Partyflock

Forumonderwerp · 666620
1 volger · 8308x bekeken
Betreft: evenement: Teqnology, zaterdag 20 maart 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
Heb t prima naar mn zin gehad iig.. locatie, sfeer, muziek alles (Y)

Wat vonden jullie van Teq 2004?
Waarschuw beheerder
lounge? daar hebben wij nog naar gezocht, was er wel een?
Waarschuw beheerder
:s Heb het idee dat ik niet veel heb gemist...

50 vervelende ajaxieden
kut sfeer
te druk
te warm
overranzige wc's
té veel wause mensen
dj's die tegenvallen
80 % mannen

Waarschuw beheerder
Vond Kruse maar een tergend trage set draaien. Daarna zeer relaxed gestaan in het kleine zaaltje van 12 tot 1. Lekkere Acidtechno was het als of hoe je dat ook mag noemen:P

Ben ook nog naar de meeting geweest volgens mij. :vaag: Maar het werd me niet echt duidelijk of het nou wel of niet de meeting was. Vind het ook erg dom om die te gaan houden vlak voor een box waar muziek op 115db uitgeblazen wordt.

Over de djsets kan ik weinig zeggen. Vond het allemaal wel aardig klinken en had dus geen voorkeur. Ik dacht bij voorbaat dat ik de techno van Sven Wittekind en die Viper wel het beste zou vinden maar dat viel toch tegen. Ik prefereer toch iets meer groove in de sound. Het had meer wat weg van Hardstyle. Opbouwen, even beuken en weer een break. Als het dan allemaal wat eentonig klinkt betrap ik mezelf er ook op dat ik vaak op mn telefoon kijk om te zien hoeveel minuten er nog te gaan zijn.

Van dat ajaxgedoe heb ik ook niks gezien maar ik heb wel gehoord dat het er vrij hard aan toe ging....

En iedereen zag veel mannen? Mannen zijn toch altijd al in de meerderheid op feesten? Ik vond juist dat er aardig wat(mooie)vrouwtjes rondliepen :P

Eindconclusie: Een leuk feest maar niet echt hoogstaand. 7,5
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond het echt een super feest :D

Waarschuw beheerder
Heb me zeker vermaakt..Alleen die grote groep wat binnen kwam stormen was gewoon Minder! (n) Maar dat mocht de pret nie drukken!!

En de postbank Lounge?? Die heb ik helemaal niet gezien?!

Voor de rest (Y)
Waarschuw beheerder
rellen ?? :S

liepe gewoon naar binnen, wat kunnen mensen hier toch altijd overdrijven :yes:
Waarschuw beheerder
Eerst met DPI meegeweest naar 3FM voor een interview en een mini live optreden. Daarna snel naar de HMH alwaar we om 23.45 naar binnen liepen... Jouk stond in de PB lounge te draaien.. Geen idee waar die kerel mee bezig was maar het had weinig met opbouwen te maken... Stond ontzettend te snoeien en het was nog niet eens 12 uur.. Daarbij kwam ook nog eens dat hij de eerste dj was die boven draaide.. Vond dit echt geen stijl om op deze manier te openen..

Maar goed, da's mijn bescheiden mening... 00.00 was het de beurt aan DPI en het ging weer helemaal los! Leek wel of men het lekker vond dat er even niet zo plat gebeukt werd... Met Silencer was het weer een gekkenhuis en een ovatie was het resultaat na afloop van de set...

Daarna even naar beneden gegaan maar dat viel vies tegen zeg.. Ben er nog 1,5 uur gebleven maar er werd wel zo saai en monotoon gedraaid dat we voor 3 uur maar besloten hadden om te gaan... Denham draaide trouwens.. even later nog een stukje van Gayle San gehoord maar kon ook niet boeien..

Nog een raar voorvalletje meegemaakt bij de trap boven.. 2 kerels lopen per ongeluk tegen elkaar aan en 1 draait zich om en haalt meteen uit naar de kaak van de ander: voltreffer! Dwazen...

