Partyflock

Forumonderwerp · 667585

Waarschuw beheerder
Dit beweert een vriendin van me..

Waar of niet waar?
Waarschuw beheerder
Ach het moet vast wel te doen zijn hoor, moet ik maar steeds inhouden dan lukt het wel.
Dus ik moet er gewoon voor zorgen dat ik zelf niet klaarkom en dan hou ik het wel een aantal uurtjes vol hoor (qua tijd spreek ik uit ervaring)...
Waarschuw beheerder
hey bridget dus geen bi acties of trios voor jouw mag je niet dan
Waarschuw beheerder
Ha ha ha.....:)

Als ik eerlijk ben vind ik sex one on one nog steeds het lekkerst, noem het ouderwets i don't care...dan heb je tenminste alle tijd en alle ruimte in bed voor elkaar :)

Maar goed we dwalen af geloof ik...

Ik ben het nog steeds met de stelling eens btw !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch is het ongelofelijke onzin, niet waar dus
Waarschuw beheerder
is ook maar gein he weet je wel toch mannen blijven mannen he

Waarschuw beheerder
Onzin.
iedereen valt op iemand omdat ie die persoon leuk/lekker/slim etc vindt, niet omdat je per definitie Bi bent ofzo.

Chris
Waarschuw beheerder
Ik mag wel met een ander meisje wat doen als ik dat wil, maar niet met een andere kerel, daar heb ik trouwens ook totaaaaal geen behoefte aan! Ben nog steeds superverliefd op mijn eigen vent :kwijl:

En wat trio's betreft, dat zou ik alleen willen als ik vrijgezel was en zelf de 3e persoon kon zijn. Ik denk dat als je echt van je partner houdt je hem niet met een ander meisje sexuele en intieme handelingen kunt zien doen die hij anders alleen bij jou doet....maar goed dat is persoonlijk denk ik.

Waarschuw beheerder
Ik mag wel met een ander meisje wat doen als ik dat wil, maar niet met een andere kerel, daar heb ik trouwens ook totaaaaal geen behoefte aan! Ben nog steeds superverliefd op mijn eigen vent

Ik blijf het een zeer vreemde relatieconstructie vinden, maar goed daar heb ik al 100 topics over liggen kletsen.

Chris
Waarschuw beheerder
Klopt :)

Maar zoals met zoveel dingen niet iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde ideeen over bepaalde zaken.

Ik heb ook geen drang om met vrouwen te rotzooien het is 1 x gebeurd en that's it, mijn vriend en ik hebben er toen over gepraat en ik heb zijn mening / standpunt toen gevraagd.
Waarschuw beheerder
hey bridget wou je dan beweren dat hij het niks vond met nog ander dame erbij??????
Waarschuw beheerder
Huh...voor zover ik weet heeft mijn vriend nog nooit een trio gedaan niet met mij of met anderen ;)

Zoals ik al schreef dat zou ik namelijk niet kunnen omdat ik teveel van hem hou...ik wil hem niet delen en zou al helemaal niet aan kunnen zien dat hij met een ander alle dingen doet die hij normaal met mij doet :(

Dus helaas pindakaas voor hem, geen trio, maar misschien moeten sommige fantasieen wel gewoon fantasieen blijven :)

Misschien tape ik nog wel een keer een heftige vrijpartij van mezelf en een ander meisje en geef die aan hem kado....
Waarschuw beheerder
dat is wel hard en koud hoor is hij zo gehoorzaam en hebje zo'n dominant karakter dan dat jij wel mog en hij niet had hem dan tenminste er bij betrokken
Waarschuw beheerder
Lief dat je bezorgd bent maar geloof mij maar hij komt niets te kort :)

Hij vind het echt niet erg dat ik het heb gedaan dus niks aan de hand.
Waarschuw beheerder
Misschien tape ik nog wel een keer een heftige vrijpartij van mezelf en een ander meisje en geef die aan hem kado....

Dat zou idd een goed cadeau zijn zeg :D Stuur je mij ook een copy? :$
Waarschuw beheerder
Was een inkoppertje he? ;)

Waarschuw beheerder
meneer haai, zet je m dan ook even op internet... Link mag je wel naar me sturen in een pbtje ;-)
Waarschuw beheerder
Nee ik zet em niet op internet!!!

