Partyflock

Forumonderwerp · 687074
1 volger · 11072x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 19 juni 2004 om 11:00
Waarschuw beheerder
Kon vandaag zelf helaas niet gaan. Zie nu dat het feest al een waardering heeft van OK, neem aan dat er dus al mensen terug zijn van het feest! Ben zeer benieuwd, hoe was het?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben stoer ik probeer het grote "hoe was defqon" topic te hebben :)

Waarschuw beheerder
Shhhht... :x ;)

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
donateur
Heb van 1 iemand al gehoort dat er geen fuck aan was!! Al dat zand en de muziek uit de ene tent was in de andere tent te horen:S
Waarschuw beheerder
Nou als dat jullie invulling is.... laat mij dan vandaag dan eens stoer zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, je krijgt zeker een 8+ voor je stoere poging ;)

er was intern afgesproken dat we zouden wachten tot minstens 5 uur en/of (liefst "en") dat er een Groot Defqon topic zou worden geopend door iemand die er echt geweest was en eigenlijk vind ik t best wel netjes dat er niet meteen na t sluiten van poging 1 een tweede poging is gedaan...

maar inmiddels is t 6 uur geweest, t feest is al meer dan halverwege... zullen we dan maar? :)

Waarschuw beheerder
Maak ons blauw, maak ons blauw, wij openen vandaag een topic voor jou! O:)
Waarschuw beheerder
Nah mijn inbraakpogingen heb ik maar gestaakt :/
nadat ik zowat door zo'n hond ben gebeten :o

Ghehehe (6) Maar het klonk vet lekker hard dat Mainstage heb toch zo'n 2 uur genoten aan de overkant op het strand, en een L0L gehad joh! vele mensen proberen het, leuk om te zien is dat :D

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker vlot dit topic :jaja:
Waarschuw beheerder
ligt het aan mij, of draait degene die nu draait ongeloofelijk kut
Waarschuw beheerder
zal wel een triest feest zijn geweest
Werkzaam bij PartyGuru
Waarschuw beheerder
Filmpje defqon1 2004:
www.djrob.nl/defqon.wmv

Binnenkort een groter filmpje op www.djrob.nl

Groetjes,
ScreamOnline
Scream On The Internet!
Waarschuw beheerder
id-t radio sterf
waar is dj rush
Waarschuw beheerder
donateur
ik wou net een topic gaan openen:/ te laaaaat!!! zucht; ik vind ut wel lekker klinke ben zeeer benieuwd hoe het was:) jammer niemand geweigerd:[ die al ff een verslagje hier neerkan pleuren:(
Waarschuw beheerder
id-t radio sterf
waar is dj rush

op de mainstage bij Defqon :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hoor Rush :respect: :bounce:
Waarschuw beheerder
ALLEMAAL MASSAAL MAILEN DAT RUSH TERUG OP MOET !!!

wie weet nog dat we massaal mailden dat ie ze kop eens moest houden op sensation black en niet door micheal de hey moest heenlullen... dat werkte toen ook !!!!

studio@id-t.com

MASSAAL MAILEN KOMOP !!!!

http://www.id-t.com/media-pagecontact.php

OF SMSEN !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en als we nouh geen rush willen horen:/ :devil: duz mensen niet maileno:)
Waarschuw beheerder
ga toch weg, DJ RUSH laat zelfs jullie gare hardcore ver achter zich, hardcore is trance vergeleken met dj rush

Waarschuw beheerder
Sodemieter op met je Rush. :[ Vind dit best lekker klinken. :)
Waarschuw beheerder
als DIT lekker klinkt, dan klinkt rush nog veel harder, sneller, kickender !!

Waarschuw beheerder
Je doet je naam wel eer aan. :[ :devil:
Waarschuw beheerder
ga een btje mailen om Rush op de radio te krijgen :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
alsof er al niet genoeg openhaardstijl was (lees: 95% van de zendtijd)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
overigens mail ik niet, idt heeft er toch schijt aan:)

Waarschuw beheerder
Hey, de plaat bleef hangen. :) Vette shit.
Waarschuw beheerder
volgens mij was dat meer de cd ofzo Niv want Pavo draaide vanmiddag al ;)

Waarschuw beheerder
Oh, oké. :D Weet ik veel. :X

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er van terug , ik vond het helemaal bagger
Ruzie gehad en gelukkig de meeste klappen weten te ontwijken omdat ik met een Sittard shirt op de dijk richting feest liep , was nog niet binnen en kreeg al 2 man die me een paar klappen wilde geven... Gelukkig wist in de klap te ontwijken en moest het doen met een schop in me zij... Terwijl ik in de drangkooien stond..

Binnengekomen ander shirt gehaald , trui in kluisje gelegd , maar de sfeer was zo bagger dat als je iemand per ongeluk aanstootte omdat t nogal druk was je meteen een boze blik of een duw kreeg,verder verschillende relletjes gezien..
Ben naar huis gegaan gewoon om het feit dat ik me er niet meer in me vel voelde...

kwam voor een feest en t werd bijna een blauw oog
sorry maar dan pas ik liever...

Gelukkig een stukje al goed door die 0-0 van Letland net , hopen dat 't vanavond ook maar leuk word dan :D

Ik vond het niks dus :(
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
Waarschuw beheerder
donateur
sjezus wa een triest volk weer idd :-(
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
Niv waarom ben je al terug??:|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ow ow het ziet er hier wel erg grijs uit:D

Wordt een lekker avondje daar :devil:

Waarschuw beheerder
Marlies, ik ben er helemaal niet geweest! :D

Waarschuw beheerder
donateur
maar de sfeer was zo bagger dat als je iemand per ongeluk aanstootte omdat t nogal druk was je meteen een boze blik of een duw kreeg

nou ik hoor t al... niks voor mij dus :/

Artiest Damashi
Waarschuw beheerder
ik ben ook net terug en ik vond het zeker een goed feest.
er werd lekker gedraaid ik black en ben even bij de main stage geweest wat ook wel wat was alleen niet echt beuQend :P..
ik heb helemaal geen relletjes gezien
en als ik iemand aanstootte was er ook niks aan de hand.
ik heb het in ieder geval naar me zin gehad :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net als vorig jaar dus, hoor veel van die verhalen al. Dat de sfeer bagger is. Ben sowieso blij dat ik daar niet ben maar ben toch wel beneiuwd hoe de meningen zijn...

Ik ga verder voetbal kijken! :D
Waarschuw beheerder
Ik ga verder voetbal kijken! :D

Ik ook :)

Waarschuw beheerder
Was erg gezellig!!
Was alleen op een gegeven moment de drukte wel zat, dus toch maar naar huis gegaan.....
Enige echte nadeel: te lang wachten voor de toiletten!!
Waarschuw beheerder
Denk wel, dat als NL wint, dat t echt dik feest wordt daar. Dan is iedereen in een goeie mood.
Waarschuw beheerder
Na dan zal de pret nu wel zo'n beetje over zijn :/

Waarschuw beheerder
Zijn ze daar nu cker de boel aant afbreken :P
Waarschuw beheerder
Het is ook bijna afgelopen toch? Mooi kut hehe, de laatste uurtjs van je feest voetbal kijken en dan zo kut verliezen. Da's dubbel pech!
Waarschuw beheerder
Ik denk het wel hoor, is het niet letterlijk dan wel figuurlijk O:)

Waarschuw beheerder
waarom zou de uitslag van het voetbal de sfeer verpesten?

het gaat toch om defqon en niet om voetbal :kots:

Waarschuw beheerder
heee wacky!

lieve skat!

kom es op msn , das wel heul lang geleed :jaja:

Waarschuw beheerder
u zit verkeerd :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond t wel een leuk feestje. De sfeer kwam op mij niet opgefokt over........ heb ook geen relletjes gezien.....ben voornamelijk bij mainstage geweest, geloof dat bij black nog wel wat dingetjes aan de hand waren.
T weer was prima, geen druppeltje regen gehad en t was zelfs warm en ik vond t heel gezellig........
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het super hoor! alleen jammer dat echt alles onder het zand zit :frusty: maar goed feest zelf was echt (y)
Waarschuw beheerder
en diana al lekker je neus gesnoten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was echt vett vandaag...
Waarschuw beheerder
Vond 't echt weer een super feesje,

zoals vorig jaar?
dat durf ik niet aan, maar erg goed,

rond black achterin en buiten was de sweer cker niet top te noemen, (vorig jaar ook niet? maar heb er toen niks van gemerkt.)

voor de rest overal goede sweer, erg massel met het weer,

als toevoeging:
NRG, ik vin er niets mis mee, vond het er best gezellig, maar waarom delen we hardcore en early rave niet op, bij NRG was het leeg, bij Black te vol,

Waarschuw beheerder
ben benieuwd wie er op z'n teenslippertjes is gegaan O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan niet anders zeggen dat het helemaal super was weertje was heerlijk. Alleen dat zand was af en toe irri maar ach een lekkere douche en alle zand is verdwenen.

Top feessie gehad,
Waarschuw beheerder
donateur
Feestje was goed geslaagd.... heb geen benen meer over. Sfeer bij Black was zwaar minder dus dat hebben we flink overgeslagen dit jaar... goed uit te houden bij Yellow, Blue en Main...

Mensen van de avond: Darkraver, Zany en Rush :kwijl: :D

Waarschuw beheerder
donateur
DefQon Was echt (y)
Op naar de volgende... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Akira En Drokz.... (y)
Leuke afsluiting... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Was super!

Wel koud :jaja:"

Maar toch droog gebleven!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
defqon was vet... en ik denk dat iedereen blij was dat het weer zo mee zat! ben moe maar toch ook weer niet ;)

Waarschuw beheerder
wel droog? Vanaf half 7 heeft het hier in Den Haag volop geregend :s

Waarschuw beheerder
donateur
Maar toch droog gebleven!!

ik zei t toch ;)
verder heb ik n kut halve dag defqut gehad :(
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Super :D

heerlijk genoten van de setjes van Outblast :respect: en ook van eerste 3 kwartier van Promo!!

wanneer is het weer :D
Waarschuw beheerder
Je kon ook gratis parkeren.

Waarschuw beheerder
donateur
we hadden 2 dagen geleden kaartjes gekocht. En we dachten te moeten gaan feesten in de regen. Dus schone kleren mee en regenjasjes. Maar het was hartstikke droog en 's middags was het super op main. Lekker in de zon staan dansen op de muziek van marcel woods. Heel veel bekenden van hier waren daar. Later werd het wel kouder, maar heb veel verbrande koppies gezien. Heb maar 1 keer een klein opstootje gezien in de oranje tent, maar dat was maar tussen 2 man en zo voorbij. De sfeer was wel wat minder als hier in brabant enzo. Maar al met al toch niet echt spijt dat we gegaan zijn
Waarschuw beheerder
Rush was voor mij de man van de avond. Voor de rest 1 rel gezien. 1 gozert tegen een stuk of wat. Weer was top. Een geslaagde dag. :)
Waarschuw beheerder
net terug van een ontzettend dik feest!!!

begonnen in de black zwaar vette binnekomer echt te goed gewoon daarna lekker buiten in de zon gechilled

en op het einde nog ff ge terror danst hahaha

was wel vet voor heel ff dan

maar zwaar geslaagd feest helemaal natuuurlijk omdat ik heel de dag regen had verwacht en er gewoon geen 1 druppel is gevallen de zon scheen zelfs volop!!!

nou lekker slapen en morgen alweer om 9 uur werken
Waarschuw beheerder
Trouwens..die mc-ert van de main riep even om dat Nederland met 3-1 had gewonnen. Dus iedereen. Holland...holland...bwhahahaha hebben die kwakkers verloren.

Waarschuw beheerder
donateur
Toch wel weer wat gemist :(
Maarja gezondheid en centjes gaan voor.

Hier heeft het wel veel geregent vandaag!

Waarschuw beheerder
donateur
ben er net weer!! echt super feest gehad.. vooral in de black!!
main stage, vond ik niet zo gaaf als vorig jaar maar goed..
en super weer gehad alleen maar zon en een paar druppels..

Waarschuw beheerder
vet vet vet vet vet naar mijn zin gehad :D

gezellige sfeer ... alleen nu eerst die zandbak uit me haar spoelen ...

enne jammer dat het niet is gaan regenen :[

2 iggi --->verder heb ik n kut halve dag defqut gehad

dat is dan wel ff minder zeg maar :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben al ff thuis maar er komt nog overal zand vandaan!!!
Was zeker weer vet maar vorig jaar was beter is ook niet zo makkelijk te overtreffen
de mensen met commentaar moeten niet zo zeiken want dat zijn alleen mensen die nog nooit op defqon geweest zijn dus BEK HOUWE ALLEMAAL!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Super!!

Waarschuw beheerder
hey jet: kan je lachen?
dan heb je t goed gedaan!

vrienden van osn zijn hier , en die zijn geweest en zeggen dat t beter en vetter was dan vorig jaar!
:bounce:

heb al alle setjes binnen en de dj's draaien ook vet!
Artiest {SHOWLIST artist 23156, 27546, 1951}
Waarschuw beheerder
was een goed feestje!
sfeer goed. goed geluid alleen jammer van het stof maar dat mocht de pret niet drukken!!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
TOP!!!
sfeer was erg goed! en het weer viel ongelooflijk mee:D
Waarschuw beheerder
Rush knalde echt lekker, heb flink staan springen.
Verder was Umek wel oké en Amok vond ik een beetje tegenvallen.

+ goede harde techno
+ goed weer

- te weinig kluisjes
- stofwolk!!
Waarschuw beheerder
Het feest was echt super!!!

Viel me wel op dat de leeftijd een stuk naar beneden was gegaan vergeleken met vorig jaar... Dacht echt dat ik naast een 13-jarige aan het dancen was in de blue tent op een gegeven moment.

Rood vond ik wel jammer, aangezien het een stuk kleiner was dan vorig jaar... Hierdoor erg druk. Ook de bedrading (elektriciteit) was slecht weggewerkt bij rood.... Ben hard op mn bek gegaan door die klote draden!!
Muziek hier was wel erg goed!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was een goed feest, sfeer was oke werd aardig gedraaid zeker DJ Rob (Y) dat was gelijk volop beuken:jaja:

Ik heb me vermaak!

Nu de komende uren nog:/
Waarschuw beheerder
Mja zag ook wel wat jonkies lopen (niet dat ik zelf zo oud ben ;)) maar in techno-tunnel (:P) en NRG tent viel het reuze mee. zal wel aan de soort muziek liggen ;);)
Waarschuw beheerder
:bounce: Whoehoe :bounce:

Echt een geweldig feest, heb et echt naar men zin gehad! 't weer viel gelukkig reuze mee :jaja:
En van een nare sfeer heb Ik weinig gemerkt..
Alleen wel jammer dat et geluid wegviel opt eind bij red :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb eg genoten op defqon ik was er al om 10 uur en toen zat de sfeer er al goed in ma vondt het geluid in black zwaar tegen vallen in het begin toen stond liever in de NRG tent te springen maar op het eind toen drokz vs akira was in black stond ik te stuiteren Mensen Tot volgend jaar maar weer :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Niiiiice b)

en ik nam het zonnetje mee :jaja:
Waarschuw beheerder
ik beuk niet! dus het was niet beuken het was gewoon kewl ;)
Waarschuw beheerder
Heb mmegoed vermaakt in de hardstyle en hardcore tent(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
nou wat een feest zeg
ga der zeker niet meer naar toe
de enigste tent waar het uit te houden
is gaan ze het lopen verpesten met
rellen. wat een kutsfeer
was blij dat akira en drokz gingen
draaien toen werd het pas relaxed

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat de meningen verdeeld zijn over de kwaliteit van dit feest :(

Ik heb het gruwelijk naar m'n zin gehad! Geen opstootjes gezien, vrij veel tijd in de techno-zaal doorgebracht, en ook lekker veel rondgelopen en genoten van het goede weer! :D

Geluid was ook erg veel aandacht aan besteedt... In Black was het ongelooflijk hard, maar niet altijd even zuiver.

Vond Dano erg lekker draaien, omdat hij nieuwe en oudere shit goed afwisselde, en Drokz en Akira... óók erg lekker staan draaien!

"Hey Dimitri... I fucked your mother..."(Y)

Waarschuw beheerder
hey jet: kan je lachen?

je moest eens weten ;) :D
Waarschuw beheerder
De sweer was wat minder maar decoratie beter (ik loop rond BOEM zo op een straaljager :vaag:)

Muziek was meesterlijk Rood en Zwart waren bij verre het Hardst :)

Heb nu een Piep waar ik zelf nerveus van wordt :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het erg leuk!!! black en mainstage geweest (Y) geluid was erg goed en ik vond de sfeer ook (Y) en we hebben helemaal geluk gehad met het weer!!! ben zelfs verbrand!!!

Waarschuw beheerder
Ik vond het heus wel leuk hoor, en mien maten oek :P

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
fucking hell
wat een feest

Waarschuw beheerder
donateur
Was echt een zwaar relaxed feest en we hebben mega geluk gehad met het weer:D:D
Waarschuw beheerder
ik vond het super!
bijna hele dag bij black gestaan!
heb topdag gehad!
Waarschuw beheerder
Tering wat een goed feest!

Er was gewoon niks mis mee!

Het slot was ook erg gaaf, al heb ik niet veel van het vuurwerkspektakel meegemaakt...
Waarschuw beheerder
GRU-WEL-LIJK...super dag gehad. op de heenweg regen en op de terugweg ook maar gelukkig geen regen van 12.00uur tot 23.00uur gehad. sfeer was goed geen vechtpartyen gezien. geluid in black was super. allen dat stof:(

Waarschuw beheerder
heb het echt naar me zin gehad...rush was voor mij de man van de avond samen met amok...

alleen jammer van al dat zand...:o

Waarschuw beheerder
donateur
Tja... dat heb je nog wel 'ns op 't strand he?
Waarschuw beheerder
donateur
geen vechtpartyen gezien

uhh, ik wel
buiten de black
in ene iedereen richting hekken van de in/uitgang.

lekker matte mensen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de sfeer echt fantastisch!

Met iedereen lopen ouwehoeren en bier lopen drinken en lopen hakken, echt gezellig :D

Dano :respect:
Promo :respect:

Met alle respect voor akira en drokz, waar ik maar 5 minuten van heb meegekregen, maar ik vind niet dat ze op zo'n feest thuishoren.

Ik hou dus helemaal niet van terror en als je zo'n topdag hebt is het wel kut om in de main je feest af te sluiten (ook al zag het er best vet uit vanaf dat vip-deck)

En speciaal voor Laura....
Ik vond het erg gezellig :knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een TOPPER! Dikke piep in m'n oren! Bijna geen regen gezien...ik ga dit in m'n dromen effe mooi over doen!
Waarschuw beheerder
donateur
vet :D!!! ( nu naar bed :gaap: )
Waarschuw beheerder
Defqon was top!!!!!

