Partyflock

Forumonderwerp · 683588
Betreft: evenement: Mindcontroller, zaterdag 2 oktober 2004 om 22:00
Waarschuw beheerder
donateur
Mind Controller
Re-Live The Past

Zaterdag 2 Oktober 2004
Beursgebouw Eindhoven :O

For this special event we have selected some names that you haven't heard for a long time... The heroes from the past will bring that special vibe once more...

Nooou, ben echt benieuwd naar deze Mind Controller! 8)
Waarschuw beheerder
Beursgebouw, hoezo foute lokatie voor mindcontroller, beetje jammer!!!

Waarschuw beheerder
donateur
En het was gister niet eens uitverkocht, dus een grotere locatie is niet nodig.

Ben nog nooit in het beursgebouw geweest, maar ik vind dat dit soort feestjes gewoon in de hemkade moeten blijven :)

Waarschuw beheerder
beursgebouw :( ...

ben er ook niet blij mee :no:

Waarschuw beheerder
Ben nog nooit in het beursgebouw geweest, maar ik vind dat dit soort feestjes gewoon in de hemkade moeten blijven

:yes:

Ben er ook nog nooit geweest maar is in de hem goed.. Beursgebouw hoor ik ook alleen maar slechte dingen over :/

Waarschuw beheerder
donateur
De Hemkade heeft gewoon een goeie sfeer en daar draait het toch om op MindController, dat is toch de reden dat het uitsteekt boven al die andere oldskool feestjes :)

Zo waren de beste QlubTempo's ook in de Hemkade, ook al is het geluid in de HMH 10x beter.

Beursgebouw klinkt al lekker sfeerloos, dus kan me niet voorstellen dat het een vooruitgang is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee idd helemaal met Viptweak eens.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
we zien wel wat de line up brengt
Waarschuw beheerder
Nee man niet dat beursgebouw!

Lekker in zaandam laten!

Is altijd goed
Waarschuw beheerder
donateur
jah daar heb je wel gelijk in maar maak dat die lui maar wijs :yes:
Waarschuw beheerder
ik ga er naar toe! :jaja:

:9
Waarschuw beheerder
1x geweest en ook nooit weer

MindController in de Hemkade is(Y)

(Y)lokatie en altijd gezellig:yes:
Waarschuw beheerder
Hemkade is echt een super lokatie (alleen in de zomer een beetje warm, gelukkig is dat in het beursgebouw niet)
Het groter maken van die feestjes maakt ze niet altijd leuker,kijk maar naar hardbase (dat vond ik leuker toen het nog klein en in tropicana was)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beursgebouw???

eerst weer minimaal 1 uur 30 min wachten voor je binnen bent!
Waarschuw beheerder
aanwezig :D
Waarschuw beheerder
;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik mag misschien ook van de leiding gaan feesten
hopelijk mogen er ook rolchairs naar binnen
Waarschuw beheerder
Was wel lachen :p

Toen Darkraver zei dat de volgende editie in het Beursgebouw was... iedereen "boeeeee"";) roepen...

Erg jammer dat ze van locatie verplaatsen :/

Waarschuw beheerder
Masters Of Hardcore had ook gewoon in de Fun moeten blijven.

Nu is het VEEL te groot geworden het concept MOH.

18 sept in het Thialf stadion:/

Groeien net zo uit als Thunderdome denk ik..
En die kant gaat het ook op met MC :yes:

Waarschuw beheerder
Bah bah. Beursgebouw is voor mij maar 10 minuten rijden, maar mij zien ze er niet meer.
Hemkade is ideaal voor Mindcontroller, maar ja ze zullen wel weer geld ruiken. Ongelijk kan ik ze dan niet geven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik denk dat ik deze keer afhaak. Mindcontroller hoort in de Hemkade.
Waarschuw beheerder
Ik wil gvd ook een keer naar Mindcontroller :(

Geven ze het eerst in de Fun en nu in Beursgebouw. Er zijn toch genoeg wel gezellige locaties in Nederland?!

Maar Beursgebouw wil ik misschien wel proberen, als de line-up erg goed is...
Misschien dat ze wat veranderd hebben aan het geluid en er nu wel gezellige mensen naartoe komen.
Waarschuw beheerder
Hier ga ik zekers heen.

Waarschuw beheerder
donateur
Laat maar komen in Beursgebouw, lekker dichtbij. En tevens als het geluid net zo goed/hard is als MOH The Underground Vendetta dan wordt het zeker een vet feest!!!
Waarschuw beheerder
de master of hardcore feesten waren het best in de fun.
de qlubtempo feesten waren het beste in de fun.
en de mindcontroller feesten.......

Waarschuw beheerder
donateur
Laat maar komen in Beursgebouw, lekker dichtbij. En tevens als het geluid net zo goed/hard is als MOH The Underground Vendetta dan wordt het zeker een vet feest!!!

was inderdaad super geluid (Y)

ben benieuwd naar de line-up van deze mindcontroller
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Aanwezig :D

Waarschuw beheerder
donateur
Had dit topic niet gezien!
waarschijnlijk omdat de zoekfunctie hem niet pakt omdat mindcontroller niet aan elkaar geschreven is.

Mindcontroller moet in de hemkade!!!!:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Mindcontroller moet in de hemkade!!!! :jaja:

idd...
waarom beursgebouw??? :/

nu moeten ze echt met een hele goede line-up komen willen ze mij daarheen krijgen..
laatste aanpassing
Werkzaam bij Static Movement
Artiest Omattic
Waarschuw beheerder
BETER!!!!!!!!!!!Eindelijk in het beursgebouw!
Word weer een toppertje!
Eindelijk dicht bij huis.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat ik vind? Beursgebouw = BETER! :yes::yes::yes:
Mindcontroller moet gewoon in de FUN!! :@:@

Hoe willen ze het beursgebouw vol krijgen als het in de Fun met Mindcontroller nog nooit uitverkocht is geweest?!

En het is ook weer zover weg :(
Waarschuw beheerder
Ik ga echt liever naar Zaandam als Eindhoven... in Eindhoven loopt echt vaak kut volk rond.

Waarschuw beheerder
vind dat mindcontroller in hemkade thuis hoort :-O

Waarschuw beheerder
Maakt me nie zoveel uit
Waarschuw beheerder
Ik vind dit ook nogal jammer ja...
Waarschuw beheerder
donateur
Ben zelf nooit in Beursgebouw geweest, maar heb ook veel slechte geluiden hierover gehoord.

Verder is het voor mij een stuk dichterbij, dus dat is wel positief.
Waarschuw beheerder
donateur
beursgebouw lijkt mij een kut lokatie.
zaandam is (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
inderdaad in de fun is veel vetter!
lekker die kleinere zalen!
en de sfeer is altijd super in de fun!

beursgbouw is dan wel; veeeel dichter bij voor mij!
maare dan rij ik toch liever naar de Fun

Waarschuw beheerder
Hemkade is wel een beetje krapjes aan altijd, erg druk, maar het Beursgebouw schijnt redelijk crisis te zijn. Ze hadden het beter in de Heineken Music Hall kunnen doen wat mij betreft (tja, audiofiel he :D ).
Waarschuw beheerder
donateur
Tjo!!!! Das niet de bedoeling!! Mja..
Waarschuw beheerder
Tering art of dance ruikt ook al geld :bah:

Waarom moeten alle relaxte feesten toch altijd groter worden. Je verneukt het concept allemaal maar. Kijk maar naar QT en Qlimax.

Waarschuw beheerder
nog een feest verpest door een zooitje geldwolven

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Afwezig:(

Ik ken het beursgebouw Eindhoven niet, maar ik vind de Hemkade maar kut. Wel intiem sfeertje, maar voor de rest vind ik het niks. Geef mij maar de Vechtse Banen:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ten eerste vind ik het niet zo goed opgedeeld. Die chill out ligt midden in de zaal, wat voor mij een beetje disco-achtig aandoet. Verder was het erg glad, erg druk, erg klein en ook erg jammer dat het om 6 uur al dichtgaat.
Waarschuw beheerder
kan ik opeens het halve land door gaan rijden :S Hemkade graag
Waarschuw beheerder
donateur
B.A.L. 6 juni 2004 21:27
Ten eerste vind ik het niet zo goed opgedeeld. Die chill out ligt midden in de zaal, wat voor mij een beetje disco-achtig aandoet. Verder was het erg glad, erg druk, erg klein en ook erg jammer dat het om 6 uur al dichtgaat.

hmm de chill out is bij de ingang :S weet niet waar jij er een ziet midden in de zaal :D tenzij je t balkon bedoelt maar das ook geen 'echte'chill out

en die openings tijden zijn geforceert, die zullen ongetwijfeld wel weer es oude style worden binne kort nu we een nieuwe burgemeerster hebben :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hoop het:)
Waarschuw beheerder
Heet niet voor niets B.A.L.!!! Balletje, piem kom maar terug als je wat ouder bent!!!
Waarschuw beheerder
donateur
B.A.L. als je het in de Hemkade maar kut vind kun je beter wegblijven:@, maar ja het is nu toch in het beursgebouw:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aah joh die jongen bedoelt t goed ;)

Maar hele slechte zaak dit :no:
Mindcontroller hoort in een sluwe donkerachtige locatie!
De Fun is daardoor de ideale plek..

Ik heb bij de Fun altijd beetje underground gevoel heerlijk!
Vaak dezelfde gezellige mensen goeie sfeer
Het heeft gewoon iets wat veel andere (grotere) locaties niet hebben.

Vooral de Mindjes zijn dr altijd super gezellig! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Net alsof ik mensen als jorg1900 serieus ga nemen:)

Ik snap niet waarom mensen gaan lopen zeiken als ik een lokatie niet zo leuk vind. Kan toch gebeuren, ieder z'n eigen mening of ligt het nou aan mij?

Waarschuw beheerder
Ik heb bij de Fun altijd beetje underground gevoel heerlijk!

Hier moet ik je overigens wel gelijk in geven. De main was een kleine zaal en de versiering hinh erg laag, wat een intiem sfeertje gaf:)
Waarschuw beheerder
Bedoel je met die chill-out soms de chill-out aan de linker zijkant? Daar was dit keer geen muziek, vorige keer stond daar opkomend talent de draaien (zoals nu aan de rechter zijkant in de sauna).
Waarschuw beheerder
argh, ze kunnen het net zo goed een andere naam geven... andere mensen andere sfeer andere kleding :bloos: en standaard meer rellen (sorry voor de generalisering), eindhoven :/
Waarschuw beheerder
Hij draait alweer bij!!!! Nee mij moet je zeker niet serieus nemen, zolang ik het zelf maar geloof :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd naar prijs van het kaartje in het beursgebouw!
Werkzaam bij Addicted 2 Music
Artiest {SHOWLIST artist 20032, 1520}
Waarschuw beheerder
Dit ga je niet menen hé?

Laat het lekker in de Fun zitten!!
Waarschuw beheerder
alsjeblieft mindcontroller in het beursgebouw:bah:
gewoon in de fun houdendaar is het tenminste gezellig toch

Waarschuw beheerder
weer een concept/feest naar de knoppen :/
Waarschuw beheerder
Naja maybe weet Art of Dance er wat moois van te maken :yes:

Waarschuw beheerder
weer een goed concept verwijdert uit de Fun

beetje jammer jongens.. :/

Waarschuw beheerder
weer een concept/feest naar de knoppen :/

bedoel ik.. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zonde :/

Waarschuw beheerder
Intereseert me nie waar het is, als het maar dezelfde muziek en sfeer heeft als de afgelopen mindcontroller..

Wat een feestje zeg..
:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer idd!!! :S Laat Mindcontroller toch gewoon in de Hemkade blijven... als ze er maar weer geld aan kunnen verdienen.......

Maarja alsnog wil ik er wel heen! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Hemkade is warm maar beursgebouw is VEEL ERGER
+ uren in de rij voor de WC

Mindcontroller moet in de Hemkade blijven
veel gezelliger:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe willen ze het beursgebouw vol krijgen als het in de Fun met Mindcontroller nog nooit uitverkocht is geweest?!

Afgelopen Mind Controller was uitverkocht, de 2de volgens mij ook. :)

Tering art of dance ruikt ook al geld

Dat slaat echt nergens op. :s
Soms worden feesten steeds groter en groter en kan het niet altijd meer in de leuke kleine lokaties.
Dit is ook een speciale Mind Controller waar hoogstwaarschijnlijk heel veel mensen bij willen zijn. Beetje lullig om een paar duizend mensen te laten zitten voor de 3500 man die wel een kaartje hebben toch?
Waarschuw beheerder
Ik vind t erg jammer maar leuk voor de gene daar uit de buurt . hoop dan wel dat de keer daar op t gewoon weer in de hemkade komt maar das ff afwachten
Waarschuw beheerder
donateur
Mij niet gezien in dat HOERENGEBOUW!!

als der 1 grotere kutlokatie is zeg het me maar!!

(niet de lokatie maar het gebouw zelf!..anders krijgen we weer gezeik he :D )

echt jammer Mindcontroller in de FUN!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja als het je niet bevalt dan ga je toch niet. Heeft de rest meer ruimte om te hakkeeeee! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ok mijn vierkante meter is dan voor jou!.. hoop dat je plezier hebt!..:D
Waarschuw beheerder
:kots: Beursgebouw :kots:

Jammer!!!

Nadelen
-Lange wachtrijen :@
-Ongezellig :@
-Warm (In de fun nooit ;) )
-Ver reizen :@
-Waarschijnlijk gaat de prijs omhoog :@

Voordelen
-Waarschijnlijk tot 7.00u

Kortom gewoon in de Hemkade
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo is dat ff beroerd!!

ik ben nog nooit in beursgebouw geweest!!
maar als ik het zo hoor is de fun 10 x beter dan dat!!

majah mindcontroller is altijd vet!!
dus denk wel dat we gewoon gaan!! :D

Waarschuw beheerder
De fun zo wel beter zijn geweest..

Maar ben wel beniuwed hoe art of dance dat gaat aanpakken ben denk wel aanwezig..

Oldskool roeleerd..:yes:

Waarschuw beheerder
Ik kan hier echt helemaal gek van worden he!

Ik heb alle mind controllers mee gemaakt en had me ook voorgenomen om ze allemaal mee te gaan maken ... mee NEE!!
Ik haak AF !!
kut beursgebouw :kots:

Ik heb gewoon zin om hele art of dance site te ddos-en :kots: als ze dan toch zo erg commercieel gaan doen..maar tis tegen mn principes hor ;)
Ik ben gewoon echt nog NOOIT boos geweest op een organisatie :| en had al helemaal niet verwacht boos te worden op art of dance :|:|:|:|
Damn :kots:Art of Dance:kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Misschien moet King Matthew toch maar weer gewoon gaan draaien ;)
en zich nie meer met organisatie bemoeien :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ok mijn vierkante meter is dan voor jou!.. hoop dat je plezier hebt!..

whaha dank je kan ik nog harder hakkeeeeeeeeee [img cacheid=00000443000088eb3209c6651a0050aba6]http://members.chello.nl/a.roothansteunissen/hakke.gif[/img][img cacheid=00000443000088eb3209c6651a0050aba6]http://members.chello.nl/a.roothansteunissen/hakke.gif[/img][img cacheid=00000443000088eb3209c6651a0050aba6]http://members.chello.nl/a.roothansteunissen/hakke.gif[/img]:P

Waarschuw beheerder
oldskool hoort klein te wezen waarom,de sfeer is 100 keer beter dan in een grote zaal
vechtpartijtjes zijn een stuk minder.
je krijgt geen publiek die verkleed zijn als clown daarmee doel ik op wp etc etc.
veel mensen haken nu af,en komen dus daar niet naar toe.
erg jammer dit het zoveelste concept/feest wat naar eindhoven verhuist en de organistatie meer aan het grote geld gaan denken erg jammer.
kan zeuren wat je wil maar het is de volle 100 % de waarheid

Waarschuw beheerder
Hier sluit ik me bij aan ...ik hoop dat het 2 oktober een flop wordt en dat het daarna gewoon weer in de hemkade is :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb na afgelopen weekend 4 Mincontrollers gehad, en daarmee was dat ook wel de laatste denk ik...
Dat het in het Beursgebouw wordt gehouden is wel leuk voor de afwisseling denk ik, maar sowieso vind ik het wel erg vroeg om nu al aan mindcontroller te denken, aangezien er nog een hele zomer voor de boeg is...
Trouwens, na de hardstyle-hype ben ik nu ook een beetje op die oldschool-plaatjes uitgekeken; afgelopen weekend in de Hemkade vond ik het op een gegeven moment toch welweer genoeg!

Waarschuw beheerder
Beursgebouw is KUT :jaja: :(
kutlocatie... kutgeluid.... geen sfeer...

mincontroller hoort gewoon in de Fun... punt uit

en hoe willen ze t beursgebouw volkrijgen als t in de Fun niet eens uitverkocht is :S

:@ :[

:'(
Waarschuw beheerder
nahjah ze zullen t misschien wel vol krijgen...

Maar met een minder gezellig publiek als op de mindjes in hemkade... :/

Grote feesten trekken meer relschoppers en ook enkele mensen die eigelijk niet speciaal voor de muziek komen...

Zaterdag op Mind...
De sfeer was egt heerlijk! Allemaal tevreden bekkies en totaal geen gezeur!

Dit sfeertje zal stukken minder zijn in t beursgebouw...:S

Heel jammer...
Waarschuw beheerder
Jongens jongens, maak je niet zo druk, het is 1x en nooit meer in Eindhoven, zo simpel is dat en hoe ik dat weet, ach 80 man Ajax naar t beursgebouw en t feesie is voortijdig afgelopen, zie ook Legalize en Defqon (oh nee dat laatste moet nog komen... ) hehe! geintje hoor mevrouw de Art of Dance promotor, don't you worry.

Zelf zal ik der niet heengaan, niet omdat ik t niet zo op Eindhoven of Beursgebouw heb (en de Eindhovenaren t niet zo op mij hebben ;P) maar gewoon om dat t mij ff te ver uit de buurt is. Zijn zat feesten bij mij in de buurt, zoek ik die dag wel ff wat anders ;) ok ok als jullie de Party Animals hebben weten te strikken voor Mindcontroller Eindhoven ben ik van de partij O:)

trouwens nog lang bij je favoriete tent de Lexion gestaan Zondag morgen, of heeft der toch nog iemand je geholpen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom sturen we niet gewoon massaal mailtjes naar Art of Dance dat we het in de Fun willen behouden?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zitten sommige mensen toch te zeiken over dat Beursgebouw? Laat ik zelf eens wat dingen onderbouwen:

Geluid
Geluid klote in het Beursgebouw? De laatste Masters of Hardcore in het Beursgebouw was het geluid echt wel keihard. De podium stelling was overdwars en er werd vanaf 6 geluidstekken maximaal geblazen. Dit zal de komende keer ook het geval zijn.

Sfeer
Hoe kan je op voorhand zeggen dat er geen sfeer in het Beursgebouw zit? Oke, de Hemkade is wat knusser maar de sfeer maak je toch met zijn allen? Oveirgens was er op de laatste Masters of Harcore in het Beursgewbouw een supersfeer.

Lange wachtrijen Beursgebouw
Op de vorige Masters duurde het wat langer om binnen te komen. Dit had te maken met een hekkencontructie die door de wind was omgewaaid.

Mindcontroller uit de Fun?
Wie zegt hier dat Mindcontroller niet meer in de Hemkade komt? Just wait en see....

Warmte
Het is inderdaad wat warm in het Beursgebouw maar wat kan hier voor de rest aan gedaan worden? Ventilatoren of wat dan ook.

Het Beursgebouw gaat echt wel een leuk feessie worden. De lineup is in ieder geval om te kwijlen. Zitten een paar echte early rave namen tussen die een paar jaar niet gedraaid/opgetreden hebben.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens mij houden ze mindcontroller maar voor een keer in het beursgebouw heet niet voor niets xxl edition

Waarschuw beheerder
Sfeer
Hoe kan je op voorhand zeggen dat er geen sfeer in het Beursgebouw zit? Oke, de Hemkade is wat knusser maar de sfeer maak je toch met zijn allen? Oveirgens was er op de laatste Masters of Harcore in het Beursgewbouw een supersfeer.

