Partyflock

Forumonderwerp · 675375
Waarschuw beheerder
waar heb jij koninginnedag gevierd en hoe??

ik ben zelf (standaard) naar amsterdam geweest, viel beetje tegen...

Waarschuw beheerder
Ik ben in EIndhoven geweest
was wel leuk
alleen helaas moest het opeens super hard gaan regenen
maar jah ben ik maar in de plassen gaan springen was in iedergeval helemaal nat van boven tot onder
zal morgen dus wel ziek zijn maar jah pech was wel gezellig
Waarschuw beheerder
Amsterdam uiteraard, eerst bij de akhnaton wezen knallen, daarna naar rembrandts op luna zwaar uit me plaat gegaan en daarna michel de heij, was leuk daggie ben hellemaal kapot :D
Waarschuw beheerder
akhnaton was errug leuk :D :jaja:

luna draaide ook wel lekker 8)
Waarschuw beheerder
heb de hele dag geslapen:D:D

Waarschuw beheerder
eindhoven was erg leuk behalve toen de regen ineens erg hard eruit kwam vallen... maar voor de rest goed geamuseerd..
Waarschuw beheerder
Queensize in de goffert in nijmegen

Was echt Vet :D

Luna :respect:

Waarschuw beheerder
Gewerkt van 8.00 uur tot 22.30 uur. Ben net thuis. Was echt superleuk!!
Waarschuw beheerder
Dood

Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij super relaxed!
Waarschuw beheerder
heerlijk zon bier en gezelgheid
Waarschuw beheerder
donateur
eerste werken daarna naar een klein feestje geweest was wel lache allemaal

Waarschuw beheerder
wat hep ik vandaag eigenlijk gedaan 8o|

Waarschuw beheerder
Amsterdam!! Helemaal top!!!(y)

Met mannetje en kids,kids waren zelfs aan het dansen bij akhnaton en op het Rembrand!!hahaha
Ze zijn 1 en 4!,was helemaal te gek dus! :)
Waarschuw beheerder
Vermoeiend, hele dag gewerkt :(
Waarschuw beheerder
donateur
ja euh lekker naar amsterdam geweest met al me maatjes en hebben er een geweldige dag van gemaakt! tijdje op t rembrandt gestaan maar daar was id&t dus ben maar gauw doorgegaan naar Twisted, en daar was alles top! Superleuke mensen allemaal, heerlijk weer, werd over t algemeen lekker gedraaid met als hoogtepunt Oscar Mulero!! Oh oh oh wat was dat genieten zeg! :respect: Wil alleen nog wel doorgaan met feesten, mja, m'n portemonnee zegt van niet :(
Waarschuw beheerder
donateur
schijt dag gehad!
tot 3uur in me bed gelegen met een flinke kater!
en verder nog niks gedaan eigelijk!:(
k ga straks nog even de stad in denk ik :bier:

zo dat was mijn koninginnedag!!!
Waarschuw beheerder
Koninginnedag was erg gezellig in Amsterdam.

Rembrandtje ID-T podium, erg fijne deuntjes van specia guests Judge Jules en Eddie Haliwell.

Armin en ferry natuurlijk super.

iedereen ging weer compleet uit zn dak bij Luna.

Lucien Foort nam het roer over met wat prog. en techno; :p

Daarna her en der geweest, al met al top.

Waarschuw beheerder
Lekker pilsen in het dorp en snaakie erbij in de far-out en op het terras waar de zon mooi de hele dag scheen heheh, mooi kalm an doen en morgenvroeg weer aan de arbeit :( zie mezelf al staan heuuuu.. pffff *zucht* brak

Waarschuw beheerder
stad Emmen in geweest, erg gezellig daar en nu lekker thuis afteren.

