Partyflock

Forumonderwerp · 679253

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Laats was ik op een feest in de mec daar had je twee zalen een zaal met hardstyle en de ander zaal met oldschool. Als ik door beide zalen liep hoorde ik in de hartstyle alleen maar gepiep en kon hier niets uit halen van muziek
Dat ik gewoon weg moest gaan naar me vertrouwde oldschool.
Hier kwam ik er weer eens achter dat ik toch nooit de hardstyle zal voelen in me aders. En dat ik voor altijd ben verbannen aan me OLDSCHOOL.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind hardstyle eentonig worden ...
Waarschuw beheerder
Ach gut, wat fijn toch dat ik beide rielekst vind. Maar ja smaken verschillen he.

Waarschuw beheerder
ken t aanhoren hoor

Waarschuw beheerder
was hardstyle niet een paar maanden geleden nog DE muziek van de nieuwe generatie??

en nu... :S:S

Waarschuw beheerder
donateur
omdat ze na-apen van hardcore:yes:
(sampletjes eruithalen enzo..)

Waarschuw beheerder
ja dat klopt ze halen gewoon dingen uit een andre plaat van vroeger en gooien wat rotzooi er in en dan zeggen ik heb hem op nieuwe uit gebracht. maar zelf lagen ze nog in de wieg toen de plaat uit kwam
Waarschuw beheerder
Discussies altijd over muzieksmaak....laat elkaar toch lekker genieten van een lekkere bass....ieder zijn eigen smaak!!

Waarschuw beheerder
donateur
Het is ook niet mijn muziek, maar prima als een ander er wel van houdt, stel je voor zeg dat we allemaal voor een style zouden gaan!
Leven en laten leven.
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm... en jouw naam is respect?!

:s

Waarschuw beheerder
tover je zelf eens weg zeg wizard of verwacht je een wonder of zo
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad tover jezelf is ff weg....

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Eh, need I say more ?!

[img cacheid=00129b9e0000fdcae93ca3f51a004cc420]http://damien.selwerd.nl/pics/parental.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
ja dat klopt ze halen gewoon dingen uit een andre plaat van vroeger en gooien wat rotzooi er in en dan zeggen ik heb hem op nieuwe uit gebracht. maar zelf lagen ze nog in de wieg toen de plaat uit kwam

respect, jij snapt het....

Waarschuw beheerder
wizard je zat nog in de pemper voor dat jij ooit oldschool hebt gehoord
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hardstyle - is voor de massa!!!!:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja, er zijn ook een heeeleboel mensen die oldschool tyfusherrie vinden.

En je vindt het een probleem dat je naar een zaal terug moest waar je de muziek wel leuk vond? :vaag:
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
ach, hokjesgeest, Hardstyle is niet mijn ding, maar zolang er mensen tickets blijven kopen voor hardstyle feesten, heeft het toch bestaansrecht ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Respect ben je op je teentjes getrapt ofzo?

Blijkbaar wel..
Waarschuw beheerder
donateur
respect is een echte man van de wereld :yes:

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Sja, zijn vriendin heeft hem verlaten, dan is alles stom natuurlijk. Oja, behalve oldschool.

Waarschuw beheerder
Ik op me teentjes getrapt

Maak jij nu maar eens een echte plaat dan heb ik respect voor jou

Waarschuw beheerder
hupka dat staat hier buiten.

Waarschuw beheerder
Hou van allebei :bounce:
Waarschuw beheerder
alsof er in oldstyle en hardcore geen gejatte samples zitten, hou toch op zeg.
Al zo lang als er muziek is wordt er gejat van elkaar, hardstyle is heus niet de eerste stijl die jat hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt alleen respect voor mensen die een echte plaat maken?

Waarschuw beheerder
Pfff wat een onzin zeg...boeiend of er gejatte smaples inzitten!! Als t maar lekker klinkt en ik er los op kan gaan!!
Waarschuw beheerder
alsof oldschool niks jat van andere muziek stijlen....wordt wakker. iedereen jat van elkaar.

Waarschuw beheerder
Als je het allereerste origineel van een hoop nummers wil horen, zou ik in de jaren 60-70 al eens gaan zoeken...sommige samples zijn zoooooo oud van zulke oude nummers!!! Dus what the f*ck of het gestolen is...
Waarschuw beheerder
Ik word zo ziek van dat gezeur over dat jatten enzo, wat boeit het
Waarschuw beheerder
Hardstyle is voor mensen die geen uithoudings vermogen hebben en snel oorpijn krijgen van een echte Bass!!!:P

Waarschuw beheerder
Ik word zo ziek van dat gezeur over dat jatten enzo, wat boeit het

:respect:

en over dat uithoudingsvermogen...?? uit een pakkie zeker??
Waarschuw beheerder
wat een gezeik om niks zeg!! luister gewoon lekker wat je zelf leuk vind!! dat jeje druk kan maken over wat voor muziek anderen leuk vinden!!

Waarschuw beheerder
Blijkbaar niets beters te doen he...dan andermans smaak afzeiken ;)
Waarschuw beheerder
ja psies! iets makkelijkers bestaat er niet
Werkzaam bij Deliciouz Events
Artiest {SHOWLIST artist 17860, 49085}
Waarschuw beheerder
donateur
In hardstyle zitten gejatte samples van hardcore platen.. bla bla bla..

In hardcore zitten gejatte samples van r&b/hiphop platen.. bla bla bla..

En zo gaat het met meerdere muziekstromingen..

Waarschuw beheerder
Het heeft weinig nut om hier iets neer te zetten want iedereen heeft toch zijn eigen smaak en zijn eigen mening over welke muziek wel mooi of niet mooi is.

Waarschuw beheerder
:respect: Inderdaad!!!
Waarschuw beheerder
Ja das allemaal wel waar, ieder zijn keuze, maar het is gewoon zo dat Hardstyle niks nieuws meer brengt. Alle nummers lijken op elkaar als je op de opbouw let en de geluiden die erin zitten.

Hardstyle klinkt gewoon herkenbaar, en niet zo agressief als Hardcore of moeilijk als Techno. Veel mensen vinden het dus leuk klinken, maar de nummers van de laatste tijd hebben dus echt helemaal niks meer in zich, echt allemaal dezelfde troep.

Bij oldschool heb je heel veel verschillende nummers die echt totaal niet op elkaar lijken.

En omdat het zo simpel klinkt, zal Hardstyle nog wel een hele tijd blijven bestaan.

Waarschuw beheerder
Iedereen moet naar de feesten gaan waar het muziek wordt gedraaid die ie leuk vind.

Als je niet van Hardstyle houdt, moet je ook niet naar feesten gaan waar dat veel gedraaid wordt. Dan heb je er ook geen last van!

Waarschuw beheerder
Inderdaad....

Waarschuw beheerder
omdat HS alleen maar platen jat van de HC,oude klassiekers als get this motherfucker in HS :@
dat kan gewoon niet!!!!

echt een schande,zo'n brute oude plaat verkrachten gewoon!!!

en het is allemaal hetzelfde,het bouwt op naar een qlimax en uiteindelijk komt steeds practisch eenzelfde bass :s

zit zo weinig variatie in....

Waarschuw beheerder
In hardstyle zitten gejatte samples van hardcore platen.. bla bla bla..

In hardcore zitten gejatte samples van r&b/hiphop platen.. bla bla bla..

klopt,maar volgens mij zit qua hardheid van de muziekstroming HS en HC dicht bij elkaar!!

en HC en R&B niet echt,dus heeft niemand daar echt last van snap je!!!!

Waarschuw beheerder
daar hebben weer een die toch er iets van weet.!

Waarschuw beheerder
hehe het is gewoon zo

soms hoor je echt ineens 5 oude HC klassiekers in een HS jasje,echt allemaal gewoon...
zo triest,dat ze zelf wat verzinnen!!!

Waarschuw beheerder
*zucht* gaan we weer....Boeiend of t gejat is of eentonig!!

Waarschuw beheerder
ja dat bedoel ik dus ook maar dat doen ze dus niet.

Waarschuw beheerder
reden 1: het is veel te langzaam, je kan er alleen maar op huppelen en zeg nou zelf....dat ziet er toch niet uit man!!!!.
reden 2: er worden heel veel oude hardcore sampels gebruikt waardoor het echte nummer verneukt wordt.
reden 3: de mensen die van deze muziek houden zijn tussen de 15 en 19/20 jaar en moeten nog leren wat feesten is....
tja en de laatste reden het is gewoon muziek voor mietjes!!!!!

Waarschuw beheerder
nyleve ik moet zeggen het doet je wel iets whant je blijft zelf toch er iets over zeggen.!leuk die foto.
Waarschuw beheerder
alsof er in oldstyle en hardcore geen gejatte samples zitten, hou toch op zeg.
Al zo lang als er muziek is wordt er gejat van elkaar, hardstyle is heus niet de eerste stijl die jat hoor.

oeiii (F)

Enne idd je doet je naam niet echt eer aan
respect
:no: :no:

Oldschool & Hardstyle :jaja: :respect:

Waarschuw beheerder
reden 1: wat maakt t uit hoe je danst...als je t maar naar je zin hebt!! Als mensen willen "huppelen" boeiend...als ze t maar naar hun zin hebben..
reden 2: Zou van die hardcore samples ook maar eens kijken wat daar origineel van is!
Reden 3:Ben 26...en weet zeker wat feesten is aangezien ik waarschijnlijk eerder dan jou op de hardcore feesten liep te springen!! maar ja...ben nu overgestapt naar het huppelen...:/
Laatste reden: Whahahaha mietje...ik feest je er uit schat...

Cker respect, vind het gewoon onzin om muziek af te kraken..jezus, hou ook niet van Beethoven...maar als n ander dat leuk vindt..laat ze lekker..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
reden 1: het is veel te langzaam, je kan er alleen maar op huppelen en zeg nou zelf....dat ziet er toch niet uit man!!!!.
reden 2: er worden heel veel oude hardcore sampels gebruikt waardoor het echte nummer verneukt wordt.
reden 3: de mensen die van deze muziek houden zijn tussen de 15 en 19/20 jaar en moeten nog leren wat feesten is....
tja en de laatste reden het is gewoon muziek voor mietjes!!!!!

