Partyflock

Forumonderwerp · 666286
Waarschuw beheerder
Ik weet dat er al een topic loopt over curse of darkness op koninginnenacht maar dit is toch een ander feest.
Leuk dat er een keer op zaterdag weer een feest is in Nijmegen. Ik hoop alleen dat het water in de Waal deze keer niet te laag staat en de vergunningen wel op tijd aangevraagd zijn... :(

Hoe gaat ze trouwens 5 area's in de Vereeniging stoppen? Zo groot is het daar toch niet (ben er erg lang niet geweest).

https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/19416
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wil jij het risico lopen dat je deze keer weer voor jan lul een kaartje haalt??
Is dezelfde organisator als van Ghost ship.. maar dat wist je al.
Waarschuw beheerder
donateur
Wil jij het risico lopen dat je deze keer weer voor jan lul een kaartje haalt??
Is dezelfde organisator als van Ghost ship.. maar dat wist je al.

:vaag: Beetje jammer dit.
Waarschuw beheerder
donateur
Als het 1 keer is misgegaan, lijkt mij de kans dat het nogmaals gebeurd erg klein, die zullen hun lesje wel hebben geleerd denk ik.

Waarschuw beheerder
Het is niet één keer misgegaan.
Waarschuw beheerder
donateur
8)

Dan nog. Waarom was het de keren ervoor dan mis gegaan?

Waarschuw beheerder
Geen idee, ik ken m alleen van Ghostship, en dat feest wat ie de week ervoor wilde geven in Utrecht. Toen dacht ik ook dat ie zn lesje had geleerd, en dat het niet zijn schuld was.
Maar als het de week erna ergens anders gebeurt, dan ben ik niet meer zo naief :)

Een organisator van grote feesten (ik ga zn naam niet noemen) heeft letterlijk gezegd dat het een oplichter is, en al enkele jaren zo bezig is, een tijdje weg blijft, en dan opeens weer gaat oplichten.

Maar als jij het risico wil nemen: veel plezier dan.
Ik hoop voor je dat het een leuk feest wordt. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh lekker dan! :D

Ik ga er niet heen hoor, wel dichtbij, maar veel te veel hardcore etc.

Misschien probeer ik wel gratis binnen te komen, als straf voor ze :[

Waarschuw beheerder
Ghehehehe :D :D
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of het klopt dat het dezelfde vent is maar ik koop mijn kaartje wel gewoon aan de deur. Probleem opgelost zou ik zo zeggen. Wel een oplossing die 5,- euro gaat kosten maarja, beter dan een waardeloos kaartje thuis hebben liggen.

Als het dan ineens om duistere redenen niet door gaat ga ik wel de stad in ofzo.

Trouwens, ik zou ook gewoon eens naar de Vereeniging kunnen bellen over er iets geboekt staat voor die datum.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga met mijn Ghost Ship kaartje naar binnen :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik heb net even naar de Vereeniging gebeld. Er staat inderdaad een houseparty gepland voor 22 Mei. Ze kon me verder nog niks vertellen behalve dan dat de kaartverkoop nog niet begonnen is.
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me ook af hoe dat zit met die 5 area's... Zo groot lijkt het niet aan de buitenkant... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Als je beide gangen aan de zijkant al als aparte area ziet, de binnenkomsthal als area, de ruimte beneden (meestal garderobe bij feestjes), de grote zaal... Nou ja, dan kom je wel aan 5. Maar om het nu allemaal "area's" te noemen, snap ik ook niet echt..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg die zelfde organisator als ghostship die dit idd organiseert heeft al weer zat andere feestjes georganiseert die wel door gingen hij heeft namelijk een nieuwe partner en dat is heel toevallig ook een collega van mij en ik vertouw er 100% op
Waarschuw beheerder
Als het nu wel allemaal door gaat en goed geregeld is waarom hebben de mensen die nog een Ghostship kaartje thuis hebben liggen daar dan nog niks over gehoord?

Goed geregeld...

Waarschuw beheerder
Als het nu wel allemaal door gaat en goed geregeld is waarom hebben de mensen die nog een Ghostship kaartje thuis hebben liggen daar dan nog niks over gehoord?

Ik snap dit verband niet helemaal,hadden ze iedereen persoonlijk moeten bellen dan? t is heel kut dat ghostship niet doorging, maar idd dr zijn wel meer feestjes georganiseerd wat weer wel n succes was. Dat van die area's dat vind ik ook n beetje vaag, zo groot is de vereeniging niet. Maar ja ik ben iig zeker van de partij en we zullen t zien :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, ze hadden niet iederen persoonlijk hoeven bellen maar ze hadden wel even een nieuw statement hier neer kunnen zetten over hoe en wat. Nu weet niemand nog iets, beetje slecht. Ik weet niet of er vaker feestje door die vent georganiseerd is maar ghostship was echt een wanvertoning. Als hij vaker wat organiseert zou je wat meer professionaliteit verwachten. Maarja, we zullen wel zien. Als het allemaal klopt is gaat het wel een vet feestje worden. dat werd wel weer eens tijd in Nijmegen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je even op deze link kijkt dan staat het onderin dit nieuws bericht..