Voor de deur stonden ook een groep muppets die niet naar binnen mochten... politiemacht voor de deur scheurde opeens weg alof hun leven ervan af hing...
Waarschuw beheerder
Was weer knallen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo dat was me et feestje wel zeg :D heb me cker vermaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
altijd leuk gratis feesies :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hey lullekop :P
Waarschuw beheerder
:vaag:

moet weer weg :vaag:

verplichtingen he :P voetbal en T time :P

Waarschuw beheerder
ik heb op de radio de 1e 2 uur gehoord en vond er geen ene flikker aan

van dat softe gedoe

Waarschuw beheerder
Uitstekend feestje! (y)

De eerste Teqnology en de eerste keer HMH... Was dus sowieso een beetje speciaal :yes:

Heel lang boven gestaan in de Postbank Lounge...
Waarschuw beheerder
Was dat van die Ajax muppets voor of na 3 uur? Wij gingen om 3 uur pleite en toen stonden er een zooi lui voor de deur waarvan sommigen met een kaartje er ook gewoon niet in kwamen... :S

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: TeQ :respect: helemaal GEWELDIG!!!!!

Gruwelijke techno, mooie mannen & een super locatie WAT WIL JE NOG MEER?! :D

Heb groot en deels beneden gestaan, echt MOEILIJK! :YES:
Ja...HET WAS GEWOON SUPER haha
Meer dan dat heb ik ff niet te melden :P

Oja,
Harold & Arjan.....ik vind jullie LIEF!! :)
Leuk jullie weer gezien te hebben!! (L)
Kusje voor jullie

Waarschuw beheerder
Met 1 woord GEIL!!!! Geweldig gewoon. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Met GEIL denk ik toch aan andere dingen :/
Waarschuw beheerder
doe niet zo stoer dj muas...t was gewoon geil snap je toch wel
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
:s heb wat gemist denk ik :(
Waarschuw beheerder
TeCHNoHoLiC_79 21 maart 2004 09:48
iemand enig idee hoe die plaat heet die Monika Kruse als eerste draaide??

Monika Kruse - Funk Frequenz
Waarschuw beheerder
Heb het idee dat ik niet veel heb gemist...

50 vervelende ajaxieden ( niks van gezien :p )
kut sfeer ( dacht het ook niet )
te druk ( mja, dan ga je toch niet helemaal vooraan staan )
te warm ( vond ik ook niet )
overranzige wc's ( vond ik ook niet )
té veel wause mensen ( zeg niks )
dj's die tegenvallen ( mwah, paar foutjes, boeiend )
80 % mannen ( tja, dat heb je heel vaak )

ik vond het vet feessie..
Waarschuw beheerder
Ik vond het iig super!
Was er al om 20:30. Beetje geluid testen en wat plaatjes draaien om beetje op te warmen. Had niet verwacht dat er zo snel al zo een grote groep mensen zouden zijn. Erg cool om te zien! :Respect:

Ben wel tevreden over mn set iig. Die was foutloos gegaan.

Om 22:00 nam Billy Nasty het van me over die het tempo gelijk aardig opschroefde. Ook nog even met Monika Kruse gebabbeld (tof wijf! (Y)) en ze had nog even dr handtekening op dr eigen plaat "Latin Lovers" voor me gezet die ik had meegenomen :).

Voor de rest echt 100-en mensen gesproken die benieuwd waren hoe het ging %-). hehe. Wel leuk natuurlijk al die aandacht, maar het is wel wennen hoor :D.

Voor de rest gewoon een leuke avond gehad. Vond Gayle San toch wel de beste van de avond. Supervette platenkeus. Jay Denham zat er echt erg vaak naast. Michael Burkat ook paar foutjes,maar die waren stukken minder dan Denham. En ook daar weer een zooi brute knallers gehoord.Miss Djax vond ik erg tegenvallen. Vooral het begin had ze overgangen die compleet mis zaten. Was na een kwartier toen ook maar naar huis gegaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het was weer een top feest van q-dance (Y)
het geluid klonk goed lekker hard
voor herhaling vatbaar
en uhhh Verdine Bel je hebt punten gescoord kerel
(Y) toppie van mij mag je vaker openen
greetz

Waarschuw beheerder
Had er wat moeite mee om in te komen...maar heb een te-woepie8)-avond gehad!! :yes:
Waarschuw beheerder
Ja Bellie, hehe, dat krijg je nu, you're famous now! :P

Nee was echt heel vet, allemaal bekenden en PFérs/S2Dérs vanaf 21.00. Beetje jammer dat op de site van Q-Dance stond dat t feest pas om 22.00 zou beginnen want veel mensne dachten dus dat Verdine toen pas moest draaien.

