Partyflock

Forumonderwerp · 679253

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Laats was ik op een feest in de mec daar had je twee zalen een zaal met hardstyle en de ander zaal met oldschool. Als ik door beide zalen liep hoorde ik in de hartstyle alleen maar gepiep en kon hier niets uit halen van muziek
Dat ik gewoon weg moest gaan naar me vertrouwde oldschool.
Hier kwam ik er weer eens achter dat ik toch nooit de hardstyle zal voelen in me aders. En dat ik voor altijd ben verbannen aan me OLDSCHOOL.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hardcore of Hardstyle.... ken niet kiezen.

't Rouleerd allebei!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
heb ik gezegt dat het compleet weg moet

Ik zou zeggen; lees je eigen topic titel nog eens goed (F)

oeiii (F)

Waarschuw beheerder
Oooooh... die buik :9
Waarschuw beheerder
A: Je hebt je duidelijk niet verdiept in hbardstyle.

B: in de hardcore scene word meer gejat als in de hardstyle scene.

C: dat van dat copy pasten is natuurlijk bullshit. Hoop dat je IQ hoog genoieg is om het zelf ook te begrijpen.

Kneus leer lezen metje 17 jaar...ik quote iemand anders en zeg hetzelfde als jij...dus wie mist hier nu IQ?

En dat van copy pasten is al bij meerdere platen bewezen dat alleen de bassline ietwat veranderd was...
Alleen zal jij geen platen van 10/11 jaar geleden herkennen omdat jij toen nog lekker in je luier aan het schijten was.
Werkzaam bij Love Factory
Waarschuw beheerder
Hardstyle Moet Van De Baan Omdat Het Allemaal Namaak Is En De Goede hardcore Nummers Naar Zn Moer Brengt

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Kneus leer lezen metje 17 jaar

Zielig hoor, gelijk naar me leeftijd kijken

en zeg hetzelfde als jij

Wat lul je? Jij kraakt hardstyle af, je zei namelijk dit:

zoals bij hardstyle een heel nummer copy pasten en er een plop beatje ingooien.

En het lijkt me aardig duidelijk dat ik hardstyle juist verdedig.

En dat van copy pasten is al bij meerdere platen bewezen dat alleen de bassline ietwat veranderd was...

Zoals in elke muziek stroming, heb je goede hardstyle en slechte hardstyle. Als het echt zo is als jij zegt zijn dat gewoon een paar slechte hardstyle platen.

Alleen zal jij geen platen van 10/11 jaar geleden herkennen omdat jij toen nog lekker in je luier aan het schijten was.

Laat maar gaan ook:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hardstyle Moet Van De Baan Omdat Het Allemaal Namaak Is En De Goede hardcore Nummers Naar Zn Moer Brengt

:no:
Waarschuw beheerder
Ik kraak hardstyle af wat gejat is ja netzo als ik dat doe met hardcore die gejat is...begrijpend lezen ventje.

Ik hoor enkel gejatte samples in de hardcore...overal vandaan...

Klopt...irritant en daarom netzo triest.
Hoewel het dan vaak meer gaat om een sampletje en niet zoals bij hardstyle een heel nummer copy pasten en er een plop beatje ingooien.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet zoals bij hardstyle

Hieruit herleid ik dat je het hebt over de hardstyle in het algemeen. En dan zou je je dus niet verdiept hebben in hardstyle:)
Waarschuw beheerder
Me-Shell 18 mei 2004 13:51

En je bent wel naar Qlubtempo's geweest, hardhouse generation, oldstyle meets hardstyle enzo??

:no:

Waarschuw beheerder
Ik ga maar eens leren:(

Hoooi

Waarschuw beheerder
hallo daar zo wat zeg je nu toch alle maal.

wij horen al iets langer hard core dan jou. en weten ook wel welke plaat toen er al was of welke er niet was. waarom, denk je dat die dj's zo als dj rob of dark raver een van de gevraagte dj's zijn die er zijn. en er zijn er nog meer maar dat hoef ik je niet te zeggen. moet je zelf ook wel weten wie dat zijn daar ben je tot nu toe wel oud genoeg voor om dat te weten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
IN al die jaren weet je punten en de komma's nog niet echt te vinden, ik moet je zinnen telkens 10 x lezen voordat ik er iets van kan maken.
Waarschuw beheerder
@ balletje

Me 1e HS feest was 21 oktober 2000 qlimax USC boelelaan heb me veels teveel in die zooi verdiept.
Hardstyle hield voor mij op toen ik in het gelredome stond op qlimax en ik een copy paste van poing tehoren kreeg en dat noem ik heiligschennis.

Jij leest alleen wat je wil lezen...jatten is gewoon triest welke style dan ook.

