Partyflock

Forumonderwerp · 667585

Waarschuw beheerder
Dit beweert een vriendin van me..

Waar of niet waar?
Waarschuw beheerder
dat moet jij als vrouw het beste weten toch??

Waarschuw beheerder
boeie als er maar geneukt word

Waarschuw beheerder
ja duhhhhh das toch al wel bekend....gelukkig weer een topic over bi zijn en vrouwen....heerlijk:D
Waarschuw beheerder
ach zoenen en sexen kan je met iedereen tot wie je je aangetrokken voelt man/vrouw lekker boeiend. als je hitsig bent kan ik me indenken dat het je niet zoveel boeit..

ik hou het liever bij mannen :)
Waarschuw beheerder
Ja en een of andere semi-psycholoog/docent van mn school beweert dat alle kerels dat ook zijn :s Nou ik walg nog steeds van de gedachte :bah:
Waarschuw beheerder
Weer zo'n topic, stopt het nooit :Z
Waarschuw beheerder
kerels beetje bi ?? getsie

Waarschuw beheerder
ik wou dat dat zo was...

Waarschuw beheerder
Nee mannen hoeven van mij ook niet zo nodig allemaal bi te zijn. Bij vrouwen is dat toch anders... Die mogen dat dan weer wel.. :D
Waarschuw beheerder
idd mannen niet... bleh... vrouwen wel :P
Waarschuw beheerder
mijn god zeg ik moet echt niet aan een sandwich denken....

:S

nee laat de vrouwen maar bi zijn en de mannen ook maar doe mij maar gewoon 1op1
Waarschuw beheerder
Alle vrouwen een beetje bi(Y)...maar waarom zijn er nog steeds vrouwen die dat ontkennen:(
:P
Waarschuw beheerder
omdat ze denken dat het vies is ... dat het niet hoort... maar diep in hun hart zou iedere vrouw het een keer willen meemaken om met een vrouw te vrijen.. echt wel :jaja:

Waarschuw beheerder
Nehh dank u, ik wil alleen een jongen. Een vrouw trekt mij totaal niet aan en wordt er zeker niet opgewonden van!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het zeker wel relaxed vinden als mijn vriendin een btje bi zal zijn. Met meerdere meiden is altijd wel relaxed. Maar dat kerels bi zijn daar ben ik het iig niet mee eens. Ik moet er niet aan denken :kots:

Waarschuw beheerder
ik sluit mij volledig aan bij Ghislaine :yes:
Waarschuw beheerder
zekers niet waar mot er nie aan denken iets met een wijf tehebben net zo ranzig

Waarschuw beheerder
de gedachte alleen al...:kots:

Waarschuw beheerder
het zal heus 'lievere sex'zijn dan man met man maar nee ik bedank ervoor en als andere dr anders over denken, FIJN.

Waarschuw beheerder
en hoe zit het met die trend van tegenwoordig dan? Je ziet steeds vaker 2 zoenende meiden op de foto staan.. (Dat gebeurt inderdaad iets minder vaak met 2 zoenende gozers..;) )

Waarschuw beheerder
aandacht maybe???
Waarschuw beheerder
tjah ik vraag me dat ook soms af
maar' t probleem is dat je dat alleen voor je zelf kunt besluiten en dus niet voor het algemeen begrip 'vrouw'... wat eigenlijk spijtig is...

ik moet eerlijk toegeven dat vrijen met een vrouw toch tot mijn fantasie behoort :$ 'k ben daar eigenlijk wel benieuwd naar :p

misschien maak ik het ooit nog mee
laten we lopen ;)

(k)eline(k)

Waarschuw beheerder
Alle vrouwen zijn een beetje bi

niet mee eens.
maar ik vind dat je het ook wel een beetje kort door de bocht stelt. je kan denk ik beter de stelling "alle vrouwen hebben wel eens bi-gevoelens" neerzetten.

en hoe zit het met die trend van tegenwoordig dan? Je ziet steeds vaker 2 zoenende meiden op de foto staan..

da's naar mijn mening inderdaad een trend. steeds meer meisjes vinden het leuk en spannend, en ik denk dat dat voornamelijk komt omdat ze weten dat mannen het nóg leuker en spannender vinden om 't zien.
je ziet ook steeds meer profielen van meisjes waarin ze aangeven bi te zijn. ik vraag me dan af in hoeverre dat waar is. een keertje gezoend met een meisje? of echt verliefd kunnen zijn op beide geslachten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind zoenen met een meisje egt geen moer aan.
Zou sex nog wel is willen proberen :jaja: Maar dan alleen met een meisje dat k egt leuk vin, en ben die tot nu toe nog niet tegen gekomen :/.

Maar denk dat iedere vrouw wel een beetje bi is :jaja:
Nja of nog niet eens zo zeer bi, maar meer nieuwsgierig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
9 vd 10 denk ik wel ja, waarvan de helft het ook nog niet weet hahha!

Waarschuw beheerder
die zijn triest :yes:....dat doe je toch niet omdat het 'in' is :s

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik iets wel geil vind dan zijn het wel 2 vrouwtjes die met elkaar zoenen. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik een vrouw zou zijn zou ik je ook wijsmaken dat je bi moest worden...

;P

Waarschuw beheerder
Ik denk dat heel veel van die meiden het ook doen om aandacht te trekken. En bovendien weten ze dat elke jongen het geil vind. (of niet soms;))Of om te shockeren. Hoewel er tegenwoordig niet veel schokkends meer aan is..
Waarschuw beheerder
Het grappige is dat als alle kerels een vrouw zouden worden ze meteen allemaal pot werden

Waarschuw beheerder
precies lau (zie mijn opmerking hierboven)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ooit eens gehoord dat ieder mens een beetje BI is, zolang je, je er maar voor openstelt zou je met beide geslachten plezier aan sex kunnen beleven...alleen de meeste mensen staan hier absoluut niet voor open...

Waarschuw beheerder
seks is oorspronkelijk nooit bedoeld geweest voor het plezier, maar voor het voortplanten

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er wel degelijk plezier aan :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er wel degelijk plezier aan :p

Waarschuw beheerder
boeie als er maar geneukt word

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
mannen zijn ook altijd zo sex gericht hé :s :cocktail: ;p

Waarschuw beheerder
Ja Psycho Force, ik heb ook eerder gehoord dat ieder mens een beetje BI is, daarom was ook wel benieuwd naar jullie reactie.. :D:P Zou dat nou echt zo zijn..?? :S:S
Waarschuw beheerder
Mee eens, waarom niet???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mee eens...........net kippen in een hok..op een stok
Waarschuw beheerder
nah jah tot dat je 30 bent mag je tegenwoordig haast jezelf niet voortplanten (want dan is het zo vroeg) dus dan moet je wel plezier aan beleven :D
Waarschuw beheerder
I love men
volgens mij klopt da nie oor, da gedoe da alle vrouwen bi zijn. en ik haat van die 14-jarigen die experimenteren omda iedereen da doet en omda iedereen zo'n stellingen verkondigt!
allé ja da vind ik toch é, niks tegen mensen die ECHT bi zijn é

Waarschuw beheerder
donateur
Zou dat nou echt zo zijn..??

uuh ja ik denk opzich van wel, alleen je moet daar dan wel voor open staan

Waarschuw beheerder
donateur
Niet waar.

Ik niet namelijk!

Voor geen 1%
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
Waarschuw beheerder