Mwa ... die wazi's weten eindhoven goed te vinden ... en wazi's verpesten de sfeer. En sfeer is voor mij bijna het belangrijkste wat er is.
Ze zullen waarscheinlijk eindehoven in grote compacte groepen weten te vinden en zullen van de te voren wel weer even een demonstratie houden ... heel gezellig zo met zn allen.

Wie zegt hier dat Mindcontroller niet meer in de Hemkade komt? Just wait en see....

:yes: :yes: :yes:
Maaruh afgelopen MindController was zo geslaagt die niemand meer zo lang kan wachten en het liefst ieder weekend naar MindController in de hemkade gaat :yes:, dat had je toch ook wel door hè ;)

Maaruh MindCotroller in eindhoven is een slecht idee ... wazi's komen, wazi's vinden het een geslaagt fiessie ... en op volgende MindController komen wazi's naar de hemkade.
En we waren altijd zo trots dat alleen de echte feest beesten naar MindController kwamen.

Denk dat iedereen gewoon verlieft is op de sfeer van MindController ... en die willen we niet kwijt natuurlijk!!

Wait and see, hoop dat beursgebouw een flinke flop gaat worden en al die wazi's MindController een kut feest vinden :P
Reden genoeg om niet naar deze editie van MindController te gaan :yes:
En ik hoop echt dat de Opp3rWaZi het een kut feest gaat vinden :p zijn wij tenminste van die STAKKERS af :P :yes:

Maar ik ben erg bang dat de 0pP3Rw@zI het een goed feest gaat vinden en zn vriendjes mee naar de fun gaat nemen :kots: :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: -arthy- :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
zijn wij tenminste van die STAKKERS af

Ik moet zeggen dat ik sommige mensen hier maar stakkers vindt met dat kortzichtige gedachtegangetje van ze! :s

Misschien moet King Matthew toch maar weer gewoon gaan draaien
en zich nie meer met organisatie bemoeien

Art of Dance heb je toevallig wel aan hem te danken!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen geen mening over beide twistpunten (Mindcontoller & Beursgebouw) te kunnen geven. Ik ben nl. nog nooit naar Mindcontroller in de Hemkade geweest, en het Beursgebouw heb ik ook nog nooit van binnen gezien :bloos:. Kan dus geen oordeel vellen...

Maar misschien dat ik toch ga op 2 oktober. Immers is van alles een eerste keer nietwaar.

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat ik sommige mensen hier maar stakkers vindt met dat kortzichtige gedachtegangetje van ze!

kortzichtig? wat bedoel je daarmee?
Ik kijk hier toch juist naar de toekomst :|

Art of Dance heb je toevallig wel aan hem te danken!!!

Ben ik hem heel dankbaar voor :)
En ja we maken allemaal wel eens foutjes, dus deze fout zal ik hem ook wel vergeven hor :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maaruh MindCotroller in eindhoven is een slecht idee ... wazi's komen, wazi's vinden het een geslaagt fiessie ... en op volgende MindController komen wazi's naar de hemkade.

Als er bijna geen wazi's op mindcontroller in de Hemkade komen waarom zouden ze dan wel ineens naar het Beursgebouw komen?

Beetje wazi para ofzo?

Waarschuw beheerder
Beetje wazi para ofzo?

Begin het wel een beetje te worden idd :P
Maaruh let maar op zullen stuk meer wazi's komen.

Denk niet dat er iemand is die in zo'n outfit als deze:
[img cacheid=001317c10004791c32f012161a0050d1eb]https://photo.partyflock.nl/images/17614/main/100127.jpg[/img]
Naar eindhoven durft te gaan.

Waarschuw beheerder
Arthi heeft wel gelijk :jaja:

feestjes in t beursgebouw trekt een bepaald soort mensen aan.... -om het even of er in die buurt nou meer van dat soort volk zit-
in de hemkade zie je die niet lopen ;)

en :respect: voor roxx! :jaja:
Waarschuw beheerder
FUCK BEURSGEBOUW!!!!!!

gaan ze ut zelfde doen als met MoH ook verpest door het beursgebouw

er is denk maa 1 manier om te zorgen dat het nie doorgaat...geen kaarten kopen!!!!!

maa ja leg iedereen dat maar es uit

Waarschuw beheerder
donateur
Dit is dus mooi KUT zeg (n)

Weer een concept om zeep helpen....

Hoe wil je nou dat gevoel van 'toen' in godsnaam gaan voelen in het Beursgebouw :@

Oldcore hoort in een beetje donker en duistere sferen, Hemkade is perfecte lokatie!!!!

Stelletje PIEP

Waarschuw beheerder
Inderdaad Raverbaby..

Beetje jammer van de organisatie.. :[
Waarschuw beheerder
Kelles >>> Misschien valt t ook wel een beetje mee, maar je maakt n grote fout...

Je vergelijkt Masters Of Hardcore met Mindcontroller :S:S:S

Dat zijn 2 HEEL verschillende feesten met een HEEL verschillend publiek en een HELE andere sfeer...

Een zelfde sfeer als op Masters hoef ik niet te zien op Mindcontroller hoor... :S

Grotere feesten trekken gewoon klootjesvolk...
Ben bang dat Arthy gelijk gaat krijgen... :/

(HEERLIJKE foto trowouwens :respect: )

Waarschuw beheerder
donateur
Wazi's gaan niet snel naar early rave/oldskool feesten, want daar kun je niet op houthakkuh, alleen maar op hakkuh. Dus dat houdt dan op voor hen. Als er op 2 oktober een ander groot feest is met meer nieuwere stijlen gaan ze daar wel heen, laten we dat i.i.g. hopen!!!

Waarschuw beheerder
Beursgebouw : Jammer :(
Groter : Jammer :(

Mindcontroller.... :(

Waarschuw beheerder
donateur
Mij weerhoud niets van een feest, Ok wazi's op een feest is minder, maarja je kunt toch ook met je eigen vrienden er een gezellig feest van maken!!!!

Het zal nooit meer worden zoals vanouds! Alhoewel de sfeer op Ghosttown en Mindcontroller er redelijk in de buurt komt. Maar daar wordt early rave/oldskool gedraaid, dus minder Wazi's!!!
Waarschuw beheerder
Nou .. wat klotig dan..
het is wel idd niet zo gezeliig.
Het zal wel niet veranderen denk ik,
die locatie.
Hopenlijk is het volk van 5 juni daar ook en
geen klote volk..
K'wil gewoon feesten zonder scheven blikken te verkrijgen.. Maar ik ga er wel heen ,
allersinds echt zin in.
Meschien moeten we met zen allen duimen dat ze de moeite doen om er iets moois van te maken.

Laat die wazi's maar buiten ..
K'em geen zin om naar zo een droge mensen te kijken terwijl ik rond hak.
Alleen naar lachende gezichten :)
toch fijner zo'n 'happy' feest.

Duimen!!!
Waarschuw beheerder
En wat liep iedereen te lachen zaterdag! :D
HEERLIJK!

Geen boze blik of chagerijnige kop gezien (Y)

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik eerder over de sfeer op feesten hoorde, hoorde ik altijd, in mijn oren fabeltjes vanne: ja als je iemands drinken omstoot maakt dat nix it. je geeft me kaar een hand en feest door.

nouw dit heb ik nog nooit meejgemaakt. meestal krijg je zoon leip gezicht en een snauw na....

tot zaterdag, iedereen relaxt, iedereen alleen om te feesten. STUKKE BETER
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
beetje jammer dat het naar het beursgebouw is. hadden ze beter heineken music hall kunnen doen :D
maar de afgelopen editie in de hemkade vond ik toch wat minder. vooral het geluid daar is ineens bar slecht. is meer mensen dat opgevallen?? het was eerst veel beter. maar sinds multi legends is het kut.
Waarschuw beheerder
Wazi's gaan niet snel naar early rave/oldskool feesten, want daar kun je niet op houthakkuh, alleen maar op hakkuh.

Buzz Fuzz Birthday Party liepen der anders genoeg van dat soort figuren rond, wat ik dus niet had verwacht.

Maar ik ben erg bang dat de 0pP3Rw@zI het een goed feest gaat vinden en zn vriendjes mee naar de fun gaat nemen

Maak je daar nou maar niet druk om ;)

Ennuuhhh opperwattes?? Is toch wel bekend dat de Fun behoorlijk vrij is van dat soort figuren, mocht die der wel zijn, zal ik em eens ff een handje gaan schudden O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Buzz Fuzz Birthday Party liepen der anders genoeg van dat soort figuren rond, wat ik dus niet had verwacht.

Waarscheinlijk is de 0pP3Rw@z! fan van buzz fuzz. Het was mij toen idd ook opgevallen. en de sfeer toen ... :kots:
Maar mooiste vond ik toch dat toen het afgelopen was, lichten aan ik lekker 4 witte breteld (die inmiddels zwart waren)op de grond zag liggen :yes: bretels trek crew had goed zn best gedaan toen. En de uitsmijters hielden het ge-pogo ook redelijk tegen :) maar goed ... het gebeurde wel de hele avond.
En die knakkers met een hun agresiefe kut koppies stonden ook de hele avond langs de kant

Ennuh mensen die zeggen dat het feest even goed leuk is als er wazi's enz komen. Ja feest kan even goed leuk zijn idd ... Maar je wil gewoon niet weten hoe leuk het is als er een goede sfeer hangt !!
Drugs heb je niet nodig om iedereen dan als vriend te zien iedereen is je vriend in de hemkade
Sfeer maakt een feest echt duizenden keren beter onvoorstelbaar zeg maar :yes:
en ik kan het dus ook niet echt uitleggen :p
Ik wil alleen tegen de mensen zeggen die naar wazi feesten gaan en het leuk vinden eens een keer naar MindController moeten komen... Word absoluut een onvergetelijke nacht .. ABSOLUUT

Als art of dance nou eens een mooi regeltje maakt van:
MindController, the anti-wazi XXL edition
MindController, Drop the wazi's

of dat ze met een zeer strenge dress-code komen
dan komt het beursgebouw wel vol hor :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weer een goed feest een eind de verkeerde richting op... beetje jammer Eindhoven :S
Na ja leuk voor de mensen daar..

Waarschuw beheerder
MindController, the anti-wazi XXL edition
MindController, Drop the wazi's

:respect:
Waarschuw beheerder
Jah ook gehoord da beursgebouw slechte lokatie is
Is dan jammer voor z'n mooi feest
Waarschuw beheerder
donateur
Kelles >>> Misschien valt t ook wel een beetje mee, maar je maakt n grote fout...

Je vergelijkt Masters Of Hardcore met Mindcontroller

Dat zijn 2 HEEL verschillende feesten met een HEEL verschillend publiek en een HELE andere sfeer...

Wie begint er hier nou? hehehe

Volgens sommige mensen komen er meer wazi's in het Beursgebouw dan in de Hemkade. Ik geef alleen maar aan dat er de laatste Masters een goede sfeer in het Beursgebouw was. Dat het geluid keihard was door een andere opstelling, etc. Ik probeer dus aan te geven dat het ook anders kan in het Beursgebouw. Masters of Hardcore wordt georganiseerd door Art of Dance & Mindcontroller ook.

Beide feesten zijn totaal verschillend van elkaar maar de organisatie die beide feesten organiseerd niet. Waar het mij omging is dat iedereen zo loopt te zeiken over een Beursgebouw terwijl de organisatie (Art of Dance) heeft bewezen dat het wel degelijk mogelijk is een goed feest neer te zetten op deze locatie zoals de laatste Masters of Hardcore. Een hoop van die mensen die wel naar Mindcontroller gaan , gaan bijv. weer niet naar een Masters en kunnen dan niet echt oordelen over hoe de laatste Masters daar was. En Art of Dance zal in ieder geval alles op alles zetten een goed feest neer te zetten in het Beursgebouw. Desnoods met strenge kledingregels om het in de oude sfeer te houden...

Af en toe lijkt het net een kettingreactie hier. Als 10 mensen zeggen dat iets slecht of een klote locatie is zegt iedereen het opeeens. Het enige probleem in het Beursgebouw is de hitte. Voor de rest is er niets mis met die locatie......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Af en toe lijkt het net een kettingreactie hier. Als 10 mensen zeggen dat iets slecht of een klote locatie is zegt iedereen het opeeens.

Kwit nie of je er nog op et einde van mindcontroller was? maar toen steve zei(was et steve?) mindcontroller in eindhoven ... hoorde ik IEDEREEN tegelijk schreeuwen "BOOEEEE!!". Alleen ik was stil geloof ik, want ik geloof niet wat ik verstond:|

Desnoods met strenge kledingregels om het in de oude sfeer te houden...

Als jij dat nou is ff regelt krijg je een kusje van mij :yes:
en misschien wel een biertje :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het gaat mij niet perse om die locatie.

Ben er nog nooit geweest.
Heb er wel heel veel over gehoord, meestal slechte geluiden.. :/

Maar dat gaat t niet om.
Mindcontroller is juist zo'n heerlijk feest in t klein. Nu komt er een heel goed publiek op af en is de sfeer ongelovelijk! Niks aan doen dus!

En opeens wijkt de organisatie toch uit naar een grotere locaties en dus een groter concept.
Je moet t met me eens zijn dat grotere feesten volk trekken dat niet speciaal voor de muziek komt. Of mensen die andere ideeen hebben over wat leuk is op n feest..
Het publiek op de Mind zal dus veranderen en ben gewoon bang dat zo'n sfeertje als zaterdag er dus niet meer in zal zitten.. :/

Maarja met strenge kledngsregels (Y)(Y)

Maar regel jij maar is op n groot feest met als beleid de tent moet vol, de tent moet vol, dat deze kledingsvoorschriften worden gehandhaafd.

Schat de kans klein :S
Waarschuw beheerder
peh ik ben er wel weer bij bij denk ik!
Waarschuw beheerder
donateur
Meschien moeten we met zen allen duimen dat ze de moeite doen om er iets moois van te maken.

Daar hoef je niet voor te duimen dat doen we evengoed wel! ;) :)

Wat ik met dat kortzichtig bedoel is dat sommige mensen zo goed denken te weten hoe het allemaal zit en zo een grote mond hebben, terwijl ze eigenlijk nog totaal geen idee hebben hoe het gaat worden.
Je kan pas een oordeel geven nadat het feest is geweest.
En tja de sfeer moet je zelf maken dus als iedereen lekker met zijn vrienden gewoon vrolijk gaat staan hakken, dan is er toch niks aan de hand????
Als iedereen nu al begint met kut dit en kut dat, tja dan wordt het moeilijk om een goede sfeer te creeeren want dat bepaalt de organisatie niet, dat doet het publiek.

Waarschuw beheerder
en de organisatie bepaalt het publiek :yes:
Waarschuw beheerder
Moet je luisteren:

Het is en blijft Mindcontroller, dus 't wordt zowiezo goed.
Of 't nou op de Hemkade is, of in het Beursgebouw. Voor mijn part huren ze ergens een paar kilometer riool af, het is wel Mindcontroller!
En natuurlijk is de ene editie beter als de andere, maar dat blijf je toch houden.

't is alleen wel hopen dat ook in de Hemkade nog Mindcontrollers gegeven zullen gaan worden!
Waarschuw beheerder
Mindcontroller = Hemkade

Maar ben er denk ik wel bij :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
geen mindcontroller in beursgebouw voor mij.:no:

wacht wel weer op de hemkade :yes:
Waarschuw beheerder
ik ben er wel blij mee, als 1 van de weinigen zo te zien..

er zijn maar weinig early hardcore feesten op zo'n formaat, lijkt me echt geweldig massaal los te gaan met alle ouwe gabbers

en dat het waarschijnlijk niet vol raakt zie ik alleen maar als een voordeel, lekker bewegen, heerlijk die ruimte..

dan is het ook niet zo warm en hopelijk die wachtrijen ook niet zo idioot.

nee ik zie dit wel zitten ! :)

en wat die wazi's betreft, ik denk dat die sowieso niet massaal op dit feest afkomen, en het is natuurlijk aan de organisatie om ze buiten te houden door kledingvoorschriften e.d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk! Bobje begrijpt het! 8)
Waarschuw beheerder
Uhm jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

Iedereen lult elkaar achterna hier. Mensen zijn er niet eens geweest maar weten wel dat het zwaar kut is daar. Nou blijf dan mooi weg.
Mindcontroller blijft gewoon goed, ook in Ehv. Het geluid bij de laatste MOH was niks mis mee.
Verder nog een tip: sluit niet gewoon achteraan in de rij, maar probeer op andere (betere) plaatsen aan te sluiten. Het zal zeker niet hetzelfde zijn als de hemkade, maar dan nog kan je niet meteens gaan zeggen dat het zwaar kut gaat worden.
Mij boeit het niet, ik ga er wel heen en vol zal het toch ook wel worden. En als alle zeikerds dan niet komen dan is de sfeer automatisch ook meteen goed.

Gebruik de tip niet door gewoon voor te dringen he

Komt goed he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1. MOH in maart was de eerste keer beursgebouw voor mij, ik vreesde voor het geluid na de verhalen van vorige keer maar het stond dus HARD! Niks te klagen, jeukende oren zeg maar.

2. Sfeer was ook super toen, geen enkele rel gezien alleen paar wannebe's die op de trapjes buiten rechterhandje lieten zien en met een vlag stonden zwaaien maar die kregen geen aandacht van de anderen en toen was het dus ook al snel gedaan met dat gedoe ;)

3. Wazi's willen sowieso nieuwe core horen, ouwe stijl vinden ze toch niks. (de meeste iig)

4. Als de échte feestbeesten (zoals zoveel zich hier noemen) wegblijven, dan wordt de sfeer idd kut ja. Maar als iedereen die de sfeer in de hemkade zo goed maakt (ben er nooit geweest) ook naar EHV komt in oktober, dan komt t sowieso goed met de sfeer. Ja toch?
Bovendien zijn er vroeger genoeg feesten in Beursgebouw geweest als shadowlands, dus die ouwe gabbers van toen zullen nu maar wat graag ook komen. Weer een pluspunt denk. :)

Ben er iig bij! :yes:

Ik heb gesproken. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk! eindelijk mensen die het begrijpen!
Hoeven Kel en ik niet als enige het zo simpele verhaal uit te leggen! ;)

Bedankt mensen!!! :flower:
Waarschuw beheerder
En als er nog steeds mensen zijn die 't niet begrijpen, dan verdienen die een feest als Mindcontroller gewoon niet!
Waarschuw beheerder
donateur

Ze zijn er stil van denk ik! ;)

Waarschuw beheerder
Waarom moet het groter dan? Dat heeft maar één reden: euro's, poppen, doekoes, pleuro's, euri's, hoe je het ook wilt noemen. Mindcontroller in de huidige vorm is gezellig, waarom moet het dan opeens groter?

Maar regel jij maar is op n groot feest met als beleid de tent moet vol, de tent moet vol, dat deze kledingsvoorschriften worden gehandhaafd.

Gebeurt niet, gebeurt namelijk nooit bij grote organisaties. Wordt weer een grote Lonsdalekudde. Geld is geld en daar gaat het om bij de grote jongens. Begrijpelijk vanuit bedrijfsvoeringsperspectief, maar een zure conclusie voor de partygangers.

Je leest in dit topic, waar de echte liefhebbers zitten, al zat negatieve reacties, reken er dus maar niet op dat dat hok vol komt te staan met diehards. Wordt weer Lonsdale en dagjesmensen.
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat de wazi's wegblijven, maar voor de rest interesseert het me eigenlijk geen ene MOER of er lonsdale en dagjesmensen komen.

Ik ga uit me dak en daar heb ik die idioten niet voor nodig! Gewoon vooraan bij de boxen staan daar komen de echte die-hards :)

Waarschuw beheerder
Als er diehards komen wel ja...
Waarschuw beheerder
Die komen zeker... anders zijn 't geen diehards, toch?!?
Waarschuw beheerder
hoe komen ze erbij om debeursgebouw vol te krijgen :X

zoals al eerder is gezegt de Fun krijgen ze nie eens vol :x

stel *zwaar censuur*

eikolz

Waarschuw beheerder
wat een gezeik....

ga gewoon lekker feesten ofzo...

oordeel pas als je het feest heb meegemaakt :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oordeel pas als je het feest heb meegemaakt

idd! :yes:
Waarschuw beheerder
Hoe krijgen ze ooit het beursgebouw vol, als de hemkade nog niet eens uitverkocht raakt?