https://partyflock.nl/SECTION/news/ACTION/single/NEWSID/2876.html
Waarschuw beheerder
ow neeej das net de zaterdag voordat me examens beginnen :(

geen feest dus voor mij :(

beetje jammer, is er es iets vets in de buurt, kan ik niet :S

nou maar hopen dat het niet doorgaat :[ :9
Waarschuw beheerder
donateur
Geen nood er zal snel meer volgen ik weet niet wat en wanneer precies maar er komt meer hier in de buurt.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Fara schijnt wel vaker gekke acties uit te halen. Ik wacht ook nog even met een ticket. Het feest lijkt me wel super. Eerst de 21ste knallen in de XX en dan de dag erna er nog even een schepje bovenop doen ... doe mij meer van die lekkere weekenden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dit word echt een niet te missen feesje ik kan het jullie verzekeren.. :bounce:
Waarschuw beheerder
ja, wrijf ut er nog maar ff lekker in...

:9
Waarschuw beheerder
donateur
sorrie hoor schat maar kan je niet dan??
Waarschuw beheerder
neej :cry:
heb daarna examens :S
Waarschuw beheerder
donateur
oei ja das ook belangrijk..
Waarschuw beheerder
op zich wel he ;)
Waarschuw beheerder
ik kan nie w8ten 29 april we gaan met 40 man

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Vette line-up en zeer dichtbij :D
Maar.... ik heb ook examens :(
Artiest Larz G
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er al zin in :bounce:
Zullen nijmegen eens goed laten:bounce:
:)

Waarschuw beheerder
Nijmegen wordt steeds drukker qua feestjes .. hetgeen een zeer gunstige ontwikkeling is ....
Waarschuw beheerder
die examens zijn niet zo goed gepland dit jaar :S
Waarschuw beheerder
doe je het volgdend jaar toch een keer over :P

en als je geen risico wil lopen dat het niet door gaat gewoon een kaartje voor multi halen das op dezelfde dag
Waarschuw beheerder
doe je het volgdend jaar toch een keer over

ja das ook een optie :9 hoef ik ut iig niet te missen :)
Waarschuw beheerder
donateur
OneLove 12 april 2004 13:42
Nijmegen wordt steeds drukker qua feestjes .. hetgeen een zeer gunstige ontwikkeling is ....

Helemaal mee eens :D

Waarschuw beheerder
donateur
Daarintegen begint dat kutwijf van een burgemeester ook steeds lastiger te worden :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
over 2 weekjes ga ik is bij de 1e curse of darknes kijken ben echt benieuwd maar ben er eigenlijk ook wel van overtuigd dat het vet word.. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
erg vervelend dat het geen rasnijmeegse is, ze maakt het voor de jeugd steeds minder leuk. Party's, skaten, coffeeshops, roosje ...
Waarschuw beheerder
dat klopt,ik ben het helemaal mee eens.Ze mocht willen dat ze een rasnijmeegse is dan kwam ze wel voor de jeugd op. laat ze maar een voorbeeld nemen zoals "de hond" daar had je teminste geen problemen mee!!!!!!

Waarschuw beheerder
Ga zelf ook kijken met mijn kaartje van Ghostship.. Venlo wordt ook goed vertegenwoordigd in Nijmegen..!! :bounce: Gaat zekers een vet feest worden, daar ben ik van overtuigd.. :respect: :D
Waarschuw beheerder
dat komt mooi uuit dat weekend had ik net niks te doen en heb mijn ghost ship kaartje ook nog :bounce::xtc:

Waarschuw beheerder
ikke gaat ook maar ff kijke of het wat word in de vereniging :) wel vaag gedoe als ik het zoow lees maar jah lekker boeiend ook :P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor niks vaags aan gewoon een vette party party.. :bounce:

PS. kaarten zijn ook verkrijgbaar bij de nijmeegse schouwburg...
Waarschuw beheerder
dat klopt hebben onze kaarten al vette party......maar eerst 29 april
Waarschuw beheerder
donateur
jazeker eerst 29 april nog ja..

Waarschuw beheerder
donateur
Lange, eerst 24ste nog :)
Waarschuw beheerder
donateur
ben nog aan het twijfelen
Waarschuw beheerder
word een kei gaaf feest allemaal die voor bevooroordeelde mensen gewoon gaan man en nie zeike... :D
Waarschuw beheerder
donateur
juist word vet hakkuh.. :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waar kun je je kaartjes halen in nijmegen in de molenpoort ofniet
Waarschuw beheerder
kaarten zij verkrijgbaar bij de schouwburg nijmegen en alle ticketbox free record shop en primera in heel nederland niet missen vet party
Waarschuw beheerder
Dat wordt DuiSStEERRR RAggUUuuHH in de darkcore!!!!!! komt allen!! :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben vandaag bij primera geweest haden geen kaarten en waar kun je ze dan wel halen free record shop ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me een heel vet feessie. Vlakbij :p Als er daadwerkelijk kaarten in de verkoop gaan dan ben ik er als de kippen bij :p
Ouderwetst potje hakkuh in de mooiste stad van Nederland!
Line-up valt niet over te klagen wat ik gezien heb. Alleen maar hopen nu dat ze ons niet weer blij maken met een dooie mus :s
Ivo leuk om je hier ook weer tegen te komen ;)
Je weet wel Ralf, van uhh fitness en op feestjes komen we elkaar ook regelmatig tegen.

mzzl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar er zijn nog geen kaarten te koop
Waarschuw beheerder
donateur
fijntjes dan :s
Waarschuw beheerder
bij de schouwburg nijmegen.zaterdag 24 april begin de voorverkop bij free record primera en schouwburg nijmegen

Waarschuw beheerder
"Mensen die nog een kaart van het feest "Ghostship" hebben, kunnen met deze kaart GRATIS naar binnen op dit feest en tevens staat er voor deze mensen een drankje klaar en is er iemand aanwezig om excuses en uitleg te geven over wat er nu misgegaan is vorig jaar"
Waarschuw beheerder
donateur
haha die gaan ons zeker weer betoepen.. Maja kga er niet heen want heb de week erna examens.. Verkoop m'n Ghost Ship kaartje wel aan een of andere gek
Waarschuw beheerder
donateur
Zou zomaar kunnen

Waarschuw beheerder
precies richard, iedereen gaat der maar vanuit dat et allemaal echt gaat gebeuren, dalijk worden we weer geflasht en staan we weer met zijn allen te kijken ijn nijmegen:S

Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor, dit feest gaat gewoon door :)
En ik denk dat het een bruut feestje gaat worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
dat hoopt iedereen natuurlijk :p

Hakkuh !!!
Waarschuw beheerder
zal zeker wel een lekker feesje worden als het doorgaat. ik zal in ieder geval aanwezig zijn

Waarschuw beheerder
namens static entertainment. hoeft niet te hopen we hebben een vergunning met de handtekening van de bugermeester guusje der horst.top guusje het word vet vet vet vet party

Waarschuw beheerder
Maar is het ook 100% zkr dat je GRATIS binnenkomt met een GhostShip kaartje???
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het is zeker dat je met ghostship kaartje naar binnen komt en je krijgt een drankje en een excuus/uitleg over het niet doorgaan van ghostship..

Ps. de vergunning is zekers binnen heb ik uit betrouwbare bron.. :D

Waarschuw beheerder
Namens static willen wij duidelijk op wijzen dat dit een feest van static entertainment is, en dat wij de organisatie van gost ship willen helpen en de gedupieerde mensen van dit feest,dus mogen ze met een genummerde kaart gratis naar binnen + een drankje en een uitleg van de organisatie van gost ship.Dus mensen maak je niet druk, wij hebben de vergunning binnen.Voorverkoop begint vanaf zaterdag 24 april 2004 bij free record shop,primera,stad schouwburg nijmegen.1000+ ticketbox outlets www.ticketbox.nl 0900-9393[45 cpm]

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me duidelijk! :D

Waarschuw beheerder
nah jullie beginne me te overtuigen, bovendien kan het kaartje anders wel weg gooien:9
Waarschuw beheerder
donateur
Cker knalluh

Waarschuw beheerder
:bounce:

Waarschuw beheerder
Wordt zeker een goed feestje! Knallen in Nijmegen!!
Waarschuw beheerder
Ik ga er dus niet bij zijn. Dat weekend zitten we met 11 man in centerparcs Belgie. Ook niet onaardig natuurlijk. :D

He Ralf, kom ik jou hier ook weer tegen. Moet niet te gek worden natuurlijk. ;)

Waarschuw beheerder
ladies en gents: de voorverkoop start zaterdag de 24 april om 9:oo pm.bij 1000+ticketbox outlets www.ticketbox.nl 09009393[45.cpm]en bij stadschouwburg nijmegen.static entertainment
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook lekker Ivo :p

Dan wordt dit dus een van de weinige feessies waar ik jou niet ga tegenkomen ;)

Waarschuw beheerder
Komt er ook nog ergens OFFICIEEL te staan dat je met je GhostShip kaartje binnen komt? (dus nie alleen op een forum??)

Waarschuw beheerder
??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben bij primera geweest gister en geen kaartjes ticketbox ook niet

Waarschuw beheerder
huh gister bericht hier getypt, antwoord op theApocalypse.
Issie weggehaald ofzo??

In ieder geval, ik typte dat Static Entertainment een van de organisatoren is, en dat hij bevestigd dat je met dat kaartje van Ghostship naar binnen kan. En dat het hier verder ook nog in het nieuwsbericht heeft gestaan.

