Ik heb het ook meerdere malen gehad op school!
Waren het de laatste uren en gingen we video kijken!
Dan lig je snel te slapen hoor
Waren het de laatste uren en gingen we video kijken!
laatste aanpassing
Heb op me vorige werk vaak liggen slapen 
Was zo stil
dat ik rond 4uur lekker ging liggen en in slaap viel tot 5uur en toen werd ik door me aardige collega wakker gemaakt om naar huis te gaan 
Was zo stil
laatste aanpassing
Ja ...
Op school echt wel ...
Lig je lekker weg te dommelen...
* BENG !!! *
Leraar die op je tafel slaat ...
Zo .. echt rechtop in je stoel dan ..
En 'k ken iemand die gewoon op een bankje op 't station midden in alle drukte ( grote weg met bussen, auto's en alles d'r naast
) in slaap is gevallen ........................ 
Dat was wel cool ...
'k Dacht : 'Wat ligt daar dan ...Ah.. nee toch ..
'
Hoe kan iemand op zo'n plek in slaap vallen ..
Mja ... 'k wou dat ie 'r weer in slaap viel ..
Wil ik 'm wel weer wakkermaken ..
Op school echt wel ...
Lig je lekker weg te dommelen...
* BENG !!! *
Leraar die op je tafel slaat ...
Zo .. echt rechtop in je stoel dan ..
En 'k ken iemand die gewoon op een bankje op 't station midden in alle drukte ( grote weg met bussen, auto's en alles d'r naast
Dat was wel cool ...
'k Dacht : 'Wat ligt daar dan ...Ah.. nee toch ..
Hoe kan iemand op zo'n plek in slaap vallen ..
Mja ... 'k wou dat ie 'r weer in slaap viel ..
Wil ik 'm wel weer wakkermaken ..
laatste aanpassing
werk niet
school bijna
op de fiets:ja
hehe, weet t nog goed, nachtje wezen stappen met de nodige alcoholica en toen op de fiets terug, een aardig aantal kilometers..langs groene weilanden, en nog meer groene weilanden en nog meer groen..en aangezien groen rustgevend is kan dat icm alcohol dus extra rustgevend werken

en ja hoor, mn ogen vielen al een aantal keren dicht en belande al paar keer bijna in een greppel
ging tot dan (bijna) allemaal goed tot ik de brug vlak bij mn huis overreed, ik plots tegen een hek aandonderde en een aantal meter naar beneden pleurde waar gelukkig een oude bunker zit en een mooi aangrenzend grasveldje mn val brak
toen was ik wel klaarwakker ja
school bijna
op de fiets:ja
hehe, weet t nog goed, nachtje wezen stappen met de nodige alcoholica en toen op de fiets terug, een aardig aantal kilometers..langs groene weilanden, en nog meer groene weilanden en nog meer groen..en aangezien groen rustgevend is kan dat icm alcohol dus extra rustgevend werken
en ja hoor, mn ogen vielen al een aantal keren dicht en belande al paar keer bijna in een greppel
ging tot dan (bijna) allemaal goed tot ik de brug vlak bij mn huis overreed, ik plots tegen een hek aandonderde en een aantal meter naar beneden pleurde waar gelukkig een oude bunker zit en een mooi aangrenzend grasveldje mn val brak
toen was ik wel klaarwakker ja
laatste aanpassing