Was is dat nou toch weer voor een onzin, simpele.

Dat heeft te maken met je promotie en je doelgroep op de juiste manier weten te bereiken met jouw product. Ik weet dus ook zeker dat en bekende namen in de line uop staan.

Voorbeeld:

De eerste qlimax was ook in het beursgebouw, was niet uitverkocht. Afgelopen Qlimax in gelredome, 4x zo groot was ram uitverkocht. Terwijl d'r dit volgens mij niet het enige feest is op dat gebied. rara hoe kan dit toch.

Als iedereen nou gewoon eerst ff nadenk voordat die mensen 'de diehard' napraat.
Waarschuw beheerder
En maar zagen over lonsdale... maar wel zeiken over termen als QlubQut. Sterk bezig hier! :s
Waarschuw beheerder
donateur
Je leest in dit topic, waar de echte liefhebbers zitten, al zat negatieve reacties, reken er dus maar niet op dat dat hok vol komt te staan met diehards.

De ECHTE die hards zitten hier niet eens op Partyflock! Die gaan toch niet op zo een site de feesten bijhouden? Ff nadenken he. :)

zoals al eerder is gezegt de Fun krijgen ze nie eens vol

Zoals ik al eerder heb gezegd zijn er al meerdere MC uitverkocht geweest en wat De sidde gij zegt klopt als een bus! :yes:

Waarschuw beheerder
En maar zagen over lonsdale... maar wel zeiken over termen als QlubQut. Sterk bezig hier!

Mij hoor je niet zeiken over de term QlubQut. Maar het wel zo dat in mijn hierarchie de QlubQut boven de wazi staat, hoewel hij nog steeds rot is.

De ECHTE die hards zitten hier niet eens op Partyflock! Die gaan toch niet op zo een site de feesten bijhouden? Ff nadenken he.

Leg die eens even uit, ik volg je niet helemaal. Er zitten hier toch aardig wat partydiehards als je het mij vraagt. :)
Waarschuw beheerder
De ECHTE die hards zitten hier niet eens op Partyflock! Die gaan toch niet op zo een site de feesten bijhouden? Ff nadenken he.

Wat een onzinnige uitspraak. Die hards zitten juist wel op partyflock omdat ze 24/7 met feesten in hun kop zitten en er dan ook graag over willen ouwehoeren met andere partygekken.

Mits ze natuurlijk geen PC hebben maargoed.
Waarschuw beheerder
jammer beusgebouw is niet geweldig

ga dan naar de HMH :respect:

heb afgelopen helaas moeten missen :@ inverband met fianciele problemen :(

Waarschuw beheerder
ken je elke x weer wachten op de muziek met die klote warmte gooien ze elke x die rolluiken omhoog
Waarschuw beheerder
Ik weet het goed gemaakt:

Iedereen die d'r geen zin in heeft, blijft mooi thuis!

Alle mensen die echt enorm willen feesten komen gewoon. Dan zal 't 100% zeker een topfeest worden!!!
Waarschuw beheerder
c-ker dat het dat wordt!!!

Waarschuw beheerder
donateur
't is alleen wel hopen dat ook in de Hemkade nog Mindcontrollers gegeven zullen gaan worden!

Ja ik blijf ook duimen!!!

Mindcontroiller en Gosttown komen qua sfeer en muziekstijl het beste overeen met de vette feesten van 'toen'. Alleen maar blije koppies en een toffe sfeer!!

Laten we hopen dat het in Eindhoven ook gaat lukken, maar ik BAAL nog steeds enorm van deze beslissing. :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
diehards (in mijn ogen) zijn hier te vinden :yes:
Ik ben geen diehard :no: ik ben lekker gewoon rickey, kan ik tenminste ook nooit iets fout doen :P

Maaruh tis gewoon een feit dat iedereen BAALT dat mindcontroller naar het beursgebouw gaat.
Iedereen die er afgelopen keer was vond het geweldig. En de stap naar t beursgebouw geeft er gewoon 1 grote onzekerheid bij. En dat wil een mens niet graag ;) wij willen zekerheid!
Dit even om de woede gedeeltelijk te verklaren.

En tja, wie weet ga ik ook mindcontroller in beursgebouw ook wel even testen :p als ik niets leukers dat weekend weet (waarvan vast staat dat het leuk is :P)
Beter iets dan niets :yes:

En uitspraak van |nnoc€nT
Gewoon vooraan bij de boxen staan daar komen de echte die-hards

:yes: zekers waar hehehe!!
Mij vind je voorin :yes:
En ik bedoel niet echt die-hards, maar meer de "Party-People!"
Waarschuw beheerder
uhm jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Het feit dat IEDEREEN er van baalt dat het nu naar het beursgebouw is verplaatst is geen feit, want niet IEDEREEN baalt hiervan.
En het is al wel mooi om te lezen dat de mensen die een paar dagen geleden nog de grootste mond hadden om niet te gaan of om zelfs de verkoop te boycotten, nu al zeg dat ze misschien wel gaan als er 'echt' niks beters te doen zal zijn.

Beetje meeloop gedrag, of da denk ik maar.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is maar net wat je onder Die Hards verstaat.
Ik versta hier ook het wat ouder publiek onder en die gaan echt niet hier op zo een site zitten...
Waarschuw beheerder
Uit de van Daele En-Ne

'die-hard
( telbaar zelfstandig naamwoord; vaak attributief )
1 taaie
volhouder
2 aartsconservatief
rechtse rakker, tuchtfanaat, reactionair
3 onverzoenlijke

Conservatief of rechts ben ik zeer zeker niet, onverzoenlijk ook niet.

Een volhouder misschien...
Waarschuw beheerder
donateur
En ik ook! ;)
Wat denken jullie eigenlijk van de mensen die in het zuiden wonen en nog nooit op een MC zijn geweest en daar graag naartoe zouden willen en daar geen 2u voor willen/kunnen rijden..

Misschien hebben die nu ook een mooie kans om dit geweldige feest mee te mogen maken!

Een beetje kortzichtig randstad ge-ouwe hoer zeg!!

De mensen die in dit topic lopen te ZEIKEN zijn gewoon verwende nesten en zijn een MC niet waard!!! blijf dan maar lekker thuis en kom zeker niet naar eindhoven toe!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
fijn, kan ik er op de fiets heen!

wel jammer van het beursgebouw maar behalve de hitte vind ik dat de organisatie verantwoordelijk is! wachttijden hebben ze zelf grotendeels in de hand dus verbaas me dit keer en zorg dat ik niet anderhalf uur hoef te wachten.

wanneer komt de lineup?

Waarschuw beheerder
hemkade :respect: ....voor mindcontroller dan..

Waarschuw beheerder
Wat denken jullie eigenlijk van de mensen die in het zuiden wonen en nog nooit op een MC zijn geweest en daar graag naartoe zouden willen en daar geen 2u voor willen/kunnen rijden..

Misschien hebben die nu ook een mooie kans om dit geweldige feest mee te mogen maken!

Een beetje kortzichtig randstad ge-ouwe hoer zeg!!

Mensen die geen 2 uur willen rijden voor een Mindcontroller zijn het niet waard... Niet kunnen rijden is bullshit. En dan nog: als je wat te zeiken hebt over een tekort aan goede feesten in het zuiden, dan ga je toch in de randstad wonen?

De mensen die in dit topic lopen te ZEIKEN zijn gewoon verwende nesten en zijn een MC niet waard!!! blijf dan maar lekker thuis en kom zeker niet naar eindhoven toe!!

Driekwart van de mensen die negatief zijn over een andere locatie zijn Mindcontroller diehards. En die hebben dus het recht om te zeuren, aangezien zij vaste klanten zijn. Alleen vindt Art Of Dance een keer een grote klap geld kennelijk belangrijker dan een tevreden trouw publiek...

Waarschuw beheerder
'die-hard
( telbaar zelfstandig naamwoord; vaak attributief )
1 taaie
volhouder
2 aartsconservatief
rechtse rakker, tuchtfanaat, reactionair
3 onverzoenlijke

Vet! Ik sta vermeld in de Dikke Van Dale!! :D
Waar lees jij dat ik niet in de randstad woon???

Misschien woon ik wel in de randstad, dus weet ik niet waar je dat op basseerd. Jij bent volgens mij nog nooit onder de grote rivieren geweest voor een feestje dus kan je niet weten dat er in het zuiden echte feestbeesten wonen(die ook die hard MC aanhang kan worden) zodat het de volgende keren nog gezelliger wordt op een MC.

En waar baseer jij het op dat 3 kwart van de mensen,die ertegen zijn,die-hard MC aanhang is?

Ik vind dat heel knap dat jij dat weet hoor!! 100 mensen lopen te zeiken en dat is 3 kwart..
Waarschuw beheerder
Ik vind t echt jammer dat het niet in de Hemkade is.. maarja denk dat ik evengoed heen ga, wil t toch niet missen!
Waarschuw beheerder
That's the spirit!
Waarschuw beheerder
donateur
Gaaf!! lekker in de buurt!

Waarschuw beheerder
baco-zuipende pruik met mannetje eronderstop met het praten van poep aub ....

en TimMer1981 :respect: MindController diehards verdienen een mind controller in de hemkade... Als wij niet steeds kwamen had MindController er nu niet nog steeds geweest... Maar ons word weer een feest ontnomen :@
Waarschuw beheerder
Hey Em, ben ik uitzondering hier op de site dan ??? :9

Hoeveelheid oudjes valt de laatste tijd trouwens best wel mee op feesies, kom alleen nog maar van die jonge promo dames tegen O:)

Als der een goeie line-up is (en die komt er geloof ik wel ;)) zal het wel gewoon uitverkocht zijn, misschien niet met de mensen die normaal in de Hemkade te vinden zijn maar meer een beetje de locals, maar ach wat the hell, daarna is der gewoon weer eentje in de vertrouwde omgeving, een keertje een feesie missen is geen schande hoor en gun die mensen daar in t zuiden ook eens een pleziertje, zo vaak hebben ze dat niet :P ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
arthy, simpele meeloper die je bent, zoek een leve.

en SJ, baal er wel van maar moet je toch wel gelijk geven met wat je zegt. alleen weet je niet dat ik toch best regelmatig pleziertjes heb, misschien zelfs best vaak.
Waarschuw beheerder
ik zal jullie na het feest wel vertellen hoe vet het was

aangezien jullie dan nog allemaal aan het klagen zijn :no:
Waarschuw beheerder
ga hier opzeker ook weer heen en
is wel minder dat het in eindhoven is maar ja ik heb t er voor over ik moet naar zaandam ook altijd al 1,5 uur reizen ! dus op naar de Next MINDCONTROLLER

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die zoveel te klagen hebben over het Beurgebouw moeten lekker thuis blijven! Wat een gezeur allemaal zeg!

Waarschuw beheerder
donateur
Terwijl MOH in het Beursgebouw ZWAAR relaxx was op de rij na..
Waarschuw beheerder
Ga toch nie allemaal zitten zeiken over de locatie. De beursgebouw is gewoon zwaar relax en als ze het geluid gebruiken van MOH dan is het echt helemaal toppie.En mensen als je zit te zeiken dan kom gewoon niet en laat dan de mensen die wel graag komen er gewoon een vet feestje van maken!!!!
Waarschuw beheerder
Juist, wie niet in maart is geweest moet eens dringend z'n bakkes houden over slecht geluid en slechte sfeer.

Waarschuw beheerder
arthy, simpele meeloper die je bent, zoek een leve

je had het woord simpele wel weg kunnen laten, meelopen is altijd simpel :yes:
En een leve heb ik al gevonden, maar toch bedankt dat je me even hielp herinneren, thx man !

Wanneer komt jouw besluit om een keer met goede argumenten te komen?
Of ben jij zo iemand die gewoon random (dat betekend willekeurig) iemand in elkaar slaat?
En dus een beetje psychisch in de problemen zit?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en TimMer1981 MindController diehards verdienen een mind controller in de hemkade... Als wij niet steeds kwamen had MindController er nu niet nog steeds geweest... Maar ons word weer een feest ontnomen

whahahaha moet je dat horen

jij denkt echt het wiel te hebben uitgevonden he?

Waarschuw beheerder
whahahaha moet je dat horen

jij denkt echt het wiel te hebben uitgevonden he?

Ik weet niet helemaal hoe jij die opmerking van mij heb op gevat maar ik kan geen verband vinden met dat spreekwoord...

Maar iig ... zo voelt het wel voor ons :(
Leef je eens in in onze denk beelden en stel je voor dat je IEDERE mindcontroller bezocht heb, zoveel mogelijk vrienden ermee naar toe heb genomen, alles afzegt ervoor. Simpel weg hart en ziel in een feest stort ... en dan ineens gaat het weg omdat het ineens zo'n groot succes is.

Veel mensen zijn geinfecteerd met het feest virus door mindcontroller hor.
Waarschuw beheerder
Je mag toch zeker wel iemand in elkaar slaan als je daar een goed argument voor hebt, nie dan?

;)

Maar je hebt wel gelijk ja, in zit psychisch behoorlijk in de problemen.

Maar waar is dien herder?

Waarschuw beheerder
Maar je hebt wel gelijk ja, in zit psychisch behoorlijk in de problemen.

Laat me raden :P ja kan niet naar mindcontroller toe :D
Waarschuw beheerder
donateur
baco-zuipende pruik met mannetje eronderstop met het praten van poep aub ....

Geloof me... Toen jij nog in je luiers POEPTE was deze heer al lang al een die hard!!! :s

SJ, jij begrijpt hem en ik verwacht natuurlijk dat je wel komt he! :)
Waarschuw beheerder
Leef je eens in in onze denk beelden en stel je voor dat je IEDERE mindcontroller bezocht heb, zoveel mogelijk vrienden ermee naar toe heb genomen, alles afzegt ervoor. Simpel weg hart en ziel in een feest stort ... en dan ineens gaat het weg omdat het ineens zo'n groot succes is.

Veel mensen zijn geinfecteerd met het feest virus door mindcontroller hor.

Dus 't maakt geen zak uit dat 't nu in Eindhoven is: je hebt toch alles voor MC over??? Leuk dat je ook komt!
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad!!! :D

Ik begin bijna bang te worden dat sommige mensen hier van ellende zelfmoord gaan plegen! Kom op mensen, het komt heus wel weer in de HEMK48E.
Het is een feest, je kan ook overdrijven hoor! :s

Waarschuw beheerder
Dus 't maakt geen zak uit dat 't nu in Eindhoven is: je hebt toch alles voor MC over???

Bla bla bla
Moet ik het nog een keer gaan uitleggen waarom eindhoven zo kut is?
Emm.. laat dat jochie van 18..

Ik begrijp niet dat iemand het zo hoog in z'n bol heeft dat die denkt dat MC er alleen voor hem is, met z'n:

"Als wij niet steeds kwamen had MindController er nu niet nog steeds geweest"

Beetje jammer.. en natuurlijk erg kansloos..

Waarschuw beheerder
Jammer dat het nu daar is, maar ik ga wel.
Waarschuw beheerder
'
Moet ik het nog een keer gaan uitleggen waarom eindhoven zo kut is

Ja, leg mij maar eens uitr hoe het kan dat je alles voor MC over hebt, maar dat je niet naar Eindhoven wil...

Lijkt mij er op dat je bij de minste of geringste tegenslag afhaakt, en dus eigenlijk helemaal niet zo veel voor MC over hebt...

Ik heb alles voor een leuk feestje over, en ik ga dus - vol goede moed, met goeie zin en vol vertrouwen - naar het Beursgebouw!!!

Waarschuw beheerder
mensen het is idd een klote locatie maar ja dat mag de pret niet drukken .....ik vermaak me wel en ik ben dus van de party :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik weet niet helemaal hoe jij die opmerking van mij heb op gevat maar ik kan geen verband vinden met dat spreekwoord...

gast, je praat of je al 30 jaar naar feesten gaat, en elke mindcontroller heb meegemaakt. misschien had je dan nog recht van spreken

en wat zit je nou met "ontnomen" net alsof er nu definitief geen MC's meer in de hemkade zijn ? :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jonges zit ammel niej zo te zevere anders blijf thuis fun di fun deh gater wone zouk zegge..
Waarschuw beheerder
Jè, gatter wone!
En ble thuis asser in eindovuh iets te doen is!

Waarschuw beheerder
donateur
jepzzz en nu krijgen we weer veel gezeur over de beursgebouw!!!!

ik ben er zeker weten bij!!!!
lekkerrrrrrrr:P :bounce:
Waarschuw beheerder
nou...ik vier me verjaardag wel lekker in amigos op proud 2 be hardcore:D:D of maak ik nu reclame voor een ander feest? zonde dah ut op de zelfde dag valt...:|:|

Waarschuw beheerder
en elke mindcontroller heb meegemaakt

Waarschuw beheerder
Overkill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Had gewoon lekker in de hemkade moeten blijven errug jammer dit!

Waarschuw beheerder
Hoe Beter.. In EHV.. Eindelijk Weer Een X Iets Dichtbij De Deur.. Het Is Maar Ff Rijden Met De Bus.. Hoe Relaxt!! :P

Waarschuw beheerder
donateur
dj`s:
ruffneck
vince
pavo
nightraver
bass-d & king matthew
scott brown
gizmo & the darkraver
chosen few
viper vs mad-e-fact

live on stage:
public domain
Waarschuw beheerder
Hey stuff jij hebt gisteravond zeker flyers gekregen??

Maar we gaan maar eens met zn allen daarheen he, want ik sta blijkbaar nog niet in je partypicsmap. gaan we daarna gezellig bij "ons mam " op de koffie zal ze leuk vinden.

En iedereen die loopt te zeiken over het beursgebouw, die mensen moeten dan maar erges anders heen gaan, dan hebben wij meer plaats, is ook wel handig, dus alvast bedankt(f)

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha goh hoe raad je het zo :-D

ik ga zeker wel ja! ben zat volgens mij nog te twijfelen

ow jah lache een tas koffie hale :-p
Waarschuw beheerder
Stuff is dat echt de line up????

Ruffneck??? Voor Ruffneck kom ik altijd al is het in zuid thailand

:)

met deze line-up wel aanwezig!
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste keer in de Hemkade was mn eerste MC..

DAMN was ik er maar eerder/vaker geweest! :(

Nu dus in Eindhoven, is heel stuk dichterbij, zeker van de partij.. :)

En mja, wat dat gezeik over de locatie betreft.. zo heeft elke locatie wel iets.. leer dr mee leven :| ik ga me er iig niet druk om lopen maken, als t feest maar super wordt, idem voor de lekker ouderwetse sfeer (Y)

Waarschuw beheerder
Dan beloof je aan jezelf niet meer naar Mindcontroller te gaan omdat je het geen goede muziek vond, en dan krijgt de volgende zo'm geile line-up:kwijl:

Twijfelgevalletje...

Waarschuw beheerder
100 % aanwezig lekker dichtbij :9
Waarschuw beheerder
trouwens.... public domain!! die heb ik laang nie gezien
Waarschuw beheerder
donateur
Ik nog nooit gezien..

Net als Ruffneck, Nightraver en Chosen Few trouwens..

NOG meer redenen om te gaan :D

Waarschuw beheerder
Ruffneck:kwijl:

Chosen Few draait die avond trouwens 2 keer
Waarschuw beheerder
donateur
2 keer?

1 keer als DJ Chosen en 1 keer als DJ Few?

;p

Waarschuw beheerder
En we waren altijd zo trots dat alleen de echte feest beesten naar MindController kwamen.

Denk dat iedereen gewoon verlieft is op de sfeer van MindController ... en die willen we niet kwijt natuurlijk!!

Wait and see, hoop dat beursgebouw een flinke flop gaat worden en al die wazi's MindController een kut feest vinden
Reden genoeg om niet naar deze editie van MindController te gaan

als we er allemaal zo over gaan denken hebbe de WAZIS :@ bij voorbaat al gewonnen

ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal ervan :cry:

kan er echt om janken
Waarschuw beheerder
hey t is gene voetbalwedstrijd ofzo hoor ;)

De lineup is gewoon niet meer normaal :jaja:
Tuurlijk zijn er wazi's en waarschijnlijk is de sfeer niet zo onwijs heerlijk als in de knusse hemkade..

