Partyflock

Forumonderwerp · 679154
Betreft: evenement: Controlled Panic, zaterdag 15 mei 2004 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
mensen die de vechtpartij hebben gezien na afloop in de 013 wie weet de naam van die kale gast met zijn witte t-shirt en spinnenweb op linker elleboog die mijn vriindin na afloop drie hechtingen in haar neus sloeg?
Dit alles in verband met politieonderzoek!!! Bij voorbaat dank!
Waarschuw beheerder
3 hechtingen?? dan heeft hij wel flink doorgemept zeg jezus!!! :-s

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Doodslaan die gast :yes:
Waarschuw beheerder
hmmm... vraag me af waarom die kerel 'zomaar' je vriendin sloeg :s

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een sukkel zeg,hij slaat gewoon vrouwen en hard ook zo te lezen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jah idd:s
Waarschuw beheerder
ik dacht dat hij schopte......
en je hebt z'n naam echt alleen maar nodig ivm het politieonderzoek? :P o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou me eigen onderzoek starten .....

wil je niet op verkeerde ideeen brengen hoor !!!

sterkte verders

Waarschuw beheerder
Ik was me eigen onderzoek daar al gestart :yes:

Waarschuw beheerder
stelletje klotelijerds...:nee:

wat had ze uitgevroten dan??
kan me bijna niet voorstellen dat het zonder reden was....zeeker niet bij een meisje..

Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar heeft niemand het gezien, anders had men wel ingegrepen, zo niet dan zijn ze helemaal diep triest!
Waarschuw beheerder
Vage shit dan..jammer dat je niet een specieke beschrijving hebt.

Was vroeger bij de Subway ook altijd rellen..

Waarschuw beheerder
Was trouwens nog een meisje wat was toegetakeld.

En niet alleen meisjes, heb toch zeker 5 mensen met bloed gezien :S

Stelletje HOEREN ga lekker ergens anderen rellen :@

Waarschuw beheerder
donateur
zijn die mensen een beetje gefrustreed ofzo? :S

Snap zoiezo niet wat rellen met feesten te maken heb maja...

succes verder
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb géén idee wie het was :S
Sterkte voor je vriendin iig.

Er waren trouwens toch al wat gasten opgepakt daar?
Waarschuw beheerder
Blijkbaar heeft niemand het gezien, anders had men wel ingegrepen, zo niet dan zijn ze helemaal diep triest!

Vroegah...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal maar oordelen :S niemand weet wat er is gebeurt.

kwil niet lullig doen maar meestal word je niet zomaar op je neus geslagen, en zeker niet als meisje zijnde....

Waarschuw beheerder
Ja ik was het

Nog sorry he, ik miste jou volledig :[

(F) beterschap
Waarschuw beheerder
meestal niet nee dus soms wel...magoed meiden/vrouwen sla je niet...wat er ook gebeurd.

Waarschuw beheerder
Ja ik heb er eigelijk niks mee te maken, en wil me er ook eigelijk helemaal niet mee bemoeien.

Ik ken dat meisje niet, heb haar wel zien zitten.

Sterkte..

Waarschuw beheerder
meestal niet nee dus soms wel...magoed meiden/vrouwen sla je niet...wat er ook gebeurd.

Ik miste die kerel gewoon o:)
Waarschuw beheerder
Schele

Waarschuw beheerder
donateur
ja laten we geweld op gaan lossen met geweld :S

Das pas stoer.. :S

Waarschuw beheerder
donateur
En wat is het nou.. de ene zegt geschopt de andere geslagen.. of zijn er meerdere vechtpartijen geweest ofzo??
Waarschuw beheerder
ja laten we geweld op gaan lossen met geweld

Das pas stoer..

Oud hollands gebruik en traditie hou je in ere.

Oog om oog tand om tand...
Vuur met vuur bestrijden...
Met gelijke munt terug betalen...
Een koekje van eigen deeg...
Wie kaatst kan de bal verwachten...

ETC.

Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig hier succes met je onderzoek!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat bezielt zo`n gast je slaat toch geen meisje:@

Waarschuw beheerder
donateur
Wel relaxed en handig om er meteen ook hechtingen in te slaan O:)

;)

Nee maar gare aktie zeg, meisjes slaan :S

Waarschuw beheerder
donateur
Je slaat sowieso niet.. teken van onmacht :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Soms helpt praten alleen niet en heb je geen keus :)
Waarschuw beheerder
Drom...bij iemand met een spinneweb op ze elleboog kan je daar blindelings vanuit gaan :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Oud hollands gebruik en traditie hou je in ere.

