Was een keer in Noordwijk stappen aantal jaartjes geleden, waren we een kroeg in geweest en toen we eruit gingen had ik die stakker al fooi gegeven, later kwamen we nog een keer terug en toen ik voor de 2e keer naar buiten liep gaf ik geen fooi! Kreeg me toen een klap voor me kop!! Teringlijer, ik helemaal door t lint, en wie kreeg er weer gezeik met de politie,, preciessss ik, vuile hufters
In amsterdam viel het me op dat de uitsmijters helemaal geen fooi meer accepteren (of mogen aannemen). had toen een te gekke avond gehad in de mazzo en dan ben ik meestal ook wel geneigd om een fooi te geven als de security gewoon normaal beleefd is. maar dat was vergeefs dus. ze wilden het niet aannemen. denk dat de clubs door beginnen te krijgen dat het slecht voor hun imago is met van die grijpgrage handjes bij de deur 
hangt een beetje van m'n bui af...en of ik het naar m'n zin en gehad.. en ik moet natuurlijk ook nog wel wat kleingeld in m'n zak hebben
Haha paar jaar geleden naar Blankebergen belgië geweest.. daar kreeg je gewoon een trap na als je niet genoeg fooi gaf
Haha paar jaar geleden naar Blankebergen belgië geweest.. daar kreeg je gewoon een trap na als je niet genoeg fooi gaf
laatste aanpassing
ja blankenberge was voor mij (10 jaar geleden dat ik er was) ook wel het grote voorbeeld waar het toe kan leiden als uitsmijters het vanzelfsprekend beginnen te vinden dat ze fooi krijgen. sindsdien had ik er ook geen gewoonte meer van gemaakt.
ps heb je daar ook nog de rijkswacht bewonderd. ongelooflijk die retro look van hun naar de jaren 40
ps heb je daar ook nog de rijkswacht bewonderd. ongelooflijk die retro look van hun naar de jaren 40
Was laatst een keer in de Big Ben in Rotterdam, daar zijn die uitsmijters ook niet dat je zegt normaal bezig, ik pakte me portomonee en had behoorlijk veel kleingeld, (1cent,2,5 etc) wat denk je, dat 10 cent genoeg was? NEE, ik werd gewoon voor lul gezet omdat ik al me klein geld DWINGEND af moest geven bij het bijzijn van me kameraden?
En wou al weg lopen maar werd gewoon door brede gasten tegen gehouden, eerst betalen zeiden ze.....
EN DIT NOEMEN ZE NORMAAL?
En wou al weg lopen maar werd gewoon door brede gasten tegen gehouden, eerst betalen zeiden ze.....
EN DIT NOEMEN ZE NORMAAL?
In discotheken waar ik vaak kom geef ik 5 euro fooi
In discotheken waar ik bijna nooit kom geef ik niets
In discotheken waar ik bijna nooit kom geef ik niets
Flikker es op ik ga hun geen fooi geven!
als ik fooi geef is het aan het barpersoneel maar echt niet aan zo'n aap die zich een beetje staat te vervelen bij de deur!
en al helemaal niet als ie zo met zijn handen klaar staat.
ze krijgen al genoeg betaalt en anders moeten ze maar meedoen in de fooipot van de rest van de kroeg/discotheek
als ik fooi geef is het aan het barpersoneel maar echt niet aan zo'n aap die zich een beetje staat te vervelen bij de deur!
en al helemaal niet als ie zo met zijn handen klaar staat.
ze krijgen al genoeg betaalt en anders moeten ze maar meedoen in de fooipot van de rest van de kroeg/discotheek
tja ligt er maar net aan
dr is een kroeg bij mij in de buurt, daar staat een portier en die heeft een paar jaar geleden voorkomen dat ik werd neergeschoten,
ja hij krijgt dan wel altijd een tientje van me
(ookal blijft het onbetaalbaar)
maar soms krijg ik het gevoel dat de portier juist de agresiefste in de tent is en dat je juist voor hen op moet passen, ja dan gun ik ze die euro niet.
dr is een kroeg bij mij in de buurt, daar staat een portier en die heeft een paar jaar geleden voorkomen dat ik werd neergeschoten,
ja hij krijgt dan wel altijd een tientje van me
(ookal blijft het onbetaalbaar)
maar soms krijg ik het gevoel dat de portier juist de agresiefste in de tent is en dat je juist voor hen op moet passen, ja dan gun ik ze die euro niet.
Als ik nog wat geld over heb geef ik wel wat..
En dan zeg ik altijd: tis niet veel maar komt uit een goed hart ofzo..
En als ik niks meer heb zeg ik dat gewoon en bedank ik ze alsnog voor de goede zorgen.
Nooit problemen met die gasten en ze zijn tegen mij altijd netjes en beleefd dus waarom zou ik t niet doen
En dan zeg ik altijd: tis niet veel maar komt uit een goed hart ofzo..
En als ik niks meer heb zeg ik dat gewoon en bedank ik ze alsnog voor de goede zorgen.
Nooit problemen met die gasten en ze zijn tegen mij altijd netjes en beleefd dus waarom zou ik t niet doen
Die lui die zo staan te bedelen vind ik echt triest.. T zijn toch geen zwervers, maar goedbetaalde mensen?? En dan nog vaak boos kijken als je langs loopt ook... 
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt.
Wat doen jullie altijd geven jullie geld of lopen jullie door?
Ik geef meestal wat klein geld maar wel aan de persoon die niet met zijn handje zo staat te schudde van kom maar op met dat geld.
Wat doen jullie altijd geven jullie geld of lopen jullie door?
Ik geef meestal wat klein geld maar wel aan de persoon die niet met zijn handje zo staat te schudde van kom maar op met dat geld.
Ik vind dat ieder voor zich dat moet bepalen.
Ik verbaas er wel eens over dat je raar wordt aangekeken als je niet doet.
Ik doe het eigenlijk nooit meer...alles is al zo duur.
(1cent,2,5 etc) wat denk je, dat 10 cent genoeg was?
==========================================================
Hoe triest ben je dan als je wel 10 cent kunt missen voor een persoon die voor jou en andermans veiligheid staat!
Geef zelf altijd een goede fooi als we weg zijn en een goede avond gehad hebben, wat maakt die paar Euro's extra nu uit.
==========================================================
Hoe triest ben je dan als je wel 10 cent kunt missen voor een persoon die voor jou en andermans veiligheid staat!
Geef zelf altijd een goede fooi als we weg zijn en een goede avond gehad hebben, wat maakt die paar Euro's extra nu uit.

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)