Net als CreAtive vond ik Billy Nasty idd de beste, toen was t ook nog niet zo druk en warm dat scheelde wel. Ja en Gayle San draaide ook weer erg goed, daarna gebeurde er gewoon iets met de sfeer. Misschien omdat de muziek echt hard werd, wat Djax deed had voor mij niet veel meer met techno te maken iig.

Lasershow was allejezus vet, de decoratie ook en er waren gewoon veel bekenden, waardoor ik toch een vette avond heb gehad. Maar goed, toen die uitsmijter zei dat er nog ene stel van die hooligans binnen liepen was ik gewoon niet echt relaxed meer, op de een of andere manier kom ik nl. altijd in vechtpartijen terecht en ik had geen zin daarop te gaan wachten.

Afgezien van die rel was het tot 05.00 gewoon leuk en vet (TE warm alleen, heb t zelden zo warm gehad daar, gingen veel mensne goed fout van), heb al met al dan toch wel een lekker gevoel dr aan over gehouden.
Waarschuw beheerder
Wat lees ik nou, schieten ??? pfff overdrijven is ook een vak hoor!!!

gratis feesie, meer niet :)

Waarschuw beheerder
donateur
zo te lezen weinig gemist, en sluit me bij chrisje aan
Waarschuw beheerder
je kan je niet bij chrisje aansluiten want je bent er nie geweest :p
Waarschuw beheerder
je verpest het dus wel voor een hoop mensen om met zijn 40en naar binnen te beuken...

beetje asociaal en kansloos vinnik, zo duur ist nou ook weer niet..
waar kom je voor om te feesten of om te rellen, ga dan lekker naar dat klotevoetbal..bah
Waarschuw beheerder
btw ik ben om 200 uur zwaar ziek naar huis gereden...

lasers en geluid subliem!
boven ook gezellig
wel een hoop van die te brede mannetjes uit de categorie "mijn stad dus pas op"
wel enorm lekkere sfeer in het begin.
Waarschuw beheerder
Wat een topfeest! Van die rellen heb ik niks gemerkt en ik vond de sfeer wel goed eigenlijk. Heerlijke techno, goede sets, vooral Monika Kruse en Gayle San.

Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet dat Monika draaide? Je hoort hem ook op de Teqnology site. Is best bekend, maar ik ben niet zo goed in namen ;).
Waarschuw beheerder
Flinke tegenvaller.. Kutpubliek, veel hossende boeren, ik heb zelfs mensen zien hakken en Pogoen! Ook paar opstootjes gezien.. Kortom, alles behalve techno-minded publiek..
Miss Djax en Wittekneus hadden ze van mij heel hard het podium af mogen schoppen. Wat een zielloze teringherrie. Dit had echt niks met techno te maken.
Enige pluspunten waren toch wel het geluid en de decoratie + lasers. Oh ja, nog 1 pluspuntje was dat Speaker Attack van Kowalski werd gedraaid in de kleine zaal :9 V.erder was het ook nog wel een gezellig avondje..
Voorlopig maar elk feest waar een Q in voorkomt zo ver mogelijk vandaan blijven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond t tot een uurtje of 12 eigenlijk het gezelligst... heel tof dat er zo veel mensen voor Verdine Bel kwamen (ik heb het om half 10 nog nooit zo druk gezien daar!), Billy Nasty viel me 100% mee (de vorige keer dat ik hem gehoord had was ik niet echt onder de indruk), en t was heel leuk om mn vriendjes Wen, Loeszie en Tinkerbell voor t eerst in t echt te zien :D

alleen vanaf 12 uur was t opeens zó tyfusdruk dat ik mn ei niet meer goed kwijt kon en heel veel tussen de beide area's heen en weer heb gelopen... k heb in de Postbank-lounge nog wel een paar keertjes lekker los kunnen gaan, maar wat er beneden gedraaid werd kon me gewoon niet echt boeien :(

(en ik miste gewoon écht de gezelligheid van Teq2... dit was voor mij dus wel de allerlaatste Teqnology denk ik)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
SJ, dat is wat 2 uitsmijters mij vertelden toen ik er naar vroeg. Kweenie of dat binnen is geweest of buiten, maar ze zullen t niet voor niets zeggen lijkt me. Het zal niet voor t eerst zijn hoor, dus ik kijk er niet van op.