Maar feit is gewoon datze bij hardstyle gewoon een stap verder gaan,af en toe valt me bek gewoon open over het feit hoe weinig orgineel het soms is.
Als jij dat niet wil horen moetje je misschien maar is verder verdiepen in de housescene ipv. je blind testaren op plopstyle.

Waarschuw beheerder
donateur
==================================================­=====
Dat hoeft niet waar te zijn, er zijn genoeg jongeren waarvan Pa en Ma destijds naar feesten gingen en die opgegroeid zijn met die muziek.

Waarschuw beheerder
Hahaha...nou...dan zijn het wel hele jonge ouders hoor!!!!

Waarschuw beheerder
daar dacht ik ook op eens aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo?
Artiest {SHOWLIST artist 2483, 63717}
Waarschuw beheerder
Discussie op niets af!! Ik draai graag oude hardcore en hardstyle maar ben er wel mee eens dat sommige ripp-offs niet kunnen. In mijn ogen is mede door de populaire hardstyle de hardcore scene wat meer terug gekomen uit de underground!!

Waarschuw beheerder
normaal toen in die tijd waren de oudste mensen rond de 23 jaar. dan kan het nog net wat je zegt of misschien ook wel iets ouder. maar dat zijn er echt niet veel. en dan zekker niet dat hij daar met toe val een van is andres zij hij het wel toch real jojo

Waarschuw beheerder
en dat klopt ook wat dj chop-e zegt en dat is gewoon niet fijn het is gewoon weg dat wat ooit was is verneukt als ik het grof kan zeggen.
Waarschuw beheerder
Ja jonge ouder ;)

Jojo zal wel op een wat latere leeftijd zijn begonnen met housen...omdat ze al wat ouder was toen house opkwam.

mede door de populaire hardstyle de hardcore scene wat meer terug gekomen uit de underground!!

Mee eens...wat ik nooit heb begrepen alleen is waarom deze stijl er kwam het leek als 2 druppels water op ouwere hardcore...de ontwikkeling die het doormaakt(e) ging op dezelfde manier als met de ouwere hardcore...sneller harder simpeler etc.

Dus er is een style ontstaan die eigenlijk al bestond en dezelfde ontwikkeling doormaakt...logisch toch? :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wij waren toen 28 en 33 en er waren er veel meer van die leeftijd die al kinderen hadden.
Onze dochter is ook met die muziek ogegroeid en is bij feesten meestal in de oude school area te vinden omdat ze dat gewoon de meest relaxte muziek vindt.
Waarschuw beheerder
En maakt house muziek ouderen nou ook kapot? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor ;)
Ach ja wat is oud he?
Waarschuw beheerder
Oud is als ze je meneer of in jou geval mevrouw gaan noemen op een feest :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor dat doen mensen die netjes opgevoed zijn, nee gekheid ik denk dat ik me pas oud ga voelen als ik van een ander afhankelijk wordt.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat er te weinig variatie zit in Hardstyle, het komt te simpel over. Ik heb het altijd maar half afgemaakte muziek gevonden.
En wat betreft de samples die overgenomen van hardcore nummers, het klopt inderdaad dat er binnen de hardcore scene aardig wat gejat is en nog steeds wordt, voornamelijk uit de hiphop-scene. Echter hierbij gaat het om een volledig ander genre en dat is wel een verschil. Hardstyle zitten binnen hetzelfde genre als hardcore, daarom irriteert het zoveel mensen dat die samples opnieuw worden gebruikt. Ik vind het zelf ook een gebrek aan originaliteit, ik vind het daarbij ook jammerlijk als in een hardcore nr. een sample gebruikt wordt die al tig miljoen keer is gebruikt (bijv. de tekst van "Sensations of the mind" / "The Ultimate Seduction" is al helemaal uitgemolken). Ik ben sowieso een voorstander van eigengemaakte vocale samples, of anders van series, films etc.
De bron van samples is onuitputtelijk, dus waarom teruggrijpen naar tweedehandse?
Proost. :bier:
Waarschuw beheerder
teveel text lees ik niet.
Waarschuw beheerder
nee gekheid ik denk dat ik me pas oud ga voelen als ik van een ander afhankelijk wordt.

Dat zijn we in zekere zin al vanaf de 1e dag dat we geboren worden.

