Partyflock

Forumonderwerp · 676053

Waarschuw beheerder
donateur
Na een volgens velen geslaagde en gezellige opening van de strandtent Q-Beach afgelopen zondag, blijft er een veel besproken discussie over...

Namelijk of DJ Luna er slim aan doet om techno te gaan draaien.

Ik vind van wel... ten eerste omdat hij in de HS-scene al zo ongeveer de top bereikt heeft, ten tweede omdat techno volgens sommigen de stijl is waarmee hij begonnen is, en ten derde omdat hij dan iets nieuws heeft om wéér voor de volle 100 % voor te gaan.

Kom maar met jullie argumenten waarom wel of waarom ik geen gelijk zou hebben :)
Waarschuw beheerder
ieder zijn heug en meug zeg ik maar!

IK heb bijvoorbeeld het best zwaar met electro daar wordt ik helemaal kanarie van dus.

En snelheid interesseert me niet het is meer de bas en de geluiden neem nou The bells of night of the jaguar zijn 2 verschillende platen maar o zo lekker!

Waarschuw beheerder
donateur
Electro hou ik ook niet echt van nee!

Dan liever Remus, Gayle San, of zelfs af en toe Amok :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2:Vincent aka Demassus :yes:

dan noem je wel wat op heh hahahaha

2:From The Beach*
neeh man ik ben gewoon @ in qontrol goed losgegaan op de hardstyle hoor :yes:

maar wel een grote maar:
sta je in de techno zaal de door-loop-zaal
wat kreeg je hardstylers tussen de techno

die zitten dan verdwaast om zich heen te kijken
die weten niet wat ze met die geluid massa aan moeten :no:

ik pest ze niet weg maar als je zo gaat doen jah dan verneuk je het een beetje voor andere :/
Waarschuw beheerder
Beetje jammer die gedachte dat over een dj op de flyer !

Wat de boer niet kent vreet die niet !
echt puur hollands..

Denk dat wij onze ogen maar eens open moeten doen.
Je komt toch "voor de muziek, het gevoel en om andere stylen binnen een stroming te ontdekken" ?
Snap wel dat het je afschrikt een HS naam maar ik neem aan dat organisaties zelf ook wel door hebben dat ze stylen en djs moeten communiceren

Denk niet dat Luna zo stom zou zijn een hardstyle set neer te zetten of deze muziek te verwikkelen met techno.. !!
< op een feest als awakenings (ff voor de duidelijheid ;-) )

Het ligt dus gewoon aan de stempel..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Yendetta>>> Dan hou je ws meer van hardstyle dan ik, want mij vind je er over 't algemeen niet... ben alleen ff bij Showtek gaan kijken, maar dat was omdat ik hem 'n b'tje ken. Was na 10 minuten weer weg.

Maar het voorbeeld wat jij noemt, is 'n In Qontrol... daar moesten de Hardstylers noodgedwongen door die zaal heen lopen(ja, je kon ook om lopen geloof ik, maar met dat éénrichtingsverkeer was je dan 30 minuten bezig, dus logisch dat ze het niet deden), en als je hardstylers met zo'n blik als hierboven beschreven in de technozaal ziet staan, denk je dan echt dat zij op AWK komen, als er tussen 8 voor hun onbekende namen 1 (voormalige) hardstyle-naam staat?

IK ga echt niet naar een feest toe, waar ik maar één naam wil horen hoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
alleen ff technoboy hoor :d maar Miss djax wild eik ook zien zien ben daarnaar toe gegaan :d

jah dat weet ik maar ze blijven plakken omdat of te kort zijn of wet ik veel wat

dan zie je indd meer mensen langs de kant staan

maar als er een hardstyle dj staat denken mensen weer ow jaja hardstyle :/
nog een voorbeeld Rush staat op defqon op de main tussen de hardstylers :/
rush gaat het ze we ff laten zien maar hij moet verwachten dat iedereen losgaat :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat ze echt wel losgaan hoor! :jaja:

