Partyflock

Forumonderwerp · 685763

Ik denk dat iedereen dit wel opvalt.

Wat doen jullie altijd geven jullie geld of lopen jullie door?

Ik geef meestal wat klein geld maar wel aan de persoon die niet met zijn handje zo staat te schudde van kom maar op met dat geld.
Was een keer in Noordwijk stappen aantal jaartjes geleden, waren we een kroeg in geweest en toen we eruit gingen had ik die stakker al fooi gegeven, later kwamen we nog een keer terug en toen ik voor de 2e keer naar buiten liep gaf ik geen fooi! Kreeg me toen een klap voor me kop!! Teringlijer, ik helemaal door t lint, en wie kreeg er weer gezeik met de politie,, preciessss ik, vuile hufters
haha een vriend van me geeft de uitsmijter altijd voor de gein een hand als ze hun handje uitsteken :P
Volgens mij lullen de meesten gewoon die zeggen dat ze nooit nix geven :yes:

Probeer dat maar es... bvb in Tropicana ;-)

Zit misschien wat in Kleine Panic...

Maar ik geef niks als ze er zo bijstaan van: Geef mij wat! Of ik doe je wat!

En als het gewoon normale lui zijn, wil ik best wat kleingeld geven...
In amsterdam viel het me op dat de uitsmijters helemaal geen fooi meer accepteren (of mogen aannemen). had toen een te gekke avond gehad in de mazzo en dan ben ik meestal ook wel geneigd om een fooi te geven als de security gewoon normaal beleefd is. maar dat was vergeefs dus. ze wilden het niet aannemen. denk dat de clubs door beginnen te krijgen dat het slecht voor hun imago is met van die grijpgrage handjes bij de deur :)
Ik geef ze altijd een fooi, vind het zelf ook altijd leuk om een fooi te krijgen :P

ik geef nooit fooi, is gewoon onzin om ze fooi te geven!

De zielige krijgen net niks van mij ze krijgen toch uurloon, en waarvoor zou je dat verschuldigd zijn dan?
Artiest {SHOWLIST artist 16727, 63028}
alsof et allemaal nog niet duur genoeg is :p
hangt een beetje van m'n bui af...en of ik het naar m'n zin en gehad.. en ik moet natuurlijk ook nog wel wat kleingeld in m'n zak hebben

Haha paar jaar geleden naar Blankebergen belgië geweest.. daar kreeg je gewoon een trap na als je niet genoeg fooi gaf
laatste aanpassing
Klopt, ook keertje in belgie wezen stappen. Meer een kroegentoch gehouden, alle tenten af!

Werden echt door elke portief nageschreeuw: Julie komen er niet meer in hier, stelletje krenten :d
Bij een feest geef ik nooit fooi. :no:

Met uitgaan geef ik de uitsmijter meestal wel een eurotje
ja blankenberge was voor mij (10 jaar geleden dat ik er was) ook wel het grote voorbeeld waar het toe kan leiden als uitsmijters het vanzelfsprekend beginnen te vinden dat ze fooi krijgen. sindsdien had ik er ook geen gewoonte meer van gemaakt.

ps heb je daar ook nog de rijkswacht bewonderd. ongelooflijk die retro look van hun naar de jaren 40 :(
Was laatst een keer in de Big Ben in Rotterdam, daar zijn die uitsmijters ook niet dat je zegt normaal bezig, ik pakte me portomonee en had behoorlijk veel kleingeld, (1cent,2,5 etc) wat denk je, dat 10 cent genoeg was? NEE, ik werd gewoon voor lul gezet omdat ik al me klein geld DWINGEND af moest geven bij het bijzijn van me kameraden?
En wou al weg lopen maar werd gewoon door brede gasten tegen gehouden, eerst betalen zeiden ze.....

EN DIT NOEMEN ZE NORMAAL? :S
Toen ik nog drugs gebruikte deed ik het wel en toen ik eigenlijk nog veeeeeeeeeels te jong was om ergens binnen te komen deed ik het ook, maar nu niet meer.
Toen ik nog drugs gebruikte deed ik het wel

en dan per oongeluk twee pillen tussen je geld hebben zitten die je met je vage kop geeft :[ da lijkt me wel een mooie actie. ga ik maar es proberen :devil:

ontopic:

ik geef ze geen moer

Artiest Clone
Geef ze bijna nooit geld!!

edit: ze geven mij oko niks :P
laatste aanpassing
soms wel

soms nie

als de kop mij niet aanstaat niet :)
In discotheken waar ik vaak kom geef ik 5 euro fooi

In discotheken waar ik bijna nooit kom geef ik niets

Flikker es op ik ga hun geen fooi geven!

als ik fooi geef is het aan het barpersoneel maar echt niet aan zo'n aap die zich een beetje staat te vervelen bij de deur!

en al helemaal niet als ie zo met zijn handen klaar staat.

ze krijgen al genoeg betaalt en anders moeten ze maar meedoen in de fooipot van de rest van de kroeg/discotheek
ik geef meestal niks, heb al een intree van 45 euro betaald en dat vindt ik toch wel genoeg:jaja

kun je natuurlijk wel zeggen dat ze wel alles goed hebben geregeld op zo'n nacht, maar moet ik ze daar dan extra vor belonen, het is gewoon hun werk hoor en ze worden er nog dik voor betaald ook...!

ik geef geen uitsmijters fooi.
onzin die lui krijge toch betaald onnije...
heb een hekel aan die uitsmijters die moeilijk gaan doen as ze geen fooi krijge longlijers

Soms als ik wat kleingeld heb, anders pech en idd niet aan degene die met der handje omhoog staan!
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
ligt aan wat voor discotheek/party het is.

