bij ons op het werk heb je zo'n pleerol met een stop erop.. kan die niet verder afrollen, en in de gebruiksaanwijzing daarop staat dat het papier van de muur af moet, dus ik denk dat het afhankelijk is van het model pleerolhoudertje
naar de muur toe,
hoorde ik van de Toilet King aka ViBo aka \/ die gast heeft er echt verstand van
hij zegt ook dat als je een hele snelle beweging maakt je er zo sneller blaadjes vanaf kunt trekken,
als je hem andersom draait dan draai je alle velletjes er schijnbaar af
jij moet toch extra-stevig-van-de-muur-af-hangend-wc-papier hebben. Met al die kontkorsten van je blijft er natuurlijk wel eens wat hangen en aankoeken
Tsjah het is een optie.. maar als ik een gat in de muur sla zit ik in de douche.. of by me moeder in dr slaapkamer....
Dan gebruik ik tog liever geen plee papier hoor
Neej sorry ik keek daar nooit naar.. von het maar stom.. elke keer dat ventje wat dood ging.. Kenny ofzow tog?
Maar mssg als ik het nu zou kijken zou ik het wel leuk vinden..
Nou klos, ik heb jou tip overgenome om het door een gaatje te dumpe, dus ik pleur de stront gewoon door ons hartje, dus krijgt me pa het in hartjesvormen op ze bankie....
ik zou opzoek gaan naar een paar grote bladeren.
moet je natuurlijk wel uitkijken dat je geen giftige pak
hahahahahahahahahahaha
dan moet je op de blaren zitten
ik zou het eerlijkgezecht niet weten alle blaadjes van onze planten zijn te klein voor mijn kontje hahahahahaha nu helemaal nu ik zwanger ben.
hahahahahaha
wij gebruiken alle merken door elkaar
als het maar zacht is enje er niet door heen gaat met je vingers hahahahahahahaha
das zo lullig he als je er steeds door heen zit