Partyflock

Forumonderwerp · 687882

Waarschuw beheerder
Ben je wel eens in slaap gevallen op school of tijdens je werk??:gaap:

Of misschien wel heel ergens anders waar je eigenlijk niet van plan was te gaan slapen!!:(

Ben zelf wel is een keer in slaap gevallen tijdens de les op school:d en daar was de leraar niet zo blij mee :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kan wel eens handig zijn om ze open te houden :9
Toch?
Waarschuw beheerder
ja, elke maandag viel ik wel in slaap op school
Waarschuw beheerder
donateur
Ben op school weleens in slaap gevallen... Tja, dat krijg je met 'saaie' lessen :D
Waarschuw beheerder
Zo vaak. Niemand kijkt er meer van op zelfs... ook de leraren niet hehe. Favoriete bezigheid @ school.
"Nadia, die slaapt altijd tijdens de les" :D

Toch heb ik m'n school wel gehaald ;)
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
jah op mijn werk, ze hebben zelf via de intercom naar me lopen schreeuwen, maar daar heb ik niks van gemerkt :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja een keer op me wer k toe ik pauze had gelukkig konden ze er wel om lachen!

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook wel eens op school in slaap gevallen. De docent kon dat absoluut niet waarderen, heel gek was dat ;)
Waarschuw beheerder
Op school vroeger... jazekers :p
Waarschuw beheerder
whaaaaaaa wel heel vaak bijna:/

je ogen beginnen te draaien en je moet liggen zo gevoel heb je dan whaaaaaa echt verrot steeds je kop nat maken om wakker te blijfen :P

Waarschuw beheerder
Op school bijna alti..:gaap: :z

Waarschuw beheerder
donateur
In college banken altijd!!!! :gaap:

En daar let ook nog eens niemand op je, dus wordt je na paar uur pas wakker!!! :-P Iedereen weg....

Waarschuw beheerder
:Z op school :yes:
Waarschuw beheerder
je heb wel eens van die uurtjes op skool dat leraar alleen maar ouwenhoert en kwam wel eens voor dat ik in slaap viel ja :D maar meestal werd ik wakker gemaakt door de gene naast me dus das wel goed geregeld (Y):D

Waarschuw beheerder
donateur
in de trein :/

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: en dat was meestal op maandag:)

Waarschuw beheerder
ja op school echt in slaap gevallen en op het werk moest ik echt alles eraan doen om mijn ogen open te houden en dat is KUT
Waarschuw beheerder
Zo vaak, vooral na nachtelijke leerpartijen. Ik zat altijd achteraan en ben maar 1 keer betrapt. Toen was ik verkouden en snurkte ik dus blijkbaar :yes:
Met je armen gevouwen over een tafel en je hoofd daartussen was 't best te doen.
Leren, eten, heel veel dingen kun je in de les doen. Bespaart weer tijd :D
Op werk is het wat lastiger, tenminste bij mij dan...
Waarschuw beheerder
whaha op de mavo heel veel.... maar de afeglopen 2 jaar 1 keertje maar ofzo :D

*zucht* ik moet ook zoveeeeeeeeeeeeeel leren :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook vaak naar school gegaan om bij te slapen, maar een keer heb ik tijdens levensbeschouwing tijdens een slaapsessie gehad dat iemand mijn haar doordewar heeft gemaakt.

Blijkt ook nog dat we direct daarna schoolfoto's moesten laten maken :(

Waarschuw beheerder
hahaha arme plons :[
Waarschuw beheerder
donateur
jaartje later al mijn haar maar verwijderd. kon ik tenminste slapen ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 2 keer in de klas in slaap gevallen, ik heb de hele tafel ondergekwijld :O

Beetje jammer wel

Waarschuw beheerder
donateur
Ooh ja, de allereerste les op mn nieuwe school...

Waarschuw beheerder
Ik viel altijd in slaap bij de geschiedenislessen in de 2e klas.

Het kwam helemaal niet omdat de lessen saai waren ofzo. Maar de docent kon zo ontzettend goed vertellen, je kon niets anders doen dan luisteren en wegdromen.

