Ik heb het ook meerdere malen gehad op school!
Waren het de laatste uren en gingen we video kijken!
Dan lig je snel te slapen hoor
Waren het de laatste uren en gingen we video kijken!
laatste aanpassing
Heb op me vorige werk vaak liggen slapen 
Was zo stil
dat ik rond 4uur lekker ging liggen en in slaap viel tot 5uur en toen werd ik door me aardige collega wakker gemaakt om naar huis te gaan 
Was zo stil
laatste aanpassing
Ja ...
Op school echt wel ...
Lig je lekker weg te dommelen...
* BENG !!! *
Leraar die op je tafel slaat ...
Zo .. echt rechtop in je stoel dan ..
En 'k ken iemand die gewoon op een bankje op 't station midden in alle drukte ( grote weg met bussen, auto's en alles d'r naast
) in slaap is gevallen ........................ 
Dat was wel cool ...
'k Dacht : 'Wat ligt daar dan ...Ah.. nee toch ..
'
Hoe kan iemand op zo'n plek in slaap vallen ..
Mja ... 'k wou dat ie 'r weer in slaap viel ..
Wil ik 'm wel weer wakkermaken ..
Op school echt wel ...
Lig je lekker weg te dommelen...
* BENG !!! *
Leraar die op je tafel slaat ...
Zo .. echt rechtop in je stoel dan ..
En 'k ken iemand die gewoon op een bankje op 't station midden in alle drukte ( grote weg met bussen, auto's en alles d'r naast
Dat was wel cool ...
'k Dacht : 'Wat ligt daar dan ...Ah.. nee toch ..
Hoe kan iemand op zo'n plek in slaap vallen ..
Mja ... 'k wou dat ie 'r weer in slaap viel ..
Wil ik 'm wel weer wakkermaken ..
laatste aanpassing
werk niet
school bijna
op de fiets:ja
hehe, weet t nog goed, nachtje wezen stappen met de nodige alcoholica en toen op de fiets terug, een aardig aantal kilometers..langs groene weilanden, en nog meer groene weilanden en nog meer groen..en aangezien groen rustgevend is kan dat icm alcohol dus extra rustgevend werken

en ja hoor, mn ogen vielen al een aantal keren dicht en belande al paar keer bijna in een greppel
ging tot dan (bijna) allemaal goed tot ik de brug vlak bij mn huis overreed, ik plots tegen een hek aandonderde en een aantal meter naar beneden pleurde waar gelukkig een oude bunker zit en een mooi aangrenzend grasveldje mn val brak
toen was ik wel klaarwakker ja
school bijna
op de fiets:ja
hehe, weet t nog goed, nachtje wezen stappen met de nodige alcoholica en toen op de fiets terug, een aardig aantal kilometers..langs groene weilanden, en nog meer groene weilanden en nog meer groen..en aangezien groen rustgevend is kan dat icm alcohol dus extra rustgevend werken
en ja hoor, mn ogen vielen al een aantal keren dicht en belande al paar keer bijna in een greppel
ging tot dan (bijna) allemaal goed tot ik de brug vlak bij mn huis overreed, ik plots tegen een hek aandonderde en een aantal meter naar beneden pleurde waar gelukkig een oude bunker zit en een mooi aangrenzend grasveldje mn val brak
toen was ik wel klaarwakker ja
laatste aanpassing
ja, elke maandag viel ik wel in slaap op school
Zo vaak. Niemand kijkt er meer van op zelfs... ook de leraren niet hehe. Favoriete bezigheid @ school.
"Nadia, die slaapt altijd tijdens de les"
Toch heb ik m'n school wel gehaald
"Nadia, die slaapt altijd tijdens de les"
Toch heb ik m'n school wel gehaald
Zo vaak, vooral na nachtelijke leerpartijen. Ik zat altijd achteraan en ben maar 1 keer betrapt. Toen was ik verkouden en snurkte ik dus blijkbaar 
Met je armen gevouwen over een tafel en je hoofd daartussen was 't best te doen.
Leren, eten, heel veel dingen kun je in de les doen. Bespaart weer tijd
Op werk is het wat lastiger, tenminste bij mij dan...
Met je armen gevouwen over een tafel en je hoofd daartussen was 't best te doen.
Leren, eten, heel veel dingen kun je in de les doen. Bespaart weer tijd
Op werk is het wat lastiger, tenminste bij mij dan...
Ik viel altijd in slaap bij de geschiedenislessen in de 2e klas.
Het kwam helemaal niet omdat de lessen saai waren ofzo. Maar de docent kon zo ontzettend goed vertellen, je kon niets anders doen dan luisteren en wegdromen.
Van een heel semester geschiedenis, heb ik het 2 keer volgehouden om niet in slaap te vallen.
Het kwam helemaal niet omdat de lessen saai waren ofzo. Maar de docent kon zo ontzettend goed vertellen, je kon niets anders doen dan luisteren en wegdromen.
Van een heel semester geschiedenis, heb ik het 2 keer volgehouden om niet in slaap te vallen.
Zeer regelmatig, en het mooie was dat de docent het bijna nooit door had.....
op het werk 1 keertje maar dat was per ongeluk en vond ik niet relaxed, dat laat ik dus maar aan mijn collega over.
donateur
Tijdens me werk ja... zwaar weekend gehad dus k leg mn hoofd op mn armen op t bureau schrik k opeens wakker van de telefoon... sooo... schrikken. En een keer toen k nog taxi reed was de avond daarvoor aardig vet van de carnaval
(gelukkig de enige keer geweest) maar die zondagochtend gaan werken 1 ritje gedaan toen was er ff nix te doen, auto in garage gezet en doekje in mn handen... stoel achterover en weg was k, plots hoorde k de deur, college kwam binnen en dan net doen alsof je t dashbord aan t schoonmaken bent... ok dit was expres. 
laatste aanpassing
mmmm echt in slaap gevallen niet maar in de BUS ben ik afentoe niet wakker te krijgen wat ik ook erg vervelend vind 
en n keer op de rotonde geslapen en in t midden zat n fontein ik sliep dus op de rand en mn slaap werd ruw verstoord toen ik in die fontein viel ZOOO dom ik had t kunnen weten maar had te diep in t glaasje gekeken 
als kind viel ik ook altijd in slaap in de kerk mijn god wat vond ik dat vreselijk moest ik tot mn 12e naartoe t was vaak doodstil totdat iemand ineens zn BIJBEL liet vallen in die kerk vet hol daar dan was ik klaar wakker
bah
ja op mn 12e was t naar eigen keuze hoefde ik dus niet meer maar wat was dat slaapverwekkend zeg die oersaaie priester kon r nooit n end aan breien
enne verder nog s in slaap gevallen vroeger op mn stage bij de hema achterin t magazijn toen k wakker werd was t allang 17.00 en mn stage was 15.00 afgelopen hahahaha

