Partyflock

Forumonderwerp · 666620
1 volger · 7435x bekeken
Betreft: evenement: Teqnology, zaterdag 20 maart 2004 om 21:00

Waarschuw beheerder
Heb t prima naar mn zin gehad iig.. locatie, sfeer, muziek alles (Y)

Wat vonden jullie van Teq 2004?

Waarschuw beheerder
echt een super lekker feestje gehad!

heb niet echt op alle dj`s gelet hoe ze draaiden vondt alles wel best gister avond gewoon lekker de hele nacht knallen!

toen ik trouwens door die gang liep naast de groote zaal was er een gast out gegaan die lag er niet echt lekker bij beejte jammer dat mensen zig zo laten gaan!
Waarschuw beheerder
toen ik trouwens door die gang liep naast de groote zaal was er een gast out gegaan die lag er niet echt lekker bij beejte jammer dat mensen zig zo laten gaan!

wij kennen onze grens toch wel he ozzie haha

Waarschuw beheerder
hahaha ja idd ja :)
Waarschuw beheerder
donateur
Die juice was zeker lekker, kwam er alleen pas om 7u achter... :/
Waarschuw beheerder
jezus tering tyfus hey, wat kunnen sommige mensen overdrijven zeg :S

ze zijn gewoon met 50 man naar binnen gerend, niks gesloopt, niemand pijn gedaan.
nou nou nou wat een sfeerverpesters zeg :S

ok, eenmaal binnen begon er een klein ploegje te gallen en te fucken maar die begonnen al snel genoeg te krijgen van techno en die waren om 4 uur/half 5 weer weg.

ik heb een top feesie gehad, erg gezellig met veel Vodka :D
vette lasers en natuurlijk een dik geluid in de HMH.

en wacky, geschoten?
ja, echt wel, en dat allemaal door die hooligans, ze wouden ook nog rugtassen meenemen met semtex erin om de HMH op te blazen.

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
erg geslaagd!!!

vooral gayle san :respect:

beetje jammer van die ajax "hooligans"
heb er geen last van gehad maarja ze hebben het voor een aantal bezoekers erg verpest..

maarja ze zijn vast erg stoer!!

Waarschuw beheerder
Had jij wel betaald jeffrey? ;)
Waarschuw beheerder
technopeter, waarom de fuck moet je het dan opschrijven als je er zelf geen last van gehad heb?

ikzelf heb er midden in gestaan, en ik ik moet heel eerlijk zeggen, het viel allemaal reuze mee hoor

ik had meer last van die achterlijke ik-moet-10-pillen-vreten-anders-heb-ik-geen-leuk-feest mensen, die zijn heel stoer nou nou

emilio, ;)

Waarschuw beheerder
Ik vond het cer een super feest..

Kruse draaide wel ok, maar Djax, Gayle San en Wittekind VS. Viper XXl was echt :bounce: :respect:

Waarschuw beheerder
nou omdat andere mensen met een kaartje er dus niet in konden vanwege die ajax hooligans!

en idd die mensen die 10 pillen moeten vreten vind ik ook erg irri en heel stoer!

Waarschuw beheerder
was ckr geen geslaagd feest, sfeer was egt nergens en wat de laatste paar uur werd gedraaid had nix met techno te maken.... pf ckr laatste teqnology voor mij

uuhhm lol?!

Waarschuw beheerder
ik had meer last van die achterlijke ik-moet-10-pillen-vreten-anders-heb-ik-geen-leuk-feest mensen, die zijn heel stoer nou nou

:D Haha, Jeff,....je bent dan wel een ajacied maar je hebt wel humor! (y) :jaja:
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaa het was tegek alleen veelste nuchter, volgende keer rij ik echt niet meer!!!!!!!!!!!!!
erg leuke mensen gesproken en heerlijke muziek gehoord,
nu ga ik slapen trust!!!!
Waarschuw beheerder
waarom zijn het Ajax Hooligans?
altijd dat "hooligans" word ik ook een beetje schijtziek van

het waren toevallig Ajacieden die van een feest afkwamen in de buurt en geen zin hadden om een kaartje te kopen, nou dan maar gewoon doorlopen, en als die schijtbakken van een security dan de deur dichtgooid dan vind ik dat zwaar zielig van ze

zoiets heet de put dempen als het schaap al verzopen is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
omdat het hooligans waren er zat ook een maatje van me bij..en ja ik vind het ook achtelijk van hem!
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
het waren toevallig Ajacieden die van een feest afkwamen in de buurt en geen zin hadden om een kaartje te kopen, nou dan maar gewoon doorlopen, en als die schijtbakken van een security dan de deur dichtgooid dan vind ik dat zwaar zielig van ze

Dus je vind het zielig dat ze de deur dicht doen omdat ze geen kaartje hebben gekocht? Eerder zielig om dat zielig te vinden ?

Als je geen zin hebt om een kaartje te kopen, kom je er niet in. Lijkt me overduidelijk ?

Waarschuw beheerder
kalf ;)

Maar eh, er lekker met z'n allen doorheen banjeren kan ik op zich nog wel waarderen. Maar als ik hoor dat security klappen krijgt en dat die groep ook gaat etteren, dan vind ik dat niet...........eh,.....netjes..

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder

:x
Waarschuw beheerder
Ik heb me cker prima vermaakt!

:respect: 2 Gayle San, Miss Djax (L)

Sven wittekind vs. Viper xxl was echt zo HARD, echt VET :D :bounce:
Waarschuw beheerder
hooligans, zucht....

die gasten waren geen hooli`s, maar goed dat terzijde

Dus je vind het zielig dat ze de deur dicht doen omdat ze geen kaartje hebben gekocht? Eerder zielig om dat zielig te vinden

nee bijgogem, nadat de groep binnen was hebben ze de deur dichtgegooid, voor mensen MET kaart
eerst alles lezen voor je gaat blaten ja

er zat ook een maatje van me bij

ik zeg afstraffen, ik zou je vriendschap er voor opgeven
Waarschuw beheerder
Ik zie je nergens zeggen dat ze de deur dicht gooiden voor mensen met kaart, alleen voor de hooligans? Schrijf eerst alles voor je gaat blaten ja.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
techNO zuigt :bah:
Waarschuw beheerder
Ben ik trouwens de enige die sven wittekind en viperxxl nix vond door al dat cross-fading en gespeel met de draaitafels? :X
Waarschuw beheerder
raven, zoiets noemt men eerst het topic helemaal lezen

ik quote even iemand:

Het grote "hoe was Teqnology" topic
Moonshine 21 maart 2004 11:18

Ik hoorde dat er rellen waren geweest, een vriend van mij en daar een vriend van die kwam er niet in, omdat er buiten rellen aan de gang waren.. Ze kregen een stempel op de kaart zodat ze hun geld terug konden krijgen Dus dat is wel enorm balen
Verder niks gemerkt van rellen en was de sfeer

zie hier, eerst lezen dan schreeuwen

Waarschuw beheerder
donateur
cross-fading en gespeel met de draaitafels?

Oftewel ze hebben eindelijk een naam gevonden voor "de plaat over laten slaan"
Waarschuw beheerder
Dat heb ik wel gelezen jeffrey, alleen ik had het puur over jouw post. Het lijkt me nogal duidelijk dat mensen in de war raken met die post van jou omdat je niet duidelijk kan zien dat je het OOK over de andere mensen heb. Het lijkt nu alsof je het voor die ajaxcieden op neemt omdat ze zonder kaartje proberen binnen te komen.

En rox, zo kun je het ook noemen ja ;)
Waarschuw beheerder
proberen binnen te komen?
ze zijn toch binnengekomen, zonder wat voor gezeik dan ook

zoals al meerdere mensen hebben gezegd, het viel wel mee hoe ze binnen kwamen, ze renden gewoon naar binnen

ik bedoel het is gewoon glippen geweest, nou nou poe poe wat een drama zeg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het was vet!! :D :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
LvdP *ZWORK* -> TechNO zuigt 21 maart 2004 22:54

techNO zuigt :bah:

en jij bent spuuglelijk. Daar hameren we toch ook niet elke keer op :S.

Domme doos! :bah:

Waarschuw beheerder
Glippen moet kunnen. Dat is gewoon een kwestie van mazzel hebben. Flik het zelf ook wel eens bij lokale feestjes hier maar als er geweld bij komt kijken dan is het natuurlijk een slechte zaak. Maargoed, wat ze tegenwoordig ook neerzetten als security daar bij de HMH gaat ook nergens over. Lijken wel jonge knulletjes die dan je kaartje aanpakken.

Staan daar gewoon allemaal sportschool/freefighttypes dan is de kans op zo'n akefietje zoals vannacht natuurlijk een stuk kleiner.
Waarschuw beheerder
Heb je honger (Y) techno (Y) ? :D
Waarschuw beheerder
donateur
De verse jus d'orange

Die Fruitshakes in postbanklounge helemaal :kwijl:
zijn ook 3 munten !
Waarschuw beheerder
opzich is dat niet helemaal waar hoor, want er liepen niet alleen maar "hoolie`s" in de groep, er liepen ook veel gewone mensen en meiden tussen dus die hadden ze best kunnen pakken

maar de security deed gewoon een stap opzij toen ze binnenkwamen rennen, niks aan het handje dus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
®aven 21 maart 2004 23:20
Heb je honger techno ?

Altijd!! :D
Waarschuw beheerder
ach ja ook een manier om eindelijk eens korting te krijgen...

moet mogen :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Wooeeii!!
Wat een heerlijk feest !! :respect:

Billy stond wel lekker te draaien. Kruse draaide veel bekende nrs, ik vond het vet!

Jay Denham !! zekers goeie platen, maar wel fouten hoor..
Gayle San !! Formidabele set !! :respect:
draaide nog Christian Wunsch - Contamination = lekkerrrr !
Niet veel van Burkat meegekregen... in de 2e zaal draaide Alias 3 tracks van Amok - Darwin's Law en hij draaide vaker a en b-kanten... had ie te weinig platen bij zich ? Ik vond dat ie een beetje stond te kutten... :S

Black Box mooi gedecoreerd overigens (y)

Miss Djax draaide heel apart in begin, onregelmatige platen die ernaast leken te lopen. maar kon me niet echt boeien. 2e helft van haar set was wel OK! Ze draaide idd nog een oldschool plaatje a la Spastik.

En dan waar ik vooral voor gekomen was Wittekind vs Viper !! Schranzen in HMH !! Heerlijk !!
Helemaal los op Club Baby - Babycore part 2 (Chris Noise ranking show rmx) !! Wat een terminale plaat !! :bounce: :respect:
en We Have Arrived aphex twin rmx :respect: :bounce:
Woeeii!
Wittekind maakte wel fouten.

En dan die laatste toegift !! Al Ferox - daddy is...on the way home! Wat een plaat !!
TERMINAAL !! :bounce: :bounce:

Ik heb me zekers vermaakt !! :D
laatste aanpassing
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
Waarschuw beheerder
meer b dan a kanten:p zow 3 tassen niet genoeg? hehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
(y) techNO (y) is mijn nieuwe beste vriend :yes:
Waarschuw beheerder
whow echt een superfeestje :D
Monika Kruse & Gayle San :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jij vind het leuk als je vrienden je voor vies wijf uitmaken??

Dan ben ik bij deze je nieuwe vriend! :D

Waarschuw beheerder
donateur
je houdt gewoon van me en zit nu in de ontkenningsfase :lief:

Dat draait wel weer bij :kusje:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je hebt gelijk vies mormeltje van me! (L)

Als dit geen echte liefde is? zucht (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Lief techNO kneusje van me :lief:
Waarschuw beheerder
ik zou me hond nog niet eens op haar laten pissen............vies lelijk wijf

Waarschuw beheerder
donateur
nog een fan :D
Waarschuw beheerder
donateur
nog meer fans bij je fanQlub
Waarschuw beheerder
Was weer een leuk feest niet echt super bijzonder maarja. Het geluid in de HMH blijft echt super :respect: de decoratie zag er ook erg goed verzorcht uit.

Muzikaal (blackbox) gezien niet de beste teq maarja dat had ik ook wel verwacht van deze line-up.

veel in de postbank lounge gehangen waar toch een stuk beter gedraai werd dan in de blackbox.

DPI die weer een lekker opzwepende met acidgevulde set neerzette.

Juan Sanchez die met die paar keren dat ie er met zijn gitaar doorheen speelde echt indruk maakde

Xanno Gallois die via FS zijn gefreakde producties draaide en voor goede afwisseling zorgde op de terror in de blackbox van Djax en Wittekind vs Viper.

De enige die mij nog enigzins konde boeien in de blackbox waren Gayle San en Burkat.

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn anclub wordt groter dan die van frans bauer :yes: