Partyflock

Forumonderwerp · 679894
Waarschuw beheerder
Of dance valley :) er zijn zoveel goede feesten alleen mysteryland is bij me afgevallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Nature One
:bounce:
Waarschuw beheerder
Das iid ook wel een goed alternatief.

Waarschuw beheerder
Decibel zeker, hopen dat het weer mee zit! Id-t gaat egt helemaal naar de klote mochten ze zo door gaan(of juist nie tis maar hoe je ut bekijkt)
Waarschuw beheerder
Decibel had ik zoiezo al heen gegaan,en mysteryland alleen als er een hardcore tent was,die er niet is dus geen mysteryland dit jaar

Waarschuw beheerder
Ga ook sowieso naar Decibel. Mysteryland niet hoor voor mij. Kan geen vrij krijgen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk als het goed is dat ik dit jaar eens naar decibel ga eindelijk een vergelijkbaar outdor festival zoals mysteryland maar bij decibel is tenminste dit jaar een hardcoretent bijgekomen beterzz dus decibel :yes:
Waarschuw beheerder
na 3 x mysteryland hou ik het dit jaar ook wel voor gezien.. zonder hardcore is ML geen fuck aan
Waarschuw beheerder
donateur
Nuclear Bass 4

Meets Distorted noize records

georganiseerd door Nuclear Events

zaterdag 21 augustus 2004
22:00 - 06:00
Boogie Bar
Emmen

Voorverkoop: € 14 ,-
Deurverkoop: € 17 ,50

Muziekstijlen: hardcore, oldschool, speedcore, terror

Line-up
nuclear bass

Brainiac
Buzz Fuzz
C-Town DJ team
Catscan
DNA
E-Noid
Lunatic
Marc Stevens
Miss Hysteria
Negative-A
Nolt
Ophidian
Paul Elstak
Tim-E
Zamruel

distorted noize

Cup-A-Core
Noisekick
Noizefucker
Stalcon
Vageman

;)
Waarschuw beheerder
das ook errug vet jah

echt triest van id$$t nu zit je met urban :S:bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geen mysteryland voor mij geef mij ook maar decibel daar zijn de echte housestijlen want mysteryl.is geen housfestival meer maar een urban feest.het kan alleen nog teren op de naam.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
echt weer iest voor id-t :kots: gelukkig ben ik tijdens m.land op vakantie. decibel en defqon 1 :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
nee voor mij ook geen mystery land meer!
Decibel zekers wel naartoe!
neem aan dat die l;ine up weer goed wordt!

nee inderdaad mysterey land is inderdaad geen houseparty meer!
Waarschuw beheerder
donateur
Khoop dat het niet gaat regen dan, vorig jaar naar afloop ben ik toch op mn bek gegaan in de blubber :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Voor mij ook geen ML meer
Wel Decibel

Waarschuw beheerder
donateur
nee inderdaad mysterey land is inderdaad geen houseparty meer!

Wat is dat nou weer voor BS-opmerking?! :S

HC is toch niet de enige vorm van house-muziek?
Waarschuw beheerder
nee from the blok urban en r&b dat is house!dit is geen house party maar een alle soorten bijelkaar kermisje.

Waarschuw beheerder
donateur
R&B is idd geen house, maar urban valt daar toch echt wel onder hoor! Ik hou er niet van, maar het is het toch echt!

Waarschuw beheerder
Decibel Duidelijke zaak lijkt mij...:>

Waarschuw beheerder
En wat mag Mysteryland dit jaar weer voor een achtelijk ENTREE-TARIEF hebben? Ben er zelfs te lam voor om te gaan kijken!!! Vind Mysteryland een feest dat OKE is, maar voor veel minder geld ga je naar feesten waar je het net zo naar je zin kan hebben. Das mijn mening

Waarschuw beheerder
Lijkt me een zeer goed idee jah, als er geen eens hardcore op mysteryland :@ komt dan ga ik wel lekker naa decibel toen :yes: Klote id&t met hun meer urban en rock dan dance. Mysteryland begon toch als hardcore feest of heb ik het nouw fout.
Waarschuw beheerder
neej je hebt het bij het goede begin
maar id&t wil het volgens mij zelf niet echt meer (hardcore)
je hoor ook aleen nog maar op woensdag avond
hardcore op de radio en daar zijn ze ook meej begonnen op de radio