Oog om oog tand om tand...
Vuur met vuur bestrijden...
Met gelijke munt terug betalen...
Een koekje van eigen deeg...
Wie kaatst kan de bal verwachten...

ETC.

slaan is onmacht.. ik heb niet zo de behoefte om iemand anders of mezelf de kank*r in te slaan.. wat heb je eraan? niets...wordt weer steeds gezelliger op feesten... die slaat die in elkaar..die kent die weer..die gaat dan ook weer wat doen.nee gezellig joh.. spreek lekker bij elkaar thuis af ofzo..of zoek een hobbie om je frustraties op te uiten..
Waarschuw beheerder
donateur
Okay we hebben nu 1 kant van het verhaal gehoord

Nu nog even van de persoon met de spinneweg elleboog... en dan conclusies trekken :)
Waarschuw beheerder
slaan is onmacht.. ik heb niet zo de behoefte om iemand anders of mezelf de kank*r in te slaan.. wat heb je eraan? niets...

Dus gaan we als een stel schapen staan kijken hoe een meisje word verbouwd....JAAAAA daar hebben we wel wat aan idd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg toch niet dat ik het goed vindt dat iemand iemand anders toetakeld.. juist niet...

dat kan dus net zo goed zijn dat diegene die de klappen uitdeelt laf is... en daarderbij... wat heb je er aan om met zijn alle massaal een vechtpartij te gaan beginnen.. geweld met geweld bestrijden..nee daar heb je wat aan...

Waarschuw beheerder
donateur
Dus gaan we als een stel schapen staan kijken hoe een meisje word verbouwd....JAAAAA daar hebben we wel wat aan idd.

De maatschappij dat ben JIJ

Dat bedoelt hij niet. Als die knakker dat meisje niet geslagen had was er niets aan de hand en was deze niet geopent. En hoef jij niet als een schaap te gaan staan kijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bedoelt hij niet. Als die knakker dat meisje niet geslagen had was er niets aan de hand en was deze niet geopent. En hoef jij niet als een schaap te gaan staan kijken.

Maar zolang je andere kant van het verhaal niet hoort weet je ook niet wat de reden is waarom ze is geslagen.

Waarschuw beheerder
donateur
Precies Snackyman.. en daarbij mag dit eigenlijk helemaal niet op flock want wie zegt dat hij met de info echt naar de politie gaat?

Ik geloof het wel maar toch is z'n topic altijd link :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik was het ,ze had een spin op haar neus,en ik wou hem weer terug in zijn web krijgen,want het was tijd om naar huis te gaan dus vandaar.....:P

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha.... ja neej das een goeie reden

maar in ieder geval... eeuh wil nog wel even zeggen..meisjes slaan is zoiezo laf..dat doe je niet als jongen zijnde.. maar met vechten lossen we gewoon met zijn allen niets op...

weet ook niet om welk meisje het gaat... hoor nu ook ineens dat er meerdere vechtpartijtjes zijn geweest..:bah: vindt dat nie leuk op feesies..daardoor verpest het het hele feest...tenminste voor mij..geweld is zinloos..maar ja soms kun je er inderdaad niet om heen.. :S

Waarschuw beheerder
donateur
Zielig hoor, meisjes slaan... :kots: :kots:

Waarschuw beheerder
afgelopen weekend is mijn meisje ook geslagen. kopstoot op haar neus enzo. ook door een jongen. beetje triest jah.

maar ik kan je helaas niet verders helpen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Als een meisje een jongen slaat, omdat hij aan t vechten is met haar vriend en ze vangt een klap, omdat ze dr tussen springt.
Die jongen had waarschijnlijk een waas voor zn ogen doordat ie kwaad was.
Heb k al vaker gezien namelijk ;)

Waarschuw beheerder
Hoe is het verder met het meisje nu..?

Waarschuw beheerder
Opmerkelijk :o
Waarschuw beheerder
donateur
RTB] Psycho Mupske 18 mei 2004 16:08

Als een meisje een jongen slaat, omdat hij aan t vechten is met haar vriend en ze vangt een klap, omdat ze dr tussen springt.
Die jongen had waarschijnlijk een waas voor zn ogen doordat ie kwaad was.

Juist. Dat was de reden. Voor zover ik gezien heb.
Waarschuw beheerder
mjah ik ken die gast niet, maar even om de omschrijving duidelijker te maken, het was toch die gast die met de pogo zijn wenkbrauwpiercing open had gehaald en waarvan toen zijn hele oog onder het bloed zat?? die vent die ruzie had met die fotograaf van darkcorelady.tk??
Waarschuw beheerder
en wat was er dan met die vechtpartij er na?? ik weet alleen dat iedereen op een maat van me afvloog, en da het echt kut is als je allebei de partijen kent die vechten... maja gelukkig da niemand me heb geslagen toen ik er tussen sprong :devil:

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
heb alles gezien
maar ben weer eens te dronken geweest omt terug te halen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en hoe Angela het nu verteld zo is het ook gegaan!! dat meissie stond er tussen!! en het was niet de bedoeling dat hij haar sloeg!!
als mensen aan het vechten zijn ga er dan niet voor staan:s of er tussen...
dan kun je verwachten dat er zo iets gebeurd!!
Waarschuw beheerder
donateur
eeuh wil nog wel even zeggen..meisjes slaan is zoiezo laf

Nou als een vrouw mij slaat vind ik dat ze mans genoeg is en dus sla ik echt wel terug....
Waarschuw beheerder
Ja lekkere omschijving een tattoo in de vorm van een spinnenweb op de linkerarm (elleboog)

Ken zo veel mensen met dezelfde omschijving scheelt dat er niemand heen is geweest die ik ken!

Maar wens je meisje sterkte.

En succes met zoeken denk dat het zoeken is als een speld in een hooiberg maar toch succes.
Waarschuw beheerder
donateur
als mensen aan het vechten zijn ga er dan niet voor staan of er tussen...

Soms sta je gewoon ergens voor/tussen, kun je ook niet van tevoren zien.

Waarschuw beheerder
en nog sterkte trouwens met dat meissie,
want ik weet op je neus is het echt niet fijn:s

Waarschuw beheerder
nee dat is waar maar ik geloof dat dat meissie wel goed in de gaten had wat er aan de hand was:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er verder niet bij geweest, dus ik zeg er verder ook maar niks meer over.

Iig beterschap aan haar toegewenst :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik haat vechtuh ik heb geen nut togg?

Waarschuw beheerder
nou het zat zo ik was aan het pogoën kom tegen die gast aan die daardoor ten val kwam loop op hem af om hem omhoog te helpen begint die gast gelijk te meppen dus toen heb ik die gast terug gemept (vandaar piercing uit wenkbrauw) en toen werd die gast er uit gegooid. tien min. later was het feest afgelopen en sta ik buiten vliegt die gelijk op me af en begint weer te meppen waarop een vechtpartij ontstaat. toen werden we uit elkaar gehaald door mijn vriendin en een maat zie ik dat die gast mijn vriendin aankijkt en er daarna vol op haar bek slaat (heel zielig)dus toen ben ik weer vol op die gast ingevlogen en toen was het klaar. en ik heb een naam maar probeer er achte te komen of die klopt(begint met een T)ben ook tegen geweld maar ze moeten niet gelijk om het minste geringste gaan meppen! H4L

Waarschuw beheerder
donateur
Moet je maar niet pogoen!

Waarschuw beheerder
donateur
pogoen is voor mietjes

Waarschuw beheerder
Maar om nou gelijk te meppen is wel heel overdreven :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, maar als ze mij omver pogoen krijgen ze ook een beuk!
Kut Pogo!

Waarschuw beheerder
hij deed eerst ook mee volgens mij (weet ik niet zeker) en wou hem toch omhoog helpen (= vriendelijk gebaar ben nooit uit op vechten)
maar daar gaat het voor mij niet om ik heb hem goed terug geslagen maar vrouwtje heeft aangifte gedaan en ik heb een naam maar wil weten of het de goede is anders doet de politie ook niet veel ik doe toich geen aangifte.

Waarschuw beheerder
heet die tjeerd?
of timon?
of tinus?
of tim?
kan toch8)
Waarschuw beheerder
ben ook tegen geweld maar ze moeten niet gelijk om het minste geringste gaan meppen! H4L

tegen geweld, maar dan wel iedereen omver pogoën.
Nou nou, het allemaal niet veel logischer gaan worden. maar hij had je vriendin niet mogen slaan, hij had het bij jou alleen moeten houden, daar heb je gelijk in.
Waarschuw beheerder
Terrornol, je had ook wel gelijk het hele verhaal neer mogen zetten. Dit is namelijk al weer een ander verhaal dan iemand die zomaar uit het niets en zonder reden op een meisje begint in te slaan...

Maar ja, succes...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je tijdens een vechtpartij een hand voelt dan kijk jij toch ook niet eerst of het wel een man is? Tis gewoon klote dat het zo gelopen is.
Waarschuw beheerder
Pogo is voor den dommme. Sterkte voor je meisje en zoals al is gezegd ik zou dit zeker niet alleen maar via justitie laten lopen zeker als je zjn naam waarschijnlijk al heb (en dus ook waar diegene woont e.d.). Moet die gast zowieso niet tegenkomen; want met een spinnenweb op je lichaam heb je weinig te zoeken bij hardcore feesten !
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er geen foto's gemaakt daar??? andere feesten in de regio waar ie misschien is geweest?

Waarschuw beheerder
ik heb ook eens een paar kopstoten gevangen van een gast omdat ik ertussen sprong ...toen ie me vriend mepte en jah als je zomaar begint te meppen omdat iemand tegen je aan stoot per ongeluk door de drukte jah...dan kan je wel een paar meppen terug verwachte t is niet nodig ik keur t niet goed maar als jongen zijnde een meisje slaan is wel zielig
Waarschuw beheerder
als mensen aan het vechten zijn ga er dan niet voor staan of er tussen...

Ik heb al de reputatie als ik een gevecht zie spring ik ertussen!!!
Simpel.. En als ik zie dat er een meisie wordt geramt (reden of niet) gaat die gozer het ziekenhuis in!
Waarschuw beheerder
Tuinman... :vaag:
Ik deed het overigens met mijn hark, dat jullie dat niet zagen :vaag:

Maar ff zonder dollen, wel zwak dat ie zomaar je meissie mept.

Waarschuw beheerder
heb die gast ook nog flinke klappen gegeven maar als ik dat nu nog een x zou doen breng ik alleen me eigen in de problemen bij de politie.
Waarschuw beheerder
donateur
want met een spinnenweb op je lichaam heb je weinig te zoeken bij hardcore feesten !

Huh?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nazi's hebben dat toch al symbool ergens voor of heb ik het mis ? Meende dat weleens gezien te hebben bij enkele..

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een zielig verhaal, ik krijg meteen medelijden.. NOT.. Moet je maar niet gaan pogoen..
En als er ruzie is tussen 2 kerels kun je er als meisje maar beter NIET tussen gaan staan, dat blijkt wel weer. Want als iemand doorflipt en zwart ziet voor zijn ogen dan zie je dus niet wie er voor je staat, spreek niet uit ervaring hoor, maar zo is het wel.
Als je gezien had hoe die jongen in het witte shirt was toegetakeld dan zou ik ook geen aangifte doen als ik jou was terrornol..
Maar ik blijf erbij: Hinder met je pogo geen andere mensen of beter gezegd pogo gewoon lekker thuis ofzo met je vriendjes..

Waarschuw beheerder
donateur
En wat een onzin dat je met een spinneweb op je lichaam weinig hebt te zoeken bij hardcore feesten.... Gaat toch nergens over..
Je gaat toch naar een feest met allemaal hetzelfde doel... Niet offtopic gaan heej ;)

Waarschuw beheerder
Leuk man dat pogoen!!!!! :s:vaag:
Waarschuw beheerder
gewoon dom om er tussen tespringen als er 2 gasten aan het vechten zijn

Waarschuw beheerder
pogoen is voor mietjes

:@
Dat neem je terug
Lets get ready to POGOOOOOOOOOOOOOOO

Waarschuw beheerder
donateur
Ja en anders :P
gaan we dan rellen :P
Waarschuw beheerder
Terror Adamski ======>pogoen is triest

Waarschuw beheerder
Omdat iemand aan het pogoen is, mag hij op zijn bek geslagen worden. Jongens wat lekker kort door de bocht.

Met pogoen is niets mis en als die knakker zelf ook mee deed moet hij helemaal niet zeuren en al helemaal niet als jij hem nog wil helpen ook.
Waarschuw beheerder
wie zegt dat ik hem help

ik vindt het gewoon triest dat pogoen ga lekker ergens anders vervelend doen
Waarschuw beheerder
nou ten eerste moeten heel die breezahs die hier even komen vertellen hoe dom pogoen is maar gauw stil zijn, wij zeiken er toch ook niet over hoe stoer veel van hun het vinden om drugs te gebruiken en hoe dat ze als een stel homos staan te dansen! En alle gabbers die pogoen dom vinden, wat doe je er tegen... je ken ut toch niet stoppen, en als er bij de 013 gepogo-ed wordt, dan is er buiten die kring waar iedereen pogo-ed nog zat plek om uit je dak te gaan, ieder zijn eigenste dan?? En ik zag idd wel dat terrornol ruzie had meej die gast, maar wat ik niet snap dan he nol, als die gast buiten jou meissie slaat, hoe kan ut dan datie weg kon komen, ik heb jou binnen bezig gezien dus kneem aan, dat je der wel 8er aan ging ofzo??
verder heb ik niks meegemaakt van die ruzie, ik was te laat buiten, maja die ruzie der na was ok wel een gekkenhuis :p

Waarschuw beheerder
Wat een sukkels hier zeg.
Ten eerste, leer eens eerst normaal taalgebruik.
Ten tweede, wat voor knurft gaat er nou pogoeen(hoe dat ook mag heten)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm...zat plek waar dan :P

Ja vind pogo-en nie erg... als ik er maar geen last van heb..als ik dan ergens anders ga staan..wil ik in ieder geval neit dat ik alsnog omver wordt gegooit..(wil nog wel s gebeuren met me 1.64) maar goed iedereen doet maar hoor..ga gewoon feesten..daar gaat het toch om... :D

Enne het gaat hier volgens mij om de ruzie en niet om de meningen over pogo-en..

Waarschuw beheerder
Pogo = Hardrock

Hardrock = Kut
Waarschuw beheerder
ach laat ze maar zijn van die lompeboeren die net komen kijken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jahoor Demolition, wij komen net kijken, sukkel.
Ga maar lekker pogoeen hoor knurft
Waarschuw beheerder
die andere boeren van 17 joh slimpie

Waarschuw beheerder
donateur
Enne het gaat hier volgens mij om de ruzie en niet om de meningen over pogo-en..
==================================================­===========
Dus?
Door dat KUT pogo is anders wel die ruzie ontstaan.
Waarschuw beheerder
wat ik ookal in die andere topic zei.. Al die lui in een grote kooi... en dan maar genieten hoe ze elkaar aftuigen.. :D

Waarschuw beheerder
Vind pogo ook ECHT kut.... mij boeit het weinig hoe iemand danst, ieder zijn ding. Maar aangezien er vaak veel partygangers last hebben van mensen die pogoen (omdat het er soms gewoon TE lomp aan toegaat), keur ik het af. Nogmaals, ieder ze ding, maar als je gaat feesten moet je wel rekening houden met anderen en dat gebeurt vaak niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Vindt dat de organisaties ook of duidelijk moeten optreden tegen pogo of idd een kooi voor die randdebielen moetn plaatsen zodat diegene die een hoop geld hebben neergeteld voor een kaartje er geen last van hebben.
Waarschuw beheerder
sorry ik was het liet me ff gaan, 3 hechtingen was ook weer niet de bedoeling

Waarschuw beheerder
He extreme terrorist heb hem zeker flink klappen gegeven kijk maar wat diedeltjuh er over zegt!!! en voor DIEDELTJUH als ik wil kan ik ook aangifte doen want hij is begonnen en volgens de wet heb ik recht op zelfverdedeging en binnen sloeg hij mij eerst en buiten kwam hij weer op mij afvliegen dus helaas voor die gast dat hij "zo erg was toegetakeld was"hij heeft geluk dat het niet erger was omdat ik me nog in heb gehouden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Die gast heeft zwaar de verkeerde geslagen

Waarschuw beheerder
donateur
afweren is niet iemand de k*nker inslaan.... dat is nog veel erger eigen rechter spelen!
Waarschuw beheerder
Melding ingediend. Kevin, verwacht binnenkort bezoek. Overigens, als er door jou waanideetjes nu geen hardcore feesten meer worden gegeven in 013 (lees: Tilburg) denk ik dat je bij deze een hoop vriendjes hebt gemaakt.
Waarschuw beheerder
alsof ie superman is !!!!
kijk maar uit zelfde geld heb jij de verkeerde geslagen!!!!!kunt hier wel stoere verhalen over pf gaan vertellen maar heb je tog niks aan
en hij heeft jou ook toegetakeld want jij bent je piercing kwijt!!

Waarschuw beheerder
:yes: KUTP:kots:GO :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nazi's hebben dat toch al symbool ergens voor of heb ik het mis ? Meende dat weleens gezien te hebben bij enkele.

Oh wist ik niet.

