Partyflock

Forumonderwerp · 664269
1063x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb sinds een tijdje dreads laten zetten.. Sommigen vinden het helemaal niets, een heleboel vinden het juist gaaf..
Maar wat vinden jullie er eigenlijk van?

Ben benieuwd.. :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb dus wel van die nepdingen om het zo maar te zeggen..

Mijn "kapster" (degene die bij mij gezet heeft) heeft het afgeraden om van eigen haar dreads te zetten, aangezien bijna de enige mogelijkheid om ze eruit te krijgen, de tondeuse is.
En ik zie mezelf nog niet echt met een rattenkoppie rondlopen.. ;-)
Waarschuw beheerder
Ik ben er normaal gesproken niet zo weg van, maar ik moet zeggen dat ze bij jou (op je fotootje) wel leuk staan! :yes:

Maar het belangrijkst is dat je er zelf blij mee bent :)
Waarschuw beheerder
Staat leuik bij je!!Heb je aangeklikt omdat ik zelf zit te dubben tussen dreads en vlechtjes.heb je lang gezen ervoor?En veel kwijt?En waar?
Waarschuw beheerder
Over het algemeen vind ik dreads wel leuk, maar het moet je ook wel staan.
Heb zelf ook dreads gehad, en kreeg gelukkig veel positieve reacties.

Waarschuw beheerder
is niet mijn kopje thee

Waarschuw beheerder
donateur
Dreads zijn echt geweest!
Liep er 7 jaar geleden al mee..
En nee je hoeft niet met de mode mee te lopen bla bla bla:D

Waarschuw beheerder
Liep er 7 jaar geleden al mee

Bob marley liep er nog langer geleden al mee :yes:
Waarschuw beheerder
hmm.. die zijn idd egt ZOOOO uit...

maja als je het leuk vind :S

kvin het bij sommige mensen wel leuk ligt ook aan kledingstyl
Waarschuw beheerder
donateur
hmm.. die zijn idd egt ZOOOO uit...

Nou ja of ze uit zijn of niet.. Ik vind ze leuk, en daarbij hoef ik niet zo nodig met de mode mee te gaan.. Scheelt me hopen geld :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Als je dreads hebt dan kan je je haar toch niet meer met shampoo wassen? :S:-S

Of is dat een fabel?
Waarschuw beheerder
volgens mij is dat waar.. meisje diek ken had ook dreads en die had allemaal roos :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Oke fabel.. Ik was mijn haren dus echt wel.. en met shampoo.. Je moet alleen zorgen dat er dus geen resten in blijven zitten door het heeeel goed uit te spoelen..
En dan is er dus helemaal niets aan de hand..

Voor meer info kijk hier maar eens..
Staat van alles op aan weetjes, fabeltjes, verzorging enzo..
laatste aanpassing
He mysti, dreads zijn echt wel chill !!

heb ze al 5-6 keer gehad ofzo .. allemaal verschillende kleuren .. en het bevalt me nog steeds heel goed.

Zou je alleen aan raden om ze niet in de zomer te dragen .. dan gaan je haren echt naar de @#@##$#%%

en wat die verzorging betreft ... je hebt er zekers minder werk aan dan je eigen haar .. geen gel/haarlak enz ... en dat wassen is echt super simpel ...

meissie.. veel plezier ermee
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het wel relaxed...het moet je alleen idd wel staan/je moet er ff aan wennen....of ze nou uit zijn of niet het gaat erom of je het leuk vind toch?!?! maar er is toch ook aparte shampoo voor ofzo?!?! zoiets dacht ik tenmisnte:$

Waarschuw beheerder
3 jaar geleden heb ik dreads laten zetten door mijn vriendin. De dag erna kon ik ze er uitkammen.. Maar dat was wel een uur werk.. En ik moest het 6 keer wassen voor het weer fris was!

[img width=400]http://www.freewebs.com/w0lli3/Tineke_met_dreads.jpeg[/img]

Zelf kan ik deze dreads ook maken en dit heb ik bij verschillende mensen gedaan. Je kan ze niet lang laten zitten omdat er geen permanent vloeistof ingaat. Maar hierdoor hoef je je dreads niet af te knippen als je ze zat bent!

Ik heb nog even op die site gekeken die Mysti hierboven had opgeschreven.. maar die foto's.. :kots: Echt heel erg lelijk gedaan.. Als je dreads laat zetten.. Laat het dan goed doen.. Dit is niet echt professioneel gedaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dreads zijn best wel mooi en ook niet echt moeilijk om in je haar te doen je moet het gewoon een paar keer oefenen

het staat bij de meeste mensen heel mooi die dreads maar ik zou het zelf nooit met mijn haar doen

Waarschuw beheerder
ik kan ze zelf ook maken :P

Beetje draaien, beetje lak, beetje drogen beetje tang en TADAA
En je kan ze er ook weer uitkammen/douche.. MAAR wel dreads voor de avond!
Wel wat werk maar wel leuk ;)

Waarschuw beheerder
ik krijg de 28ste extensions. ben benieuwd hoelang dat blijft zitten
dreads wil ik ook nog een x
als jullie mooie kapsels met dreads willen zien ga dan naar www.hairart.nl !! Bij dit meisje laat ik ze altijd zetten ... en heb nog nooit negatief commentaar ontvangen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ze toen ook laten zetten voor een modeshow.. Nou eh heb et geweten, kreeg et er zowat nie uit :S
Waarschuw beheerder
ja leuk! (Y) heb ze zelf ook aleen aantal x gehad. het ligt er wel aan wat voor dreads je hebt,die zelf gemaakte van eigen haar vind ik zelf niet mooi.

Waarschuw beheerder
dreads van eigen haar zijn wel mooi, van die nepdreads vind ik echt poepielelijk!! maar echte dreads kunne zoooo mooi zijn!!!
Waarschuw beheerder
Die staan je of die staan je niet.. zijn er genoeg die het niet staan en toch doen...
Waarschuw beheerder
dreads zijn een soort hoofd doek voor rastas draag je dreads dus met respect je komt aan een andere cultuur

Waarschuw beheerder
http://www.glossie.org/glossie/fotopagina.html ...foute boel :D. Bij de meeste ziet t er echt "anita" uit, met van die rose dingen dr in :kots: . Staan ook bijna alleen maar lelijke vrouwens op die site, en dat rare nep haar maakt ze alleen maar lelijker :P Bij n neger vin k t wel staan :D

waazzap man :/ [img]http://www.glossie.org/glossie/merge.php?foto=t_sam_02.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nephaar is leuk :P!
ik laat ook echwel een x nepvlechten zetten hoor..dan ben ik maar lelijker..

poep ik op!

o:)
Waarschuw beheerder
ik vind het juist leuk
en wat maakt het nou of het wel of niet uit is:S
net of je met de mode mee moet lopen ofzo :S
wat een onzin :)

Waarschuw beheerder
ik ben helemaal gek van nephaar!!
heb me dreads er net een kleine 2 weken uit!!

Waarschuw beheerder
donateur
bij sommige staat et wel ja... maar over et algemeen vind ik et er vies uitzien... na een tijdje gaat et pluizen.. je kan et niet normaal wassen... neej.... ik zou et zelf niet willen :-p
Waarschuw beheerder
donateur
40 euro duzz op die site:) en arnhem is hie rook niej ver vandaan:) laat ik gelijk ff me nagels doen:p haha maar na de zomer dan!!

Waarschuw beheerder
Helemaal tegek!!!!!
jammerrr dat het zo duur is anders zou ik het hele jaar dreads hebben!!! ik wacht nu weer ff een paar maandjes maar dan komt coupe a la dreads weer op mijn hoofd en loop ik weer met opgeheven hoofd !! :)

(k) sasss

Waarschuw beheerder
hehe, t valt me op dat bijna alleen de vrouwen zelf t mooi vinde hier :).. raar is dat toch..:P Als t ze niet uitmaakt wat mannen dr van vinden.. waarom doen ze dan nog make-up op? T blijven rare wezens die vrouwen :P ;)
Waarschuw beheerder
ik heb een paar keer gewoon vlechten gehad (met nephaar). het is wel mooi enzo, maar je haar lijd er zeker onder. en de jeuk is niet vol te houden :d
is dit bij dreads ook?
Waarschuw beheerder
Dreads of nepvlechten zijn ook mooi. Moet je alleen niet te lang inhouden want je kunt je haar wel wassen maar niet fasoendelijk.. en je haar lijd er natuurlijk onder. En nogmaals het moet je staan, maar bij de meeste staat het wel maar SOMMIGEN STAAN HET ECHT NIET!!!!
Waarschuw beheerder
Ik vind het nix en gaat na een tijdje echt stikken en jeuken heb ik gehoord

Waarschuw beheerder
Het is wel leuk, als je er ze maar niet te lang in laat zitten..

ik zou het zelf nooit doen...:no::no::no::P
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ze ook gehad jah vind het leuk:)
maar ik vind het wel vies als je ze lang laat zitten
heb ze zelf maar 1,5 week ingehad en je kan ze er zo weer invlechten !!
Waarschuw beheerder
Kheb zelf dreads gehad......... 150 stuks in gevlochten(niet echt)....kvindt het erg mooi!!
Waarschuw beheerder
donateur
je moet wel echte hebben en niet van die dingen van dat lelijke nephaar dat vind ik ech geen porum
Waarschuw beheerder
donateur
bah echte dreads van je eigen haar ziet er pas goor uit vin ik!

Waarschuw beheerder
ik heb ze ook vaak gehad!!vind het heel erg leuk spul!!wel jammer dat je er zo''n dikke kop van krijgt maar goed dat is maar voor even:D:D

Waarschuw beheerder
ik heb ze ingevlochten gehad:D
vind het wel leuk, maar voor even...

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind 'nepdreads' helemaal niets.. zo algemeen, zo nep.. doe mij maar echte dreads.. vindt ik veel toffer.. (jammer dat ze zo fokkingduur zijn)
Waarschuw beheerder
heb ook dreads gehad het was wel mooi maar vondhet veel te zwaar heb nu extensions en dat is echt 10 keer beter het is niet zwaar en je hebt er veel langer plezier van!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vin dreads wel leukl staan maar dan niet allemaal verschillende kleuren dreads door elkaar heen ..

Waarschuw beheerder
ik vind het niet zo heel erg leuk eigenlijk
Waarschuw beheerder
jazeker...ik heb ze er nu ook een week in zitten
bevalt em nog prima :yes:
en nog geen negatief commentaar gehad :d
Waarschuw beheerder
ik wil het ook wel eens proberen. me vriendin is kapster dus die wil het er wel in zetten voor een mooi prijsje....

het boeit mij echt niet wat anderen er van vinden hoor ... ik doe het toch wel!
Waarschuw beheerder
Ik vind ze helemaal (Y)
Heb ze zelf ook gehad ;)