 1 daar van in leven blijft!

Waarschuw beheerder
ik ben geen bi dus als het mode is doe ik niet mee met de mode
kheb genoeg aan een vent ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jesh op zaterdag 4 februari 2006 om 18:25:
wat wel in is, is nep bi zijn, vooral onder de dames. even een fotootje maken met twee tongen tegen elkaar aan en een onderschrift met "geil he". en in het profiel noteren dat ze bi zijn. maar dat is aandacht trekkerij. niet interessant.

ja idd..wordt tegenwoordig wel erg snel naar het woord bi gegrepen.. toevallig is me chick ook bi...mja.die is ook gewoon bi..maar op een ander topic of hier..geen zin om alles te lezen..maar was een meisje van 13 ofzo die al riep dat ze bi was..en amper wist wat het woord betekent..ik denk dus wel dat een soort van nep bi heid in is ja..lame

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zimon® op woensdag 1 maart 2006 om 07:05:
maar was een meisje van 13 ofzo die al riep dat ze bi was..

Wat maakt leeftijd nou uit?
Zijn wel vaker mensen die nog op de basisschool of begin middelbare school achter hun geaardheid komen!
Moeten ze zelf weten..als hun zich maar prettig voelen (F)
Ik ben zelf ook Bi..heb een relatie van bijna 3 jaar achter de rug met een heel lief meisje..
En betrap mezelf er ook vaak op dat ik net zo goed naar meiden kijk als naar jongens..
Waarschuw beheerder
Idd... je kunt op je 13e toch ook al verliefd worden? Waarom zou je dan niet al op je 13e verliefd kunnen worden op iemand van het eigen geslacht? Dat kan dus ondervind je misschien ook al op die leeftjid dat je op beide geslachten valt. Daar is niets raars aan.
Waarschuw beheerder
Het valt tegenwoordig gewoon meer op denk ik..
Maar er zijn (denk ik) ook wel veel meisjes die het gewoon ergens stoer vinden ofzo, als je het bent ben je het :) maakt toch ook verder niet uit..
Alleen lees je het tegenwoordig gewoon wel heel veel...