Partyflock

Forumonderwerp · 675488
1 volger · 1036x bekeken

Artiest Bernd
Waarschuw beheerder
donateur
Die van vorig jaar is dicht....

Vandaar dit nieuwe topic over de Tour de France 2004 !!

Wie gaat er dit jaar winnen !!

Ik kan iig niet wachten tot het weer gaat beginnen !!

Wat is jullie mening ? :)

Waarschuw beheerder
ik hoop wel dat ze in de bergen niet allemaal zo braaf achter US Postal aan gaan rijden..

Waarschuw beheerder
:D Dat was wel een leuke finale! :D

Ik had een en ander op werk via de radio kunnen volgen, stond toen een tijd in de file ( :X ) maar was gelukkig op tijd thuis om de laatste 20 minuten te kunnen zien! :9
Waarschuw beheerder
Idd een leuke finale, goed bekeken van O'Grady, duidelijke de betere!
Die Piil zit ook bij iedere ontsnapping, rijd hij al met het rode rugnummer?

Heb laatste uur gezien, daarvoor op radio en ia internet gevolgd. Amstrong had zoiets van fuck it wij blijven niet rijden, en terecht.

In de bergen rijden ze niet keurig achter he maan hoor. Denk dat de gevestigde namen er flink op los gaan rijden, ze moeten wel willen ze hem aanvallen :yes:

Waarschuw beheerder
Armstrong is in ieder geval weer even uit het geel en ondanks dat ik hem helemaal niets wil misgunnen, voelt het toch wel weer even prettig! :9

De vraag blijft natuurlijk hoe Lance het in de bergen en in de individuele tijdrit gaat doen. Ik herinnerde me zojuist weer even Miguel Indurain, waar we eerst ook van verwachtte met twee vingers in de neus zijn zesde tour binnen te halen.......tot dat moment op die berg dat hij ineens uit viel..!! :o
Dát moment zal me nog lang bij blijven, of misschien tot hetzelfde met Armstrong gebeurt..? :P
Waarschuw beheerder
Ik denk dat Amstrong deze tik niet krijgt. Die tik kreeg hij vorig jaar.
In een tourblad wat ik hier heb liggen staat een heel interview met hem! hij zei zelf al aan dat vorig jaar echt een slecht jaar voor hem is geweest veel mentale klappers heeft gekend en mentaal zwak. Hij was, ondanks het geel, zwaar teleurgesteld in zichzelf.

Hij is dit jaar vele sterker dan vorig jaar, hij heeft ook een hele andere voorbereiding gehad dan vorig jaar. Ik verwacht dat hij iedereen weer zal verbazen en een keer flink zal toe slaan in de bergen dan wel niet de tijdrit.

Ik herinnerde me zojuist weer even Miguel Indurain, waar we eerst ook van verwachtte met twee vingers in de neus zijn zesde tour binnen te halen.......tot dat moment op die berg dat hij ineens uit viel

idd cosmic dit was zeker een sensatie, wat was dit dramatisch om te zien hoe hij stil viel, iedereen knalde hem voorbij. Ik was iig stom verbaasd. Het was triest om te zien hoe hij afging

Waarschuw beheerder
Ja, dat was het zeker!
Ook al hoop je zo vurig op een nieuwe winnaar, op zo'n moment besef je dat je je toch na al die jaren aan zo'n iemand gaat hechten.. :bloos: ;)

Vorig jaar was hij te gast bij de Tour, ik geloof toen ze langs Pamplona kwamen. Ik vond het heel gaaf om hem gewoon weer eens op TV te zien! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik vind dat ze de laatste jaren te weinig met tactiek hebben gereden ! Allemaal braaf achter het treintje aan, ze moeten gewoon samenwerken, allemaal hun 2e kopman laten demarreren en die trein kapot rijden, gelijk ! bij de 1e grote berg !

O'grady goed gedaan !

Waarschuw beheerder
Ik ben het met Zwiep eens je moet ze de vernieling inrijden, continu aanvallen al moet je daarvoor natuurlijk wel bij machten voor zijn hahaha.
Waarschuw beheerder
En wie wordt vandaag de winnaar? Ik gok op McEwen :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen :jaja:
Is er al nieuws over Pettachi, verschijnt hij aan de start vandaag?
Waarschuw beheerder
nope Pettachie rijd niet mee! dus einde tour.

ik gok vandaag op JP Nazon!
Waarschuw beheerder
Nope ...

De Italiaanse sprinter Alessandro Petacchi heeft zich voor de start van de zesde etappe van de Ronde van Frankrijk teruggetrokken. De coureur van Fassa Bortolo kwam tijdens de vijfde etappe ten val en liep daarbij een pijnlijke schouder op.

"Toen ik vanmorgen opstond, voelde ik al dat het niet zou gaan", aldus de Italiaan. "Het doet gewoon te veel pijn."

Petacchi boekte vorig jaar vier etappezeges in de Tour. Tijdens de afgelopen Ronde van Italië was hij negen keer succesvol, maar hij heeft deze editie van de Tour het peloton zijn wil nog niet kunnen opleggen.

Waarschuw beheerder
Wat een mietje is het toch ook hahaha, daar gaat me poule ;p.

Waarschuw beheerder
ik had hem eergister geruild voor o'grady, dus dat was een goeie ruil :d

Waarschuw beheerder
Hahaha ja idd, ik kan niet ruilen ik moest voor het begin van de tour 15 renners selecteren die vormen je team en daarmee kan je punten verdienen en uiteindelijk € 5000,-- hahaha. Nou nu valt Pettachi al weer weg dus dat is kut, ben trouwens allang blij dat ik Mc Gee er niet in gedaan heb, zat daar nog over te twijfelen.

Waarschuw beheerder
tourtip zeker ?
Waarschuw beheerder
McGee had ik dus ook :'(

Waarschuw beheerder
Ja idd de tourtip, sta nu 271ste hahaha dus doe lekker mee vor de prijzen not :nee: Doe jij ook mee Zwiep??

Ja Toezzie het zit niet mee zeg maar, ik had aan het begin toch wel wat van McGee verwacht maar nee het werd niks :nee:

Waarschuw beheerder
Fok mij, Cippo ook al afgestapt.
Waarschuw beheerder
de italiaanse watjes zijn naar huis.

mooie mario ook niet gestart, te last van een been blessure vanuit de giro :no: start dan helemaal niet

*edit* je was me net voor suri
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja idd wat een wackass, me hele poule is nu echt aan stront, dan maar hopen op zo weinig mogelijk massasprints en goede uitslagen in de bergettapes.
Waarschuw beheerder
en wederom geen tour uitgereden. het is die hark echt nog nooit gelukt :S

blij dat ik cipo er niet in heb!

Waarschuw beheerder
Hahahahaha ja ik had hem wel, ik denk nou 2 weken houdt hij wel vol, ik had er al rekening meegehouden dat ie de 1e berg niet over zou komen maar dit is wel heel erg hahaha.

Waarschuw beheerder
nee tourtip doe ik niet mee, omdat je daar niet kon wisselen ! Ik zit bij rondemaster waar ik dankszij etappe 2, te laat met wisselen ook geen hoge klassering meer heb, alleen dagklassement doe ik nog redelijk mee !
Waarschuw beheerder
GVD raar he weer een valpartij in de laatste kilometer! Welke achterlijk ramdebiel verzint er dan ook zo'n finale met aan inmens smalle doorgang, met het publiek zo 8terlijk kort op elkaar:@ dan is het wachten op een valpartij

Tommetje Boonen (y)

Waarschuw beheerder
wel jammer van die valpartij

maar was binnen de kilometer en dus geen tijdverlies :)

voor de rest vind ik t erg leuk om naar te zien .. meestal zijn die vlakke etappes altijd vet zaai maar tot nu toe (y)

Waarschuw beheerder
Erik Dekker en Thierry Marichal zijn met nog 55 kilometer te gaan vooruit op het peleton met een voorsprong van 5 minuut en 5 seconden! :)

Maar dat gaan ze waarschijnlijk net niet redden...

Waarschuw beheerder
donateur
Was weer super....:yes:

Waarschuw beheerder
Ja, een spannende ontknoping! :D

Helaas voor Dekker mocht het dus nog even niet lukken en kwam hij volgens mij uiteindelijk nog met achterstand op het peleton binnen vandaag.. :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ach het gaat nog helemaal goed komen...hoop ik
Waarschuw beheerder
Ach het gaat nog helemaal goed komen...hoop ik

hij gaat het zeker na de bergen nog een paar keer proberen. :yes: dat gaat wel goed komen.

Het was idd een spannende ontknoping, het viel me trouwens van Bettini tegen dat hij moest afhaken, ik had hem toch als 1 vd favorieten gezien in dat groepje vlak voor finish.
Waarschuw beheerder
Hoop dat Armstrong zn been breekt ofzo.. dan wordt het misschien nog spannend in de bergen ;D

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Van mij mag een rabobanker winnen...maar das op zich niet raar...
Waarschuw beheerder
pcies.

rabo gaat zeker no voor 1 a 2 dag ettapes. en jopen dat leipie nu een keer i nde bergen meer komt!
Waarschuw beheerder
Van mij ook wel maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk.. de beste rabobanker mag hopen op een 30e plaats :)

Waarschuw beheerder
donateur
De tour zal het leren.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook maar weinig mensen die in dit topic reageren eigenlijk :/ blijft het iig wel Ontopic :)

Wie wint er vandaag? ff kijken hoe de etappe eruit ziet...

Waarschuw beheerder
Ja, vertel ons eens even hoe de etappe er van vandaag uit ziet...! :9
Waarschuw beheerder
kijk HIER maar :)

Waarschuw beheerder
Hehe, daar kijk ik altijd al! :D

Maar nu eerst Formule 1 kijken hoor! :jaja:
Waarschuw beheerder
Dat is saai de laatste jaren...

3 jaar geleden volgde ik het helemaal, maar nu is er geen ruk meer aan.... (kijk het af en toe nog wel)

Waarschuw beheerder
Het regent in de Tour...! :o ;)
Waarschuw beheerder
Dekker moet ff demareren :)

Waarschuw beheerder
Hushovd..in weer een merkwaardige race !
Waarschuw beheerder
idd ja, mijn poeltje is ook naar de klote :[

Waarschuw beheerder
morgen rustdag en dan gaan we langzaam de berg in. Dan wordt het echt leuk.
Waarschuw beheerder
Zeker weten :) Ik heb trouwens nog helemaal niks van die Michael Rogers gehoort... ik vond hem vorig jaar wel aardig rijden :)

Waarschuw beheerder
meestal is die 1e week een stuk saaier als dat die nu was, maar de bergen is toch altijd een stuk boeiender !
Waarschuw beheerder
Rogers is bij de proloog gevallen als ik me niet vergis. verder nog weinig gezien idd.

vorige gemiddelde tour, niet opvallend. ronde de 40ste plek wat ik gelezen heb
laatste aanpassing