Partyflock

Forumonderwerp · 679253

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Laats was ik op een feest in de mec daar had je twee zalen een zaal met hardstyle en de ander zaal met oldschool. Als ik door beide zalen liep hoorde ik in de hartstyle alleen maar gepiep en kon hier niets uit halen van muziek
Dat ik gewoon weg moest gaan naar me vertrouwde oldschool.
Hier kwam ik er weer eens achter dat ik toch nooit de hardstyle zal voelen in me aders. En dat ik voor altijd ben verbannen aan me OLDSCHOOL.
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Er worden hier echt veel loze dingen gezegd:gaap:
Waarschuw beheerder
Ja ik ging er na een tijdje ook maar niet meer tegen in :)

Waarschuw beheerder
Sannie:D
Waarschuw beheerder
Voor oldstyle zijn veel dingen (samples, melodietjes) gejat uit de hip-hop...
Voor hardcore zijn veel dingen gejat uit de oldstyle...
En nu jatten ze weer dingen uit de hardcore voor de hardstyle, ach beter goed gejat als slecht verzonnen...

(F)

:respect:

Waarschuw beheerder
Geef eens een goede reden waarom hardstyle van de baan moet

Omdat het gewoon eindeloos rot is, voor argumenten: lees de vorige 10 miljoen topics maar door.
Waarschuw beheerder
Trance heeft niets te doen met homo's alleen omdat het toevallig GEEN hardcore is...
Hardstyle heeft niets te doen met soft alleen omdat het toevallig GEEN hardcore is...
Breezers hebben niks te doen met clubmuziek alleen omdat het toevallig GEEN hardcore is...

:respect:

Waarschuw beheerder
BLA BLA BLA BLA ...Hardstyle sucks gewoon:P

Waarschuw beheerder
donateur
het is een gestolen beet van trance

Dom gelul, luister eens naar een set van Technoboy, er is naar mijn mening weinig verschil tussen de hele harde Italiaanse hardstyle, en die newstyle van '97 die toen ook gewoon hardcore heette.
Het is natuurlijk helemaal stoer als je hardcore bent om te zeggen dat je trance haat en dat hardstyle zuigt.
Stelletje schapen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hardstyle = hardcore

Waarschuw beheerder
hardstyle = hardcore

:no:

Hardstyle is voortgekomen uit hardtrance:)

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Nederland staat voor 't grootste deel toch niet open voor dingen die nét ietsje anders zijn als de "standaard"; de hardstyle uit 2000/2001 (volgens veel mensen gewoon hardtrance) slaat totaal niet aan bij het huidige hardteil-publiek (probeer maar 'es een Arne LII & Mirko Milano-plaatje te draaien...). Gevolg: die muziek wordt nooit meer gedraaid en dus worden de mensen die juist van díe muziek houden (mezelf incl.) keihard door 't gebeuq, gezaag en gekrijs van de hedendaagse hardteil afgestoten.

Mooiste is dat het merendeel van het 17-jarige lonsdale volk wat hier loopt te verkondigen dat "hardteil kut is" wél ieder weekend vol uit z'n dak gaat op de ragbassjes van luna en kornuiten. :no: Kortom de muziek op 2 manieren om zeep helpen: én verkondigen dat de muziek kut is én producers/dj's aan moedigen toch maar met die gare meuk door te gaan omdat 't nu eenmaal zo lekker aanslaat... :bah:

Waarschuw beheerder
Carloz76 = dom :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Huidige Italiaanse hardstyle = hardcore
Hardcore is een verzamelnaam voor ALLE hardere stijlen.
Dus blijkbaar ben je zelf dommer dan je denkt.
Kicks, hi-hats, samples, basloopjes, BPM, bijna allemaal gelijk aan '97-er hardcore.
Als ik naar een set luister van Technoboy of Daniele Mondello hoor ik gewoon hardcore...
Waarschuw beheerder
donateur
B.A.L. 25 mei 2004 12:23
Hardstyle is voortgekomen uit hardtrance

hardstyle was in het begin gewoon hardhouse en duitste hardtrance/techno.

Waarschuw beheerder
Als ik naar een trein luister hoor ik hardstyle...

Dus Hardstyle = Trein!

Waarschuw beheerder
[img]http://www.wetenweek.nl/beeld/trein.jpg[/img]

idd trein (y)

Waarschuw beheerder
donateur
I (L) hardstyle :respect: , en hardcore vind ik sommige nummers ook super!!Maar het moet zeker niet van de baan!!Maar ieder zijn eigen mening over muziek , net als hardstyle is voor mietjes dat slaat gewoon echt nergens op!!!!! :duivel: