10199x bekeken
stond een keer voor het stoplicht, keek op zij, zat er een oude vrouw in een splinternieuwe mercedes AMG, precies naast mijn auto, toen ben ik uitgestapt, haar de bek vol gescheten, terug in eigen auto en snel weggereden. Later heeft ze mijn nummer achterhaald, ze vond het gelukkig niet erg, integendeel, ze bedankte mij zelfs, ze vond het heel erg geil en het was het spannendste wat ze ooit had meegemaakt, nou weer iemand blij gemaakt, ja toch.... 
me ergste overtredingen?? haha, k denk dat k zowat alles wel is geflikt heb, ooit es met 215 km/h over een 80 km gegaan..
snelwegen heb ik ook wel een handje van (als het laat is)
rechts inhalen,bumperkleven...
ik ben ooit staande gehouden, met 88 km/h in de bebouwde kom, das de ergste die k gehad heb, verder nog 2 kleine snelheidsovertredingen, en vorige week door het rood..
das het enige wat k tot nu toe gehad heb in 3jr tijd en 200000 km..
snelwegen heb ik ook wel een handje van (als het laat is)
rechts inhalen,bumperkleven...
ik ben ooit staande gehouden, met 88 km/h in de bebouwde kom, das de ergste die k gehad heb, verder nog 2 kleine snelheidsovertredingen, en vorige week door het rood..
das het enige wat k tot nu toe gehad heb in 3jr tijd en 200000 km..
Wat mijn ergste overtreding is in de auto zou ik niet weten, de meeste dingen die hier voor genoemd zijn door andere heb ik ook wel is gedaan
. Behalve dan met te veel alcohol op in de auto, en heb nooit sneller gereden dan 210km/h.
Maar het
wat ik ooit heb gedaan, met 80+ km/h over een onoverzichtelijke kruising rijden met stopborden. Heb gelukkig niemand geraakt, maar het scheelde maar een paar meter of iemand raakte me auto aan de rechter kant (waar een vriend van me zat, die er trouwens wel toestemming voor had gegeven). Had toen nog geen jaar mijn rijbewijs. Hoe ik het in mijn hoofd haalde weet ik ook niet. Later dacht ik pas wat er had kunnen gebeuren
*bloos*
Waar ik voor bekeurd ben:
Geen gordel om 1x
agressief weggedrag en niet genoeg rechts houden (op een 1 richtings weg
) 86 euro
te hard rijden 2x gepakt, maar 1 keer hoeven te betalen 30 euro
Voor de rest alleen maar respect voor:
http://www.telpoint.nl/radar.htm 
Het kost wat, maar dan heb je ook wat (alleen k#t dat het nu niet meer mag)
Maar het
Waar ik voor bekeurd ben:
Geen gordel om 1x
agressief weggedrag en niet genoeg rechts houden (op een 1 richtings weg
te hard rijden 2x gepakt, maar 1 keer hoeven te betalen 30 euro
Voor de rest alleen maar respect voor:
Het kost wat, maar dan heb je ook wat (alleen k#t dat het nu niet meer mag)

![[GPT] Snelle-jelle](/images/user/142076_2828489.jpg)