:Vaag:

Waarschuw beheerder
IK heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen zo....
:P
Waarschuw beheerder
Vooral ERG nat! :D

Maar wel heel gezellig, ben nog steeds niet opgedroogd! :D
Waarschuw beheerder
geslapen!! en ff Rotterdam, maar begon te plensen :(
Waarschuw beheerder
bes wel sexy dagjuh geweest:p
Waarschuw beheerder
zuur dat qeeunsdaycore afgelast werd door vechtpartijen en slechte weer!!
Waarschuw beheerder
amstel veld in a'dam was helemaal goed!
Waarschuw beheerder
kzat in zuidlimburg waren net onderweg in de auto toen de hel los brak wat een regen :O:O echt mega fuckin grote hagelstenen :O:O:O:O

Waarschuw beheerder
Koninginnedag Amsterdam,leuk feestje gehad bij twstd tot 19.00 daarna heeft een persoon het voor mij verpest !!!! :@ :@
Waarschuw beheerder
kids waren zelfs aan het dansen bij akhnaton en op het Rembrand!!hahaha
Ze zijn 1 en 4!,was helemaal te gek dus!

wat gaaf zeg!! zo zie je maar weer, niet alleen de ouderen kunnen uit hun dak gaan bij akhnaton!!
Waarschuw beheerder
hoezo dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben de dag voor koninginnedag naar Hellbound geweest!
Koninginnedag zelf stelde weinig voor!
Ben niet echt ergens geweest,zelfs helemaal geen alcohol op!
Ik was gewoon suf :gaap:

Waarschuw beheerder
Bijna de hele dag lekker in het zonnetje gestaan bij Loveland (stopera) werd heerlijk gedraaid, daarna afgesloten bij TWSTD met Oscar Mulero toppie!

Waarschuw beheerder
heb zo een grote snee in mijn duim :(

dat ik er nu nog last van heb :@:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hulde aan twstd! heb het erg naar mn zin gehad geloof ik :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was een goed goatrance feestje op het haarlemmer plein. gelukkig net buiten de route zodat het aantal oranjebrallers niet al te groot was!

Waarschuw beheerder
keigaaf :-D(B)
Waarschuw beheerder
donateur
eerst tot 3 uur in mn bed gelegen met kater..
toen tot 7 uur buiten in de tuin gelegen met kater..
en toen moest ik werken..
heb me wel vermaakt :)
Waarschuw beheerder
Heb me uitstekend vermaakt in Arnhem, lekker genoten van het zonnetje rondje gelopen door de stad!!!
's avonds nog ff korenmarkt op, zeer geslaagde dag

Waarschuw beheerder
Superr, Eerst ff rondeglopen in A'dam daarna Akneton daarna underground madness
Waarschuw beheerder
Queen Size in de goffert in Nijmegen (Y)

Egt supergoet feesje....
Luna!!!!
The Dark Raver
Buzz Fuzz
Michel-B
(Y)(Y)

Artiest Sane
Waarschuw beheerder
eerst gewerkt tot 15:30... daarna gedraaid bij "Hak"naton van 5 tot 7 buiten en daarna binnen van 9 tot 12.... keppun Topdaggie gehad....

Waarschuw beheerder
Had 'n verjaardag :-S
Waarschuw beheerder
Boulevard of Dance in Dordrecht was opzich wel aardig, alleen wat Natjes rond uurtje of 19:00 :S

Waarschuw beheerder
:respect: A'dam TWSTD Outdoor :respect:
van 1300 - 2100 ben ik er geweest!
erg gezellig en leuke sfeer, zeer goede line up (skils, Rachmad, Mull en Mulero), lekkere techno, hoooooooopjes mooie vrouwen :yes:, superweer (y), al met al TOP!

Daarna lekker vaag door A'dam lopen...:vaag: (y)
Waarschuw beheerder
ja ja hoe was de mijne...
donderdag was in de beursgebouw gas erop met
darkraver..enz was ''super''en vrijdag queensdaycore was minder wegens knokken en het noodweer natuurlijk.toen zijn we mar nar de danssalon gegaan wat vervolgens ook ''super'' was...:D:P
Waarschuw beheerder
Hele dag door amsterdam geslenterd. Uiteindelijk bij het rembrandt uitgekomen....

Viel tegen, zelfs Luna in het begin. Draaide laatste half uurtje wel erg lekkere hardstyle.

