1 volger · 7435x bekeken
| Betreft: | evenement: Teqnology, zaterdag 20 maart 2004 om 21:00 |
echt een super lekker feestje gehad!
heb niet echt op alle dj`s gelet hoe ze draaiden vondt alles wel best gister avond gewoon lekker de hele nacht knallen!
toen ik trouwens door die gang liep naast de groote zaal was er een gast out gegaan die lag er niet echt lekker bij beejte jammer dat mensen zig zo laten gaan!
heb niet echt op alle dj`s gelet hoe ze draaiden vondt alles wel best gister avond gewoon lekker de hele nacht knallen!
toen ik trouwens door die gang liep naast de groote zaal was er een gast out gegaan die lag er niet echt lekker bij beejte jammer dat mensen zig zo laten gaan!
jezus tering tyfus hey, wat kunnen sommige mensen overdrijven zeg 
ze zijn gewoon met 50 man naar binnen gerend, niks gesloopt, niemand pijn gedaan.
nou nou nou wat een sfeerverpesters zeg
ok, eenmaal binnen begon er een klein ploegje te gallen en te fucken maar die begonnen al snel genoeg te krijgen van techno en die waren om 4 uur/half 5 weer weg.
ik heb een top feesie gehad, erg gezellig met veel Vodka
vette lasers en natuurlijk een dik geluid in de HMH.
en wacky, geschoten?
ja, echt wel, en dat allemaal door die hooligans, ze wouden ook nog rugtassen meenemen met semtex erin om de HMH op te blazen.
ze zijn gewoon met 50 man naar binnen gerend, niks gesloopt, niemand pijn gedaan.
nou nou nou wat een sfeerverpesters zeg
ok, eenmaal binnen begon er een klein ploegje te gallen en te fucken maar die begonnen al snel genoeg te krijgen van techno en die waren om 4 uur/half 5 weer weg.
ik heb een top feesie gehad, erg gezellig met veel Vodka
vette lasers en natuurlijk een dik geluid in de HMH.
en wacky, geschoten?
ja, echt wel, en dat allemaal door die hooligans, ze wouden ook nog rugtassen meenemen met semtex erin om de HMH op te blazen.
technopeter, waarom de fuck moet je het dan opschrijven als je er zelf geen last van gehad heb?
ikzelf heb er midden in gestaan, en ik ik moet heel eerlijk zeggen, het viel allemaal reuze mee hoor
ik had meer last van die achterlijke ik-moet-10-pillen-vreten-anders-heb-ik-geen-leuk-feest mensen, die zijn heel stoer nou nou
emilio,
ikzelf heb er midden in gestaan, en ik ik moet heel eerlijk zeggen, het viel allemaal reuze mee hoor
ik had meer last van die achterlijke ik-moet-10-pillen-vreten-anders-heb-ik-geen-leuk-feest mensen, die zijn heel stoer nou nou
emilio,
jaaaaaaaaa het was tegek alleen veelste nuchter, volgende keer rij ik echt niet meer!!!!!!!!!!!!!
erg leuke mensen gesproken en heerlijke muziek gehoord,
nu ga ik slapen trust!!!!
erg leuke mensen gesproken en heerlijke muziek gehoord,
nu ga ik slapen trust!!!!
waarom zijn het Ajax Hooligans?
altijd dat "hooligans" word ik ook een beetje schijtziek van
het waren toevallig Ajacieden die van een feest afkwamen in de buurt en geen zin hadden om een kaartje te kopen, nou dan maar gewoon doorlopen, en als die schijtbakken van een security dan de deur dichtgooid dan vind ik dat zwaar zielig van ze
zoiets heet de put dempen als het schaap al verzopen is
altijd dat "hooligans" word ik ook een beetje schijtziek van
het waren toevallig Ajacieden die van een feest afkwamen in de buurt en geen zin hadden om een kaartje te kopen, nou dan maar gewoon doorlopen, en als die schijtbakken van een security dan de deur dichtgooid dan vind ik dat zwaar zielig van ze
zoiets heet de put dempen als het schaap al verzopen is
laatste aanpassing
Dus je vind het zielig dat ze de deur dicht doen omdat ze geen kaartje hebben gekocht? Eerder zielig om dat zielig te vinden ?
Als je geen zin hebt om een kaartje te kopen, kom je er niet in. Lijkt me overduidelijk ?
hooligans, zucht....
die gasten waren geen hooli`s, maar goed dat terzijde
nee bijgogem, nadat de groep binnen was hebben ze de deur dichtgegooid, voor mensen MET kaart
eerst alles lezen voor je gaat blaten ja
ik zeg afstraffen, ik zou je vriendschap er voor opgeven
die gasten waren geen hooli`s, maar goed dat terzijde
Dus je vind het zielig dat ze de deur dicht doen omdat ze geen kaartje hebben gekocht? Eerder zielig om dat zielig te vinden
nee bijgogem, nadat de groep binnen was hebben ze de deur dichtgegooid, voor mensen MET kaart
eerst alles lezen voor je gaat blaten ja
er zat ook een maatje van me bij
ik zeg afstraffen, ik zou je vriendschap er voor opgeven
raven, zoiets noemt men eerst het topic helemaal lezen
ik quote even iemand:
zie hier, eerst lezen dan schreeuwen
ik quote even iemand:
Het grote "hoe was Teqnology" topic
Moonshine 21 maart 2004 11:18
Ik hoorde dat er rellen waren geweest, een vriend van mij en daar een vriend van die kwam er niet in, omdat er buiten rellen aan de gang waren.. Ze kregen een stempel op de kaart zodat ze hun geld terug konden krijgen Dus dat is wel enorm balen
Verder niks gemerkt van rellen en was de sfeer
Moonshine 21 maart 2004 11:18
Ik hoorde dat er rellen waren geweest, een vriend van mij en daar een vriend van die kwam er niet in, omdat er buiten rellen aan de gang waren.. Ze kregen een stempel op de kaart zodat ze hun geld terug konden krijgen Dus dat is wel enorm balen
Verder niks gemerkt van rellen en was de sfeer
zie hier, eerst lezen dan schreeuwen
Dat heb ik wel gelezen jeffrey, alleen ik had het puur over jouw post. Het lijkt me nogal duidelijk dat mensen in de war raken met die post van jou omdat je niet duidelijk kan zien dat je het OOK over de andere mensen heb. Het lijkt nu alsof je het voor die ajaxcieden op neemt omdat ze zonder kaartje proberen binnen te komen.
En rox, zo kun je het ook noemen ja
En rox, zo kun je het ook noemen ja
Glippen moet kunnen. Dat is gewoon een kwestie van mazzel hebben. Flik het zelf ook wel eens bij lokale feestjes hier maar als er geweld bij komt kijken dan is het natuurlijk een slechte zaak. Maargoed, wat ze tegenwoordig ook neerzetten als security daar bij de HMH gaat ook nergens over. Lijken wel jonge knulletjes die dan je kaartje aanpakken.
Staan daar gewoon allemaal sportschool/freefighttypes dan is de kans op zo'n akefietje zoals vannacht natuurlijk een stuk kleiner.
Staan daar gewoon allemaal sportschool/freefighttypes dan is de kans op zo'n akefietje zoals vannacht natuurlijk een stuk kleiner.
Wooeeii!!
Wat een heerlijk feest !!
Billy stond wel lekker te draaien. Kruse draaide veel bekende nrs, ik vond het vet!
Jay Denham !! zekers goeie platen, maar wel fouten hoor..
Gayle San !! Formidabele set !!
draaide nog Christian Wunsch - Contamination = lekkerrrr !
Niet veel van Burkat meegekregen... in de 2e zaal draaide Alias 3 tracks van Amok - Darwin's Law en hij draaide vaker a en b-kanten... had ie te weinig platen bij zich ? Ik vond dat ie een beetje stond te kutten...
Black Box mooi gedecoreerd overigens
Miss Djax draaide heel apart in begin, onregelmatige platen die ernaast leken te lopen. maar kon me niet echt boeien. 2e helft van haar set was wel OK! Ze draaide idd nog een oldschool plaatje a la Spastik.
En dan waar ik vooral voor gekomen was Wittekind vs Viper !! Schranzen in HMH !! Heerlijk !!
Helemaal los op Club Baby - Babycore part 2 (Chris Noise ranking show rmx) !! Wat een terminale plaat !!

en We Have Arrived aphex twin rmx

Woeeii!
Wittekind maakte wel fouten.
En dan die laatste toegift !! Al Ferox - daddy is...on the way home! Wat een plaat !!
TERMINAAL !!

Ik heb me zekers vermaakt !!
Wat een heerlijk feest !!
Billy stond wel lekker te draaien. Kruse draaide veel bekende nrs, ik vond het vet!
Jay Denham !! zekers goeie platen, maar wel fouten hoor..
Gayle San !! Formidabele set !!
draaide nog Christian Wunsch - Contamination = lekkerrrr !
Niet veel van Burkat meegekregen... in de 2e zaal draaide Alias 3 tracks van Amok - Darwin's Law en hij draaide vaker a en b-kanten... had ie te weinig platen bij zich ? Ik vond dat ie een beetje stond te kutten...
Black Box mooi gedecoreerd overigens
Miss Djax draaide heel apart in begin, onregelmatige platen die ernaast leken te lopen. maar kon me niet echt boeien. 2e helft van haar set was wel OK! Ze draaide idd nog een oldschool plaatje a la Spastik.
En dan waar ik vooral voor gekomen was Wittekind vs Viper !! Schranzen in HMH !! Heerlijk !!
Helemaal los op Club Baby - Babycore part 2 (Chris Noise ranking show rmx) !! Wat een terminale plaat !!
en We Have Arrived aphex twin rmx
Woeeii!
Wittekind maakte wel fouten.
En dan die laatste toegift !! Al Ferox - daddy is...on the way home! Wat een plaat !!
TERMINAAL !!
Ik heb me zekers vermaakt !!
laatste aanpassing
Was weer een leuk feest niet echt super bijzonder maarja. Het geluid in de HMH blijft echt super
de decoratie zag er ook erg goed verzorcht uit.
Muzikaal (blackbox) gezien niet de beste teq maarja dat had ik ook wel verwacht van deze line-up.
veel in de postbank lounge gehangen waar toch een stuk beter gedraai werd dan in de blackbox.
DPI die weer een lekker opzwepende met acidgevulde set neerzette.
Juan Sanchez die met die paar keren dat ie er met zijn gitaar doorheen speelde echt indruk maakde
Xanno Gallois die via FS zijn gefreakde producties draaide en voor goede afwisseling zorgde op de terror in de blackbox van Djax en Wittekind vs Viper.
De enige die mij nog enigzins konde boeien in de blackbox waren Gayle San en Burkat.
Muzikaal (blackbox) gezien niet de beste teq maarja dat had ik ook wel verwacht van deze line-up.
veel in de postbank lounge gehangen waar toch een stuk beter gedraai werd dan in de blackbox.
DPI die weer een lekker opzwepende met acidgevulde set neerzette.
Juan Sanchez die met die paar keren dat ie er met zijn gitaar doorheen speelde echt indruk maakde
Xanno Gallois die via FS zijn gefreakde producties draaide en voor goede afwisseling zorgde op de terror in de blackbox van Djax en Wittekind vs Viper.
De enige die mij nog enigzins konde boeien in de blackbox waren Gayle San en Burkat.