Partyflock

Forumonderwerp · 667585

Waarschuw beheerder
Dit beweert een vriendin van me..

Waar of niet waar?

Waarschuw beheerder
donateur
2 Bridget:
ik denk dat je als je echt verliefd op een vrouw kunt worden en een (vaste) relatie met een vrouw zou kunnen hebben dat je dan BI bent

Ben het helemaal met je eens :)
Waarschuw beheerder
hmmzz .. ik denk dat ze gelijk heeft,
14 feb. Hardbass nog met een mooie meid staan zoenen .. was best okee moet k zegge :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou van mensen en of het nou een man of een vrouw is dat maakt mij niet uit,
Waarschuw beheerder
Als je "alleen" zoent ben je in mijn ogen geen Bi, als je echt sex heb met een vrouw (vrouw & vrouw) dan ben je pas BI

Als je bi bent dan voel je, je sexueel aangetrokken tot beiden geslachten. Jij vind dat als jij een meisje zoent dat je dan niet bi ben dus met andere worden; je vind zoenen niet iets wat met sex en soortgelijke intimiteit te maken heeft want als je dat wel zou vinden dan zou je dat doen met mensen waar je, je sexueel tot aangetrokken voelt.
Dus weer met andere worden; als je een relatie met iemand hebt dan vind je het niet erg als die met andere zoent want het heeft aan de hand van jou stelling toch niks te betekenen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik vind als je es een keertje sex hebt met een meisje dat je dan niet meteen bi bent

Jezus

Zie je? Alle meisjes zijn bi.. en ze weten het nog niet eens....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou dat het zijn?! ;)

Ze zouden eigenlijk al die benamingen af moeten schaffen, ik heb zowieso een hekel aan mensen of dingen in hokjes plaatsen.

Zolang je zelf maar weet wat je wil :)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk! Niet zo gek ook tog??
:D

Waarschuw beheerder
Totaal niet mee eens.
Moet er niet aan denken. Snap wel dat er een aantal meisjes echt zo zijn, maar je hebt ook van die aandacht trekkende wijven die dan voor de neus van een stelletje kerels andere wijven gaan kussen. Dit vind ik echt triest!
Als je echt bi of lesbisch bent ok, maar puur voor de aandacht daar kots ik van!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou sorry dan ben ik bij deze een uitzondering.
het idee al. nee dankje ik hou het liever bij worstjes
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moer er echt niet aan denken..:bah:

Waarschuw beheerder
Niet mee eens..
Moet er inderdaad niet aan denken.
Er zullen best wel wat meiden zijn die bi zijn, maar daar hoor ik niet bij.

Waarschuw beheerder
Misschien wel..lekker gek, moet kunne toch..:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
nee dankje ik hou het liever bij worstjes

Ja worstjes doen et ook beter bij mij..

Mejah af en toe es gek doen.. hoezo niet he

Waarschuw beheerder
ja dat kan zijn. maar heb het nog nooit geprobeerd en zit er voorlopig ook niet in
Waarschuw beheerder
donateur
Mejah af en toe es gek doen.. hoezo niet he

ja hoorde laats al zoiets geks:yes:hihihihihihih

Waarschuw beheerder
ja uhm vertel eens

Waarschuw beheerder
zoals ik al zei dan ben ik een uitzondering
Waarschuw beheerder
donateur
og wie weet iloontje zeg nooiit nooit,misschien denk je er over 10 jaar anders over!:D

Waarschuw beheerder
Volgens mij willen bepaalde vrouwen hier graag dat alle vrouwen bi zijn, maar toch zal het overgrote deel niet bi zijn.

