Partyflock

Forumonderwerp · 667585

Waarschuw beheerder
Dit beweert een vriendin van me..

Waar of niet waar?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
BI is btw wat anders als Lesbisch dat willen velen wel eens vergeten...als je dezelfde intense gevoelens kunt hebben voor zowel mannen als vrouwen en met allebei een serieuze relatie aan zou kunnen gaan en echt verliefd erop kunt worden dan ben je volgens mij BI

Ben ik totaal met je eens :)
Waarschuw beheerder
[quote]BI is btw wat anders als Lesbisch dat willen velen wel eens vergeten...als je dezelfde intense gevoelens kunt hebben voor zowel mannen als vrouwen en met allebei een serieuze relatie aan zou kunnen gaan en echt verliefd erop kunt worden dan ben je volgens mij BI

Ben ik totaal met je eens[/quote]

i aggree

Waarschuw beheerder
ik vindt t onzin als je zegt dat alle vrouwen bi zijn want dat is echt onwijze onzin

vrouwen zoenen gewoon vaker met elkaar voor de fun meestal niet altijd. dat wil niet zeggen dat ze dan meteen aangetrokken zijn tot het zelfde geslacht en dat ze dan ook op vrouwen vallen en daar mischien ook een relatie mee zouden willen hebbn. dat is maar een klein percentage van de vrouwen die wel eens met een vrouw hebben gezoend

het komt wel vaker voor dan bi jonges maar die durven er naar mijn mening mischien minder voor uit te komen omdat lesbi's ook meer geacepteerd zijn dan homo's.

want als 2 jonges met elkaar zoenen vint een groot deel dat smerig en willen ze dat liever niet zien maar als ze 2 vrouwen zien zoenen is er een veel kleiner deel die dat smerig vinden

mij makt t allemaal niet uit met wie je zoent wat je doet enz.. als je maar gelukkig bent is toch wel het aller belangrijkste..

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens, wij vrouwen zoenen ook veel lekkerder natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
vrouwen zoenen idd beter ;p
Waarschuw beheerder
Oh jee alle mannen meteen op hun achterste poten ;)

Niet getreurd hoor, al zoent en vrouw misschien beter en is de sex erg lekker, ik persoonlijk ga toch echt voor een man om mijn leven mee te delen :)
Waarschuw beheerder
nou ik ben wel 100% hetro~!!

ik hoor t mezelf ook nog zeggen toen ik 17 was..

Waarschuw beheerder
Nee, een hele hoop ook niet.
Misschien dat er veel zijn die er over fantaseren maar dat maakt je nog geen bi.
Maar ja ik kan ze geen ongelijk geven, val zelf ook op vrouwen :)

Waarschuw beheerder
donateur
:S ik nie hoor, niet eens een beetje

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken geen meisje dat nog nooit met haar beste vriendin ofzo heeft gezoend

nou hier is er dan een van
ik heb nog nooit met beste vriendin
gezoend.
en niet iedereen is beetje bi hoor
deze dame absoluut niet :no:
Waarschuw beheerder
ik ben niet bi maar vind sommige vrouwen wel ge*l
en ik zou het ooooiiiitt welleens met een vrouw willen doen om uitteproberen, maar dat betekend toch niet dat je gelijk bi bent??
Waarschuw beheerder
2 debstra: zeker niet, dan ben je gewoon nieuwsgierig en voegt daad bij je woord ;)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat 95% van de vrouwen weleens met een vriendin gezoend heeft!!!
En 70% t wel eens zouden willen proberen alleen voor de kick.
Maar bi nee niet iedereen

Waarschuw beheerder
nee ben niet bi maar heb wel eens met een meissie gezoend,en ja was lekker,wat is daar mis mee?dan ben je niet gelijk een bi is een keer wat anders mag wel een keertje toch om uit te proberen?!!!!:P
Waarschuw beheerder
ja hoor duiveltje vind ik ook~!
Waarschuw beheerder
93% van de vrouwen heeft bi-gevoelens. is bewezen. weet bij god niet meer waar ik t gelezen heb. maar ben gelukkig nog niet zo erg dement dat ik me wel weet te herinneren dat t geen flut onderzoekje was.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat 95% van de vrouwen weleens met een vriendin gezoend heeft!!!

ja dat doe ik ook dus laatst nog in club X dus..
Waarschuw beheerder
ik denk dat ieder vrouw wel nieuwsgierig is hoe het allemaal zal zijn met een vrouw??!!!
Ik denk daar soms ook wel eens aan ben soms best wel benieuwd!!!al is het alleen maar om te weten hoe het is!!of voelt!!:bloos:

Waarschuw beheerder
Op zich mee eens, maar zou geen relatie met een vrouw willen. Zou ook zeker niet verliefd kunnen worden op een vrouw.

Maar als t een mooie vrouw is...
Dan zou ik weleens een beetje bi kunnen zijn ;)
Waarschuw beheerder
2 duiveltje: als ej bi bent dan is r toch niks mis mee.

als vrouwen fantaseren over vrouwen,in welke vorm dan ook,hoeft t niet te betekenen dat ze dat ook echt wil. probeer je fantasie s uit zou k zegge. dan is voor de meeste vrouwe de fantasie helemaal voorbij en wete ze meteen dat ze geen bi zijn.
Waarschuw beheerder
Die vriendin van je is niet goed wijs... zeg dat maar tegen haar...

