10206x bekeken
Ja idd. die kutwouten hier voor al die huigelaar! Daardoor had ik ook die 86 euro boete en als ik nog een keer gepakt zou worden een half jaar mijn rijbewijs kwijt. Maar ja het ging er toen ook wel steeds erg aan toe hier
. Maar eigenlijk had ik het toen voor moeten laten komen, dan hoefte ik waarschijnlijk niet te betalen.
ik haalde rechts in, net op dat moment komt er een 100 meter achter me een politie auto de bocht om...
95 euro!
maar dat vindt ik nog niet eens het ergste, heb paar maand geleden een ongeluk bij de stopichten gehad, waar ik zelf weinig aan kon doen, ben bij iemand achterop gereden doordat de hele zooi masaal op de rem ging staan, nou daar krijg je dus ook een boete voor van € 181 euro

maar dat vindt ik nog niet eens het ergste, heb paar maand geleden een ongeluk bij de stopichten gehad, waar ik zelf weinig aan kon doen, ben bij iemand achterop gereden doordat de hele zooi masaal op de rem ging staan, nou daar krijg je dus ook een boete voor van € 181 euro
laatste aanpassing
maar waarom maken jullie nooit bezwaar en betalen jullie braaf. Je hebt recht op bezwaar MAAK ER DAN OOK GEBRUIK VAN.
Laatst had ik dus een parkeerbon gekregen. Deze heb ik doormiddel van bezwaar aangevochten en natuurlijk gewonnen. Ik geef me niet zomaar gewonnen.
Dus gebruik je recht en het kan dus vele euros schelen.
Laatst had ik dus een parkeerbon gekregen. Deze heb ik doormiddel van bezwaar aangevochten en natuurlijk gewonnen. Ik geef me niet zomaar gewonnen.
Dus gebruik je recht en het kan dus vele euros schelen.
Rijd altijd netjes, alleen als bijrijder een keer in de fout.
Was iemand de hele tijd aan het plakken achter ons. Ik had nog een McDonalds zak van de McDrive vol met lege zakken en troep. Ik was dat plakken zo zat dat ik het raam heb opengedraaid en tegen zijn voorruit gegooid heb. Hij plakte daarna niet meer overigens!
Was iemand de hele tijd aan het plakken achter ons. Ik had nog een McDonalds zak van de McDrive vol met lege zakken en troep. Ik was dat plakken zo zat dat ik het raam heb opengedraaid en tegen zijn voorruit gegooid heb. Hij plakte daarna niet meer overigens!
donateur
1 boete voor 3 km te hard.... 
Ik rij netjes 
maar waarom maken jullie nooit bezwaar en betalen jullie braaf. Je hebt recht op bezwaar MAAK ER DAN OOK GEBRUIK VAN
heb ik zelfs nog gedaan en die officier van justitie wees het zo van de hand, snap zelf ook nog steeds niet waaer ik die boute nou eigenlijk voor heb gekregen, want het is dan wel een ongeluk maar een overtreding vindt ik het nog echt niet!!!
Standaard wijst de OvJ het af. Logisch omdat de meeste het niet doorzetten tot aan de kantonrechter.
En de kantonrechter is onafhankelijk. De OvJ beslist altijd in het voordeel van justitie.
Dus als je bezwaar maakt volg dan ook het HELE traject en niet voor de helft. Anders heeft bezwaar ook weinig zin. Je wilt tenslotte toch ook je geld terug c.q. de bekeuring zien worden vernietigt? Ga daarom door tot aan de kantonrechter.
Bovendien het kost je niets meer dan de bekeuring. Deze moet je als je in beroep gaat bij de kantonrechter als BORG stellen bij het CJIB.
Indien je de zaak wint krijg je het geld terug. Bovendien mag je ook nog een onkostenvergoeding eisen van ong. 70 EUR. bijv. omdat je die dag vrij moest nemen etc.
Eis je niets dan krijg je ook niets. Dus ik zou als jullie was niet zo snel braaf je boetes betalen. En gewoon gebruik maken van jullie rechten tot bezwaar tot aan de kantonrechter.
Vragen schroom niet je mag me ook pb-en
En de kantonrechter is onafhankelijk. De OvJ beslist altijd in het voordeel van justitie.
Dus als je bezwaar maakt volg dan ook het HELE traject en niet voor de helft. Anders heeft bezwaar ook weinig zin. Je wilt tenslotte toch ook je geld terug c.q. de bekeuring zien worden vernietigt? Ga daarom door tot aan de kantonrechter.
Bovendien het kost je niets meer dan de bekeuring. Deze moet je als je in beroep gaat bij de kantonrechter als BORG stellen bij het CJIB.
Indien je de zaak wint krijg je het geld terug. Bovendien mag je ook nog een onkostenvergoeding eisen van ong. 70 EUR. bijv. omdat je die dag vrij moest nemen etc.
Eis je niets dan krijg je ook niets. Dus ik zou als jullie was niet zo snel braaf je boetes betalen. En gewoon gebruik maken van jullie rechten tot bezwaar tot aan de kantonrechter.
Vragen schroom niet je mag me ook pb-en
Naast mijn 235 op de motor (niet geflitst
),
ben ik net met de auto geflitst, was maar 10km te hard...
maar op dit moment is m'n APK ook verlopen,
banden zijn net slicks, stationair kan ie niet,
klep vliegt open bij 140 enz...
Nog 1 week ken ie naar de sloop...
toch ff een auto gehad voor 150 Euro,
hij is ouder dan menig PF'er hier.
ben ik net met de auto geflitst, was maar 10km te hard...
maar op dit moment is m'n APK ook verlopen,
banden zijn net slicks, stationair kan ie niet,
klep vliegt open bij 140 enz...
Nog 1 week ken ie naar de sloop...
toch ff een auto gehad voor 150 Euro,
hij is ouder dan menig PF'er hier.
laatste aanpassing
Uhh het bekende verhaal, je hebt haast dus begint te bumperkleven, rechts inhalen, geen van de twee een gordel om en ff je gas opentrekken. En dan denk je SHIT een hele verdachte donkerblauwe grote VW achter je,....kortom een bekeuring van toen 610 gulden...oeps...
Oh ja en ik rij regelmatig te hard, en heb net een bekeuring binnen voor roodlicht en die zijn kut, 95 euro
Oh ja en ik rij regelmatig te hard, en heb net een bekeuring binnen voor roodlicht en die zijn kut, 95 euro
ja ik werd na qlimax nog geflitst voor door rood rijden dat was vlak bij het gelredome..
maar teveel bekeuringen gehad! allemaal van die lullige 10km tehard ofzo, verkeerd parkeren
maar teveel bekeuringen gehad! allemaal van die lullige 10km tehard ofzo, verkeerd parkeren