Partyflock

Forumonderwerp · 675488
1 volger · 1128x bekeken

Artiest Bernd
Waarschuw beheerder
donateur
Die van vorig jaar is dicht....

Vandaar dit nieuwe topic over de Tour de France 2004 !!

Wie gaat er dit jaar winnen !!

Ik kan iig niet wachten tot het weer gaat beginnen !!

Wat is jullie mening ? :)
Waarschuw beheerder
Boeit niet wie wint zolang die domme amerikaan maar nie wint
Waarschuw beheerder
donateur
hoop louis armstrong weer .. goeie wielrenner dan !

maar ik geef dekker en chipolini ook een kans :) wel zo eerlijk
Waarschuw beheerder
rabo is niet echt een klassementsploeg

Dat moeten ze eigenlijk wel zijn,met dat budget van hun.
Waarschuw beheerder
(n) Tour de France zuigt!!

Waarschuw beheerder
donateur
:Z

Reageer dan niet...

Zucht...

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat Armstrong minder is dan vorig jaar. Wat mij betreft mag Ullrich winnen. Wordt de tour weer een beetje interessant om te volgen.

Waarschuw beheerder
Tour de France zuigt!!

WAT..????!!! :[

K I L L . . . ! ! ! ! ! :jaja: :P
Waarschuw beheerder
Armstrong gaat natuurlijk weer winnen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe kom je erbij dat boogerd niet meedoet?

Boogerd doet gewoon mee.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Denk dat zoals het er nu voorstaat dat Armstrong weer gaat winnen.
Ullrich heeft namelijk weer is een trainingsachterstand :S

Waarschuw beheerder
ja maar dat had ie vorig jaar ook. Toen is ie zich in de Tour zelf op niveau gaan rijden en dat ging wel aardig goed dacht ik zo. Als ie maar niet te lang wacht met ritme op doen dan komt t allemaal wel goed.

Waarschuw beheerder
Boogerd heb ik zelf op TV zien en horen zeggen dat hij niet mee doet aan de Tour.

Maar goed, voor mijn part doet hij mee. Mijn favoriet is hij echter niet. :)

Waarschuw beheerder
zolang Kroon maar rijd, dan vind ik het wel best!Kan ie mooi weer een etappe mee pakke, tenminste laten we t hope
Waarschuw beheerder
vind er niks meer aan...
die gast met die gele trui wint toch altijd :yes:

Waarschuw beheerder
Boogerd heb ik zelf op TV zien en horen zeggen dat hij niet mee doet aan de Tour.

Maar goed, voor mijn part doet hij mee. Mijn favoriet is hij echter niet.

dat ging over rund um den henninger-turm, hij doet volgens mij wel gewoon mee aan de tour.

Waarschuw beheerder
Oh, mijn excuus dan! :flower:
Waarschuw beheerder
DIe met die gele trui aan is altijd goed ja 8)

Waarschuw beheerder
Als je je geld op iemand moet zette dan zou ik dat op Tête doen
Want Tête de la Course wint echt altijd en overal

Waarschuw beheerder
vet, een grap helemaal uitmelken tot hij niet meer grappig is....
Waarschuw beheerder
ik denk zelf dat Armstrong deze editie wel gaat winnen zij het nu met meer tegenstand nog dan vorig jaar...

We zullen zien :)
Waarschuw beheerder
Zit Heras nog steeds in dezelfde ploeg als Armstrong???
Waarschuw beheerder
donateur
Armstrong gaat weer winnen, Ullrich gaat het hem een beetje moeilijk maken, maar toch niet zo moeilijk als afgelopen keer denk ik. Lance is gewaarschuwd en zal er wel voor zorgen dat hij gewoon weer een maat te groot is in de Tijdritten en hij zal ook wel weer goed meezitten in de 2e week denk ik.

En dan heeft hij een record gevestigd he :p

Ik heb er wel weer zin in, het is alleen jammer dat ik een paar bergritten niet live kan kijken, omdat ik dan ook de vierdaagse loop. Dit zijn toch de mooiste ritten in de tour.

Waarschuw beheerder
donateur
Die Petacchi doet het goed in italie !!
Waarschuw beheerder
ja zeg dat wel, vorig seizoen toch ook al in de Vuelta ook ?

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij wel :)
Waarschuw beheerder
d8 k al ja, maar die petacchi gaat ook paar massasprinten winnen in de Tour, let op mijn woorden ! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Da's wel duidelijk wat ie nu laat zien op TV :)

Waarschuw beheerder
Ik ben voor Armstrong of voor Der Jan.. Ullrich vind ik een superwielrenner..:yes: en Armstrong is ook super na wat hij heeft meegemaakt.>
Zou wel hun persoonlijke masseur willen zijnhoor:yes: niets geen problemen mee..

