Partyflock

Forumonderwerp · 675375
Waarschuw beheerder
waar heb jij koninginnedag gevierd en hoe??

ik ben zelf (standaard) naar amsterdam geweest, viel beetje tegen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ík ben in Eindhoven geweest en heb me daar goed vermaakt hoor :yes:
Zelfs toen alles met bakken uit de lucht kwam waren we niet te stoppen :bounce:

Waarschuw beheerder
Regen? Nee die heb ik gelukkig niet gezien. Multigroove in Nijmegen was super!
Waarschuw beheerder
goed dat ik in amsterdam was een geen regen heb gezien!!

en goed dat nu weer szo lams als een weet ik vbeel bem!!

heb me super vermaakt alleen maar gek doen!!

en goed dat winkelwages nog goed van pas komen,de hele dag mee rondhlopen:D

nou het wordt weer tijd voor bier have funb!!!!
Waarschuw beheerder
na hellbound gelijk amsterdam ingegaan, om 12 uur ff tijdje bij aknaton geweest, en toen hele dag door de stad gelopen en gelegen ghehe was wel weer gezellig :bier: maar was aaardig gaar, en werd op t laatst echt gek van al die mensen overal zo druk was t
Waarschuw beheerder
K heb lekker gezwommen in E'hoven..
Bah bah wat een kutweer zeg! dat verpeste meteen
QueensdayCore.. :( marja.. nix aan te doen!!

Daarna nog maar een feestje gebouwd in Time Out met Luna
Waarschuw beheerder
goffert, nijmegen!!
dat was net zo lachen en mooi weer, echt een topfeest!
aanrader voor volgend jaar!

Waarschuw beheerder
Een groot gekkehuis in A'dam bij De Kolk...

Waarschuw beheerder
koninginnedag??
Waarschuw beheerder
donateur
erg druk [img]\\Mark-laptop\d\foto's\koninginedag 2004 stratum [/img]
kut werkt niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Erg rlxd :D A'dam was echt een toppertje :)
Waarschuw beheerder
Nou.. 's nachts naar Hellbound, daarna de stad in: Amsterdam (nieuwezijds en rembrandtsplein) en daarna door naar Duitsland (digital overdose en in een hotel).. dus: de verjaardag van onze koningin is weer goed gevierd!! :D :D
Waarschuw beheerder
a'dam... bij ID&T

was beeeeeeeeetje warm ;) maar wel gezellug

Waarschuw beheerder
huh ik hoor van iedereen regen,nou ik was in Groningen en het was de hele dag echt super mooi weer, alleen f*cking druk
Waarschuw beheerder
koningenacht in amsterdam geweest
koningedag naar boulevard of dance geweest

rank 1 en marco v een leuke set horen draaien,
onder scot project braken de wolken een beetje, toen maar snel weggegaan en zeiknat thuisgekomen
Waarschuw beheerder
eindhovuh! gezellig alleen wel iets te nat, maar tijdens de acid junkies had iedereen schijt aan de regen!

Waarschuw beheerder
donateur
Koninginnedag om half 11 de bus genomen naar Amsterdam... Toen bij Ahknaton geweest, later op de middag richting Museumplein gelopen, en weer terug naar Ahknaton....Was echt een SUPER dag, met veel leuke en gezellige mensen!! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gouda!!!! was ech super gezelli en werd ook wel lache gedraaid!! vet stampuh opt eind!!
Waarschuw beheerder
Amsterdam was (y)(y)(y)(y)(y)

Werkzaam bij Demon Dance Events
Artiest Da Wiseguy
Waarschuw beheerder
donateur
nou eerst naar koninginnerave in doetinchem,maar das was drank om 4 uur op,dus ja voelde ik mij genoodzaakt naar apeldoorn weer te gaan en met de hele club daar stevig doorzuipen ;) snachts nog bij anderen wezen zuipen tot roytje uurtje of half 5 straalbezopen was en samen met sas en dord op straat lagen te wachten op taxi :devil: al met al was weer lekker ;)

Artiest {SHOWLIST artist 41773, 30399}
Waarschuw beheerder
Koninginnen-nacht heb ik me akelig lekker vermaakt bij doornroosje, waar 3 vrienden van me moesten draaien...Daarna moest ik 3 uur op et station hangen voordat ik m'n trein terug kon pakken...Ik kwam om 9:15 aan, en ik moest toen meteen de auto in om te werken...:S Na m'n werk zijn we met de trein doorgeknalt naar a'dam, waar we eerst een uur moesten zoeken omdat zelfs de jutten niet wisten waar twstd was...:@ Maar uiteindelijk heb ik errug lekker van het weer, de mensen, het drank, en jointjes genoten...:D
Ik was toen om 2 uur thuis en de volgende morgen had ik een vroege dienst op m'n stage...:S
Maar deze koninginnendag is zeker voor herhaling vatbaar...:yes:
Waarschuw beheerder
eerst flink ge :bounce: op hellbound was echt super vet !!!!!!!!!!!!!! :d :d
hebben nog tijdje door adam gelopen met cd-speler met hardcore :P :p en toen later naar de acknaton gegaan.....was wel leuk daar nog ff lekker gebeukt, alleen geluid was kut.....het was wel super relaxed weer :d waren nog ff naar Vondelpark geweest en toen later weer naar Acknaton ipv Underground madness......alleen werden beetje brak en super :vaag: dus gingen maar naar huis :)
was een gezellige dag !!!

Waarschuw beheerder
:bounce: Amsterdam ?? Waar lig dat dan ?? :bounce:

Amsterdam was super... Lekker chille in de zon bij ID-T stage...Erreg goed te doen!

Gezellige Sfeer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb een super koninginneweekend gehad en heb wel een zware zonnesteek opgelopen
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
was supper ik was in eindhoven met een kei groote groep en beetje loope relluh enz o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik was (tot vrijdag) nog nooit met koninginnedag in Groningen geweest.. :D
Tijd voor de vuurdoop!!

Onze lieve koningin kwam daar, dus druk(s) werd het sowieso.. O:) ;p
Maar goed, 14:00 uit leeuwarden vertrokken en onderweg kwam de stemming er al in :xtc:
Eenmaal aangekomen was Bea al vertrokken, goed moment om het feessie wat op te leuken d8 ik.. 8)

En dat was ook zo.. :bounce: :bounce: @ the palace.. maar al snel was de zon daar vertrokken.. :S Dus naar Grote markt en A-kerkhof.. eerst grote markt, we troffen daar gozers met flessen rode wodka, zij verwezen ons naar De Mitra die open was!! :mixje:
1 fles rode wodka en 1 fles Beerenburg verder was het niet best meer.. MAAR WEL SUPER GEZELLIG!! B)

Sita op de grote markt en breakdancing op A-kerkhof.. Helemaal goed.. zwaar knallen :bounce: :bounce:

Een vriend van mij moest optreden in een discotheek: Vera.. Hij Rapt en het was zo ongeveer zijn eerste echte optreden, dit mochten we niet missen.. Dus wij naar binnen.. B) vet cool.. brrrrrr

Ongeveer 5 min voor hij optreden moest sloeg het noodlot :mixje: toe.. Ik moest met mijn dronken en leipe kop :xtc: zo nodig pissen middenin die toko en was enigszins verbaasd dat ik eruit moest.. :S :cry:

Geen man overboord! Wij naar Leeuwarden terug, jammer maar we waren pis-leip en dronken.. Dus BOEIEND!!!
Eenmaal in Leeuwarden besloten we ( na een telefoontje met een vriendin ) naar een afterparty te gaan in Alkmaar.. :D :respect: :flower:

Verder hoef ik niet op details in te gaan.. :x

ps.. het was niet mijn laatste keer dat ik de plaats bezocht waar de koningin heen ging!! Echt helemaal goed! TOT VOLGEND JAAR BEA, althans als mevr. weg is dan.. ;) ;p

ps.. ps.. Dit was de verkorte versie.. Mijn maatje herinnerd zich nog meer.. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben ook naar A'dam geweest en heb me anders prima vermaakt :) http://www.basvecht.nl/weblog/pivot/entry.php?id=111
Waarschuw beheerder
Ben donderdagavond eerst naar Eindhoven geweest voor de Thomas waar het gezellig druk was en daarna om half 2 snachts naar Amsterdam afgereisd naar een vriend van me waar anderen zich al verzameld hadden.
Vlug nog ff de stad in daar, naar de blaffende vis of zoiets, niet echt mijn muziek maar wel lachen mensen daar.
Vrijdag lekker met zijn allen naar het Rembrandtplein waar we zon dik 2 uur over hebben gelopen, met onderweg wat eten hier en daar en op het Rembrandtplein helemaal los bij het ID&T podium, iedereen ging uit zijn dak...
Wilde s'avonds weer terug naar Eindhoven, maa hoorde dat er noodweer was en zijn dus in Amsterdam gebleven.'
Al met al koninginnedag was dit jaar echt toppie.

Waarschuw beheerder
Verrot tot bot

Waarschuw beheerder
Koninginnedag in Amsterdam - helemaal geweldig! Geen spatje regen gezien! Echt goede sfeer, voornamelijk bij Rembrandtplein en Waterlooplein gehangen.
Waarschuw beheerder
Lekker in amsterdam gechilled..

Waarschuw beheerder
Ik was in Spaarndam.. helemaal kapot gezopen en nog wat andere verboden dinge:P Dus vrijdag was echt wel vet!! Alleen de zaterdag he.. brak als de hell:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Queensday Qoalition Productions Gouda City!!
Waarschuw beheerder
Naar QueenSize In De Goffert In Nijmegen Geweest.. En Heb Me Zeker Wel Vermaakt!!..(Y)

Waarschuw beheerder
Naar Groningen geweest en heb daar staan feesten bij de Palace op straat:bounce::xtc::mixje::bier:

Hey maar Flow, je was toch gewoon thuis zei je? :vaag:

Waarschuw beheerder
Queensdaycore Eindhove.....
En Da Was in 1 woord NAT :vaag:

Daarna naar Time Out Met Dj Luna.. da ging wel mooi! :P

(K) XxxxxX (K)