Waarschuw beheerder
Misschien is ID&T overgekocht door JP?O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Khoop dat het niet gaat regen dan, vorig jaar naar afloop ben ik toch op mn bek gegaan in de blubber

Whuahahaha was jij er daar 1 van ja? heb er zeker 3 gigantisch zien vallen in de modder :d Ik kwam niet meer bij :bloos: Ik vond het echt een super afsluiting van een geweldig feestje :d In de regen en de modder, mensen die vielen en nog vrolijk waren :d En auto's die vast zaten :p
Was leuk :jaja:
Waarschuw beheerder
nou.. ik ben anders ook gigantisch op me muil gegaan zeg..

En ik me maar vasthouden aan dat houten hekkie.. FLATSCH.... daar lag ik..

Iedereen lachen natuurlijk.. en ikzelf ook.. hehe

Alleen me maat met wie z'n auto we waren kon er niet om lachen die zag de bui al hangen.. heel z'n auto onder de modder..!!!

nee was echt een klapper.. wat een eind van een fantastisch feest.. :D

dit jaar iets minder modder aub whehehe...
en als het er toch lig, dan ga ik er in duiken...
het lot moet je tarten...!!!! hahaha
Waarschuw beheerder
Nou er gen hardcore op mysteryland wordt gedraaid kies ik toch eerder voor dancevalley
Waarschuw beheerder
donateur
R&B is idd geen house, maar urban valt daar toch echt wel onder hoor! Ik hou er niet van, maar het is het toch echt!

Maar r-b valt weer wel onder urban, dus die zin spreekt erlkaar een beetje tegen...;p

Ik zelf vind het echt NIET thuis horen, maar goed...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Eerste jaar Decibel was werelds, afgelopen jaar was wel aardig jammer van het kloteweer. Ook dit jaar ben ik zeker weten van de partij:bounce:
Artiest Mani
Waarschuw beheerder
Ook opzekers decibel, vorig jaar was niet top enzo qua organisatie en muziek, maar vorig jaar was wel ultra gezellig :d :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Maar r-b valt weer wel onder urban, dus die zin spreekt erlkaar een beetje tegen...

Urban wordt opgesplitst in 2 dingen zoals ik het zie... de house-kant(met vervolgens weer substromingen zoals D&B, 2step, jungle e.d.) en aande andere kant R&B(wat weer de kant op gaat van Hip-hop, rap, soul e.d.)
Waarschuw beheerder
He wat jammer nou dat ze geen hardcore op mysteryland draaien
Waarschuw beheerder
hmmmmmmmmmmmm
wat gebeurt er allemaal
zijn ze beetje besnuffelt ofzo?
waar is mystery land groot mee geworden???????
begrijp jij het begrijp ik het.
vertel het mij!!!!
wie!!!!!
Waarschuw beheerder
geld pingwing.... geld, alles draait om geld.... en wedden maar dat het binnenstroomt :yes: :@

Waarschuw beheerder
Dan hebben ze het toch mooi geregeld.
Waarschuw beheerder
chris
waarom hier wel en bij die andere doet ik het niet
vertel me???????
en pssssssssss
die gek van id&t reid wel een lmabo van hardcore geld

Waarschuw beheerder
Denk ie, we hebben altijd Thunderdome nog!
Waarschuw beheerder
Alsof dat nog de kracht heeft van jaren terug. id&t is lekker bezig. ze vergeten hun 'roots'.

Waarschuw beheerder
donateur
(N)

Jammer van de HC..maar ga tóch naar ML!:d
Waarschuw beheerder
hmmm ik heb een jaar geleden al met een groep afgesproken dat we naar ML zouden gaan dus tja.. hmm jmmr dat er geen hardcore is...
mja kannik me portie dubbel opdoen bij DefQon:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik moet kiezen tussen ML en DO, dan kies is zeker weten voor Decibel! Ten eerste ben ik daar nog niet geweest en ten tweede vind ik Mysteryland bagger :yes:
Waarschuw beheerder
was t wel van plan ja naar decibel toe te gaan. helemaal nu er ook hardcore is te vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
ik was wel van plan naar mysteryland te gaan maa romdat er geen hardcore word gedraaid en er een urban tent is ga ik nie:no:
denk welnaar decibel en hoop dat op mysteryland volgend jaar de urban eruit is geflikkerd en er weer ene hardcoretent staat:yes: t was wel me eerste feessie......

Waarschuw beheerder
donateur
al komt frans bauer op mysteryland, dan was ik nog gegaan (bij wijze van spreken).
persoonlijk vind ik het alleen jammer dat er technoDJ's staan geboekt bij de Q stage. publiek & de muziek mixt gewoon niet, kijk maar naar sensation black..
maar ja, sfeer & gewoon alles op mysteryland is zo geweldig, dat ik toch wel ga.

en er is altijd nog een blackhole tent, en tiesto op de mainstage :respect:

Waarschuw beheerder
jammer dat de line up van mysteryland tegenvalt qua techno :( , iig nature one :yes: en dance valley....denk dat ik toch maar voor decibel outdoor kies ipv mysteryland, was vorig jaar echt super (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dus om het samen te vatten.. de techno line up valt tegen volgens techno liefhebbers..

De hardstyle line up valt tegen volgens hardstyle liefhebbers.. :/

En hardcore is er al helemaal nie.. :@
Waarschuw beheerder
Ik ga gewoon naar ML en Decibel!!

Ik bedoel ook onbekende hardstyle dj's kunnen het maar ja niemand wil ze een kans geven hoor ik wel weer:S

Mensen die 1 stroming maar mooi vinden vind ik koppig, omdat ze andere stromingen niet eens een kans geven.

Voor mij is elk feest knallen met de pet op!!! Anders hadden ze het vast geen FEEST genoemd:)
Waarschuw beheerder
Impulz is anders ook geen slecht alternatief dacht ik zo! Vette Techno tent, vette Hardhouse tent, vette Multigroove tent....vette patat en frikandellen; wat wil je nog meer? ;)
Waarschuw beheerder
Decibell wordt t 3e jaar :)

mysteryland 2001 was voor t laatst hardcore (daar was ik toen ook;))

Waarschuw beheerder
Mooi geen hardcore op ML, goeie keuze van id&t !! Voor de rest goeie line-up en de Cocoon tent staat weer vol met goeie namen. Het er zin aan !!
Waarschuw beheerder
Decibel = Aanwezig
Mysterieland kan de tering krijgen
Thunbderdome emhh waarom geven ze die naam dan niet aan Art of dance bijv die geven hoge kwalitiet HC feesten!

Id$t staat op uitsterfen en hun eigen forum wegdoen omdat ze niet tegen communtaar kunnen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ik gaat gewoon naar allemaal

:jaja: Idd ik ook!!! :jaja:

Waarschuw beheerder
Zeker geen mysteryland voor mij dit jaar, vind het ook een kutline up

Decibel mis ik jammergenoeg, op vakantie!!!
Waarschuw beheerder
Laat Mystery Land!! We Gaan Naar Decibel Outdoor Toe :-)

K ga beide :)
Waarschuw beheerder
Geen HC op Mysteryland????????????????????!!!???
Kan iemand zich de eerst ML nog voor de geest halen?? waar gaan we heen zeg.

Zonder HC....Geen ML!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

basta!
Waarschuw beheerder
Heel verstandig van ID-T om geen hardcore meer op Mysteryland op te stellen...! Komt de sfeer ten goede!
Als ik de verhalen hoor van vorig jaar dat een stel wazi's op mensen in loopt te hakken en dat gewoon voor de fun...:S
Dit vermijd je door heel simpel geen hardcore tent op Mysteryland. Ik weet dat het oorspronkelijk een hardcore festival was, maar dat is in verloop van de jaren wel veranderd. Jammer voor de echte hardcore liefhebbers,.. maar andere mensen (wazi's) hebben het voor jullie verpest denk ik. Gelukkig hou ik zelf ook nog van andere muziek stylen.. dus ik ben wel present op Mysteryland.

Decibel trouwens ook.... 's nachts door fluiten...:|

Waarschuw beheerder
donateur
Heel verstandig van ID-T om geen hardcore meer op Mysteryland op te stellen...! Komt de sfeer ten goede!

Raar..ik ga best veel naar hardcore en oldskoolfeestjes en heb al 2 maanden geen vechtpartij meer gezien :s

Dus wel erg overdreven om te stellen dat alleen op hardcore feesten gevochten word...

