Partyflock

Forumonderwerp · 679154
Betreft: evenement: Controlled Panic, zaterdag 15 mei 2004 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
mensen die de vechtpartij hebben gezien na afloop in de 013 wie weet de naam van die kale gast met zijn witte t-shirt en spinnenweb op linker elleboog die mijn vriindin na afloop drie hechtingen in haar neus sloeg?
Dit alles in verband met politieonderzoek!!! Bij voorbaat dank!

Waarschuw beheerder
donateur
Sluit maar.. ze komen elkaar vanzelf wel weer tegen..
Waarschuw beheerder
vrede op aarde
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.haarts.cistron.nl/cheer.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en het begon net boeiend te worden:(
Artiest SeNz
Waarschuw beheerder
De Gekste .. Pas maar op voor de boze wolf, pas maar op, pas maar op...

gegroet en slaap lekker!

(en zoals altijd kan er maar een de winnaar zijn..)

Hartstikke AfhaalKabaal door de KipHerrie en 2 suikerklontjes aub... doe er ook een klosje garen en een naald bij, inpakken graag, tis een kadootje/verassing...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezelligheid toch weer.
Waarschuw beheerder
Eh ik weet iemand met een spinneweb op ze elleboog :) :S

kansloos gejank hierzo, je weet toch niet wie je wel of niet moet geloven..... maar terrornol komt iig niet geloofwaardig over :nee:

Waarschuw beheerder
Bewijst eens en te meer dat ik t houd op feessies in m'n eigen provincietje... ;)
Stelletje relmongolen.. Liepen er op multi ook weer 2 van dat soort wijven rond .. spijtig voor hen dat ze een beetje uit de toon vielen alleen..
Waarschuw beheerder
Politie schiet niet op. Ik was met een vriend ( en collega) op sens black vorig jaar. Ook vechtpartij. Mijn vriend probeerd de boel te sussen en kreeg klappen van twee gassies. Politie heeft verbaal op gemaakt en die jongens een tikje op de vingers. Mijn collega had een kapot oor en kon daardoor drie maanden niet werken. Onze werkgever heeft een schadeclaim bij die sukkels ingediend, rechtzaak en gewonnen... Ze betalen nu al bijna 8 maanden 400 euro per maand per persoon.. totdat het totale bedrag voldaan is 42.000.. Was een duur avondje ... geweld is zooooo dom... nah er zijn er twee die dat weten nu.

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
meestal niet nee dus soms wel...magoed meiden/vrouwen sla je niet...wat er ook gebeurd.

---------------------
Altijd blijven lachen... :)

Nee, maar is klote dat je vriendin geslagen is...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geweld is lame....echt te zielig voor woorden...

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm volgens mij heeft terrornol niets meer toe te voegen ofzo..gek terwijl hij toch al een aantal keer weer online is geweest....

maar ja zwijgen is toestemmen zeggen ze altijd he...

Waarschuw beheerder
Sluiten deze Topic SVP .

Gaat nergens over en binnenkort alleen maar gezeik Op PF .

Ga naar de Sportschool als je wilt vechten
maar laat feesten voor wat het zijn .>> (Feesten)

Zo pak ik het tenminste aan !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee zon topic als deze openen..das pas zielig..en vooral als er dan maar een half verhaal wordt verteld..
Waarschuw beheerder
Ik merk alweer dat het niet zown gecontroleerd feestje was als dat de titel ervan zou doen vermoeden....

Mensen toon es wat respect voor elkander!

Waarschuw beheerder
Pogo :lief:
Waarschuw beheerder
ja als ze mij omver gooien met dat pogo gedoe heb je er ook wel 1tje op je oog te pakken hoor :)

Rot toch op met dat irritante pleuris gezeik.
Doe dat lekker in de zandbak met je maatjes.
Of organiseer lekker een pogoparty :)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Pogo:kots:
Geweld:kots:
De mensen die elkaar bedreigen in dit topic:kots::kots::kots:
Waarschuw beheerder
Wow dit is pas een vette topic geworden!!
MAAR WAAR IS DIE TERRORSNOL NOU GEBLEVEN??

uitgelult zeker!!
Waarschuw beheerder
ga toch eens slapen man :P

Waarschuw beheerder
donateur
t sluiten van een topic moet je eigenlijk áánvragen hoor :P (alleen maar "Slotje" roepen in een topic werkt meestal niet)

gebruik hiervoor het bekende rode envelopje in de rechterbovenhoek :)

owja, gesloten op verzoek!
laatste aanpassing