Maar dit wordt gewoon een bruut feest in de trend van Ghosttown :D
Ben heel benieuwd naar dit feest, maar met zo'n line-up komt t allemaal wel goed! (Y)

Waarschuw beheerder
tis toch van de gekke dat liefhebbers van het ouwe spul die gasten moeten vrezen??? :/

Waarschuw beheerder
yup :'(

Maar je heb gelijk eigenlijk :P we moeten ons niet laten kennen :P

Die line-up trekt aan me :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
line-up? :/ waar?

Waarschuw beheerder
:cry: Public Domain :cry:

de tering!!!!!!!alleen voor hun ga ik er al heen

Waarschuw beheerder
ZEKER WEL LOCHT HOOR!!!
Lekker dicht bij en lekker klein.. als ik maar de ruimte heb om de klompuh dans te doen.. :bounce:
[IMG]http://members.home.nl/dakwerk.n.vervoort/bewegende%20en%20lol/MONKEY11.gif[/IMG]

Waarschuw beheerder
line up al bekent??????

Waarschuw beheerder
dj`s:
ruffneck
vince
pavo
nightraver
bass-d & king matthew
scott brown
gizmo & the darkraver
chosen few
viper vs mad-e-fact

live on stage:
public domain

Waarschuw beheerder
live on stage:
public domain

sorry zeg het nog een keer;

godverdomme wat krijg ik daar kippevel van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry:

Waarschuw beheerder
live on stage:
public domain
Waarschuw beheerder
Ga zeker niet naar Eindhoven, alleen al voor het kutpubliek wat erop af komt!!! Laat de Wazi's maar naar de Hemkade komen met Mindcontroller de volgende keer,, ik ontvang ze met open armen!!!! Stakkers, mindcontroller Hemkade betekent: Toppubliek, goede sfeer, leuke mensen, ouder publiek!! Mensen met een grijns van oor tot oor die de muziek van vroeger kunnen plaatsen met bepaalde feesten waar ze vroeger zijn geweest, (mooie herinneringen), iedereen lekker normaal gekleed en lekker hakken ipv van dat wazi-achtige gepogo!! mindcontroller laat ik me niet verpesten door die Wazi's,
Waarschuw beheerder
donateur
ff citaat van Hans Teeuwen toepassen:

Met zo'n instelling BLIJF je zwakzinnig

Oftewel, als er meer 'echte' mensen wegblijven, zullen er ook daadwerkelijk meer wazi's komen, en dan krijg je dat gezeur dus..

Maar, ik dacht trouwens dat wazi's niet van early hardcore hielden? omdat dat te soft, te happy was? Waarom denkt nu bijna iedereen hier dan dat er nu wel hele kudde van die pipo's naar Mindcontroller zouden komen?

En mja, anders zou ik zeggen, massaal mailtje naar Art of Dance sturen, dat alles met wazi's te maken heeft gewoon geweigerd wordt, ook Lonsdale en alles dus..

(maja, uit praktijk is vaak zat gebleken dat dat ook bijna nooit werkte.. maar goed :S)
Waarschuw beheerder
Eindhoven he!!
Waarschuw beheerder
Grote feesten trekken meer wazi's aan.. :/
Maarja hoop dat een bij zo'n klein nietsbetekend groepje blijft als op ghosttown 8)

ff over de line-up
op de flyer staat onder public domain in speciale letters:

special once in a life-time performance soon to be announced :)

slaat dat nou op Public domain of komt er nog een speciale act bij die pas later bekend wordt gemaakt?
Zulke teksten maken me namelijk enorm nieuwsgierig... :kwijl:
Waarschuw beheerder
Jorg kan toekomst kijken!!!
Waarschuw beheerder
Uhm jaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
Mindcontroller belooft steeds leuker te worden, al die personen met hun grote bek komen niet omdat Eindhoven altijd kut is.
Nou jullie hebben allemaal gelijk, allemaal racisten hier en die hangen hier allemaal posters op dat ze op Mindcontroller een bijeenkomst gaan houden, echt waar.
Dus ik zou echt niet hier naar Eindhoven komen hoor, want het wordt zeker een kutfeest, weet ik nu al.

Want da hedde gullie letst nog geseed gehad joa!
Waarschuw beheerder
Jè, dor hedde gullie iets van geseed jè!

Idd, alleen fistvolk gewenst in Eindovuh!
Waarschuw beheerder
alleen fistvolk is altijd fijn.

Waarschuw beheerder
En mja, anders zou ik zeggen, massaal mailtje naar Art of Dance sturen, dat alles met wazi's te maken heeft gewoon geweigerd wordt, ook Lonsdale en alles dus..

Moeten we misschien maar is doen... maar zal het effect hebben?

Misschien is het beter om een knokploeg in te huren :)
Met zn allen betalen, hun zetten we voor de deur neer, zorgen dat alle, maar dan ook ALLE wazi shit verdwijnt dan hebben wij een top feest :P
Hoe duur zou zo'n knokploeg zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooi dat er mensen zijn die denken dat als een commercieele organisatie een stuk of 30 klachenmailtjes krijgt, dat daar dan echt iets aan gedaan zal worden.
Of bedoelen jullie met massaal dat er wel 40 mensen een mailtje gaan sturen...

Luister, Mindcontroller wordt een goed feest voor de juiste mensen. Als je hier bij wilt zijn, dan ken dat door een kaartje te kopen, lijkt me. Wil je hier niet bij zijn omdat je denk dat het toch kut gaat worden, blijf dan weg en stop met deze onzinnige discussie. Want deze wordt toch gewonnen door alle mensen die m voelen in het beursgebouw op 2 oktober.
Waarschuw beheerder
Da sidde gij ja!

Oftewel: alle mensen die echt van mindcontroller houden, die komen wel!
En alle mensen die niet komen: we zien jullie wel weer op de eerstvolgende mindcontroller in de hemkade.
Waarschuw beheerder
agh jah heb geen 1 mindcontroler gemist tot nu toe maar ze moeten wel met een hele vette line up komen dat ik naar het beursgebouw vlieg

ruffneck
predator
dreamteam
human resource
jaydee
lady dana
public domain live
reanimator live

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jorg blijf maar lekker daar in de KL*Testad ja meej oe gezever da Eindhoven KUT is!! ik liep daar in zaandam en wa denke meej van de K*T f-siders meej te bakkese..rotvolk wa ut is....je scheert eindhovenare over 1 kam..volk zoals jou Ontvang ik met ope armen..:D liever een feessie hier als daar...

Waarschuw beheerder
Wat is er mis met mensen die uit de buurt van EHV komen? Laat het me meteen ff weten, en zal alles ff uit de wereld helpen.. en wie zit er nou te zeiken over Lonsdale man.. moet iedereen toch zelf weten! Je moet aandoen waar je je lekker in voelt.. en wie heeft er geen vooroordelen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toppertje lekker dicht bij ik woon in valkenswaard

Waarschuw beheerder
Euh je moet cker dragen wat je lekker vind maar wanneer aan een merk rascisme kleeft (wat gewoon zo is) ga je dat toch niet aantrekken, daarbij is er toch geen fuck aan wanneer iedereen in het zelfde loopt!!!

En ik vind het niet zo sexy bij de dames en dat is het grootste min punt!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Mindcontroller hoort in de Fun dat is een Feit..:yes: :yes:

Het is maar ff afwachten..(Y)

Van die Nazi,s zul je denk niet zo last hebben die hebben nix te zoeken op Oldskool feesten :no: :no:

----------------------------------------------------

Wat zitten sommige mensen toch te zeiken over dat Beursgebouw? Laat ik zelf eens wat dingen onderbouwen:

Geluid
Geluid klote in het Beursgebouw? De laatste Masters of Hardcore in het Beursgebouw was het geluid echt wel keihard. De podium stelling was overdwars en er werd vanaf 6 geluidstekken maximaal geblazen. Dit zal de komende keer ook het geval zijn.

Sfeer

Lange wachtrijen Beursgebouw
Op de vorige Masters duurde het wat langer om binnen te komen. Dit had te maken met een hekkencontructie die door de wind was omgewaaid.

Warmte
Het is inderdaad wat warm in het Beursgebouw maar wat kan hier voor de rest aan gedaan worden? Ventilatoren of wat dan ook.

Het Beursgebouw gaat echt wel een leuk feessie worden. De lineup is in ieder geval om te kwijlen. Zitten een paar echte early rave namen tussen die een paar jaar niet gedraaid/opgetreden hebben.....

:respect: Hier ben ik het helemaal eens..:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Slechts 2 opmerkingen:
1) Het is geen feit dat mindcontroller in de fun hoort, da's een mening...
2) Mindcontroller is geen oldschool feest...

Voor de rest: (y)
Artiest Devine
Waarschuw beheerder
Slechts 2 opmerkingen:
1) Het is geen feit dat mindcontroller in de fun hoort, da's een mening...
2) Mindcontroller is geen oldschool feest...

Voor de rest:

Nee hoor helemaal gelijk :-s
Mindcontroller is geen oldschool feest :-s

beet je jammer hoor dit x niet in zaandam mij zullen ze niet zien in het beursgebouw (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Maar mij zulluh ze zeker wel int beursgebouw zien.... JAAAAH :bounce:
(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Euh je moet cker dragen wat je lekker vind maar wanneer aan een merk rascisme kleeft (wat gewoon zo is) ga je dat toch niet aantrekken, daarbij is er toch geen fuck aan wanneer iedereen in het zelfde loopt!!!

Dit slaat natuurlijk gewoon nergens op...
ik ken zat mensen die met buitelanders etc gewoon omgaan en ook het merk lonsdale dragen..
sterker nog ik KEN buitelanders die Lonsdale dragen dus alleen om dat mensen die naar Hardcore luistern en lonsdale dragen zijn ze racist?? jonge word is wakker..:|
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon kistenverbod op mindcontroller :respect:

9/10 wazis dragen kisten.Neej mensen ik scheer jullie niet over 1 kam!Dit is de waarheid :yes:
Waarschuw beheerder
Hé Dj Devine: wat versta jij onder oldschool dan? Ik heb op de laatste mindcontroler niet 1 oldschoolplaat gehoord: zelfs niet in de oldschool zaal...
't is een early hardcore concept, geen oldschool!

Waarschuw beheerder
Dit is echt een hopeloze discussie over wazi's en zo iets allemaal....
Ik maak mn eige feestjuh daar wel als dat niet met andere gaat.. EN ZOOW IST... :bounce:
Waarschuw beheerder
sterker nog ik KEN buitelanders die Lonsdale dragen dus alleen om dat mensen die naar Hardcore luistern en lonsdale dragen zijn ze racist?? jonge word is wakker.. :|

Maar eigenlijk zijn dat net zulke meeloopwazi's als de rest van jullie kindertjes en tja het is jullie mode :bah:

Maar verdomd zielig hoor zo'n buitenlander in Lonsdale :s
Waarschuw beheerder
ik kan niet begrijpen dat je iets gaat dragen, waarvan je dondersgoed weet dat t met rascisme in verband gebracht kan worden, als je niks met rascisme te maken wil hebben :S

Offff je bent gewoon een meeloper... ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
eej lost je moet je muil gewoon houden uiteindelijk blijft lonsdale gewoon een boksmerk en als een `wazi` in uuh diesel loopt is dat dan ook meteen een raciste merk nee tog he?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tjonge jonge mensen blijf gewoon effe on topic!
Als je wil zeiken over Lonsdale, ga dat dan in een van de 27 topics doen die daar op dit moment over lopen!

Dus on topic:
Iedereen die loopt te zeiken blijft maar mooi thuis op 2 oktober, dan zal mijn feessie iig geslaagd zijn!

Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat Mindcontroller in t Beursgebouw is. Loopt die burgemeester soms weer te zieken..?? Ik vind het in de FHemkade toch beter..!!

Waarschuw beheerder
whahahhaa beter in het beursgebouw kan ik rollend naar huis...

Waarschuw beheerder
dj`s:
ruffneck
vince
pavo
nightraver
bass-d & king matthew
scott brown
gizmo & the darkraver
chosen few
viper vs mad-e-fact

live on stage:
public domain

Beetje standaard line-up met Gizmo & the darkraver, Bass-d & King Matthew en Vince (elke Mindcontroller weer), maar denk dat het desondanks wel een succesvol feestje wordt.
Waarschuw beheerder
donateur
Bianca :o jij promotie :p

whahah 8) voor jou een thuisfeestje, maar ik kom hoor :bounce:

Art of Dance :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Bianca :O jij promotie :P

:jaja: :D:D

voor jou een thuisfeestje, maar ik kom hoor :bounce:

Whehehhee.. je zal wel moeten van mij! :P :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
prive fotograaf zeker?? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Wat denk je! ;D ;P
Waarschuw beheerder
donateur
:devil:

whahah :D

toch ook wel een beetje voor de gezelligheid?? :$

Waarschuw beheerder
[img]http://www.20six.nl/pub/Snuitje2/bbkopie.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahahahaha! :D
Waarschuw beheerder
donateur
toch ook wel een beetje voor de gezelligheid??? :$

Dat staat ook op de 1e plek :P;)
Waarschuw beheerder
donateur
whahhaha :D
we gaan een mooi feestje van maken :D
Waarschuw beheerder
is er al bekend wanneer de kaartverkop begint?
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, zou k ook wel willen weten..

Vandaag bij Ticketbox geweest voor kaarten voor Hellbound en MOH, maar Mindcontroller hadden ze nog niet :S :(
Waarschuw beheerder
f*cking relaxte line-up! ga dr zeker heen en eindelijk dicht bij huis :D
Waarschuw beheerder
80 man ajax!!! pffffffffffffffffff ik hoop dat je nog thuis komt

Waarschuw beheerder
ja ja, ik ben ook van de partij!!!!!!!:yes:
(k) carol
Waarschuw beheerder
donateur
vr!DZ die van hellbound en moh zijn dr zeker wel
jij hebt waarschijnlijk zo,n huppelkutje aan de kassa gehad die die computer nog niet snapte
je moet wel of de locatie of de organisatie weten anders snappen ze dr hellemaal nix van
dat zoekt ook sneller op die comp.
hellbound is dat hemkade 48 multigroove
moh tialf , mindcontroller beursgebouw eindhoven:kots: allebij van art of dance
Waarschuw beheerder
donateur
ben er wel denk k :D
eindhoven is toch niet zo ver
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet nog niet of ik naar deze mindcontroller ga vin de locatie zwaar bagger liever in de fun
Waarschuw beheerder
donateur
liever in de fun

:jaja: das waar
Waarschuw beheerder
donateur
hey marcello ben je al ns in beursgebouw geweest dan
Waarschuw beheerder
donateur
mnee.. maar eindhoven LIJKT me dichterbij. maar schijn bedriegt geloof k
Waarschuw beheerder
donateur
het duurt meestal minstens n uur voor je binnen bent en de zaal is wel groot maar zwaar kut
en als het binnen te warm wordt zetten ze van die grote deuren open en gaat de muziek uit voor n kwartier:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Goed lezen Napalmpje ;)

Kaartje voor MOH en Hellbound had ik dus toen OOK gehaald, maar voor Mindcontroller waren ze er nog niet ;)

En ik werd geholpen door een wat oudere kerel, en idd, die snapte er ook niet zo super veel van, t duurde nogal voordat ik mn kaartjes had :/

En muziek een kwartier uit.. das ok wat overdreven he.. afgelopen keer met MOH was muziek 2 keer uitgeweest voor zover ik weet, net 5 minuutjes per keer.. maar ach, vind k nie zo erg hoor, ff bijkomen ;)
Waarschuw beheerder
idd een kwartier is beetje overdreven, hooguit 5 minuten. maar ben naar ticketbox geweest en ze hebben nog geen kaartjes ervoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Line-up is dus definitief, kijk maar op Mindcontroller hier op de site.. beters :D

Nu ga ik dus ECHT zekerz te weten er naar toe :D
Waarschuw beheerder
donateur
ikkuh ook :D
haha the nightraver komt ook.. die gast van hollywood hahaha :D
Waarschuw beheerder
is dih vanaf 16 of 18?
Waarschuw beheerder
donateur
Voorverkoop is nog niet gestart, dus zou het nog niet weten..

Hoop dat er voornamelijk een iets ouder publiek komt, die er vanaf t begin af al bij waren.. en verder natuurlijk de echte liefhebbers van t oudere werk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uit de PF agenda:

Er word in een later stadium nog 1 live act toegevoegd. Once in a lifetime performance!
Voorverkoop start zaterdag 10 juli.

Waarschuw beheerder
donateur
Oke, dan gelijk kaartje aanschaffen :D

Vraag me af wie / wat die live-act zou kunnen zijn.. :|

Waarschuw beheerder
ook aanwwezig maar wil vip niet weer anderhalf uur in die tering rij staan bij beursgebouw:P

Waarschuw beheerder
DOLLE boel duss....
Waarschuw beheerder
Ik ben ook van de party :)
haha cker wel een dolle boel in het beursgebouw
met MOH was het geluid cker wel goed
enige verrotte was de warmte en die lange wachtrijen buiten :S:(

maarjah Mindcontroller gaan we n mooi feestje van maken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat er een VIP komt.. is volgens mij nog nooit zo geweest op een Mindcontroller, of wel dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Ruffneck, Vince en Chosen Few zeker vet!!
Waarschuw beheerder
ben benieuwd wat er komt ff afwachten nog. vind het wel een takke eind weg :(
Waarschuw beheerder
donateur
vanaf 18 jaar lijkt me, maar net of ze dat controleren.
en over lonsdale gewoon dragen als je dat mooi vind, omdat paar mensen weer vinden dat het racistisch is zou je het dan niet meer moeten dragen. Grappig. Kunnen er nog leuke Lonsdale vs Karl Kani discussie's komen. Maar goed over feest.

Lineup ziet er zeker niet verkeerd uit :P kep er zin in!
Waarschuw beheerder
hee ze hebbe naar me lijstje gekeken :D

ruffneck en public domain kome :respect:

Waarschuw beheerder
goddamn.. wat lopen toch veel mensen te zeiken over het beursgebouw.. je maakt het toch voor jezelf gezellig, ik laat mijn feest echt niet verpesten als de locatie misschien wat minder is..

ik heb er iig zin in...
Waarschuw beheerder
Als jij d'r zin in hebt, moet je flink komen feesten: al die zeikerds blijven toch thuis...
(Of zouden ze zich zo enorm laten kennen, en toch gewoon komen :s)
Waarschuw beheerder
maar wie gaat die (once in a lifetime performance) worden :P

Speedcity?
Forze dj team?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een verrassing! :D

Waarschuw beheerder
Damn das lang geleden dat ik in het beurs gebouw geweest ben,volgens mij ergens in 98 .. Tja denk dat ik maar weer eens ga kijken ..
Waarschuw beheerder
Beursgebouw is niet rampzalig. Gewoon in een gedeelte gaan staan waar niet 100 mensen staan op een vak van 10 bij 10. Dan heb je en de ruimte om harstikke los te gaan en zo heel superwarm heb je het ook weer niet.

Ik ben er iig, Superlineup en in principe kan ik op de fiets naar het beursgebouw :P
Waarschuw beheerder
beursgebouw rulezzzz altijd vip lol
zeker wel lekker met alle wauze naar mindcontroller !!!!! laterszzz zie julluy daar

Waarschuw beheerder
donateur
Echt jammer dat het in het Beursgebouw is...:(
Waarschuw beheerder
Blijf maar thuis dan!
Waarschuw beheerder
donateur
Laat ze maar lullen, later zullen ze er spijt van hebben dat ze niet zijn gegaan.
Waarschuw beheerder
m!nD(0nTr0ll3r m!nD(0nTr0ll3r m!nD(0nTr0ll3r m!nD(0nTr0ll3r m!nD(0nTr0ll3r m!nD(0nTr0ll3r
m!nD(0nTr0ll3r m!nD(0nTr0ll3r m!nD(0nTr0ll3r
m!nD(0nTr0ll3r m!nD(0nTr0ll3r m!nD(0nTr0ll3r
Waarschuw beheerder
donateur
Heb vandaag kaartje gescoort bij Ticketbox B)

Maar (zoals te verwachten viel), tis wel wat duurder geworden.. €40,25 heb ik dr voor moeten dokken..

en tis 17+, staat op t kaartje, voor de mensjes voor wie de leeftijd nog een probleem speelde.. rare grens, maar goed :S
Waarschuw beheerder
donateur
ga ook zeker heen
Waarschuw beheerder
40 pleuro???? :S

das bijna het dubbele :S

Waarschuw beheerder
Goh tis een wonder dat de gemeente nog niet es begonnen met zeuren over te 'hard'...