1 Keer bijna... Ik moest een interne cursus volgen op mn werk. De hele dag moest ik in een warme kamer op een bank zitten luisteren. Die bank zat nog eens ontzettend lekker!Binnen twee uurtje vielen mn ogen steeds dicht. Ik was zoooo moe. Toen heb ik maar snel om pauze gevraadg en ben ik ff de frisse lucht ingegaan. Dat hielp gelukkig wel. 
Ik woonde net op mezelf en moest 7 dgn werken om rond te komen. Dat werd dus in een restaurantwerken. Alleen zondag was het altijd veelste gezellig. En bleef ik dus hangen, 2 uur slapen en naar school. Bah wat erg..Totdat het te vaak gebeurde en de afdelingsleider zei"iris, je moet nu toch echt kiezen, of school of werken,..ben toch maar voor school gegaan...verstandig he!!!!
Maar wat was dat achteraf gezien lachen zeg!!
Ik ook wel eens tijdens saaie colleges. 
Was ik zo moe dat ik mijn ogen niet open kon houden, legde ik mijn armen over elkaar op mijn tafeltje en mijn hoofd er even op. Oogjes dicht en oogjes weer open. Alleen zat daar dan 10 of 15 minuten tussen. Waren we opeens een heel stuk verder in de presentatie.
Was ik zo moe dat ik mijn ogen niet open kon houden, legde ik mijn armen over elkaar op mijn tafeltje en mijn hoofd er even op. Oogjes dicht en oogjes weer open. Alleen zat daar dan 10 of 15 minuten tussen. Waren we opeens een heel stuk verder in de presentatie.
Ik ben wel eens in slaap gevallen op mn werk. Ik werkte in een Hotel in Rotterdam. En was de nacht er voor wezen stapen. Ik moest om half 7 beginnen dus ik dacht loop rechtstreeks door naar mn werk. ben gaan zitten en schrok alleen af en toe ff wakker van de tel..
Dit is echt niet voor herhaling vatbaar!!
donateur
jah op school maandagochtend toen ik
op de plee zat

op me werk toen ik nog kassamiep was en ut was rustig viel ik bijna in slaap
achter de kassa toen ik in een x wakker werdgeschut
op me werk toen ik nog kassamiep was en ut was rustig viel ik bijna in slaap

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)