(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
Het was een super vet feest, de sfeer was goed vond ik, kwam ook door het weer wat natuurlijk ongelooflijk was als je naar de voorspellingen keek vantevoren... de muziek was goed, man van de avond natuurlijk dj rush.. wat een set! verder van alles gehoord, ben in de techno geweest waar het goed vertoeven was, net als in black en blue.. ik vond deze defqon net zo goed als vorig jaar :)

oja aan die gozer hier die klappen kreeg vanwege zijn shirt: dat kan je natuurlijk wel verwachten he, trek dan een normaal shirt aan..

Waarschuw beheerder
donateur
oja aan die gozer hier die klappen kreeg vanwege zijn shirt: dat kan je natuurlijk wel verwachten he, trek dan een normaal shirt aan..

Dat kan je toch verwachten?

:S

Wat is dat nou weer voor 'n ongelooflijke BS-opmerking?!

Jij kijkt toch ook niet in je garderobe wat je aantrekt naar 'n feest met 'n kritisch oog zo van; Öoh... da's misschien wel gevaarlijk... om m'n Sittard-shirtje aan te trekken, want in Almere lopen erg veel mensen rond die bij voorbaat 'n hekel hebben aan mensen uit die stad"?

Als iggi 'n voetbalshirt aan had, had de organisatie hem moeten wijzen op z'n foute kledingkeuze... en niet één of andere lamlul die het als provocatie opvat! :/

Waarschuw beheerder
donateur
Het was gewoon teeeeeeeeeee bruut! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij kijkt toch ook niet in je garderobe wat je aantrekt naar 'n feest met 'n kritisch oog zo van; Öoh... da's misschien wel gevaarlijk... om m'n Sittard-shirtje aan te trekken, want in Almere lopen erg veel mensen rond die bij voorbaat 'n hekel hebben aan mensen uit die stad"?

jazeker, dat doe ik wel. natuurlijk, het is belachelijk dat je niet aan kan trekken wat je wil, maar op een feest kan je gewoon verwachten dat je er gezeik mee krijgt. dat blijkt maar weer dus. dus het is gewoon verstandig en in je eigen belang om dan iets 'neutraals' aan te trekken.

Waarschuw beheerder
donateur
't was geen voetbalshirt 't was gewoon een zwarte trui met een bulldog daaronder sittard

en rechts vak C

zal je zeggen die club voetbalt in de eerste divisie en zelfs letland heeft meer punten verzameld !

lekker stoer hoor 2 kerels die me dan proberen een ram te verkopen !

heb uiteindelijk een defKONT shirt gekocht en zelfs DAAR kreeg ik gezeik mee !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
natuurlijk ,wat ik zei, het is belachelijk dat je dat niet aan kan trekken. wel slim om dan een defqon shirt te kopen :) laat het een les zijn voor de volgende keer ;)

-edit- gezeik met een defqon shirt? toch niet vanwege het shirt mag ik hopen :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ghehe Iggi toch...

Maar ff terzaken, heb me toppie vermaakt, ben zelfs die lapzwans van een Vibo nog tegen gekomen...

Perfect feest en hij gaat dan ook zeker als geweldig de boeken in!!
Waarschuw beheerder
Het was geweldig :)

Check Confuzion voor de foto's...

Waarschuw beheerder
donateur
OEI : sure mijn les heb ik
ga niet meer naar feestjes in die omgeving
en alles waar een Q in zit....

naast michel de hey komt er dus een nieuwe boycot

anyway ja ik ben heus wel slim om dat te doen en me trui dan idd weg te stoppen
maar ach .....

ik blijf t zinloos geneuzel vinden !
maar goed ....

EDIT : ja vanwege me defqon , gast op me af trekt me ook aan me shirt , WAT IS DAT NOU VAN SHIRT MAN , en ik weet zeker dat t iemand anders was als aan de ingang
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
DefQon :lief:

Was zeker een geslaagd feestje 8)

Ben zowaar verbrand ! b) :9

Waarschuw beheerder
donateur
ben zelfs die lapzwans van een Vibo nog tegen gekomen...

Heeej VIBO is :lief: en geen lapzwans he ;) Vibo heeft dinsdag heel veel gouden vriendjes van mij in zijn koelkast en zijn vrienden zijn dan mijn vrienden :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het goed naar me zin gehad.. maar iedereen die me heb gezien weet dat het zo is
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens laatste uurtje in de Talent room :respect:
geloof dat ie dr druke ofzo heette

ZOooo Lekker!!
Waarschuw beheerder
vond het echt geweldig

black was echt super

lekker gedraait
hard geluid
goeie sfeer
enz enz

echt toppie dus volgend jaar zeker weer!!!!:D

Waarschuw beheerder
donateur
@deb, kheb je niet gezien, maar weet zeker dat je het goed naar je zin had!!

@Iggi, buiten al het zinloze geneuzel om nog wel een goed feest gehad??
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een feest!!!!!!!!!!!!:D

:respect: Q-Dance

:respect: Rush, Umek & Amok
Waarschuw beheerder
Defqon was echt geweldig, op 1ding na, ik weet niet of iemand anders dat ook meegemaakt heeft, maar op de laatste set in RED bij Technoboy was er wel een zwaar gevecht tusen een paar, dus die vrienden er ook weer op, het halve publiek stond ernaar te kijken.,.. maarjavoor de rest echt een top dag gehad, mooi weer, mooie vrouwen goede muzie. Wat wil je nog meer...

( Hoe konden ze bij technoboy nou omroepen dat het 3-1 voor NL stond :S :S )

Waarschuw beheerder
donateur
Heyy, ikke ook weer thuis.

Ik heb het prima naar mijn zin gehad op Deffie :yes:
Over het algemeen was de sfeer goed maar wel jammer van het vechten allemaal. Heb in de black zeker 2 matpartijen gezien en dan buiten nog een keer.

Zijn ff in blauw geweest en daar werd best lekker gedraaid, daarna naar Rood gelopen maar dat was niet echt top. Daarna naar Black gelopen en daar blijven hangen daar werd retegoed gedraaid. Effe lekker helemaal uit me dakkie gegaan :-D

Drukte bij de wc's was er geloof ik wel. Vriendin van me is heel lang bezig geweest om eindelijk heen en terug te komen en een tip voor volgend jaar gooi meer loopplanken op de grond ook naar de tenten toe zodat je misschien wat minder door het mulle zand moet banjeren en trouwens ook richting de food.

Maar al met al een lekker feessie :-D nu op naar Impulz :yes:

Waarschuw beheerder
Hey ws best weo eeh ;eller gfeessie :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
@ lefty ben om half 5 naar huis gegaan omdat ik t allemaal gehad had , niet egt
wel heerlijk zonnetje gehad beetje kleur gehad en mooie pot van Letland gezien ach ja
k ga slapen...

Waarschuw beheerder
ik ga met je mee ;)

truste mensen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
zo weer thuis
was wel lekkere muziek in de black hele dag

alleen teveel zelfde nummers
en bij sunny d leek het af en toe wel of die hardstyle draaide :S
Waarschuw beheerder
donateur
zo ik ben ook weer thuis, black ging lekker door, ben eigenlijk nergens anders geweest, jammer van die paar opstootjes, maar ja dat schijnt er tegenwoordig bij te horen..

na het laatste uurtje black had ik echt geen benen meer over :D
Waarschuw beheerder
Zo @ home! DefQont was echt meesterlijk goed :bounce: Alleen vechtpartij was dus ff kut en die enorme hoop zand die constand in m'n bier en in m'n ogen aan het waaien was!!!!! maar voor de rest degelijk feestje tot en met!

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
't was een zeer geslaagd en gezwellig feestje:)
Waarschuw beheerder
donateur
Super super vet! (Y)

Mede door het ultiem goede weer was de sfeer ook super!
Gezellige mensen :bier: en er werd wel chill gedraait :D

Compleet dood :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Defkont was TE fucking vet!!! paar uurtjes werken, daarna feesten :D

taak tijdens werken: bescherm danseressen en lok zoveel mogelijk mooie meiden het danspodium op! :D
(mochten jullie het je afvragen: die ongeschoren gozer bij de Dance For Life stand / podium)

Veel koele mensen ontmoet en gezien, MsBitch, Vibo, Iggi, Moonshine, darQ, Marja, Demon Discord, en natuurlijk: Vage Jetje (L)

:D

nooit gedacht dit te zullen zeggen, maar :respect: voor Q-dance!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Oh Ja Joh: Gaat het lekker? ;-) :bier:

Voor de rest vond ik Dj Dano de man van de dag!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het was echt wéér SUPER :D

heb vijf euro toe gekregen om naar die w.c. te mogen;)

sfeer was geweldig:D
en black :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
in Black hebben trouwens een aantal mensen raar opgekeken toen ze via bluetooth een foto van een stringetje kregen ;)

stuk of 4 mensen ;)
Waarschuw beheerder
Het was zo gruwelijk dat ik er nog niet van kan slapen :D
Waarschuw beheerder
DefQon was ook dit jaar weer goed te doen... deze keer geen stralend zonnetje, maar gelukkig niet veel geregend. Main stage was zwaar klote....klein pokke veldje voor een main area.

Grotendeels van de dag lekker in Black rond aan t stuiteren geweest. Werd lekker gedraaid, je kon je ook nog gewoon bewegen (als je een geoefend flesjes en bekertjes beloper bent) en de liefde voor het vaderland werd regelmatig duidelijk gemaakt tijdens de rustige stukken. Voor m'n neus wel knokpartijtje meegemaakt, maar niks bijzonders......weer lekker feestje geweest om bij t rijtje toe te voegen dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me super vermaakt! Ik ging er een beetje met gemengde gevoelens heen, niet in de laatste plaats om het weer. Het is me alles meegevallen! Topdag gehad!!

Waarschuw beheerder
Vorig jaar heb ik Defqon helaas moeten missen, maar dit jaar was ik er dan toch bij!

Het was erg gezellig en de muziek was goed. Ik heb overal wel even staan dansen. Het was voor mij dan ook een zeer geslaagde dag!

Waarschuw beheerder
nou dat kan je wel zeggen kan er ook nog niet van slapen

vond het echt onwijs gaaf alleen vind ik dat zand zo kut maar ja doe je niks aan,dat heb je op een strand:)

*darkraver was echt onwijs gaaf lekkere hal achter in en super rustig dus genoeg ruimte om te dansen

*dana is een van mijn favoriete maar dit keer draaide ze echt kut jammer

ben alleen heel erg verbrand gek he en dat nog op een hele slechte dag:)

maar volgende keer ben ik zeker weer van de party:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Djs waren goed, Geluid was goed, Organisatie was goed.

Enne ik ben het niet vaak met Iggi eens maar ik sluit me helemaal bij hem aan:
OEI : sure mijn les heb ik
ga niet meer naar feestjes in die omgeving
en alles waar een Q in zit....

Veel te jong & weinig sfeer.

Waarschuw beheerder
De sfeer was erg goed, maar het weer was nog beter!

G-town madness en outblast > Meesterlijk!!
En wat stond het geluid hard zeg, HEERLIJK!!
Waarschuw beheerder
donateur
zo vorig jaar was goed[gelijk stampen in black] en dit jaar gelijk weer. het was echt super kickuh!!! dit jaar gewoon nog beter, had ik echt nooit verwacht!!!! volgend jaar ben ik weer de eerste als ik mijn kaartje haal!!!!!
Waarschuw beheerder
1 van me BESTE FEESTEN!!! Het was ontzettend gezellig, SUPER SFEER!! Ik ben nu ook erg doof, maar wat wil je als je overal vooraan staat bij zo'n SUPER FEEST!!:D:D

De black geweldig! blue ook heel veel in gestaan was ook super! en toen het karwei afgemaakt met luna en Technoboy :D

Volgend jaar zeker weer :D
Ik heb nu nog steeds zere poten :) echt helemaal los gegaan zo daar :yes: :bounce:

(en het weer was prachtig ;))

Waarschuw beheerder
donateur
die hardcore tent was master,wat een geluid zeg,verder,lekker gedraaid hele dag was top :)
Waarschuw beheerder
Masterlijk feest!! geweldig volgebouwd met tenten... Geluid Main was overheersend.. daarna Black wel!! bij de andere was zeker nie slecht!

RESPECT for Q-DANCE!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zeker lekker feestje ! :bounce:

Waarschuw beheerder
Bruut feest, lekker zonnetje, en een goede sfeer

En erwin Krol mogen ze wegschoppen :)
Waarschuw beheerder
beste feest tot nu toe. weer was aanzienelijk goed, had alleen wel iets zachter kunnen waaiien.

bij binnenkomst was de "black area" al tot de nok toe vol (goeie zaak dus). hier werd ook knetters goed gedraaid en het geluid was topie.

De "yellow area" (NRG) vond ik zwaar zuigen, kut geluid, kut tent en weinig publiek daar.

De "red area" (open air) Wreeeed geluid, woeii wat een bass, heerlijk. de eerste 2 sets waaren een beetje slapjes, maar de rest was helemaal top.

De "blue area" (hardhouse) Hele grote tent, moi aangekleed en al heel vroeg tot de nok toe vol, er werder hier vanaf het begin goeie harde sets gedraaid.

Verder de Techno tent, waar ik niet veel van gezien heb aangezien ik geen techno liefhebber ben. en de "orange" Hardtrance tent, ook niet veel geweest.

verder vond ik het een erg relaxed feest, geen opgefokte mensen/beveiliging. gewoon lekker chill atmosfeertje. Q-Dance rules!

volgend jaar zekers weer!

cijver voor dit feest: dikke 9

Waarschuw beheerder
het weer was SUPERRRRRR ! Alleen die wind he... maar ja, moet wat te klagen hebben.
Verder vond ik het vrij groot, vorig jaar lag alles toch veel dichter bij elkaar (of zit t gewoon in mijn hoofd...) :S

Al met al...ehmm... een 8.7 van mij :)
Waarschuw beheerder
Ik was er gisteren ook weer bij. Ik moet zeggen dat ik Defqon.1 vorig jaar een stuk beter vond, maar al met al was het gisteren ook een zeer geslaagd feest hoor! :D

Alleen dat zand inderdaad, vorig jaar was dat ook kut, maar ja, dat mocht de pret niet drukken. Thuis gekomen, lekker douchen en hopakee... ;)

Dat ik even bij BLACK was, werd er een jongen in elkaar getrapt door een grote groep jongens, dat vond ik wel minder, voor de rest geen relletjes gezien en ik vond de sfeer over het algemeen prima. :)

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!

Waarschuw beheerder
ps: Ik herkauw nu nog steeds op stukjes zand... :S
Artiest Thozaa
Waarschuw beheerder
Geweldig feest:respect::bounce::respect:

Isaac:bounce:
Waarschuw beheerder
Super feestje hoor. Voel nog steeds de pijn in me voeten / benen / heupen :P
Bij Blue en black kon je nog lekker stampen, bij Red was het beetje te druk :(
Weer viel me ook mee en andere positieve is dat we de afgang van Nederlands elftal niet hoefden te zien.

Waarschuw beheerder
donateur
Wishmaster :respect:
en promo vond ik ook niet tegenvallen
lekker weertje dr bij

Kortom vet feessie !
Waarschuw beheerder
defqon was helemaal geweldig
ik heb veel vrienden van pf in real life gezien ;-)
en de sfeer was super, en het geluid ook

en het weermannetje heeft het ook droog gehouden :-)

:respect: Q-dance :respect
Waarschuw beheerder
khjeb me vermaakt :yes:

kan niet slapen :no:

Waarschuw beheerder
Een leuk opgezet feest. Maar vorig jaar werd dit al een beetje als het festival der festivals gepositioneerd op de Party-markt en dit jaar waarschijnlijk wel weer. Toch kan ik een handvol kanttekeningen plaatsen, maar zal jullie er niet mee lastig vallen. Voortaan vreet ik mezelf in ieder geval helemaal vol vantevoren zodat ik geen stennis hoeft te schoppen bij die etenstenten. Die prijzen rijzen echt de pan uit.

Anyways, ik had niet verwacht dat ik dit zou gaan zeggen maar de Hardcore tent (Black) was voor mij de Place To Be! De set van de dag kwam van DJ Rob en MC Joe, daar is eigenlijk niets tegen in te brengen (of je hebt de terror van Akira en Drokz bij kunnen houden! :D :9 ). De Tunnel of Techno (Green), waar ik toch wel veel van verwachtte deze keer werd pas wat toen het donker werd en er wat steviger werd gedraaid.

Erg frapant was dat de Yellow-Area de hele dag was uitgestorven. Een leuke opzet van een podium en daar dan 4 kleine zaaltjes omheen maar ik je kon er echt een kanon laten afgaan. Pas toen Charly Lownoise s'avonds ging draaien stroomde het er vol. Die muziek en sfeer vond ik toen overigens nog benedenmaats.. (n)

De Hardstyle tent (Blue) vond ik wel weer geinig, maar dat was meer omdat het :bier: toen even de overhand nam en ik met wat bekenden van PF gezellig heb staan hakken tussen de huppelaars.

De Trance tent (Orange); wat een saaie bedoening! Ik ben vreselijk fan van Trance maar met een overbelichte zaal waar alleen het mooie vrouwen-gehalte me af en toe even deed blijven hangen wordt ik niet wild.. :(

De Main-stage (Red) was af en toe gewoon te druk. Dat was jammer want het zag er heel mooi uit, alleen was het veelste klein van opzet. Maar de muziek die ik er hoorde is toch niets voor mij. Ik kan gewoon echt niet dansen op Hardstyle.. :[ Hoe was Rush..?? :o

Al met al een leuk feest met veel bier en veel bekenden. Volgende week weer Impulz! :jaja: :bier:
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook een topfeest!
vond alleen jammer dat Red en Black zo ver uitelkaar lagen, was best een end lopen steeds!
the wishmaster draaide massas goed en Pavo klinkt ook nog altijd erg vet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Superfeest !!
Lekker zonnetje en relaxte sfeer.
:respect::respect: :respect::respect: PILA :respect::respect: :respect::respect:
Waarschuw beheerder
donateur
De "yellow area" (NRG) vond ik zwaar zuigen, kut geluid, kut tent en weinig publiek daar.

Verder de Techno tent, waar ik niet veel van gezien heb aangezien ik geen techno liefhebber ben. en de "orange" Hardtrance tent, ook niet veel geweest.

Yellow had prima geluid juist. Leuk opgezet ook!! Was goed uit te houden tijdens de sets van Lownoise en Darkraver...

Techno was ook erg lekker... Orange idem... :D
Waarschuw beheerder
Wel grappig om te zien dat, mensen die niet zijn gegaan zich allemaal aan het feit vast houden dat sommige relletjes hebben meegemaakt en, blij zijn at ze niet gegaan zijn...
whaahah, jullie hebben gewoon wat gemist, klaar!
de groeten!

Waarschuw beheerder
Ik heb ook zat relletjes gezien waarbij af en toe de bloedspetters me om de oren volgen, maar ben toch blij dat ik gegaan ben! :9
Waarschuw beheerder
Ben weer niet verder gekomen dan de mainstage. Maar denk niet dat ik daar iets gemist heb. Het was weer helemaal top. En voor iedereen die ik ben tegengekomen Thanks en volgende keer weer!!!