Zonnetje en Bier... heerlijk

Waarschuw beheerder
KLote verkkrt alles....... Ging rond een uurtje of 7 richtinh einhovuhh voor Qeuunsdaycore....komen we daar aan is het GVD afgelast....hoorde ook dat ze er met een Grote vlga rond liepen Met White Power erop enzo...dus dat zal ik ook wel meegespeeld hebben....maar jah....heb dus zoals gewoonlijk een klote koningendag gehad!!! Hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad (Y)

Waarschuw beheerder
Heerlijk op het museumplein breezah's gedronken :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ben in Gouda gebleven waar ik woon!!!
Naar QUEENSDAY OPEN EVENT geweest, hardcore...
Was wel gezellig, alleen beetje rustig. Maar wel vermaakt hoor!
Waarschuw beheerder
Eerst naar Seqtion geweest (y)

Toen me vriendin terug naar Almere gebracht

En daarna zelf met wat maatjes Amsterdam in geweest :D (ID&T op het rembrandts)

Aangezien ik al naar Seqtion was geweest hadden ze best met Luna mogen beginnnen en met dikke hardcore mogen eindigen (maar mij hoor je nie klagen, was best gezellig)

Waren weer 24Uurtjes Lang Leve de LOL
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
K'nacht groningen was wel aardig gezellig en K'dag ook naar groningen twas super hele middag staan dansen voor bij de palace :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
ondanks dat mn hoofd r niet naar stond... heb ik me opzich wel vermaakt hoor!!! in Adam offcourse

X
X
X

Waarschuw beheerder
donateur
Queensize in de goffert in nijmegen

en daarna na de matrixx geweest was echt top!!! :D
Artiest Ener-G
Waarschuw beheerder
hele middag bij Loveland geweest op 't Stoperaplein in Amsterdam.. superfeest!
Waarschuw beheerder
sorry, heb de hele dag ral aan mijn pit lopen trekken !!!!!!!!

moest ook gebeuren! ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben naar Amsterdam geweest! Het was zooo leuk! :D

Ben vooral op de vijzelstraat geweest, er was daar zo'n leuke jongen, durfde hem alleen niet aan te spreken :(
En ben PF-vriendje JteQ misgelopen :/

Maar verder.. DAMN onwijs TOF! (y)
laatste aanpassing

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
Amsterdam was veeeeeeeeeeeeeeeeeeet :P. :D:D:D

Het was echt superlekker weer, onwijs druk, ik las op teletekst 103 dat er wel 500.000 mensen waren ! Nou kan dat ook wel kloppen, want waar je ook keek liepen wel mensen , en VEEL :). Maar ondanks alle drukte geen opstootje gezien ofzo, echt een supersfeertje (Y), zal ook wel door het mooie weer komen denk ik.

Waar je ook kwam was wel leuke muziek, en op de diverse pleinen waren grote podia. Ik zelf heb lekker op de beats van Luna staan te stampen op het rembrandtplein was dat geloof ik. Museumplein was ook loeidruk, maar ook keiheet zo met die zon recht op je kop, dus daar maar ff geweest.

Nog ff shophoppen en chillen in het vondelpark, en weer afterparty'en in m'n eigen stad Arnhem. Nog even op de beats van Patrix staan dansen, en afgesloten met vuurwerk (Y).

Al met al een geslaagde koninginnedag 2004 !!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
In utca op straat gehangen hele nacht en dag..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hardcore was weer knokken??
hoe kan het ook weer anders!.....
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
Lekker naar Multigroove geweest in Openluchtheater in Goffert.. Was echt een vet Feessie!!! was flink zat, heb nog kater maar knal vanaaf naar Enschede = Oldschool Madness...
Waarschuw beheerder
<------ooops voor de rest was het weer gaaf in amsterdam!
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
Koninginnenacht: Seqtion in de Fun
Koninginnedag: Amsterdam (Rembrandtsplein en Aknathon)

Was allebei zeer (y): gezellige mensen, lekker weer en veel :bier: en :smoke:

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
eindhoven, rellen, nat heel nat

Waarschuw beheerder
Hey The Pothead Pixie.....waren ook weer relluhh jah en de regen en had van de organisatie iets gehoord over kortsluiting!!
Waarschuw beheerder
Eerst Hellbound :bounce: (was zeer gruwelijk)
toen om 8 uur :gaap: nest in toen om 12.30 uur naar de kroeg in het dorp :bier: bus naar Amsterdam om 2 uur.... vanaf marnixstraat ff naar rembrandt geweest (ff ontbeten bij de Febo) toen naar Lang leve de lol, toen naar akhnaton ff :bounce: was ook wel gruwelijk en toen weer terug naar lang leve de lol en toen bij de bubbels :vaag: :vaag: geweest :S om 2.30 was ik weer thuis :D

Waarschuw beheerder
Was weer erg gezellig.. Lekker door Adam dwalen.. Vooral op het stoperaplein was het zeer goed te doen..

Nu maar even slapen want ik heb het wel gehad..

Werkzaam bij HardTechno Inc.
Waarschuw beheerder
T was super... alleen een beetje errug nat!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Koninginnenag naar Qontact geweest, op Koninginnedag zelf was ik om 8 uur thuis, half 9 me mandje in en half 4 er weer uit. Savonds kreeg ik zelf visite, dus weinig gedaan!!!
Waarschuw beheerder
Koninginnedag2004.... heb ik maar 1 woord voor:

STAMPEN!!!!!!!!! :bounce: :bounce:

naar Queensday open event in GOUDA geweest...!!! En wie beweert dat Gouda Niet roeleert, heeft echt VeeeeeeeeeeL gemist!!!
Waarschuw beheerder
Ja jammer van Queensdaycore in Eindhoven hoor. Had die fucking ********* (vul zelf maar een heel vervelend woord in) overdag al op het station gezien met een letterlijke barricade politieagenten er om heen. Opflikkeren dat stelletje :(
Wilde eerst ook naar QDC gaan (gelukkig dus niet gedaan), maar ben uiteindelijk naar parkeergarage 't eindje gegaan. Was echt erg vet. Vage lokatie e.d. Tot dat kreng ook onder liep en ik ineens bedacht dat de fiets van me pa (die ik had geleend) nog midden in die garage stond. Waar het water inmiddels dus al een cm of 10-15 hoog stond :s

Maar achteraf wel veel vage dingen gezien (gelukkig geen rellen dus) en eigenlijk toch best een apart leuk dagje gehad ;)
Waarschuw beheerder
Koninginnedag 2004 even naar A'dam geweest.
Wat geslenterd en even gekeken op het Rembrandtsplein waar wel lekker gedraaid werd.

Al met al heb ik me zeer vermaakt. Baalde alleen van de NS, we hadden weer eens ontzettende vertraging.:(
Ben dit jaar eens een keertje in Dordrecht gebleven, ben naar de Boulevard of Dance geweest.
Was wel gezellie en muziek stond goed hard als je tenminste vooraan stond ;-) Line up was ook wel redelijk goed in orde en de muziekstyle was in het begin een beetje sloffig maar kwam later goed op gang, helaas vroegtijdig gekapt door die wolkbreuk en onweer :-S , daarna maar vaag naar huis gelopen en gaan chilluhhhh met wat vrienden
Waarschuw beheerder
Amsterdam was weer super gezellig :D:D
Hele dag rondgelopen, naar ut museumplein, leidseplein, rembrandsplein, Aknathon..

Waarschuw beheerder
eindhoven, heel veel regen:( en ook wat relletjes, niet echt geslaagd dus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geweldig:vaag::vaag:
Waarschuw beheerder
ik ging naar eindhoven(2 uur rijden).
Was ik daar een uurtje begon het te druppelen.. toen zijn we ons jas gaan halen.. We waren bij de parkeergarage en het begint me toch te regenen/hagelen/onweren!
Echt te ziek voor woorden!
In de parkeergarage spoot het water uit de putten op de eerste verdieping!(ik sprak de beheerder en zei dat ie nog nooit zoiets in 20 jaar heeft meegemaakt)
Onder viaducten stond een meter water waardoor een aantal auto's tot de helft ondergelopen waren!
(Jammer dat ik me camera niet bij me had :()
Maarja toen dus maar terug naar haarlem gereden en in haarlem wat gaan zuipen..

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn koninginnedag is uitermate geslaagd, mijn beste ooit tot nu toe kan ik zeker stellen.

Het begon allemaal wat rustig , ik moest nog even naar mijn werk om daar de standby telefoon op te halen , waarop ze me die dag konden bellen bij evt. problemen mocht ik ze telefonisch wat uitleggen.

Daarna de trein naar Eindhoven gepakt , lekker biertje geopend en ik had er genoeg bij me ( hele rugzak vol met halve liters , denk n stuk of 25 )

Rond half 3 in Eindhoven aangekomen , heb ik eerst nog wat flyers her en der verspreid om uiteindelijk lekker op de hoek van t stratums in de zon te gaan zitten met een biertje en een blowtje :D.

Na een kleine 6 telefoontjes van me werk , die niet echt boeiend waren heb ik me bij enkele andere partyflockers gevoegd waar ik nog een oud klasgenote tegenkwam die ik toch al zo'n 8 jaar niet meer gezien had , erg geinig :D.

Daarna met het hele zooitje naar het lichtplein waar de sfeer helemaal geweldig was , allemaal dolle mensen die plezier hadden en zin hadden om een feestje te maken :D , wat helaas even later voor ons iig afgebroken werd omdat we regen zagen aankomen.

Wij besloten hierop om te gaan feesten in een of andere parkeergarage , helaas was de muziekkeuze weer Techno , maar de sfeer was echt uitermate geweldig. Ik denk dat ik na gisteravond weer snap waarom ik zo van dat donkere en Underground hou.
De Biertjes gingen er in een rap tempo door , en buiten bleef t regenen.

Wij dachtten dat dit ons feest echt niet kon verstoren tot bleek dat de apparatuur vocht op ving en er een aantal mensen van de organisatie met een doek onder zijn gaan staan.
Uiteindelijk nadat we onze maag gevuld hadden met een overheerlijke pizza , zijn we nog even door gaan feesten elke keer moest ik mijn biertas een stukje verder verplaatsen en de mensen leken steeds dichter op elkaar te staan , ik snapte maar niet waarom totdat opeens de muziek uitviel en bleek dat de hele garage onder water stond.

Iedereen naar buiten en allemaal vonden we het jammer , dat feestje daar was super , tsja weer lopend naar t lichtplein gegaan , dat was dus best humor onderweg kwamen we een x aantal tunnels tegen die onder water waren gelopen
bij enkele kwamen er een paar stoere fietsers inrijden die even later tot aan hun middel in t water stonden :D :D :D :D .

De mooiste zin van de avond was toch wel van een of andere gast bij een 4 x 4 terrein wagen die vaststond in het water onder een tunnel :

" Heej ik heb een 4 x 4 terrein wagen daar kan ik mee door de jungle maar niet door Eindhoven"

uiteindelijk weer naar het lichtplein alwaar ik het na het opdrinken van mijn laatste biertje tegen 11 uur echt genoeg vond en besloot om de trein naar Sittard te pakken om daar nog even me ouwe lastig te vallen.

p.s Die 1e klas zit trouwens best lekker na een avond zuipen
Waarschuw beheerder
zaterdagnacht ben k uitgeweest in enschede... was beetje saai ma wel gezellig, komt me vriendin erachter dat ze 100 euro in de zak was verloren, komen we bij de fietsen aan kom ik er achter dat ik de sleutels ben verloren,
dat werd dus lopen naar huis... nou paar uurtjes later, wij de fiets op halen met reserve-sleutel!!
Hebben we de tas laten liggen in de stad, met reserve-sleutel en geld en kloekjes, wij kijken of we de tas konden vinden, maar helemaal nergens, dus dat werd weer lopen naar huis en de fietsen staan nog in de stad...
das wel pech hebben op koninginnedag ofniet?? :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donderdag naar hellbound geweest, oa bij een open air hardstyle feest platen van mozart uitgedeeld, met de zin erbij is beter als wat ze nu draaien, (no offense als je hardstyle goed vind)

3 hoofdstukken uit pinkeltje en ze vrienden voorgelezen

enz enz, conclusie konningedag mooiste feestdag van nederland,
Waarschuw beheerder
Amsterdam, het was echt meesterlijk :)

heeeerlijk weer, blowtje, biertje = heerlijk chillen en losgaan bij de TWSTD vooral :)

en s'avonds door naar Rotjeknor om naar Los Palmas te gaan (Y)

top dag gehad
Werkzaam bij SoundKings
Artiest PD Marcos
Waarschuw beheerder
ben naar boulevard of dance geweest in dordt...was wel gezellig alleen jammer van die regen net bij scott project.....daarna nog ff in die parkeergarage doorgegaan hahaha was wel een gezellige dag !!..

Waarschuw beheerder
ik heb lekker in Eindhoven gezwommen..

Waarschuw beheerder
Dag voor Koninginnendag dus koninginnen8 naar Hellbound en gister samen met me vriend en zijn kind en mijn broertje hier in Apeldoorn wezen ouwehoeren op terrasje gezeten was erg gezellig!