Waarschuw beheerder
Dat pogo-gezeik is gewoon de meest trieste vorm van "uit je dakkie gaan", bij mij is de irriatie-grens iig snel bereikt als iemand denkt ff 30 m2 aan ruimte te mogen innen om zodoende ff lekker lomp te duwen tegen alles dat maar in de buurt staat. Ik dauw ook altijd gelijk terug, en bij de 2e keer een goeie tik op ze'n oog. Sorry hoor, maar t'is zo primitief dom simpel egoistisch en vooral verschrikkelijk LOMP.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor terrornol.. :S Maar je hebt wel ruzie gehad met de verkeerde.. die jongen heeft NOOIT ruzie en door een stelletje zielige ventjes die staan te pogoen krijgt hij klappen..
En je loopt hier nu wel heel stoer te doen van dat je hem hard heb geslagen enzo, net of dat geen mooie bewijzen zijn.. DOM!! Maar goed de gevolgen zijn voor jezelf.. SUC6!

Waarschuw beheerder
hij zit graag (6)
Waarschuw beheerder
Volgens mij heet ie Thomas :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Oh wist ik niet.

hier heb je er een topic over :)
Waarschuw beheerder
het idee van het hele pogo is opzich best grappig, gewoon lekker lachen en om elkaar heen springen, als het zo gaat is het leuk, maarja het escaleert natuurlijk altijd (denk aan die vriendschappelijke vechtpartijtjes tussen jouw en je broertje die altijd uitliepen om huisarrest). Wat ik probeer te zeggen is, als iedereen nou gewoon voortaan met ze handen in ze zakken gaat pogo-en, stoot je ook niet perongeluk iemand met je elleboog voor ze bek of in ze maag, en blijft het langer leuk. Ook zouden er speciale pogo-hokjes moeten komen, zodat ik en 10000 andere minder last hebben van pogo-maniacs.

Waarschuw beheerder
hij bleef toch zelf doorvechten

Waarschuw beheerder
en ik heb geen piercing nooit gehad

Waarschuw beheerder
en ik ben niet uit op nog meer vechten!!!! party only!!!!!

Waarschuw beheerder
Ja hoor terrornol.. Maar je hebt wel ruzie gehad met de verkeerde.. die jongen heeft NOOIT ruzie en door een stelletje zielige ventjes die staan te pogoen krijgt hij klappen..
En je loopt hier nu wel heel stoer te doen van dat je hem hard heb geslagen enzo, net of dat geen mooie bewijzen zijn.. DOM!! Maar goed de gevolgen zijn voor jezelf.. SUC6!

en hoezo kreeg hij klappen hij is er zelf mee begonnen als hij nooit ruzie heeft waarom slaat hij mij dan wel gelijk terwijl ik hem gewoon van de grond wou helpen?????

Waarschuw beheerder
eigen schuld, dikke pogo!
Waarschuw beheerder
ja soms pogo je weleens de verkeerde omver

Waarschuw beheerder
donateur
Nou als je dat zo zkr zou weten dan zou je allang aangifte hebben gedaan en niet één of andere domme topic openen.. Want zoiets hoort niet op een PARTY-SITE!!

Je had gewoon moeten zorgen dat hij niet op de grond was gekomen, of beter gezegd ophouden met dat zielige gepogo.. Want pogoen hoort niet op een Hardcore-feest!! PUNT
En wil je dan toch zo graag pogoen hinder er dan geen andere mensen mee :S

Jezelf een beetje hier de hemel in prijzen.. meestal kun je pas een mening hebben als je beide kanten van het verhaal hebt gehoord, maar jij trekt blijkbaar meteen de conclusie dat hij met opzet dat meissie heeft geslagen.

PUNT!! einde discussie?? :P
Waarschuw beheerder
als je wil pogo'en word dan hardrocker

Waarschuw beheerder
donateur
Jezelf een beetje hier de hemel in prijzen.. meestal kun je pas een mening hebben als je beide kanten van het verhaal hebt gehoord, maar jij trekt blijkbaar meteen de conclusie dat hij met opzet dat meissie heeft geslagen.
==================================================­=========
Heb vanacht van verschiilende mensen een heel ander verhaal gehoord, topic starter speelt de onschuld zelve, maar heeft die jongen met spinneweb zelf terug aangevallen en zijn vriendin had die gozer van achter vast, die wist niet door wie of wat en heeft dus van zich afgeslagen, waardoor hij dat meisje op haar gezicht raakte en direct excuus aangeboden.
Dus terrornol maar hopen dat er tegen jou geen aangifte wordt gedaan.
Waarschuw beheerder
kijk nou komt de aap uit de mouw

Waarschuw beheerder
:yes: TERRORSNOL :yes:
Waarschuw beheerder
wat een boefje

en dan gered moeten worden door zijn vriendin hihihihii

B ennnnn Aaaaaaaaaa Boyyssssssss die gaan er tegenaaaaaaaaaaaaaan

Waarschuw beheerder
al is de leugen nog zo snel....

:P

Waarschuw beheerder
je bent gewoon een sukkel dat je hier probeerd te achterhalen wie die gast was, want je hebt em zelf geslagen, zieligerd... eerst een beetje zielig overkomen van "boehoe m'n vriendin is geslagen" en puntje bij paaltje blijkt dat het JOU schuld is...

wat mij betreft mag je blij zijn dat ie geen aanklacht tegen jou heeft ingediend...
Waarschuw beheerder
al is de leugen nog zo snel....

de waarheid achterhaalt hem wel :yes:

Waarschuw beheerder
en terrornol is zo een ongelovelijke kneus,

door hem heeft z'n vriendin nu 3 hechtingen in der neus

Waarschuw beheerder
-ten eerste;
volgens mij bleeft hij doorvechten omdat jij hem zelf telkens zat op te jutten van geef me een hand geef me een hand!! wat zou jij doen!!!
ik zou ook geen hand geven...
je laat je toch niet eerst in elkaar slaan en dan vervolgens een hand geven:s
-ten tweede;
je zit nu wel mooi te praten dat je hem heb geslagen en zo,maar was je ook zo doorgegaan zonder die groep!!! stond jij dan ook je mannetjuhh klaar?? net zo als hij daar alleen stond...
als er een iemand is doe groot kan praten dan is hij dat wel en niet jij!!!

en met dat meissie betreft...sorry als je er tussen gaat springen dan weet je dat je een klap kunt krijgen...gemeend of niet gemeend...
maar op dat moment zijn de gevolgen voor je zelf!!
He extreme terrorist heb hem zeker flink klappen gegeven kijk maar wat diedeltjuh er over zegt!!! en voor DIEDELTJUH als ik wil kan ik ook aangifte doen want hij is begonnen en volgens de wet heb ik recht op zelfverdedeging en binnen sloeg hij mij eerst en buiten kwam hij weer op mij afvliegen dus helaas voor die gast dat hij "zo erg was toegetakeld was"hij heeft geluk dat het niet erger was omdat ik me nog in heb gehouden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Die gast heeft zwaar de verkeerde geslagen

Zwaar de verkeerde geslagen?? Ik weet zeker dat JIJ de verkeerde hebt geslagen, maar daar kom je nog wel achter!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ondanks dat je gelijk hebt, had ie je, na het bekijken van je profiel, van mij eerlijk gezegd helemaal de rottigerottering mogen slaan...maar dat terzijde...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he boris je haalt de worden uit me mond :jaja: :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maare goh..dit topic lijkt me door "vriend" terrornol meer bedoelt als een topic waarin hij kan vertellen hoe stoer hij wel niet is (euh dat is hij niet, indianenverhalen vertellen daar is hij goed in..) maare goh hoe is het met je vriendin dan..weet zij wel dat je een topic hebt geopend..ik bedoel..zij reageerd helemaal niet.. als er een berichtje naar je gestuurd wordt (pb) heb je ook al niet het fatsoen om te reageren..het gaat jou alleen maar om opscheppen en laten zien hoe tof je wel niet bent..

Tsja..zal je uit de droom helpen.. je bent een kneus
Waarschuw beheerder
eigelijk zouden die jongen met het spinneweb en terrornols vriendin samen terrornol ff aan moeten pakken.
Waarschuw beheerder
Ik heb het zelf ook gezien. De vriendin van Terrornol had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien. Terrornol was aan het vechten met die jongen met de spinnenweb. Als de vriendin van Terrornol zich ermee gaat bemoeien en ook gaat slaan dan kan ze verwachten dat ze ook een klap krijgt.
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Rellen!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Zo..nu hebben we wel zon beetje 2 kanten van het verhaal gehoord... je moet er niet tussen gaan staan of mee gaan doen..en dan boos worden als je zelf een klap krijgt..

Waarschuw beheerder
beter sluiten dit nutteloze topic
Waarschuw beheerder
Hee sukkel, !!dat wijf van jou had er niet mee moeten bemoeien ,het had ook een maat kunnen zijn,dus ,...slaan toch!!
,(ik sla geen meiden!!!))
Jij bent de volgende met hechtingen , met die praatjes van je!!
zielig ventje zeg , met je oproep!!
jij hebt dus de verkeerde!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Tsja..er blijkt nog wel wie er straks het laatste lacht..

Waarschuw beheerder
nu gaat het los 8)

Waarschuw beheerder
Jij bent de volgende met hechtingen , met die praatjes van je!!

Tsja..er blijkt nog wel wie er straks het laatste lacht..

:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat de hond uit laten, zal zo wel slotje op zitten hier?!

Waarschuw beheerder
donateur
Sluit maar.. ze komen elkaar vanzelf wel weer tegen..
Waarschuw beheerder
vrede op aarde
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.haarts.cistron.nl/cheer.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en het begon net boeiend te worden:(
Artiest SeNz
Waarschuw beheerder
De Gekste .. Pas maar op voor de boze wolf, pas maar op, pas maar op...

gegroet en slaap lekker!

(en zoals altijd kan er maar een de winnaar zijn..)

Hartstikke AfhaalKabaal door de KipHerrie en 2 suikerklontjes aub... doe er ook een klosje garen en een naald bij, inpakken graag, tis een kadootje/verassing...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezelligheid toch weer.
Waarschuw beheerder
Eh ik weet iemand met een spinneweb op ze elleboog :) :S

kansloos gejank hierzo, je weet toch niet wie je wel of niet moet geloven..... maar terrornol komt iig niet geloofwaardig over :nee:

Waarschuw beheerder
Bewijst eens en te meer dat ik t houd op feessies in m'n eigen provincietje... ;)
Stelletje relmongolen.. Liepen er op multi ook weer 2 van dat soort wijven rond .. spijtig voor hen dat ze een beetje uit de toon vielen alleen..
Waarschuw beheerder
Politie schiet niet op. Ik was met een vriend ( en collega) op sens black vorig jaar. Ook vechtpartij. Mijn vriend probeerd de boel te sussen en kreeg klappen van twee gassies. Politie heeft verbaal op gemaakt en die jongens een tikje op de vingers. Mijn collega had een kapot oor en kon daardoor drie maanden niet werken. Onze werkgever heeft een schadeclaim bij die sukkels ingediend, rechtzaak en gewonnen... Ze betalen nu al bijna 8 maanden 400 euro per maand per persoon.. totdat het totale bedrag voldaan is 42.000.. Was een duur avondje ... geweld is zooooo dom... nah er zijn er twee die dat weten nu.

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder

---------------------
Altijd blijven lachen... :)

Nee, maar is klote dat je vriendin geslagen is...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geweld is lame....echt te zielig voor woorden...

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm volgens mij heeft terrornol niets meer toe te voegen ofzo..gek terwijl hij toch al een aantal keer weer online is geweest....

maar ja zwijgen is toestemmen zeggen ze altijd he...

Waarschuw beheerder
Sluiten deze Topic SVP .

Gaat nergens over en binnenkort alleen maar gezeik Op PF .

Ga naar de Sportschool als je wilt vechten
maar laat feesten voor wat het zijn .>> (Feesten)

Zo pak ik het tenminste aan !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee zon topic als deze openen..das pas zielig..en vooral als er dan maar een half verhaal wordt verteld..
Waarschuw beheerder
Ik merk alweer dat het niet zown gecontroleerd feestje was als dat de titel ervan zou doen vermoeden....

Mensen toon es wat respect voor elkander!

Waarschuw beheerder
Pogo :lief:
Waarschuw beheerder
ja als ze mij omver gooien met dat pogo gedoe heb je er ook wel 1tje op je oog te pakken hoor :)

Rot toch op met dat irritante pleuris gezeik.
Doe dat lekker in de zandbak met je maatjes.
Of organiseer lekker een pogoparty :)

Waarschuw beheerder
Pogo:kots:
Geweld:kots:
De mensen die elkaar bedreigen in dit topic:kots::kots::kots:
Waarschuw beheerder
Wow dit is pas een vette topic geworden!!
MAAR WAAR IS DIE TERRORSNOL NOU GEBLEVEN??

uitgelult zeker!!
Waarschuw beheerder
ga toch eens slapen man :P

Waarschuw beheerder
donateur
t sluiten van een topic moet je eigenlijk áánvragen hoor :P (alleen maar "Slotje" roepen in een topic werkt meestal niet)

gebruik hiervoor het bekende rode envelopje in de rechterbovenhoek :)

owja, gesloten op verzoek!
laatste aanpassing