[alleen te lezen voor Ni©olle te lezen]
Als ik dat die dan stuurt ze me die video natuurlijk nooit door ;) Maar ik zal em je doorsturen :P
[/alleen te lezen voor Ni©olle te lezen]
Waarschuw beheerder
Weet je wat jullie mogen hem best bij mij thuis komen bekijken hoor, roseetje erbij, toastjes, en een heerlijke lounge bank ;)
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
denk namelijk (en dan praat ik denk ik niet alleen voor mezelf) Dat er ook een hoop onzekerheid meespeeld bij een vrouw/meisje. Kijk dan geef ik een voorbeeld van mijzelf.. Ik fantaseer over vrouwen, zoen soms met een andere vrouw

denk dat veel vrouwen idd daar wel zich kunnen inleven.

Als ik voor mijzelf spreek, de gevoelens voor het vrouwelijke geslacht waren altijd al sterk. Nadat 1 van mijn grooste fanatsie werkelijkheid werd kon ik niet meer anders denken, verliefd, en alles erbij. een relatie met een vrouw aangaan kan ik, nu alleen nog de juiste vinden ;)

Waarschuw beheerder
ik denk wel
dat vrouwen er over fantaseren

(K)
Waarschuw beheerder
Dat denk ik ook.
En ik hoop dat ze hun fantasien hier met ons willen delen en ze dus allemaal posten :P
Waarschuw beheerder
Haaitje is voorzie een glansrijke carriere voor jou als een soort NL Jambers op zoek naar al dan niet bisexuele dames die al hun geheime fantasieen en praktijkervaringen met JOU willen delen.....;)

Waarschuw beheerder
Ik denk voor aandacht en onzekerheid....

Waarschuw beheerder
De eerste opnames waren toch bij jouw thuis bridget :P
Waarschuw beheerder
2 Nicolle: klopt ja, maar dat was toch zonder Hitsig Haaitje begreep ik? ;)

Waarschuw beheerder
Mooi zo! want die rent toch de hele tijd om de een of andere reden de hele tijd op en neer naar de wc! :o ;-)
Waarschuw beheerder
Ooohh jullie gaan daten?!!! GEIL!!!
Zal ik filmen??

...oeee weer ff naar de wc :S

Waarschuw beheerder
[ nicolle rent naar de wc deur van meneer haai, blokeert de deur, krijgt twee rechtse handen, maakt een onbreekbaar slotje op de deur, en rent heel hard weg :yes: ]

Sow... Bridget,,, Haai komt ZEKER niet filmen :p
Waarschuw beheerder
Ik ben heeeeel blij dat ik niet de toiletjuf ben van waar Haai altijd naar de wc rent zeg....

Maar ja dat is die onbedwingbare oerdrang van mannen, ben blij dat ik een meisje ben ;)

@ Nicolle: lijkt me ook beter van niet, met zn tweetjes wordt het hot & steamy maar als Meneer Haai er is om te filmen ben ik bang dat dadelijk mijn hele huis onder de behangplakkerslijm zit :(
Waarschuw beheerder
Zucht, denken jullie dan ook altijd door?
Ik ben een haai en kan dus niet leven zonder water. Ik ga steeds naar de wc om ff op adem te komen in het water (ja ik ben maar een heel klein haaitje, pas in de toiletpot). Op die manier ben ik dus ook ontsnapt uit de wc, ben het riool in gezwommen en in de Rijn terecht gekomen. Toen bij het eerste het beste internet café snel weer op partyflock gedoken.
Maar jullie zijn we gemeen voor me hoor :( Zo merk je wel weer wie je echte vrienden zijn :'(

Enne, als ik zou gaan filmen dan zou ik het netjes houden hoor :( Dus niet je hele huis vies :S
Waarschuw beheerder
Ach gossie....*bloos*

Waarschuw beheerder
Alle vrouwen zijn een beetje bi

Beetje misschien wel. Ik heb altijd gezegt... ik zoen nooit met een meisje.
Tot mijn eigen verbazing is dat nu toch een keer gebeurd. maar het maakte geen indruk op me of zo. maar vond het wel vet grappig. En dat wil dan nie zegge dat je bi bent of zo. just for fun