Goh meneer is zelf 23 :/ (en dan nog zeggen "is voor mietjes" whahahah)

Enne als ik zo naar m'n lijst kijk waar ik ben
heen geweest, dan heb jij NOG heel wat in te halen
en te leren :jaja:
vriendelijke vriend!!! 8)
:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:d
Waarschuw beheerder
Door hardstyle is mede de oldskool weer terug gekomen!

en dat er sampels worden gejat is met elk soort muziek!

maar IK vermaak me nog prima met hardstyle:yes:

en niet alleen met hardstyle!

Waarschuw beheerder
ik dacht ff dat je het tegen mij had van het feeste sannie.
maar ik zie nu
Waarschuw beheerder
waar maken jullie je druk om zielen

Waarschuw beheerder
Hardtrance ook leuk hoor...

Kom eens naar de zino op een zondagochtend waar Francois draait :bounce:

Maar Oldschool is echt De favoriet bij mij!!! En oude hardcore op zn tijd is ook errug lekker...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het moet van de baan omdat er alleen maar liedjes gepikt worden en in een hardstyle jasje gestoken worden :s en de djs die allang uitgescheten waren krijgen nog een kans om het bij het jongere publiek ook te verpesten... joepie

eentonig, onorigineel, flets en totaal geen diepgang

...vind ik dan he...:p
Waarschuw beheerder
Geef eens een goede reden waarom hardstyle van de baan moet

Omdat ze er een spits-strook van gaan maken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hardstyle is gewoon k*muziek

:respect:HARDCORE 4 LIFE:respect:

Waarschuw beheerder
Whahaha wazige...

En op hardstyle feesten zie ik toch ouder publiek dan op hardcore feesten... Op hardstyle feesten is de sfeer er...op Hardcore alleen maar gebeuk...wie het meeste gesnoven heeft en t gekste is...yeaaahhhhh
Waarschuw beheerder
nee techno is niet 1tonig

Waarschuw beheerder
Zou van die hardcore samples ook maar eens kijken wat daar origineel van is

ja maar HC heeft niks gejat van een stijl dei dicht bij HC ligt!!!
zeg nou zelf,vind een hip hop liefhebber het erg dat HC een smaple jat??NEE want die luistert er waarschijnlijk toch niet naar HC!!

maar HS en HC ligt relatief dicht bij elkaar en dan alle klassiekers verkrachten.... NEE HS :kots:

en sniffi :respect:
Waarschuw beheerder
hardstyle is gewoon k*muziek

HARDCORE 4 LIFE

Stoehoerrrr!(Y) :/

Waarschuw beheerder
maar HS en HC ligt relatief dicht bij elkaar
Dat doen ze vd ouwetjes onder ons... :d Die geen zin meer hebben in dat hardcore gebeuk!! :d

Waarschuw beheerder
de ouwetjes onder ons die HC liefhebber zijn en die gejatte HS plaatjes leuk vinden zijn geen echte HC liefhebbers!!

die kotsen daarop....

Waarschuw beheerder
ja zo zie ik dat ook

Waarschuw beheerder
Ben een liefhebber van de oud Hardcore :yes: vele feestjes bezocht... En als ik t zelfde terug hoor in een HS plaat en het lekker klinkt?? Maakt me dat geen reet uit.. :d
Waarschuw beheerder
Sja ik vind hardcore ook beter als hardstyle..
Maar ik laat iedereen gewoon in ze waarde,
met jou leeftijd zou je toch ook beter moeten weten!
En als jij het nix vind dan luister je er
toch lekker niet naar simpel as that!

Waarschuw beheerder
Ben een liefhebber van de oud Hardcore vele feestjes bezocht... En als ik t zelfde terug hoor in een HS plaat en het lekker klinkt?? Maakt me dat geen reet uit..

je zegt dat je een liefhebber bent van oude HC,maar als HS oude HC jat vind je dat niet erg en wel lekker.... (n)

hoe triest,dan ben je geen echte HC liefhebber,dan kots je toch op zoiets komop zeg.....
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe triest,dan ben je geen echte HC liefhebber,dan kots je toch op zoiets komop zeg.....

:/ als je de muziek mooi vind klinken is het best toch??
:kots: doen we op jouw. (y)
Waarschuw beheerder

Sorry hoor maar hoe kan jij nou voor iemand
anders oordelen, wat diegene wel mooi vind en niet..! :[

Waarschuw beheerder
iedereen mag mooi vinden wat diegene wil,maar als jij echt van iets houd,fanaat bent van iets vind je het echt niet relaxt als jouw favo muziek gejat word en ergens anders voor word gebruikt...
lijkt me vrij logisch toch!!!???

dan moet je niet zeggen dat je een fanaat bent,want dat ben je dan in mijn ogen niet echt geweest,das mijn mening!!!

Waarschuw beheerder
Gelukkig is mijn muzieksmaak breder dan slechts hardcore..of slechts hardstyle...oldscool...trance...en gewoon popmuziek of R&B klinkt ook errug lekker!!!

hoe triest,dan ben je geen echte HC liefhebber,dan kots je toch op zoiets komop zeg

haha...ben dol op kaas...maar eet ook andere dingen...ben ik nu geen echte kaasliefhebber??

doen we op jouw.

:x

Waarschuw beheerder
debbie je lach wel lief zeg
Waarschuw beheerder
Tralalalalala 8)
Waarschuw beheerder
M&M 18 mei 2004 12:53
iedereen mag mooi vinden wat diegene wil,maar als jij echt van iets houd,fanaat bent van iets vind je het echt niet relaxt als jouw favo muziek gejat word en ergens anders voor word gebruikt...
lijkt me vrij logisch toch!!!???

dan moet je niet zeggen dat je een fanaat bent,want dat ben je dan in mijn ogen niet echt geweest,das mijn mening!!!

Ehm...vraag aan M&M: Worden bij oldschool geen samples afkomstig van oldschool gebruikt??? :/

respect 18 mei 2004 12:57
debbie je lach wel lief zeg

Dank je. (y)
Ben jij aan het poepen op je forumfoto?? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ehm...vraag aan M&M: Worden bij oldschool geen samples afkomstig van oldschool gebruikt???

en idd ik heb gelukkig ook een bredere smaak.

Waarschuw beheerder
ik luister ook naar van alles thuis of in mijn auto....

gaat mij erom dat als je echt als HC je passie hebt vind je het niet kicken als HS het jat en verkracht,vind je dat wel is HC geen passie voor je!!!dus ben je geen echte liefhebber...zo denk ik erover!!!
maar dan luister je ernaar,maar ben je geen echte fanaat!!dat wil ik zeggen....

maar je hoeft het niet met me eens te zijn....

haha...ben dol op kaas...maar eet ook andere dingen...ben ik nu geen echte kaasliefhebber

dat slaat nergens op,want de kaas jat niks van andere eetbare dingen :d
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Oooo, wat een trieste kortzichtige mensen hier zeg:@

Houd toch je bek joh, dat gezeik altijd over hardstyle, wat denk je er nou mee te bereiken dan? Ga leren voor je examens ofzo, da's tenminste nog nuttig...
Waarschuw beheerder
M&M je beandwoord mijn vraag niet. :(

Bij je fovoriete genres staat ook oldschool, in dat genre worden zat samples uit de hardcore muziek gebruikt. :yes:

:/
Waarschuw beheerder
Wat zijn de hardcore liefhebbers hier toch weer HYPOCRIET... :(

Ik hoor enkel gejatte samples in de hardcore...overal vandaan...
Lekker boeiend ook...
De oude samples uit de hardcore platen die nu gejat worden door de hardstyle zijn toendertijd ook uit een heleboel houseklassiekers gejat...
Dus dat van ligt er niet dicht bij waar het uit gejat is is dus ook bullshit...

Waarschuw beheerder
Ben met school bezig B.A.L. tussen het rellen door...

Als smples gejat worden moet t n compliment zijn...dat het zoooooo goed is!!! (6)

enne M&M bij je in het echt ook zoals je hapt?? :p grrrrrr (6)

En wat dacht je van komijnenkaas?? is kaas maar in een andere soort...

zo ook met Hs, HC...house maar in een andere soort
Waarschuw beheerder
De oude samples uit de hardcore platen die nu gejat worden door de hardstyle zijn toendertijd ook uit een heleboel houseklassiekers gejat...

Waarschuw beheerder
M&M je beandwoord mijn vraag niet

mensen die niet normaal kunnen discussieren maar meteen op iemand kotsen beantwoord ik niet!!!

je kan toch gewoon normaal duscussieren,daar is een forum toch voor..mooi toch!!ieder zijn mening,ik probeer ook niemand over te halen,geef mijn mening!!!!!

ik doe niet meteen hatelijk naar een ander,jij wel...beetje zielig naar mijn mening!!!

maar ik steek geen energie meer in jullie,ga dingen doen die belangrijker zijn :yes:

suc6 verder hiero....

Waarschuw beheerder
Wat zijn de hardcore liefhebbers hier toch weer HYPOCRIET...

Lekker boeiend ook...

:respect::yes:

Ben met school bezig B.A.L. tussen het rellen door...

Ik had het eigelijk tegen de mensen die anti-hardsryle zijn;)

En gezellig! Sannie is er ook weer:P
Waarschuw beheerder
Tralalalalala 8)

Iedereen is Oké Olé Olé

Tralalalalala 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Laats was ik op een feest in de mec daar had je twee zalen een zaal met hardstyle en de ander zaal met oldschool. Als ik door beide zalen liep hooreb ik in de hartstyle alleen maar gepiep enkon hier niets uit halen van muziek
Hier kwam ik er weer eens achter dat ik toch nooit de hardstyle zal voelen in me aders. En dat ik voor altijd ben verbannen aan me OLDSCHOOL.

:no:

en dat heb ik nou met oldskool
Waarschuw beheerder
haha ja ben dr ook weer..:9
al een tijdje trouwens :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar ik steek geen energie meer in jullie,ga dingen doen die belangrijker zijn

Spijtig. :(

Waarschuw beheerder
nou toch is het zo veel is weg gehaalt van hs en dat si best niet fijn op eens hoor je ik heb een nieuwe plaat uit gebracht en dan hoor je die en dan denk je die ken ik toch en dan kom je er achter dat het dus een oude plaat is waar van alles door me kaar is gezet. dat klinkt gewoon niet

Waarschuw beheerder
hoe triest,dan ben je geen echte HC liefhebber,dan kots je toch op zoiets komop zeg

Vind dit toch wel hatelijk M&M

Ik had het eigelijk tegen de mensen die anti-hardsryle zijn

Ohw sorry dat ik niet zo bekrompen ben en niet alleen van hardcore hou ;) Wou aardig doen...is t weer niet goed!! Doe ik ook niet meer dus...