Chris

Waarschuw beheerder
wie weet maar zoals mijn toekomst er nu uitziet zit dat er niet bij
of ik moet eens durjeree zijn van alci of weet wat als ik niet meer weet wat ik doe of ik moet er geld bij krijgen haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
trio is goed :) trio moet

Waarschuw beheerder
nou ook niet haha
ik zou er niet tegen kunnen als mijn vriend het fijn vind met een ander en het hijgen is bij wat zei doet en ik ben erbij no thnax ben ik veel te jaloers voor

Waarschuw beheerder
Vrouwen zoenen best lekker, en ik moet zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig ben naar de rest, maar ik zou toch echt niet verliefd kunnen worden op een vrouw. Ik hou het dus gewoon lekker bij hetero sexueel!
Waarschuw beheerder
donateur
Weet wel zeker dat ieder meid zulke gevoelens heeft, maar daarom nog geen bi is!!

sex met vrouwen vind ik heerlijk maar ben nog nooit verliefd geweest op een meis.. :no:

Maar zeg nou eerlijk.... Wat is er mooier dan een vrouwen figuurtje????

Lekker hoor!! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet wel zeker dat ieder meid zulke gevoelens heeft!!

nou dan ben jij goed he als jij dat denkt te weten
want je hebt het eigenlijk best fout
omdat jij die gevoelens hebt en het mooi vind betekend dat dan dat iedereen dat heeft :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou volgens mij heeft ook niet iedere meid bi gevoelens, dan kunnen we ook net zo goed zeggen dat alle mannen dat wel hebben wat een onzin :S

Maar tegenwoordig zijn er wel enorm veel wanna-bi's En daardoor lijkt het net of het zo is dat tegenwoordig iedere meid bi is.

Het lijkt net of de meiden van tegewoordig zich zelf er niet bij vinden horen als ze niet zeggen en doen dat ze bi zijn :S beetje jammer!!
Waarschuw beheerder
waar

ik ken geen meisje dat nog nooit met haar beste vriendin ofzo heeft gezoend :)
Waarschuw beheerder
ja maar als je een keer met je beste vriendin zoent ben je toch niet meteen bi :S:S

Ik heb ook nog nooit met een van mijn beste vriendinnen gezoend, omdat zij daar ook echt geen interesse naar heeft. Zijn er genoeg die er geen interesse naar hebben en dus geen bi zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey kattivo
aangenaam dan ben ik het eerste meisje

Waarschuw beheerder
donateur
waar...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja maar als je een keer met je beste vriendin zoent ben je toch niet meteen bi

ging niet om BI maar om EEN BEETJE BI.. dus als je met een meisje zoent ben je toch wel een Beeeeetje bi of niet? ;)
Waarschuw beheerder
hey kattivo
aangenaam dan ben ik het eerste meisje

maar jou ken ik nog niet ;)
maar aangenaam.. je bent de eerste! :D

Waarschuw beheerder
hoor ik er dus nu niet bij
is kut voor me
loop op buffalo's en heb nog nooit met een meisje gezoend
boh wat ben ik fout
Waarschuw beheerder
donateur
uhm hallo ik heb ook nog nooit een meisje gekust.. heb niet zoon behoefte om met myn vriendinnen te kussen....

Waarschuw beheerder
ja daarom stelde ik me voor

Waarschuw beheerder
ja lala dat kan niet
dan ben je net zo fout als mij
nu hoor je er ook niet bij
zullen we maar samen kussen
haha
grepske
Waarschuw beheerder
donateur
ja hoorde laats al zoiets geks hihihihihihih

Enne? hahaha.. toch nix verkeerds over mij hé :$

uhm hallo ik heb ook nog nooit een meisje gekust.. heb niet zoon behoefte om met myn vriendinnen te kussen....