Waarschuw beheerder
al zou je in eerste instantie mogen filmen.. laat maar zitten nu.. :O
ontsnapt uit de wc, ben het riool in gezwommen

Ewl.. wat moet jij stinken... ;-)

2 hardstyle babe, denk dat het zo met de meeste meiden gaat. Maar je kunt ook nog verder door denken. Ben nl stapelgek op sommige vriendinnen, misschien zelfs wel zo gek dat ik er mee wil zoenen, maar dat betekent niet dat ik er verliefd op ben... Dus jah... Ikzelf stem wel op de theorie: alle vrouwen zijn een beetje bi, als ze er maar voor open staan. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik zelf die instelling heb.

Maar jah, krijg je het volgende weer, wat is bi :/... Mij maakt het niet uit ;-) Als de persoon er zelf maar gelukkig mee is :D :yes:
Waarschuw beheerder
Zucht, je maakt het me ook wel moeilijk. Ik heb natuurlijk wel ff gedouched, dat snap je.
Ik ben weer helemaal schoon hoor.

Wanneer gaat het gebeuren? Ik neem de cam wel mee :D
Waarschuw beheerder
2 Nicole....ik heb nooit gezegd dat ik op meisjes viel of wat dan ook...maar ik ken wel iemand die op mijn leeftijd een relatie heeft met hetzelfde geslacht...ik hou het toch maar lieve bij mijn VRIEND....:)

Waarschuw beheerder
Nou ik spreek natuurlijk alleen voor mezelf maar ik ben echt niet een beetje bi.
zelfs niet een heeel klein beetje..
dus ik geloof er niet zo in.
geloof dat t meer een hype is en meisjes die zeggen dat ze bii zijn die zijn stoer zeg maar..

Waarschuw beheerder
Ikkuh niet :bah:
Waarschuw beheerder
Helemaal mee-eens!!!

Alle vrouwen zijn een btje bi, en als ze zeggen dat ze het niet zijn, dan komen ze er nog wel achter als ze wat ouder zijn...

(oei, nu krijg ik natuurlijk allemaal meisjes over me heen die zeggen dat ik dan zelf wel bi zal zijn... )

Ik heb zelf 2 keer met een meisje gezoend. EN ik heb momenteel een lieve vriend, bij wie ik nix tekort kom... Maar als je net een relatie achter de rug hebt... Trouwens, mannen vinden het meestal heel geil als twee vrouwen zoenen!!!
Waarschuw beheerder
:yes: Ik denk van wel :$ en jah :) is zeker geil om te zien jah ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of t voor alle vrouwen geldt, maar voor sommigen wel ... :O
Waarschuw beheerder
ja...het zal wel meer een hype zijn van al die meisjes....alle jongens kicken erop dus waarom niet??? slechte manier van aandacht trekken ja toch???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik ken zat meiden die dus echt absoluut NIET op vrouwen vallen he.
Dus dit gaat ff niet op ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan een vrouw absoluut aantrekkelijk vinden, maar ik zou er nooit verliefd op kunnen worden, denk ik. Het is me in ieder geval nog nooit overkomen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Dat heb ik ook altijd gezegd: Ik vind vrouwen aantrekkelijk, zoen met ze, vrij met ze (nog maar 2 keer hoor) maar kan niet flieft worden!!!

Nou heb t nu toch echt wel zwaar te pakken van een meisje al een tijdje.
We hebben gewoon een vrije relatie en doen waar we zin in hebben.
En is dat in elkaar? Dan ehmz... kun je zelf wel invullen denk ik.

Waarschuw beheerder
Als een vrouw een keer iets met een andere vrouw wil uitproberen betekend niet meteen dat ze bi is :flower:
Bij mannen is er echter een grens die nooit overschreden zal worden! ;)

Waarschuw beheerder
sja... denk wel dat iedereen diep van binnen een beetje bi is... alleen bij de een uit zich dat wel en bij een ander niet!!

Waarschuw beheerder
Ikke lekkur niet :bah:
Heb jij wel een beetje gevoelens dan?

Waarschuw beheerder
ik heb weleens met een meisje gezoend... gewoon uit nieuwsgierigheid...

maar vind niet dat dat me meteen bi MAAKT...