Jelena 26 april 2004 13:28
En ja...waar vind je iemand die op meisjes valt... en op jezelf dan he!!! Ik bedoel, bij mij op school heb ik er nog geen ontmoet en tijdens het uitgaan ook..
Als ik dit goed begrijp, vraag je je dus af waar je een meisje kan vinden voor jezelf waarbij het klinkt??
Je bent 17

, daar oordeel ik zelf absoluut niet over, maar dit kan wel betekenen dat een hoop meiden in je omgeving op dit moment er nog niet voor open staan, of klaar voor zijn, of net hoe je het wilt noemen

.
En inderdaad op een "wat jongere" leeftijd is de indruk op andere maken bij veel meiden belangrijk.
Maar daar moet je gewoon even doorheen prikken.
Als je gaat stappen, kijk dan het meisje wat jij "leuk" vindt even wat langer aan. Op de een of andere manier ontwikkel je op een gegeven moment een bepaald gevoel, waarbij je redelijk goed kan inschatten of het meisje wat ook net wat langer naar jou terug kijkt met dezelfde ogen naar jou kijkt

.
En heb het er gewoon over, met vriendinnen die je kunt vertrouwen. Je zou niet de eerste zijn die erg dicht bij huis een leuk "vriedinnetje" op doet. Als je het er niet over hebt, weet je ook niet wat andere denken.
En je hoeft niet meteen confronterend te zijn

... Vraag gewoon wat zij er van vindt, ooit aan heeft gedacht... Leg uit dat je nergens op uit bent, als ze daar bang voor is.
Op dat moment weet ze dat jij er wel mee bezig bent. En staat ze er zelf wel voor open, ben jij waarschijnlijk de eerste persoon waar zij heen gaat

.
Maar om het even kort te zeggen: Andere weten niet dat jij ervoor open staat, dat zul je dus zelf moeten laten merken. Soms door erover te praten maar soms is oogcontact al meer dan genoeg.
Maar als je op "ondekkingsreis" bent: Suc6