Waarschuw beheerder
Ik vond het net een kattebak :/

Waarschuw beheerder
Je associeert nog teveel vanwege je gemis... :(

:hug:

Waarschuw beheerder
Het was Superrrrrrrrrrrrrrrrrr :D :bounce:
Voelde me alleen wel vet vies door al dat zand :/ :S
Maar gelukkig zat t weer mee en scheen de zon ook nog es :D

Echt supergezellig was t :)

Waarschuw beheerder
hey bissebisje :lief:

maar het WAS ook gewoon een hele grote kattebak....
kan er niks anders van maken!

Hoe was jouw avond? Tom Harding las ik ergens?!

Waarschuw beheerder
Voelde me alleen wel vet vies door al dat zand

Ik bedoel maar O:)

Waarschuw beheerder
Ik ben nog steeds wakker... :/

Tom Harding it was... :9
Waarschuw beheerder
ik weet niet wat sommige mensen lopen te zeiken over dat het te druk was bij RED maar als je vooraan ging staan had je alle ruimte van de wereld. en verder ik heb geen rellen gezien hoor! en het was ook niet zo dat als je tege iemand aan liep dat je dan gelijk ruzie kreeg ik vond dat er een goede sfeer hing!! kortom: Geslaagd feestje ! op naar awakenings festival

PS: die rush draaide egt lekker!

Waarschuw beheerder
2 Bus:

B)

En waarom ga jij niet gewoon slapen?
Zoals elke andere normale partyganger? ;p
Wat moet jouw keeltje daar wel niet van vinden? :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het echt een topfeesie

gezellig, best mooi weer alleen een beetje koud aan het einde.

heb nu vette pijn in mijn kuiten, die zitten echt helemaal vast

maar het is zeker voor herhaling vatbaar

Waarschuw beheerder
Ohh...mijn keeltje is wel zooo zacht van al die wodka... :9 O:)

Ik denk dat ik zo even een douche neem, een ontbijtje nuttig (heb je trouwens al gelezen dat ik voor je heb gekookt? Spaghetti.. :9 ) en vervolgens een kleine poging tot slapen waag... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
geen wooorden voor owjawel...vdk:D

Waarschuw beheerder
donateur
en met het weer hebben we ook zekerz geluk gehad(Y)

Waarschuw beheerder
SPAGHETTI???? :|

:lief:

Doe maar klein bordje dan... 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
perfect feestie :-D .. masterlijk vooral akira vs drokz... wat een lekkere terror O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Was echt super !!
Heb me zo ontzettend goed vermaakt
goeie sfeer,heb niks geen ruzie gezien
Hoop vriendjes weer gezien (L)
het was echt heel erg leuk
laatste aanpassing

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Achterin de 'BLACK' was idd buiten en binnen het één en ander loos. Begon volgens mij met een groep die achter een gozer aan zat (geen idee waarom) toen die eenmaal getackelt was was hij aan de beurt. Daarna was het buiten raak ... mannetje of 20 á 25 die elkaar niet zo aardig vonden.

Op het eind achterin liepen een stel donkere gasten (sorry, maar ze waren het toch weer) te zieken.

Voor de rest heb ik me prima vermaakt.
Voornamelijk droog (y) (y) maar een klein buitje regen tegen het stof had ik ook wel kunnen waarderen.

Waarschuw beheerder
Zozo, wat een heerlijk feest zeg. Heb het halve strand zowat meegenomen in me schoenen maarja dat was wel een beetje te verwachten.

Het was een lekker sfeertje, lekker weertje alleen dat er dan weer van die smerige mongolen zijn die het leuk vinden om met zijn 10en op 1tje in te rammen gaat mij weer iets te ver.Had het gelukkig maar 1 keer gezien maarja dat is 1 keer te veel.

De muziek stond lekker hard en de dj's die ik heb gezien waren top! Op naar volgend jaar !! :kwijl:

Waarschuw beheerder
Ik ga nog maar een keer badderen om het laatste zand achter mijn oren vandaan te krijgen... :(
Waarschuw beheerder
Superfeest, hele tijd in de Black geweest, goeie sfeer (afgezien van 1 relletje, hoorde ik achteraf?).

Dano en Promo beste van Black :)

Waarschuw beheerder
Ik heb nieuw badschuim! :9 ...wat zeg ik?! badSCHUIM! B)
Waarschuw beheerder
Krommie .... ik vond outblast en akira vs drokz toch echt beter in black :jaja:
Waarschuw beheerder
idd een superfesst...en moet zeggen dat we het lang droog gehouden hebben ;)

verder heb ik veel bij black bleu en red gestaan
en die vip ruimte :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
het was inderdaad toppie...alleen die bussen stonden zo end weg :(:( leek geen eind aan te komen voordat we er waren...en de terug weg was al helemaal pokke haha me benen wouden niet meer

maar verde super feesie :):) veel leuke mensen ontmoet!
Waarschuw beheerder
Outblast ging zeker tekeer in de black:yes:
Waarschuw beheerder
het was een superfeest (Y)
Waarschuw beheerder
verder heb ik nog super lang met deepack en bass-d gepraat :D

alleen lag mijn fototoestel in het kluisje :(

Waarschuw beheerder
Defqon was echt.....GRUWELIJK GEIL!!!!!!!!

Wat een bizar feest was dit zeg!!!

:respect: Rush & Luna :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
zeker kicke feest dj rush :respect:
en het weer :kwijl: niet verwacht
en zeker goed georganiseerd alleen die bussen :x :@
Waarschuw beheerder
Was een lekker feestje.

Nick Lunn draaide een vette set, jammer dat er weinig publiek was in de yellow.
Pila draaide ook een superset'damn wat een sterke opener.
Rush wat een gebeuk zeg; heb me zeker vermaakt.

Waarschuw beheerder
oja...en er liep ook zo'n klote neger rond die de kettingen van mensen aftrok :@:@:@:@

heb het meerdere mensen horen zeggen dat ik mijn ketting beter weg kon doen want hun waren hem al kwijt :(

Waarschuw beheerder
donateur
Defqon was GEWELDIG!!!!
Dat geluid stond HARD in de hardcore tent :respect: G-Town Madness :respect:
Helemaal SUPER! De sfeer tijdens die set en het los gaan, het geluid alles perfect!

Alles in de hardcore tent was SUPER! Behalve Dano.. Blehg dat vond ik niks..
Maar bass-d en king Matthew knalden lekkere bekende nummertjes.. Gewoon leuk :D
G-town Madness waren mijn helden deze dag :d :respect: :kwijl:
Outblast ook gaaf! :d

Ben ook nog naar Darkie geweest in de nrg.. (Y) :respect: Weer SUPER!
Hij begon met jump, daarna hardcore, helaas dacht ie dat hij tot 11uur door mocht, dus had hij net 4hardcore plaatjes kunnen draaien.. Inclusief Prednisson Attack :d :d Lekkkkkkkkkker hoor..

Ik heb een super dag gehad!!! :D :D
Waarschuw beheerder
Wat een super feest!!! heb me zwaar vermaakt!!!

mochten alleen wel op wat meer plekken wc's komen, je moest nu soms best eind lopen om te pissen....

Waarschuw beheerder
Alles in de hardcore tent was SUPER! Behalve Dano.. Blehg dat vond ik niks..

Inderdaad. Sinds Dano 'terug' is in de Hardcore draait die jongen strontplaten. (n)

Waarschuw beheerder
was super!

Waarschuw beheerder
Ik von het geweldig!:):D
Waarschuw beheerder
het was geweldig!!
heb dr kippevel van haha

wat een feest zeg! vorig jaar was geweldig..
en dit jaar heeft het zeker overtroffen!
's middags scheen de zon gewoon :D
Waarschuw beheerder
Jah was ckers wel een chill feestje! En het weer viel zo mee! Vond het vorig jaar ook iets beter maar desondanks heb ik me goed vermaakt! :yes:

Waarschuw beheerder
ik vond ut echt een super feest ! ik heb me prima vermaakt...heb niet voor niets pijn in me poten en een piep in me oren....HEERLIJK :P daar doe je ut voor...alleen vond de tijd zo snel gaan, voor je ut wist was ut afgelopen..:S maar ja...time flies when you havin fun :D volgend jaar weer !!! :bounce:

Waarschuw beheerder
hallow..........
geweldig genoten gister beetje jammer van het zandhappen (haal het nu nog uit me oor)
maar voor de rest heeeeeel geslaagd :bounce:

open air kicks arsch!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
echt een superfeest, beter dan InQontrol :yes: :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 51339, 987, 157276}
Waarschuw beheerder
superfeest met lekker hard geluid !!!

de racechinees en ik hadden verwacht dat de tent zeker een kwart leger zou zijn na onze set, maar niks aan de hand...alles kaput !!!

" you gotta fight for your right to party "

superrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
:respect::respect::respect::respect::respect::resp­ect::respect:en het was gewoon droog gebleven ook!! alleen later op de avond een spatje
Volgend jaar zeker weten weer defqon::bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
" you gotta fight for your right to party "

Die werd ook tijdens Stimulate vannacht gedraaid door Don Diablo! (y) :9

Ik speelde hem jaren geleden nog met mijn metalband! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt super stoer feest :yes: met gelukkig redelijk mooi weer :) de tijd ging alleen zo snel!!
Waarschuw beheerder
ik vond het echt super!!! egt helemaal geweldig!!
volgend jaar ckers weer!!!!!

Waarschuw beheerder
jaah was weer geweldig! Maar ik vond de sfeer vorig jaar wel beter. Gelukkig hebben we nog mooi weer gehad! :jaja:

Volgend jaar is ingel weer aanwezig! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Het was leuk!!Alleen in de Black werd er in het begin niet zo heel goed gedraait... Dat was jammer!!!

Waarschuw beheerder
technoooo!heerlijk die technotent was weer geweldig..vond de sfeer daaro wat gemoedelijker..heb me prima vermaakt hoor,maar de sfeer was wat minder de hele dag voelde ik..misschien ligtet aan mij..maar verder was alles ok..

Waarschuw beheerder
goed feest allen volgende keer moeten ze in de black meteen beginnen met beuken! maar drokz vs. akira maakte dat op t eind helemaal goed :D:bounce:
Waarschuw beheerder
Veeeeeeeeeeette shit ouwe, hele dag lekker weer, hele dag goede muziek, hele dag :bier:..

Wel een paar keer vechten gezien maar dat intresseert me niet :), die black tent/hal was zeker mooi opgezet. Bij Red vond ik het iets te druk en irritant dat je bijna niet kon bellen als je iemand kwijt was :[

maar cker een van de betere misschien wel beste feestje :) :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goeie sfeer gemaakt, Drokz! (y)

Alleen terroren terwijl er onder je poten allemaal lege flesjes en ander plastic ligt kan soms best gevaarlijk zijn.. :X
Waarschuw beheerder
Ik vond het ook zeker klote toen het afgelopen was :( had van mij nog wel een paar uurtjes door mogen gaan :)

Waarschuw beheerder
Vond het een mooi feest , alleen afsluiten van Alpha Twins was geen hol aan.
Waarschuw beheerder
Wreed feest...nog steeds wakker..PFFFFF BLACK KnaLDE en OPEN aIR ook :D PoT VAn De KAAAART....Defqon Cya Next YEAR :respect:
Waarschuw beheerder
Mensen die met de bus waren...konden jullie hem vinden???Vorig jaar stonden er superveel bussen op dat parkeerterrein...en wij maar zoeken haha!dit jaar te laat voor een kaartje..wel KUT, zo te zien heb ik wel wat gemist!!

Waarschuw beheerder
Volgende keer misschien ook wat eerder aangeven hoe je moet rijden als je naar Defqon wil...

Wij, en volgens mij nog vele anderen, hebben ontzettend lang staan zoeken!
Waarschuw beheerder
was zeker vetjes ..

Rush op de main was vet
Amok ook super ..
Dj alias en chris king bewezen ook fftjuhs wat talent is ..

Qua hardstyle vond ik Pavo en Luna erg goed ..
Waarschuw beheerder
et was echt n VET relext feessie!!! :yes:
Waarschuw beheerder
DEFQON was super egt geflipte dag..kheb de heledag in black gezeten :D volgend jaar cker weer ;)

Waarschuw beheerder
Lkkr Feessie!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
Rush!! wat was dat vet zeg :D en de voor mij dan afsluitende promo was ook zeer goed te doen :D
Waarschuw beheerder
soww was egt een super feessie... het terrein vond ik egt beter ingedeelt.. er was meer aan de aankleding gedaan ... en we hebben nog vet geluk gehad met het weer... het was bijna heel de dag perfect party weer

geluid was ook goed te doen... alleen wel jammer dat ik heel de dag niet kon bellen of sms-en.... daardoor was een paar keer iedereen kwijt maar ik had wel weer nieuwe vriendjes gemaakt :D
Waarschuw beheerder
hahah op de parkeer plaats lagen ze gewoon te neuken :D:D

kom je langs met je vage kop...
hoor je al wat..ga je kijken tussen de auto's
ligt daar een stel te vogelen

Waarschuw beheerder
ik stelde gisterenavond de vraag der vragen...

de stemming was er bij wat mensen ingekakt, en ze hadden hety over voetbal.. en toen vroeg ik uit het niets : "hebben ze verloren ofzo?"
Waarschuw beheerder
Ik heb het wel 10X gevraagd, omdat ik ook van iemand had gehoord dat ZE met 3-2 gewonnen hadden :S

Waarschuw beheerder
Lekkkkerrrrrrr hoorrr !!!

Defqon was super !!

Vooral de blackkk :9

My head still goes RenggDengDengRoufroufrouf 8) :D
Waarschuw beheerder
in de wcs werd ook aardig gerotzooit Woubuhh

en Cosmic*Gilbert DOTF - FAN idd... dat was ook et enigste minpunt voor et feest voor mij dan..... die kut flesjes.. die je eerst weg meest vegen met je voeten voor je veilig kon stampen :-p
Waarschuw beheerder
geen opgefokte mensen/beveiliging

Idd jah er hing een hele relaxte sfeer.

Had me er al op voorbereid.( zie vorig jaar Relqon )

Toen ik naar de VIP wou gaan om te gaan plassen (gratis)werd er bij de ingang ff een stormloop gehouden van mensen die gratis de vip deck wilden betreden. Het was wel leuk om te zien..2 security , 10 a 20 man tegen houden :D

Dj rush was echt zo zwaar rammen echt heerlijk !!!:bounce:

Voor de rest overal en nergens geweest.

Volgend jaar ben ik er weer !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou was zeker leuk feest!! Erg goeie muziek overal. Geluid in de black stond erg hard maar klonk buiten wel cool.
Sfeer was bijna overal gezellig........

we waren helemaal ingesteld op regen en het zonnetje heeft ons bijna niet in de steek gelaten. We waren er om half 1 maar hebben eigenlijk geen regen meegemaakt :-)

Enige minpunt waren de toiletten!!! Echt veels te weinig voor zoveel man. Deed er gewoon steeds een half uur over om even te plassen.
Maar...................volgend jaar weer ;-)

(k)
Waarschuw beheerder
in die vip ruimte hoefde je gelukkig niet te wachten ;)

Waarschuw beheerder
Goed feestje,
alleen tijdens francois in de oranje tent liepen er weer een paar van die opgefokt anabolen koppen op elkaar in te rammen, dat was een beetje jammer en 5 kilometer lopen om bij je bus te komen vond ik ook niet zo'n succes
Maar heb me wel vermaakt over de gehele dag gezien, volgend jaar zeker weer aanwezig
Waarschuw beheerder
donateur
Verdomme allemaal positieve reacties KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Waarschuw beheerder
in de bleu stonden ook 2 van die ventjes te pogo-en :@
staan ze wat blij in de lucht te springen en net of ze op het voetbalveld staan..en ze moeten een kopbal maken
echt zwaar irritant!!! :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eenmaal daar aan gekomen duurde het nog ma 3 min en ware we binne ging egt super snel..en masterlijk feestje volgend jaar weer:D:D:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het was volop relax sterf maar af met het negatieve gedoe!! en die rellen mensen die willen rellen moeten dat zelf maar weten en voor die gozer met z'n sittard shirt je weet toch dat je dat soort kleding niet moet aantrekken!!

Oja 2 de echte opa drokz>> wrede set gozer!! was ff nodig aan het einde van de dag wat flink beukwerk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat is er dan mis met sittard??

:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat niet maar die gozer had ruzie gehad omdat ie een sittard shirt aanhad maarja dat kan je verwachtebn toch? Er zijn altijd van die triestelingen die daar al om rellen!

Waarschuw beheerder
Relaxte sfeer bij de Techno!
Liefhebber, Umek, Djax, Rush, Amok! :kwijl: :respect:

Waarschuw beheerder
zwaar kicken feest echt topie
Waarschuw beheerder
vindt ik idd ver gezocht ja....

:(
Waarschuw beheerder
hmm ik zie nu dat me witte ID&T shirt vol met brand gaten zit :|
Waarschuw beheerder
defQon was super (Y)
eerst in het begin was het gewoon leuk en alles even verkennen, en later op de avond begon het echte knal werk. Ben zo goed als de hele tijd in de black tent geweest.

enige min puntje wat ik vond was, dat er een paar van die stumpers waren die zand in hun flesje deden en het dan op mensen gingen gooien.

maar die dag was in ieder geval geslaagd.
Waarschuw beheerder
donateur
Rob & Mc Joe, Zany, Lady Tom, Cosmic Gate, Luna ,Rush, Miss Djax, Pavo :bounce:

Wat een weer, de hele dag zon..
Lekker sfeertje..
Gratis toiletten aan het water en naast de black.. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was echt SUPERSSSSSS!! volgend jaar weer was nu mijn eerste x maar wel super.Echt lekkere muziek niet te druk in de rode tent waar ik de hele dag bijna heb gestaan!alleen nadele waren cker wel de gore w.c's lange rije daaro en het zand wat overal op je lichaam zat maar ja kun je verwachte toch!o ja en op het eind toen iedereen wegging duurde het vet lang en druuuuk joh,maar we hebbe goed weer gehad gezellie mensen goeie muziek wat wil je nog meer?ik ga nu eerst mijn kuiten een goeie massage geven na al dat stampuh xxx

Waarschuw beheerder
Was een TOPfeest!

Had om de een of andere reden alleen een moeite om los te komen. En wel wat opstootjes gezien. Wat daar nou ineens gebeurde in Bleu, waardoor die twee security gasten vluchten ... :s

Vond de Yellow het beste (Charly Lownoise kicks ass) en G-Town Madness en Dano in Black!

Al met al een geweldig feest.
laatste aanpassing
Artiest Sampie
Waarschuw beheerder
Et is dat we overal op het podium konden en dat we gratis konden zuipen enzo.. maar anders was ik om een uurtje of 6 al weer naar huis gegaan denk ik.. veel van die mongooltjes die elkaar aan het uitdagen waren.. om de 2 tellen zag je al die mannetjes van de beveiliging weer los gaan.. vond het wel leuk maar het is voor mij niet een herhaling waard..

Man van de dag.. RUSH!
Waarschuw beheerder
Ik vond het een heerlijk feest, mijn mannetje moest af en toe mijn begeleidershondje spelen door al het zand in mijn lensen (dat was echt zwaar kut :[ )

maar heb mij voor de rest prima vermaakt :D :D :D :D

Waarschuw beheerder
Wat een super wreed feest!!!! ik weet niet welke beter is vorig jaar of dit jaar. In ieder geval volgende jaar weer :)
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal geweldig!!!

LEuke mensen :lief:, lekker weertje.. SMIDDAGS DIE ZON!!!:lief:, vette muziek, vette plaats!

Alleen waarom die bussen nou zo ver moesten staan???!! Mijn benen wilden ook niet meer..:(

Waarschuw beheerder
t was helemaal geweldig!!!! :D:D:D met 1 minpuntje idd, de wc's. en t waaide iets te hard. maar verder helemaal top :) ik wil vandaag wel weeeeeeeer
Waarschuw beheerder
donateur
Feest was wel lachen:

+ Vet geluid overal, vooral in de Black ging echt loeihard
+ Sunny D en Amok waren de helden van de dag
+ Drinken was voor schappelijke prijs
+ Weer zat mee

- Errug veel vechtpartijen gezien, zoveel dat ik er op een gegeven moment gewoon om moest lachen....... stelletje idioten....... Maar goed, tegenwoordig laat ik me het feest daardoor niet meer verpesten........
Waarschuw beheerder
was weer een geweldig feesie van Q-dance!!
Waarschuw beheerder
super feest. outblast was top.
maar technoboy en lady tom draaiden ook erg lekker.

verder was het onwijs
Waarschuw beheerder
echt heerlijk, misschien stiekem zelfs beter dan vorig jaar

vooral die zwarte tent :bounce:

en t weer (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit mij aan bij Bertmuts!

Het laatste uur heb ik me alleen de poten uit 't lijf moeten lopen tussen de green en black tent waar resp. Akira & Drokz en Amok aan de gang waren. Beiden helemaal geweldig!

Waarschuw beheerder
Foto's Defqon >> Zie mijn eigen tekst
Waarschuw beheerder
Defqon 1 was wel ok:

+ punten:

Grote variatie DJ´s & Tenten
Leuk decor op Mainstage
Sfeer was toch wel chill
Weer was beter dan voorspeld
Geluid was top (heb nu me oren nog piepen)

- punten:
mega lang wachtrijen bij wc´s (veel mensen gingen dan ook in zee pissen).
Techno zaal veels te groot, Main veels te klein, NRG veels te leeg.
De zalen/hallen vond ik niet echt super aangekleed.
Q-Dance gadgets veels te duur :S
Opwaaiend zand (heb nu nog me ogen ontstoken)
Pila, Pavo, Supermarco May en nog heel veel andere hardstyle dj´s draaien weer veel oude plaatjes en dat vind ik zwaar klote (m.u.v Luna en Technoboy)

Beste DJ´s Defqon:
Marcel Woods, Jan Liefhebber & DJ Rush, (terwijl ik voor Defqon begon helemaal niet techno-minded was, Luna, Umek, Technoboy
Waarschuw beheerder
OUTBLAST, helemaal geweldig!!
Heb het erg tof gehad, daarna nog door was minder slim maar wel (y) top dag en nacht!!!

Wc's waren ECHT kut, moet zo'n organisatie zich voor schamen!Ach jah, eigenlijk is dit weer zo'n 'heerlijk' terugkomend probleem :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een ongelofelijk vet feest zeg, ik heb me helemaal super vermaakt, complete dolheid :yes: heb eigenlijk geen slechte set gehoord, overal een supersfeer (vooral na de 0-0 van duitsland en de 1-0 en 2-0 van nederland, dat vond ik toch wel de climax eigenlijk, iedereen vrolijk en bij elkaar om de nek, super!!)
volgend jaar zeker weer!

Waarschuw beheerder
donateur
SUPER.
En zelfs het weer viel mee.
Waarschuw beheerder
donateur
haha hoe zielig ben je als je over het zand gaat lopen klagen :s.......... tering zeg

Waarschuw beheerder
ik vond darkraver een TOP set draaien ... :respect:
Waarschuw beheerder
2 Bertuz:

Als jij door dat zand geen zak meer ziet, alle 2 je ogen ontstoken hebt, met een heel donkere zonnebril achter je pc-tje zit en je ogen zo rood doorlopen hebt alsof je gisteren zeker 40 sticks hebt gerook en je contact-lenzen niet meer schoon krijgt ben je dan zielig ??

STFU gozer
Waarschuw beheerder
het was helemaal top!!!!!
volgend jaar zeker weer van de partij.
aleen moet ik dan wel rustiger aan doen :s
ik was er van het begin tot het eind.
aleen wat wel jammer was is dat ik in paniek de bus niet kon vinden!
Waarschuw beheerder
Rush was gek
Amok was vet
en het einde met Technoboy was ook loss :bounce:
zeker met die laser aan de overkant van het water, het heeft vorig jaar (hoe moeilijk het ook was) toch echt overtroffen :yes: !

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het feest zwaar tegenvallen! er werd heel erg veel old style gedraaid in black, en dat vond ik dus egt kut! outblast draaide het tweede deel van zijn set super, en the wishmaster: allemachtig dat was een goeie set! lope knalle als een motherfucker! goeie dj is dat!

we waren iedereen de hele tijd kwijt, je kon niet belle of sms'en op defqon, kwerd gek van dat stof en et was in de black tent veelste druk!

voor mij geen defqon meer volgend jaar!
Waarschuw beheerder
Deqon was gewoon weer zwaar genieten :jaja:

Vooral de zwarte tent was goed te doen en blijkbaar is niet iedereen t met me eens, maar ik vond DANO weer is de held van de dag :respect:
Waarschuw beheerder
Verder vond ik dat er veel patsertjes waren die wat gefitnessed hebben (zo ongeveer heel hun leven) zodat ze konden opscheppen met hun body terwijl het ijzig koud was :S En dat juist die gasten ruzie gaan zoeken met jongens/mannen die 60 kg wegen :S
Waarschuw beheerder
Ik ben 72 kilo :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jaa defqon was zeker goed!!!
hulde voor darkraver aant eind!!woow wat gingen we los zeg daar vooraan:)

lekker vuurwerkje aan het eind en laser aan de overkant was ook vet.
volgend jaar zeker weer!!!

Waarschuw beheerder
hahaha op t gezeik van die ajaxieden na, was defqon geweldig. Was weer een dagje zandhappen!!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
wat een gruwelijk feest
ben de hele dag niet buiten de black geweest
ik heb het open air stage niet eens gezien!!!
maar dat was ook niet nodig,
de black rouleerde echt zwaar en het geluid was echt heel vet!!
Waarschuw beheerder
Het was een leuk feestje....Erg gezellig

Alleen een beetje te groot.. Vorig was beter...

Ook vond ik de opbouw vorig jaar beter...

Chill dat de zon scheen...

Main was geweldig...

Conclusie: Gezellig feest, vorig jaar was beter

Waarschuw beheerder
OUTBLAST, helemaal geweldig!!

Idd, Outblast gaf een lekker setje ten gehore!!!
Waarschuw beheerder
Rush en Promo de beste dj's voor mij van de hele dag. Ook technoboy viel me alleszinds mee! lekker weertje ook!

gewoon geweldig festival was het
Waarschuw beheerder
Outblast was idd helemaal geweldig :bounce:
Maar, Prophet en Technoboy ook zekersssssss :|:bounce:.
Ik vond het al met al een SUPERGAAF feest :)
Waarschuw beheerder
Gewoon geen woorden voor

Geluid was overal super

Goed weer op een paar regenbuien na

Echt top!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Goed weer op een paar regenbuien na

hoe kan jij nouh regenbuien hebben gehad daar terwijl volgens de rest de zon scheen en het lekker weer was:s :vaag: was ut zo groot dan????:P hahaha
verde rbaal ik er wel van dak niet geweest ebn. helemaal kut was dat ik de hele dag al wel live meehad geluisterd en toen zat ik bij een vriend en die heeft er een cd'tje opgegooid teriwjl ik dat niet ee"ns door had:vaag: dus ik denk goh wat een rustige ktumuziek voor defqon. ja zegt ie dis een cd'tje:vaag: om 12 uur pas kwam ik dr achter duzz net datgene wat ik graag wilde horen miste ik:cry: hoe was ut op id&t radio dan?? werd er nog hard gedraaid???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een gezeik over zand :kots:
je weet dat je naar een STRANDfeest gaat, dus kan je ZAND verwachten
mocht je bang zijn voor je tere oogjes dan neem je met je klotekanis een zonnebril mee, of als je er daar last van krijgt dan koop je er 1 op defqon...

mieterige gezeik ook altijd van mensen, blijf dan lekker thuis :kots:
Waarschuw beheerder
(Y)(Y) super volgend jaar doen we het gewoon nog een keertje over :D:BOUNCE:
Waarschuw beheerder
(Y)(Y) super volgend jaar doen we het gewoon nog een keertje over :D:BOUNCE:

Waarschuw beheerder
super feest..

Op een paar x rondlopen na alleen in de black geweest:D

VET HARD GELUID!

wishmaster :respect: ( set van de dag)

alleen jammmer dat achterin in de black op een gegeven moment wel erg veel relletjes waren:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was gewoon weer een superrrrrfeessie!!! Je kon het net zo gezellig maken als je zelf wilde, zat allemaal goed...Promo, Bass D & King Matthew !!! (Y)
Alles zat verder mee als je zag wat voor teringzooi er voorspelt was (weer). Alleen jammer van het Nederlands Elftal verder, maja daar heeft zelfs Q-Dance geen invloed op.

Waarschuw beheerder
donateur
Onzettende vette party!!!
Kheb ook de hele aaf in black staan :bounce: terwijl ik HC helemaal niets vond. Zowdan die Promo ging hard!!! De laatste tijd vonk hem soft worden, maarre gister egwel knallen hoor!! Als ie zo op Black afsluit, wow!!!!! En dan Akira!! Khad hem nog nooit gehoord, pffff me oren tuten nu nog!!! En Erkan maar lkkr schreeuwen!!! Jammer dak je niet gesproken heb Erkan!!

Verder overal geweest, behalve in Yellow en Purple!! Veel vrienden misgelopen omdat ik helemaal nie bij Luna of T-boy ben geweest, waar we altijd vooraan staan!! Hak ff geen zin in (in hardstyle) dit x!! Kzie die (DJ)gasten al zo vaak!! :D:D

Gelukkig zat ut weer toch mee, weinig druppels gevallen!! :-)

Enne die helivlucht was (y)

Volgend jaar ckers weer van de party!! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het was echt een relax feest en gelukkig was het weer goed.
Waarschuw beheerder
mwah wel leuk feestje alleen jammer dat je geen voedesel-bonnen kon pinnen en dat het erg druk was op bepaalde plaatsen.
Mensen gingen overal tegen aan pissen omdat het te lang duurde.

De beveiliging deed af en toe wel vaag heb over een hek moeten klimmen om weer op het terrein te komen omdat de deur weer op slot ging:S
Het zand was wel een beetje jammer maar ja niks aan te doen relletjes? niks gezien:/

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een geweldig feest!!

Ik heb me echt geweldig vermaakt @ DefQon :D

Op naar volgend jaar :):) :jaja:
Waarschuw beheerder
Super feestje! Ben geloof ik ook wel overal geweest!
:respect: Charly Lownoise! Die was lekker aant knallen zeg :yes:

Zeker volgend jaar weer :yes:
Waarschuw beheerder
was een vette party.... toch heeft het vorig jaar niet overtroffen
Waarschuw beheerder
Dit was echt weer super!!! Kvond het beter dan vorig jaar. Ik ben het meeste in de hardcore zaal en de blauwe tent geweest.

Rush was de man de dag wat een set!!! :respect:

Alleen wel wat knoppartijtjes gezien :( Twee keer in de black. En in de blue werd de security aangevallen daar vloog ook vanalles door de lucht en beetje met riemen op ze meppen. :@
Waarschuw beheerder
when i say out you say blast out-blast out-blast, wat gaf deze kerel een wreede zet weg !!

base alert: zoo :kwijl:

the wishmaster was ook weer mega vet, akira en dronkz ook vet :bounce:

en de rest van de dj in black :respect:

ben geneens mij de main stage geweeest :vaag:

Holland Is Godverdomme Het Hardste !!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest was dit zeg :respect: Black en de main waren echt super :yes: :D

Waarschuw beheerder
:respect:DEFQON 1:respect:

Ik hoop dat ik er volgend jaar weer bij ben...

Waarschuw beheerder
Super feest! Black was hele dag super. OUTBLAST ook :respect: De laatste anderhalf uur was echt hard doorknallen!!:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
was een geweldig feest :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me prima vermaakt. :jaja: :jaja:

We hebben het grootste deel van de dag in de zwarte tent gestaan. Jammer genoeg waren we op tijd om Bass D & King Matthew te horen maar moesten we buiten op vrienden van wachten dus moesten we buiten aanhoren hoe goed ze aan het draaien waren. :( :(

De sfeer zat er goed in. Regelmatig werd er meegeklapt of Holland geroepen. Erg leuk. Helaas wel een aantal vechtpartijen gezien (werd zelfs een meisje in de boeien afgevoerd) en een van die meiden die meewas kreeg ruzie met een ander meisje. Gelukkig is het niet uit de hand gelopen en konden we daarna weer door :bounce: :bounce:.

Mijn held was toch weer Luna. :respect: :respect: Hij draaide echt (y) (y). Vooral lachen toen bekend werd dat het 1-0 was voor Nederland. Iedereen was zo hard aan het schreeuwen dat de muziek nog amper te horen was. :D Helaas begon het tijdens zijn set wel te spetteren maar dat mocht de pret niet drukken.

De wc´s waren wel goor hoor. De wachttijd viel op zich wel mee (heb het wel is erger gehad) maar dat ze nog geld durfde te vragen voor zulke gore wc´s. :bah: :bah: Die bakken zaten op een gegeven moment vol dus je zag precies liggen wat de vorige hadden achtergelaten. :bah: :bah:

Al met al een geslaagd feest gehad. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een Schitterend feest zeg :O:O:O

echt heel erg goed vermaakt!
Waarschuw beheerder
nederland weet hoe die zn feessies organiseerd.

wat een feest!!!!!!!

mooie aankleding. vuurwerk helemaal te gek

wel veel massel met t weer gehad.

net als vorig jaar een te gek feessie

volgend jaar zekersss weer van de partij

Waarschuw beheerder
Was super heerlijk mooi weer en lekkere muziek.

Paar minpuntjes:

De WC's!! Bagger bende en ze vragen er nog 50 cent voor ook:(

En die zielige gekleurde AJAX fans die overal ruzie gingen zoek:bah:--> Sneu volk blijf voortaan lekker thuis en ga je moeder pesten ofzo
Waarschuw beheerder
het was vettt knalluh zeker technoboy op het eind

Waarschuw beheerder
vond het echt super!! compleet los bij Rush en Amok, wat een helden :respect:
we hebben wel echt geluk gehad met het weer :) ben nog bruin geworden ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
SUPERFEEST, echt me zéér goed vermaakt !!

Wat ik gezien heb : supersfeer, overal top geluid alleen in de talentroom niet :@ jammer voor de mensen die daar moesten draaien ! maar ook die maakten er een lekker feestje van (y) !

Luna vond ik een setje vol fouten :| en dus tegenvallen, Technoboy daarentegen knalde echt alles en iedereen weg :respect:

Rush :S herrie naar mijn mening :9 verder prima vermaakt in de Blue en helemaal los tijdens Darkraver en Technoboy :respect:
Waarschuw beheerder
zwaar relaxed feest idd, na thuis al het zand uit me kleren en andere plaatsen te hebben gehaaldkon ik eindelijk gan slapen, ben nu nog gewoon retegaar

opvallend vind ik dat weinig mensen die vechtpartijen rond de blackarea hebben gezien.:s:s opeens stormde een groep vanaf de toilettenkant naar binnen om te rellen en vervolgens aan de "zeekant" was het ook nog een paar keer goed raak.....erg jammer want de black area was de plaats waar ik bijna het hele feest heb gestaan. dit soort dingen geven de black area een black shadow...helaas

verder was het top!!!!! (y)
Waarschuw beheerder
was zeker een goed feest :P en we hebben ook zeker geluk gehad met het weer ;)

black geluid was echt top (Y)

drokz vs akira :respect: ik weet nie hoe ik het bij heb kunnen houden maar het is me wel gelukt :P :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een Geweldig feest! :D

Ik vond de sfeer super!
Wc's waren echt té ranzig!

Rush en Promo draaiden top! Heb me echt heeeel erg goed vermaakt.. :D

Waarschuw beheerder
DEFQON1 was gewoon helemaal te GEK!!!!!!!

geweldige sfeer!! muziek om van te genieten en helemaal uit je ster te gaan, black, red en bleu waren helemaal super, qua muziek en aankleding.
de lasers waren egt dik.
pavo, was ver uit de beste die ik hoorde:D:d en de andere waren zker ook nie slecht

volgend jaar gewoon weer!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een fantastische party!! Echt een mega top feest!
Sfeer was perfect (bij Main stage dan), muziek was super, Dj Rush was helemaal geweldig!

Nadelen vond ik de WC's en dat Red errug klein was!!

Over het zand, tsja, je weet toch dat het op Almere-Strand gehouden wordt :S Dan moet je ook niet lopen zeuren vind ik!!
Waarschuw beheerder
ubervet

hallo mensen!

q-dance heeft mij aangenaam verrast!
ik had er niks van verwacht, aangezien het vorig jaar al het minste festival was, maar ik moet zeggen er waren een aantal punten verbeterd

geluid zeker black ten op zichte van vorig jaar..

sfeer geen rel gezien, geen rare gasten of wazi's oid. (in het algemeen dan)in de hc tent kreeg iemand vol een elleboog op zijn bek (per ongeluk) en er werd gewoon gelachen! goed bezig dus..

geen main in het midden waardoor overal opstoppingen waren

geen techno als doorloop

even wat over de dj's die me zijn bijgebleven..

xanno galois
wat een veelzijdige dj! van vrij stevig naar heel vaag, hij draaide heerlijke techno, zeker geen lomp gebeuk. een aangename set tussen al die herrie net als vorig jaar.. goed bezig!

Dano!!!
man wat een begin!!! echte ouwe shit
(versnelde mellow zegmaar en echte hellraiser plaatjes... liza 'n eliaz ! keihard geluid en iedereen los

Umek!!
goed bezig wassie weer, leuke platen, lekker toegankelijke techno. energiek en niet lomp rossend.. supersfeer ontstond er in de green..

Rush!
helemaal tegen de boxen aan op de main kwam het grootse geweld van deze man. wat een lompe opgepitchte slecht gemixte meuk, maar wat heerlijk om met zo'n grote menigte KEI hard op te jumpen...