Waarschuw beheerder
ik was altijd anti-ullrich, maar sinds Armstrong won kreeg ik steeds meer symphtie voor Der Jan omdat ie als enigste meekon. Laatste 5 jaar is ie eigenlijk als het ware de redder in nood, alleen hij kon het nog spannend maken. Dus ook dit jaar ben ik weer voor Jan.

Waarschuw beheerder
Weet iemand trouwens hoe het Joseba vergaat?

Waarschuw beheerder
donateur
Nog een maandje :)

Hoera !
Waarschuw beheerder
boogerd doet gewoon mee hoor:

Nederlands grootste wielerploeg Rabobank heeft de voorselectie bekendgemaakt voor de Tour de France. Opvallendste afwezige tussen de dertien namen is Remmert Wielinga, die vorig jaar in de Tour door het ijs zakte.

De volledige selectie is als volgt: Michael Boogerd, Erik Dekker, Oscar Freire, Levi Leipheimer, Michael Rasmussen, Marc Wauters, Maarten den Bakker, Karsten Kroon, Marc Lotz, Bram de Groot, Grischa Niermann, Steven de Jongh en Robert Hunter.

Maar winnen doen ze allemaal niet...Beloki mag van mij Armstrong aan stront rijden, begint een beetje eentonig te worden..

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, Ullrich moet hem aan stront rijden ! :jaja:
Waarschuw beheerder
nou vooruit, ullrich mag ook best winnen als armstrong maar een keertje kapt met dat laffe winnen, hij wint 1 etappe in de bergen met 3 uur voorsprong en daarna doen al zijn knechtjes het werk....

Waarschuw beheerder
armstrong is al veel te vroeg in vorm..en ullrich is bijna in topvorm..dus die gaat winnen:P
Waarschuw beheerder
k volg het elk jaar weer!
en ik weet niet wat het is maar k vin Ullrich tog altijd wel wat hebben. sterke fietser.(en t is leuk als iemand anders de Tour weer un keer wint)
Waarschuw beheerder
Kheb wel weer zin in de Tour. Doet saico ook mee dan wordt het nog leuker voor Armstrong. Dan heeft ie Jan, Vinoukorov(?), Cunego Beloki en Simoni achter ze kont aan.

Waarschuw beheerder
maakt mij niet uit wie hem aan stront rijdt, als iemand het maar doet!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las net in de Telegraaf, dat 2 journalisten een boek uitbrengen, met vermeend doping gebruik Armstrong.
De Journalisten zeggen, dat als Armstrong et boek leest, zal die niet aan de Tour starten....

Kga wel ff op zoek naar het artikel :yes:
Waarschuw beheerder
Volgens mij gaat dit een van de spannendste tours worden van de afgelopen jaren. Eindelijk weer wat meer spanning denk ik, aangezien er nu veel goede rijders bij zitten.

Waarschuw beheerder
Gele Trui: Ik hoop Armstrong voor de 6e x!
Groene trui: is voor Petachie of Zabel
Bolletjes: Roberto Heras
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmm gaat goed, geen beloki en geen vinokourov....

hoop maar dat ullrich en hamilton iets kunnen beginnen tegen armstrong, mayo verliest teveel in de vlakke tijdrit, hoop dat hij het verschil kan maken in de klimtijdrit! :k

Waarschuw beheerder
Elk jaar vallen er wel favorieten af, maar elk jaar wordt de Tour toch weer gewoon spannend! ;)

Op http://www.rondemaster.nl kan je je inschrijven voor de Tourpoule; ik geloof dat je je eigen team kan samenstellen etc. :)

Waarschuw beheerder
ik hoop geen armstrong... is hij groter dan indurain of die anderen?? ik vind van niet ! 5 is mooi geweest..
Waarschuw beheerder
Armstong verdient het zeker wel hij kan geschiedenis schrijven met deze tour. Dus hij zal alles op alles zetten om deze te winne.

Beloki zal niet starten :(:( echt jammer hij zou ook een goed kans kunen maken. Maja

Ik denk dat Ullrich een goede kans maakt op de 2e plaats misschien maakt hij het verschil al in de tijdrit (om 1e te worden)

en 3e word (natuurlijk) MAYO hij is goed bezig

Ps, Oscar Freire doet niet mee in de tour. Hij wordt geopereerd aan zijn zitvlak en zal niet optijd in vorm zijn om de tour te kunnen rijden.

Waarschuw beheerder
Ik hoop zo dat Mayo Armstrong eraan rijdt dat zou echt geweldig zijn.
En de groene trui is natuurlijk voor :
:respect: Djamolidine Abdousjaparov :respect:

Waarschuw beheerder
heheh..en hoeveel keer zal pettachi gaan winnen ?
Waarschuw beheerder
donateur
vind het saai om naar te kijken

maar doe wel mee.. met een team.. in een soort toto