Waarschuw beheerder
ja, maar als er hier iemand op het forum antwoord geeft onder de naam static entertainment dan is dat voor mij geen zekerheid dat het ook zo is.
En waar kan ik dat nieuwsbericht vinden??
BIj het feest staat bij Nieuwsbericht: GEEN
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon curse of darkness intypen bij zoeken.
Heb ik gequote:
Beide feesten zijn georganiseerd, door Static Entertainment, deze organisatie richt zich sindkort ook op "house" feest. Static Entertainment wil bij deze dan ook de volgende bekendmaking doen. "Mensen die nog een kaart van het feest "Ghostship" hebben, kunnen met deze kaart GRATIS naar binnen op dit feest en tevens staat er voor deze mensen een drankje klaar en is er iemand aanwezig om excuses en uitleg te geven over wat er nu misgegaan is vorig jaar" tevens wil Static Entertainment erop wijzen dat Ghostship GEEN feest was van Static Entertainment, want de organisator daarvan was X-Events uit Nijmegen, echter verlenen zij wel medewerking aan
Curse of Darkness - Concerto di Diablo.

Waarschuw beheerder
talk to me greetz berry static

Waarschuw beheerder
Zie ik zei toch :)

Waarschuw beheerder
oow, ik zie nu pas dat er meerdere topics over dit feest zijn en dat er ook een nieuwsbericht is.
Mss handig als iemand van PF deze even aan het feest koppeld ;)

Waarschuw beheerder
dat klopt wij zijn mee bezig
Waarschuw beheerder
wij gaan zo kaarten halen bij free record voor 22 mei nijmegen.

Waarschuw beheerder
naja als ik der met me Ghostship kaartje inkom... zal ik et nog een keer proberen ^^ moet toch wat doen met dat ding.. :P
Artiest Affix
Waarschuw beheerder
dit wordt een top feessie!!! nijmegen ruless...
Waarschuw beheerder
donateur
Tja dat hoop ik ook Affix, maar ik ben toch bang dat die gasten die er op Queensize waren (relschoppers)ook hierop afkomen. Kan dus behoorlijk uit de hand gaan lopen. Ik kom zeker wel, maar ik hoop dat de aanwezigheid van security hier beter en duidelijker is. Gelukkig komt het merendeel nog echt voor de muziek en brengen ze een goeie sfeer mee. Ooh ja en ik heb een hekel aan Pogo. Ik zie bij X-Factor ook van die kleine A4-tjes hangen van no pogo, maar er wordt niet naar geluisterd :s

Waarschuw beheerder
donateur
Curse of Darkness afgelopen donderdag in Happydayzz was zeker goed, als ie zo ook in Nijmegen wordt...;)

Daar hingen ook papiertjes met geen pogo en ik heb ook geen pogo gezien...
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk zo hoort het
Waarschuw beheerder
donateur
Het is vaak ook wel een 'gecontroleerde pogo', met een vriendgroep ofzo, maar ik vind er een en al negativiteit van uitstralen. Laat mij maar gewoon hakkuh op de vierkantie meter i.p.v. van dat irritante gebeuk tegen elkaar. Gun iedereen een plekje.

Waarschuw beheerder
donateur
Idd, geef mij ook maar de ouwerwetse "gabberdans"

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Met een vierkante meter red ik het niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Geloof mij nou, met een vierkante meter kan je heel veel ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon creatief met je ruimte omgaan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja psies. Creatief op de vierkante meter met Hakkuh !

Waarschuw beheerder
donateur
zijn het dezelfde organisatoren van ghostship dan ofzo?beetje vaag

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kheb nog een paar kaarten over voor dit feest zijn oude kaarten van ghostschip maja
als je ze wilt kopen laat maar weten via een pb

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, is niet dezelfde organisatie, lees een aantal replies hierboven...
Waarschuw beheerder
donateur
hey mandark lekker gedraaid bij curse1
nu nog 2 Curse 2
nijmegen lekker laten stuitteren

en geloof me nijmegen gaat door vriend van me heeft de verguningen gezien:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ging prima in Culemborg, nu op naar 22 mei!!
Zie je daar Larz:D
Waarschuw beheerder
was zeker wel gaaf in culemborg! hele vette tent!
nou kijken of nijmegen idd bigger bolder better wordt!!!
Artiest {SHOWLIST artist 63943, 3058, 72751}
Waarschuw beheerder
ben van de partij. we zullen zeker feesten in nijmegen!
Waarschuw beheerder
donateur
was zeker leuk feesie!

Heb ook aantal mooie foto's gemaakt, alleen doe de site van de happydayzz het momenteel niet dus zijn me pics nog niet te zien:(
Waarschuw beheerder
hm, das jammer. dan moeten we maar ff wachten toch? :D
Waarschuw beheerder
donateur
denk het wel ja, maar die man van curse of darkness die wilde ook de foto's voor op de curse of darkness site dus wie weet komen ze daar ook op...

( en anders gewoon ff hier komen kijken ;))
Waarschuw beheerder
ja maar die site is ook nog niet online
Waarschuw beheerder
donateur
ja... dan weet ik het ook niet meer:P
Waarschuw beheerder
Mandark heeft wel een paar pics op internet gezet.
Moet je ff zijn profiel checken.Zitten leuke pics bij van bezoekers maar ook van dj's waaronder deze jongen, gizmo, buzzfuzz ed.

tot donderdag, ben zo ff vrij voor vandaag en morgen
Waarschuw beheerder
donateur
geef me ff paar minuten zal er hier zo wel een paar neerzetten
Waarschuw beheerder
donateur
Hier dan alvast een voorproefje:

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/001.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/002.jpg[/img][img]http://www28.brinkster.com/themagikal/014.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/003.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/004.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/005.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/006.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/010.jpg[/img][img]http://www28.brinkster.com/themagikal/007.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/008.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/009.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/011.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/012.jpg[/img]

[img]http://www28.brinkster.com/themagikal/013.jpg[/img]
laatste aanpassing
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit :)

22 mei weet ik niet of ik ga [ander feessie, blabla]...maar m`n maatje Xerox draait er...iedereen moet hem gewoon supporten :D (Y)
Waarschuw beheerder
Ziet er zeker goed uit :D

kom maar op met die andere plaatjes
Waarschuw beheerder
donateur
tsja... geen idee wanneer die komen..

ze staan iig wel op mijn pc :D
Waarschuw beheerder
we zien wel dan. geduld is een schone zaak.
ja toch niet dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoef het geduld niet op te brengen hoor, open gewoon die map hier:P
Waarschuw beheerder
hahaha ik bedoelde de mensen die de pics nog niet allemaal gezien hebben

Waarschuw beheerder
heb nog een ghostship kaartje dus dat komt wel goed!!! zeker een brute line-up
Waarschuw beheerder
Zeker aanwezig in Nijmegen!

Waarschuw beheerder
donateur
Strakke picca's, The Magikal!!
Waarschuw beheerder
zier er leuk uit op de foto ben benieuwd word zeker wel een vet feestje

enne R@VER vergeet djlunatic miss hysteria en djwicked niet :respect:
Waarschuw beheerder
HARDCORE-POWER, die zijn al bekend genoeg :D
(maar ik vergeet ze niet :))

Waarschuw beheerder
donateur
En is het al zkr op dit allemaal doorgaat??
Ik ben nl. jarig op deze dag en wil nu onderhand wel ff weten waar ik heen wil op m'n verjaardag ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Absoluut, de posters hangen al op diverse plekken! :D
Waarschuw beheerder
donateur
JAAAAA HOIR!!!!!!!! :JAJA:

ik ben er ook!!

*hakkend op een vierkante meter* :P
Waarschuw beheerder
donateur
Goed bezig Sirius!!!!
Ben cker wel benieuwd hoe de rest van de foto's eruit zien!!

enne 2 uk:
enne die vierkante meter :bounce: people:

Khoop eg da je van je vierkante meter gebruik moet maken! betekent dat ut druk is;)
'Helaas' had je in C'borg plek zat,(was opzich ook wel keer lekker) maar dat deed cker geen afbreuk aan de sfeer!want die was top (y) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het rond 1 uur ofzo anders echt wel goed druk :)

thnx btw ab;) wie weet tot de 22e

Waarschuw beheerder
donateur
Verplaatst naar City Hall Utrecht. :S
Ben er nog nooit geweest, hopelijk toch mooi.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor het feest is gewoon verplaatst naar Utrecht!!!???

Kan er nou nooit een keer normaal een feestje doorgang vinden in Nijmegen ofzo?

Gelukkig nog geen kaartjes gehaald...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet iemand wat voor locatie dat is die city hall?Ik baal er een beetje van dat het verplaatst is.Dacht ik weer eens een keer in een de buurt naar een feest te gaan,moet ik weer een eind gaan rijden.:@:
Waarschuw beheerder
donateur
City Hall in de binnenstad van utrecht onder het stadhuis aan de gracht, vandaar ook de naam ;)
5-10min lopen van CS.

Lokatie, meerdere area's

persoonlijk, vind beetje benauwend daar binnen :vaag:
maar moe eerlijk zeggen is alweer tijdje geleden hoor.

Suc6!
Waarschuw beheerder
city hall is opzich vergeleken met nijmegen een stuk minder. (zoals ik op de foto's zag hier boven)
maar het heeft wel wat echte underground lokatie letterlijk en figuurlijk!!
we gaan er gewoon nog een knalfeest van maken!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zonder Gizmo!!1 lees ik net :vaag: minder!
Waarschuw beheerder
jeetje 1tje minder komt weer een vervanger hoor en gelukkig zijn er al zo weinig dj's
Waarschuw beheerder
4 juni is echt ook een gruwelijk feest TERRORMACHINE :D en is voor mij lekker dichtbij :P

Waarschuw beheerder
donateur
Fuck dat hele kutfeest zeg ! :@

HSFR3AK 10 mei 2004 19:31

enne 2 uk:
enne die vierkante meter :bounce: people

Je mag me metertje hebben hoor, en weet je wat, je krijgt nog minimaal 50 metertjes extra, want van ons zegt iedereen af :@

Wat gaan we nu krijgen voor de Ghost Ship kaartjes ?
Ik ga nu dus mijn 20 Euro terughalen, 2 x genaaid worden is me teveel :@ :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar hebben ze dan nog geld dat je je kaartjuh kunt terug brengen??