Ilon@ :respect: hahahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laats was ik op een feest in de mec daar had je twee zalen een zaal met hardstyle en de ander zaal met oldschool. Als ik door beide zalen liep hooreb ik in de hartstyle alleen maar gepiep enkon hier niets uit halen van muziek

Dus omdat jij niet van hardstyle moet het verbannen worden, terwijl er duizenden mensen van houden? Triest:no:

Waarschuw beheerder
oh en sorry B.A.L. ... (f) Eigenlijk heb je gelijk... :d Mensen ga wat nutigs doen ;)
Waarschuw beheerder

Klopt...irritant en daarom netzo triest.
Hoewel het dan vaak meer gaat om een sampletje en niet zoals bij hardstyle een heel nummer copy pasten en er een plop beatje ingooien.

Waarschuw beheerder
Nyleve:D:flower:

Hoewel het dan vaak meer gaat om een sampletje en niet zoals bij hardstyle een heel nummer copy pasten en er een plop beatje ingooien.

A: Je hebt je duidelijk niet verdiept in hbardstyle.

B: in de hardcore scene word meer gejat als in de hardstyle scene.

C: dat van dat copy pasten is natuurlijk bullshit. Hoop dat je IQ hoog genoieg is om het zelf ook te begrijpen.

Waarschuw beheerder
heb ik gezegt dat het kompleet weg moet. of snap je dit forum niet. het gaat er om dat het ook eens van een ander kant vet gemaakt kan worden en niet van de plaaten paken wat ik dan vindt zeg ik dan ook er bij. voor als je dat verkeert denkt dadelijk.
dat ik die terug hoor in iets anders waar zo veel duentjes op eens in zitten maar mmisschien licht het wel aan mij en ben ik van de oudere groep.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoewel het dan vaak meer gaat om een sampletje en niet zoals bij hardstyle een heel nummer copy pasten en er een plop beatje ingooien
jatten is jatten...

Waarschuw beheerder
heb ik gezegt dat het compleet weg moet

Ik zou zeggen; lees je eigen topic titel nog eens goed:flower:

Waarschuw beheerder
Hardcore of Hardstyle.... ken niet kiezen.

't Rouleerd allebei!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
heb ik gezegt dat het compleet weg moet

Ik zou zeggen; lees je eigen topic titel nog eens goed (F)

oeiii (F)

Waarschuw beheerder
Oooooh... die buik :9
Waarschuw beheerder
A: Je hebt je duidelijk niet verdiept in hbardstyle.

B: in de hardcore scene word meer gejat als in de hardstyle scene.

C: dat van dat copy pasten is natuurlijk bullshit. Hoop dat je IQ hoog genoieg is om het zelf ook te begrijpen.

Kneus leer lezen metje 17 jaar...ik quote iemand anders en zeg hetzelfde als jij...dus wie mist hier nu IQ?

En dat van copy pasten is al bij meerdere platen bewezen dat alleen de bassline ietwat veranderd was...
Alleen zal jij geen platen van 10/11 jaar geleden herkennen omdat jij toen nog lekker in je luier aan het schijten was.
Werkzaam bij Love Factory
Waarschuw beheerder
Hardstyle Moet Van De Baan Omdat Het Allemaal Namaak Is En De Goede hardcore Nummers Naar Zn Moer Brengt

Waarschuw beheerder
Kneus leer lezen metje 17 jaar

Zielig hoor, gelijk naar me leeftijd kijken

en zeg hetzelfde als jij

Wat lul je? Jij kraakt hardstyle af, je zei namelijk dit:

zoals bij hardstyle een heel nummer copy pasten en er een plop beatje ingooien.

En het lijkt me aardig duidelijk dat ik hardstyle juist verdedig.

En dat van copy pasten is al bij meerdere platen bewezen dat alleen de bassline ietwat veranderd was...

Zoals in elke muziek stroming, heb je goede hardstyle en slechte hardstyle. Als het echt zo is als jij zegt zijn dat gewoon een paar slechte hardstyle platen.

Alleen zal jij geen platen van 10/11 jaar geleden herkennen omdat jij toen nog lekker in je luier aan het schijten was.

Laat maar gaan ook:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hardstyle Moet Van De Baan Omdat Het Allemaal Namaak Is En De Goede hardcore Nummers Naar Zn Moer Brengt

Waarschuw beheerder
Ik kraak hardstyle af wat gejat is ja netzo als ik dat doe met hardcore die gejat is...begrijpend lezen ventje.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet zoals bij hardstyle

Hieruit herleid ik dat je het hebt over de hardstyle in het algemeen. En dan zou je je dus niet verdiept hebben in hardstyle:)
Waarschuw beheerder
Me-Shell 18 mei 2004 13:51

En je bent wel naar Qlubtempo's geweest, hardhouse generation, oldstyle meets hardstyle enzo??

Waarschuw beheerder
Ik ga maar eens leren:(

Hoooi

Waarschuw beheerder
hallo daar zo wat zeg je nu toch alle maal.

wij horen al iets langer hard core dan jou. en weten ook wel welke plaat toen er al was of welke er niet was. waarom, denk je dat die dj's zo als dj rob of dark raver een van de gevraagte dj's zijn die er zijn. en er zijn er nog meer maar dat hoef ik je niet te zeggen. moet je zelf ook wel weten wie dat zijn daar ben je tot nu toe wel oud genoeg voor om dat te weten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
IN al die jaren weet je punten en de komma's nog niet echt te vinden, ik moet je zinnen telkens 10 x lezen voordat ik er iets van kan maken.
Waarschuw beheerder
@ balletje

Me 1e HS feest was 21 oktober 2000 qlimax USC boelelaan heb me veels teveel in die zooi verdiept.
Hardstyle hield voor mij op toen ik in het gelredome stond op qlimax en ik een copy paste van poing tehoren kreeg en dat noem ik heiligschennis.

Jij leest alleen wat je wil lezen...jatten is gewoon triest welke style dan ook.

Maar feit is gewoon datze bij hardstyle gewoon een stap verder gaan,af en toe valt me bek gewoon open over het feit hoe weinig orgineel het soms is.
Als jij dat niet wil horen moetje je misschien maar is verder verdiepen in de housescene ipv. je blind testaren op plopstyle.

Waarschuw beheerder
donateur
==================================================­=====
Dat hoeft niet waar te zijn, er zijn genoeg jongeren waarvan Pa en Ma destijds naar feesten gingen en die opgegroeid zijn met die muziek.

Waarschuw beheerder
Hahaha...nou...dan zijn het wel hele jonge ouders hoor!!!!

Waarschuw beheerder
daar dacht ik ook op eens aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo?
Artiest {SHOWLIST artist 2483, 63717}
Waarschuw beheerder
Discussie op niets af!! Ik draai graag oude hardcore en hardstyle maar ben er wel mee eens dat sommige ripp-offs niet kunnen. In mijn ogen is mede door de populaire hardstyle de hardcore scene wat meer terug gekomen uit de underground!!

Waarschuw beheerder
normaal toen in die tijd waren de oudste mensen rond de 23 jaar. dan kan het nog net wat je zegt of misschien ook wel iets ouder. maar dat zijn er echt niet veel. en dan zekker niet dat hij daar met toe val een van is andres zij hij het wel toch real jojo

Waarschuw beheerder
en dat klopt ook wat dj chop-e zegt en dat is gewoon niet fijn het is gewoon weg dat wat ooit was is verneukt als ik het grof kan zeggen.
Waarschuw beheerder
Ja jonge ouder ;)

Jojo zal wel op een wat latere leeftijd zijn begonnen met housen...omdat ze al wat ouder was toen house opkwam.

mede door de populaire hardstyle de hardcore scene wat meer terug gekomen uit de underground!!

Mee eens...wat ik nooit heb begrepen alleen is waarom deze stijl er kwam het leek als 2 druppels water op ouwere hardcore...de ontwikkeling die het doormaakt(e) ging op dezelfde manier als met de ouwere hardcore...sneller harder simpeler etc.

Dus er is een style ontstaan die eigenlijk al bestond en dezelfde ontwikkeling doormaakt...logisch toch? :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wij waren toen 28 en 33 en er waren er veel meer van die leeftijd die al kinderen hadden.
Onze dochter is ook met die muziek ogegroeid en is bij feesten meestal in de oude school area te vinden omdat ze dat gewoon de meest relaxte muziek vindt.
Waarschuw beheerder
En maakt house muziek ouderen nou ook kapot? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor ;)
Ach ja wat is oud he?
Waarschuw beheerder
Oud is als ze je meneer of in jou geval mevrouw gaan noemen op een feest :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor dat doen mensen die netjes opgevoed zijn, nee gekheid ik denk dat ik me pas oud ga voelen als ik van een ander afhankelijk wordt.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat er te weinig variatie zit in Hardstyle, het komt te simpel over. Ik heb het altijd maar half afgemaakte muziek gevonden.
En wat betreft de samples die overgenomen van hardcore nummers, het klopt inderdaad dat er binnen de hardcore scene aardig wat gejat is en nog steeds wordt, voornamelijk uit de hiphop-scene. Echter hierbij gaat het om een volledig ander genre en dat is wel een verschil. Hardstyle zitten binnen hetzelfde genre als hardcore, daarom irriteert het zoveel mensen dat die samples opnieuw worden gebruikt. Ik vind het zelf ook een gebrek aan originaliteit, ik vind het daarbij ook jammerlijk als in een hardcore nr. een sample gebruikt wordt die al tig miljoen keer is gebruikt (bijv. de tekst van "Sensations of the mind" / "The Ultimate Seduction" is al helemaal uitgemolken). Ik ben sowieso een voorstander van eigengemaakte vocale samples, of anders van series, films etc.
De bron van samples is onuitputtelijk, dus waarom teruggrijpen naar tweedehandse?
Proost. :bier:
Waarschuw beheerder
teveel text lees ik niet.
Waarschuw beheerder
nee gekheid ik denk dat ik me pas oud ga voelen als ik van een ander afhankelijk wordt.

Dat zijn we in zekere zin al vanaf de 1e dag dat we geboren worden.