Daarbij kan je dan nog altijd beter hardstyle verbieden.. ;)
Waarschuw beheerder
Dudes, die wazie's zijn over her algemeen mensen die niet van muziek houden maar toch denken te kunnen feesten. Die kom je dus op elk groot feest tegen.
Neemt niet weg dat het concept ML zonder HC niet alle stylen in de breedste zin van het woord vertegenwoordigd, waar het van orrigine wel voor stond!?
daaruit kun je bijv. twee dingen opmaken;
1- HC levert geen kaartverkoop op
= Bullshit! HC is back as ever before!

2- De organisatie heeft zelf geen belang (minder)in de HC dus waarom dit profileren op je eigen evenement
= Mogelijk maar onwaarschijnlijk.

iemand nog suggesties?
Waarschuw beheerder
Decibel cockroachparty
Waarschuw beheerder
Decibel id cockroachpartij :jaja:

Neemt niet weg dat er gewoon HC op ML moet komen!

2 strike 1 vorig jaar waren geen wazi's hoor die op elkaar in liepen te hakken. De wazi's kregen juist klappen zodat ze voortaan niet meer in a'dam komen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel was vorig jaar wel zwaar relaxed vond ik. Alleen beetje jammer van het weer. K hzat tot mn knieën onder de modder:P
Waarschuw beheerder
Zo is dat OUWE!
De TTM area was gewoon te relaxed!

Waarschuw beheerder
de meeste van jullie lijken wel een plaat die blijft hangen...

Asl dat nou typische hardcore aanhangers zijn zou ik ze ook niet hoeven... wat een gezeur!

Waarschuw beheerder
tword mn 4e editie en ga elk jaar weer uit mn dak...het enigste echt commerciele feest waar ik alsnog toe ga....
gewoon voor de techno met mn maatjes en het hele showtje dr om heen....en dr zal wel wat kleins ergens verscholen staan met wat HC.

verder raad ik eenieder aan over het hek te gaan...is supermakkelijk....en je boycot id&t ......wat wil je nog meer??
vorig jaar ook wel 2000 man over de hekken gegaan bijelkaar denk ik...prachtig toch...in ene 100.000 man daar....dat lijkt me wel wat(y) ....gheghe
Waarschuw beheerder
2 Viptweak:

Ik zeg ook niet dat de sfeer op hardcore feesten niet goed is. Integendeel.
Maar jij en ik weten ook dat hardcore ander soort publiek trekt dan de gemiddelde house muziek. En helemaal een event als Mysteryland. Hier komen mensen die bij wijze van spreken niet eens weten wat hardcore is en toch staan ze er, denk aan voetbalsupporters en dergelijke... Die blijven nu wel thuis nu ze horen dat er geen hardcore is.

Ouwe --> Goeie zaak! ;)

Waarschuw beheerder
Decibel id cockroachpartij

Voetbal en feesten.. hoezo moet dat er altijd bij gehaald worden.. :S

Kan mij geen ene donder boeien voor welke club wie is op een feest :no:

OT: Mja ik denk dat ik voor allebei ga.. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Maar jij en ik weten ook dat hardcore ander soort publiek trekt dan de gemiddelde house muziek. En helemaal een event als Mysteryland. Hier komen mensen die bij wijze van spreken niet eens weten wat hardcore is en toch staan ze er, denk aan voetbalsupporters en dergelijke... Die blijven nu wel thuis nu ze horen dat er geen hardcore is.

Alsof die altijd voor de muziek komen :P

Welnee, die gaan gewoon lekker naar de Q-Dance tent toe, hardstyle "luisteren".
Waarschuw beheerder
Verdorie ik wil ook hardcore, want ons rostempo gaat altijd op de beat, en hardstyle is langzamer. Dat betekent minder klappen per minuut! Hoe mot ik nou in godsnaam me quotum halen :(
Waarschuw beheerder
donateur
* Daggie * 25 mei 2004 14:01
Laat Mystery Land!! We Gaan Naar Decibel Outdoor Toe :)

K ga beide :)

:o ja? Ohw beter :D
Waarschuw beheerder
;P ja tog debs haha
Waarschuw beheerder
donateur
Decibel ja!
khoop wel dat het weer iets beter is deze keer :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:O Ik wist niet eens dat er geen hardcore was op ML :$ Echt zuur! Vorig jaar was de hardcore tent zo gruwelijk! Maar nu ga ik ook maar niet, het is zo duur en dan geen hardcore! :no:
Waarschuw beheerder
Op Hellraiser komt ook een urban-area

