10217x bekeken
donateur
parkeren op een invalide parkeerplaats
dat kost je echt veel geld en het is natuurlijk ook geen slimme zet maar alles stond vol behalve die plaats en ja als je weleens haast hebt maak je verkeerde beslissingen
En daarnaast houd ik van gas geven
en dat kan soms ook wel wat kosten
verder geen zware overtredingen!
En daarnaast houd ik van gas geven
Nancy 28 december 2004 22:50
parkeren op een invalide parkeerplaats dat kost je echt veel geld en het is natuurlijk ook geen slimme zet maar alles stond vol behalve die plaats en ja als je weleens haast hebt maak je verkeerde beslissingen
En daarnaast houd ik van gas geven en dat kan soms ook wel wat kosten
parkeren op een invalide parkeerplaats dat kost je echt veel geld en het is natuurlijk ook geen slimme zet maar alles stond vol behalve die plaats en ja als je weleens haast hebt maak je verkeerde beslissingen
En daarnaast houd ik van gas geven en dat kan soms ook wel wat kosten
doe je wel netjes dan
uhm geflitst met 96 op een 50km weg, kostte me 273 euro, een lachtertje dus.
ook geflits met 130 op een 80km weg, snachts, tering een partij licht opeens
maar nooit wat van gezien van een boete.
en bijna frontaal een politie bus van een brug afrijden, waar ik uiteraard te hard reed en over de busbaan.
wel een boete gehad voor de busbaan
te hard rijden doe ik eigenlijk altijd, meestal zo hard als het gare wagentje haalt op de weg ter plekke.
valt dan nog mee dat ik maar zo weinig gepakt ben
maja hobbies kosten geld en dit zal de contributie dan zijn.
ik vlieg hier wel vaker door de bebouwde kom, wel snachts en dat ik dan opeens politie tegenkom
altijd fijn.
gaan ze me vertellen wat de gevolgen zijn als er opeens een kind de straat oprent, right om 3 uur snachts
handrem trekken en bijna gepakeerde autos invliegen.
ben soms een debiel in een koekblik.
ook geflits met 130 op een 80km weg, snachts, tering een partij licht opeens
en bijna frontaal een politie bus van een brug afrijden, waar ik uiteraard te hard reed en over de busbaan.
wel een boete gehad voor de busbaan
te hard rijden doe ik eigenlijk altijd, meestal zo hard als het gare wagentje haalt op de weg ter plekke.
valt dan nog mee dat ik maar zo weinig gepakt ben
maja hobbies kosten geld en dit zal de contributie dan zijn.
ik vlieg hier wel vaker door de bebouwde kom, wel snachts en dat ik dan opeens politie tegenkom
gaan ze me vertellen wat de gevolgen zijn als er opeens een kind de straat oprent, right om 3 uur snachts
handrem trekken en bijna gepakeerde autos invliegen.
ben soms een debiel in een koekblik.
laatste aanpassing
Mijn ergste overtredingen zijn:
240 km/h rijden over de snelweg.
140 km/h rijden in de bebouwde kom(wel op een asfaltweg,niet in het centrum ofzo)
Rechts inhalen als er iemand onnodig links blijft rijden.
Maar verder kleine dingetjes en het enige waar ik wel eens een boete voor heb gehad is max. 10 km/h te hard of parkeren zonder te betalen.
240 km/h rijden over de snelweg.
140 km/h rijden in de bebouwde kom(wel op een asfaltweg,niet in het centrum ofzo)
Rechts inhalen als er iemand onnodig links blijft rijden.
Maar verder kleine dingetjes en het enige waar ik wel eens een boete voor heb gehad is max. 10 km/h te hard of parkeren zonder te betalen.
joyriding in de auto van je pappa omdat je even ontoerekeningsvatbaar ben
...
hmm valt allemaal nog mee toch
bedoel met 120 over een smalle dijk rijden, snachts, zonder lichten aan.... goed voor je hart en voor dat van je bijrijders...
hellingproef in 5e versnelling doen en alleen maar rook voor je zien verschijnen en een geur die een week lang blijft...
je maatje zijn ma op 10cm missen als je met 60 door een woonerf raast...
om maar eens wat te noemen..
vol optrekken bij een stoplicht om nog te proberen een overstekende voetganger plat te krijgen omdat ie door rood liep en dan sturen tot aan de stoep
bedoel met 120 over een smalle dijk rijden, snachts, zonder lichten aan.... goed voor je hart en voor dat van je bijrijders...
hellingproef in 5e versnelling doen en alleen maar rook voor je zien verschijnen en een geur die een week lang blijft...
je maatje zijn ma op 10cm missen als je met 60 door een woonerf raast...
om maar eens wat te noemen..
vol optrekken bij een stoplicht om nog te proberen een overstekende voetganger plat te krijgen omdat ie door rood liep en dan sturen tot aan de stoep
goh..die acties komen me bekend voor? zat ik toen bij jou in de auto?