Ik hoor de hardstylers ook niet klagen over de techno die de DJ's op Q-Beach draaiden afgelopen zondag.... :) Is niet vergelijkbaar met Rush, maar toch... het was voornamelijk geen funky-techno.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ken je het sensation tafereel? 2002 black toen liebing draaide?
Waarschuw beheerder
Rush hehehe dat word knallen ! ;-)

Q-beach is dit jaar niet echt hardstyle minded moet ik zeggen.. Das niet te vergelijken met een gericht feest en Q is zowieso bezig het strand breder te trekken ze draaien zelfs ook groove ;-) ..Mooie uitkomst om te concurreren met de rest van de strand tenten..

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik niet bij geweest... Black 2002. Gelukkig niet, als ik de verhalen moet geloven :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou liebing draaide (y)

bijna 90% stond stil :/
Waarschuw beheerder
Tsja.. net iets te moeilijk voor de massa..

Maar sensation is niet echt een vergelijkings middel het is een feest voor de happening niet voor de djs..

Zie white > uitverkocht in 2,5 a 4u ? denk dat de helft van de mensen de djs niet kent ;-)

Morillo here we come..

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien dat ze daarom dit jaar geen echte "techno-namen" hebben neergezet.

Luna is hetgene wat er het dichtste bij in de buurt komt.. dus misschien dat hij wel techno draait.

En Sensation is ook wel weer te vergelijken met In Qontrol, omdat je noodgedwongen ook naar stijlen moet luisteren die je misschien minder leuk vindt.

Edit; Bedenk me net dat promo ook wel weg heeft van Techno natuurlijk...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou Sensation en In Qontrol zijn wel 2 hele verschillende feesten maar niet qua muziek als je dat bedoelt..
denk dat innercity iets meer de in qontrol sfeer aan geeft.
Hehe noodgedwongen ? dan moet je niet gaan whaha
of word jij altijd aan je haren meegesleept !?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En Sensation is ook wel weer te vergelijken met In Qontrol, omdat je noodgedwongen ook naar stijlen moet luisteren die je misschien minder leuk vindt.

nee nee juist niet man bij sensation wel :yes: omdat het 1zaal is maar je weet het van te voren

en in qontrol waren 4 zalen
maar op sensation wordt geen techno meer gedraait
:no: techno moet je gewoon puur techno houden dus geen hardstyle/techno feest of gemixed met andere stylen je kan wel hardcore/hardstyle enz doen techno kan je niet zo snel mixen met een andere styl

electro weer wel acid enzo zulke dingen weer wel :d

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn vergelijking tussen Sensation en In Qontrol was meer hier op gericht...

Maar het voorbeeld wat jij noemt, is 'n In Qontrol... daar moesten de Hardstylers [u]noodgedwongen[/u] door die zaal heen lopen(ja, je kon ook om lopen geloof ik, maar met dat éénrichtingsverkeer was je dan 30 minuten bezig, dus logisch dat ze het niet deden),

En wat dacht je dan van de mix techno en industrial hardcore... daar zijn de laatste tijd steeds vaker feesten van te vinden hoor! :jaja: Kan er zo 'n paar opnoemen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaaaa industrial zeker :kwijl:

heb je de live set van rush @ i love techno outdoor? pfff lijkt wel industrial hardcore
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet erg om veel verschillende stylen te horen omdat ik open sta om meer te weten te komen van bepaalde muziek..

;-) Techno zal hopenlijk nooit commercieel worden daar is het nl ook niet voor bedoelt en ik weet uit ervaring dat mensen van meelallen houden en bekekende tunes dus don't worry dit gaat denk ik niet gebeuren..
Alhoewel de belgen een stuk verder zijn ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, heb ik niet Yendetta... maar moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen fan van Rush ben...

En ik sta ook cker open voor alle andere stijlen, ik sta op met jazz, in de middag draai ik vaak blues, op 't strand wil ik beach/chill/deep-house hore, ik ga naar techno/hardcore/hardstyle/club-feesten, zoals je kunt zien in m'n archief...

Ik wil alles horen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ambient :respect:

jammer moet je maar eens downlouden als je dat wil

als muziek maar lekker grooved :d
maar on-topic als luna lekkere techno draait waarom niet, het gaat me meer om wat het gata betekenen voor de scene
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik was het topic aan het lezen en het viel me op dat iedere Q-Dancer techno opeens oke vindt.

Kan me nog herinneren dat die zelfde mensen ooit TechNO zeiden en nu opeens zeggen ze: Ik vind luna wel lekker als hij Techno draait. Sorry hoor, maar dit is de kloof tussen partyvolk en een hart hebben voor bepaalde muziek...

Toen zag ik staan: Murder was the bass, en toen wist ik al genoeg. Luna koopt en draait de hitjesmuur van de platenboer in de stad, niets mis mee natuurlijk maar de reden waarom deze meneer niet geaccepteerd gaat worden in de echte techno-scene is wel al lang duidelijk.

Ik zie trouwens ook dat de echte Techno-mensen niet reageren, ook geen reden toe, murder was the bass hahaha kom op zeg :D

Waarschuw beheerder
RosOne > Bullshit man,
Platen worden bij een company getekend en mensen weten meestal van tevoren al of het een hit gaat worden en of de plaat gehyped gaat worden door iedereen! als je een beetje een goeie A&R bent dan moet je dat wel kunnen ruiken

Die namen zijn niet misselijk in technoland zei ik
Ik heb het niet over grote namen gehad.
eerst lezen !

Luna is zeker wel door monumental benaderd misschien moet je eens even je huiswerk gaan doen en nagaan bij Rocco of het wel zo is..

Je weet niet eens of Luna een goeie djs is ?
man wat ouwehoer je dan hier !

1 Carl Cox draait de platen voor ze bij een "company" getekend zijn
2 Ze stellen geen ruk voor in technoland, ik neem ze in ieder geval niet serieus, en ga voor geen van allen naar een feest.
3 Ik zal zal Rocco ff bellen, maar ik durf voor 250 euro met je te wedden dat Luna nooit zal draaien op Awakenings
4 Geef t toch zelf toe dat ik hem nog nooit heb horen draaien, hoor alleen hier dat hij techno en hardstyle combineert en veel technohitjes draait. Buiten dat loop ik al lang genoeg mee in "Technoland" dat hij niet serieus wordt genomen......Sukkel!!
Waarschuw beheerder
donateur
*From The Beach* 6 mei 2004 15:05
Bedenk me net dat promo ook wel weg heeft van Techno natuurlijk...

Promo niet,maar Rude Awakenings wel ;)

Denk ook niet dat ik ooit van techno was gaan houden, als die crossover met hardcore niet was gemaakt.

Maar tegenwoordig kun je techno/industrial wel in 1 lijn doortrekken. Toch mooi om te zien hoe house zich keer op keer blijft vertakken en weer samen komt met andere sub-stromingen :kwijl: Hoe experimenteler, hoe beter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En luna en techno, ja niet echt nodig naar mijn mening, maar iedereen is welkom natuurlijk. Zolang het maar niet teveel van dat rare publiek meeneemt

Waarschuw beheerder
murder is the bass....mag je idd eigenlijk niet draaien maarja....ik moet eerlijk zeggen dat ik wel dans als ik em hoor...hoe slecht het ook is.....

zelfde bij goodlife-kevin saunderson...blijft toch lekker....alleen ze moeten dat plaatje een paar jaartjes laten rusten en dan weer een keertje voorbij laten komen....je word helemaal doodgegooit met dat plaatje nu.....wie zelfs in fokkin discotheekjes:vaag:

en dat kan niet :nee:

Waarschuw beheerder
Als hij lekkere stevige Techno draait Why not? :)
Waarschuw beheerder
RosOne >> Ga je huiswerk doen man voordat je hier komt lullen.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind hem leuker als hij oude hardstyle draait.
had net nog een setje van m opstaan van id&t radio in 2001. te gek! :lief: :respect:

maar als ik hem was zou ik ook techno gaan draaien. hij vind het leuk, en net wat FTB zegt: hij heeft al zoveel bereikt met hardstyle, dan lijkt techno me een grotere uitdaging.
Waarschuw beheerder
Ach joh die jongen is waarschijnlijk house gaan luisteren in de tijd dat t Dreamteam en r'damse groep dj's al draaiden...

die jongen weet ni wat ie wil, watvoor muziekstijl hij moet kiezen....

die jongen moet eerst maar 's zich goed gaan verdiepen als hij zo een stijl wil gaan draaien, techno heeft misschien nog wel meer geschiedenis dan hardcore...of trance...
en bestaat niet zomaar uit maar domweg een paar plaatjes van Kay d Smith,en andere ros herrie uit Duitsland...zou hij eigenlijk weten waar t origineel van Man alive vandaan komt?

verde respect voor hem...als zijn contractje afgelopen is bij Q-dance vraag ik mij af...,of ie op eigen benen...grote boekingen binnen kan halen...zeker op een gerenomeerd Technofeest of iets dergelijks...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
't eerste deel van de avond bij XQ Luna werd er ook techno gedraaid door Luna, was ook niet slecht dacht ik zo.

Waarschuw beheerder
donateur
De Beer>>> Je zegt dat je het topic doorgelezen had, maar het enige wat je eruit pikt is dat je ziet dat hij Muder was the bass heeft gedraait, en dat dat als technoplaat wordt afgedaan... Het lijkt mij verstandig om iets verder te lezen dan je neus lang is...

Murder was the bass draaide hij hoogstwaarschijnlijk omdat het een erg verschillend publiek was waarvoor hij draaide... dus als je dan zo'n plaatje als "techno-plaatje" laat horen, heb je al vrij makkelijk de niet-techno-mensen ook aan het dansen...

3 Ik zal zal Rocco ff bellen, maar ik durf voor 250 euro met je te wedden dat Luna nooit zal draaien op Awakenings

Probeer je op deze manier respect af te dwingen? Door te laten zien dat je vriendjes bent met Rocco... b'tje jammer. :/

die jongen weet ni wat ie wil, watvoor muziekstijl hij moet kiezen....

die jongen moet eerst maar 's zich goed gaan verdiepen als hij zo een stijl wil gaan draaien, techno heeft misschien nog wel meer geschiedenis dan hardcore...of trance...

Dat techno een langere geschiedenis heeft dan andere stijlen, dat weten we allemaal, maar probeer jij je eerst eens in "die jongen" te verdiepen, voordat je durft te suggereren dat hij zich in die muziekstijl moet verdiepen omdat hij er te weinig verstand van heeft...

Dan ben je goed bezig... Eerder niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Probeer je op deze manier respect af te dwingen? Door te laten zien dat je vriendjes bent met Rocco... b'tje jammer.

Het was sarcastisch, Einstein...je moet het in de context plaatsen met wat mangamitri zei;
huiswerk gaan doen en nagaan bij Rocco of het wel zo is..

Ga je huiswerk doen man voordat je hier komt lullen.

ik denk dat je beter je mond kan houden. Kom met argumenten, maar ga niet denegrerend doen met een zinnetje van een 12 jarige
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De_Beer----->
Ik zie trouwens ook dat de echte Techno-mensen niet reageren, ook geen reden toe,

dude wat lul je?....

Artiest Devide
Waarschuw beheerder
ik vind het geweldig dat luna techno gaat draaien!!
al ben ik dan een hardstyler..(raar woord)
ik hou ook echt wel van techno..als die jongen vrolijker word van techno draaien, moet ie dat doen.. ik ga toch wel los!!:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(y)

oke dan :d
Waarschuw beheerder
RosOne > argumenten in je box !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Rosone... Ok, had ik niet gezien, was laat klaar met werk, en had al 'n paar biertjes op... nu zie ik het iets duidelijker 8).

