Partyflock

Forumonderwerp · 676053

Waarschuw beheerder
donateur
Na een volgens velen geslaagde en gezellige opening van de strandtent Q-Beach afgelopen zondag, blijft er een veel besproken discussie over...

Namelijk of DJ Luna er slim aan doet om techno te gaan draaien.

Ik vind van wel... ten eerste omdat hij in de HS-scene al zo ongeveer de top bereikt heeft, ten tweede omdat techno volgens sommigen de stijl is waarmee hij begonnen is, en ten derde omdat hij dan iets nieuws heeft om wéér voor de volle 100 % voor te gaan.

Kom maar met jullie argumenten waarom wel of waarom ik geen gelijk zou hebben :)

Waarschuw beheerder
ehhmm...tja hij heeft waarschijnlijk het licht gezien:)....

kan me best voorstellen dat tie wat dieper wilt gaan draaien...muziek waar je echt veel mee kan...ook mixtechnisch gezien denk ik...:yes:

alleen op een awakenings wil ik em van zn leven niet zien....gewoon op commerciele feestjes/ q-dingen....moet kunnen vind ik!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Techno is sowieso beter. Ik heb 'm nog geen techno horen draaien. Maar vind wel dat hij zich eerst als techno-dj moet bewijzen.

Niet dat hij gewoon tussen de grote techno-dj's komt te staan, omdat die met hs bekend is.

Waarschuw beheerder
donateur
En wat nou als hij zich bewijst als techno-DJ... je weet nooit wat er gebeurt... kan natuurlijk altijd!
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Of dat slim is zal de toekomst moeten uitwijzen lijkt me.

Je horizon verbreden kan nooit kwaad denk ik. Of de techno "scene" hem nog serieus neemt of hem nog respecteert zal de toekomst ook uitwijzen.

Maar begrijp ik uit je woorden dat hij de hardstyle vaarwel zegt of doet hij techno er gewoon (nog steeds eigenlijk) bij?

Ben het dus wel met je eens :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het goed van 'm.... persoonlijk vind ik dat Luna beter techno draait dan hardstyle :yes:
Als Luna door zou gaan in de hardstyle krijg je waarschijnlijk net als wat er met dana is gebeurd... ze ging commercieel (lees: nóg commercieler voor zover dat nog kon) en daarna werd ze uitgekotst.... zou zonde zijn als dat bij Luna ook zou gebeuren....

ofwel.... ik geef je gelijk *from the beach*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee, vind t niet echt goed van hem dat ie in Q-beach techno gaat draaien.

Het Q-dance publiek komt eigelijk alleen voor hardstyle. Dat is ook de stijl waarmee ze bekend zijn geworden. Dat Luna techno draait is opzich niet verkeerd, maar vorig jaar met de laatste beachbop viel het ook bij een hoop in het verkeerde keelgat.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat dacht ik dus ook Chrisje... ik zag het Dana-verhaal ook al langs flitsen... dat gun ik hem niet... ik vind hem als één van de weinigen ook wel lekkere hardstyle draaien af en toe.

Maar nee, ik weet niet of hij HS vaarwel zegt, ik denk eigenlijk van niet, maar heb wel gehoord dat hij zich meer met techno bezig wil houden... kan nu zo 1,2,3, niet meer herinneren van wie ik dat heb gehoord, maar wel van meerdere mensen iig.

Waarschuw beheerder
Het zou mooi zijn als de mensen eens wat meer open zouden staan voor dat artiesten ook in andere stylen succesvol kunnen/willen zijn.

Hardcore producers zouden gewoon trance moeten kunnen maken etc. etc.

Ik kan me erg goed voorstellen dat de artiesten zelf zo breed mogelijk willen werken omdat je na een jaar of 4 het misschien wel helemaal gehad hebt met een bepaalde style. Waarom jezelf beperken tot 1 style omdat het publiek het anders niet slikt? Dikke l*l en gewoon je ding doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mag hij. Ik heb respect voor DJ's die eens iets anders durven doen (zoals Dana op het moment ook doet).

Van mij hoeft deze schoenmaker niet bij zijn leest te blijven ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Luna is groot geworden door Q-Dance... dus ik denk dat het wel de slimste plek is om te laten zien dat je ook wat anders kunt draaien.

En Roadkill, er waren 2 dagen geleden toch wel behoorlijk wat technomensen! En met zo'n line-up van DJ's, kon je ook wel voornamelijk techno verwachten, en geen hardstyle.
Waarschuw beheerder
donateur
Hij moet het zelf weten, maar ik vond op exqlusive de techno die hij draaide heel erg saai en dat terwijl ik technofan van het eerste uur ben :| Maar het kan nooit kwaad om andere richtingen op te gaan. Vernieuwing is het sleutelwoord voor elke goede dj!