Waarschuw beheerder
vorig jaar was dr een hardcore tent??:vaag:....ook toen beloofde ze geen hardcore hoor! en toen was het dr ook...en t was gewoon een vrachtwagentje met boxen....maar zo vinnik het wel het vetst!!:yes: lekker klein....lekker underground sfeertje en keihard volume...

de laatste HC-tent was toen met sixflags....kben blij dat ik dat nog net heb mogen meemaken:) 1 van me eerste feessies:lief:
Waarschuw beheerder
Vraag me ten zeerste af hoeveel van de personen die nu lopen te mauwen dat er geen hardcore meer is de afgelopen 2 jaren en vooral 2 jaar geleden naar mysteryland zijn geweest...voor de r_aw area...
2 jaar terug was het oergezellig daar...en sorry maar de opkomst was niet hoog in die area en waren ook veel techno e.d. liefhebbers daar toen dus onmogelijk dat jullie er toen ook allemaal waren...toen liepen veel van jullie namelijk ook al te roepen niet naar mysteryland want geen hardcore...blabla... ;)

Ten 2e r_aw stond ook NIET voor een hardcore area...voor als jullie dat nog niet door hadden...dus is al paar jaar geen hardcore area meer!!!!!
Dat is al langer uitgebannen vanwege gezeik door het publiek wat er op af komt...
r_aw mocht wel aangezien dat een ander publiek aantrekt dan en een ander concept is dan een puur hardcore concept...

Over r&b enzo is geen house...klopt maar mysteryland is een DANCEfeest...en r&b valt wel onder dance... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
IK was vorig jaar op Mystery Land en ik vond the Third Movement area super releax. Dit jaar wou ik weer gaan maar als ID&T met zon kut line up komt mogen ze oprotten. Ik zou nog wel willen gaan voor alleen de gezelligheid maar het is ook nog eens 10 euro duurder dan vorig jaar. daarbij vind ik de Q-dance line up ook niet echt toppie.
Maar goed, waarschijnlijk verkopen ze het dik uit omdat onze grote vriend tiësto ze rotkop laat zien :(

En Tyharo ik weet niet of jij vorig jaar op ML was maar als Third Movement geen hardcore is weet ik het niet meer.

Decibel Outdoor lijkt er meer op :D
Waarschuw beheerder
Tuurlijk was ik er...ik heb volgens mij nog geen r_AW feest/gehost op ... gemist... :)
Ik heb aan het begin van de dag echt wel veel TECHNO gehoord... :D
En zelfs Daisy en Manu le Malin draaiden nog wat techno plaatjes...
Dus nee...r_AW staat niet voor hardcore...nooit gedaan zal ook nooit zo zijn...laatste r_AW was zelfs grootste percentage techno... :)

Waarschuw beheerder
wij gaan voor decibel
zou mn eerste keer mysteryland worden maar decibel ziet er wat beter uit (Y)
Waarschuw beheerder
Ga ik t f onwijs naar mn zin hebben op mysteryland ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer van de line up mysteryland, al komen er toch wel wat mooie namen, en was het vorig jaar erg geslaagd (Y)
Voor mij ook decibel outdoor :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Naar beide! :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geen hardcore op mysteryland daar ga ik dus zeker niet heen :no:

dan maar naar decibel best een goeie line-up en het is 's nachts HELEMAAL GEK!!!!!!!! h4L :d
Waarschuw beheerder
Zoals RAiNe al zei:

ALLEBEI
Waarschuw beheerder
donateur
ML :yes:

Waarschuw beheerder
zekers decibel!!!:jaja:
erg jammer want vorig jaar vond ik ML echt supervet maar met deze line-up :S
Waarschuw beheerder
donateur
vorig jaar trok R_aW al een verkeerd publiek in mijn ogen, maar het jaar ervoor was nog echt besteed aan de liefhebbers. Alleen jammer dat er geen drankgelegenheid was, maar dat mocht de pret niet drukken... :yes:

normaal zou ik ook zeggen beide, maar de grotere feesten hebben wat mij betreft heel erg ingeboet aan leukheid, dat ik mij meer op de wat onbekendere feestjes wil gaan storten deze zomer.

En die zeg ik lekker niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
eens kijken of het mooi weer is op ML zoniet dan gaan we niet :NO:

Waarschuw beheerder
ik vind mysteryland op zich wel leuk, maar kaartje is veel duurder! alhoewel het wel dichterbij is..:S

line-up van Decibel is dit keer wel heel supergoed.....

dus ga voor decibel! vorig jaar was t al een gruwelijk goed feest, maar hoop wel dat t dit keer droog blijft..:P
Waarschuw beheerder
Ik ga voor Decibel.. :jaja:
Waarschuw beheerder
decibel!! ckr weten daar heb je een jumpstyle tent :D:D nederland gaat eindelijk overstag voor jumpstyle en noord franse techno :D:D yesssssss is dit niet lkkr :D:D
Waarschuw beheerder
ik ga voor mysteryland dan maar geen hardcore
was vorig jaar daar toch alleen maar gezeik ik vin het wel best
laatste aanpassing
Artiest Thozaa
Waarschuw beheerder
Die hardstyle line-up van Decibel is echt super.. duzze fijn na Decibell:):bounce:

:respect: Deepack:bounce:
:bounce:Mondello:respect:
:respect:Max B. Grant:bounce:
:bounce:Showtek:respect:
:respect:The Prophet vs. Technoboy:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Geen mysteryland...
Geen decibel...
MULTIGROOVE VOLUME!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Mysteryland is naar mijn idee al zo vervormd de laatste jaren. Begon origineel maar eindigt als een grote flop.

Beter Decibel, dit jaar weer groter en de line up ziet er zeker goed uit!!!
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon naar beiden! :yes: Net zo makkelijk! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
decibel :jaja: kaartje al lang binnen :D

Waarschuw beheerder
beide :D
Waarschuw beheerder
Decibel b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Decibel :bounce: De kaartjes zijn al in de pocket :-)
Waarschuw beheerder
Alleen Decibel! Was vorig jaar al super en kan alleen maar beter worden met de hardcore tent erbij!
Ik heb altijd een keer naar Mysteryland gewild maar met deze line-up bekijken ze het maar...

Waarschuw beheerder
Ook alleen Decibel!
Gewoon omdat dat qua muziek in iedergeval het beste feest is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
al die clubkuttjes motten der bek dicht houden H4L
Waarschuw beheerder
donateur
In de planning beide
Waarschuw beheerder
duidelijk Decibel,, toch maar 500 meter van me huis af, [img cacheid=0000311f000063635b812a0f1a00582e3b]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/light/smileys/bounce.gif[/img]

Waarschuw beheerder
:bounce: :bounce:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
Duidelijk ML!

Decibel was vorig jaar echt kut geregeld...
De Reactor tent was wel errug goed en ook de enige met goed en hard geluid!
Dit jaar een beetje te softe techno voor mij, dus ik zeg ML! :)

Waarschuw beheerder
Decibel ja daar is en hard-core en techno perfect lijkt me zo...

Waarschuw beheerder
mysteryland was vroeger tof (maasvlakte,eindhoven airport) maar na busloo is er geen ruk meer aan!

En tja decibel is een thuis feesie,ik heb mijn tenten al gevonden hoor. Oldschool,early rave & jump style :P

Waarschuw beheerder
Wanneer je op de internetsite van mysteryland kijkt en daar en virtual tour doet zie je op de plek waar vorig jaar de hc was dat het nu leeg staat maar dat je er wel kunt rondlopen!

Id-t houd ons allemaal voor de gek en gaat onverwachts toch daar weer vette hardcore pompen (hoop ik) kunnen wij weer pasjes trekken en stof happen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ga zeker mee naar Decibel broertje,ondanks dat mysteryland dichterbij is
Waarschuw beheerder
donateur
beide
:bounce:

Waarschuw beheerder
idd ik ben op mysteryland en decibel te vinden hoor :)

Waarschuw beheerder
donateur
mysteryland is idd niet meer wat het was :(
voor mij ook alleen Decibel !
Waarschuw beheerder
Ik doe mystery land en decibel outdoor gwoon alle 2 :D

Waarschuw beheerder
Gewoon allebij nie mieten!!!
Misteryland super locatie. Decibel super line-up

Waarschuw beheerder
Decibel outdoor ckers naartoe!!! Alleen de line up is al ziekelijk!!!