Waarschuw beheerder
Het blijkt wel dat er een hoop meiden zijn die er over nadenken.. Zo zie je maar weer.. :D

Waarschuw beheerder
:no:
ik ben 100% hetero :yes: want ik zou nooit iets met een vrouw kunnen beginnen...

en over 2 vrouwen die zoenen met elkaar hoef je nog geen bi voor te zijn.

t gaat gewoon om het gevoel...
Waarschuw beheerder
donateur
en over 2 vrouwen die zoenen met elkaar hoef je nog geen bi voor te zijn

Ach dat is gewoon af en toe lachen :D

Waarschuw beheerder
Alle vrouwen zijn een beetje bi

Beter toch :P
Waarschuw beheerder
dan zijn mannen toch ook allemaal een beetje bi als vrouwen dat ook moeten zijn :S

Waarschuw beheerder
dan zijn mannen toch ook allemaal een beetje bi als vrouwen dat ook moeten zijn

denk je dat !!
wahahaha waar kom jij vandaan :D
Waarschuw beheerder
uit een gat waar k niet meer uit kom :D maar is toch zo als dat meidje denkt dat alle vrouwen beetje bi zijn moeten mannen toch ook allemaal beetje bi zijn of zie k dat verkeerd

Waarschuw beheerder
eej euh Lau, vertel maar gauw aan je vriendin dat dit de grootste kolder is die er bestaat!!! ik moet er niet aan denken om met een vrouw te zoenen laat staan sex te hebben.. ieder voor zich hoor maar dat is niks voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ze nog niet tegen gekomen
Waarschuw beheerder
Beetje Bi geloof ik niet in, je bent bi of niet. Wel denk ik dat iedereen zich, als ie er voor openstaat, zich seksueel aangetrokken kan voelen voor iemand van hetzelfde geslacht en er dus ook leuke en lekkere seks mee kan hebben. Beschouw mezelf niet als bi, maar vind het leuk en lekker om af en toe ook eens met vrouwen te zoenen en rommelen. Tot seks is het nooit gekomen, maar dat sluit ik in de toekomst niet uit

Waarschuw beheerder
denk het niet, no effence maar ik moet er niet aan denken om met een vrouw te zoenen en al die dingen..
Waarschuw beheerder
Nou neej denk het ook nie
Heb liever een kerel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een discussie :/

Waarschuw beheerder
Ik zou het niet echt erg vinden als m'n vriendin bi zou zijn, misschien heb ik er dan zelf ook nog een beetje plezier aan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het niet echt erg vinden als m'n vriendin bi zou zijn, misschien heb ik er dan zelf ook nog een beetje plezier aan

Echt is voor mannen omdat te zeggen

Maar kzal je even uit je droom helpen de kans dat jij een bi vriendin krijgt die een trio wilt is klein 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk jij
Waarschuw beheerder
donateur
Dat denk ik niet :o

Dat weet ik bijna wel zeker :P;)
Waarschuw beheerder
2 mislizard: huh....ik snap de stelling BI of Niet niet zo goed...ik doe het zelfde als jij en heb ook al een keer sex met een meisje gehad maar toch beschouw ik mezelf niet als BI...en waarom niet: omdat ik niet verliefd op een meisje zou kunnen worden of een relatie met een meisje aan zou kunnen gaan...

Ach ja wat maakt het eigenlijk ook allemaal uit ;)
als iedereen nou gewoon doet waar hij/zij zin in heeft en zich niks aan trekt van hokjes of stellingen!
Waarschuw beheerder
Neee niet waar

Waarschuw beheerder
Dat weet ik bijna wel zeker

Je kent mij ook zo goed :S
Waarschuw beheerder
Lytje 22 juli 2004 09:24
Laat ik het dan zo stellen....

IK denk dat elke vrouw wel eens denkt aan hoe sex zou zijn met een andere vrouw... Maar niet iedere vrouw wil of durft eraan toe te geven ??

Dus niet iedere vrouw is bi maar wel nieuwsgierig... denk ik hoor..

Is tot op heden mijn ervaring geweest.. Maar ook ik kan het fout hebben hoor. Maar idd wanneer ben je bi? Na een keer gezoend te hebben met een vrouw?? Ik denk dat je ECHT bi bent als je meerdere keren sex gehad heb met een vrouw en het ook vaker wil...
Maar ik blijf er bij dat iedereen er wel eens over nagedacht heeft...
Bridget

ja idd dat is zo!!!vind ik ook!!!!een keer zoenen kan toch geen kwaad

Waarschuw beheerder
als je met een meisje zoent ben je toch niet meteen bi. Gewoon voor de lol in een dronken bui... maar echt bi nee

Waarschuw beheerder
donateur
Euhm...
Waarschuw beheerder
NOu ik ben ook een beetje bi en af en toe is dat wel fijn dat lijkt me bij vrouwen niet anders je moet er alleen voor open staan.
GRTZ Barry