Waarschuw beheerder
denk wel dat ik ga nog ff kijken duss :)

Waarschuw beheerder
ben erg benieuw naar ruffneck :JAJA:

voor de rest geloof ik het wel dat t goedzit :D

jammer voor eindhoven maar ik ben er zeker bij :P

ben het verplicht namelijk... :D
Waarschuw beheerder
daar wil ik bij zijn :9
Waarschuw beheerder
donateur
Goh tis een wonder dat de gemeente nog niet es begonnen met zeuren over te 'hard'...

Zodra ze dat zeggen zal Art of Dance er geen feesten meer geven!!! :D

Waarschuw beheerder
Ga zeker niet naar Eindhoven, alleen al voor het kutpubliek wat erop af komt!!! Laat de Wazi's maar naar de Hemkade komen met Mindcontroller de volgende keer,, ik ontvang ze met open armen!!!! Stakkers, mindcontroller Hemkade betekent: Toppubliek, goede sfeer, leuke mensen, ouder publiek!! Mensen met een grijns van oor tot oor die de muziek van vroeger kunnen plaatsen met bepaalde feesten waar ze vroeger zijn geweest, (mooie herinneringen), iedereen lekker normaal gekleed en lekker hakken ipv van dat wazi-achtige gepogo!! mindcontroller laat ik me niet verpesten door die Wazi's,

ik heb al weer door hoe dit word bedoeld..met je normale kleren..dus de mense die daar met lonsdale aanlope..zijn omdat dat op zoon early feest wel een minderheid is...gelijk afgetekend als wazi's ..das onzin..ik loop ook in lonsdale enzo..en ik ben een gabber van deze tijd..maar vind de ouwe muziek net zo goed of beter..omdat ik het ook niet op dat gepogo enzo heb..laat dat ff duidelijk wezen (to jorg 1900)

Waarschuw beheerder
dus het maak geen reed uit of je of je in de jaren 90 ook al gabber was..ook gabbers van deze tijd..die zich kleden naar de kleedstijl van de gabbers van deze tijd..kunnen van de oude muziek houden..en willen ook alleen maar een goede sfeer..zonder vechten , pogo enzovoort

Waarschuw beheerder
en als je alleen maar ouder publiek wil..ga dan naar een 70 / 80's party ofzo..hoe meer jonge mense ookweer gabbers worde hoe beter..dus sluit ons niet buiten met je onzin teksten

Waarschuw beheerder
ik ben op 8 feeste geweest die 18+ ware en nooit problemen gehad ..dus zal wel mee valle :D

Waarschuw beheerder
vette line-up ey..alleen iedereen heb ut over da public-domain ..wie zijn da?..nooit van gehoord..trede die bijna niet meer op ofzo?

Waarschuw beheerder
Hey lig eens niet zo te zeiken over het beursgebouw de lokatie doet er niet toe de sfeer is het belangrijkste en een leuk en gezellig feest maak je nog altijd zelf dus niet zeiken ja!!
En ff over ouwe en nieuwe gabbers ok nieuwe zijn iets agressiever maar die doen je meestal ook nix zijn meestal toch mensen die niet de baas zijn over de drugs die ze gebruiken dus NIET ZEIKEN JAAAA!!!!!!
maar ik zal er zekers zijn is lekker in de buurt voor mij dus
Waarschuw beheerder
zit zwaar te twijfelen, proud 2b hardcore of mc... hmmmm... 40 pleuro is wel weer kk veel en na sep. heb ik nie meer zoveel geld denk.
Waarschuw beheerder
ik houd t wel lekker bij de oude vertrouwde hemkade :d mijn thuisbasis (Y) c u l8tr en voor de mensen die wel gaan sterkte en veel :bounce: plezier

Waarschuw beheerder
donateur
heb der zin in!
eindelijk eens een keer mindcontroller redelijk dichtbij!
maarja denk inderdaad dat het kwa sfeer niet aan de hemkade kan tippen!
Waarschuw beheerder
vette line-up ey..alleen iedereen heb ut over da public-domain ..wie zijn da?..nooit van gehoord..trede die bijna niet meer op ofzo?

Nog nooit van Public Domain gehoord ??? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Die hebben heel wat aardige hitjes gehad op de Thunderdome cd-reeks :jaja:
Waarschuw beheerder
Ja idd , daar moet je toch wel is van gehoord hebben :S
Waarschuw beheerder
donateur
vette line-up ey..alleen iedereen heb ut over da public-domain ..wie zijn da?..nooit van gehoord..trede die bijna niet meer op ofzo

Tja volgens zijn profiel is hij 15! Dus kan me er wel iets bij indenken dat hij er nog nooit van gehoord heeft. :D
Waarschuw beheerder
hahah euh jah dan mag hij niet eens naar dit feest toe :P
Waarschuw beheerder
public domain is wel een hele lekkere toevoeging aan de line up :yes:
Waarschuw beheerder
dit word seker weer een vet feesie ik ben seker weer aanwezig vorige mindcontroller was ook super dol!

Waarschuw beheerder
Hardcore ambacht je bent echt een kneus , of wist je dat al ?

je hebt wel veel favorite dj's 119 :/
Waarschuw beheerder
ik ben 14 en ik weet zelfs wie public domain is:S

Waarschuw beheerder
owowowowowwwwwwwwww me eerste feest weer naar me uitzending van 4 maanden!!!!!

Waarschuw beheerder
Everybody in the house....ROCK the party B)
Waarschuw beheerder
Pardy Hardy dat dan weer wel...
alleen zow kk ver weg...had liever gezien dat ´t wee in de HEMKADE was...

maja...mak niet uit...
wel weer vet stampen...
Waarschuw beheerder
ik ben 22 en weet wie elvis is

ook ver voor mn tijd :p

Waarschuw beheerder
Ja sorry voor de liefhebbers maar, ik kan me ook geen vet feest herinneren in het beursgebouw. Hemkade is ech wel beter.
Waarschuw beheerder
dit zal de eerste keer zijn dat ik naar het beursgebouw ga heb er alleen weinig goeds over gehoord :no:

maar mindcontroler is tot nu toe altijd goed geweest (Y)

dus heb er weer zin in :yes:

:bier:
Waarschuw beheerder
Ja sorry voor de liefhebbers maar, ik kan me ook geen vet feest herinneren in het beursgebouw

Ik heb de eerste twee of drie feesten die daar gegeven zijn toch echt zwaar veel plezier gehad...
Het kan dus echt wel hè: een vet feest in het Beursgebouw, maar dat zul je 2 oktober wel zien!
Waarschuw beheerder
donateur
De laatste MOH was zeker vet!
Waarschuw beheerder
super vet een moetje voor iedere echte GABBER
Waarschuw beheerder
ben benieuwd jah :D

hoorde dat de laatste masters goed was qua geluid en zo hoop dat ze die instellingen dan ook weer hebben met mindcontroler :yes:
Waarschuw beheerder
JOH!!!! opzeker het geluid was dit keer ech wel knalle in het beursgebouw!!!! geluid was goed :yes:!!!

Denk alleen dat het beursgebouwq TE groot is voor een feessie als mindcontroller!!!
The Fun was een goue locatie!!!!!
gezellige sfeer, laatste mindcontroller was echt super!!!
Waarschuw beheerder
Line-up is zeker niet slecht.Alleen de afstand...
Waarschuw beheerder
Line-up is zeker niet slecht.Alleen de afstand...

jah voor mij ook eigenlijk
Waarschuw beheerder
nou ik heb zoveel slechte dingen gehoord over het beurs gebouw ik denk niet dat ik ga maar dat hangt er toch maar weer vanaf, ik zie het wel
Waarschuw beheerder
donateur
ach wordt vast wel mooi feestje ik ben wel aanwezig laatste moh was ook vet ;)

ojah en HardcoreAmbacht weet je waarom er zoveel wazi's kome? omdat veel mensen zo'n instelling als jou hebben ;)
Waarschuw beheerder
ja ofnie dan..
hardcoreambacht op je profiel staat da je 15 bent je heb nog nix op die feeste te zoeke man.. Maar als je zo gabber bent als je zegt snap ik niet dat je Public Domain niet kent !? :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben bang dat ik toch verstek mot laten gaan aangezien de week er na Carrera invites old parkzicht in tropicana is .. Tja sorry dat gaat voor en ik mot de week er na ook weer naar Nobels toe ;)

Dus 3 feesten pal achter mekaar word teveel voor dat ouwe lichaam van me :P

Ach er zullen toch een aantal persoon uit die omgeving blij zijn dat ik niet ga ... lolz :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mindcontroller feessies in de hemkade zijn altijd helemaal top :respect:

hoop dat et daar ook wat gaat worden

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00055ecc000dee54e65d06561a005aab83]https://partyflock.nl/images/user/USERID/72142/SIZE/large.jpg[/img]

:bloos: :yes:
Waarschuw beheerder
jah die wil ik eg wel zien net als ruffneck :yes:

Waarschuw beheerder
:yes: cker,alleen dit is weer 1 keer in een aantal jaar dat ze weer optreden

echt geweldig,en ik kan je zeggen dat ik echt alleen al voor dat halfuurtje van hun derheen gaat,ik zweer het je :yes:

So get up,mellowmaniacs,rock this joint,in the house... :respect:

hopelijk wel met de orginele mc erbij,die had wel altijd een grappige stem :D
Waarschuw beheerder
jah idd ik luister ook nog heel vaak dat live setjes van hun op die thunderdome cd van atwerpen :D
Waarschuw beheerder
Ja die set is echt kippevel...vooral als ze een nummer live opgaan nemen daar met mc syco , heel die zaal klappe :D

Was ik maar eerder geboren :( :cry:

Waarschuw beheerder
hier nog één :D

en nu maar hopen dat de sfeer even goed word als de vorige editie :p echt bizar was het
Waarschuw beheerder
ik heb dat setje toen ook gezien van hun in kardinge in de zomer van 1997

was eg super bruut en vet hard toen :kwijl:

Waarschuw beheerder
heel de zaal klappen,iets wat te maken heb met de tijdsgeest van toen,wat je alleen nog maar met het juiste publiek voor elkaar kan krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
Dat mis ik in de hardcore van nu.....je kan er niet meer op mee klappe :S
Waarschuw beheerder
jah en die zullen hopelijk dan er wel weer zijn ;P
Waarschuw beheerder
So get up is echt een wereld plaat:jaj:

Ik ben zekers aan wezig in het beursgebouw:D
Waarschuw beheerder
jah ben er ook zeker bij :P

Waarschuw beheerder
op een een of andere manier als ik aan MindController denk denk ik aan Thunderdome van toen :bloos:

en ja het komt gewoon omdat de muziek lekker snel was op één rhytme

tenminste;

er was toen sprake van rhytme :s

Pat,Lunatic en M1ekste>wehehe,gezellie :yes:
Waarschuw beheerder
Die sfeer op MC 5 juni vond ik echt perfect...dat is echt mn beste feest ooit :D

Waarschuw beheerder
idd onovertroffen :yes: thans voor de feesten in het heden
Waarschuw beheerder
euh vond die van 24 januari ook super met predator en human resource :D

vet veel ruffneck, mokum en baby boom
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de eerste was ook (Y) met dana :D

heb ze allemaal gehad en vond de 1ste en 4de het vetste :yes:
Waarschuw beheerder
Beter als die van 5 juni ken niet :p
Waarschuw beheerder
ghehehe eg wel hoor :yes:

Waarschuw beheerder
:o oh,we hebbe wat gemist geloof ik :(

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
hehehe maar ik weet 1 ding ruffneck + hard geluid is HARDCOREEEEEEEEEE zoals het moet dus 100 procent aanwezig mense give us some wicked inspiration vibezzzzzzz
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste Mindcontroller was zekers wel goeie sfeer en alles, zou vaker moeten.. wat zeg ik.. dat zou standaard moeten zijn op elk feest!

Maareuhm, Pat / Robert.. jullie waren allebei niet op DefQon, DAAR hing pas een sfeer in de black-tent! :D

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: :bounce:
Waarschuw beheerder
defcon gemist maar jah volgend jaar beter

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja ik zie wel of ik der heen ga maar ja. houwzee
Waarschuw beheerder
Ziet er qua line-up erg sterk uit.... locatie ken ik zelf niet... maar als ik het hier lees... klinkt slecht maar wil toch echt zelf me mening vormen ergens over :). Nog even kijken... maar klinkt zeker niet slecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Spoetnik:

Ik had er eerst ook allemaal slechte ervaringen over gelezen hier op PF, maar ben afgelopen keer MOH er geweest voor 1e keer.. viel allemaal wel reuze mee joh!

En ach, zo heeft iedere locatie wel iets.. gewoon gaan joh, alleen jijzelf kan het beste oordeel vormen over wat je zelf wel of niet leuk vind..

Ik wil het zeker niet missen, ook al zou de locatie dan wat minder zijn.. zon line-up zie je bijna nooit meer! 100% aanwezig!

Waarschuw beheerder

Ja kom maar, dan kan ik je van de trap afschoppen, mongool
Waarschuw beheerder
donateur
Als alles meezit ben ik dan ook van de partij want heb gehoord dat Mindcontroller dus ech super moet zijn :d

Maarjah lijkt mij tog wel dat het die avond/nacht meer hakkuh is dan stampuh tog of zie ik dat nu verkeerd ? ;):P

Public Domain is tog van die plaat the puritan ofzo iets staat me ervan bij...
Waarschuw beheerder

Mensen als jou kenne maar beter naar een ander feest gaan...

Met je witte bretels :bah:

Public Domain is tog van die plaat the puritan ofzo iets staat me ervan bij...

Waarschuw beheerder
die gozer gaat ons feesie niet verpesten :bah:

en ik zei al; ze hadde nooit lokaties moeten veranderen,nu krijgen we allemaal dat soort TYFUS lui :bah:
Waarschuw beheerder
Ben maar niet bang... als 't moet maak ik d'r hoogstpersoonlijk een topfeest van! Ik neem wel een emmer sfeer mee om uit te delen!

En die Tyfus-lui kunnen kiezen: koppie onder in de emmer met sfeer en goeie zin, of oprotten!
Waarschuw beheerder
donateur
Maarjah lijkt mij tog wel dat het die avond/nacht meer hakkuh is dan stampuh tog of zie ik dat nu verkeerd ?

Er wordt helemaal niet gestampt die nacht, alleen maar gehakt! Voor stampen moeten mensen maar lekker naar een hardstyle feest gaan!!! :p 8)

Waarschuw beheerder
Mag er tussen het hakken door ook :bier: gedronken worden ;) ?
Waarschuw beheerder
Ik hoop van wel ja!

Eigenlijk zouden ze bier moeten verkopen in van de Mac Donalds bekers.. met een deksel... Zodat je gewoon kunt hakken met een pilsje in je hand!

Waarschuw beheerder
Bier uit de mac beker hehe.
Ik hoop dat er van die stellingen worden gebouwd net zoals op MOH.(ben er zelf niet geweest maar wel de foto's gezien) dan krijg je denk ik wel een vet feest.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja drinken is toegestaan. We willen natuurlijk geen uitgedroogde mensen, er moet wel tot het bittere eind gehakt worden!!! 8)

Waarschuw beheerder
ok dan wordt het wisky-cola uit de mac-beker!
Waarschuw beheerder
Small

Medium

of

Large
Waarschuw beheerder
donateur
Bier met een rietje? :/
Waarschuw beheerder
Tja, 't is bier met een rietje, of pauze nemen en van de dansvloer af komen om een pilsje te drinken...
Dan is de keuze snel gemaakt, toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, heel af en toe paar seconden / minuutjes pauze mag ook wel hoor, anders krijg je al snel kramp / ben je wel al heel snel kapot van t vele Hakkûh
Waarschuw beheerder
donateur
Precies even de spieren rekken en strekken, wat drinken en weer doooooooooorgaan!!! 8) :bounce:
Waarschuw beheerder
www.wij-willen-een-masseuse-op-mindcontroller.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat we er genoeg hebben aan eentje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
www.wij-willen-een-masseuse-op-mindcontroller.nl

Sorry that's not the part of my job. ;)
Of bedoelde je mij er niet mee? :o
Waarschuw beheerder
Geef jij zo'n goeie massages dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Het was dus niet voor mij bedoelt! 8)
Tja ze zeggen van wel... :D ;)
Waarschuw beheerder
Dan is 'ie bij deze wel voor jou bedoeld ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hehehehehe :)
Geen tijd voor dan ben ik bang. ;)
Waarschuw beheerder
Ik denk ook niet dat ik tijd ga maken om een massage te ondergaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk zo mag ik het horen! :D
Waarschuw beheerder
jah ik wel ook wel een massage dan :yes:

heb er wel zin in :P
hakke met ruffneck en public domain :)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik ook maar 's die kant op kom uit het hoge noorden:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kom jij maar eens die kant op. :)
Ik moet niet uit het hoge noorden komen maar iets daaronder maar het is het zekers waard. Believe me!!! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Thuiswedstrijdje, Eindhoven ligt net 20 km verderop B) :P
Waarschuw beheerder
jah idd ik moet ook uit het hoge noorden komen :(

maar jah heb het er wel voor over :P
Waarschuw beheerder
Afstand voor een feest maakt me nix uit , je weet toch wel dat t een leuk feest word :)
Waarschuw beheerder
donateur
Afstand voor een feest maakt me nix uit , je weet toch wel dat t een leuk feest word

Kijk dat is de juiste instelling!!! Zo denk ik er nou ook over. :D
Vindt het altijd wel leuk en stukje rijden, met zijn alle in de auto keihard de muziek aan heeeeeerlijk! 8)
Waarschuw beheerder
Vindt het altijd wel leuk en stukje rijden

Tja, ik ook... Balen... Het beursgebouw is nog geen kwartier rijden :(;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jep.. ben ook al paar keer naar zaandam geweest, altijd lache in de trein, lekker vaag doen en alles :D :P

Soms is het reizen leuker dan heel t feest :$ :P nouja, je kan wat makkelijker ouwehoeren en zo in de trein dan he! ;)

Waarschuw beheerder
motherfucking mindcontroller B) bam bam bam bam bam bam
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaa!! dit wordt mn eerste mindcontroller heb dr echt te veel zin in gewoon!! lekker ouwerwets hakkuh en geen nazi-scum!!! iemand nog een aus liggen die ik kan lenen?! :P
Waarschuw beheerder
donateur
ok pa pa pa pa partypeople it's party kickin time!!!

Waarschuw beheerder
HMMMMM, krijg er toch wel zin in als ik dit forum lees. Eindhoven is maar 90km rijen dus naast de deur voor mij, durf het risico misschien nog wel eens te nemen om naar het beursgebouw te gaan!
Alleen nog ff kijken of ik nog wat mensen ken overhalen om mee te gaan, de meeste van m'n vrienden zijn tegenwoordig veranderd in TECHNO freakz en gaan niet zo snel meer naar HARDCORE feesten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Alleen nog ff kijken of ik nog wat mensen ken overhalen om mee te gaan, de meeste van m'n vrienden zijn tegenwoordig veranderd in TECHNO freakz en gaan niet zo snel meer naar HARDCORE feesten.

Ik ken het... De mensen waarmee ik vroeger naar Hardcore feestjes ging, gaan nu naar techno. De mensen waar ik nu mee naar hardcore feesten ga, gaan niet mee omdat er van die 'ouwewetse muziek' gedraaid wordt...

