Partyflock
 
Forumonderwerp · 666620
­ Nederland
 
Heb t prima naar mn zin gehad iig.. locatie, sfeer, muziek alles (Y)

Wat vonden jullie van Teq 2004?
ik zou me hond nog niet eens op haar laten pissen............vies lelijk wijf


zal ik het maar doen dan :[
 
heeee, weer een postbanklounge fan! :D

ja, ik vond Xanno zeker leuk bezig (hij had vorige week vrijdag tijdens TechnoRumba ook al van die aparte dingen mee, en daar borduurde hij hier lekker op voort)

*vindt zworkje trwns helemaal niet lelijk, maar missch heb ik gewoon geen smaak ofzo*
laatste aanpassing
nogmaals WOW !!!

:bounce:
heeee, weer een postbanklounge fan!


yup, was muzikaal stukken betr dan dat gebeuq in de blackbox

postbanklounge :bounce: :bounce:
ckr voor herhaling vatbaar!

damnz wat een feest hehe
 
ppfffffffffffff wat een feest mijn god mijn god...ent geluid damned!! ging gewoon dwars door je heen..

Ik ben ook egt nog nooit zoveel bekende tegengekomen als op teQ...egt gewoon om de 10 meter!:D

Verder egt suuuper veel partyflokkertjes tegengekomen...en met technojunk kon ik het zo goed vinden dat we de klaatste 3 uur samen het hele feest hebben gerocked hahaha helemaal naar de klote":yes: en zo hoort het ook :D

had al een lange tijd geen stevige techno meer ghoord...maar pfff heb mn portie wel weer gehad....dat brute geweld het laatste uurtje...pfff ofdat ik aant dansen was om in leven te blijven hahaha heb me naam wel weer eer aangedaan hahaha.....ik heb egt om de tien minuten effe stilgestaan met mn hand voor me mond....vond het egt zo bruut...was na 4 jaar feesten pas de eerste keer HMH....zegt genoeg...daar komt niks bij in de buurt!!

Vond verder het publiek raar....je had de leuke en alleraardigste mensen...en de kutmensen...toen ik net binnekwam zag ik 2 meisjes opelkaar inslaan vooraan....egt raar...verder nog 2 opstootjes gezien....ik vind dit niet thuishoren op een technofeestje..:(

En ik vond zeer zeker dat de meisjes dr heerlijk uitzagen...heb mn ogen goed de kost gegeven..

kga nu effe paar uurkes slaap vatten want mag dr over 5 uurtjes weer uit :vaag: hahaha
tot het volgende feestje!!
heeee, weer een postbanklounge fan!


Hier nog een... DPI, Juan Sanchez en Xanono waren gewoon op muzikaal gebied de mannen van de avond, misschien volgende keer de dj's en zalen omwisselen? lijkt me wel wat, silencer van DPI met zo'n geluid en zulke lasers!!!!
 
helemaal voor!! :D

ik vond trwns het geluid in de lounge een stuk aangenamer dan beneden... t was daar wel hard en goed (tja, HMH he?) maar vergelegen met (vooral) Teq2 vond ik dat er erg weinig detail in het geluid zat en dat er meer gelet werd op of dat de bass maar goed loeide :S

in de lounge kon je tenminste nog psies horen wat er muzikaal gebeurde :D

(ja, ik zal nou wel weer half Pf over me heen krijgen, want harder is natuurlijk altijd beter, maar ik wil gewoon graag ook wat INTERESSANTS horen en in de lounge vond ik het -zeker na twaalven- interessanter dan beneden én veel beter te "verstaan")
laatste aanpassing
 
Heb ik wat gemist dus?

:X
volgens mij ben ik op een ander feest geweest :P

Had het niet warm, wc waar ik paar geweest ben was goed te doen, geen rellen gezien.

Erg vet feest wel :) ViperXXL en Sven vonk echt wel vet! laatste plaat :o (L) :)
 
heel vet feest knallen zoals het hoord in de HMH. volgende keer zeker weer bij! alleen die decoratie heb ik nu al 3 keer gezien op verschillende feesten. (Defqon, hardbase, teqnologie)
 
was een goed feestje vooral de postbanklounge! :D
ben alleen tijdens verdine bel en billy nasty in de blackbox geweest, wat overigens erg mooi was ingericht, maar wat sfeer betreft en muziek was de postbanklounge veel beter vind ik heb het daar erg naar m`n zin gehad en veel leuke mensen gesproken!
Leuk feestje, maar damn wat was er een grote hoeveelheid fout publiek. DIe gasten bleven tegen iedereen aanduwen om op die manier een foute reactie uit te lokken......

Voor de rest leuk aangekleed, mooie vrouwen (wel weinig) en een gladde vloer ;-)
Wat is de definitie van hooligans eigenlijk?
Als je van voetbal houdt dan ben je een hooligan? Dan ben ik ook een zware hooligan :jaja:

Straks ff rellen hier, in dordrecht, bij die kakkerlakken sigarenboer :kots:


%-)
 
Ik vond het een mooi feestje (y)
Nou, dat het een mooi feest was, lijkt me het belangrijkste :)

Ik was er helaas niet bij, tijdens het naar binnen stormen, verstuikte ik mijn enkel helaas %-)
laatste aanpassing
:bounce: super-avond gehad...

iedereen bedankt voor het perfectioneren van mn verjaardagsfeestje :)
 
Het was egt GRUWELIJK!!!
Beetje jammer dta de brakheid nu overheerst:-(
 
trouwens iemand enig idee waar die cameraploeg voor filmde aan et eind van de avond??? :|
 
ja heb ik ook gezien
 
misschien komt hier ook wel een dvd van?? :-D
 
Aan het begin van de avond ook al hoor, ik werd om 22.00 uur al gefilmd toen ik na binnenkomst munten stond te 'tappen'.. :)
 
begin... eind... you get the point... maar heb nog steeds geen antw op mn vraag ;-) hahaha
was je jarig Tinkerbell :o

ik ben er na zaterdag wel achter dat ik voornamelijk voor harde techno ga voortaan :bounce:
misschien een beetje simpel, maar ik kan daar gewoon het beste mijn energie in kwijt
vooral het laatste uurtje was zalig
anders mail je Q-dance!
 
kijk.... jij hebt goeie id-en op de maandagmorgen :-D (Y)
ja Nutje, was vorige week inmiddels alweer jarig :) Aardig van de jongens van Q om zoiets in elkaar te flansen dan he ;)
DPI was een lekker binnenkomertje imho, en de rest van de avond was maar voor 1 woord vatbaar: fantastisch!

afgezien van 1 relletje bij de bar rond 3u ofsow, geen echte rellen gezien.
 
Ik lees reacties dat er in de postbank lounge zo goed gedraaid is. Dat heb ik dan niet meegemaakt, alias stond echt bout te draaien gewoon, geen gevoel en geen feeling met de installatie. Xanno hetzelfde, begon meteen al met een paar dikke fouten en daar bleef het niet bij, stond ook een beetje te klooien zo leek het.
Miss djaxxx in de black-box, dammmmmmmmn wat een brute set zeg. Lompe harde grauwe techno wat zo lekker klinkt met dat geluid daar. Wittekind/viper ook erg lekker, wel beetje kort 1 uur voor 2 man. Dennham was een drama, veel te veel fouten, kutplaten en hitjes. Burcat niet heel boeiend. Gayle zo als altijd ook wel een goede set gedraaid.
Juan sanches was ook erg goed te doen boven, lekker set en boeiend gedraaid.
Heb me al met al prima vermaakt op Teqnology.
 
Niet echt mijn feestje, maar het was wel gezellig dus toch nog wel naar m'n zin gehad :9

Viper XXL & Sven Wittekind :respect:
 
In 1 woord : geweldig :respect:
SUPER FEESTTTTTTTTTTT Kenker.. ging er weer lekker hard aan toe.. heb weer veel mensen verkeerd zien gaan whehehe.. Veel gekots gezien..
Verder de muziek!! (Y) SUPER..
Begin lekker funky.. einde lekker Hard

:respect: Viper xxl vs Sven Wittekind
WAT EEN SET!!

Nu op naar In Qontrol..
Chris Liebing :respect:

l8terz
Billy Nasty :respect: echt heel lekker en Viper XXL & Sven Wittekind was erg lekker maar op het laatst iets te veel van het goede te weinig emotie
 
Nu op naar In Qontrol..
Chris Liebing :respect:


en niet vergeten Marco Remus :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 73227, 1401}
Geweldig feestje (y) weinig op aan te merken :D

Muziek > perfecte opbouw! laatste uur snoeihard staan schranzen :[ helemaal los!!!!
Licht > laser show (y) miste alleen rook & strobes..
Sfeer > Sfeer had wel iets uitbundiger mogen zijn! Redelijk veel tam volk daar...