Maar het is wel krom dat bv. de uitsmijters van de Atmoz persé een fooitje moeten hebben. Zo niet gaan ze vervelend doen.. terwijl ook zij gewoon normaal betaald worden. :S
dan ben je echt triest als uitsmijter dat je verplicht geld moet hebben en dat ze anders moeilijk gaan doen :s

Heb ik meegemaakt, ja... De Platte Zaal in Maastricht. Wat een trieste gasten daar, zeg... :kots:

tja ligt er maar net aan

dr is een kroeg bij mij in de buurt, daar staat een portier en die heeft een paar jaar geleden voorkomen dat ik werd neergeschoten,

ja hij krijgt dan wel altijd een tientje van me
(ookal blijft het onbetaalbaar)

maar soms krijg ik het gevoel dat de portier juist de agresiefste in de tent is en dat je juist voor hen op moet passen, ja dan gun ik ze die euro niet.
Vind het er maar scraal uitzien,
staan ze met hun handje :/

En geef niets, ten 1ste
heb meestal niet eens geld over

2e ze verdienen genoeg..
3e zo'n feest is al duur genoeg!
af en toe... als het een mooi feestje is geweest!

en als ze niet zo hebberig met hun handen gelijk naar me toe komen....

Heb 1 keer gehad dat een uitsmijter m'n hand hard vastpakte en zei: geef je nix?? ik zei: pleur op man, ik kom hier nooit meer!!
Ligt eraan... ben ik goed gefouilleerd, letten ze goed op, etc.... Als zij hun werk goed doen heb ik daar wel wat vor over, anders niet
Ik zou ze nooit een ene rotcent geven nooit!! Veiligheid of niet!! Zoeken ze maar een anderebaan voor geld (zwervers)

Artiest Balbasaur
Ik geef ze altijd wel een eurootje of 2 ofzo...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
pff zo blijf je geld geven aan iedereen.
Dan wil ik ook wel fooi ontvangen voor het organiseren.. zo blijf je bezig..

Vind het niet nodig :) ze verdienen genoeg per uur.

Alleen aan het eind bij de deur he...
Geld geven? Een klap voor hun kanus kunnen ze krijgen teringlijers (de meesten dan)

:bah: Securitie :bah:
in het verleden deed ik dat wel,maar tegen woordig hoe ik niks meer over aan het eind an de avond..dus hebben ze maar pech
Als ik nog wat geld over heb geef ik wel wat..
En dan zeg ik altijd: tis niet veel maar komt uit een goed hart ofzo..
En als ik niks meer heb zeg ik dat gewoon en bedank ik ze alsnog voor de goede zorgen.
Nooit problemen met die gasten en ze zijn tegen mij altijd netjes en beleefd dus waarom zou ik t niet doen
Die lui die zo staan te bedelen vind ik echt triest.. T zijn toch geen zwervers, maar goedbetaalde mensen?? En dan nog vaak boos kijken als je langs loopt ook... :kots:

Fairytale:respect:

Normaal gesproken nooit, maar ik ken 1 uitsmijter die mij altijd binnenliet vroeger toen ik de discotheek nog niet in mocht ivp met me leeftijd.

Die geef ik als hij er staat wel fooi.

geef eigenlijk bijna altijd een fooitje (1 a 2 euro).
ik geef alleen als ik nog iets heb, maar vaak heb ik alleen nog een euro, vink te veel om zomaar weg te geven!
eerlijk gezegd vind ik het ook overdreven om fooi te geven, die gasten worden goed betaald hoor!

--->>Now en Wow.. hebben jullie die ton wel eens gezien voor fooien? En je komt er niet uit zonder fooi te geven.. waardeloos<<---

beter toch,blijf je toch langer door feesten :yes:

De security bij de hemkade geef ik altijd wat en de security van tropicana en ministry of dance ...op grote feesten geef ik nooit wat .
Ik denk dat iedereen dit wel opvalt.

Wat doen jullie altijd geven jullie geld of lopen jullie door?

Ik geef meestal wat klein geld maar wel aan de persoon die niet met zijn handje zo staat te schudde van kom maar op met dat geld.

Ik vind dat ieder voor zich dat moet bepalen.
Ik verbaas er wel eens over dat je raar wordt aangekeken als je niet doet.
Ik doe het eigenlijk nooit meer...alles is al zo duur.

(1cent,2,5 etc) wat denk je, dat 10 cent genoeg was?
==================================================­========
Hoe triest ben je dan als je wel 10 cent kunt missen voor een persoon die voor jou en andermans veiligheid staat!

Geef zelf altijd een goede fooi als we weg zijn en een goede avond gehad hebben, wat maakt die paar Euro's extra nu uit.
moet je zelf bepalen
maar ze staan er wel voor de veiligheid van jou en alle anderen

aan de andere kant

ze staan er niet vrijwillig en zullen al genoeg verdienen

Het gebeurd maar heel zelden dat ik de secuirity fooi geef!

Ook al weer zo'n vooroordeel dat security genoeg/veel verdient.
Kijk eens wat voor risico ze hebben voor dat geld.

Van schooiers moet ik niets hebben als ze met hun handje omhoog staan, die zullen ook niets krijgen.
Fooi moet iets vrijwilligs zijn.