Promo:(
ging weer de draaiorgelkoning uithangen, iig de eerste paar platen..
om 9 uur weggegaan om voetbal te luisteren en 2e helft te zien.

rest vd dj's weeknie echt meer, veel bekenden dus veel ouwehoeren en stofhappen....

daarom
Waarschuw beheerder
Heb het echt wel naar mn zin gehad gister!.. Kon het alleen op geve moment niet meer vol houden.. Had geen benen en voeten meer over!.. maar ja.. het was super!.. heb nu nog een ruis in mn oren!..
donateur
ONWIJS kicken :yes: alleen jammer dat ik de helft van de middag iedereen kwijt was ... en niemand kon bellen maar ik had al gauw nieuwe vriendjes gemaakt! dat weer ook (Y) heeerlijk!!! :d :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Buiten gewoon goed feestje
Waarschuw beheerder
was gewoon echt onwijsssssssssssssss super! :yes:
had het echt niet willen missen!!!
en het weer :D wie had dat ooit verwacht?!!! was echt lekker! behalve op het eind fftjes bij de main, maar dat was zo over! :yes:

Waarschuw beheerder
(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
SUPER leuke dag gehad!!!!!!!!! (Y)
Veel leuke mensen, super mooi weer, overal een gezellige sfeer, en overal goeie en harde muziek....Echt super!!!

Waarschuw beheerder
super topper topper.. mega mega :bounce: :bounce:
zelfs oranje kon de pret niet drukken..

ps.. wel een beetje jammer van de organisatie dat ze 3-1 voor nederland omriepen ipv 2-3 voor tjechie.. beetje nep!!

maar al met al (Y)

Waarschuw beheerder
TOPPIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Dano :respect:
Drokz vs Akira :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was echt vet red goeie muziek goed geluid,gizmo draaide echt lekker.alleen die gore wc waar je ook nog voor moet betalen en je je handen geen eens kan wassen. maar verder was het VET
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
machtig feestje!! lekker brute set van rush!! :bounce:

Waarschuw beheerder
SUPER SUPER SUPER en nog eens SUPER

Wat werd er vet gedraaid in black zeg!
Dano ragte em ook harder dan ik had verwacht! :D

Waarschuw beheerder
donateur
ej als je kijkt op http://www.q-dance.nl dan zie je defqon.1 links in het rijtje staan na teqnology...is dat misschien dat nieuwe feest?

Waarschuw beheerder
Wat een meesterlijk feest was het weer!!!
Gewoon maximaal gaan tot op het einde :bounce::bounce:

Sfeer was echt top, niks meegekregen van vechtpartijtjes, het geluid bij de main was dik in orde !! Mn kapsel werd daar vooraan bij die subwoofer zowat naar links geblazen :D !! En de sets die gedraaid werden, waren overal ook prima in orde !!

mijn helden van de avond de Alpha Twins !! :bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
zwaar ok :respect: vooral de black, main en techno
Waarschuw beheerder
Het was echt een topfeest.
In alle tenten was het geluid gewoon Super!!!!!!!
Echt relaxt feest. Helemaal uit mijn plaat.
;p

Waarschuw beheerder
ik vond het wederom SUPER geslaagd het weer was top en daar was ik heeeeel blij om :)
heb me meerdere malen goed vermaakt in de blue tent en toen francois draaide was orange super :P
en bij de main heb ik me vooral in begin tijdens marcel woods echt super vermaakt jammer dat de platen effe oversloegen door de wind maar gelukkig had ie er daarna zelf ook veel plezier in!!! supervet dus!!!!

Waarschuw beheerder
ik vond het SUPER!!!!!!!!!!!!!!!(Y), weer was lekker, relexe mensen, zwaar relexe muziek, ben helemaal LOS gegaan als een motherfucker daarzo, echt ik vond het echt SUPER gewoon :D dan weer lekker HAKKEN in de hardcore zaal, en dan weer lekker stampen i die andere zaal, af en toe ff naar de TECHNO zaal :respect: voor MISS DJAX,en die laatste zaal open vlakte(red) daar was het ook zwaar relex, lekker weer en zo, echt het was echt BIZAR!!!!!!!!!!!!!

heb nu overal spierpijn, hahahaha
laatste aanpassing
Artiest Reem
Waarschuw beheerder
Defqon was wel geslaagd dacht ik zo. Lekker weer:d. De DJ`s die ik lekker vond draaien waren Marcel Woods, DJ Rob & MC Joe, Kai Tracid, Pila, Umek en Promo. Ik Vond de Red area wel iets te klein. Mogen ze volgend jaar wel wat beter indelen.

Verder was het overal wel goed te doen. Alleen Yellow en Blue vond ik wat minder.
Waarschuw beheerder
Blue vond ik ook goed te doen :P

Red was ook goed te doen .. pavo kwam trouwens gruwelijk op :respect:

maar black was toch mijn tentje ;) :P

Waarschuw beheerder
wat een feest Damn ben nu nog steeds van het padje en kan nog steeds niet geloven dat het al weer voorbij is
volgend jaar zeker weer (y)
Waarschuw beheerder
Was zeker top feesie :jaja:
Volgend jaar ben ik zeker weten weer van de partij :)
Waarschuw beheerder
ik vond het echt een geslaagd feest (Y)(Y)(Y)
super en we hadden ook het weer mee super lekker :D ik ben uit me dak gegaan echt toppie :D

Waarschuw beheerder
Uber!!! Was echt zoo goed! :respect: Ik was echt totaal planeetvreemd!:vaag:

Ik ben de hele nacht nog wakker geweest, de meest vage gesprekken gehouden en heb nog vet space over de camping lopen struinen!
Camping Waterhout was echt heel veel gezellie! :yes:
Waarschuw beheerder
Top feestje.
Hadden ze nou in de Blauw de decoraties van Sensation gebruikt, leek er wel verdacht veel op.
Dat doek en die ballen.
Waarschuw beheerder
Ik hoor trouwens niemand over de dure snacks, 6 euro voor een patatje :|
Waarschuw beheerder
donateur
Wederom heeft Q dance een topfeest neer gezet. Ik kan er niks anders van maken. Ik heb onwijs genoten van alles en iedereen...

Geweldige start van partyzomer 2004!!!
Waarschuw beheerder
Defqon was echt geweldig...:jaja:
heb mij daar flink vermaakt...
mooi weer maar nog een beetje koud omdat de wind ook goed aanwezig was (verbrand).
Vond de sfeer zeker goed....heb maar 1 vechtpartij gezien en dat was zo weer over.
Black tent was echt super(y)jammer dat het later zo druk daar was.
Toen ik op het eind in de bus zat hoorde ik de muziek nog:vaag:
ps.. wel een beetje jammer van de organisatie dat ze 3-1 voor nederland omriepen ipv 2-3 voor tjechie.. beetje nep!!

Tjah dat gaat dus helemaal nergens over:(

Ik was goed :vaag: zoals de meesten daar:D
Volgend jaar ben ik zeker weer aanwezig:jaja: :bounce:
(en iedereen van tevoren maar zeiken over het weer;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoor trouwens niemand over de dure snacks, 6 euro voor een patatje

Dan heb je wel iets verkeerd gedaan hoor. Foodmunten waren 5 stuks voor 5 euro. En een patatje was 3 munten dus 3 euro....

Tsja tis en blijft duur maar das normaal op feesten :(

Waarschuw beheerder
Het Was Cker Wel Een Geslaagd FeeSsie Volgend Jaar Weer Maar dan Paar uurtjes later erheen :D
Waarschuw beheerder
Vergeleken met vorig jaar was Defqon gewoon een zeer matig feestje. Zwaar slechte Line-up in de Black tent, de muziek leek ook nergens op. Ben om half negen maar gegaan zodat ik tenminste nog het voetbal kon zien in een kroeg in Almere. Maar dat was ook al Klote!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van t begin tot het eind genoten op het strandje van ALMERE!! Vooral het weer overtreed al mijn verwachtingen (nooit gedacht)..
En idd de intro van PAVO was errrug lekker..
Waarschuw beheerder
Erg leuk feest!
Behalve de WC's was de rest prima verzorgt!
Beste Dj's vond ik Dana & Technoby de rest dat ik gezien was afwisselend van goed en matig, en ik weet niet alle Dj's meer die ik gezien heb...:)
Goed feest vooral het einde, toen kwam de sfeer er veel meer in tenminste bij Red dan!
Waarschuw beheerder
Muziek was goed.
Sfeer was in onze ploeg super.
Weer was beter dan ieder had kunnen verwachten.

Vergeleken met vorig jaar was Defqon gewoon een zeer matig feestje. Zwaar slechte Line-up in de Black tent, de muziek leek ook nergens op. Ben om half negen maar gegaan zodat ik tenminste nog het voetbal kon zien in een kroeg in Almere. Maar dat was ook al Klote!!!!

Was jij op hetzelfde feest?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
line-up was goed vond ik maar wat boeit dat. Het gaat om de muziek en of nu dano draait of dj rob maak niks uit het gaat dan wel om de naam van de dj al met al een goed feestje of het weer niks te klagen wc ook nie goede sfeer op een paar mat partijtjes na (viel ook wel mee) en hulde aan dj rob en mc joe
Waarschuw beheerder
Was echt zwaaar vet :D

Waarschuw beheerder
OOOooohhwww mensen...ik was van plan naar de blue te gaan en te blijven maar bij binnenkomst stonden we voor de black en dat dreunde zooo LEKKER HARD EN RUIG! meteen naar binnen gegaan en de stemming zat er meteen in...

ffies naar lady tom gegaan in blue maar t was er erg druk toen heel effe bij main gekeken maar dat was al helemaal niet te doen!

Toen terug naar black en daar maar gewoon gebleven ook! Godverdomme wat lekker!

2 Kalluf! ik kreeg een elleboog op me voorhoofd van een maat van mij! Idd per ongeluk we waren allebei iets te enthousiast aan het raggen! daar ga ik me echt niet druk over maken...

idd een vage rel voor me neus ineens ging er kleine groep heel snel naar links richting het midden waardoor iedereen ff naar achteren sprong maar dat ging te snel voor mij :vaag: voor de rest niks ergs meegemaakt! behalve een gozer die zwaar de weg kwijt was en voor ons op de grond ging zitten en begon te ijlen!

enne ik heb geen ranzige plees gezien iedereen stond tegen de yellow aan te pissen en tegen de afschermhekken ik had aangenomen dat dat de dumpplaats was! maar goed...

wel nog voor de yellow toen ik met maten een joint aan het rollen was zag ik undercoveragenten gasten aanhouden die zwaar vaag waren! lullig voor ze! Stinkjuten!

al met al het feest was echt VET denk me beste tot nu toe!

Waarschuw beheerder
Was zeer geslaagt .....genoten ;)
Waarschuw beheerder
Zeer vet feestje, geen last gehad van rellen zelfs niet eens iets van gezien.

En het weer was echt top (Y)
Die 10 druppels regen die ik gevoeld heb was ook nog wel mee te leven.

En daarna volle gas :bounce: bij de main en in de black.

Heb er zelfs rode schouders aan overgehouden :)

M'n mooiste feestje tot nu toe :yes:
Waarschuw beheerder
Was echt weer een super feest!!!
Heb me erg goed vermaakt :D
En ik vind dat het dit jaar geslaagder was dan vorig jaar!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wow wow wow wat een mega gaaf feest. Goede sfeer, perfect weer ben zelfs verbrand!! Supermarco may is echt lache achter die draaitafels, die heeft gewoon zijn eigen feestje. Voor de rest bijna alleen bij Red gestaan, zag er erg mooi uit. Iedereen helemaal uit zijn dak toen 1-0 van nederland werd omgeroepen. Luna en technoboy waren knallen!!! Heb niks van vechtpartijtjes gemerkt. Wanneer begint de kaartverkoop van Defqon 1 2005?? ;-)

Waarschuw beheerder
1 woord: GODVERDOMMEK#NK#RBRUUT!!!!!!!

:)
:xtc:

Waarschuw beheerder
echt ernstig gewoon!!! super goed vermaakt,

hardcore tent was beuqen van begin tot eind

:respect: DANO :respect:

had van de NRG niet veel verwacht maar daar werdt ook wel goed gedraaid.

Blue was ook prima, wat ik wel jammer vond was dat de Open Air Stage en Black zover uit elkaar lagen.

op naar volgend jaar :yes:

Waarschuw beheerder
helemaal top! :respect:

Meer kan ik niet zeggen eigelijk, lekker weinig wazi's 1x vechten gezien, wc's vond ik best wel mee vallen, vies is het er toch altijd.
En met weer lekker veel onbekenden gepraat !
Waarschuw beheerder
Ik vond echt een SUPER Feest!!:D Heb me zeker wel vermaakt!!
Ben begonnen bij Blue, daar een hele tijd gestaan, toen met Dana naar de Red, toen weer terug naar Blue en fftjes naar Black en toen naar Red met Luna en Technoboy :respect:

Wat ik trouwens wel errug triest vond was dat in de Blue ik bij de bar stond en oppeens een groep jongens een stromloop richting de bar maakte, over de bar sprong om zo veel mogelijk drank te pakken en weer weg te springen:S:S:S
De Security er nog bij, verder die gewoon bekogeld met drank en aangevallen door de andere helft van de groep!!:S Echt Triest :bah: :bah:
Niemand dit gezien dan????

Verder geen vechtpartijen gezien!!

Volgend jaar weer:D:D:D(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja was echt een super feest
zeker raggen in de black area
en het weer was geluk maar mag ook wel

:bounce: :P
Waarschuw beheerder
echt een superfeest.. geen vechtpartijen gezien :) zoals vorig jaar :S

Hele dag bij red gestaan en me goed vermaakt..
Super Party... Het weer was zeker beter dan verwacht en kon het dus al niet meer fout gaan..

Zeker Stampen in de BLACK tent, verder was het "vet dikke heftige hoe over-leef ik deze toch eigenlijk te kort zijnde en te kort durende dag"

k heb me echt weer vermaakt.. dat onze hele groep in onze prive-bus wel weer....

lekkerder begin van een zomer vol PARTY-N
(volgend jaar zeker weer)

blowen

Waarschuw beheerder
'T was echt gaaf gister. Ben vanaf begin af aan goed uit m'n naat gegaan en heb alle tenten wel gezien.
's middags lekker stampen in het zonnetje, het heeft echt bijna niet geregend dat was wel beter had ik niet verwacht.
's avond ben ik bijna alleen in de black geweest. Echt master Outblast, Promo, Akira & Drokz.
Vond het ook wel een goede sfeer de hele dag, geen rijen bij de wc's en gratis (vip :) ), heel erg jammer dat als mijn broertje even naar de Blauwe tent gaat (en dus alleen liep) hij van achter word neergehaald en er een paar gasten op hem in beginnen te hakken. (n) :no: :bah:
Trieste gasten, tis maar goed dak ut niet gezien heb anders hadder er nog gekke dingen gebeurd daar.
Waarschuw beheerder
donateur
Existence 20 juni 2004 13:07
2 Bertuz:

Als jij door dat zand geen zak meer ziet, alle 2 je ogen ontstoken hebt, met een heel donkere zonnebril achter je pc-tje zit en je ogen zo rood doorlopen hebt alsof je gisteren zeker 40 sticks hebt gerook en je contact-lenzen niet meer schoon krijgt ben je dan zielig ??

STFU gozer

Hey makker, ik heb zelf ook lenzen en weet al sinds ik die dingen heb hoe het is op het strand....... dus ik wist van tevoren al wat me te wachten stond, en loop ook niet te janken erover..... zonnebril opzetten daar was mischien wel een goeie geweest voor je....... GOZER!

Maar goed, we dwalen af........ was kicken feest :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb gewerkt op defqon :) en nu weet ik hoe ik r soms zelf bijloop op feeste...

Baalde n btje van de regen af en toe in het begin toen was t warm toen weer koud btje vaag dus...

We stonden naast de black en ik heb wel heel vaak dezelfde nummers gehoord... dat zelfs mijn collega technoliefhebbers zeiden daar heb je dat nummer weer... btje jammer dus..

In mn pauzes lekker in de technotent gestaan :p kwam helaas weinig bekenden tegen maar mocht de pret ni drukke:)

En heb trouwens nog een kus van een heel mooi meisje gehad,, :p en dat in ruil voor n happie pannenkoek haha... nee was leuk volgend jaar maar op tijd een kaartje kopen :bounce:
Waarschuw beheerder
Het was geweldig :jaja:

De dag begon in black
s'middags lekker los gegaan in de red area
en de dag afgesloten in blue

Echt waar, top dag gehad

en idd het weer is me 100% meegevallen,
ben gewoon een beetje verbrand op me schouders :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben aan het nagenieten van de fotos op Q-dance!!

Waarschuw beheerder
Defqon was een vet feestje
Alleen in de Black tent gestaan
Geluid stond GRUWLIJK hard

OUTBLAST WISHMASTER :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb je wel iets verkeerd gedaan hoor. Foodmunten waren 5 stuks voor 5 euro. En een patatje was 3 munten dus 3 euro....

Volgens mij was het toch echt 10€ hoor.
Was nuchter dus ik denk niet dat ik het verkeerd heb.

Verder was het een leuk feestje. Alleen was het soms inderdaad een beetje fris en die wind erg irritant.

Veel bekenden gezien...

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een heerlijk feest :respect: was echt super gezellig en lekker veel bekenden :D
Waarschuw beheerder
Ik ga zo dadelijk de live sets posten in a.b.nl

Nieuwsgroepen dus. Post is al aangekondigd in FTD onder nummer 204989

Waarschuw beheerder
Vond het super :yes:
Volgend jaar zeker weer van de partij.

Waarschuw beheerder
2 The Sarge! ik was ook nuchter en e voerbonne waren egt 5 euro voor 5 het was 10 euro vor 2 strips(10 bonnen)
Waarschuw beheerder
Was echt een SUPER feest!!!En volgend jaar ZEKer weer :):) :yes:

Waarschuw beheerder
Was weer een superfeestje wat ik ook wel verwacht had. Vond alleen vorig jaar de indeling iets beter maar de muziek was echt toppie(Y)

Waarschuw beheerder
SUPER!!! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heerlijk feestje!
heb me zeer goed vermaakt!

weer was ook super omdat ze zo'n slecht weer voorspeld hadden!

muziek was overal waar ik ben geweest goed!
geluid was ook overal wel goed dacht ik zo!
in de black en de main zeker
lekker hard in de black vooraan!

en veel relaxte mensen gezien, geen ruzie's!

Waarschuw beheerder
Zwaar relaxt feestje :yes:

Lady Tom was ook aardig aan het Snoeien :yes:
Akira en Drokz (Y)
Promo ook lekker :yes:

Dano en Rob & Mc Joe ook vet de rest weet ik niet meer precies
Outblast vond ik zelf wat tegen vallen
het hele tempo vond ik een beetje laag ..