Van een heel semester geschiedenis, heb ik het 2 keer volgehouden om niet in slaap te vallen.

Waarschuw beheerder
donateur
Val heel vaak in slaap als ik in de vrachtauto naast de bestuurder zit:d
Waarschuw beheerder
Ik ben wel een keer in de kantine van school in slaap gevallen. Daar stonden van die lekkere zachte banken en ik was moe, dus tja.... 8).
Waarschuw beheerder
Ik sliep altijd op school. Hele weekend door en dan op school weer bijkomen. :D

Waarschuw beheerder
Ja 1 keer in de les, achteraf zeiden de leerlingen dat de leraar had gezegd ..ahh laat haar maar lekker slapen joh (was het lievelingetje :devil: )
Waarschuw beheerder
Ach....Ff maandag met mn hoofdje op t bureau moet kunnen toch...??
Waarschuw beheerder
Zovaak alsik een zwaar weekend achter de rug heb hele weekend niet geslapen dus...:D
Waarschuw beheerder
Zeer regelmatig, en het mooie was dat de docent het bijna nooit door had..... :P op het werk 1 keertje maar dat was per ongeluk en vond ik niet relaxed, dat laat ik dus maar aan mijn collega over.

Waarschuw beheerder
niet op school of op het werk

maar wel vaak thuis
de hele avond grote plannen en dan uiteindelijk in slaap vallen en alles in duigen laten vallen

Waarschuw beheerder
Nee niet op school of werk ofsow!

Maar wel als ik bij iemand ben en t staat niet in mn planning! Of als ik muziek luister en op me bed lig..Dan val ik ook weleens in slaap!

:D
Waarschuw beheerder
in slaap vallen als je op bed ligt...vreemd zeg.. ;)

Waarschuw beheerder
bijna geldt dat ook?

vooral de laatste tijd omdat ik s'avond nog tot laat op PF zit.... (kan ik nix an doen :no: )

weinig slaap en dan knikkebollen op t werk...
niet relaxed, maar dan dezelfde avond gewoon weer op PF tot laat.... kzal t ook nooit leren :no:
Waarschuw beheerder
ik werkte bij de thuiszorg en ik moest om 9 uur beginnen, en snnachts moest ik tot 5 uur werken in n discotheek.
en toen kwam ik bij die man aan, en ik moest zijn bed opmaken toen ben ik in hem bed in slaap gevallen :bloos: :bloos: :S:S
keii voor schutt, want hij kwam na n uur kijken waarom het zo lang duurde :S:S

Waarschuw beheerder
ja op school bij verzorging ik kreeg allerlei maskers op enzo en toen ben ik in slaap gevallen haha
Waarschuw beheerder
'Ja paar keer bij dezelfde leraar.. 4jaar geleden
ongeveer.. hehheeh kerel helemaal boos..
d8 dak aan de drugs was :S.. die sukkel !!

Waarschuw beheerder
Ja... :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Regelmatig. En niet eens perongeluk ;D
Waarschuw beheerder
Regelmatig. En niet eens perongeluk

Ben duzz nie de enige... :bloos:
Waarschuw beheerder
Op school best vaak ja:z

Maar op m'n werk is 't gelukkig nog nooit voor gekomen:D maar wel heel de dag:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tijdens me werk ja... zwaar weekend gehad dus k leg mn hoofd op mn armen op t bureau schrik k opeens wakker van de telefoon... sooo... schrikken. En een keer toen k nog taxi reed was de avond daarvoor aardig vet van de carnaval :s (gelukkig de enige keer geweest) maar die zondagochtend gaan werken 1 ritje gedaan toen was er ff nix te doen, auto in garage gezet en doekje in mn handen... stoel achterover en weg was k, plots hoorde k de deur, college kwam binnen en dan net doen alsof je t dashbord aan t schoonmaken bent... ok dit was expres. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een paar keer op school

Waarschuw beheerder
uhh... dagdromen was mijn hobby in de klas :)
boring shit was school toch af en toe..

echt slapen niet.. dat valt teveel op.
gewoon je ogen open.. + gedachten op 0