Waarschuw beheerder
drank maakt meer kapot....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Luna persoonlijk een van de beste dj´s van dit moment. Juist omdat hij afwisselend draait. Vooral bij XQ heeft hij bewezen dat hij het eigenlijk allemaal wel kan. Persoonlijk is techno niet echt mijn style dus daar kan ik niet echt over meepraten, maar ik heb hem dit jaar al een aantal keren (early) hardcore horen draaien en dat doet ie net zo goed als dat hij hardstyle draait. Ik vind het juist een pluspunt als een dj zichzelf probeert te ontwikkelen door andere stijlen te proberen.

Vind het op zich best een goed idee om techno onder een andere dj naam te gaan draaien. Op die manier weten mensen ook idd wat ze van hem kunnen verwachten. Dat voorkomt teleurstelling. Maar ja, hij heeft al 3 namen (Straight on en DHHD) dus dat wordt ook misschien een beetje te veel van het goede. Mocht hij wel onder een andere naam gaan draaien denk ik dat hij daar ook redelijk snel bekend mee zal worden gezien zijn populariteit.

Waarschuw beheerder
Misschien moet er maar eens een feest komen waarin bepaalde DJ's de kans krijgen om een andere stroming te draaien die ze normaal niet draaien. Ik wil Tiesto en Luna echt wel eens beide de kans geven om een 3 uurs technoset ten gehore te brengen, daarna kun je gaan oordelen...

Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm... :)

Ik vind dat sowieso wel'n goed idee eigenlijk... Groovyloco (Y)

Gewoon 'n feest organiseren, waar bekende DJ's een hele andere stijl móeten draaien!

Denk dat daar echt veel mensen op af komen! :D

Waarschuw beheerder
Jon ik denk dat we een gat in de markt hebben....ff patent aanvragen...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 892, 3487}
Artiest Sander May
Waarschuw beheerder
Armin does hardstyle :D
Promo does trance :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nou serieus!! Is echt wel 'n ideetje hoor!

Ik wil Jean wel 'ns industrial horen draaien :D (Y)

Waarschuw beheerder
Tjah hij begint met 2-3 lekkere techno platen(michael burkat ofzo) en dan gooit ie weer zo'n kut hardstyleplaat erin

Dus bij mij heeft ie het verneukt....(N)
Ik wil dit risico niet op een feest lopen
Ear&brain damage jeweetwel:)

Het is het 1 of het ander(hokjes(Y)).
Ga geen shit combineren en vooral als het totaal niet bij elkaar past.

Hij kan beter hardstyle blijven draaien;)

Waarschuw beheerder
donateur
We hebben het toch ook helemaal ook niet over combineren? :/

De vraag was of Luna er slim aan doet om techno te gaan draaien?

Waarschuw beheerder
Dom antwoord dus?
Tja met domme vragen krijg je dat dan:(

Waarschuw beheerder
donateur
Dom antwoord dus?

Dat zijn jouw woorden...

Waarschuw beheerder
Wie is Luna?

%-)
Waarschuw beheerder
Het feest Insight.

https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/20296.html

Promo, Dano en Luna draaien daar zowiezo.
En alleen techno. Dus daarna zul je vast wel horen van mensen dat t kut was of mischien ook niet. Toch denk ik dat veel mensen die naar Q-feesten gaan t kut zullen vinden. Of die zouden zich er niet eens aan durven wagen. Techno is wel wat serieuzer dan hardstyle en de party gerichte hardcore. Of je zou misschien een commerciele technovariant krijgen maar dat hoop ik niet.

Maar dan nog. Waarom is er de vraag of hij er slimmer aan doet? Voor de massa? Hij moet gewoon doen wat ie zelf leuk vind en waar hij voor staat. Zoals Promo. Promo doet wél naar mijn mening meer met techno dan Luna. Luna combineerde op Shockers een klein beetje techno met veel hardstyle. En X-qlusive weet ik niet want heb ik niet gehoord en ook niet geweest. Maar op Insight zal t wel blijken want daar is geen Q-dance autoriteit :D
laatste aanpassing