Schiet echt nie op zo... k wil gewoon me geld terug zien...
Waarschuw beheerder
donateur
Meen je dat nou jongens, is het verplaatst of gaat dat om een ander feest ? Tis toch niet te geloven ook he :s

Prutsers :s Dan cancel ik hierbij mijn vierkante meter :p
Waarschuw beheerder
donateur
Pff ja zie het nu :s GVD :@
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is de reden van het verplaatsen van dit evenement ?
Waarschuw beheerder
donateur
De "vereniging" in Nijmegen wilde opeens meer geld zien dan dat was afgesproken met de organisatie, en dat werd ze te veel...

Staat bij het nieuws van partyflock...

Waarschuw beheerder
jaja, de vergunningen en alles zouden al rond zijn :S
Zul je zien dat er strax net als bij GhostShip politie voor de deur staat als je daar aankomt, die je vertellen dat je weer naar huis kunt gaan omdat het feest nie doorgaat :P:P

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
leek me wel leuk alst daar in nimwegen was..
maja
utreg dan maar

Zonder Gizmo!!1 lees ik net minder!

daar moet je opgelucht over zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: Opgelucht 8) :9

Uk:
Je mag me metertje hebben hoor, en weet je wat, je krijgt nog minimaal 50 metertjes extra, want van ons zegt iedereen af

Iemand intresse in 50 vierkante meter woonruimte (6)? PLaats je pandje met je wandje(6)
Ghehe Pandjesbaas in wording :D

Ban ik blij dak gewoon moet werken :9

Waarschuw beheerder
(Y)goedzo hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De City hall wordt hierdoor wel heel erg uitgemolken...
Maja...
als er niks anders is !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nog 3 Ghostship kaarte te koop (geloof dat die als VIP kaarte gelden)

mense met intresse stuur maar ff een bericht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
~_L!M_~
Ik heb nog 3 Ghostship kaarte te koop (geloof dat die als VIP kaarte gelden)

mense met intresse stuur maar ff een bericht

gheheh stuur maar op:

Kliko 4
6666 AVRI :P
Waarschuw beheerder
Gaat weer nergens over dus, net als de vorige keer. Ze gaan mij niet wijsmaken dat er in de buurt van Nijmegen verder geen goede locatie te vinden was. Nee, we houden het lekker in de buurt... Utrecht. Heel logisch ook dat het concertgebouw ineens veel meer geld vraagt, ik geloof er geen zak van.

Er zit weer een luchtje aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laat je niet weer beflikkeren ik heb hier nog kaartjes liggen van ghostship!! 11 Stuks!! JE KAN TEN ALLE TIJDEN AANMEREN IN NIJMEGEN!! Waarom liggen anders die boten nog voor t casino!!! Dan zouden die toch op het droge liggen!! Ik heb gebeld met Waterstaat en het aanmeren is daar geen probleem!! Laat je niet voor de gek houden partypeople en ga naar feesten waarvan je zeker weet dat je kan feesten,, goede organisaties en goede lokaties,, die gasten wie dit organiseren moet je opzoeken en afmaken, feesten kost ons al geld genoeg en we worden nog genaaid ook nog!!! Trap er niet in,, De vorige keer zat die klootzak ook al alles aan elkaar te liegen ik heb hem ermee geconfronteerd en hij liegt alles aan elkaar, hij beloofd je vanalles van ik maak het goed met je enz enz,, ff logisch nadenken partypeople,, er is er hier maar 1 die de zakken vult,, Tot gauw op de goede feesten mensen,, greetz

Waarschuw beheerder
wtf :@

Dit meen je niet.. wat een achterlijke pleuris lijers :@:@:@

Ik word hier nu ff heel erg pissed om :@

GVD!!! Tyfus de gotver de tering..

Dat moest ik ff kwijt.. wat een naaizooi dit :S
Waarschuw beheerder
halloooo het is 2004 iedereen mag elkaar vrij naaien tegenwoordig,, en iedereen trapt erin,, geloof dat ik maar een andere baan ga zoeken!! Op een smerige manier valt er veel meer geld te verdienen en de overheid kan er niets aan doen als er weer 8000 man genaaid is door zo'n kutorganisatie! want ze hebben allemaal de papieren, iedereen kan zich laten inschrijven bij de kamer van koophandel en alles regelen, en zelf dus ook een feest annuleren!! En in je eentje een rechtzaak beginnen tegen zo'n iemand heeft ook geen nut, kost je klauwen met geld en je krijgt alleen je gelijk,, nou dat hebben we wel!! Als dit gebeurt: adressen op internet zetten en opzoeken die gasten,, we mogen vrij rellen (bijna) dus mogen we hun ook wel pakken!!! Ik bied me vrijwillig aan,, weet zeker dat er meer met me meegaan,, Kick there motherfucking asssssssss

Waarschuw beheerder
Nou ik ben wel in voor een flinke rel ja.. :yes: echt TE debiel gewoon dit.. :@

het is gewoon hoerig dat het verplaatst word.. terwijl ik een slaapplaats had op 1 minuut lopen.. dat heeft me doen beslissen te gaan.. nu is het gewoon klote.. :@

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een berg Ghostshipkaartjes te koop.
€5 als je ze komt ophalen.
PB maar.........
Waarschuw beheerder
donateur
Is da vijf euro de vierkante meter? want kmoe nog behangen :D
Heel veel vierkante metersss (6)
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry dak zo loop te zieken!!