Maar die 'ouwerwetse muziek' zorgt er wel voor dat er toch nog af en toe wat mensen van de ouwde garde mee gaan!
Waarschuw beheerder
Even over de lokatie, bij de vorige mindcontroller in Zaandam was het geluid te slecht. Ik denk dat het in het beursgebouw veel beter is!.
Waarschuw beheerder
nou dat hopen we dan maar :P

Waarschuw beheerder
Gun ons in Eindhoven ook eens een vet feest :yes: Ik vind het een goeie zet da ze mindcontroller hier naar toe halen(Y) Heb der echt super veel zin in word weer volgas hakkuuuuuu!!!!!:)
Waarschuw beheerder
donateur
word weer volgas hakkuuuuuu!!!!!

dacht het wel :D
Waarschuw beheerder
Ausies uit de kast !
Maxies uit t stof !
aan je dealer vragen of ie weer een keer snowballs wil leveren
en hakken totdat je er bij neervalt!
Waarschuw beheerder
donateur
That's the spirit SJ! 8)
Waarschuw beheerder
Ja Em ook jij gewoon je bordeaux rode Ausie aan,
die geile pabo niemendalletjes laat je maar een keertje thuis ;p

WE WILLEN ALLEEN MAAR HAKKUUHHHH!!!

Waarschuw beheerder
Ik ken het... De mensen waarmee ik vroeger naar Hardcore feestjes ging, gaan nu naar techno. De mensen waar ik nu mee naar hardcore feesten ga, gaan niet mee omdat er van die 'ouwewetse muziek' gedraaid wordt...

Maar die 'ouwerwetse muziek' zorgt er wel voor dat er toch nog af en toe wat mensen van de ouwde garde mee gaan!

goeie muziek is tijdloos
Waarschuw beheerder
ben blij dat het in t beursgebouw is:D lekker dichtbij en veel bekenden.... mijn vorige feest in t beursgebouw was ook :bounce: dus heb er alle vertrouwen in:D
Waarschuw beheerder
kaartje is binnen.

nu mijn aussie nog ff opzoeken en gaan met die banaan de 2e oktober :D
Waarschuw beheerder
wel kanker warm daar maar wel gesellig en veel bekende komt goed wij zijn zeker van de party he lollypoppp :P
Waarschuw beheerder
donateur
De line-up voor Mindcontroller op 2 Oktober 2004 in het Beursgebouw te Eindhoven was al supervet, maar daar wordt nu nog wat extra’s aan toegevoegd. Dj Promo gaat namelijk terug in de tijd en zal live on stage zijn floorfillers van een aantal jaren geleden uit de speakers laten knallen. Uiteraard in aparte, speciaal voorbereide live-versies ...

Dit wordt niet zomaar een performance, voor dit speciale live-optreden wordt alles uit de kast gehaald. Er komt natuurlijk heel wat bij kijken en de halve studio van Promo zal dan ook op het podium verschijnen. Ben jij klaar voor King of Pain, Mad-Donna en al zijn super knallers in zijn File reeks? Deze live Promo performance beloofd bij voorbaat al een legende te worden.....

hehehehe!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk dan wel alleen de eerste paar Files van m.. maar nog liever hoor ik de muziek die ie maakte voordat ie aan de Files begon..
Waarschuw beheerder
donateur
We merken het vanzelf 2 oktober. :)
Ik denk dat het wel goed gaat komen want als ie nieuwe shit gaat draaien, trap ik hem hoogst persoonlijk MET al zijn apparatuur het podium af!!! ;)
Waarschuw beheerder
Ik ga echt liever naar Zaandam als Eindhoven... in Eindhoven loopt echt vaak kut volk rond.

??????????? PARDON ????????????

Denk dat in iedere stad wel kut volk rondloopt, ma da heeft nix te maken met t beursgebouw!!!!

Voor velen van ons een thuisparty!!!!!
Je kan niet over iets oordelen als je t feest nog nie mee hebt gemaakt, zulle we hier gewoon 3oktober op terug komen, na de ervaringen van t beursgebouw :respect: in plaats van mensen ma na praten hier :@

Hier is iedereen ineens positief: https://partyflock.nl/SECTION/news/ACTION/single/NEWSID/3600
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk eerlijk gezegd dat dit een mooi feest gaat worden (Cker als niet zoveel mensen zeiken over de afstand) Ik moet bijna altyd een pokke end reizen..
Art of Dance heeft al laten horen dat het een goed geluid weg kan zetten daar (van horen zeggen)
Mindcontroller en dan nog met zo'n line up daar komen mensen uit heel NL op af en ik denk dat Wazi volk ziezo niet zo snel op Early Rave feesten af komt (Cker niet met Raving Nightmare de week erop)! Laten we eerlijk zijn het geluid met de vorige mindcontroler was ook nie helemaal top en de Fun vin persoonlijk nie echt speciaal: Wel errug gezellig maar dat komt door het publiek!
Hopen dat het ook zo gezellig kan zijn in zo'n grote locatie en ben benieuwd of ze het vol krijgen want er is genoeg concurrentie kwa hardcore begin oktober...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
trap ik hem hoogst persoonlijk MET al zijn apparatuur het podium af!!! ;)

Em, ook een fan van promo :D ;)

verwacht deze nrs dan ook wel van Promo:
Psycho Style & I Wanna Freak You

maarre laat die apperatuur maar staan, die neem ik wel mee in mn kofferbak ;p
Waarschuw beheerder
Mindcontroller is (Y). Maar ik ga echt niet meer naar dat kuttige beursgebouw. Het had gewoon in de hemkade moeten blijven :(
Waarschuw beheerder
donateur
Zal je later spijt van krijgen!!!
Waarschuw beheerder
Vandaag de booklet-flyer in de FRS gescoord, ziet er relax uit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand enig idee waar ik daar een beetje
voordelig kan parkeren??

Niet zoals vorige keer beursgebouw ff 16 euro
neertellen:S
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon de aanwijzingen volgen van de verkeersregelaren daar.
Waarschuw beheerder
ok dan :D

thanks emmely (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
You're welcome! :)
Waarschuw beheerder
maar eerst masters :D
Waarschuw beheerder
donateur
En dan Scantraxx en dan het bruutste oldskool feest wat er is!!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ben er op zekers bij ja :yes: en super benieuwd naar Promo :respect:

To Bassmom, je parkeerplekkie is mooi geregeld :-D en dat op 3 minuten loopafstand ;-) maar eerst tot zaterdag
Waarschuw beheerder
En dan Scantraxx

nee die sla ik over doe mij het hardere werk maar weer :D

MASTERS & MINDCONTROLER :P

Waarschuw beheerder
ik heb hem weer uit mijn agenda gekukeld!!

Want er komt een technoboy solo!!!

:P
Waarschuw beheerder
:S

euh jah braadstyle voor vette oldstyle???

:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Zie liever 1 / anderhalf uurtje Ruffneck dan 8 uur ofzo die Technoboy :|

(beter gezegd, ik wil liever nooit iets van die Technoboy zien :P maar ja, smaken verschillen, ieder zn eigen ding ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah zo denk ik er ook over :D
Waarschuw beheerder
Wordt een mooi feestje denk ik :D
Heb er iig zin in!!

Waarschuw beheerder
Geluid

Dat denk ik niet want toen hebben ze iets te veel klachten gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het dus wel.
Ik weet niet waar je die info vandaan heb van die klachten maar ik weet van niks!!!
Waarschuw beheerder
nou ik verwacht er in ieder geval wel veel van :yes:

Waarschuw beheerder
word gwoonweg kei vet!! da moet mar! :P

Waarschuw beheerder
Ik weet niet waar je die info vandaan heb van die klachten maar ik weet van niks!!!

Mijn vriend moet daar vaak de stroom voorzieningen aan leggen en die vertelde dat tegen mij.

Het zou zeker vet zijn als er weer geluid is daar zeg ik niks van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dr weer zin aan maar hoop dat ze bij de ingang wat sneller gaan als bij masters want dat is echt ziek...
Waarschuw beheerder
donateur
snap trouwens niet wat arthy over eindhoven loopt te janken als ik in je feestarchief kijk ben je nog nooit in eindhoven geweest gozerd...

vorige masters was echt gruwelijk daar!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb dr weer zin aan maar hoop dat ze bij de ingang wat sneller gaan als bij masters want dat is echt ziek...

Dat was zeker klote, dit kwam alleen doordat het toen keihard waaide. Er stonden eerst hekken waardoor iedereen geleidelijk aan sneller binnen zou komen maar de hekken werden gewoon weg gewaaid dus hadden we geen keus om het anders te doen.

Waarschuw beheerder
hmmzz erg warm beursgebouw, maar wel redelijk dichtbij een keer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben benieuwd :D
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
Vier ik me verjaardag :p
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna wereld-dierendag zul je bedoelen? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vier ik me verjaardag

Wat gezellig! Een jarige!!! :p
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.mind-controller.com/

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

8)
Waarschuw beheerder
heee Emmely :D

leuk intro en leuke site vooral met die nummmertjes erin :D

(Y)
Waarschuw beheerder
ja de site is zeker gewoon goed dus heb ook vertrouwen in die DVD die uit komt.

Waarschuw beheerder
iedereen zegt k*t locatie ? :s ben nog nooit geweest maar Art of dance had toch bij MOH goed geluid geregelt ofniet ??? dus hier zal dat ook wel zijn denk k dan ....

kzou hier opzich wel heenwillen :jaja: maar niemand wil mee vanwege et geluid :x

is ut zo slecht daar ofwat ?
Waarschuw beheerder
donateur
kutlocatie?? vond het met masters iig een superlocatie alleen ingang en garderobe was niet zo goed geregeld maar dat zouden ze nu beter doen heb ik gelezen (iets van een extra ingang ofzo)
heb een goeie cavello kunne regelen bij een maat van me dus wat mij betreft mag 2 oktober snel kome!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk zo mag ik het horen! Cavello of Aussie aan en GAAN!!! :p :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
idd neem me ausie ook mee :d

Waarschuw beheerder
Vrouwen mogen van mij best was minder aan doen dan Aussie of Cavello :P.

Niet alle vrouwen natuurlijk.

Hoop op strenger deurbeleid dan bij MOH in Beursgebouw, heb namelijk geen zin om heel de nacht met wp-kettingen en bretels geconfronteerd te worden :kots:
Waarschuw beheerder
nee idd dat zie ik liever ook niet nee :S
Waarschuw beheerder
donateur
Tja soms kunnen ze het goed verbergen bij binnenkomst helaas. :(

Waarschuw beheerder
Als jij maar niks verbergt :D
Waarschuw beheerder
Ik kan die digi-flyer hier op m'n werk niet bekijken :(
Waarschuw beheerder
Eerlijk zijn, daar baal jij van.
Waarschuw beheerder
ZeKer VaN ParTij :P Word Wel Kanker warm maar da overleve we wel weerr (K)uSs
Waarschuw beheerder
donateur
Het is dan ook alweer oktober he, dus zo warm is het dan als het goed is niet buiten. Dat scheelt ook weer binnen. :D
Waarschuw beheerder
Huh?
Hier in Eindhoven schijnt de zon altijd en is het gemiddeld 25C, dus het zou kunnen dat je een bietje gaat zweten, maarja boeie gewoon feeste.
Waarschuw beheerder
Hé Lollypop: waarom begin je nou met ziektes te gooien?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Huh?
Hier in Eindhoven schijnt de zon altijd en is het gemiddeld 25C, dus het zou kunnen dat je een bietje gaat zweten, maarja boeie gewoon feeste.

Ik ga daar wonen!!! 8) ;)
Waarschuw beheerder
me 2 :D
Waarschuw beheerder
Ik ben al 040'er...
Waarschuw beheerder
donateur
So heee! Ik ben echt vet jaloers op je Bobje!!! ;)
Waarschuw beheerder
Art of Dance weet al dat het heerlijk wonen is in ehv, daarom bieden ze ook een combi aan met een overnachting in het Holiday Inn, zodat je een weekendje kunt uitproberen.
Waarschuw beheerder
Ik heb er al goed veel zin in !!!!

het wordt een top feestje, ik ben blij dat mindcontroller een keer in mijn omgeving wordt gehouden. Het beursgebouw heeft net als bijna iedere locatie min en pluspunten. maar als het geluid net zo is als op de laatste MOH is dat wel het laatste waar ik me zorgen over maak.
Waarschuw beheerder
donateur
Art of Dance weet al dat het heerlijk wonen is in ehv, daarom bieden ze ook een combi aan met een overnachting in het Holiday Inn, zodat je een weekendje kunt uitproberen

Ja dat hotel ken ik wel ja! :D
Zeker goed vertoeven daar, zal er 1 en 2 oktober ook weer vertoeven hehehehe!
Waarschuw beheerder
hee das misshcien ook wel een optie voor ons :d
Waarschuw beheerder
Best leuk hotel, niks mis mee maar ook niet al te luxe. Heb er een paar keer als nachtportier gewerkt en da was wel zwaar relexed.

Zwembad enzo wel zwaar lache, vooral voor zo'n weekend.
Waarschuw beheerder
Hmm, misschien een optie om m'n zolderkamer te verhuren...

Iemand interesse???
Waarschuw beheerder
Tussen je wietplanten zeker
Waarschuw beheerder
Nee, zo gebruik ik m'n zolderkamer niet...
Waarschuw beheerder
(y)

Anders ben je straks je huisje in het mooie eindhoven nog kwijt;-)
Waarschuw beheerder
Het mooie Wentersel :p
Waarschuw beheerder
Het mooie Wentersel met 't geweldig vernieuwde Centrum;-)
Waarschuw beheerder
Voor zover ik weet is d'r verdomd weinig gedaan aan het 'vernieuwde Centrum'...

En een bus heb ik niet nodig: ik heb altijd een 'Bob' bij de hand ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hee dat van die extra ingang weet ik niet zeker in heb daar iets over gelezen maar dat is alweer een tijdje terug dus misschien dat het alleen een plan was. met masters was het iig zo dat er een aparte vip-ingang was die later openging voor iedereen omdat het bij de normale ingang zo druk was (ik stond als 1 van de eerste bij de vip-ingang met normaal kaartje :D was met 10 min binnen). dus misschien dat ze nu die vip ook als gewone ingang gebruiken en ergens anders door een kleine deur een vip ingang maken ofzo. laten we het hopen want ik wil niet 2 uur wachten voor ik binnen ben....
Waarschuw beheerder
Als je een beetje slim bent en je kijk een beetje rond voordat je zomaar achter aan een rij van tweeduzend man gaat staan, dan ben je zo binnen.
Waarschuw beheerder
donateur
check de digiflyer en kijk bij more info daar staat dat er een speciale ingang aan de linkerkant van het gebouw wordt gemaakt, als ik me niet vergis is dat waar tijdens moh steeds om de paar uur frisse lucht naar binnen werd gelaten
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind trouwens dat ze eigelijk gewoon lonsdale moeten verbieden tijdens mindcontroller iedereen met lonsdale aan gewoon weigeren. dan hou je dat wazivolk wel buiten dan zouden ze pas echt een perfect concept hebben!!

Waarschuw beheerder
Ja dat hotel ken ik wel ja!
Zeker goed vertoeven daar, zal er 1 en 2 oktober ook weer vertoeven hehehehe!

Dat vraagt om stalking :devil::devil:
Waarschuw beheerder
van de partij wordt meesterlijk\
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is een ding wat zeker is! :D
Waarschuw beheerder
heb me basispasjes weer ff geoefend op HQ dus dat zit er alweer aardig in :yes:
Waarschuw beheerder
Poeh hé... ik hoop dat 't net zo goed wordt als afgelopen zaterdag! Ik verwacht een topfeest, maar ik denk niet dat 't aan houseqlassics kan tippen!
Waarschuw beheerder
donateur
Daar zal je 2 oktober achterkomen! :D
Waarschuw beheerder
nou denk juist dat het leuker wordt dan HQ :yes:

:respect: RUFFNECK & PUBLIC DOMAIN :respect:
Waarschuw beheerder
Maar ik wil ook Rob en het droomteam...
(heb nog steeds kippevel ;))
Waarschuw beheerder
jah bobje we kunne niet alles hebben :P

jij hebt je droomteam en robje afgelopen weekend al gehad en nu krijgen wij ruffneck en publicje :yes:
Waarschuw beheerder
Ruffneck Public Domain is ook allebei zeker oké hoor (y)
Waarschuw beheerder
donateur
We gaan natuurlijk niet dezelfde line-up nemen als Q-dance dat schiet niet op! :)
Waarschuw beheerder
gelukkig niet :D

Waarschuw beheerder
Ik weet bij god niet of iemand het al opgemerkt heeft maar ik vraag me toch iets af over mindcontroller.

Er is een line up bestaande uit allemaal dj's van vroeger (voor zover dat te zeggen is) tijden.

Alleen nu vraag ik me toch wel af waarom Buzz Fuzz niet in de line up staat aangezien die toch uit hetzelfde rijtje komt....
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien al andere boeking..?

Of die bewaren ze voor n volgende keer? ;)

Staan wel meer DJ's niet in dat rijtje.. zou natuurlijk wel leuk(er) zijn, maar hoeft toch niet per se? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Het hoeft toch niet altijd een standaard rijtje te zijn?
Waarschuw beheerder
idd iets apparts is juist leuker (Y)
Waarschuw beheerder
ga er mijn verjaardag vieren :p
als je iemand voorbij ziet hakken
met een big smile..... dat ben ik o:)

(alhoewel denk dat er wel paar duizend meer
zijn die met een smile aan het hakken zullen
zijn op 2 okt :p )
Waarschuw beheerder
donateur
ga er mijn verjaardag vieren

Dat gaan we zeker vieren!!! :P:P ;P
Waarschuw beheerder
(alhoewel denk dat er wel paar duizend meer
zijn die met een smile aan het hakken zullen
zijn op 2 okt )

Hier is d'r iig al één!

Waarschuw beheerder
idd iets apparts is juist leuker

Juist ja

Krijg je Promo :/

Wat de fuck heeft die te maken met oldschool/ early rave?
Waarschuw beheerder
donateur
Mwa.. tegenwoordig verstaan ze de hardcore-periode VOOR 2000 al onder Early Rave.. juist, net toen Promo met zn Files-gedoe begon.. of zn hits daarvoor.. (Die ik persoonlijk stuk feestelijker / mooier vind, en beter vind passen bij het Mindcontroller-concept)

De hits die ie dus had op bijvoorbeeld de Thunderdome-cd's.. de ouwe reeks dan wel he ;)

Waarschuw beheerder
Ach ik ben ook niet zo'n fan van promo

Al al helemaal niet meer na thunderdome vorig jaar :/
Waarschuw beheerder
donateur
Mja.. je moet wel onderscheid blijven maken tussen de producerkant en de dj-kant he..

Ik ben ook niet zo kapot van zn nieuwere werken.. soms kan t er wel mee door..

De eerste paar platen van zn files-reeks waren toen nog best wel vernieuwend.. en nog lang niet zo 'zwaar' / industrial als t nu is geworden.. die vind ik dan dus ook nog wel aardig klinken..

Maar idd, ik (en meerdere mensen) vraag me ook al af wat hij nu weer op Mindcontroller doet..

Maar aan andere kant.. dat kon je je ook afvragen van Sensation Black en andere meer hardstyle-achtige feesten, waar ie ook heeft gedraaid / zou moeten draaien :/
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij snappen sommige mensen niet dat DJ Promo in 1997-1998 behoorlijk wat hits heeft gemaakt en dat deze muziek dus ook onder early hardcore valt. Daarmee bedoel ik dus niet de file platen maar de platen die hij ook onder andere naam uit bracht. Brain Acardy was volgens mij zo een naam...wie helpt me aan meer namen?

We krijgen op Mindcontroller dus geen "industrial" Promo maar een Promo met alle "happy/party " songs zoals bijv. King of Pain, etc.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan ben ik nog niet wild van promo.

Niet van producties, niet van draaistijl.

Ik ken maar 1 nummer wat ik leuk vind van hem

Enemies for life

Maar die is weer samen gemaakt met Dj Paul ...
Waarschuw beheerder
donateur
DJ Paul.. dan noem je daar weer iemand waar IK dus weer helemaal niet (meer!) kapot van ben! Tegenwoordig maakt ie alleen maar bras, alles klinkt t zelfde, bah bah.. geef mij zn ouwe klappers maar! :D en die paar keren dat ik m heb horen draaien, was t ook niet echt zo heel denderend..

