Ja Bellie, hehe, dat krijg je nu, you're famous now!
Nee was echt heel vet, allemaal bekenden en PFérs/S2Dérs vanaf 21.00. Beetje jammer dat op de site van Q-Dance stond dat t feest pas om 22.00 zou beginnen want veel mensne dachten dus dat Verdine toen pas moest draaien.
Net als CreAtive vond ik Billy Nasty idd de beste, toen was t ook nog niet zo druk en warm dat scheelde wel. Ja en Gayle San draaide ook weer erg goed, daarna gebeurde er gewoon iets met de sfeer. Misschien omdat de muziek echt hard werd, wat Djax deed had voor mij niet veel meer met techno te maken iig.
Lasershow was allejezus vet, de decoratie ook en er waren gewoon veel bekenden, waardoor ik toch een vette avond heb gehad. Maar goed, toen die uitsmijter zei dat er nog ene stel van die hooligans binnen liepen was ik gewoon niet echt relaxed meer, op de een of andere manier kom ik nl. altijd in vechtpartijen terecht en ik had geen zin daarop te gaan wachten.
Afgezien van die rel was het tot 05.00 gewoon leuk en vet (TE warm alleen, heb t zelden zo warm gehad daar, gingen veel mensne goed fout van), heb al met al dan toch wel een lekker gevoel dr aan over gehouden.