Ben het verder eens met Road :jaja:
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
Wat Luna draait moet ie toch helemaal lekker zelf weten?

Ik walg persoonlijk van al die bekrompen tunnelvisies van mensen die zeggen Luna moet hardstyle draaien en anders vreet ik 't niet..

uiteindelijk gaat 't om de muziek... en ik denk dat 't iets meer zegt over de mensen die er naar luisteren dan Luna zelf
Waarschuw beheerder
Was de formule vorig jaar nog ‘dance at the beach’, dit jaar wordt het meer ‘groove and chill’

Ze willen gewoon dat t dit jaar een wat mindere 'junk' tent wordt... Daarom gaan ze nie hard draaien denk ik...
Waarschuw beheerder
Vind het geen probleem !

Denk dat de hardstyle net als de hardcore een ommekeer gaat maken.. als ik alle meuk uit italie hoor en zie hoeveel overkill er is aan feesten..
denk ik dat Luna er goed aan doet zichzelf breder te trekken.. en niet abrupt een stroming achter zich laat en fans een domper geeft zoals veel hardcore heroes dat gedaan hebben.

Het geen wat ik mij afvraag is of hij later geaccepteerd gaat worden door techno publiek want als er in de wereld wel een stroming is die hokjes plaatsen dan is het ut techno publiek wel.

Grtz Jus.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien is het voor hem een idee om een andere DJ naam te pakken, voor als hij techno draait.

Dan weten mensen vantevoren wat ze kunnen verwachten en zullen ze minder snel teleurgesteld worden (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Idd altijhd goed om breed georienteerd te zijn. En als die bewijst dat hij dat goed kan lijkt het me een goede zaak. Maar zoals ik al zei vind ik het dat hij zich dan eerst met Techno wel goed mag bewijzen en niet vanwege zn naam meteen tussen de grote wordt geplaatst.

Goed idee Kimhmm (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet je wat het is aan een andere naam pakken.. dan moet je jezelf weer helemaal opnieuw gaan opbouwen..

Hij heeft een passie voor hardere stylen en die wil die graag combineren ! het zal toch altijd Luna blijven en zijn ding wat die draait..

Ik vind het dapper dat hij het risico neemt om zich zo te profileren.. hij zal fans kwijt raken of misschien wel erbij krijgen.

Waarschuw beheerder
donateur
Aan de ene kant is dat idd wel handig, maar als hij deze naam blijft gebruiken is het misschien wel 'n stimulans voor mensen om 'n kaartje te kopen, omdat ze benieuwd zouden zijn naar hoe hij draait als techno-DJ.

Maar dat kan voor echt (bekrompen) techno-liefhebbers dan ook averechts werken...
Waarschuw beheerder
donateur
Als een DJ een andere stijl gaat draaien vind ik dat hij zich best mag bewijzen wat het nieuwe betreft :yes:

En ik denk dat met zijn bekendheid, mensen snel genoeg weten en onthouden wat zijn andere dj-naam is.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik heb het al gezien idd....

Daar wil ik ook cker wel 'n kijkje nemen!

Ben benieuwd! D-jay Alias!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, precies Kim! :jaja:

Beetje net zoals met "Dana" en "Lady Dana".

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen dan mag hij wel iets originelers bedenken vind ik 8)
Waarschuw beheerder
okee man.......:d...maar ik ken luna zijn techno....en is niet misselijk:d

Waarschuw beheerder
donateur
Very true D-jay Alias... ik heb hem ook al vaker horen draaien wat jij bedoelt, maar zoals hij zondag draaide, was 'n b'tje te populair... en daar houden de meeste techno-mensen niet echt van... dus vandaar dat hij wat kritiek kreeg. :/

Waarschuw beheerder
Het is inderdaad zo dat er minder plaats is voor hardstyle op Q-beach dit jaar. Tenminste dat kreeg ik via Q-dance op de e-mail......

Wat Luna betreft.... niet echt een lekkere set neergezet waar de spetters vanaf sprongen. Eerder slecht dan goed wat mij betreft. Er waren betere dj's die dag... absoluut! Ik denk dus ook dat hij het zomaar niet kado zal krijgen in de techno-scene.... technopubliek is namelijk niet bepaald klootjesvolk wat alles maar aan neemt. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Lady Luna b)

Waarschuw beheerder
donateur
Jah... en dan net zoals Steve Sweet vroeger nog wel 'ns deed, in 'n jurk draaien!!

Dan heb ik echt :repesct: voor hem! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
vindt het niet erg als ie met techno begint, zolang het maar wel lekkere stevige techno is:)

Waarschuw beheerder
donateur
Technovolk is wat dat betreft ontzettend bekrompen, en hokjes-volk!

