Bij vat 69 vragen ze er gewoon om! heb ze een keer mooi de waarheid verteld daarover! kutlui! zon kale brede kerel denkt meestal dat ie alles kan maken! oprotten! heb ik geen boodschap aan!
Ben daarom echt blij dat Alldance toen naar een andere locatie is gegaan
Ik wens zo goed als iedereen een goede avond en een goede thuis reis en dat heeft niets met de fooi te maken.
Wanneer ik bot reageer is dat door de houding van mensen of doordat ze niets terug kunnen zeggen.
Wanneer ik bot reageer is dat door de houding van mensen of doordat ze niets terug kunnen zeggen.
Kijk, wij liggen op 1 lijn!
Ik wil graaaaag geven... maar als er van die trieste portiers zijn die gebruik maken van hun macht, en op die manier fooi 'afdwingen' wil ik het niet geven. Ik haat zulke dingen
Bij de hemkade weet ik aan wie ik fooi moet geven
|;\ () '/ 6 november 2004 14:20
Ik geef ze echt nooit wat.
Ze verdienen toch genoeg. Zo niet dan kiezen ze er zelf voor om daar te gaan staan
En als ik nou op mn bek geslagen wordt door iemand gaan we er toch allebei uit, en als je pech hebt nog met een klap na ook.
Dus wat heb je nou aan die gasten?
Zo denk ik er nou ook over!
Ik geef ze echt nooit wat.
Ze verdienen toch genoeg. Zo niet dan kiezen ze er zelf voor om daar te gaan staan
En als ik nou op mn bek geslagen wordt door iemand gaan we er toch allebei uit, en als je pech hebt nog met een klap na ook.
Dus wat heb je nou aan die gasten?
Zo denk ik er nou ook over!
ik heb er zo'n hekel aan als je naar buiten wilt lopen en de portier staat zo quasi nonchalant met zijn hand vol kleingeld te schudden terwijl die net langs je heen kijkt zeg maar...
Zo van: Ik bedoel hier verder niets meer hoor, maar als je niets geeft ben je een hufter!...
Op grote feesten geef ik nooit, in kleinere discotheken eigenlijk bijna altijd. Deed dat vroeger wel altijd toen ik in Zandvoort naar de Chin ging. Als je er dan de week erna weer was, werd je altijd voor gelaten en hoefde je niet op de hele rij te wachten...
Zo van: Ik bedoel hier verder niets meer hoor, maar als je niets geeft ben je een hufter!...
Op grote feesten geef ik nooit, in kleinere discotheken eigenlijk bijna altijd. Deed dat vroeger wel altijd toen ik in Zandvoort naar de Chin ging. Als je er dan de week erna weer was, werd je altijd voor gelaten en hoefde je niet op de hele rij te wachten...
Maatje van mij had eens een keer een 50 gulden munt stuk mee genomen naar de hemkade. Gaf hij hem met zijn dronken kop aan een uitsmijter. Ik snel terug om hem terug te vragen en kreeg hem ook nog
.
Ik geef wel eens wat, als ik nog klein geld heb
Ik geef wel eens wat, als ik nog klein geld heb

![[023] PimRitsel](/images/user/150835_1275853.jpg)