Partyflock
 
Profiel · 19619
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naamsabrina
WoonplaatsNieuwegein (Utrecht)
LandNederland 🇳🇱
Geboortedatum
Leeftijd45
Geslachtvrouw
Relatienee
Favoriete genresacid techno, breakbeat, drum & bass, eclectic, electro, funk, garage, groove, house, latin, lounge, minimal, oldschool, progressive trance, schranz, tech house, techno
downtempo, drum & bass, hard techno, house, latin, techno, trance
Lid sinds12 mei 2003 18:57
Statusinactief
Laatst hier3 juni 2023
Laatste aanpassingzondag 9 maart 2008 om 09:02

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 4 september 2010: Lief Festival, Strijkviertel, De Meern

Statistieken

± 86658·pagina's bekeken
92·foto's
43Partyflockvrienden
49·favorieten
174·evenementen bezocht
11·oude interessante evenementen
180·winactie deelnemingen
12×geciteerd
817·opmerkingen
36·waarderingen
13·forumonderwerpen
259·forumberichten (onderwerpenlijst)
2·flockberichten (onderwerpenlijst)
3403·privéberichten verzonden
3782·privéberichten ontvangen

21 opmerkingen

Pindaaaaa! :D Wanneer zie ik je nou weer :D

Binnenkort maar eens een feestje doen met z'n allen :cheer:
moppie!! euhm tja als het wk voorbij is?? hahaha nee moeten we echt ff snel plannen!! :bounce:

(K)
 
Heej wijffie, met me BUIK gaat het goed hoor.. het is geen buikkie meer.. :S je zal het wel zien de 19de!! Je gaat schrikken geloof me..:jaja:!!!

Twee sab mama's.. (y) kan niet wachten tot jij belt of smst.. "ik ben zwanger"... wacht met spanning af~!!!!!

Dikke (K) van moeder en dochter.. ;-)
 
Wie weet binnekort ook zo'n buikkie!!



Vertel vertel... :o

(f)
laatste aanpassing
hahahaha.. tja wie weet?? de wens is er wel maar nog niet begonnen!

(K)
 
Uitspraak van Pinnie op donderdag 9 november 2006 om 11:37:
nog niet begonnen!


Ik zou zeggen oefening baart kunst (f)
heey gaat lekker met mij en ik doe mijn broer
de groeten aan me broer en doe jij dat dan ook ff aan jouw broertje mzll
 


Fijne feestdagen! (k)
 

groetjes pinda
 


en nog heel veel jaren toegewenst
en maak er een leuke dag van ;)

gr jacky en A3
(K)

Decisions
Goeeed en met jouw?
(f)
Ja bevalt lekker hoor.. midden in het stadje.. alles in handbereikd :D .. en bij jouw met je lovaahh in alphen??

(K)
skaatiieeee :knuffel:
zaterdag happy dayz denk ik en daarna carnaval vieren in ijsselstein :D

en jij?
(K)
 


En nog heel veel jaren toegewenst maak er een leuke dag van ;)

Liefs jacky en A3 van Decisions
(K)(K)(K)
www.decisionsparty.nl
www.decisions.hyves.nl
Gefeliciteerd moppie :knuffel: :cheer: (K)
 
Gefeliciteerd :bier:

(K)
 


Wij wensen jullie/jou een gezond liefdevolle en swingende 2009 toe ;)

Liefs jacky en A3 van Decisions

(K)(K)(K)

www.decisionsparty.nl
www.decisions.hyves.nl

 
hey leuk profiel ;)

(K)