Nee.. dat vind ik toch ook nix.. vriendinnen zijn voor lol mee te hebben en niet om mee te experimenfrutsele..
Waarschuw beheerder
donateur
weet je ik wil er ook helemaal niet byhoren... oh wou je eerst ff kussen en dan samen gaan shoppen.. doen we lkkr NIET he..
Waarschuw beheerder
donateur
nee doe maar eerst shoppen en dan kussen whahaha

nee lala dat zou ik echt niet met je willen.. vind k nix..
Wil je gewoon als me din hahaha zowat kunnen we totaal niet bij gebruiken :D

Waarschuw beheerder
was maar een grapje he lala
bah de gedachte alleen al :kots:

Waarschuw beheerder
een beetjuh bi is niet bah..

maar ik ben nooit echt verliefd geweest zoals op een jongen eigenlijk

Heb ik ook nooit gehad, 't is meer de sex, vrouwen weten veel beter van elkaar wat ze lekker vinden..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wel..
maar echt niet alle vrouwen hoor

Waarschuw beheerder
Alle vrouwen zijn een beetje bi

dat is geen vraag
maar een BEVEL!!

:[
Waarschuw beheerder
donateur
Laat ik het dan zo stellen....

IK denk dat elke vrouw wel eens denkt aan hoe sex zou zijn met een andere vrouw... Maar niet iedere vrouw wil of durft eraan toe te geven ??

Dus niet iedere vrouw is bi maar wel nieuwsgierig... denk ik hoor..

Is tot op heden mijn ervaring geweest.. Maar ook ik kan het fout hebben hoor. Maar idd wanneer ben je bi? Na een keer gezoend te hebben met een vrouw?? :no: Ik denk dat je ECHT bi bent als je meerdere keren sex gehad heb met een vrouw en het ook vaker wil...
Maar ik blijf er bij dat iedereen er wel eens over nagedacht heeft...
Waarschuw beheerder
Miss Britt snapt het :yes:
Waarschuw beheerder
Tuurlijk zijn alle vrouwen een beetje bi!!!

Vrouwen zijn toch veel mooiere wezens dan mannen? Dat zien vrouwen zelf ook wel! :yes:
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Laat ik het dan zo stellen....

IK denk dat elke vrouw wel eens denkt aan hoe sex zou zijn met een andere vrouw... Maar niet iedere vrouw wil of durft eraan toe te geven ??

Dus niet iedere vrouw is bi maar wel nieuwsgierig... denk ik hoor..

Is tot op heden mijn ervaring geweest.. Maar ook ik kan het fout hebben hoor. Maar idd wanneer ben je bi? Na een keer gezoend te hebben met een vrouw?? Ik denk dat je ECHT bi bent als je meerdere keren sex gehad heb met een vrouw en het ook vaker wil...
Maar ik blijf er bij dat iedereen er wel eens over nagedacht heeft...

Mijn mening hierover is, als een vrouw een relatie KAN aangaan met een andere vrouw, kan jezelf wel Bi noemen. Als je het liever alleen bij sexueelcontact houd kan het ook een BI.vrouw zijn. Maar een paar x zoenen voor de lol :no: een keer sex met elkaar voor de probeer :no: Moeten wel diepe gevoelens bij zitten..

Veel vrouwen denken volgens mij wel over sex met een andere vrouw na. Niet zo gek eigenlijk. Je weet zelf wat je lekker vind en in je fanatasie kan je het soms helemaal voor jezien. Dan begint het een "vraag" te worden voor je, en wil je het graag voelen, meemaken, ervaren. Sommige vrouwen zetten die stap nooit, andere wel :)

(f)
Waarschuw beheerder
Het ligt hetzelfde als bij mannen denk ik, zowel mannen als vrouwen kunnen wel eens sex hebben met een vrouw puur voor de LUST daar komt dan geen liefde bij kijken en dan ben je dus ook geen BI.(als het om vrouw-vrouw gaat)

BI is btw wat anders als Lesbisch dat willen velen wel eens vergeten...als je dezelfde intense gevoelens kunt hebben voor zowel mannen als vrouwen en met allebei een serieuze relatie aan zou kunnen gaan en echt verliefd erop kunt worden dan ben je volgens mij BI, mensen die BI zijn zien vrouwen en mannen ook niet als aparte groepen ze worden gewoon verliefd op de persoon of die nu M of V is.
laatste aanpassing