Maareuhm, Kel, dat had je mij iig niet hoeven te vertellen hoor.. ;) Zoals ik al paar berichten eerder zei, ik heb zelf de nodige Thunderdomes met liedjes van Promo dr op, zeker wel lekkere liedjes! Vind ik vaak ook nog beter dan zn Files-nummers!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij snappen sommige mensen niet dat DJ Promo in 1997-1998 behoorlijk wat hits heeft gemaakt en dat deze muziek dus ook onder early hardcore valt

Tuurlijk!
Voor mij valt dat al zo ongeveer onder 'het einde van de hardcore'.

Nog effe, en d'r wordt hier beweerd dat in 1995 dikke oldschool gemaakt werd :s
Waarschuw beheerder
Achja Vince komt :jaja: altijd goed.

Waarschuw beheerder
donateur
En ik ben blij dat Promo komt..

Mijn held :respect:

Dus word zeker een vet feesje!
Waarschuw beheerder
Lekkere ouwe hardcore + :xtc: + hakken = een heel goed feest!!!! Wij hebben er zin in.... Is toch een goed ouderwetse line-up waar we het over hebben, Nightraver :respect: enz., wat betreft Promo: hoeverder je terug de tijd in gaat, hoe toffer zijn nummers. Het wordt gewoon hartstikke leuk man!
Waarschuw beheerder
public domain (l)
mellowmaniac
let's rock this joint

Waarschuw beheerder
donateur
gaan er ook nog mensen uit de omgeving amsterdam daarheen ??
Waarschuw beheerder
vast wel :yes:

er gaan zelfs mense uit friesland :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ff uitgerekend met het openbaar vervoer is het 2 uur reizen :S en mensen met een auto die ik ken gaan allemaal niet (n)
en zo'n feest wil je toch niet missen !!!!
Waarschuw beheerder
nee idd daar heb je gelijk in zo'n feest wil ik ook niet missen :)

heb ze tot nu toe allemaal gezien en deze heeft ook weer een super line up :yes:

ben aanwezig :d
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga me uiterste best doen om aanwezig te zijn (y)
Waarschuw beheerder
top jah :D

hoe meer blije bezoekers hoe beter ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 uur.. boeiend, als je echt t feest niet wil missen, heb je daar schijt aan! Ik ben ook al paar keer naar grotere feesten geweest.. ook elke keer wel 2,5 uur of langer onderweg geweest (naar Rotterdam of Zaandam).. en morgen naar MOH.. dan ben ik misschien wel bijna 4 uur of nog langer onderweg! Boeiend.. daar heb je t toch wel voor over? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Check de Mindcontroller commercial online:

http://www.mastersofhardcore.com/downloads/mc_eindhoven_commercial.wmv
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm.. beetje foute reclame, hadden ze beter kunnen doen..

Ik zie allemaal mensjes met Snoldale-troep voorbijkomen :S
Waarschuw beheerder
jah idd dat viel mij ook al op :S

dat filmpje had zeker beter gekunt met ausies en cavello's :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hadden ze beter ons kunnen casten ;)
Waarschuw beheerder
:D zeker weten (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb wel sinds paar maanden een Aus, maar dat is een 'nieuwe' print.. die oude Aussies met van die 'vage' prints heb ik nooit gehad.. :(

Maxies ook uiteraard.. kaal koppie.. en natuurlijk HAKKÛH! :D

(om maar ff aan het stereotype beeld van de media te voldoen :/ behalve dan dat ik niet aan drugs doe)
Waarschuw beheerder
jah ben op zulke feesten ook altijd op me maxjes (ben ik op elk feest) en me ausie :D

hak hak hak :D
Waarschuw beheerder
donateur
Maxies zit in mn standaard-uitrusting, heb niet eens andere schoenen :P

Aussie heb k soms wel aan, soms niet.. ligt ook beetje aan t soort feest ja

IK WIL HAKKE! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Kep er ook zin in (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
goeie line-up heb er op zich wel zin in en aangezien art of dance met MOH ook redelijk goeg geluid regelde heb ik er wel vertrouwen in :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Mag hopen dat je dan laatste MOH in Eindhoven bedoeld... anders moet er een wereldwonder gebeuren, wil er goed geluid komen, na die wanprestatie afgelopen weekend! :|

Waarschuw beheerder
donateur
Mag hopen dat je dan laatste MOH in Eindhoven bedoeld... anders moet er een wereldwonder gebeuren, wil er goed geluid komen, na die wanprestatie afgelopen weekend

Ja hoop het ook.

En aussiejack verbieden op een hardcorefeest, waar zijn ze mee bezig?
Moeten ze doen op Mindcontroller, zullen er veel mensen komen!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm iets zegt me, dat ze misschien nu ALLES extreem willen gaan doen, ivm kledingmerken? Geen Lonsdale? Ow, dan ook geen 'andere' gabbermerken meer zoals Australian en Cavello! (Lonsdale is niet eens n gabbermerk, maar dat ff terzijde)

En idd, tis wel heeeeeel erg diep gezonken als ze dat gaan flikken :S Dan weiger je dus een stuk van de gabber-cultuur binnen te laten.. juist op een feest, wat gericht is op die gabber-cultuur van weleer!
Waarschuw beheerder
ik haal toch weer me oude aussie broek en cavelo jas uit de kast voor mindcontroller :) en me zonnebrilletje natuurlijk ook weer:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eigenlijk zouden we art of dance massaal moten boycotten..
Waarschuw beheerder
donateur
MINDCONTROLLER WORD MEGA MEGA MEGA VETTTT!!
IEDEREEN DIE NIE KOMT, DIE MIST T GEWOON... HEEL SIMPEL :9

ennuhh.. kom ook ff na meeting toe :) ff pf mensjessss ontmoeten, altijd leuk! :D

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
ja en dan mag je straks niet naar binnen mee un aussie of cavello net als op masters of hardcore afgelopen zaterdag art of dance bedankt,is gelukkig dat ik niet mijn aussie had aangetrokken
Waarschuw beheerder
:jaja:

Zin in...............GAAN WE HAKKUH DAN? :D 8)
Waarschuw beheerder
donateur
MOH was toch de bedenker van 'United Hardcore Against Racism & Fascism' ?

Nou dat is wel terug te zien aan t gros van t volk dat er komt :/

Fijn, als een organisatie zn eigen standpunten niet eens naleeft :S

Maar goed, t ging hier over Mindcontroller..
Mag hopen dat er geen wazi;s hier naar toe komen.. omdat in t zuiden van t land er nogal wat zijn.. die denken van.. 'ah, nu is t n keertje dicht bij, eens kijken hoe zon feessie nu is!'

Art of Dance MOET deze mensen gewoon buiten houden, want anders gaat t hele concept van t feest verloren! Er hoort niet van dat soort 'mensen' rond te lopen op een feest als dit!

Maar nee.. geld is blijkbaar belangrijker dan de bezoekers... wacht maar.. ze komen zichzelf nog wel eens tegen.. de bezoekers pikken dit ook niet langer meer, dan komt er ook geen mens meer, kan je helemaal fluiten naar je geld..!
Waarschuw beheerder
donateur
Wie heeft die commercial gezien?

Zag hem net op de site, welke drol heeft die in elkaar gezet :@

Laten ze mensen met lonsdale zien :@
I.p.v dat ze ausi's enzo promote dat doet me denken aan vroeger maar lonsdale doet me denken aan NU :s
Nou, heel het mindcontroller imago is dadelijk ineens kapot :s
Als Art of Dance mindcontroller verneukt is het nooit meer een feest van art of dance... :no:
Waarschuw beheerder
ik mag hopen dat je wel je aus aan mag.... zou wel een trieste bedoeling zijn als dat niet mag
Waarschuw beheerder
donateur
*off-topic*

Raymundo_NL, als je eerst eens ff een topic doorleest, voordat je reageert, zou ook wel slim zijn.. ;)

20 berichten hierboven hadden we al gezegd, wat je nu weer vermeld.. dubbelop dus.. beter opletten he! (F)

*on-topic*

Ja, klopt.. Art of Dance gaat zelfde kant op als ID&T.. de concepten waar ze groot / 'bekend / 'rijk' door geworden zijn, laten ze vallen.. of besteden ze niet echt veel aandacht meer aan.. t gaat hun alleen maar om t geld, als er maar mensen binnen komen.. of dat nou past bij de opzet van het feest, is hun verder een zorg.. als ze maar kunnen cashen!

Zal leuk worden over een tijdje.. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik begin d'r enurm veul zin in te krijgen!

Maar:
Heb ik 't nou gemist, of is die 'once in a lifetime special live-act' nog niet bekend gemaakt?
Waarschuw beheerder
jah idd die heb ik ook nog niet gehoord :(
Waarschuw beheerder
Ben er wel benieuwd naar, maar ik vewacht eigenlijk niets meer :(
Waarschuw beheerder
nee idd nah jah zien het wel :d
Waarschuw beheerder
uuhm die once in a life-time performance is dj promo live....
Waarschuw beheerder
:s
Waarschuw beheerder
ow jah dat was um :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, klopt.. Art of Dance gaat zelfde kant op als ID&T.. de concepten waar ze groot / 'bekend / 'rijk' door geworden zijn, laten ze vallen.. of besteden ze niet echt veel aandacht meer aan.. t gaat hun alleen maar om t geld, als er maar mensen binnen komen.. of dat nou past bij de opzet van het feest, is hun verder een zorg.. als ze maar kunnen cashen!

Echt klinklare onzin dit! Art of Dance besteed aan elk feest heel veel aandacht en sommige feesten worden gewoon te groot om het bijvoorbeeld in de hemkade te doen. Deze editie van Mind Controller is een speciale editie dus zal de volgende gewoon in de hemkade zijn. Mensen lopen altijd zo te zeuren dat ze MOH weer in de hemkade willen maar dat is gewoon niet meer mogelijk!!! Dat van die aussie jasjes is een misverstand geweest aangezien de security is verteld dat het publiek geen jassen binnen aanmocht. Vreemd genoeg dacht de security dat een aus jasje ook een jas was, beetje jammer maar het zal niet meer gebeuren. Misschien een idee dat als je zoiets overkomt je dit tegen iemand van de crew zegt, zodat die het tegen de security zegt, probleem opgelost!

Mind Controller gaat helemaal top worden met hetzelfde geluid als de vorige MOH in het beursgebouw en mensen die het willen boycotten omdat ze denken dat Art of Dance alleen maar op geld uit is moet lekker niet komen, ze horen achteraf wel wat ze hebben gemist! :yes: 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen die het willen boycotten omdat ze denken dat Art of Dance alleen maar op geld uit is

moeten zich niet zo puberaal gedragen! Het lijkt tegenwoordig in om je tegen alle organisaties af te zetten, zoals wij ons vroeger (tijdens onze puberteit) tegen onze ouders af zette. Zeiken is mode, maar lekker hypocriet naar alle feesten gaan ook!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mag je naar Mindcontroller nu wel of geen
Australian jack aan ??
Ik hoor allemaal van die vage verhalen??

Waarschuw beheerder
donateur
Mind Controller gaat helemaal top worden met hetzelfde geluid als de vorige MOH in het beursgebouw en mensen die het willen boycotten omdat ze denken dat Art of Dance alleen maar op geld uit is moet lekker niet komen, ze horen achteraf wel wat ze hebben gemist

Wordt zeker vet dan met dat geluid!

En ja we moeten niet blijven zeiken, uitleg/excuses van AOD is duidelijk/goed en evt. oplossingen ook!!

Dus wordt weer ouderwets HAKKUH 2 okt.

Waarschuw beheerder
donateur
Mag je naar Mindcontroller nu wel of geen
Australian jack aan ??
Ik hoor allemaal van die vage verhalen??

Email van Art Of Dance:

Dit bericht doet ons zeer.

Door miscommunicatie tussen politie en security is er wat verwarring ontstaan over het begrip “garderobe verplicht”. Belachelijk, maar waar, de security en politie zagen de australians aan voor een jas en wilden dat deze werd opgehangen. Toen wij als organisatie achter deze actie kwamen, was het kwaad reeds geschied. Hiervoor onze excuses.

Uiteraar mag je altijd een aussie of een ander trainingspak aan op onze feesten. Wij willen juist dat mensen er gezellig uit zien. Dit zal ook heel helder worden doorgeven aan de security.

Uiteraard kan je daar en op al onze andere evenementen gewoon in een aussi rondspringen.

Dus gewoon aussie en maxies aan!!!
Waarschuw beheerder
Sullig misverstandje... kan gebeuren, toch?!?

Waarschuw beheerder
donateur
Kut, maarja hebben ze ook weer van geleerd!!
En om feesten te verbeteren moet je ooit tegen de lamp lopen!!
Waarschuw beheerder
Kortom: Mindcontroller wordt weer gewoon een topfeest!!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 HFL ;)

Thnx
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zo is dat'Bobje, gaan er een vet feest van maken!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb un probleem... mn ausie past niet meer.... :c
nieuwe kopen dan maar :D

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) Feessie :D Wat een line-up
Maar het geld is op :(
Waarschuw beheerder
jah dit wordt zeker wel een top feest (Y)

Waarschuw beheerder
tot daar

Waarschuw beheerder
haaaaai mense

beetje zin in dan......?!?!?!

ik wel:P

zie jullie daar we...:P

stampuh

dikke (K) rootjuh
Waarschuw beheerder
donateur
Had er graag heen gewild, maar ja heb helaas niet genoeg geld :(
Waarschuw beheerder
donateur
Echt klinklare onzin dit! Art of Dance besteed aan elk feest heel veel aandacht en sommige feesten worden gewoon te groot om het bijvoorbeeld in de hemkade te doen. Deze editie van Mind Controller is een speciale editie dus zal de volgende gewoon in de hemkade zijn. Mensen lopen altijd zo te zeuren dat ze MOH weer in de hemkade willen maar dat is gewoon niet meer mogelijk!!! Dat van die aussie jasjes is een misverstand geweest aangezien de security is verteld dat het publiek geen jassen binnen aanmocht. Vreemd genoeg dacht de security dat een aus jasje ook een jas was, beetje jammer maar het zal niet meer gebeuren. Misschien een idee dat als je zoiets overkomt je dit tegen iemand van de crew zegt, zodat die het tegen de security zegt, probleem opgelost!

Mind Controller gaat helemaal top worden met hetzelfde geluid als de vorige MOH in het beursgebouw en mensen die het willen boycotten omdat ze denken dat Art of Dance alleen maar op geld uit is moet lekker niet komen, ze horen achteraf wel wat ze hebben gemist!

Oke Emmelding, dan was ik (samen met velen anderen) te voorbarig geweest wat het aussie-jasjes-gedoe betreft..

Wat dat Beursgebouw/Hemkade verhaal betreft.. ik snap wel wat je ermee bedoeld, maar daar had ik t dus ook niet over.. mij maakt t ook niet zoveel uit waar t gehouden wordt hoor.. Eindhoven is juist lekker dichtbij voor me! En laatste keer MOH daar was ik er ook, was zeker wel goed geluid! Dus daar was t mij niet om te doen.

Mindcontroller was ik ook geweest, 5 juni voor t eerst.. vond t gelijk al top, en ben ook van plan elke volgende editie mee te pikken.. Niet dat ik dus zozeer iets tegen Art of Dance hebt, laat dat even duidelijk zijn.. maar vanaf nu dus wel vooral het tegen MOH-concept! Zal voortaan wel een paar keer bedenken voor ik besluit weer naar MOH-feest te gaan..

En is ook heus niet dat ik nu ineens tegen Art of Dance zou zijn.. tis gewoon.. de alsmaar groeiende vercommercialisering, wat mij niet bevalt..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar dat hou je toch. Een goed feest wordt alsmaar populairder en daardoor automatisch ook groter dus moet je soms op zoek naar een grotere lokatie.

Maar goed dit topic gaat over Mind Controller dus zullen we het daar maar over hebben? 8)

Waarschuw beheerder
feesten worden altijd groter lijk mij wel naja boeit dat dat het in eindhove is ja want utreg was dichterbij gnegnegne na zie jullie daar\

mossol(K)
Waarschuw beheerder
zie jullie daar we...

stampuh

Nogmaals, op Mindcontroller nondeju niet stampuh, maar ouwerwets hakkuh!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad Bobje, jij begrijpt hem! :p
Waarschuw beheerder
donateur
www.australian.nl

Wie weet of ze daar eigenlijk veel hebben???

// ontopic

Ben blij dat je met een aus niet geweigerd wordt, alleen was wel een KUT mis comunicatie :@

Waarom doen ze dit niet in een pers bericht net zoals q-dance.
Waarschuw beheerder
er zullen veel wazi`s op af komen das altijd in eindhoven maar is wel lachen als de muziek niet goed is kun je hun nog voor de gek houden zijn toch zo ver van de kaart da ze alles goed vinden
Waarschuw beheerder
Nou ik betwijfel of er veel wazi's op af zullen komen, ik denk dat zij niet zo intresse hebben in een early-hardcore feestje!
Waarschuw beheerder
in eindhoven is er maar 2 of 3 keer per jaar iets te doen en die manneke`s van 17 zoeken het niet om ergens anders heen te gaan ik kan het weten ben ook zo geweest

Waarschuw beheerder
donateur
Onzin, is in zoveel steden/dorpen weinig qua (grote) hardcore feesten te doen, dus heb je niet alleen in E'hoven!!!
Tevens in buurt van E'hoven heb je wel een aantal discotheken waar hardcorefeesten worden gehouden: FDTD, Carte Blanche, Wall!
Waarschuw beheerder
En niet te vergeten D'n Bruut...
Waarschuw beheerder
oke sorry iets te voorbarig maar ik heb er schijt aan als ze komen heb ik tenminste iets te lachen me da gepogo van hun
Waarschuw beheerder
Sja, pogo op mindcontroller... ik lig nu al in 'n deuk :D
Waarschuw beheerder
donateur
8)

Er wordt alleen gehakt op Mind Controller heheheh :devil:
Waarschuw beheerder
Wa voor gehakt?
Waarschuw beheerder
half om half :yes:

Waarschuw beheerder
haha ja gemengd gehakt :d

ik ga zeker ff kijken, lekkere line up op thuisbasis. altijd een reden om ff binnen te kijken :d

kaartje is al binnen :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
jaja mijn kaarten zijn ook binnen :D
Waarschuw beheerder
soon kaartjes binnen
en dan 2 okt lekker oldstyle hakken
wil ruffneck niet missen eigenlijk

hoop niet dat ie int begin van de avond draaid :) beetje int midden ofzow
public domain ... oeh :kwijl: :D dat word phat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gaan we lekker Hakkuh dan, Jaaaah 2 Jasjes overmekaar en gaaaaan! :yes:
Waarschuw beheerder
En Juupkes, zouden ze die daar ook hebben?
Waarschuw beheerder
dan zou ik gekkkk Worden, die pak ik vantevoren wel genoeg! :yes:
Waarschuw beheerder
Ik had gelukkig nog geen kaartje gekocht!

met die TOP actie van art of dance heb ik vrije toegang!!!
Waarschuw beheerder
Tja, da's mooi KUT...
Da's samen met m'n vriendin 80 euro weg gegooid!

Zou d'r ook een geld terug actie zijn?
Waarschuw beheerder
maar wat kost n kaartje nou? want hier op pf staat 37,50 en op de site van art of dance staat 40 euro..
Waarschuw beheerder
voor 40 euries te besparen trekt deze jongen zn oude cavello wel uit de kast whahaha wat een strakke actie. net mn mail verstuurd hopelijk komt alles goed!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wie wil mn kaartje overkopen? O:) :P
Waarschuw beheerder
vind het een hele mooie actie :D

maar denk dat er nu wel veel mensen dit gaan doen en vraag me af hoe druk het gaat worden :S

ik ga weer gezellig fotootjes schieten :D

heb er zin in :yes:
Waarschuw beheerder
>>After Equinox<<
up to the present!!!
>>The Afterparty, Zondag 3 oktober 2004<<
>>07.00 till 12.00<<
>>Hardcore,Earlyrave,Oldschool,Jump,Hardstyle<<

From Dusk Till Dawn
Stationsplein 12 EINDHOVEN
150 meter lopen vanaf het Beursgebouw te Eindhoven.