Ouders,baas,bank,regering etc :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zit wat in.
Waarschuw beheerder
ik vond hardstyle toen t net een beetje opkwam echt nie zo slecht.
Maar tegenwoordig vind ik het een stuk minder wat een paar al zeiden,er zit weinig variatie in hardcore is in dat betreft 100 keer beter dus geef mij maar lekker hardcore .
Waarschuw beheerder
Nou...die weinig variatie is 1 van de redenen waarom ik tegenwoordig hardcore grotendeels ook geen bal meer aan vind... :p

En ik heb ook hardstyle gehoord wat anders is als de hardstyle die je altijd en overal hoort...en die hardstyle heeft zelfs meer variatie dan veel hardcore van tegenwoordig... :yes:

Waarschuw beheerder
Tjonge jonge jonge zeg. Als het je niet bevalt dan luister je het toch niet? je hoeft de harstyle toch niet af te kraken omdat het jou niet bevalt? Je naam doet je geen eer aan.
Waarschuw beheerder
:S
Waarover gaat dit forum nou joh?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hardstyle jat dan wel van hardcore,
maar je moet niet vergeten dat hardcore dit ook weer bij hip hop en drum 'n bass doet!!!
Het argument van het is allemaal gejat gaat dus niet op als je over muziek praat want eigenlijk jat iedereen wel uit een andere stroming!
Niet zeikuh maar stampuh:xtc:
Waarschuw beheerder
jezus wat zijn jullie kk zielig waar gaat het over!!!
Waarschuw beheerder
het is gewoon tering herrie

ze jatten niet alleen van hardcore maar ik heb ook wel sampletjes gehoord die ze uit techno nummers hebben gehaald dus het is echt niet meer zo origineel

en alles lijkt gewoon op elkaar!!!

Je heb de ene break nog niet gehad of de andere hoor je alweer

oordeel:GEWOON KUT!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn mening is: ut ragt nie
te eentonig,
als je denkt NU KOMT DE BAS .............................. NOG NIKS
KUN JE GEWOON NIE OP STAMPEN

alleen paardrijden

Dat was mijn mening sorry voor degene die ut wel luisteren.

Waarschuw beheerder
omdat ik een teringhekel aan hardstyle heb!!!

Waarschuw beheerder
Wat een stelletje trieste meelopers hier zeg!

-1,5 jaar geleden HEEEEEEEEL in katzwijm bij Tiësto
-1 jaar geleden HEEEEEEEEEl PF in extase bij hardstyle
-Nu is dat weer kut en moet het weer oldskool zijn,

maar vooral ... elkaars muzikale voorkeur de grond in trappen.... leer toch gvd een respect te hebben voor elkaar en de diverse muziek smaken!!!

:gaap:
Waarschuw beheerder
Je heb de ene break nog niet gehad of de andere hoor je alweer

Klinkt als hardcore... :yes:

Ik hou persoonlijk ook niet van breaks...waste of precious dancing time... :)
Of het moet een ijzersterke break zijn met vage,spacy geluiden... :9
Maar niet van die onnodig lange... :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: voor alle niet-kortzichtige mensen hier
Waarschuw beheerder
Master of shock 18 mei 2004 19:28
omdat ik een teringhekel aan hardstyle heb!!!

FUCK you!!
OK, dat je er niet van houd (Y)
maar een hekel eraan hebben?
wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat je je radio in elkaar beukt, als je hardstyle
hoort? (sja klinkt dom wat ik zeg)
maar wat jij zegt klinkt nog dommer
"hekel" wel een heel groot woord!

:[

Je bent niets meer dan een trieste meeloper!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
omdat ik 10000 % anti klub kutten ben
en omdat hardstyle een muziek soort is van allewalletjes
Waarschuw beheerder
Dit gaat echt weer over stront met ketchup en nasmaak; nergens over dus...

Ieder z'n eigen smaak. Als het je niet aanstaat, luister je toch gewoon niet:jaja:

En dat jatten gaat over en weer, dus ook dat gaat nergens over...

Gaan we zometeen ook nog een paar nieuwe topics openen:

- Geef eens een goede reden waarom hardcore van de baan moet
- Geef eens een goede reden waarom techno van de baan moet
enz enz enz....:jaja:

Just :bounce: on :xtc:
Waarschuw beheerder
En ik maak van dit topic ff handig gebruik om de hardcore op dezelfde punten af te kraken als waar ze hardstyle op af kraken o.a. (6)

Kraken altijd alles en iedereen het hardste af maar janken zelf het hardste als er iets negatiefs over hardcore word gezegd...en dat is ook allemaal niet waar wat er word gezegd...
Maar dat is het wel...alleen zijn ze te bang om het toe te geven...want oeh het zou toch maar zo zijn dat het gene waar ze anderen van beschuldigen iets is wat ze zelf ook doen etc... :9

En hierbij 1 reden waarom hardcore eventueel van de baan kan dus... ;)
Kunnen enkel met beschuldigend vingertje naar anderen wijzen om zichzelf wat beter te voelen en dergelijke...het moraal hoog houden zodat de boel niet in kakt...
Deden ze in de oorlog ook enzo... O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
omdat ik 10000 % anti klub kutten ben
en omdat hardstyle een muziek soort is van allewalletjes

:frusty:

Tyharo:D
Waarschuw beheerder
En ik weet en mag dat want ik zit al jaren in de hardcorescene... O:)
laatste aanpassing