Iig, de meesten dan, niet iedereen natuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen.
Artiest Manzel
Waarschuw beheerder
mij maakt het niet uit of hij techno draait, ik heb de eerste paar minuten van hem meegemaakt op shockers en ik vond het nix...maar goed ieder zijn mening

Waarschuw beheerder
donateur
De eerste paar minuten schrijf je....

Dus da's één nr.

:/

Jaaaja... ieder z'n mening.... goed argument :/
Waarschuw beheerder
nou goed de eerste 3 tot 4 platen jij je zin,
maar het was nogsteeds saai wat hij draaide
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DJ Luna: Hardstyle
DJ Anul: Techno:P
Waarschuw beheerder
Ik hoor Luna zelfs liever Techno draaien als Hardstyle. Ligt misschien ook daaraan, dat ik algemeen liever naar techno luister als naar hardstyle :)

Maar :respect: als een dj meerdere stijlen draait en niet zo vastgevaren in een richting denkt. Kunnen veel feestgangers iets van leren-want dat denken in al die hokjes slaat toch nergens op. Dus ik vind Luna is goed bezig zo!

Idd moet hij zich wel in de technoscene bewijzen zoals eerder al gezegt. Alleen voor zijn grote naam geboekt te worden, zou niet eerlijk zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Je bedoelt waarschijnlijk "Ik vond het nog steeds saai wat hij draaide".

Sorry hoor, maar is een beetje onduidelijk hoe je het schrijft allemaal...

Waarschuw beheerder
donateur
Mij lijkt [u]DJ Rimi[/u] wel 'n goede keuze :D.
Waarschuw beheerder
Hij draaide op dance 4 life ook techno en dat deed ie best goed dus ja ik vind het wel een vooruitgang...lijkt me wel dope als een dj meerdere stijlen door elkaar kan draaien...weer es wat nieuws!!

Waarschuw beheerder
Ik draai zelf ook meerdere stijlen en daar is niks moeilijks aan, het maakt alleen de "hobby" wat duurder. Sommige mensen balen als ze techno ipv hardstyle horen en andersom.....

Mij maakt het géén biet uit.... het gaat om de set en de beleving ervan. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen balen als ze techno ipv hardstyle horen en andersom.....

Vandaar Kimhmm haar voorstel, om een andere naam te kizen wanneer hij een andere stijl gaat draaien, dan weet iedereen waar hij aan toe is.

Waarschuw beheerder
Zn set vorig jaar op Shockers was ook voor het grootste gedeelte techno! Was erg dik, dus laat hem maar techno draaien!
Misschien begint ie nu ook in te zien dat Techno dé muziek is! Wijsheid komt met de jaren.....

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien begint ie nu ook in te zien dat Techno muziek is! Wijsheid komt met de jaren.....

Technovolk is wat dat betreft ontzettend bekrompen, en hokjes-volk!

Iig, de meesten dan, niet iedereen natuurlijk, er zijn altijd uitzonderingen

Hmmm... zie ik daar een gelijkenis... 8)

Waarschuw beheerder
Toch weer fijn dat ik een uitzondering ben.... :D

Tja, *From The Beach* ik zie het ook. :yes:

Een andere naam kiezen voor Techno is inderdaad een goed idee.....

Waarschuw beheerder
Hahaha! Dan maar bekrompen!

Waarschuw beheerder
Precies!! Laat hem maar in het commerciele circuit rondhangen, niet dat hij slecht is, maar hij heeft al te "grote" naam opgebouwd in deze tak van de dance-scene... Techno vind ik te diep en niet passend bij hem...
Zelfde als Tiesto weer zijn Techies uit zijn tas haald niks optegen natuurlijk maar als dj heb je een bepaalde verwachting van je publiek

Waarschuw beheerder
"Saimsays"
club, funk, garage, progressive, techno zie ik bij je profiel staan dus bekrompen wil ik het niet noemen.

Andere meningen over muziek accepteren zou echter niet verkeerd zijn.... :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sanderman,
Gelijk heb je, vind toch dat juist Techn-ies meeste openstaan voor muziek, invergelijking met andere stromingen snappen ze techno niet...

Waar heb je trouwens gedraait? want volgens mij ben ik je wellis tegengekomen op een feest

Waarschuw beheerder
We moeten natuurlijk wel een beetje "on-topic" blijven dus laten we niet teveel beginnen over verschillende muziekstijlen. Hierdoor is al menig oorlog ontstaan op het forum.

Ik draaide op verschillende plaatsen maar dat doe ik wel via pb......

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) Wijs besluit Sanderman!
Waarschuw beheerder
de opening van sensation black was ook lekker hard:p

die van Luna dan he.............was het liever zelf hahaha:p