Ouders,baas,bank,regering etc :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zit wat in.
Waarschuw beheerder
ik vond hardstyle toen t net een beetje opkwam echt nie zo slecht.
Maar tegenwoordig vind ik het een stuk minder wat een paar al zeiden,er zit weinig variatie in hardcore is in dat betreft 100 keer beter dus geef mij maar lekker hardcore .
Waarschuw beheerder
Nou...die weinig variatie is 1 van de redenen waarom ik tegenwoordig hardcore grotendeels ook geen bal meer aan vind... :p

En ik heb ook hardstyle gehoord wat anders is als de hardstyle die je altijd en overal hoort...en die hardstyle heeft zelfs meer variatie dan veel hardcore van tegenwoordig... :yes:

Waarschuw beheerder
Tjonge jonge jonge zeg. Als het je niet bevalt dan luister je het toch niet? je hoeft de harstyle toch niet af te kraken omdat het jou niet bevalt? Je naam doet je geen eer aan.
Waarschuw beheerder
:S
Waarover gaat dit forum nou joh?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hardstyle jat dan wel van hardcore,
maar je moet niet vergeten dat hardcore dit ook weer bij hip hop en drum 'n bass doet!!!
Het argument van het is allemaal gejat gaat dus niet op als je over muziek praat want eigenlijk jat iedereen wel uit een andere stroming!
Niet zeikuh maar stampuh:xtc:
Waarschuw beheerder
jezus wat zijn jullie kk zielig waar gaat het over!!!
Waarschuw beheerder
het is gewoon tering herrie

ze jatten niet alleen van hardcore maar ik heb ook wel sampletjes gehoord die ze uit techno nummers hebben gehaald dus het is echt niet meer zo origineel

en alles lijkt gewoon op elkaar!!!

Je heb de ene break nog niet gehad of de andere hoor je alweer

oordeel:GEWOON KUT!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn mening is: ut ragt nie
te eentonig,
als je denkt NU KOMT DE BAS .............................. NOG NIKS
KUN JE GEWOON NIE OP STAMPEN

alleen paardrijden

Dat was mijn mening sorry voor degene die ut wel luisteren.

Waarschuw beheerder
omdat ik een teringhekel aan hardstyle heb!!!

Waarschuw beheerder
Wat een stelletje trieste meelopers hier zeg!

-1,5 jaar geleden HEEEEEEEEL in katzwijm bij Tiësto
-1 jaar geleden HEEEEEEEEEl PF in extase bij hardstyle
-Nu is dat weer kut en moet het weer oldskool zijn,

maar vooral ... elkaars muzikale voorkeur de grond in trappen.... leer toch gvd een respect te hebben voor elkaar en de diverse muziek smaken!!!

:gaap:
Waarschuw beheerder
Je heb de ene break nog niet gehad of de andere hoor je alweer

Klinkt als hardcore... :yes:

Ik hou persoonlijk ook niet van breaks...waste of precious dancing time... :)
Of het moet een ijzersterke break zijn met vage,spacy geluiden... :9
Maar niet van die onnodig lange... :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: voor alle niet-kortzichtige mensen hier
Waarschuw beheerder
Master of shock 18 mei 2004 19:28
omdat ik een teringhekel aan hardstyle heb!!!

FUCK you!!
OK, dat je er niet van houd (Y)
maar een hekel eraan hebben?
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat je je radio in elkaar beukt, als je hardstyle
hoort? (sja klinkt dom wat ik zeg)
maar wat jij zegt klinkt nog dommer
"hekel" wel een heel groot woord!

:[

Je bent niets meer dan een trieste meeloper!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
omdat ik 10000 % anti klub kutten ben
en omdat hardstyle een muziek soort is van allewalletjes
Waarschuw beheerder
Dit gaat echt weer over stront met ketchup en nasmaak; nergens over dus...

Ieder z'n eigen smaak. Als het je niet aanstaat, luister je toch gewoon niet:jaja:

En dat jatten gaat over en weer, dus ook dat gaat nergens over...

Gaan we zometeen ook nog een paar nieuwe topics openen:

- Geef eens een goede reden waarom hardcore van de baan moet
- Geef eens een goede reden waarom techno van de baan moet
enz enz enz....:jaja:

Just :bounce: on :xtc:
Waarschuw beheerder
En ik maak van dit topic ff handig gebruik om de hardcore op dezelfde punten af te kraken als waar ze hardstyle op af kraken o.a. (6)

Kraken altijd alles en iedereen het hardste af maar janken zelf het hardste als er iets negatiefs over hardcore word gezegd...en dat is ook allemaal niet waar wat er word gezegd...
Maar dat is het wel...alleen zijn ze te bang om het toe te geven...want oeh het zou toch maar zo zijn dat het gene waar ze anderen van beschuldigen iets is wat ze zelf ook doen etc... :9

En hierbij 1 reden waarom hardcore eventueel van de baan kan dus... ;)
Kunnen enkel met beschuldigend vingertje naar anderen wijzen om zichzelf wat beter te voelen en dergelijke...het moraal hoog houden zodat de boel niet in kakt...
Deden ze in de oorlog ook enzo... O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:frusty:

Tyharo:D
Waarschuw beheerder
En ik weet en mag dat want ik zit al jaren in de hardcorescene... O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik niet, zit er net pas in, en geniet nog overal van...dat zouden meer mensen eens moeten, ipv zeiken;)
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Ik ga u zeggen: Morgen hetzelfde topic, maar dan Techno vs. Hardcore :yes:

Eerst was er Hardcore: Als je niet van Hardcore hield was je een loser, een mietje, mellow, of iemand die verder keek dan de massa. Toen stierf mainstream hardcore. Van 1998 tot eind 2002 zag je nergens meer gabbersnolletjes en hun verwaasde vrindjes. Toen kwam er een nieuw geluid: Hardstyle. Een trager tempo, maar nog altijd die scheurende synths en dikke bassen.
En ziedaar! Begin 2003 kwam de Hardcore, en vooral de oldschool weer terug! En sindsdien noemt iedere 16-jarige Mental Theo-aanhanger die een plaatje van MoH in de kast heeft staan en die 3 maanden bij mama heeft moeten zeuren voor een Lonsdale-shirt zich weer gabber! Stoerrr.:s

Afijn, ergo: Zonder Hardstyle geen wederopstanding van oldschool en zonder oldschool geen wederopstanding van Hardcore.

En ga nu maar lekker door met verkondigen dat 'Hardcore will never die', 'Hardcore to the bone ', en meer van die Breezerteksten, en vergeet vooral niet ieder ander die van, ik noem maar wat, Hardstyle houdt, helemaal verrot te schelden! :s
Waarschuw beheerder
En idd dat meelopersgedrag: ik hou van hardcore, dus hardstyle is kutmuziek...

gaat toch helemaal nergens over...

maar ondertussen wel voor het slapen gaan peter pan en de zeven dwergen met de glazen muiltjes kijken he...
Waarschuw beheerder

En stakkertjes als jou zouden ze moeten afschieten. Het enige wat jullie doen is de hardcore scene verneuken, je mocht willen dat je 'n 'clubkut' kon krijgen, nee hou jij het maar bij je lelijke Nazi-Helga's, kleuter.
Het valt sowieso op dat er weinig tot geen argumenten worden gegeven door de mensen die zeggen dat ze niet van Hardstyle houden, het lijkt erop dat ze alleen maar kunnen zeggen dat hardcore beter is. Ik houd ook niet van hardstyle, maar zou bijna gaan twijfelen als ik daardoor m'n mening moet delen met dit soort volk.

Waarschuw beheerder
donateur
dit is alweer een zinlose discussie :s :s

laat iedereen genieten van de muziek waar die op los gaat.
:)

Waarschuw beheerder
donateur
waarom maken mensen er toch zo'n missie van om andere muziekstijlen te haten?

vind je het niet leuk, dan laat je het lekker linksliggen. maar dat gejank de hele tijd "de hardcore gaat kapot, wij zijn ouder en dus heel stoer" :gaap:

Waarschuw beheerder
Clubkutten:lief:

Waarschuw beheerder
donateur
laat iedereen genieten van de muziek waar die op los gaat.
==================================================­===
Idd, neemt niet weg dat je ook op een normale manier moet kunnen zeggen dat is niet mijn ding.

Waarschuw beheerder
donateur
mee eens,normaal wel ja,maar dat is niet in elk topic zeggen dat je wat dan ook haat!!!

niet persoonlijk hoor :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er zit een heel groot verschil tussen:

''Hardstyle is kutmuziek.''

en:

''Ik vind hardstyle kutmuziek.''

Waarschuw beheerder
donateur
Ach het zijn ook vaak dezelfde types die van alles haten of lopen te k..k...n

Waarschuw beheerder
donateur
Er zit een heel groot verschil tussen:

''Hardstyle is kutmuziek.''

en:

''Ik vind hardstyle kutmuziek.''

juist :yes:

Waarschuw beheerder
Ach het zijn ook vaak dezelfde types die van alles haten of lopen te k..k...n

:yes:

De ''Hardcore 4 Life! Ik haat godverdomme trance!! Hardstyle is voor homo's!!! 1000% anti clubkutten!!!! Lonsdale!!!!!'' mensen...