Eindcijfer > 8+
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Sfeer had wel iets uitbundiger mogen zijn! Redelijk veel tam volk daar...

Ik weet niet waar jij dan stond hoor ;P

Jezus, wat was Teq weer heerlijk, op elke dj helemaal uit ons dak gegaan...

Eigenlijk helemaal niets op aan te merken ! Zeer goed geluid, heerlijke dj's, goede plaatkeuze, goed licht, klein beetje plakkende vloer ;)(water strooien en gaan !) en heerlijke mensen...

Beste dj van de avond ?! Moeilijke keuze tussen Gayle San en Michael Burkat...... Toch wordt het Gayle :kwijl:, wat kan deze dame mixen en een vibe overbrengen ! Na gisteren 1 van mijn helden (Y)

Respect voor Viper en Sven, 1 van de beste al dan niet dé beste afsluiter tot nu toe :yes:
 
't Was alweer een tijdje geleden dat ik naar 'n technofeest ben geweest, maar na TeQnology weet ik weer hoe geweldig lekker techno ook alweer kan klinken :lief:

Heb me goed vermaakt daar, was om 21.15 uur binnen en heb bijna niet stilgestaan...heerlijk gewoon....ben nog steeds aan 't nagenieten :9

Vond iedereen lekker draaien (beneden), maar Billy Nasty, Gayle San en Monika Kruse vond ik er toch wel tussenuit springen :respect: :respect:

Verder nix meegekregen van rellen of vervelende personen, stond de hele tijd helemaal vooraan onder de boxen en daar was het hartstikke gezellig!
Vond Teq wel aardig, maar niet super. :) Muziek was wel aardig-goed tot 6 uur (laatste uur was echt niet mijn ding ) en de sfeer was slecht te vinden... pas vanaf Jay Denham kwam er een beetje sfeer; maar heb het wel eens beter mee gemaakt. Maar muziek was wel goed te doen en heb dan ook vermaakt tijdens Jay Denham, Michael Burkat en vooral Gayle San :)
Was een TOP verjaardagsfeestje voor mij:D

Gayle San en Burkat errug lekker:lief:
Jay Denham ook wel
Vond Djax en Viper vs Wittekind juist minder.

Lasers en lichten waren mooi
Heel veel leuke gezellige mensen:lief:
Goed feestje:respect:
Was GEWELDIG veel bekenden, goed geluid, goed sfeertje, mooie dames
Gayle San :respect:
Sven & Viper :respect:
Artiest Boté
In de main is vanaf 12 uur gewoon belabberd gedraaid!....kutsfeer,nare mensen met een slechte instelling die beter thuis kunnen blijven..

KUTFEEST!
 
ben het niet helemaal met je eens Boté er was zekers wel een goed sfeertje in de groote zaal of was dat alleen toevallig op het plekje waar ik stond :P

maare musicaal was het zekers neit top maare op zulk soort momenten moet je gewoon je verstand op nul zetten en gaan :)
Boté heeft gelijk...

de enigen die goed draaiden waren Gayle San, Nasty en Verdine Bel.

sfeer was ruk, DJ's kut, publiek was bout....

alleen geluid en licht was goed;)

Qneuzen:)
 
Mano 22 maart 2004 12:31
Boté heeft gelijk...

de enigen die goed draaiden waren Gayle San, Nasty en Verdine Bel.

sfeer was ruk, DJ's kut, publiek was bout....

alleen geluid en licht was goed

Qneuzen


Amen :jaja:
 
In de main is vanaf 12 uur gewoon belabberd gedraaid!....kutsfeer,nare mensen met een slechte instelling die beter thuis kunnen blijven..

KUTFEEST!

Je vergeet te zeggen, 'ik vind'...

Ik vind dat je ten 1e) uit je nek lult, mixtechnisch hoogstaand gedraaid, uiteraard wel beuken, ten 2e)idd geen doorsnee techno/awake sfeer, maar dit maakte het echt niet minder gezellig, ten 3e) al deze dingen weet je van tevoren van Teq, blijf volgende keer maar lekker thuis... meer ruimte voor ons :S

Mano... die eeuwige Q om aan te geven dat mensen zoals jij kortzichtig zijn... heel oud :S

Enne nogmaals; IK VIND :)
blablabla

overdrijven is ook een vak :yes:
Ik heb een top avond gehad :D
Het was wel erg warm, maar de lasers, het geluid en de muziek, vooral van Gayle San :respect: waren erg goed :)