10112x bekeken
op de scootert die veels te hard loopt... rij dagelijks 100 waar je 50 mag 
verders laatst toen ik bij een maat acterop zat geflitst met 184Km/h..... ooops... 467euro boete.. andere stuk dat we 230 reden gelukkig niet geflitst
toen ik 11 was achterop bij paps op de V-max, alla 240km/h
owja, en mn puch waar ik nu dagelijks op cross is ook niet verzekerd
verders laatst toen ik bij een maat acterop zat geflitst met 184Km/h..... ooops... 467euro boete.. andere stuk dat we 230 reden gelukkig niet geflitst
toen ik 11 was achterop bij paps op de V-max, alla 240km/h
owja, en mn puch waar ik nu dagelijks op cross is ook niet verzekerd
laatste aanpassing
rechts inhalen
maar dat heb ik afgeleerd toen iemand mij er niet langs wou laten die ging mij weer proberen in te halen terwijl ik tussen hem en een vrachtwagen door wou... (vrachtwagen voor me, die gast links van me)
die gast wou me beslist niet langs laten en toen zat ik dus bijna tussen hem en die vrachtwagen in!
toen scheet ik m echt wel!
maar dat heb ik afgeleerd toen iemand mij er niet langs wou laten die ging mij weer proberen in te halen terwijl ik tussen hem en een vrachtwagen door wou... (vrachtwagen voor me, die gast links van me)
die gast wou me beslist niet langs laten en toen zat ik dus bijna tussen hem en die vrachtwagen in!
toen scheet ik m echt wel!
laatste aanpassing
met 20 glaze bier op rijden
gelukkig nog nooit gepakt is ook pas paar keer voorgekomen
weet ik het mag niet
en ik kan het ook niet goed praten
120 km/h rijden met vr8wagen zonder begrenzer

staat mooi op de schijf
inhalen tijdens inhaalverbod en 90 en geflitst gelukkig wel nooit wat van gekregen
inhalen over vluchtstrook
maar heb gelukkig pas 3 boetes gehad
1x luxeauto 2x vr8wagen
gelukkig nog nooit gepakt is ook pas paar keer voorgekomen
weet ik het mag niet
en ik kan het ook niet goed praten
120 km/h rijden met vr8wagen zonder begrenzer
staat mooi op de schijf
inhalen tijdens inhaalverbod en 90 en geflitst gelukkig wel nooit wat van gekregen
inhalen over vluchtstrook
maar heb gelukkig pas 3 boetes gehad
1x luxeauto 2x vr8wagen
laatste aanpassing
okeej komt ie.!!
ik woon doordeweeks in gent voor me studie..het verkeer is daar echt zoo klote gewoon.!! dat wil je nie weten..er is daar ergens een stoplicht op een soort van vaag kruispunt..en ik dacht dat die alleen voor rechtdoor was..en ik moest gewoon bochtje om..staan ook geen pijltjes o.i.d. aangegeven..dus dan zie ik het nut niet om te stoppen..dus ik fiets lekker door..wordt ik ineens ingehaald door een motoragent..pff vet gedoe want ik woon hier *nog* nie helemaal legaal.. 175 euro voor een dom stoplichtje..daar werd ik nie blij van!! moest het nog contant betalen ook nog.wat ik niet had natuurlijk..
maargoed...belgie..dan weet je het wel..*brr*!!
heeft wel niks met autorijden te maken..maar wel klote boete!!
dat was mijn achtelijke verhaal.!
ik woon doordeweeks in gent voor me studie..het verkeer is daar echt zoo klote gewoon.!! dat wil je nie weten..er is daar ergens een stoplicht op een soort van vaag kruispunt..en ik dacht dat die alleen voor rechtdoor was..en ik moest gewoon bochtje om..staan ook geen pijltjes o.i.d. aangegeven..dus dan zie ik het nut niet om te stoppen..dus ik fiets lekker door..wordt ik ineens ingehaald door een motoragent..pff vet gedoe want ik woon hier *nog* nie helemaal legaal.. 175 euro voor een dom stoplichtje..daar werd ik nie blij van!! moest het nog contant betalen ook nog.wat ik niet had natuurlijk..
maargoed...belgie..dan weet je het wel..*brr*!!
heeft wel niks met autorijden te maken..maar wel klote boete!!
dat was mijn achtelijke verhaal.!
ben één keer gepakt op te hard rijden werd ik aangehouden door twee jonge agenten dus heb even lief naar ze gelachen en ze lieten me gaan
had echt mazzel want reed 30 km te hard
had echt mazzel want reed 30 km te hard