Mysteryland wordt overgeslagen.

Waarschuw beheerder
Ga naar beide :bounce:
Waarschuw beheerder
Decibel :d :d

als er hardcore was op Mysteryland ging ik er wel heen, het lijkt me wel een leuk feesie, maar ik kom echt voor de muziek en niet echt voor de show ofsow

dus ga naar DECIBEL :yes: lekker naar de hardcore :bounce:
Waarschuw beheerder
Op mysteryland kan ik geen enkele area bedenken waar ik me kan vermaken:
DECIBEL gewoon 2:
*Early Rave (&oldschool toch)
*Hardcore
En mischien nog eventjes peeken bij Jumpstyle...
Maar bij die 2 tenten is de line up gewoon al zo goed dat ik hoop dat de time table gunstig gezind is :jaja:
Waarschuw beheerder
jammer dat het pas volgend weekend is :yes:

heb er echt zoveel zin in!!!!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Dj Yves verloot speciaal voor zijn fans nog 2 vrijkaarten voor Decibel Outdoor.

Check de prijsvraag op www.djyves.nl

Succes!
Waarschuw beheerder
Zoals Rudi al zei.. Ik denk ook dat er gewoon hardcore zal worden gedraaid op ML en niet alleen door Promo.. Ze willen gewoon het ralle volk niet op Mysteryland hebben.. wat ik heel goed kan begrijpen. Ook de meeste Hools komen op hardcore af.. duzz

Zou het een vette streek vinden van ID-T om toch een hardcore stage te bouwen.
Waarschuw beheerder
Laat Mystery Land!! We Gaan Naar Decibel Outdoor Toe :-)

Now whe are talking :D
Waarschuw beheerder
Zoals Rudi al zei.. Ik denk ook dat er gewoon hardcore zal worden gedraaid op ML en niet alleen door Promo.. Ze willen gewoon het ralle volk niet op Mysteryland hebben.. wat ik heel goed kan begrijpen. Ook de meeste Hools komen op hardcore af.. duzz

Dat zal hun niet veel uitmaken lijkt me zo,
een goeie line-up is toch hetgeen wat mensen
trekt naar zo'n feest, en waarom zouden ze
een line-up er slechter uit doen zien,
dat is toch alleen maar een slecht punt..
Waarschuw beheerder
Omdat ML al zolang mee gaat en zoveel naams bekendheid heeft, zullen de mensen toch wel komen. Daar hebben ze echt geen hardcore line up voor nodig. Ik heb het idee dat ID-T net zo hard baalt van het standaard hardcore volk als ik dat doe. :)
Waarschuw beheerder
Ik heb het idee dat ID-T net zo hard baalt van het standaard hardcore volk als ik dat doe

Ik ook!

Maar denk dat je daar niet veel aan kan doen,
en ML begon als hardcore feest, dus wat ze nu doen,
is gewoon zonde! :jaja:

De "echte" hardcore liefhebbers lijden eronder,
en gaan niet naar een feest dat bijna geen hardcore bevat :no:
Dus echte hardcore liefhebbers lijden hieronder!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga gewoon naar alletwee de feesten toe! :D
Waarschuw beheerder
FF een vraagie, weet iemand of je kluisjes heb op
Decibel??
Waarschuw beheerder
Mysteryland vorig jaar was super!! :D
Eigenlijk zouden we dit jaar weer, tot de line-up bekend was gemaakt...
Decibel lijkt me super maar dan moet ik helaas eerst iemand vinden die me wil sponseren...:(

Waarschuw beheerder
indd, wat d8 je van allebij :D
Waarschuw beheerder
Zo mysteryland net gehad, nu maar kijken of Decibel iets beter geregeld is als vorig jaar.
wat een grote teringzooi was dat zeg..

maar uiteraard wel uitstekend vermaakt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja zijn dr kluisjes op decibel???garderobe niet toch????
weet dat het in rotterdam CS echt bagger geregeld is daar!!!:@
Waarschuw beheerder
volgens mij is er wel een garderobe op decibel, de vorige jaren wel in ieder geval.

Waarschuw beheerder
donateur
ML is NU een kinderfeest geworden dus geef mij maar DECIBEL lekker:bounce:

Waarschuw beheerder
geen ml

maar zekers wel decibel