Waarschuw beheerder
donateur
De ''Hardcore 4 Life! Ik haat godverdomme trance!! Hardstyle is voor homo's!!! 1000% anti clubkutten!!!! mensen...
==================================================­====
Ik HAAT dat volk!
Waarschuw beheerder
Ik vind hardstyle ook niks aan eigenlijk...
Ik vind het ook allemaal teveel van het goede/op elkaar lijken en de sound spreekt me niet aan...
Maar om diezelfde reden vind ik hardcore ook nog weinig aan... :)

Maar komt over een tijdje allemaal wel goed met de hardstyle...
Mits ze het met beide handen aanpakken dat ze de ruimte en adem hebben om nieuwe dingen te proberen...
Hardcore heeft die kans toen ook gehad en aangepakt maar is nu weer aan het inkakken en vind het bij nader inzien toch allemaal niet zo belangrijk en ziet toch liever het grote geld en dat er over een tijdje weer een dipje is... ;)
En denk maar zo...hardcore is nu dus al bezig om voor de 2e keer dezelfde fout te maken als waar ze jullie hardstyle liefhebbers op af rekenen... ;)

Waarschuw beheerder
the real jojo: ik ook:yes:

Tyharo: ''early'' hardstyle was nog goed, nieuw en origineel. Nu zit het idd in een dip, ze maken zoveel mogelijk nummers, de kwantiteit is tegenwoordig belangrijker als de kwaliteit. Ook klinkt alle hardstyle tegenwoordig hetzelfde. het hokje is daardoor te klein geworden, en als er een beetje geexperimenteerd word, een beetje afgeweken van de standaard hardstyle, willen de mensen het gelijk geen hardstyle meer noemen. Daarom moet er meer geexperimenteerd worden, het begrip hardstyle moet groter worden, zodat er meer dingen mee gedaan kunnen worden en dus het dus ook weer origineel kan worden:)

my 2 cents...
Waarschuw beheerder
donateur
hardcore, tja je kan er lekkerder op dansen, je kan er heerlijk je frustraties op kwijt, maar hardstyle feeste zijn (vind ik) toch t gezelligst...Ik vermaak me er meer op, ik bedoel ik heb liever qlubtempo dan navigator...
MAarja dat is mijn mening :D

Waarschuw beheerder
hardcore, tja je kan er lekkerder op dansen, je kan er heerlijk je frustraties op kwijt, maar hardstyle feeste zijn (vind ik) toch t gezelligst...Ik vermaak me er meer op, ik bedoel ik heb liever qlubtempo dan navigator...
Maarja dat is mijn mening

Ik vind juist het hardcore publiek gezelliger. Kan me nog dat sfeertje op Ghosttown herrineren:D

Ik vind hardcore ook leuker als hardstyle. Maar hardstyle blijft vet:yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb hier nog ergens een D-techno cd'tje liggen van al aantal jaartjes terug...daar staat spul op wat wel "early hardstyle" kan worden genoemd misschien idd... ;)
Toen vond ik het wel leuk... :)

Maar publiek op ghosttown is heel ander slag publiek als op bijvoorbeeld een hellraiser of MOH of weet ik veel hoe het tegenwoordig allemaal heet...
Daar voel ik me persoonlijk niet meer thuis...op een ghosttown zou ik me nog wel kunnen vermaken... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tja helaas heb ik t ghosttown publiek gemist dan...!!! al had je navigator gegaan had je misschien tzelfde gezegd gheghe :P

Waarschuw beheerder
Ben je naar Navigator geweest? Had je niet moeten doen:9
Waarschuw beheerder
donateur
I know...Maarja volgende keer beter...Goedmakertje op mindcontroller ;)!

Waarschuw beheerder
Kijk, zo mag ik het horen! Wel vooraan bij de dj's met z'n allen he?;)

Maar ik gaat er weer vandoor, leren voor examens:(
Waarschuw beheerder
donateur
JA WEETJET!!!!!
eerst streetparade daarna mindcontroller :bounce:
Succes met je examens, kheb ze ook :(!
Wordt een goed ik-ben-geslaagd feest
(als we slagen :S)

Waarschuw beheerder
Streetparade ga ik denk niet heen...vrienden geen zin:/

Succes met je examens, kheb ze ook !
Wordt een goed ik-ben-geslaagd feest
(als we slagen)

Tuurlijk slagen we!:D Deze week ff hard ertegenaan, rustig aan met feesten, en dan op Mindcontroller he-le-maal los:bounce:
Waarschuw beheerder
suuuus mindcontroller :jaja:
enne volgende week multi?

Waarschuw beheerder
O jullie kennen mekaar? Gezellug:P

Volgende week multi missen wegens examens:(

Sanne: nog gelukt met dat baantje in Salou?
Waarschuw beheerder
ik weet niet ik hoor nog van die gozer
zei die,
ja met suus ga ik altijd te feeste :)
maar hoop dat het door gaat dat van salou
want toevallig wil ik dat al heel
lang, maar deed het niet omdat ik toen die
tijd een vriend had.. maar nu kan het dus!
Dus hoop dat het wat word..
Waarschuw beheerder
donateur
nu heb je toch ook een VET LEKKERE VRIEND of niet geil sletje hehee :P

Maar geen multi voor mij, 25ste examen :frusty:!
Ga je mee a'dam 5 juni? dat wordt pas GALA :jaja:
Drop that oldskool beat ;)!
Waarschuw beheerder
gewoon kut muziek

alle goeie hardcore nr's worden verneukt met zo'n lullig altijd dezelfde huppelkut bass

:bah:
Waarschuw beheerder
suuuus ja, daar ga ik ook heen 5 juni..
maare vet lekkere vriend?
wast maar zo, enne ben al een tijd niet meer met em
gweest dusse :[
haha
maare 5 juni word GALA!
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahahahhhahahahahahaha
mn zuster op een houtvlot, geloof er nix van!!!!!!!!!Hoelang is al een tijd hee, afgelope zaterdag???
maar op naar 5 juni...:bounce::xtc:

Waarschuw beheerder
Zolang ik er niet mee lastig word gevallen (zoals of defqon 1 maar maakt niet uit ik ga toch al niet meer naar q-dance evenementen) is er niks aan het handje;)
Waarschuw beheerder
neeeeeeeeeeeeee echt suus :'(

believe me :jaja:
zaterdag ook niet mee geweest, en heb nu ruzie met
hem :[
maarja..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hier jp ik vind die sannie maar een bijdehand iemand!!met die praatjes ze komt net uit haar luier en nou al zulke wijze praatjes1!!
gegroet jp BALKENENDE
Waarschuw beheerder
Hee KNEUS, waarom doe je me dan een vriendjes verzoek?
idioot!

En ten 2e jij zet je eigen leeftijd niet neer,
dus hou AJB je waffel!

:[

check dan:
Robin Bolkop 31 vrienden · archief

Schrijf bericht · Bevestig / Verwijder vriendschap · Negeren · Conversatie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahaha
tering wat een lelijke afgang voor je Robin!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat was mijn secataresse die valt op vrouwtjes
sorry daarvoor!!!
gegroet jp
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahahah lekker bezig weer wijffie!!!
Super!!!!!!

Robin Bolkop 31 vrienden · archief

Schrijf bericht · Bevestig / Verwijder vriendschap · Negeren

ben je echt zo triest???? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
8)
suus dond. hemelvaart..
morge zat feesies!
haha nee hoor ff kijke nog..
is er niks in enky te doen ofzo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij gaat meer belasting betalen mevrouwtje!!!
ik verhoog de belasting op de viborators!!!
jaja had je nou maar niet zo`n mond tegen de
minister gegroet
Waarschuw beheerder
donateur
sanneeee
donderdag werken bij mijn heerlijke macdonalds restaurant :P:P kom je burgertje hale???
van 4 tot 10 !!!

Waarschuw beheerder
To JP Robin Bolkop:
Let the doordown hit you,when the dog should have bit you!!
So get the fuck out this
topic/whole forum,Bitch!!!!:@
heheheheheh:D
Waarschuw beheerder
Een ding over dit alles:
Nyleve heeft gelijk!!
Ga wat anders doen ipv elkaars muziekstijl afkraken!
Ik hou niet zo van hardcore, maar heb er zeker respect voor....blijkbaar vinden sommige hardcoreliefhebbers het nodig om alles onder de 200 bpm af te kraken... :(
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahaha toppie toppie toppie!!!

:respect: to alligrator!!!
Waarschuw beheerder
haha suus moet je werke wijffie (F)
wel kut ja..
agggg nog genoeggg feesies :jaja:

en idd nwoppertje, dat is dus wat ik ook
duidelijk probeer te maken..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen kom allemaal naar hemelrave ik geef dan een toespraak over het verschil!!!
gegroet
Waarschuw beheerder
donateur
ach, in juni lach ik weer vrolijk naar de pin automaat daar gaat het om...
maar goed daar gaat deze topic niet over :D
ik spreek je wel weer op msn san hahah
(K)!

en bolkop hou je mond nerd, fuck off met je domme opmerkingen!
Waarschuw beheerder
ja idd komt allemaal goed suus..

enne ja bolkop volgens mij heb jij ze niet allemaal op een
rijtje daaro in je bovenkamer :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
snap je het verschil wel!!!!
hou ook van lieve mensen

en oja stem allen op CDA
gegroet de minister

Waarschuw beheerder
hoe kan je alleen van hardcore houden. Iedereen luistert toch godverdomme Kylie Minogue, schei nou uit.
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahahah

andre hazes blijft toch de bom :respect:

Waarschuw beheerder
Fake id die balkellende figuur
Kijk maar naar zijn aantal forumberichten etc.

Laterssss peepz(K)
Waarschuw beheerder
HELL YEAH :respect: hahaha

enne bolkop:
nog 1x: doe es lief en ga es dood (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan me best vermaken op een avondje hardstyle :yes: ben ook vaste klant in bridge :D

Vind het alleen jammer als je een vet hardcore nummer een stuk langzamer hoord :(

Houd het allemaal een beetje gevarieerd :yes:

Afijn, ergo: Zonder Hardstyle geen wederopstanding van oldschool en zonder oldschool geen wederopstanding van Hardcore.

Niks hiervan klopt in mijn ogen :)

Ten eerste na het dal toen der tijd kwam eerst de nieuwe hardcore op (MOH) en daarna kwam de oldscool weer terug....

Ik denk eerder dat het kwam dat de hardcore scene instorte omdat de hele generatie kapot was :yes:

Iedereen noemde zich eerder gabber van 14 tot in de twintig :) de mensen die feesten bezochten gingen vrij regelmatig.... Niemand houd het jaren vol zo door te leven! want het is gewoon een heel vermoeiende bezigheid :yes:

Nu een aantal jaar later zijn de mensen die zich toen gabber noemde (14 tm 16 jaar) en de generatie die jonger was aan het feesten :yes:

Toen 16 is nu 22 ;) verklaard net die kloof :)

En oldscool komt nu terug als afwisseling voor veel mensen of als vervanging van de hardstyle :)

Daarom gaat hardcore niet meer zo groot worden als eerder! toen had je alleen hardcore.... en nu heb je de mensen verspreid over: hardstyle, oldscool, hardcore, industrial, darkcore en terror
Waarschuw beheerder
technoboy"s hardstyle setje is altijd welkom!!!
de hardstyle van nu is trouwens ook veel harder dan 3 jaar geleden vind dat hardstyle moet blijven!(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Niksmoet van de baan!;) iedereen zijn eigen muziek style! :)
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of diegenen die hardstyle zo afkraken weleens GOED naar die muziek geluisterd hebben, als je GOEDDDDD luisterd hoor je in de meeste nummers veel geluidjes die toch echt typisch hardstyle zijn, en in hardcore nooit voor kwamen! Bovendien is deze muziek vooral bedoeld om leuk en stevig op te feesten, dus ga er alsjeblieft niet al te diep op in, gejat of niet: als het maar lekker klinkt! Diepgang in hardcore is nog veel zeldzamer tegenwoordig! En het tempo is gewoon dusdanig dat ieder normaal mens er lekker op kan dansen hoe hij of zij wilt, zonder dat je druipend van het zweet, met twee flesjes spa blauw en je neusgaten vol poeder je eigen helemaal uit de naad staat te hakken tot je magere hein bent! (of ziet...) Het leuke van hardstyle is ook dat de mensen er een stuk mooier gekleed zijn in het algemeen, en dat extreem rechtse uitingen zoals leuzen roepen, vlaggetjes en emblemen NOT DONE zijn! Hetzelfde vindt ik ook van techno en oldschool gangers, ze gaan voor het feest en de muziek zonder agressieve bijbedoelingen! Ja okee mensen er zijn natuurlijk uitzonderingen maar over het algemeen moet ik toch wel een beetje gelijk hebben?
Waarschuw beheerder
Daarom gaat hardcore niet meer zo groot worden als eerder! toen had je alleen hardcore.... en nu heb je de mensen verspreid over: hardstyle, oldscool, hardcore, industrial, darkcore en terror

Daar ben ik het niet mee eens. Want je ziet bijna altijd dat mensen zowel naar bijvoorbeeld, industrial/darkcore en terror luisteren.
En ten tweede worden er op feesten vaak meerdere stijlen gedraaid.

Waarschuw beheerder
andre hazes blijft toch de bom

Ben je nou serieus? :)

Waarschuw beheerder
waar slaat dat nu weer op zeg andre hazes..?!

Waarschuw beheerder
Tjonge jonge jonge zeg. Als het je niet bevalt dan luister je het toch niet? je hoeft de harstyle toch niet af te kraken omdat het jou niet bevalt? Je naam doet je geen eer aan.

nou mijn naam doet me zekker eer aan maar die van jou doetje nog meer eer aan whahahaha en dan ook nog konijntje heten
hardstyle is op sich wel grappig als je knetterstoned ben... t hoort aleen niet thuis op een hardcore feest, naar mijn mening dan...

Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of diegenen die hardstyle zo afkraken weleens GOED naar die muziek geluisterd hebben, als je GOEDDDDD luisterd hoor je in de meeste nummers veel geluidjes die toch echt typisch hardstyle zijn, en in hardcore nooit voor kwamen!

Zeer juist(y) Mooi voorbeeld hiervan is Deepack - The Prophecy

Bovendien is deze muziek vooral bedoeld om leuk en stevig op te feesten, dus ga er alsjeblieft niet al te diep op in, gejat of niet: als het maar lekker klinkt!

Kijk, met jouw valt te praten:D

t hoort aleen niet thuis op een hardcore feest, naar mijn mening dan...

Idd, maar wel op een hardstylefeest;)
Waarschuw beheerder
IPV dat mensen de hele tijd schreeuwen:
HARDSTYLE ZIT VOL MET OUWE SHIT

Wees blij dat al die ouwe samples weer worden gebruikt
En dat andere mensen er ook op los kunnen gaan!

Kzie het meer als een :respect: aan de knallers van toen :D

Waarschuw beheerder
sannie je echt zielig!!!
luister is naar de minister nou werd ie boos op jou gooit ie zomaar de belasting van de viborators
omhoog!!!zit ik mooi weer met die hoge prijzen bedankt he!!!niet slim van je muts

Waarschuw beheerder
ze kunnen misschien in plaats van oude shit eens wat nieuws vezinnen
Waarschuw beheerder
sannie je echt zielig!!!
luister is naar de minister nou werd ie boos op jou gooit ie zomaar de belasting van de viborators
omhoog!!!zit ik mooi weer met die hoge prijzen bedankt he!!!niet slim van je muts

moet je maar snel ff inkopen doen ;)
Waarschuw beheerder
Of nog goedkoper...zoek een vent die het WEL kan/snapt... ;)

Waarschuw beheerder

OMDAT HARDSTYLE ZUIGT

Lijkt me duidelijk...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn genoeg mensen die wel van hardstyle houden.. :yes: ben laatste tijd wel naar hardcore feesies geweest.. maar hoe toch nog steeds meer van hardstyle (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

OMDAT HARDSTYLE ZUIGT

Lijkt me duidelijk...

Zijn genoeg mensen die wel van hardstyle houden.. ben laatste tijd wel naar hardcore feesies geweest.. maar hoe toch nog steeds meer van hardstyle

Bij mij juist andersom:) Sinds mijn 1e hardcore feestje (Multigroove, hele avond in Hardcore zaal gestaan) ben ik veel meer van hardcore gaan houden dan van hardstyle. Ook was het publiek heel anders dan ik verwacht had, ik verwachtte allemaal agressieven rechtse mongolen, maar dat was dus gelukkig niet zo.
Waarschuw beheerder
Heb hardcore altijd beter gevonden :jaja:
maar hardstyle gaat er bij mij ook wel in hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
Hardstyle Sucks!!!!! :kots:

Techno Rulezzz :respect:
Waarschuw beheerder
Ik snap echt niet dat veel hardcoreliefhebbers nog steeds niet in de gaten hebben dat hardstyle nu gewoon de periode meemaakt die de hardcore paar jaar terug ook heeft meegemaakt... :nee:

Moest je een heleboel mensen toen eens horen die nu lopen te bleren dat hardstyle zuigt als er gezegd werd dat hardcore allemaal op elkaar leek en dergelijke...tis zo ja dat het veelal op elkaar lijkt...maar dat heeft dus te maken met de fase waar ze in zitten...en waar de hardcore toen ook inzat...
Daar is iedereen het over eens dat het een fase was van de hardcore...waarom bij hardstyle dus niet?
Waarschijnlijk omdat jullie zo dom zijn om het verband en gelijkenissen niet te zien...

Je zou eigenlijk van een scene die hetzelfde mee heeft gemaakt verwachten dat ze PRECIES snappen wat die scene nu meemaakt en daar enigzins begrip voor hebben...
En dat ze dus ook beseffen dat het met de hardstyle na deze periode weer beter gaat...
Want ja die periode komt er ook aan...

Waarschuw beheerder
:respect: Tyharo, as always:)

Hardstyle Sucks!!!!!

Techno Rulezzz

Tuurlijk...

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Bij mij juist andersom Sinds mijn 1e hardcore feestje (Multigroove, hele avond in Hardcore zaal gestaan) ben ik veel meer van hardcore gaan houden dan van hardstyle. Ook was het publiek heel anders dan ik verwacht had, ik verwachtte allemaal agressieven rechtse mongolen, maar dat was dus gelukkig niet zo.

Dat d8 ik ook toen ik naar me eerste hardcorefeest ging.. ik d8 Dit is veel vetter! Maar bij nader inzien hou ik toch nog steeds meer van hardstyle :yes:

Waarschuw beheerder
Maar bij nader inzien hou ik toch nog steeds meer van hardstyle

Ieder z'n eigen ding, toch? Zo zou :lief:FunkSter:lief: ook moeten denken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ivin het un beetjuh agressiefe muziek. er komen vaak d8 ik van die kale jongus op af die buituhlanders slaan ensow

Waarschuw beheerder
Voor iemand die niet verder kijkt dan zijn oor lang is(of was het nou luisteren?), lijkt alles op elkaar, behalve de stijl die hij zelf leuk vindt. Dan is er ook nog het kuddediereffect, waarbij veel zogeheten 'hardcoreliefhebbers' zeggen dat hard style zuigt. Het is met elke stijl zo dat wie er meer naar luistert, er steeds meer variatie in zal ontdekken. Het kan niet je ding zijn, maar ga niet lopen brullen dat het eentonig is, tot je je hebt verdiept in een stijl, want dan kun je er niet over oordelen.

Gejatte samplen mogen af en toe....maar het is af en toe inderdaad wel heel slecht(remake van hardcore motherfuckers is een voorbeeld en THe ultimate seduction hardstyle mix) .

Hardstyle is populair omdat het toegankelijk is(maar ook gewoon een vette stijl), en hardcore is populair omdat er veel meelopertjes zijn die er naar luisteren(maar het is ook een vette muziekstijl)
Waarschuw beheerder
ivin het un beetjuh agressiefe muziek. er komen vaak d8 ik van die kale jongus op af die buituhlanders slaan ensow

..................................................­..................................................

:vaag:
Waarschuw beheerder
Ach ja er is voor ieder wat wils maar als ik moest kiezen geef mij maar Hardcore en Oldskool.

Maar ligt er ook aan wat voor dj er draait moet eerlijk zeggen dat ik hardstyle niet vervelend vind maar net wat ik zeg ligt eraan wie er draait.

Dana draait toch zeker wel goed (ook hardcore dj geweest of is nog maar kan verdomd goed draaien)

Maar ze valt tegenwoordig wel onder de hardstyle!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah ben 1 keer op de hemkade gweest en eerst al die kale man van de bevijliging die vroeg of ik drugs bij me had en hoe oud ik was ensow
hij zei dat heel gemeen egt alsof ik un misdaadiger was ofsow
en binnen was het eggt heel agressief en popiejopie ensow nee geef mij maar trance en r&b

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee nie huiluh natuurlijk maar ik vont ut wel un beetje grof dat ik sow behandelt wert om helumaal nixx
Waarschuw beheerder
Hardstyle heeft geen vernieuwing...
en iedere hardstyle dj zegt aan het einde van zijn set meestal hardcore te draaien :s
Waarschuw beheerder
Hoezo grof :S omdat ie je ging ondervragen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij greep muh bij muh shirt heel hardhandig ensow en iedereen moest lache naja ik was net 17 jaar en ik was un beetje verlegen maar daar maaktuh die man misbruik van

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat bedoel juh met die poppetjuhz?> heb je dat tegen mij ofsow?
Waarschuw beheerder
Wat doe je daar dan met 17 jaar daarom zijn die uitsmijters daar om al die kleuters buiten de deur te houden!!!!!!!!!!! En ja jij zag er waarschijnlijk ook zo jong uit!!!

Effe testen he dat doen ze bij iedereen waar ze aan twijfelen

En zo hoort dat ook.
Waarschuw beheerder
wat bedoel juh met die poppetjuhz?> heb je dat tegen mij ofsow?

..................................................­..................................................­....................

Nee tegen de beveiling van de hemkade :yes: :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha oke tegen du beveliging haha dan issut goed
maar ik ga nie meer naar die feestuh waar soveel ruiguh gastuh op af komuh
Waarschuw beheerder
hahahahahahah!!!!!!

Zoals het hoort
Waarschuw beheerder
Wolle = een MIETJE ga jij maar lekker naar die homo feesten veel plezier!

Mazzel!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
drStox>>Juist... :)
En het spul waar er veelal op elkaar lijkt in de hardstyle en wat ik weinig boeiends vind is natuurlijk de hardstyle die het meeste op de voorgrond staat...en dat is bij de hardcore en wat voor andere stijl ook...
Maar zoals ik al eerder in dit topic heb vermeld is dat ik ook hardstyle heb gehoord die ik wel vond te pruimen...

Ben 3x keer naar een hardstyle feest geweest...
1e keer Qlimax...Thialf...grote ramp...
Vond de locatie al niks (te groot voor mij...hou persoonlijk van kleiner) maar tot overmaat van ramp werd de persoon waar ik er mee naartoe ging om gezelschap te houden, ook al is het niet mijn stijl, meegenomen door de undercover politie omdat ze met dur domme kop met een zakje pillen in de gang omhoog stond om te zien hoeveel pillen er wel niet in zaten... :p
Ze mocht tijdje later (paar uur) wel weer terug naar binnen...maar toch stond ik daar toen als iemand die het zowieso al niet erg trok in me eentje... :(
Werd veelal ook de "hitjes" gedraaid en die zijn niet aan mij besteed... :)
Op een enkele dj na die ik redelijk tot ok vond...

Daarna de poging nog een keer gewaagd met dezelfde persoon maar toen op een kleiner iets in de Matrix...verwachtte er niet heel veel van maar ach waagde het er nog maar een keer op en erger dan de vorige keer kon het toch niet... ;p
Italixx heette dat geloof ik...staat ook in mun agenda hier...en zoals je ook aan de beoordeling kan zien had ik het daar naar mun zin en dat kwam o.a. ook door de muziek... :yes:
T zat gewoon ff allemaal anders in elkaar als de hardstyle die ik normaal overal hoorde...

Daarna nog een keer Matrix...had vorige keer nog in mun achterhoofd ook dus was geen probleem om mee te gaan...maar toen met Dana en Gizmo geloof ik...wat weer hitjes festijn was...
Tommy Pulse die aan het begin draaide vond ik weer wel ok... :)
Was er ook stikkus druk toen...kreeg enkel ellebogen in me gezicht... :(
Waarschuw beheerder
Op hardcore feesten lopen ruig;) uh gasten B)

HAHAHAHAH wat een figuur :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he lous doe es effuh normaal alsjebliev je moet respekt hebbuh voor iemant se mening en ik houw er nie van als je me nie kent en ik meteen un mietjuh ben
Waarschuw beheerder
donateur
jezus mannetje doe wat aan je taalgebruik ofsow...het is niet om aan te lezen!!!!!!!!!= voor Wolle!!!!
en hoezo is een rb een homo feest hee????
Moet je alleen maar van hardcore en hardstyle houden om erbij te horen ofzo...
DOMME OPMERKING!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lous>> Laat hem lekker...
En het zijn geen homo feesten!
Dat die mensen van een ander slag muziek houden waar het er niet om gaat dat het beukt maakt ze nog geen homo's of wat dan ook...
Homo zijn is een geaardheid/sexuele voorkeur en heeft uberhaupt niks met smaak van muziek te maken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is mijn mening en ik doe normaal moet jij dus nodig zeggen en volgens mij bazel je maar wat rond en kijk je dus niet waar de topic over gaat.

En als je niet tegen commentaar kunt kun je beter niet op PF zitten WELKOM IN DE GROTE MENSEN WERELD!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ja...die uitspraken als homo's dit zus en zo zijn idd normaal :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
commentaar, kereltje waar heb je t over hee?
Het is geen commentaar, het is gewoon een zielige domme opmerking en welke grote mensen wereld hee, leer eerst eens met mensen om te gaan voordat je er zelf in beland!!
Waarschuw beheerder
Gri3kj3>>Whehehe... :respect: voor dat laatste stuk...
Waarschuw beheerder
Bedankt voor de uitleg wat homo inhoudt maar dat wist ik al wel, nee hij loopt te zuren over mensen die agressief zijn en lopen te beuken nou sorry dan moet je gewoon niet naar die feesten gaan!!!!!!!!

En sorry hou zelf gewoon niet van R&B en trance dus noem het zelf homo feesten. Ieder zijn eigen muziek!!
Waarschuw beheerder
Muts laat maar, had het toch helemaal niet tegen jou.

En grote mensen wereld die gaat bijna open voor je hoor! 18 jaar en dan al denken dat je zo wijs bent. applausje (klap klap klap)

Waarschuw beheerder
poeh he tyharo wat ebn jij wijs en slim.... je zou er een boek over moeten schrijven ofzo.... :vaag:
Waarschuw beheerder
Dat weet hij bij deze toch ook dat het niet voor hem is weggelegd?
Dan is er verder toch geen probleem? :)

Maar je noemt het dus voor homo's omdat het niet in jou straatje past?
Dat kan dat je r&b en trance niks vind...je zal niet de enige zijn...maar om het daarom dus voor homo's te vinden is weer zo jammer...
Waarschuw beheerder
Kistigun>>Zal ik doen...kan iedereen het eens goed doorlezen op zun gemak... (6)

Ik word gewoon een beetje moe van die "het ript van hardcore dus kut" opmerkingen...
En het is allemaal hetzelfde...ja is grotendeels dus zo...maar niet alles dus...
Als de hardcore zich er als eerste zelf allemaal niet schuldig aan maakt dan kunnen we verder praten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En grote mensen wereld die gaat bijna open voor je hoor! 18 jaar en dan al denken dat je zo wijs bent. applausje (klap klap klap)

ik wist dat je dat ging zeggen, maar evengoed, wat ben jij een pannekoek zeg...
Get a live!!!
Waarschuw beheerder
Ja sorry!! Kan er ook niks aan doen, noem dat ook altijd homo muziek! Sorry zo denk ik erover en kan er ook niks anders van maken.

En gelukkig maar dat niet iedereen van de zelfde muziek houd want dan was het wel heeeeel erg druk geweest bij DEFQON!!!!!!!!!!!!!!

En commentaar krijg je zowieso op PF en als je nu al zo aan het zeiken bent (als een mietje) dan kun je beter niet op PF komen.
Waarschuw beheerder
Je kunt zelfs al gedachten lezen!!! Heel erg knap

GRI3KJ3 heel erg slim ben jij!!
Waarschuw beheerder
maare als jij al zo oud ben,
dan mag je wel ff wat meer respect hebben
voor andere mensen, en andere muziek
stromingen Lous, wante als ik zo
kijk dan ben jij degene met de DOELLOOSE
opmerkingen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ey luister, defqon wordt zoiezo druk anders was het niet compleet uitverkocht...
Maar goed ik reageeer erop omdat ik zelf ook van rb hou, van andre hazes nog zelfs tjeez ik ga wel erg ver, dus ik voel me aangesproken als er dan gezegd wordt dat het voor mietjes is (best logisch toch) maar als je dan zo graag commentaar wil geven, zeg dan iets wat er op slaat, en niet zomaar van die stoere praatjes,mietjes muziek enz!
maar de topic gaat hier niet over, we dwale af...Veel plezier in je 'grote' mensen leven lieverd!!!
(K)

p.s thanks voor de compli :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gri3kj3, laat die muts maar zaniken, de wiet heeft haar drie hersencellen aangetast... Je hebt gewoon gelijk!!

Waarschuw beheerder
Oh gelukkig er bestaan nog gevoelige mensen :)

Waarschuw beheerder
(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
Waarschuw beheerder
Is hier ook nog iemand die een uitspraak kan doen waaruit blijkt dat zn IQ boven de 50 ligt?

Waarschuw beheerder
Is hier ook nog iemand die een uitspraak kan doen waaruit blijkt dat zn IQ boven de 50 ligt?

De schietspoel werd in 1730 uitgevonden door John Kay. Met dit simpele apparaatje, wat je op je weefgetouw zette, ging het weven bijna 2 keer zo snel.
Waarschuw beheerder
donateur
Hey respect......gozer.....allereerst :respect: Old School zal ook altijd mijn muziek blijven!!!Maar Hardstyle is zeker een goede evolutie die voortkomt uit Old School!!!!
Ik ben ook daaro geweest in dat Mecc, en dat was ook gewoon zwaar klote kerel daar heppie gelijk in!
Maar om dan meteen te gaan roepen dat Hardstyle wegmoet, nee man......:no:

Hardstyle is echt wel een fucking heftig alternatief op Old School!!!!

:respect: 2--------> The Hardstyle :respect:

Waarschuw beheerder
Discussies altijd over muzieksmaak....laat elkaar toch lekker genieten van een lekkere bass....ieder zijn eigen smaak!!

Helemaal mee eens! :yes:

Ik hou van hardcore, hardstyle en techno :o Dat kan toch niet :no: ;)

:9:P:D

Waarschuw beheerder

HARDSTYLE IS VOOR MIETJES! TECHNO IS SAAI! TRANCE IS KUT! ;)

Ik hou ook van hardcore, hardstyle en techno.. ik wordt altijd in een hokje gedrukt als een meeloper die naar gejatte muziek luistert en toch denkt dat hij een betere muzieksmaak heeft dan de rest...:vaag:;)

Waarschuw beheerder
hij greep muh bij muh shirt heel hardhandig ensow en iedereen moest lache naja ik was net 17 jaar en ik was un beetje verlegen maar daar maaktuh die man misbruik van

Gaat ie?????? Geen trauma aan over gehouden ofzo?
:gaap::z

Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer zijn toch meer die zo denken zo al smij oldschool dat is en dat zal ook altijd blijven bestaan.

Waarschuw beheerder
oldschool is en zal ook blijven bestaan, das logisch. Het is ook zeker vette muziek, maar het zal niet lang zo populair blijven als het nu is, wat ook geldt voor hardstyle. Oldschool is niet van alle tijden, er wordt niks nieuws meer gemaakt(toch?), dus ik denk dat iedereen het op een gegeven moment wel gehad heeft met oldschool. Hoe het met hardstyle zal gaan weet ik niet, k denk eigenlijk dat het weer wat meer naar de achtergrond zal gaan, maar dat het niet helemaal doodbloedt(dat hoop ik:))
Waarschuw beheerder
donateur
Pardon.......Old School niet van alle tijden??????? :vaag: :/

Het is er anders nog steeds, en het is nog niet weggeweest sinds de invoering van de house muziek door goeroe Eddy de Clerq!!!

Kortom zolang er mensen blijven zoals respect en ik (en waarschijnlijk nog vele anderen) zal Old School nooit echt verdwijnen!!!!

;)

Waarschuw beheerder
donateur
happy hardcore
in nieuw jasje
veels te soft
doe mij maar
harcore ken je
tenminste op
:bounce:

Waarschuw beheerder
WOLLE :gaap:

nee nie huiluh natuurlijk maar ik vont ut wel un beetje grof dat ik sow behandelt wert om helumaal nixx

haha oke tegen du beveliging haha dan issut goed
maar ik ga nie meer naar die feestuh waar soveel ruiguh gastuh op af komuh

he lous doe es effuh normaal alsjebliev je moet respekt hebbuh voor iemant se mening en ik houw er nie van als je me nie kent en ik meteen un mietjuh ben

En dan heb jij het over
en popiejopie ensow
:S
Schrijf toch gvd eens normaal man!!! Populair gastje!

Artiest Edzor-Madzor
Waarschuw beheerder
ik hou zelf ook van Trance,
hardstyle en hardcore en schaam me er ook helemaal niet voor.En als je iemand een homo gaat
noemen of wat dan ook ben je gewoon een stakker (vind ik) maarja er zijn gewoon mensen die dat niet snappen :).
En er word ook altijd gezeken dat hardstyle commerciel is (is het ook wel een klein beetje maar je ziet het nog niet op The Box dus het zal wel meevallen).!
Maar ik denk persoonlijk dat dat de hardcore nog een beetje underground houd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hardstyle is mooi, maar ik vind oldschool ook het allerbest en dat zal ik altijd blijven vinden!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hardstyle word net zo comercieel als hardcore eerst was en omdat het soft is h4l
Waarschuw beheerder
Niks mis met hardcore, maar mij wat te snel...
Trance heeft niets te doen met homo's alleen omdat het toevallig GEEN hardcore is...
Hardstyle heeft niets te doen met soft alleen omdat het toevallig GEEN hardcore is...
Breezers hebben niks te doen met clubmuziek alleen omdat het toevallig GEEN hardcore is...

Ik heb trouwens WEL een hardcoreclip op de Box gezien...van DJ Paul.... Nee, het was geen happy...
Waarschuw beheerder
Ik vind dit allemaal wel weer een beetje gezeik. hardstyle is nu commercieel word er gezegt. Tuurlijk, het verkoopt op dit moment enorm. daardoor heb je een overkill aan producers die een graantje mee willen pikken, met oude sampels uit de goede oude hc-tijd. Onder het mom van "het verkoopt toch wel, alles wat ik doe is toch wel leuk" Van de honderd platen die uitkomen zijn er 95 ruk. maar die 5 zijn top. door die meelopende producers gaat de kwaliteit van de echte producers omhoog. Ook de hc-producers maken nu betere shit, vind ik. indirekt komt dat gewoon voort uit die commerciele hs-hoek, de drang om origineler te zijn dan de easy-moneymakers. Goeie zaak dus.
Waarschuw beheerder
2
respect

je noemt jezelf respect??
waarom heb je dan geen respect voor andere muziekstromingen?
ik zou eerst maar eens een andere profielnaam nemen voordat je weer zo'n loos topic opent..

dat je niet van hardstyle houd. oke
maar moet het dan meteen weg??

Wat noem jij respect?

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Hardstyle hoeft helemaal niet van de baan. Dat getuigd wel aan het aantal mensen dat elk weekend uit zijn of haar dak gaat op hardstyle.

Dat iedereen nu hardstyle loopt af te kraker is best wel zielig.... des te meer omdat ze vast wel eens naar een hardstyle feest zijn geweest of gaan:)
Waarschuw beheerder
he limo als iemand naar hardstyle feesten gaat vind ie het wel vet mar als iemand het nie vet vind gaat ie er ook zeker niet heen!! en 9 van de 10 gabbers vinden hardstyle kut

Waarschuw beheerder
he roel

ik heb zo en zo meer respect dan jou.
dat zo van buiten af en ook in het leger.
ik ben ook een stuk ouder dan jou.
en leer jij nu maar eens respect krijgen want als je militair bent in het leger moet je dat ook af zien.te dwingen als een (soldaat 1 of soldaat 2 )

De Groeten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
9 van de 10 gabbers vinden hardstyle kut

das nie waar....

Waarschuw beheerder
donateur
Voor oldstyle zijn veel dingen (samples, melodietjes) gejat uit de hip-hop...
Voor hardcore zijn veel dingen gejat uit de oldstyle...
En nu jatten ze weer dingen uit de hardcore voor de hardstyle, ach beter goed gejat als slecht verzonnen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hardstyle maakt jongeren kapot. :yes:

Waarschuw beheerder
Hardstyle is niet hard en snel genoeg.. alle hardstyle lijkt veel op elkaar.. bij hardcore heb je naar mijn mening meer dat je echt veel verschil hoort tussen de verschillende nummers.. maarja, mijn vriendin houd van een beetje van drumm and bass en rockachtige muziek, en zij vind alle soorten van dance muziek hetzelfde..

Het ligt dus precies aan de smaak die mensen kwa muziek hebben :/
Waarschuw beheerder
neem hemelrave was eerst alleen hardcore nu is het hardstyle virus daar ook al binnen gedrongen en word de hardcore in zoon tent gegooit en die hardstyle op het mainstats nou dat klopt tog niet
ik vind het bagger muziek het is een gestolen beet van trance en semple van hardcore en dat kan niet samen trace is ook kut muziek maar dat is weer net iets anders

Waarschuw beheerder
Er worden hier echt veel loze dingen gezegd:gaap:
Waarschuw beheerder
Ja ik ging er na een tijdje ook maar niet meer tegen in :)

Waarschuw beheerder
Sannie:D
Waarschuw beheerder
Voor oldstyle zijn veel dingen (samples, melodietjes) gejat uit de hip-hop...
Voor hardcore zijn veel dingen gejat uit de oldstyle...
En nu jatten ze weer dingen uit de hardcore voor de hardstyle, ach beter goed gejat als slecht verzonnen...

(F)

Waarschuw beheerder

Omdat het gewoon eindeloos rot is, voor argumenten: lees de vorige 10 miljoen topics maar door.
Waarschuw beheerder
Trance heeft niets te doen met homo's alleen omdat het toevallig GEEN hardcore is...
Hardstyle heeft niets te doen met soft alleen omdat het toevallig GEEN hardcore is...
Breezers hebben niks te doen met clubmuziek alleen omdat het toevallig GEEN hardcore is...

Waarschuw beheerder
BLA BLA BLA BLA ...Hardstyle sucks gewoon:P

Waarschuw beheerder
donateur
het is een gestolen beet van trance

Dom gelul, luister eens naar een set van Technoboy, er is naar mijn mening weinig verschil tussen de hele harde Italiaanse hardstyle, en die newstyle van '97 die toen ook gewoon hardcore heette.
Het is natuurlijk helemaal stoer als je hardcore bent om te zeggen dat je trance haat en dat hardstyle zuigt.
Stelletje schapen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle = hardcore

Waarschuw beheerder
hardstyle = hardcore

Hardstyle is voortgekomen uit hardtrance:)

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Nederland staat voor 't grootste deel toch niet open voor dingen die nét ietsje anders zijn als de "standaard"; de hardstyle uit 2000/2001 (volgens veel mensen gewoon hardtrance) slaat totaal niet aan bij het huidige hardteil-publiek (probeer maar 'es een Arne LII & Mirko Milano-plaatje te draaien...). Gevolg: die muziek wordt nooit meer gedraaid en dus worden de mensen die juist van díe muziek houden (mezelf incl.) keihard door 't gebeuq, gezaag en gekrijs van de hedendaagse hardteil afgestoten.

Mooiste is dat het merendeel van het 17-jarige lonsdale volk wat hier loopt te verkondigen dat "hardteil kut is" wél ieder weekend vol uit z'n dak gaat op de ragbassjes van luna en kornuiten. :no: Kortom de muziek op 2 manieren om zeep helpen: én verkondigen dat de muziek kut is én producers/dj's aan moedigen toch maar met die gare meuk door te gaan omdat 't nu eenmaal zo lekker aanslaat... :bah:

Waarschuw beheerder
Carloz76 = dom :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Huidige Italiaanse hardstyle = hardcore
Hardcore is een verzamelnaam voor ALLE hardere stijlen.
Dus blijkbaar ben je zelf dommer dan je denkt.
Kicks, hi-hats, samples, basloopjes, BPM, bijna allemaal gelijk aan '97-er hardcore.
Als ik naar een set luister van Technoboy of Daniele Mondello hoor ik gewoon hardcore...
Waarschuw beheerder
donateur
B.A.L. 25 mei 2004 12:23
Hardstyle is voortgekomen uit hardtrance

hardstyle was in het begin gewoon hardhouse en duitste hardtrance/techno.

Waarschuw beheerder
Als ik naar een trein luister hoor ik hardstyle...

Dus Hardstyle = Trein!

Waarschuw beheerder
trein? :vaag:

Waarschuw beheerder
[img]http://www.wetenweek.nl/beeld/trein.jpg[/img]

idd trein (y)

Waarschuw beheerder
donateur
I (L) hardstyle :respect: , en hardcore vind ik sommige nummers ook super!!Maar het moet zeker niet van de baan!!Maar ieder zijn eigen mening over muziek , net als hardstyle is voor mietjes dat slaat gewoon echt nergens op!!!!! :duivel: