Partyflock

Forumonderwerp · 666286
Waarschuw beheerder
Ik weet dat er al een topic loopt over curse of darkness op koninginnenacht maar dit is toch een ander feest.
Leuk dat er een keer op zaterdag weer een feest is in Nijmegen. Ik hoop alleen dat het water in de Waal deze keer niet te laag staat en de vergunningen wel op tijd aangevraagd zijn... :(

Hoe gaat ze trouwens 5 area's in de Vereeniging stoppen? Zo groot is het daar toch niet (ben er erg lang niet geweest).

https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/19416
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik bedoelde het eerste feest voor mij :D:P

en wordt ook in de arena gehouden;)

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
wat een bagger feest wast dit zeg

en de lokatie sloeg al heelemaal nergens op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lokatie heeft zeker wel wat letterlijk en figuurlijk underground

maar het was TE rustig!!

tenminste toen ik binnenkwam

Waarschuw beheerder
donateur
hoe zit het nou met die ouwe ghost-ship kaartjes?
Komt er nog een keer een feestje in NijMeGeN ofzo?

Waarschuw beheerder
Het was echt bruut

:vaag: dan was ik toch ech ergens anders
heb zelden zo n waardeloos kutfeest megemaakt

foto's komen trouwens op www.core-c.nl (ugfboard.nl)

Artiest Mandark
Waarschuw beheerder
donateur
Het was gewoon een gezellige boel daar...leuk al die kleine zaaltjes, lekkere underground sfeer! De dj's leken zich ook goed te vermaken.

De onverwachte b2b set van Darkraver en Bountyhunter was cool en het publiek vond t allemaal prima..ook Vos ging er lekker tegenaan...

Waarschuw beheerder
Was cker lekker feestje :yes:

:bounce:
Waarschuw beheerder
ik moet zeggen ik vond het ook 1 aardig feestuh..redelijke lokatie,gezellige mensen,de djs draaide egt lekker..en heb geen 1ruzie gezien:D...en ik moet ff erbij zeggen ik vodn het erg relax dat fara van ghostship naar mij toe kwam toen ie zag da ik 1kaartje van ghostship had en dat ie mij alles netjes uitlegde en mij en vriend op 2biertjes trakteerde..
Waarschuw beheerder
Jazeker Jeroen, die 2 biertjes van Fara smaakten goed. Het was zeker een gaaf feestje. Ik was alleen een gedeelte van de avond ene beetje naar de klote. Maar ik heb zeker wel schik gehad

Waarschuw beheerder
donateur
jeroenmgn 24 mei 2004 17:03
en ik moet ff erbij zeggen ik vodn het erg relax dat fara van ghostship naar mij toe kwam toen ie zag da ik 1kaartje van ghostship had en dat ie mij alles netjes uitlegde en mij en vriend op 2biertjes trakteerde..

Lekker makkelijk tevreden ben jij :)

Wat moet iedereen die nog een kaartje thuis heeft, en niet in staat was om helemaal naar Utrecht te komen ????
Waarschuw beheerder
ja ok uk..daar heb je gelijk in het is zekers genaait voor de gene die niet konden komen dat heb ik ook tegen hem gezegt want ik ken ok nog genoeg mensen die nog kaartje hadden en niet naar utrecht wouden..maar daar kan ik ook nix aan doen ik bedoelde eigenlijk zelf alleen maar da ik het toch nog btje redelijk reactie van hem vond want hij kon zich zelf ook niet bekent maken.maar hij kwam toch nog naar mij toe en excuses en op bier trakteerde..maar jou heb ook gelijk het is genaait voor de gene die niet konden..
Waarschuw beheerder
Ze hadden het gewoon zo moeten doen:
Mensen die niet naar Utrecht wilden of konden komen, die hadden ze gewoon het geld terug moeten geven.
Heb ik toen ook een keer meegemaakt met het feest Bass Generation. Dat werd afgelast. Toen had ik 2 mogelijkheden: of naar een ander feest, of het geld terug. Ik heb het geld netjes terug gekregen, zonder dat ze daar moeilijk over deden.
Zo hadden ze dat ook met dit feest moeten doen, dat was wel zo netjes geweest.
Ik vond het wel netjes dat die kerel z'n excuses aanbood en een drankje weggaf. Dat was toch het minste wat ie kon doen.
Voor de mensen die niet geweest zijn: jullie hebben echt wat gemist, was echt een vet feestje !! super locatie, lekker underground sfeertje
Waarschuw beheerder
Ik heb me in ieder geval zeer goed vermaakt

en de rest van mijn mede partiegangers ook!!!

Vette locatie, was zelfs nog even de weg kwijt daar?!? :-)