Waarschuw beheerder
Regen waar was er regen. ik was lekker thuis in westervoort..mooi weer geen regen..Maar als je maar goed hebt vermaakt?
Waarschuw beheerder
JAJA koninginnedag was super:D:D

Waarschuw beheerder
Regen waar was er regen. ik was lekker thuis in westervoort..mooi weer geen regen..Maar als je maar goed hebt vermaakt?

in Eindhoven was regen.. :yes: en niet zo'n klein beetje ook.. :/
maar idd als je maar lol hebt en dat heb ik iig genoeg gehad :D
Waarschuw beheerder
haha we waren precies optijd weggegaan uit A'dam, in de trein terug begon de bewolking op te komen :)

de hele dag zon gehad verder

Waarschuw beheerder
werd wakker in een zonovergoten leeuwarden.
keek met m,n slaperige oog door een kiertje van m,n luxaflex.
dacht.......noh beterrrrr!
opgefrist,vrienden opgezocht die in een dikke bayliner in een groot park lag....dikke muziek,veel bier,veel zon,veel gezellig mensen.

kortom voor mij de vetste koninginnedag ooit!
Waarschuw beheerder
kwam om 11 uur s'ochtends thuis van hellbound :D
ff ander half uur geslapen en toen de rest van de middag liggen zonnen in me achtertuin..:yes: :9
rond een uurtje of half 7 naar het strand gegaan om ff lekker uit te waaien! om een uurtje of 9 was ik thuis en toen lekker naar me bedje gegaan!

heb echt een relaxt daggie gehad!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gewerkt van 12:00 tot 03:30 op de nieuwezijds.. was erg gezellig (Y)
Waarschuw beheerder
geweldig!!!

hele middag en avond in amsterdam geweest :)

Waarschuw beheerder
Koninginnedag was (y)(y)
Was weer erg gezellig in Apeldoorn
Waarschuw beheerder
donateur
t' Blijft met oud en nieuw toch wel een van de mooiste dagen in het jaar :D
Waarschuw beheerder
ben in eindhoven geweest was zeer nat maar wel erg gezellig toen het begon te regenen zijn we maar wat kroegjes op stratum afgegaan was super
alleen op de terug weg na huis in de trein was kut de trein ging om half 1 normaal ben je dan binnen een klein half uurtje in venlo om 2 uur kwamen we eindelijk daar aan veel gezeik in die trein zielige mensen Er was een vent die gewoon de conducteur op zijn gezicht sloeg niet normaal maar al met al heb ik een zeer geslaagde dag gehad alleen vanmorgen was het minder lag om 4 uur in mijn bedje en moest er weer om 7 uit voor te werken maar ja heb het overleefd
Waarschuw beheerder
Heb me zeer goed vermaakt in het zonnetje bij Aknathon.. was heel goed te doen. :) Daarna richting Underground Madness gegaan en me daar ook wel vermaakt. Het werken viel vandaag wel een beetje tegen. :S
Waarschuw beheerder
donateur
heb me zeker wel vermaakt op koniginnedag
eerst multigroove van 12 tot 11 maar omdat het begon te onweren en te druppelen maar naar de matrixx gegaan:D
heb helemaal niks gemerkt van dat klote weer!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we waren de hele dag bij akneton..daarna naar Underground Madness was zeker vet!!!
Waarschuw beheerder
iedereen heeft het over regen ik heb geen regen gezien...??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ík ben in Eindhoven geweest en heb me daar goed vermaakt hoor :yes:
Zelfs toen alles met bakken uit de lucht kwam waren we niet te stoppen :bounce:

Waarschuw beheerder
Regen? Nee die heb ik gelukkig niet gezien. Multigroove in Nijmegen was super!
Waarschuw beheerder
goed dat ik in amsterdam was een geen regen heb gezien!!

en goed dat nu weer szo lams als een weet ik vbeel bem!!

heb me super vermaakt alleen maar gek doen!!

en goed dat winkelwages nog goed van pas komen,de hele dag mee rondhlopen:D

nou het wordt weer tijd voor bier have funb!!!!
Waarschuw beheerder
na hellbound gelijk amsterdam ingegaan, om 12 uur ff tijdje bij aknaton geweest, en toen hele dag door de stad gelopen en gelegen ghehe was wel weer gezellig :bier: maar was aaardig gaar, en werd op t laatst echt gek van al die mensen overal zo druk was t
Waarschuw beheerder
K heb lekker gezwommen in E'hoven..
Bah bah wat een kutweer zeg! dat verpeste meteen
QueensdayCore.. :( marja.. nix aan te doen!!