Maarja laatste uur alles goedgemaakt :yes:
Waarschuw beheerder
GRU-we-lijk!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Volgens mij was het toch echt 10€ hoor.
Was nuchter dus ik denk niet dat ik het verkeerd heb

Foodmunten waren 5 stuks voor € 5,-

:yes: :yes:
ik was ook nuchter toen ik ging eten en ik weet het nog wel ;)
Waarschuw beheerder
Really great party.
A bit to cold and to much wind but great overall.

View a lot of fotos on http://www.hardcoredates.de

I´m looking forward to the next festival...
Waarschuw beheerder
donateur
Oh oh oh wat een TOP feestje zeg :D

Supermarco May begon lekker daarna Lady Tom en toen naar het geweldige red open in het heerlijke zonnetje :bounce: Daarzo heb ik Pavo, Dana, stukje Pila, Rush en Luna gezien en toen nog ff terug naar de Blue naar Alpha Twins nog ff keihard hakken O:)
We hebben het echt getroffen gister.. Ik had echt wel op meer regen gerekent.. Maar ik ben gewoon verbrand :P

Was echt super tof.. Heb ook half zeeland daar zien rond lopen :s Zag echt super veel bekende..Had ik nooit verwacht..

Het enige minpuntje vond ik dan dat je voor die gore plee's moest betalen en dat je echt gewoon FUCKING niet kon smsen of bellen naar iemand..Dat was echt super irritant..Daar mogen ze volgend jaar echt wel wat aan veranderen.. WAnt daardoor heb ik op t einde al me vriendinnen niet meer gezien omdat ik ze niet kon bereiken :s

Maar goed al met al een vet FEEST :bounce:

Waarschuw beheerder
was echt een supers feesie,was vorig jaar nie van de party dus had er geen voorstelling van maar het was echt gruwelijk,super lekkere muziek vooral in de black tent en het weer zat ook lekker mee,al zag ik het eerst somber in

heb gelukkig geen vechtparty gezien ,al heb ik gehoord dat die wel veel aan de gang waren

maar ja nogmaals lekker relaxt feesie ,ben zekers volgend jaar weer van de party

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Heel vet feest :) Weer vond ik wat tegenvallen, had het erg koud als ik te lang buiten was...maar kon ook door andere dingen komen ;)

Rush draaide echt goed, eerste keer dat ik hem live gezien heb..ik was niet te stoppen :)

Verder vond ik ook de talent room vet in het begin, weinig mensen maar goede jump :D Geen vechtpartij gezien gelukkig, wel iemand die in elkaar stortte bij de chill out...

Volgend jaar zeker weer
Waarschuw beheerder
donateur
Het was gewoon mega vet!!!! :D
Super vermaakt en we hadden echt super mazzel met het weer. De bier smaakte lekker en ik heb lekker :bounce:
Heb nu een lekker rood nekje:)
Later volgt nog een verslag van mij!!

Waarschuw beheerder
Was idd erg goed weer. Beetje jammer alleen van de wind... :(

Waarschuw beheerder
O O O Wat een feessie!! :bounce: echt GRUWELIJK!!!!!! Ik heb mij enorm vermaakt!!! :yes: ;p Echt vettuh shit!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb me weer SUPER vermaakt! :D
Alle tenten waren lekker....vooral Pila, Rush en Bass-D & King Matthew maakten mn dag! :respect:

En het weer was zeker een meevaller...t was smiddags gewoon lekker warm en savonds ook nog best te doen :P.....

Op naar volgend jaar! :yes:
Waarschuw beheerder
Leuk feest
vorig jaar was beter
van de black naar de red was TE ver lopen
Waarschuw beheerder
Kvond Het Tegenvallen Hoor!! Decoratie Enzo Was Wel heel Vet Maar, VIEZE wc's Niet Normaal Waarje Ook nog Goed Lang Voor Moest wachten...
In De Blue Tent Werd Ik KNETTER Gek Van alle Flesjes Die op De Grond Lagen.. 2x Me Enkel Erdoor Gezwikt ---> Ehbo In Laten Tapen :S
En heb Daarna Gewoon NIET Meer Kunnen Stampen :(
Kortom: niet De Party Gehad Die Ik Zou Willen Hebben!!
En... het was TE Druk... & Mindere Sfeer Vond Ik...
Maarja.. dat is MIJN mening... :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb bijna de hele dag moeten werken (in zo'n suf bonnenhokje gezeten:S ),gelukkig zat ik naast de technotent, dus nog wel wat leuke dingen gehoord!
In mijn pauze even bij Xanno Gallois gaan kijken --> was echt goed :respect: en stukjes van Umek gehoord..

gelukkig mocht ik om 8 uur al stoppen!! Dus toch nog een paar uurtjes van het feest meegepikt. Chris King en DJ Alias waren geweldig, gelukkig niet zo hard, want ik zat nog niet echt in het feest.. Het einde van hun set was ook erg leuk, beetje experimenteel met hiphop-actige dingen erdoorheen..

DJ Amok was beter dan de laatste keer dat ik hem had gehoord.. Zijn laatste plaat: Knights of the Jaguar :respect:

Weet iemand ook welke mix hij hiervan draaide??
Waarschuw beheerder
donateur
Ja t was zkr wel een kikke feesje...werd alleen in t begin nie echt zo goed gedraaid in black, maar later was t zkrss vet !! Tjah 2keer wa rellen gezien maar verder nix van gemerkt...en tjah da zand...toch wel heeeeeel erg mottig.

O ja en op een bodum van flesjes lopen, ook erg vet....gvd wa heb ik me daaraan geïrriteerd.

totaal: 8+
Waarschuw beheerder
k vond het echt super

rush :respect: de man van de avond
luna draaide lekker en the alpha twins waren echt goed

kortom geslaagd feessie heb echt een top dag gehad :D:D...
Waarschuw beheerder
vet HARD !! elke tent volop blazuh !!

verder mijn meisie meegenomen die nu officieel :

SUPER BABE is !!

heel erg vet gaaf feest volgend jaar weer van de partij !!

nog 1 ding :: WAAR WAS DE REGEN DAN !?!?! :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Ja t was zkr wel een kikke feesje...werd alleen in t begin nie echt zo goed gedraaid in black,

toch apart ieder zn mening ik vond juist de eerste 4 dj's in black super vet!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Camping Waterhout was echt heel veel gezellie!

Ik stond ook op die camping. Op vrijdag avond na heb ik er weinig van mee gekregen, compleet in coma, maffen in de tent:)

Waarschuw beheerder
Super vettt feest!!!!:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Schitterend feesje weer , heb alleen maar bij de mainstage gestaan op het vipdeck , alle ruimte om te dansen en geen wachttijden bij de plee's ;)

Man van de avond was toch wel DJ Rush , wat kan techno lekker klinken als het op het juiste moment gedraait wordt :)

Waarschuw beheerder
Heerlijk feesie:9

Black-Rulez!:D
Waarschuw beheerder
Heb me kei goed vermaakt. Het was echt weer een super feestje. Alleen Dano vond ik een beetje tegenvallen, vooral Bass D&King Matthew en Dj Rob en MC Joe vond ik echt lekker draaien. Ach ja jammer van de vechtpartijtjes maar dat hou je toch, de sfeer heeft er niet onder geleden.

Waarschuw beheerder
Was echt super !! :D
Waarschuw beheerder
Soooowww, fockin relaxt feessie, echt super gehad(y):-D

Waarschuw beheerder
Nah sorry, vorig jaar vond ik echt wel stukken beter.

Pas toen outblast begon te draaien werd het beter :jaja:

Ik ben eigelijk ook niet veel in de black tent geweest :S

Grtz
Waarschuw beheerder
donateur
Is er dan niemand die Sunny-D heeft erkend gisteren??....... man is heer en meester qua Oldschool en Early Rave....... alleen hij draaide wat platen net iets te langzaam dat was ff jammer, maar verder :yes::yes:

Waarschuw beheerder
Ja zeker wel vet feest!!! Damn volgend jaar ben ik er weer!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb me uitstekend vermaakt in de Black:yes:
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
Volgend jaar zeker weer aanwezig:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben vooral in black geweest maar was echt een super feest! :jaja:

Volgend jaar weer! en Sunny D was echt wel goed te doen!!!! :jaja:

Waarschuw beheerder
Wat een Bagger geluid!!!! en vechtpartijen lijkt daar wel een sport!
Waarschuw beheerder
Was net als vorig jaar een Super Feest.:yes:
fijn gedraait:bounce:,
en veel mazzel gehad met het weer.
kort om het was top(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd het geluid was ook echt BAGGER!!
Waarschuw beheerder
:bounce: G-E-W-E-L-D-IG :respect:!!!

Waarschuw beheerder
Ik stond ook op die camping. Op vrijdag avond na heb ik er weinig van mee gekregen, compleet in coma, maffen in de tent

Hahahaha! Ik heb bij mekaar denk ik 6 uurtjes liggen maffen (in twee dagen)! Ik ging 's nachts na DefQon helemaal Space rondjes over de camping lopen! :vaag: Dus als je last hebt gehad van overlast, Sorry! :D

Waarschuw beheerder
MONSTERLIJK feessie.......:P :P

Alles wat tot op de detail verzorgt (y)...leuke party people, goede sfeer, uitdagende vrouwen....en t**ing hard BEUKfestijn :D

En FOCK Piet Paulusma met ze domme geouwehoer over 15 graden, regen en onweer (6)....iedereen een beetje bang maken met slecht weer. Alleen savonds wat het beoorlijk frisjes geworden, maar goed....dat voelde me lichaam toch nog maar amper aan ;)

I'm back next year........
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Filmpjes van RED:
http://dump.e-p.mine.nu/defqon1

(en het vuurwerk)

:p
Waarschuw beheerder
Supervet feessie!!Luna en technoboy :respect: nergens last gehad van ruzie en vriendelijke sweer!! alleen 1 volle mat gezien in red op het laatst...maarja omgedraait en lkkr verder gestampt!
Waarschuw beheerder
donateur
**Maike** 20 juni 2004 21:21

Bagger????????......... :s:s, was jij wel op DefQon dan??....... ga al heel wat jaartjes naar feesten, maar het geluid was hier op zowat alle plekken wel toppie.......

Sjav>> :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
echt geweldig..:yes:
Waarschuw beheerder
Defqon was echt geniaal:P

Eindelijk eens volle hardcore in de black! Jemig wat beuken! Goed geluid en dj's op volle toeren. Veeeel beter dan bijv. de early rave area op In Qontrol.

De red was ook relaxed....Lekkker geluid en een goede sfeer. Echt wel beter dat het weer beter was dan verwacht:D

Blue vond ik tegenvallen, het geluid was schel en een slechte bass.....halverwege de set van the Prophet ging er ineens een extra box aan:S

Verder was het echt chille en beuqen!

Volgend jaar cker weer! petje af voor de organisatie!:respect:

Waarschuw beheerder
DefQon :D :respect:
vond ,t dit jaarr veel beter
dan vorig jaar
Waarschuw beheerder
donateur
beuqen!

:s:s:s........ jaja, ze bestaan nog

Waarschuw beheerder
donateur
Op DefQon mag dat Bertmuts.

in dit geval moet jij je maar aanpassen ;P

Waarschuw beheerder
het is eens wat anders als een nachtfeestje he.ik heb me heel erg goed vermaakt!!! en de muziek die was echt harstikke goed,het knalde de tenten uit.vooral de black was erg hard op het laatst.voor mij een beetje te hard ;P

groetjes daantje (K)
Waarschuw beheerder
Ben nu wel goed achtig verkouden maar het was zeker de moeite waard.
Geluid in blauw von'k een beetje te zacht.
In de techno draaiden ze erg lekker en natuurlijk G-town Madness met de gouwe ouwe, toppie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) kan niet anders zeggen :)

Waarschuw beheerder
vond het superfeestje..op mij is de sfeer goed overgekomen..alleen in de blauwe tent soms over bergen flesjes heen was wel erg gaar..

Waarschuw beheerder
het was weer echt een super feest (y)
lekker uit mijn dak geweest :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dit soort festivals overdag met mooi weer echt zo ongeveer het mooiste wat er is! :D
Waarschuw beheerder
donateur
I agree * from the beach *
was het elk weekend maar zo :)

Waarschuw beheerder
Ja echt he!!! :D Waanzinnig gewoon! Beter als nachtfeestjes. Tent is toch donker genoeg, en je kan lekker naar buiten, lekker aan zee, lekker de zon!!! En op einde bij technoboy was echt heerlijk, weer klein beetje regen voor verkoeling!!! Lekker fris!! vette filmpjes btw!! Flashbacks :D. Next week weer buitenparty in bloemendaal :D
Waarschuw beheerder
donateur
Toppie :)

Waarschuw beheerder
t was zeker niet verkeerd :D

Waarschuw beheerder
festivals overdag rulen!
Waarschuw beheerder
bruut feest!!!

geluid vooraan in de black was toppie(Y)

en akira en drokz :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi weer, mooie vrouwen, goede DJ's, leuk VIPdeck.Ik en m'n vriendin hebben ons uitstekend vermaakt.:bounce:Ben nog bruin geworden ook nog en leuke commentaren gekregen :yes:.Alleen na afloop de boot gemist:frusty:
Waarschuw beheerder
Het was echt een super feest!!!

Waarschuw beheerder
Het was helemaal geslaagd!!! :bounce: :bounce:
De hele dag in de black gestaan gezellig sfeertje een x hardcore waar niet veel Londsdale was dat is ook wat anders!!

Maar waar ik wel nog iets van wil zeggen is :
Meiden het is niet verplicht he om korte strakke broekjes en truitjes te dragen kijk eerst eens in de spiegel, of hebben jullie allemaal een spiegel die je dun maakt en die de sinaasappelhuid verbergd??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TE GOED!

heb me netjes gedragen dat wel!

Showtek en technoboy, de mannen die mij helemaal gek maakte deze dag!

Goeie muziek, goei sfeertje en heel veel mooie mannen :yes:
Waarschuw beheerder
Ja was leuk feesie :D
Het weer was Goed (
Alleen dat zand happen was wat mider :(
Maar verders :yes: leuk feesie!

Waarschuw beheerder
Pas toen outblast begon te draaien werd het beter

Outblast draaide een wereld-set!!!

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Ja, Showtek draaiden ook wel weer lekker idd (Y)

Waarschuw beheerder
Jaja was echt een superrrrrrrr feest ! :-D
Kmoest aan het begin echt heel erg wennen(was me eerste outdoor feest) maar na een tijdje had ik het zwaar naar mijn zin :bounce:
Jammer dat de Red veel te koud en te druk was,maar ik vond de black en de blue tent echt heel goed gedecoreerd :respect:
Alleen ik dacht dattik tog meer van hardcore hield dan van hardstyle,maar ik ging op harstyle tog meer los :$ (Behalve bij Outblast dan want die draaide echt fuckin good!!!)
Respect to Lady Tom en Zany :respect:
Jammer alleen van het holland geroep en dat het niet boven de 20 graden maakte :(!
En ik heb geen 1 keer Early Rave gehoord :S! Dat vond ik zwaar kut,maarja tog een top feesie gehad (y)!
Waarschuw beheerder
Was goed vertoeven. Met name doordat het weer me erg mee viel.

De afstand tussen de tenten vond ik eigenlijk wel te groot.
Waarschuw beheerder
Vet feest.
Was alleen het zand vergeten van vorig jaar :D Ook was ik bang dat het zwaar zou tegenvallen omdat het vorig jaar het vetste feest van het jaar was. Maar dat is 1000% meegevallen..

Ben veel bekenden niet tegengekomen. Maar van de helft kan ik me toch niets herinneren. Heb me een beetje teveel misdragen :jaja:

Maar shar onze afterparty was wel gezellig :9

conclusie: VET feest! Volgend jaar zeker weer. En was ook blij dat het niet echt keihard heeft geregend

Waarschuw beheerder
lekker gefeest!!! het weer was TOP..
bijna wel in alle tenten even geweest, en natuurlijk bij de main was het zeer goed te doen!!

Waarschuw beheerder
SUPER VET!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha! Ik heb bij mekaar denk ik 6 uurtjes liggen maffen (in twee dagen)! Ik ging 's nachts na DefQon helemaal Space rondjes over de camping lopen! Dus als je last hebt gehad van overlast, Sorry!

Ik heb niets gehoord hoor, dus je heb geen last van je gehad! :) Ik lag zoals ik zei in coma ;)

Ik wilde trouwens ook nog wel een feestje bouwen, maar op het moment dat ik terug kwam met een paar blikken bier in me hand was de rest spoorloos verdwenen :s Toen zat er niets anders op dan maar te gaan slapen:s
maar mezelf kennende als puff ganger was dat ook maar goed ook :p
Waarschuw beheerder
donateur
Check trouwens mijn belevingen in mijn verslag :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
was echt een top feessie :D
heb een hele tijd in black staan hakken :bounce:
wel jammer dat toen ik een keer ff naar de wc moest er mensen met elkaar op de vuist gingen :s
stond er bijna tussen :S
verder was de sfeer echt geweldig en de muziek was ook top(y)
Waarschuw beheerder
Helemaal geweldig vond ik het :D
The red and green area!!! (y) :)

Waarschuw beheerder
Echt helemaal geweldig. We waren met een vette groep en hebben bijna de hele dag bij Blue gestaan. Echt top (Y)
Waarschuw beheerder
Jammer alleen van het holland geroep en dat het niet boven de 20 graden maakte

normaal moet ik daar ook niet veel van hebben, maar dit vond ik iets speciaals en het gaf iets extra's, nu vond ik t juist helemaal super! (tot de 3-2 dan:()
en het was niet koud, en als je t koud hebt gehad heb je toch echt iets vaud gedaan :yes:
en blue was vet! black ook trouwens, yves was weer briljant en outblast ook :yes:
Waarschuw beheerder
:jaja: was zeker een supervet feestje en het is bijna helemaal droog gebleven!

yves was weer briljant en outblast ook

Je vergeet promo :/

Waarschuw beheerder
Hé Hackwizzard, in hacken ben je misschien een wizzard, maar in je omgang met mensen kan je nog een hoop leren!!

Ik vond de linkerplee naast die rechter op Defqon ook wel gaaf.

Oh, en post hier gewoon ff lekker verder

Mag ik vragen: wat is de zin van zo'n lompe en botte opmerking? Terwijl ik volgens mij een heel plausibele topic opende?

Een beetje schaven nog aan je omgang met mensen, of stoppen met je functie lijkt me!

Maar goed mijn vraag was dus: wie is er op het Q-beach stage(je) geweest en wat vond je er van?
Waarschuw beheerder
donateur
MEESTERLIJK

vanaf 11:30 tot 23:00 vet ouderwets staan hakku haha

zooew t laatste 1,5 uur :kwijl: :D

k heb geen eerder besproken relletjes gezien. alleen maar blije mensen.
en wat een geluid piept nu nog ghehe :vaag:
Waarschuw beheerder
Jammer alleen van het holland geroep

Dat was niet racistisch bedoeld hoor, maar gewoon tijdens de goals van Oranje ;)

Waarschuw beheerder
Dat was niet racistisch bedoeld hoor

Laten we gewoon maar eens 'eerlijk' zijn. Het maakt namelijk geen fluit uit hoe het bedoeld is. Het word TOCH negatief geïnterpreteerd.
Hoe vaak het me al wel niet is gebeurd dat een opmerking, die absoluut niet racistisch is bedoeld, als beledigend word opgevat. Vaak merk je dan pas aan de felle reactie van diegene die beledigd (denkt te) word(en) dat die opmerking ook als racistisch kan worden ervaren.