Kzou me ook genaaid voelen als ik zo'n kaartje had van ghostship of als ik plannen zou hebben om naar Curse in nijmegen te gaan...

Al vind ik die eerste wel pijnlijker dan die 2de..maar jah het blijft kut.
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat altijd goed als Fara iets organiseerd !! :no:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
Nie gebruikelijk maar toch ...

https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/13674

Misschien n " alternatief " ... misschien ook nie ... de vergunningen zijn in ieder geval al n poos binnen en dr zal niemand om méér geld gaan vragen :)

Suc6 nog aan de organisatie van Curse Of Darkness ... ik heb t ook al 2 keer moeten meemaken ... alleen dat t verplaatsen nu te danken is aan de beheerder of beheerders v.d. locatie vink vrij uniek ... normaal is t toch wel de gemeente die moeilijk doet :s

Waarschuw beheerder
he..ik hoor van steeds meer mensen dat het feest as zaterdag in de vereniging niet door gaat hebben jullie daar iets van gehoord?ik zie hem in pf niet meer in de agenda staan i ieder geval...en een kennis van mij zegt dat ze de vereinging heeft opgebeld en die zeiden dat het afgezegt was om dat er te weinig kaartjes verkocht zijn...??????

Waarschuw beheerder
Het is verplaatst naar Utrecht....

Waarschuw beheerder
donateur
en een kennis van mij zegt dat ze de vereinging heeft opgebeld en die zeiden dat het afgezegt was om dat er te weinig kaartjes verkocht zijn...

Typerend dat de organisatie een ander verhaal heeft..

Waarschuw beheerder
Joh dan :S
Volges mij wordt iedereen weer gwoon afgezet.
Mensen kopen kaartjes, feest afgelast en je ziet nix meer van je geld trug :S:S:S

Waarschuw beheerder
ik ben er niet bij, sta ik dalijk in utrecht te kijken:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je bouwt zo in ieder geval veel vetrouwen op. Zo koopt op den duur helemaal niemand meer een kaartje vooraf, bij fara
Waarschuw beheerder
:kots: fara

:kots: ghostship

:kots: city hall utrecht

beter gaat fara gewoon dood ipv dat ze steeds weer de boel op lopen te naaien :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ze ? :S
Waarschuw beheerder
Is dit toevallig dezelfde organisator van dat feest in de Jan Massinkhal???? Daar heb ik nl nog kaartjes van thuisliggen >(

Waarschuw beheerder
Nog meer mensen die GhostShip kaartjes willen?
€5 en in Venray op komen halen.
Heb er nog een paar.....

Waarschuw beheerder
donateur
Ghehhehehe, levendige handel in kaarten hierzo!
Waarschuw beheerder
gaan hier nog veel nijmegenaren heen??of denke die fuck dit feest?? ik ga zelf wel met 2 andere...

Waarschuw beheerder
fuck dit feest :P

Waarschuw beheerder
donateur
kzou er maar nie heen gaan, zal toch wel nie doorgaan
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is niet te hopen voor de mensen die toch nog wel gaan...:(

Afwachten...
Waarschuw beheerder
ja ok ik heb ook btje vermoede da niet door gaat maja had toch nog kaart liggen van ghostship dus ga wel ff kijken...en drom hoopte ik da er ook btje veel nmgnaren naar toe gingen altijd gezellie...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er zin an!! en alst niet doorgaat dat zou mooi KUT zijn...

Waarschuw beheerder
alst nie doorgaat zou zeker kut zijn jah :S staan we in utrecht te kijke :S
maar heb der ook zin in :P

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat gewoon door, niet zo negatief allemaal...ben bovendien nog niet gecanceld...dussss :D

Waarschuw beheerder
het gaat zeker door dus
Artiest {SHOWLIST artist 68586, 3822, 70271}
Waarschuw beheerder
ik ook niet :P

dus zal idd wel doorgaan....
Waarschuw beheerder
mooizo dat het door gaat ik heb er zin in:D...hehe vanaaf lekker helemaal loossss...tot vanaaf mensen...

Waarschuw beheerder
Het gaat gewoon door, niet zo negatief allemaal...ben bovendien nog niet gecanceld...dussss

dat zegt nix, maat van moest de vorige x ook draaien en die stond met zijn platentas voor de deur te kijken. Geen hond te bekennen:S

ma goed hoop voor jullie dat et doorgaat;-)
Waarschuw beheerder
vorige curse of darkness was alles prima geregeld......
Waarschuw beheerder
ik heb ook nog kaartjes, iemand kopen?

douwen@hotmail.com

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Gratis binnen :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Veel plezier vanavond ik ga dit feestje overslaan. Vanavond ff dichter bij huis Atomico :)
Artiest {SHOWLIST artist 3198, 158092, 30715, 23213, 40084, 39, 58344}
Waarschuw beheerder
Ik en Jeroen(Neophyte) zijn vanavond helaas niet aanwezig door nalatigheid van de organisatie.:(

Helaas.

Waarschuw beheerder
Zo vanavond weer lekker uit ons dak, heb echt wel weer is veel zin in z'n feessie lekkah stampuh dan!!!!

;p ;p ;p ;p
Waarschuw beheerder
wordt als het goed is rond 3 uur opgehaald :D
Waarschuw beheerder
nou werd iets eerder was 3 uur binnen

was erg rustig hoop niet dat dat de hele avond is geweest!!
maar heb me zekers vermaakt :bier: gezellige mensen geen ruzie zoekers (Y)

op naar het volgende feestje in de city hall

TERROR-MACHINE
4 juni
2004
Waarschuw beheerder
Soooooooo dit was echt een relaxed feestje!
Super lekkere muziek en city hall is ook een prima lokatie. Oke het was wat aan de rustige kant, maar daardoor wel lekker de ruimte, geen rijen bij wc's en bar, niet te warm, gewoon toppie!

Waarschuw beheerder
donateur
@ HARDCORE-POWER:

Volgende feest in City Hall (ingang andere zijde, en dus locatie "Arena") is op 30 mei ;)
Waarschuw beheerder
ik bedoelde het eerste feest voor mij :D:P

en wordt ook in de arena gehouden;)

Waarschuw beheerder
wat een bagger feest wast dit zeg

en de lokatie sloeg al heelemaal nergens op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lokatie heeft zeker wel wat letterlijk en figuurlijk underground

maar het was TE rustig!!

tenminste toen ik binnenkwam

Waarschuw beheerder
donateur
hoe zit het nou met die ouwe ghost-ship kaartjes?
Komt er nog een keer een feestje in NijMeGeN ofzo?

Waarschuw beheerder
Het was echt bruut

:vaag: dan was ik toch ech ergens anders
heb zelden zo n waardeloos kutfeest megemaakt

foto's komen trouwens op www.core-c.nl (ugfboard.nl)

Waarschuw beheerder
donateur
Het was gewoon een gezellige boel daar...leuk al die kleine zaaltjes, lekkere underground sfeer! De dj's leken zich ook goed te vermaken.

De onverwachte b2b set van Darkraver en Bountyhunter was cool en het publiek vond t allemaal prima..ook Vos ging er lekker tegenaan...

Waarschuw beheerder
Was cker lekker feestje :yes:

Waarschuw beheerder
ik moet zeggen ik vond het ook 1 aardig feestuh..redelijke lokatie,gezellige mensen,de djs draaide egt lekker..en heb geen 1ruzie gezien:D...en ik moet ff erbij zeggen ik vodn het erg relax dat fara van ghostship naar mij toe kwam toen ie zag da ik 1kaartje van ghostship had en dat ie mij alles netjes uitlegde en mij en vriend op 2biertjes trakteerde..
Waarschuw beheerder
Jazeker Jeroen, die 2 biertjes van Fara smaakten goed. Het was zeker een gaaf feestje. Ik was alleen een gedeelte van de avond ene beetje naar de klote. Maar ik heb zeker wel schik gehad

Waarschuw beheerder
donateur
jeroenmgn 24 mei 2004 17:03
en ik moet ff erbij zeggen ik vodn het erg relax dat fara van ghostship naar mij toe kwam toen ie zag da ik 1kaartje van ghostship had en dat ie mij alles netjes uitlegde en mij en vriend op 2biertjes trakteerde..

Lekker makkelijk tevreden ben jij :)

Wat moet iedereen die nog een kaartje thuis heeft, en niet in staat was om helemaal naar Utrecht te komen ????
Waarschuw beheerder
ja ok uk..daar heb je gelijk in het is zekers genaait voor de gene die niet konden komen dat heb ik ook tegen hem gezegt want ik ken ok nog genoeg mensen die nog kaartje hadden en niet naar utrecht wouden..maar daar kan ik ook nix aan doen ik bedoelde eigenlijk zelf alleen maar da ik het toch nog btje redelijk reactie van hem vond want hij kon zich zelf ook niet bekent maken.maar hij kwam toch nog naar mij toe en excuses en op bier trakteerde..maar jou heb ook gelijk het is genaait voor de gene die niet konden..
Waarschuw beheerder
Ze hadden het gewoon zo moeten doen:
Mensen die niet naar Utrecht wilden of konden komen, die hadden ze gewoon het geld terug moeten geven.
Heb ik toen ook een keer meegemaakt met het feest Bass Generation. Dat werd afgelast. Toen had ik 2 mogelijkheden: of naar een ander feest, of het geld terug. Ik heb het geld netjes terug gekregen, zonder dat ze daar moeilijk over deden.
Zo hadden ze dat ook met dit feest moeten doen, dat was wel zo netjes geweest.
Ik vond het wel netjes dat die kerel z'n excuses aanbood en een drankje weggaf. Dat was toch het minste wat ie kon doen.
Voor de mensen die niet geweest zijn: jullie hebben echt wat gemist, was echt een vet feestje !! super locatie, lekker underground sfeertje
Waarschuw beheerder
Ik heb me in ieder geval zeer goed vermaakt

en de rest van mijn mede partiegangers ook!!!

Vette locatie, was zelfs nog even de weg kwijt daar?!? :-)