Daarna nog maar een feestje gebouwd in Time Out met Luna
Waarschuw beheerder
goffert, nijmegen!!
dat was net zo lachen en mooi weer, echt een topfeest!
aanrader voor volgend jaar!

Waarschuw beheerder
Een groot gekkehuis in A'dam bij De Kolk...

Waarschuw beheerder
koninginnedag??
Waarschuw beheerder
donateur
erg druk [img]\\Mark-laptop\d\foto's\koninginedag 2004 stratum [/img]
kut werkt niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Erg rlxd :D A'dam was echt een toppertje :)
Waarschuw beheerder
Nou.. 's nachts naar Hellbound, daarna de stad in: Amsterdam (nieuwezijds en rembrandtsplein) en daarna door naar Duitsland (digital overdose en in een hotel).. dus: de verjaardag van onze koningin is weer goed gevierd!! :D :D
Waarschuw beheerder
a'dam... bij ID&T

was beeeeeeeeetje warm ;) maar wel gezellug

Waarschuw beheerder
huh ik hoor van iedereen regen,nou ik was in Groningen en het was de hele dag echt super mooi weer, alleen f*cking druk
Waarschuw beheerder
koningenacht in amsterdam geweest
koningedag naar boulevard of dance geweest

rank 1 en marco v een leuke set horen draaien,
onder scot project braken de wolken een beetje, toen maar snel weggegaan en zeiknat thuisgekomen
Waarschuw beheerder
eindhovuh! gezellig alleen wel iets te nat, maar tijdens de acid junkies had iedereen schijt aan de regen!

Waarschuw beheerder
donateur
Koninginnedag om half 11 de bus genomen naar Amsterdam... Toen bij Ahknaton geweest, later op de middag richting Museumplein gelopen, en weer terug naar Ahknaton....Was echt een SUPER dag, met veel leuke en gezellige mensen!! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gouda!!!! was ech super gezelli en werd ook wel lache gedraaid!! vet stampuh opt eind!!
Waarschuw beheerder
Amsterdam was (y)(y)(y)(y)(y)

Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
Waarschuw beheerder
donateur
nou eerst naar koninginnerave in doetinchem,maar das was drank om 4 uur op,dus ja voelde ik mij genoodzaakt naar apeldoorn weer te gaan en met de hele club daar stevig doorzuipen ;) snachts nog bij anderen wezen zuipen tot roytje uurtje of half 5 straalbezopen was en samen met sas en dord op straat lagen te wachten op taxi :devil: al met al was weer lekker ;)

Artiest {SHOWLIST artist 41773, 30399}
Waarschuw beheerder
Koninginnen-nacht heb ik me akelig lekker vermaakt bij doornroosje, waar 3 vrienden van me moesten draaien...Daarna moest ik 3 uur op et station hangen voordat ik m'n trein terug kon pakken...Ik kwam om 9:15 aan, en ik moest toen meteen de auto in om te werken...:S Na m'n werk zijn we met de trein doorgeknalt naar a'dam, waar we eerst een uur moesten zoeken omdat zelfs de jutten niet wisten waar twstd was...:@ Maar uiteindelijk heb ik errug lekker van het weer, de mensen, het drank, en jointjes genoten...:D
Ik was toen om 2 uur thuis en de volgende morgen had ik een vroege dienst op m'n stage...:S
Maar deze koninginnendag is zeker voor herhaling vatbaar...:yes:
Waarschuw beheerder
eerst flink ge :bounce: op hellbound was echt super vet !!!!!!!!!!!!!! :d :d
hebben nog tijdje door adam gelopen met cd-speler met hardcore :P :p en toen later naar de acknaton gegaan.....was wel leuk daar nog ff lekker gebeukt, alleen geluid was kut.....het was wel super relaxed weer :d waren nog ff naar Vondelpark geweest en toen later weer naar Acknaton ipv Underground madness......alleen werden beetje brak en super :vaag: dus gingen maar naar huis :)
was een gezellige dag !!!

Waarschuw beheerder
:bounce: Amsterdam ?? Waar lig dat dan ?? :bounce:

Amsterdam was super... Lekker chille in de zon bij ID-T stage...Erreg goed te doen!

Gezellige Sfeer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb een super koninginneweekend gehad en heb wel een zware zonnesteek opgelopen
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
was supper ik was in eindhoven met een kei groote groep en beetje loope relluh enz o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik was (tot vrijdag) nog nooit met koninginnedag in Groningen geweest.. :D
Tijd voor de vuurdoop!!

Onze lieve koningin kwam daar, dus druk(s) werd het sowieso.. O:) ;p
Maar goed, 14:00 uit leeuwarden vertrokken en onderweg kwam de stemming er al in :xtc:
Eenmaal aangekomen was Bea al vertrokken, goed moment om het feessie wat op te leuken d8 ik.. 8)

En dat was ook zo.. :bounce: :bounce: @ the palace.. maar al snel was de zon daar vertrokken.. :S Dus naar Grote markt en A-kerkhof.. eerst grote markt, we troffen daar gozers met flessen rode wodka, zij verwezen ons naar De Mitra die open was!! :mixje:
1 fles rode wodka en 1 fles Beerenburg verder was het niet best meer.. MAAR WEL SUPER GEZELLIG!! B)

Sita op de grote markt en breakdancing op A-kerkhof.. Helemaal goed.. zwaar knallen :bounce: :bounce:

Een vriend van mij moest optreden in een discotheek: Vera.. Hij Rapt en het was zo ongeveer zijn eerste echte optreden, dit mochten we niet missen.. Dus wij naar binnen.. B) vet cool.. brrrrrr

Ongeveer 5 min voor hij optreden moest sloeg het noodlot :mixje: toe.. Ik moest met mijn dronken en leipe kop :xtc: zo nodig pissen middenin die toko en was enigszins verbaasd dat ik eruit moest.. :S :cry:

Geen man overboord! Wij naar Leeuwarden terug, jammer maar we waren pis-leip en dronken.. Dus BOEIEND!!!
Eenmaal in Leeuwarden besloten we ( na een telefoontje met een vriendin ) naar een afterparty te gaan in Alkmaar.. :D :respect: :flower:

Verder hoef ik niet op details in te gaan.. :x

ps.. het was niet mijn laatste keer dat ik de plaats bezocht waar de koningin heen ging!! Echt helemaal goed! TOT VOLGEND JAAR BEA, althans als mevr. weg is dan.. ;) ;p

ps.. ps.. Dit was de verkorte versie.. Mijn maatje herinnerd zich nog meer.. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben ook naar A'dam geweest en heb me anders prima vermaakt :) http://www.basvecht.nl/weblog/pivot/entry.php?id=111
Waarschuw beheerder
Ben donderdagavond eerst naar Eindhoven geweest voor de Thomas waar het gezellig druk was en daarna om half 2 snachts naar Amsterdam afgereisd naar een vriend van me waar anderen zich al verzameld hadden.
Vlug nog ff de stad in daar, naar de blaffende vis of zoiets, niet echt mijn muziek maar wel lachen mensen daar.
Vrijdag lekker met zijn allen naar het Rembrandtplein waar we zon dik 2 uur over hebben gelopen, met onderweg wat eten hier en daar en op het Rembrandtplein helemaal los bij het ID&T podium, iedereen ging uit zijn dak...
Wilde s'avonds weer terug naar Eindhoven, maa hoorde dat er noodweer was en zijn dus in Amsterdam gebleven.'
Al met al koninginnedag was dit jaar echt toppie.

Waarschuw beheerder
Verrot tot bot

Waarschuw beheerder
Koninginnedag in Amsterdam - helemaal geweldig! Geen spatje regen gezien! Echt goede sfeer, voornamelijk bij Rembrandtplein en Waterlooplein gehangen.
Waarschuw beheerder
Lekker in amsterdam gechilled..

Waarschuw beheerder
Ik was in Spaarndam.. helemaal kapot gezopen en nog wat andere verboden dinge:P Dus vrijdag was echt wel vet!! Alleen de zaterdag he.. brak als de hell:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Queensday Qoalition Productions Gouda City!!
Waarschuw beheerder
Naar QueenSize In De Goffert In Nijmegen Geweest.. En Heb Me Zeker Wel Vermaakt!!..(Y)

Waarschuw beheerder
Naar Groningen geweest en heb daar staan feesten bij de Palace op straat:bounce::xtc::mixje::bier:

Hey maar Flow, je was toch gewoon thuis zei je? :vaag:

Waarschuw beheerder
Queensdaycore Eindhove.....
En Da Was in 1 woord NAT :vaag:

Daarna naar Time Out Met Dj Luna.. da ging wel mooi! :P

(K) XxxxxX (K)