Voor alle mensen die na 07.00 uur volle gas verder willen hakken!!!

Voor meer info check www.delusionbeats.tk
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht toch nog wel ff af... eerst dat mailtje opgestuurd krijgen, DAN pas mn kaartje verkopen! En tis en blijft natuurlijk altijd nog de gok.. is t echt wel helemaal 100% te vertrouwen, dat deze actie doorgaat? Zal wel verdommes druk worden dan, en zal AoD flink wat geld gaan kosten.. nouja laten we er maar t beste van hopen! :jaja:

Toch wel mooi gebaar van ze! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
>>After Equinox<<
up to the present!!!
>>07.00 till 12.00<<

Line-up????
Waarschuw beheerder
Line up is te vinden op www.delusionbeats.tk
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht toch nog wel ff af... eerst dat mailtje opgestuurd krijgen, DAN pas mn kaartje verkopen! En tis en blijft natuurlijk altijd nog de gok.. is t echt wel helemaal 100% te vertrouwen, dat deze actie doorgaat? Zal wel verdommes druk worden dan, en zal AoD flink wat geld gaan kosten.. nouja laten we er maar t beste van hopen!

Tuurlijk is deze aktie 100% te vertrouwen! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Hierbij nog even de aktie voor de mensen die niet weten waar het over gaat...

Iedereen die op de komende Mindcontroller van 2 oktober in het Beursgebouw te Eindhoven in zijn of
haar Australian of Cavello jasje/pak verschijnt heeft gratis entree tot dit evenement!!

Check de stappen hieronder voor gratis entree van Mindcontroller:

-Mail je naam, adres en e-mail gegevens naar australian@artofdance.nl
-Vervolgens ontvang je van Art of Dance een bevestiging.
-Met deze bevestiging ga je naar het evenement(uiteraard in Australian of Cavello).
-Bij het evenement zijn aparte ingangen voor de mensen die gebruik maken van deze actie.
-Bij de ingang wordt uiteraard gecontroleerd of je een Australian of Cavello draagt.
-Je wordt binnen gelaten en kan los gaan op de crazy beats van “the good old days”!

Als Art of Dance willen wij hiermee bewijzen dat wij het niet bij woorden laten maar bij daden! Veel dance
plezier op Mindcontroller en al de komende evenementen van Art of Dance!
Waarschuw beheerder
is dit echt zo ? zou ik me neit voor kunnen stellen eigenlijk.. heb je kans dat er meer mensen komen dan dat erin kunnen
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik zit te liegen! :s

Tuurlijk niet, er is uiteraard wel een maximum aantal kaarten. Als een feest is uitverkocht is het uitverkocht, we gaan niet onnodig mensen naar Eindhoven laten komen om vervolgens te zeggen, 'sorry jongen, we zijn vol!'
Waarschuw beheerder
:D wordt wel een gezellige bende dan met al die ausies :D
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Sommige mensen moet je alles uitleggen ;)

Ik hoop ergens dat mijn kaartje (dat ik natuurlijk als trouwe fan al lang en breed thuis had liggen), met deze actie ge-upgrade kan worden naar een VIP kaartje oid...
Als je 't mij vraagt worden de trouwe fans door deze actie toch behoorlijk gepasseerd...;)

Maar ik krijg d'r steeds meer zin in!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nu ken wel ineens iedereen in een aus komen! :s
Staan er dalijk ik weet nie hoeveel mensen in een Aussie zonder kaartje en een bevestiging!

Ik heb niets teruggehad dus gewoon kaartje kopen morgen denk! :yes:
Waarschuw beheerder
Geduld is een schone za(a)k jongen...

Waarschuw beheerder
donateur
Line up is te vinden op [url]www.delusionbeats.tk

[/url]

Nog niet iig!!!
Waarschuw beheerder
After Equinox

Line up:
- Psyche
- Pita
- N-Trax
- Thanatoz

Flink hakken dus!!
Waarschuw beheerder
en het kost 8 euro dus knalle
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand al een mailtje terug gehad? :)

dan weet je gelij of t echt zo is :p
Waarschuw beheerder
hee hardcore slet je moet een mail sturen hoor en een bevestiging hebben gehad voordat je er gratis binnen komt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand al een mailtje terug gehad?

yep, ik heb al een mailtje terug gekregen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
mailtje is al verstuurd...zit alleen nog op mailtje terug te wachten :jaja: :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kom net terug van MANIA.. kijk in mn mailbox... woehoe, heb t mailtje ook teruggekregen :D

Denk dat die speciale extra ingang voor deze actie langere rijen gaat opleveren dan de gewone normale ingang :P
Waarschuw beheerder
Nog geen mailtje terug :S
Waarschuw beheerder
Ik had me mailtje gister al terug! :bounce:
Waarschuw beheerder
wa stond er in die mail???????
Waarschuw beheerder
Dat het een bevestiging is, en dat je een ID mee moet nemen en de Mail uitgeprint!
Waarschuw beheerder
donateur
En volgens mij dus ook dat je alleen met Aussie JASJE mee kon doen aan die actie.. alleen broek telt dus niet... voor zover ik t heb begrepen!

En NEE t heeft weinig zin om ff dat mailtje van iemand over te nemen, je eigen gegevens er in in te vullen en dan in die rij te gaan staan, ze hebben daar ook heus wel een overzicht met namen die zich opgegeven hebben, dus mensen die toch nog gratis binnen proberen te komen op die manier, ik geef ze weinig kans (F)
Waarschuw beheerder
nah jah afwachten maar weer :D

heb wel zin in het feestje :yes:
Waarschuw beheerder
ik moet de hele nacht jullie voorzien van alcohol, dus ik ga zekers naar die after :)
zo lang niet kunnen stampen, ik moet daarna wel ff afreageren in de f.d.t.d.
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm.. kunnen we dan niet ff wat gratis bier bij jou regelen? O:) :P

Enneuhm, op Mindcontroller wordt GEHAKT, niet GESTAMPT :bah: ;)

Waarschuw beheerder
keuzes maken ja, of minder geld uitgeven en naar de nrg gaan en wel meestal betere sfeer hebben omdat het kleiner is, of mindcontroller waar het ook weer vet stampen wordt. pfffr wat een gedachtes voor deze avond
Waarschuw beheerder
donateur
Mindcontroller is 1 van de uitzonderingen op deze regel, daar is t groot EN (meestal) betere sfeer ;)
Waarschuw beheerder
Enneuhm, op Mindcontroller wordt GEHAKT, niet GESTAMPT

Juist!

Ik heb d'r enurm veul zin in!
Waarschuw beheerder
hahaa net ook mijn bevestiging binnen gekregen. Lekker gratis naar Mindcontroller, dat word weer HAKKUH!! :yes:

Waarschuw beheerder
Voor de mensu die nie in een aussie komme: Heb nog twee kaartjes in de aanbieding. Stuur maar PBtje als je interesse heb....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn kaartje dus ook te koop.. had m al lekker vroeg gehaald, net toen de voorverkoop was begonnen.. komen ze met deze actie! En bedankt AoD! :@

:p

Waarschuw beheerder
donateur
Moon, ga je nog?
Waarschuw beheerder
ik heb ook leker net me bevestiging gehad !

echt top 3e keer mindcontroller !
re-live the past
Waarschuw beheerder
donateur
2e keer. Hopelijk word het weer net zo Vet :P
Waarschuw beheerder
donateur
1e keer :o

Heb er wel zin in

Waarschuw beheerder
is t nou al uitverkocht??
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, want mijn kaartje is nog te koop ;p

Waarschuw beheerder
iemand die weet hoelaat promo (Live) begint ??

niet dat k daluk telaat binnenkom ofzo :x
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij is er nog helemaal geen time-table bekend.. wel dan? :O

Waarschuw beheerder
kzou et niet weten :o
Waarschuw beheerder
nee idd hoop dat public domain en rufneck op een mooie tijd moeten zo rond 12 uur of zo :D

niet dat ze de besten weer laten openen zoals masters :(
Waarschuw beheerder
donateur
besten? masters? Waren er dan 'Besten' op Masters? Grapjas 8)

Neje neje.. laat die de boel maar afsluiten! :D
Waarschuw beheerder
DELUSION BEATS presents:

>>After Equinox<<
up to the present!!!
>>07.00 till 12.00<<

From Dusk Till Dawn
Stationsplein 12 EINDHOVEN
150 meter lopen vanaf het Beursgebouw te Eindhoven.

Voor alle mensen die na 07.00 uur volle gas verder willen hakken!!!

Voor meer info check www.delusionbeats.tk
Waarschuw beheerder
donateur
Je valt in herhalingen joh ;)

Denk trouwens niet dat mensjes van PF hier blij mee zullen zijn.. is een speciaal reclame-forum voor.. O:)

Waarschuw beheerder
donateur
besten? masters? Waren er dan 'Besten' op Masters? Grapjas

Ja die waren er, wat d8 je van Endymion vs. Nosferatu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
idd jah endymion en nosferatu :yes:
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
hee michel, jij ook weer op MC??
:p gaan we hakke :yes:
en :bier:
Waarschuw beheerder
hee toby :D
jah tuurlijk :yes:

heb er zin in hoor :P

Waarschuw beheerder
donateur
me 2 :yes:

'k heb alleen geen cavello

heb wel australian bretels :|
Waarschuw beheerder
whahhaha :D

die worden ook geacepteerd :P

mare ook geen aus???
Waarschuw beheerder
donateur
ik draag nooit aussies, vroeger 1x gedaan, doe niet mee aan hypes...heb het al moeilijk genoeg met mijzelf..:9
Waarschuw beheerder
Nog een paar daagjes....
Waarschuw beheerder
donateur
Bretels zou ik niet proberen! Die kennen de WWS wel en dan maakt het niet uit of er australian of lonsdale opstaat die worden zeker weten afgepakt!!!

Waarschuw beheerder
kaartje binnen :)
Waarschuw beheerder
Weet er iemand hoeveel man er binnen kan in het beursgebouw? Voor zover ik weet is het bijna "uitverkocht"... :D
Heb er echt zin in.... Greetz
Waarschuw beheerder
hee Emmely :d

denk ook niet dat toby in die rommel loopt hoor :P

mare ZATERDAG LOSSSSSSSSS :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Stampen dat doe je op hardstyle ;)

Als je nu niet hakt en als je nu niet hakt als je nu niet hakt ben je een.... :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Weet er iemand hoeveel man er binnen kan in het beursgebouw?

Zo rond de 8500.

denk ook niet dat toby in die rommel loopt hoor

Nou ikkuh toevallig wel hoor! 8)
Jassie uit de kast en maxies aan en gaaaaaaaan. :D
Waarschuw beheerder
Nog effe iets:
Wij zijn van plan om een taxi te pakken; 't is lekker dichtbij en dan hoeft d'r niemand te bobben... Maar nou is m'n vriendin (zoals bijna alle vrouwen;)) nogal moeilijk. Is d'r witte wijn, of een ander vrouwendrankje te krijgen?
Waarschuw beheerder
donateur
Bretels zou ik niet proberen! Die kennen de WWS wel en dan maakt het niet uit of er australian of lonsdale opstaat die worden zeker weten afgepakt!!

ik maakte uiteraard een grapje ;)

denk ook niet dat toby in die rommel loopt hoor

Nou ikkuh toevallig wel hoor!
Jassie uit de kast en maxies aan en gaaaaaaaan.

haha, zie je de miscommunicatie??
met rommel werd de bretels bedoeld, daar loop ik uiteraard niet in....er hangt geen aussie in mijn kast, maar zeker geen lonsdale! Maxjes heb ik weer wel, en die worden dan ook optimaal gebruikt als ik ga hakken :D

Waarschuw beheerder
nee idd hoop dat public domain en rufneck op een mooie tijd moeten zo rond 12 uur of zo

De rijen bij het Beursgebouw kennende moet je al geluk hebben als je om 12 uur binnen bent ;)

als het aan mij ligt is een uur of 2,3 de mooiste tijd.. Dan begint de sfeer en de muziek meestal net maximaal te worden :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik wil weten hoe laat PROMO komt:[ Dat moet ik echt niet missen

Waarschuw beheerder
ik ook l n mailtje truggehad:yes:
Waarschuw beheerder
toch wel? :)
Waarschuw beheerder
Jippe,het is bijna zover ik heb dr echt ontzettend veel zin in :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
De rijen bij het Beursgebouw kennende moet je al geluk hebben als je om 12 uur binnen bent

Ik denk dat er nu sowieso extra rijen zijn ivm opsplitsing rijen voor mensen met kaartje en mensen met bevestiging van actie!!
Dus zal allemaal wel meevallen, heb tevens nooit langer dan 1/2 uur hoeven te w8en bij Beursgebouw!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb verhalen gehoord van vrienden die een kleine 2 uur (in de regen!) hebben staan te wachten bij eerdere edities van Masters en nog andere feestjes...
Maar ikzelf ben pas een paar keer in het Beursgebouw naar een party geweest, Trance Energy en Qontact en volgens mij nog een feest, en ik heb eigenlijk ook nooit zo extreem lang hoeven wachten...

Maar goed, dat zal deze keer ook wel meevallen hoop ik... Er zullen meer rijen zijn ja, maar nu heb je EN fouilleren EN controleren of je een aussie aanhebt EN je naam opzoeken op de lijst...

We zullen zien! ik zorg iig dat ik er redelijk op tijd bij ben.. Ik moet tot 20:00 werken das wel klote. wordt weer haasten om er op tijd te zijn, das nie relaxed... :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tjah, das idd t lastige van t beursgebouw...
dat er maar 1 ingang is,
in maart me Masters stonde de meeste toch zker wel 1 a 2 uur in de rij :S:S

ach jah, t gaat kei vet worde....
Ruffneck :P :yes:

Artiest Jos Rietveld
Waarschuw beheerder
Is er iets bekend over de Timetable?
Waarschuw beheerder
haha, zie je de miscommunicatie??
met rommel werd de bretels bedoeld, daar loop ik uiteraard niet in....er hangt geen aussie in mijn kast, maar zeker geen lonsdale! Maxjes heb ik weer wel, en die worden dan ook optimaal gebruikt als ik ga hakken

jah idd :D

ausi en cavello is geen rommel :no:

lonsdale en bretels en zo wel :yes:
Waarschuw beheerder
Nongetjie, waar heb je de timetable gevonde, ofde info van ruffneck?
Waarschuw beheerder
donateur
lonsdale en bretels en zo wel

Ja maar bretels met australian erop vindt ik ook rommel moet ik zeggen. Bretels vindt ik echt zo dom.

Nongetjie zal Ruffneck wel kennen...
Time-table ga ik ff informeren of die er komt.
Waarschuw beheerder
donateur
haha emmelding, maak je niet druk, uiteraard heb ik geen australian bretels, ik heb helemaal geen bretels en al helemaal geen lonsdale! Lees het verhaal naar boven maar terug!!

tot morgen allemaal! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik maak me ook niet druk, ik geef alleen ff mijn mening. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je weet toch, ik hap graag! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:9

Je weet toch, ik hap graag!

*ik wilde een schunnige opmerking maken, maar ik hou hem voor me :p*
Waarschuw beheerder
Ja maar bretels met australian erop vindt ik ook rommel moet ik zeggen. Bretels vindt ik echt zo dom

jah idd dit ziet er NIET uit :no:

dit weekend wordt het weer een kleurig festijn met veel ausies en cavelo's :yes:

ik wil ook wel graag een time table zien :D hoop dat die time van nongetje klopt van ruffneck want dat is wel een mooie tijd :D
Waarschuw beheerder
donateur
Michel, get real, om 03.45 zijn wij al redelijk :vaag: van :bier:

:p

:cocktail:
Waarschuw beheerder
jah maar dat is toch mooi :D

wat beschonken hakke :P

Werkzaam bij L&M Events
Waarschuw beheerder
wordt me 2de mindcontroller 5juni j.l. ook geweest in hemkade was echt vet!!

Is beursgebouw beetje relaxte lokatie?

Grtz
Waarschuw beheerder
Is beursgebouw beetje relaxte lokatie?

Ja, maar d'r zijn altijd mensen die wat te zeiken hebben!

Waarschuw beheerder
donateur
geen pogo daaro, alleen de grote-gezellige-familie-hak 8)
allemaal in een rijtje arm-om-arm :p
Waarschuw beheerder
Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we helemaal los! :d ik heb nog nooit zo'n zin in een feest gehsd als nu! :d

Waarschuw beheerder
Dat komt natuurlijk omdat je mij graag wilt zien Kevin ;)
Waarschuw beheerder
hee man dit is het mindcontroler topic :D
Waarschuw beheerder
Wie is er de afgelopen tijd nog in Beursgebouw geweest?
Laatste keer dat ik er was, was het namelijk aardig warm, maar weet niet of dat ondertussen veranderd is. Wil gewoon bikinitopje aandoen, maar heb geen zin om 't ijskoud te hebben als ik ff stilzit...

Dus mensen, vertel 't is ;)
Waarschuw beheerder
donateur
K wil je wel warm komen houden hoor O:) :P
Waarschuw beheerder
als je maar genoeg hakt dan wordt je ook wel warm :yes:
Waarschuw beheerder
Whehe VR!DZ, die was best wel voorspelbaar.

Ik hak niet ik huppel :[
Maar daarom zette ik er al bij, als je ff stilzit.
Niemand weet iig of er al wat veranderd is daar...
Ach ja, zie 't allemaal wel!

Waarschuw beheerder
donateur
ga je weer zo incognito? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga denk k best wel opvallend.. mn VR!DZ-pet denk k wel weer.. maar misschien neem ik nog wat meer attributen mee.. lekker gek doen :P
Waarschuw beheerder
Whehe nee, gewoon m'n eigen haar enzo.
Zie er ook niet meer zo aangebakken uit, dus misschien dat je me herkend als ik in de trein alvast voorbij kom huppelen.

Heb volgensmij nog steeds geen vervoer, dus dan kom ik jullie wel lastig vallen in die trein :jaja: Is maar anderhalf uur zag ik net, dus dat is best vol te houden ;)

PB ff die tijden anders nog een keertje door :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Oooeh.. morgen is het eindelijk zover! :k

Waarschuw beheerder
donateur
Over 24 uur ben ik alweer n tijdje los aant gaan! :bounce: :D :P
Waarschuw beheerder
donateur
IK HEB ER ZIN IN MENSEN!!!
t gaat gezellig worden :bounce: voel t gewoon :9
vergeet nie naar de meeting te komen he :jaja:

BUHBYE
(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
jah wordt weer gezellig vanavond (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: dat word weer :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vanavond lekker :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Vnv flink HAKKUH!!!!

[img cacheid=000066980001ae802ead64fd1a0069a6a3]http://www.phys.uu.nl/~prompers/gabber.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vanavond spetter uit mn plaat:D..nou een x geen last van pogo wannebe-skinheads en oerwoudgeluiden..ff lekker hakkeh..en t beursgebouw is weer is wat anders als zoon saaie discotheek
Waarschuw beheerder
:yes: Gewoon je hele agressie eruit knallen!! morgen ben ik weer een ander mens :d

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er al super zin in :-D alleen nu nog de timetable. Die bijft wel heel lang weg :-s
Maar vanavond iig lekker uit me dakkie :-D
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: Me to :bounce:

Tot vanaaf Syllie10 :D

Waarschuw beheerder
donateur
Heyy meis,

Ja, vanaaf het dak er af :-D ben rond dezelfde tijd als jullie bij Roelleke :-D :bounce:

Cu later
Waarschuw beheerder
ben net thuis en heb me uitstekend vermaakt :D
Waarschuw beheerder
donateur
T feest zelf was zeker goed ja, op die $%@#%# rellen na :S :@

En voor mezelf ook n beetje minder, maar dat lag aan andere zaken.. :(
Waarschuw beheerder
Rellen???
Waarschuw beheerder
donateur
ja rellen ja

Eerst zag k al wat mensen op de grond vallen en tafels rondvliegen.. :s

En later op de avond ook een paar keer 20 man security langsrennen met zn allen 1 kant op.. dan zit dr dus iets niet echt bepaald goed..