Als ik een opmerking maak (NIET bedoeld om iemand te beledigen) en iemand VOELT zich erdoot beledigd. Bij wie ligt dan het probleem???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
**Maike** 20 juni 2004 21:21

jij bent niet wijs :/

Waarschuw beheerder
donateur
k sprak dus gisteren een paar mensen die na 1 a 2 uur weer zijn weggegaan vanwege de sfeer en de vechtpartijen :/

misschien moet er een speciaal stafkamp worden gemaakt voor relschoppers op feesten... en dat noem je dan "AlQatraz" :P

Waarschuw beheerder
donateur
Vechtpartijen??? Die heb ik helemaal niet gezien..... Heb wel een boel mensen achter elkaar zien rennen met de security er achter aan, maar echt vechten heb ik nergens gezien.....Gelukkig!!!
Waarschuw beheerder
*zucht*

moet we weer GVD een jaar wachten op defQon :(

Waarschuw beheerder
donateur
Top feest!!! Top sfeer!!!.... B)

Rush :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
...veel beter dan vorig jaar trouwens (y)

Waarschuw beheerder
jah wat kan je ervan zeggen...

het was weer een onbeschrijvelijk goed feestje!!!

veel beter dan vorig jaar trouwens

niet overdrijven he! vorig jaar wist je niet wat je kreeg dit jaar wel

Waarschuw beheerder
Was zeker een goed feest en geluk gehad met het weer! :D
En ook omdat ik met supergezellige mensen was :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
SUPERRRRR VET!!!

:respect:

Ik was smorgens eigenlijk super brak, omdat ik ook nog eens jarig was die dag, en natuurlijk vrijdagnacht al begonnen was met het vieren daarvan! :P had zelfs voornemens om eerder weg te gaan om voetbal te gaan kijken :$:$

Eenmaal daar om 12 uur, wist ik gelijk al dat ik mooi niet eerder weg ging! Heb de hele dag in Black gestaan, en me zoooo goed vermaakt! :D:D Echt een goed feest! (Y)
Waarschuw beheerder
Nou ik ben eindelijk weer een beetje bijgekomen

We waren er meteen al om 11 uur, met de auto veel beter dan die bussen.

Toen meteen bij Yves gestaan, echte oldschool draaide die, o.a. James Brown is dead, Hit hard en Who is Elvis.

Daarna Bass D & King Matthew, nou was niet echt heel boeiend, oud en nieuwere nummers door elkaar totaal geen opbouw

Rob & MC Joe waren wel weer beter te doen. Slaves to the rave

Toen toch maar een poging gedaan om bij de Hardstyle te gaan staan. Heel even gestaan in Blue, volgens mij tijdens Lady Tom ofzo, nou snel weer weggegaan, was niet zoveel aan.

Beetje rondgelopen, bier gedronken, en zoveel mogelijk in tenten gestaan, want harde lenzen en dat klote zand gaan niet goed samen.

Toen de man van de dag, 16.15 in Black DANO!!! Hij draaide Dano & Liza 'n Eliaz - Starting up, nou toen kon het al niet meer stuk, ook nog Name of the DJ (Buzz Fuzz rmx) en een paar oude Tellurian plaatjes. Heel hard geluid, snel tempo, goed gemixed, TOPPIE!!!

Toen G-Town Madness, was te verwachten dat ze WEER openden met Silence, maargoed ze blijven relaxed.

Waarom moet Outblast nu iedere keer laten horen dat hij trance haat??? Hij verneukt Butterfly VIP gewoon met z'n geouwehoer tussendoor.

Hahaha en toen Wishmaster volgens mij had ie een bananenpak aan ofzo, eerst dacht ik dat ik ze zag vliegen maar het was toch echt zo!!! Zo'n pak wil ik ook

Toen weer even een rondje gelopen, beetje gegeten, kreeg niks naar binnen maargoed. We kwamen erachter dat we nog zeer veel munten over hadden dus ja toen maar weer aan het bier gegaan.

Beetje bij Red rondgehangen tijdens Luna, wel leuk dat de 1-0 werd omgeroepen, en was het opeens 2-0 en meteen daarna 3-1 ja toen snapte ik er niks meer van.

Op tijd weer weggegaan want Akira & Drokz begonnen in Black, hahaha nou wie dacht dat ze Hardcore gingen draaien, mooi niet dus!!! Geweldig openen, met 3 Steps Ahead - Gangster, ook nog In the name of love gedraaid. En op het laatst zo'n oud Rock nummer haha en daarna nog even een tempo sneller!!!

Sfeer op het einde in Black vond ik echt goed, je had genoeg ruimte en alleen de echte terror-liefhebbers waren nog over.

Verder nog veel reacties gehad op m'n fel oranje voetbalshirt met "Holland" op de voor en achterkant, vooral tijdens de wedstrijd En nee niet alleen in de Hardcore tent ze riepen het overal

Daarna liepen we met ze 2-en naar de auto, kwamen we erachter dat de sleutels nog in het kluisje lagen en natuurlijk hadden wij die niet bijgehouden, dus nog een uur lopen wachten op de rest. Toen nog een dikke file op de parkeerplaats, maargoed we hadden nog bier dus was ook niet verkeerd.

Ik vond het een vet feest, maar geef mij toch maar liever 1 stijl muziek en 1 grote zaal op een feest, geeft toch meer sfeer.
Waarschuw beheerder
kwam pas rond 7 uur half 8 aan...vrij laat maar dat mocht de pret niet drukken...kreeg van allerlei onbekenden en bekenden muntjes om dat ze weggingen...vervolgens eigenlijk alleen maar in de black gestaan en vooral het laatste 1,5 uur HELEMAAL LOS gegaan:bounce:
was echt te gruwelijk
Waarschuw beheerder
Ik vind dit soort festivals overdag met mooi weer echt zo ongeveer het mooiste wat er is!

mja me 2, alleen dan niet op t strand
Verder was t wel leuk feestje, prima vermaakt bij de green area :)
Waarschuw beheerder
Waarom moet Outblast nu iedere keer laten horen dat hij trance haat??? Hij verneukt Butterfly VIP gewoon met z'n geouwehoer tussendoor.

ja heb afgelopen maanden iets van 3/4 keer hem horen draaien en hij opent elke keer hetzelfde:s

kan ie niet wat beters bedenken

maar goed verder wel relaxte set

Promo heeft me helemaal verbaast ik d8 hij gaat weer zoals ie bijna alleen nog maar doet rude awakeningstyle draaien maar nee hoor gewoon ze eigen ouwe plaatjes en verder ook allemaal relaxet nummertjes

nosferatu vs endymion - stay focused draaide hij nog:D gaal heftig nummertje:d

en drokz en akira:d vette set ook nog veel nummertjes van darkcore 666 gehoord:D

echt vet feest in de techno en hardcore heel goed vermaakt

alleen mogen ze volgend jaar toch wel een oldschool/early rave en een hardcoretent doen
Waarschuw beheerder
voor mij was dit een geweldig feest :bounce:

Vooral omdat ik met gezellige mensen was (L)

Waarschuw beheerder
super feest was echt gezellig

Waarschuw beheerder
outblast had aardig de beuk erin :jaja:
eergister echt genoten... top feest (Y)
alleen al dat zand :S:9

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil niet horen dat het leuk was :@
Ik moest werken.
Waarschuw beheerder
Heb me prima vermaakt! (y)

En half 12 gewoon lekker thuis. Dat is echt relaxed van die dagfeesten. Ben je niet de hele zondag naar de klote!

k sprak dus gisteren een paar mensen die na 1 a 2 uur weer zijn weggegaan vanwege de sfeer en de vechtpartijen

Ik zie echt NOOIT vechtpartijen. Hoorde wel wat van kleine schermutselingen, maar heb niks gezien. Ook niks van een rotsfeer gemerkt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was weer super, had veel regen verw8, maar gelukkig alleen in het begin een buitje gehad..
Sfeer was wel relaxed, één rel gezien bij BLACK, paar van die zielig "super" gabbers..

Voor de rest was het weer HELEMAAL TOP! (y)

Waarschuw beheerder
[img]http://mrviper.student.utwente.nl/bikini2990/photos/2004-06-19/images/20040619135722.jpg[/img]

Rara wie ben ik op deze foto o:)
Waarschuw beheerder
Ik vond DEFQON1 ook echt helemaal top! Supergezellig en Cosmic Gate was helemaal super in de orange tent!

Waarschuw beheerder
Orange :gaap:

;P
Waarschuw beheerder
twas een super feest...en die mensen die zielig tijdens het feest thuis zitten te hopen op slecht weer hebben mooi pech gehad!!!...twas kankerlekker weer..en geen kutsfeer...

ghehehe..lekker puh...
Waarschuw beheerder
super gezellig feest! lekker feesten in't zonnetje, kan niet beter!! :D:D
Waarschuw beheerder
De meeste mensen hadden het niet een door dat er verschillende rellen geweest zijn, omdat iedereen onwijs ver was of in stampeland stond, net als ik.... alleen 1 rel gezien....

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een heerlijk SUPER feest!!! :respect: :D

Lekker weer B), leuke mensen :yes:
en vooral leuke muziek!! :bounce:

Helaas Charly Lownoise net gemist, maar Lars Tindy maakte dat helemaal goed!! :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rellen heb je overal maar hetb word vaak zo overdreven!! Ik heb nu ook wel knokken gezien maar heb niks aan de sfeer gemerkt hoor die was gewoon top!
Waarschuw beheerder
donateur
DefQon 1 was echt uuuuubervet!
Wat een te gek feest zeg, wat een relaxed weer, wat een goeie muziek, wat een goeie sfeer en wat een mooie vrouwen zeg!!!:O :respect:

Dit was echt een heeeeel erg goed feestje, enige minpuntje was dat er zo weinig WC's waren, maar voor de rest, topfeestje!!:yes:

:respect: voor Q-Dance!!:)

Waarschuw beheerder
In 1 woord: MEGA!!!!!
Waarschuw beheerder
ik was denk ik 1 van de eerste mensen die binnen binnen waren. In de black tent draaide ze toen nog en eens muziek (btje raar). Toen maar naar Beholder & Balistic in de blue gegaan die trouwens gelijk knalluh waren.
Voor de rest veel in black gestaan met Rob&MC Joe ( 1 van de btre).
1 rel partij gezien in blue, naar mijn zeggen waren het amsterdam hooligans wat ze ook luid aan het zingen waren. Klommen gwn over de bar pakte drinken enzo sloegen iedereen die in de weg stond en die ene uitsmijter heb het ook wel geweten, met een riem een paar flinke klappuh gehad. Weer was over heel de dag echt super!! Red stage vond ik idd niet zo heel erg groot door die vip stage werd het een btje een afgebalend gebied. geluid was overal echt prima!! Vuur werk op het laatst was ook wel rlx.
Ik weet niet of ik de enigste was maar wat stond er toch een rij bussen op het laatst. dacht eerst dat het gwn lantaarnpalen waren maar na een half uur lopen kwam ik eindelijk me bus tegen.
Kort samengevat een knetter gek feest en volgend jaar zkr te weten weer.
op naar H4L!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me ook zekers goed vermaakt!
Het was beter dan ik gehoopt had, en het weer was ook zeer oke! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Het was gaaf, maar niet gaver dan vorig jaar vond ik! Het komt er heel dichtbij, maar niks negatiefs over het feest zelf!
De mensen :/ => vechten bij Black :S en verder gezellig!
Jammer dat het weer niet optimaal was...

Mijn verslag hier
Waarschuw beheerder
Ik vond het een GESLAAGD feest!!!

Er werd over het algemeen goed gedraaid, heb voornamelijk linksvooraan gestaan bij de red. Geluid was lekker hard, mooi plekie om te dansen bij dat boompje :P. En zelfs Dana draaide lekker.

Bij black ffies geweest maar newstyle is niet mijn style. Op het eind talentroom was wel vet, early hardcore (de enige goede hardcore) :yes:

Verders lekker weer, helemaal top!
Heb zelf geen vechten gezien, wel wat rennende gasten, majah daar ken ik me niet aan storen.
Aankleding, lichten enzow was ook goed!
Al met al zeer geslaagd, vond het vetter dan vorig jaar.

En nu morgen lekker op vakantie naar Alanya! hahaha
Latersssssssss en tot volgend jaar :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet of ik de enigste was maar wat stond er toch een rij bussen op het laatst. dacht eerst dat het gwn lantaarnpalen waren maar na een half uur lopen kwam ik eindelijk me bus tegen

me too, bleek dus dat er nog veeeeel meer bussen stonden
Artiest {SHOWLIST artist 65127, 21061}
Waarschuw beheerder
Dj Rush was et best! superharde Techno!!! Ik had persoonlijk wel verwacht dat er meer Bass was in de purple.... Helaas.... en de Black was echt suppeeeeerrrrrr (Y)

Waarschuw beheerder
Was echt een super feest!!!!! Weer, sfeer, dj's, geluid SUPERRRR!!!! Idd wel jammer dat de bussen niet op elkaar aangesloten stonden...
Waarschuw beheerder
Ik vond het een mega feest en heb het super naar mijn zin gehad. Ik vond dat ze bij Blue het beste draaide
Inderdaad draaide Dana niet zo.Normaal is ze ook een van mijn favoriete. Luna draaide wel vet. De laatste twee uur hebben we bij blue gestaan en dat was echt vet. De Alpa twins draaide het laatste uur. Heb niet veel vechten gezien. En het weer vond ik echt super want ik had verwacht dat we de halve dag in de regen zouden staan.

Waarschuw beheerder
het was echt SUPER!!!:yes: prima vermaakt de hele dag. weer viel echt reuze mee! had ik absoluut niet verwacht! volgend jaar absoluut weer! :D:D

Waarschuw beheerder
echt een dik feest !! ik heb me zeker goed vermaakt..het weertje viel zeker mee, alleen 's avonds werd het wel koud

volgend jaar zeker weer !! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gruwelijk goed!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zanderig :bah:

Maar goed...was toch aan het werk :P
Enne er werd wel goed gedraaid !

Waarschuw beheerder
SUPER VET!

Gruwelijk, Meesterlijk

en pangaar:P
Waarschuw beheerder
ik vondt het wel goed :) op zich wel jammer dat het op zo'n strand ding was. dat kut zand dat sleep je nog de hele dag mee :| en dat systeem met die muntjes was kut.. de rijen bij die muntjeskassa waren me veel te lang.. en ik kon gvd nergens pinnen :fury: die eerste tent (dat was black geloof ik) die draaide wel relaxt.. de rest vondt ik niet zo veel aan.. en ze moeten maar eens mensen gaan inhuren die af en toe de vloeren in die tenten eens schoonvegen.. ik ben gvd 4 keer bijna op m'n bek gegaan door al die kut cola flesjes en bier bekers :|

Waarschuw beheerder
Ik vond het een SUPER feest me eerste grote feest ik heb echt staan genieten daar. Echt ik ben helemaal LOS gegaan :bounce: LUNA RULEERDE OP RED!!! :P Volgend jaar weer!!
Waarschuw beheerder
Prachtig die reactie van edwin19.

Het systeem van muntjes was kut :S, is dit je eerste feestje misschien met geld betalen wordt helemaal een rotzooi. En als je verder keek dan je neus lang is zag je dat er meerdere munten balies waren waar het altijd rustig is geweest.

Een keer was het echt super mooi, er was een plek waar je food muntjes kon halen.
Dan was zegmaar een vierkant blok met aan twee kanten muntjes kon halen. ( kant van de eettentjes en kant van de red stage ) Aan de kant van de red stage stond constant een hele rij, en aan de kant van de red stage ( wat 3 meter lopen was ) stonden 3 mensen :S Ik ben maar even wat mensen gaan wijzen op het feit dat er 3 meter verder nog een rustige balie was.

Muziek uit, lichten aan en iedereen de tent uit. Er gaat even een veegploeg 5 minuutjes de zaal leegvegen. ( Dat gaat werken m'n jong ;) )

Kheb een wereldfeest gehad trouwens, lekker veel rondgelopen in elke tent was er we wat goeds aan de gang op ieder moment. (y) Ze hebben het weer voor elkaar.
Waarschuw beheerder
Mister ?? Dat heb ik dus idd ook gezien, kreeg ng beuk in me rug, omdat ik bij de bar stond!!
Echt heel triest!!!!!
Waarschuw beheerder
Gewoon een vet feestje :yes:

Niet zo vet als vorig jaar op de 1 of andere manier.. vorig jaar meer echte tot-in-het-bloed-liefhebbers volgens mij.. dit jaar her en der meelopers.. en die relschoppers; uitlachen die gasten.. zijn mijn serieuze aandacht echt niet waard..stelletje triestelingen.. weer was toppie..muziek toppie.. mooie vrouwen toppie.. al met al; Toppie feestje (y)
Waarschuw beheerder
Deze editie was cker net zo goed als vorig jaar! misschien zelfs beter! Heb me zeer goed vermaakt, in diverse area's. Goed feest! :D

Waarschuw beheerder
ik vond defqon een super feest!!!!!:-) volgend jaar zeker weten weer.......
Waarschuw beheerder
echt een super feest!!! en wat was het heerlijk weer :)
mooi de hele dag bij de main gestaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me zeker goed vermaakt tot half 8 ongeveer.. Wij stonden lekker in het zonnetje bij de main toen opeens DJ Rush kwam... :bah: Snap nog steeds niet waarom ze die dj daar neer hebben gezet tussen de hardstyle dj's, maar goed :S
Daarna zijn we maar verplaatst naar de hardstyle tent, waar het geluid superslecht stond :/ jammer dat het zo fris was buiten, anders waren we wel weer terug gegaan naar de main.

De leukste tent vond ik nog de hardcore tent :yes: Daar draaiden ze super en het geluid stond ook lekker hard.. maar hoorde dat er aardig wat rellen waren, dus ben daar later maar niet meer heen gegaan.

Jammer dat de sfeer zo kut was de laatste paar uur.. daardoor zijn wij ook een uur eerder naar huis gegaan :( Maar al met al heb ik me prima vermaakt :) Het weer was in ieder geval goed (y)

Waarschuw beheerder
donateur
het was een super vet feest!