Wel jammer, alle credits voor Q-Dance want hun organisatie was top, jammer dat t altijd van die kuthooligans zijn, jaar in jaar uit al, die t voor de rest willen verzieken. Wat heeft voetbal nu in hemelsnaam met house te maken? %)

Waarschuw beheerder
Hehe, de ajaciedjes hadden een feestje in hun supportershome tot één uur en ik verwachtte al een delegatie af te reizen naar de HMH. Jammer dat ik ze niet gezien heb... :( :devil:

Ik heb in ieder geval wel weer héééééél wat bekende en toffe mensen gezien, het was gezellig! :flower:

Alleen wel een hengstenbal zeg.....kon ik weer met een stel dronkelappen dat pokke-eind terugrijden in plaats van eh......nou, je weet wel..! ;P :lief:
Waarschuw beheerder
Ðåv£·· 21 maart 2004 15:18
Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet dat Monika draaide? Je hoort hem ook op de Teqnology site. Is best bekend, maar ik ben niet zo goed in namen .

Denk dat je Latin Lovers bedoelt, da's wel een bekende van haar nl! :)
Waarschuw beheerder
maar die hooligans waren dus tot einde gewoon binnen? heb ech niks gezien kwa relletjes ofzo

Waarschuw beheerder
zekers mooi feest :)
Waarschuw beheerder
DJniven: Dr zijn dr wel een aantal uitgezet maar een aantal liepen gewoon vrolijk binnen ook. Heb verder gene relen meer gezien maar ben niet tot t einde gebleven. Ik heb t gewoon aan de uitsmijters gevraagd dus ik zie niet in waarom die zouden liegen.

Wel jammer want Q-Dance kon hier ook niets aan doen lijkt me. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me wel vermaakt. Krusse vond ik wel lekker draaien toen ik binnen kwam, Jay Denham veel fouten en ik vond hem ook erg saai draaien. Gayle San kon me ook niet echt boeien eigenlijk. Miss djax zat er in het begin wel een beetje naast, maar het laatste uur van haar set was top. Wittekind vond ik ook wel leuk nog ff lekker rammen aan het eind ;)
Waarschuw beheerder
Maar goed, nogmaals, heb t wel naar mn zin gehad hoor! :)

Kort gezegd:

Pluspunten:
+ Gruwelijke decoratie
+ Supervette lasers
+ Nergens lang hoeven wachten
+ Veel bekenden dus gezellig
+ Billy Nasty, Verdine Bel en Gayle San erg goed!

Minpunten:
- teveel mannen, te weinig dames
- erg veel wause mensjes
- te warm en met vlagen erg druk op de dansvloer en de gangen
- die rellen dus
- Vanaf Burkat werd t minder, Djax was gewoon geen techno meer, t leek wel hardcore ofzo! %)

Gewoon goed dus, maar vond mn laatste TeQ wel beter! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Djax draaide wel een oldschool plaatje :jaja: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me zeer zeker vermaakt :-)

Klonk allemaal goed,
Lasers zagen er very nice uit (y)
Toiletten altijd relaxed in de HMH,
Flesje water wel 4 muntjes...maar goed dit komt denk ik omdat bijna de helft ze toch weer bijvult in het toilet :P
Het was idd vrij warm !
Wat betreft de hooligans...zag ze voorbij rennen met z'n allen....altijd jammer zoiets...maar goed dat verziekt zo'n goed feest voor mij nog niet :-)
Enne yeps...veel mannen :P Sommige leuk, andere minder leuk ;)

Conclusie: ik vond het gezellig (y)

Waarschuw beheerder
donateur
veel hossende boeren, ik heb zelfs mensen zien hakken en Pogoen!

Hahaha.. en dàt op een technofeest....

Toch had ik hier graag heen gegaan...
Waarschuw beheerder
denk dat elke man het met jou 1e minpunt eens is Wackiejacky maar op feesten zijn het altijd veel meer mannen..