Uitstekend vermaakt in de Black en bij de main!!
Waarschuw beheerder
donateur
alleen mogen ze volgend jaar toch wel een oldschool/early rave en een hardcoretent doen

Mee eens! (y) :yes:
Waarschuw beheerder
Ik snap wel wat DJ Rush op de main deed. Ze wilde al dat hardstyle volk ook is laten horen wat nou echt knallen is :p
Waarschuw beheerder
Francois wat draaide je toch weer een set :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
superfeessie (Y):yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ze wilde al dat hardstyle volk ook is laten horen wat nou echt knallen is :P

:/ :no:

Waarschuw beheerder
ik denk dat Qazaa gelijk heeft!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat niet teveel mensen dat vinden ;)

Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest zeg, volgend jaar zekers weer erheen. Inderdaad geweldig hoe pavo opkwam, al die handjes :respect:
Waarschuw beheerder
MEGA MEGA MEGA vettjes iid top weer:D:D:D
Black en de MAIN op en top gruwlijk vet!;d
lekker uit mn plaatjuh!!!!!!

Waarschuw beheerder
Rage Rage en nog is Rage

100% vetter als vorig jaar

:respect: Dj Rush :respect:

:respect:Drokz Vs Akira :respect:

Waarschuw beheerder
in 1 woord geweldig
wie heeft er allemaal foto's gemaakt eigenlijk ??
Waarschuw beheerder
pff gruwelijk feestje hoor mann mann :D toppie
Waarschuw beheerder
:respect: !!!SUPER!!! :respect:

Waarschuw beheerder
jaaaaa ik vond het echt een super feestje!!
heb me overal goed vermaakt! Ben super uit mijn dak gegaan!
Waarschuw beheerder
donateur
en ze moeten maar eens mensen gaan inhuren die af en toe de vloeren in die tenten eens schoonvegen

whehehehehe, zie je het al voor je??......... mission impossible zou ik zeggen

Waarschuw beheerder
Dweilpauzes denk, net als in Thialf :P

Waarschuw beheerder
Nou hier staan nog wat pics

bikini2990.net
Waarschuw beheerder
www.bikini2990.net

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
defqon was een geweldig FEEST
heb me best vermaakt!
volgend jaar ben ik er zekers weer.........

Waarschuw beheerder
mee eens :D
Waarschuw beheerder
was zekers een gaaf feest volgend jaar zekers weer
en zondag bloemedaal beter
Waarschuw beheerder
Was echt weer een gezellig feestje.
Anders dan vorig jaar maar wel ongeveer even goed..

Tot volgend jaar weer :D
Waarschuw beheerder
Zwaar top feessie >Red stage met de gekste en zwaar freaky wijffies :D [vooral die uit den haag... (6)] Black ben ik toch het meest geweest. weinig plek? ...maar dan maak je toch plek? :D

:respect : Djax.. En Darkraver was echt de gekste die avond in yellow!! hakken en beentjes in de lucht hahaha

minpunt was dat ik marathon moest lopen om met de Laatste! bus weer terug te gaan en zondag leek ik wel een ouwe opa met rugpijn en spierpijn die ik had..In ieder geval Tot Decibel!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was echt super!!!
Waarschuw beheerder
LIVE sets zijn echt bruuuuut!!

heb ze nu eindelijk allemaal....

technoboy
dana
pila
pavo
rush
luna
beholder
don diablo
Waarschuw beheerder
ja man VeTtE Shit DEFqon ONe nr 1!!
Waarschuw beheerder
2 Woubbuhh: Waar heb je die vandaan gehaald als ik vragen mag???????????
Waarschuw beheerder
livesets zijn echt bruuuuut!!

heb ze nou echt allemaal

*luna
*pila
*dana
*behlder
*technoboy
*pavo
*rush
*igor
*kiama
*nick lunn
*cosmic gate <=== :/
*don diablo

heb ze via een ftp...maar mocht ze niet doorpasen van hem :(

Waarschuw beheerder
donateur
DEFQON was egt te vet !!!!! :respect:
Vooral Outblast :respect:
En black was (Y)..
Volgend jaar zkrs weer :)
Waarschuw beheerder
DefQon was ewel te vet en idd Outblast draaide dik hard En de Black Area was ewel de vetste stand van lls daar!!!elke Hardcore dj draaide goed man.
Wat een feest :D:D:D:D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond het vorig jaar vetter, maar ook nu weer was het een superfeessie :D :bounce:
was weer eens zwaar van de kaart :P
Waarschuw beheerder
en idd Outblast draaide dik hard

Outblast draaide zoals ie elke keer doet en ook nog eens dezelfde platen:S
Waarschuw beheerder
donateur
Outblast boeit niet.........

Waarschuw beheerder
Was weer goed te doen (Y)
Waarschuw beheerder
:respect: The Prophet :respect:
:respect: Zany :respect:
:respect: Technoboy :respect:
:respect: Pavo :respect:
:respect: Gizmo :respect:
:respect: Isaac :respect:
Waarschuw beheerder
:respect: Showtek :respect:
:respect: Davide Sonar & Julian dj :respect:
:respect: Luna :respect:
:respect: Bass-d & King Matthew :respect:

Waarschuw beheerder
Zeker dat ik ut dit jaar minder vond dan vorig jaar... Jammer van de indeling, en het weer zat ook niet echt mee, maarja ut was wel gezellie ;)
Waarschuw beheerder
wie heb nog meer minister Joritsma gezien met dr chago vette kop op defqon
Waarschuw beheerder
donateur
Niet gezien......heb wel die dochter van Patty Brard gezien, as always
Waarschuw beheerder
ja die zie je overal maar ja de minister is wel fa2 je zag iedereen gek doen voor dr neus ze liep met nog een hooge piet gasten pillen naar dr gooien De Jeugd Van TegenWoordig
Waarschuw beheerder
heb wel die dochter van Patty Brard gezien,

ja die stond zwaar uit haar naad ja:s

wat een lelijk wijf is dat zeg

echt een arrogante snol
Waarschuw beheerder
gelukkig niet :bah:

maar ik heb 't naar m'n zin gehad :D
Waarschuw beheerder
had die Pricsilla Brard of zow iets.. een piercing boven dr lip?!...

Waarschuw beheerder
Was een goed feestje........ heb nu de live sets op cd tralala
Waarschuw beheerder
pfffffff zielige mensen weer die meteen hun mening over iemand klaar hebben :S Pris is een hele lieve meid geen arrogantie bij, maar ja de mensen kennen haar gelukkig :gaap:
Waarschuw beheerder
Defqon RULED!!!!!

En voor de mensen die over andere mensen (die ze niet kennen) lullen: Get a life! Of zoek een hobby!

En dat geld niet alleen over dat gesprek over die Priscilla, maar voor iedereen die over iemand anders lult en niet eens de moeite neemt om iemand te leren kennen!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Schñjoep vooral jij :S wat een zielig ventje ben jij zeg.

Waarschuw beheerder
donateur
ehhmmm.. leuke foto's maar ehmmm....

ben ik de enige die nu voor het eerst die mainstage ziet??? :$:$:$:$:$:$:$:$
Waarschuw beheerder
donateur
*Ireen* -> was er een mainstage dan? O:)

zegt genoeg lijkt mij :P
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
en ze moeten maar eens mensen gaan inhuren die af en toe de vloeren in die tenten eens schoonvegen

:S gooi je spulle dan ook in de prullebak als je er zo'n hekel aan heb

Waarschuw beheerder
(Y) :D
Waarschuw beheerder
Defqon was een top feestje!
Parkeren was goed geregeld, waren zo op het terrein. Betaal ik graag 8 euro voor. Kaartcontrole en fouilleren ging soepel. Meteen een timetabletje erbij. Prima. Lockers (volgende keer nog iets meer misschien). En erna ff het terein uit checken. Iedereen gaat natuurlijk bij het eerste beste bonnenloket wat ie ziet staan, met als gevolg een stevig rij. Wij liepen 30 meter door en hadden binnen 10 seconden. Wederom prima geregeld.

Even naar de red gelopen en daar uit ons dak staan gaan op Don Diablo, die wel kon waarderen dat er toch nog een mannetje of 20 voor iets anders kwamen dan alleen lomp stampen.

Erna, de groene tent in. Jan Liefhebber. Man man wat draaide hij goed! Jammer dat de muziek 2x uitviel, maar dat mocht de pret niet drukken. De indrukwekkende technotunnel was geen doorloop meer, had een bar, had lasers en had goed geluid. Na een hele tijd in green te hebben gestaan kwam de sfeer er steeds beter in. Uiteindelijk aanbeland bij Thomas Krome. Hij begon in een keer flink te beuqen, dit klopte niet echt in de lijn van de dag en schakelde al snel een tandje terug, waardoor het een erg relaxed setje werd. Langzaam aan werd er steeds harder gedraaid in de green. Ik heb me heerlijk vermaakt. Vooral Umek draaide een meesterlijke set en ook Miss Djax begon in het eerste deel heel sterk, maar zakte erna een beetje in. Inmiddels had ik al veel te veel bier gedronken en ben ik vertrokken uit de techno om wat rustigers op te zoeken. Ik kwam uit bij de Q-beach area waar ik het laatste uurtje, onder het genot van een laser aan de overkant van het water, vuurwerk, een lekkere cocktail, leuke mensen en lekkere muziek het laatste uurtje van defqon heb uitgehoused. Voor mij een prima feest!

Werkzaam bij B12entertainment
Waarschuw beheerder
YO! DefQon .......respect!! Superfeest, B12 Represent!!!
Mzzl sTyLiE
Waarschuw beheerder
tip voor volgend jaar---->ZET MEER KLUISJES NEER!!
:@:@

maar de black was ckkr rllx:respect::D:D:D
:bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
DEQON! :respect:
lekker Qnallen was t weer...
heerlijk weer :9 zat gelukkig mee :D

volgend jaar mayb weer :)

Waarschuw beheerder
Jammer datz e de looppaden niet wat schoner gehouden hebben, datz and was echt zwaar, maja daar kiezen we voor......... Verder hebbik me zeeeer geergerdt (D/T wat issut:s) aan de veel jonge meisjes die er rond liepen!!! Ook heb ik me de ogen uitgekeken datz e wel grote bek hadden, maar dansen en dan echt :bounce: ho maar!! Dr waren dr alleen een paar in de Black die ik dat echt heb zien doen, zielig hoor.hier ene grote bek en daar niet eens laten zien wat je hier allemaal beweert, achja tis blijkbaar stoer tegenwoordig om er gewoon geweest te zijn en alleen maar gekeken te hebben... De mannen waren overigens (Y) kheb me prima met jullie dansjes vermaakt!! En nog ene tip voor q-dance,maak de RED volgend jaar ma wat groter want iedereen staat dr bij de afsluiting.die overigens echt meer dan TOP was!!! Cijffer voor ut feesie...(ja ben leerares:p) uhm een 8:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Defqon was helemaal geweldig hoor mensen! Ik vond vooral echt superz:
*Dj Zany
*Showtek
*Dj Luna
*Technoboy

Volgend jaar maar weer...want er hing een hele leuke sfeer en de mensen waren ook super mooi om te zien (Y)! Ook de kluisjes waren een handig initiatief...nee echt helemaal top (Y)!
Waarschuw beheerder
Ik was er jammer genoeg niet bij :/
Hoe draaide Rush en Miss Djax?

Geen tijd om alle reacties door te lezen ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Qnallen

:s:s:s......... jaja, ze zijn er nog meer als ik dacht
Waarschuw beheerder
Echt superfeest! En het weer was ook een toppertje :)

Heb btw wel een vechtpartij gezien dat was wel minder
Waarschuw beheerder
Het viel mij tegen. Vond het vorig jaar veel en veel leuker. Toen had ik het echt naar me zin gehad. Nu lang niet zo. De indeling van het feest was vorig jaar ook veel beter.
Waarschuw beheerder
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Glenn Wilson was?

Waarschuw beheerder
Die was er helaas niet! :/

Altijd hetzelfde met die Glenn :no:
Waarschuw beheerder
Dat ga je niet menen... :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het een super feest net als vorig jaar :yes:.
ik ga volgend jaar ook cker weer heen.
ik heb me prima vermaakt en mooi staan te :bounce: ;)
Waarschuw beheerder
ik vond het echt geweldig!! echt masterlijk beetje jammer van topstuivend zand en zand in mn schoenen enzo maar kon cker de pret niet drukken!!
echt bizar! (Y)

Waarschuw beheerder
Het was een top feest. Heb me er erg goed vermaakt. Volgend jaar ckers weer van de partij :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DefQon1 was weeR een zEEr veHt feesTje... flInk stuiTere:bounc: dAar in De RegE/biJ de MaiN/schitterend end\\____
giNg ok ecHtwEl lekKeRrrr daAr in de BlaCk!!!?!?!?!! zAt er toCh wEl durhiNne, nA dIe FeLle aFluiTing>>>:vaag: ghehhehgeGEMERTghehehhe
Waarschuw beheerder
Defqon was helemaal de BOM!!!Volgend jaar zeker weer..
Waarschuw beheerder
ik vond t een geslaagd feesie echt helemaal los gegaan in de blue en de black 10 min bij de mainstage geweest maar heel snel weer weg gegaan die gore stof wolk die daar hing was niet normaal ik had er godverdomme 2 dagen last van in me strot ok goed dat was niet alleen bij de main zo maar toch wel t ergste maar echt een top setje van the wishmaster / the prohet naja ik ken ze eigenlijk wel bijna allenmaal op gaan noemen ik vond ze allenmaal wel (Y) veel leuke mensen ontmoet 1 ruzie gezien bij de black rechts vooraan :vaag: maar toen lekker de ruimte binnen om te :bounce: :d het was erg mooi opgebouwd ja thema was ook wel gaaf vond ik dan
alleen erg jammer dat t zo heel druk was in de black tent en dat van die kk flessies in de blauwe zoals al eerder werd gezegd
maar ik heb een PRIMA DAGGIE GEHAD Q-dance hij was weer heerljjk :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het echt een gaar feest,
-geluid was echt zwaar klote! Het stond wel hard maar ik miste de bass... q-dance had de week ervoor naar MOKUM MADNESS moeten komen. Dat was geluid zoals het op een feest hoort te zijn HARD EN ZUIVER!. De platen keuze was wel goed daar is niets fouts op aan te merken.
Tja en de vechtpartijen hadden niet voorkomen kunnen worden maar wat wil je dan ook als WWS (world wide stakkers) de beveiliging doen.. Q-dance neem gewoon bij volgende feesten een echt beveiliginsbedrijf en niet van die zogenaamde stoere anabole slikkers die het leuk vinden om een ruzie/gevecht uit te lokken

Waarschuw beheerder
Master Party!!!!!

Blue en Red waren geweldig....

Respect voor Alpha Twins lekker afsluiter...

Showtek is gwoon great...
Waarschuw beheerder
maar ik miste de bass

:s waar ben jij geweest dan?

in de black en vooral in de techno was een vette bass

in de techno voelde je die hele bass van onderuit je lichaam man

alleen in Blue (niet bij yellow/red/orange/purple geweest) vond ik het geluid wat minder daar idd weinig bass
maar ja das hardstyle he dan heb je dat:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
defqon was super...heb me echt super vermaakt :D
black was ook super goed...:!)
Waarschuw beheerder
In black heb ik op bijna alle punten in de tent gestaan.. er was wel bass alleen hoorde je die buiten pas en niet als je binnen stond. Mogelijk omdat ik nog steeds een gehoor beschadiging heb dan misschien van MOKUM MADNESS...
Bij techno vond ik het ook tegenvallen... Daar kon ook nog veel meer bass bij. maargoed zo heeft ieder zijn smaak.

Waarschuw beheerder
ik vond blue juist megavet!

defqon was masterlijk.nl :bounce: beste feest van het jaar! ( tot nu toe )

maar ik denk dat resurreqtion ook heel vet gaat worden!

Waarschuw beheerder
Ik heb er maar twee woorden voor Louwe Shit!!!

Het was vet feest (en lekker gratis drank en pissen!!) Rush :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
super mooi feessie (y):respect: heb me echt op en top vermaakt :D :bounce:
Black was echt (y) !! het geluid was alleen heel hard, heb nu nog last van me oren :S
maar voor de rest (y) :respect:
Waarschuw beheerder
het was kei gaaf.... het was cker master.... vet hoor cker wel... next year weer... vorig jaar was ook al vet dit jaar net zo.. black was cker hard ben het met je eens bonita... ondanks dat was het een geslaagde party....

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe laat begint t eigenlijk? ik heb gisteren nog met veel moeite een kaartje kunnen scoren dus ik wil niks missen he?

Waarschuw beheerder
SUPERRRRRRRRRRRRR VET!!!
ik wil terug! :yes:
Waarschuw beheerder
kon k de tijd maar terug spoele !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe laat begint t eigenlijk? ik heb gisteren nog met veel moeite een kaartje kunnen scoren dus ik wil niks missen he?

misschien als je nog snel gaat ken je nog wat restjes muziek opvangen die zijn blijven hangen :[

Waarschuw beheerder
defqon was echt wel een super vet feesje ga er elk jaar heen en et word steeds beter!!!
heb nu alweer zin in volgend jaar :yes::D:D
Waarschuw beheerder
donateur
het was echt rete gaaf niet normaal vele mensen zeggen dat sensation beter is maar ik vind defqon echt een super vet feest dus de kaartjes voor volgend jaar mogen ze nu al in de verkoop douwen al moet ik er 100 euro voor vragen en dat van de meiden die ene gore plee hadden ja op sensation had je daar plas tuitjes voor mischien is dat wat voor de volgende keer:P

Waarschuw beheerder
Hoe kun je een feest als sensation uberhoubt nou vergelijken met defqon 1 :/

Waarschuw beheerder
Mwah vorig jaar was eerste keer, dus nieuw en speciaal. Dit jaar weinig vernieuwends gezien, maar was wel leuk feest :bier:
Waarschuw beheerder
leuk, maar waar zijn al die andere foto's, iemand een idee hoe de site heet van almereparty crew of zoiets???? :/
Waarschuw beheerder
heb wel die dochter van Patty Brard gezien,

ja die stond zwaar uit haar naad ja

wat een lelijk wijf is dat zeg

echt een arrogante snol

houd lekker je bek dan want je kent er geen eens en als iemand niet arrogant is, is pris het wel
dus houd lekker je tering smoel dicht
Waarschuw beheerder
Erg leuk feestje! Volgende keer weer!

Waarschuw beheerder
Activator >>>>> www.almererulez.nl <<<<<

mzzlss

Waarschuw beheerder
http://www.almererulez.nl/uitgaan.php?p=partypics&partyID=237

701 fotootjes... have fun
Waarschuw beheerder
het was weer een fucking meesterlijk feest!!!:respect:

Waarschuw beheerder
weet iemand welke site's er foto's gemaakt?
ik wil namelijk ff checken of ik echt zo :vaag: was als ze zeiden:D

Waarschuw beheerder
donateur
Was een geslaagd feest.. Aleen vorig jaar was het beter.. Maar heb me weer goed vermaakt:Bounce:
Waarschuw beheerder
Het was zo goed dat hij nu pas bij de tijd is om te reageren :vaag:

Waarschuw beheerder
was zeker een geslaagd feest het weer zat mee alleen jammer dat nederland verloren had voor de rest had ik me prima vermaakt

Waarschuw beheerder
Het was zo goed dat hij nu pas bij de tijd is om te reageren

:vaag: