Partyflock

Forumonderwerp · 664269
1063x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb sinds een tijdje dreads laten zetten.. Sommigen vinden het helemaal niets, een heleboel vinden het juist gaaf..
Maar wat vinden jullie er eigenlijk van?

Ben benieuwd.. :-D

Waarschuw beheerder
ik heb ze ook gehad van die fluoriserende voor hardbass 4th of october 2003 :p
alleen vond ze na een maand een beetje zwaar worden en jeuken..:S
heb ze er toen maar uit gesnokt :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gesnokt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind 't niet mooi :(

Waarschuw beheerder
ik vind het ook wel mooi hoor. super zelfs
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 180 stuks in mijn haar zitten nu.

- het is niet zwaar (bij mij niet althans)
- het is makkelijk te wassen/onderhouden
- je krijgt geen roos of andere viezigheid

En dat gezever van mensen: Dat is zoooooooooooooo uit... stijl haar is ook uit, krullen zijn het tegenwoordig ook niet meer, je haar a-symetrisch knippen is het helemaal.
Dus in wezen is niemand hier hip, bijdehand of lopt met de mode mee :)

Misschien wat minder de Viva en de Yes lezen
Wie bepaalt wat in is of wat uit is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook een tijd dreads gehad, en het is me zéker bevallen... tis echt mijn stijl en het stond ook nog mooi (althans, dat vind ik wel..). Ik had er eerst 120 in zitten, de 2e keer al 100, de 3e keer nog maar rond de 85. Tis een verschil, maar ik vond het laatste het mooist!
En zoveel verschil zag je ook niet, het was alleen een stuk minder zwaar... :yes:

Hier een pica:
[IMG]http://pictures.q-dance.nl/6351/pics/1372-hol-0153.jpg[/img]

Nou heb ik mn dreads eruit... Elke keer als ik ze eruit haalde, had ik weer een 'minderwaardigheidscomplex' hahaha omdat ik zo moest wennen elke keer.
Hou ze er alleen niet langer dan 2-3 maand in! Tis heel slecht voor je haar. Als je ze er weer in wilt, wacht dan 1-2 maand zodat je haar weer kan aansterken.

Ik haalde er plúkken uit, das niet meer normaal.

(K)

Waarschuw beheerder
whaaaaaaaaaaa dreads ik kan ze niet meer zien.
Ik heb ze 3 maanden geleden ook gehad want ik had me haar kort geknip en daar baalde ik van dus had ik maar dreads erin gedaan zo gezegt zo gedaan.
O en wat een nek pijn had ik vet zwaar en er vielen erna 3 dagen al een paar plukken eruit toen heb ik ze na een week allemaal maar er uit gedaan. Heel me hoofd huid was kapot en nek pijn dat al na 7 dagen !!!!!!!!!!!!!!!
Dus geen aanrader.

Waarschuw beheerder
Een vriendin heeft het ook al 2 keer laten doen :)
Maar no way dat ze er tegen kon :no: Ze kreeg echt fuckin jeuk op haar hoofd en uitslag enzo :( , ze had het er na een paar dagen alweer uit.
Lijkt me ook absoluut niet lekker zitten, veel te zwaar en ik zou zelf ook helemaal gek worden :yes:
Maar ik vind het ook absoluut niet bij iedereen staan, je moet er wel een type voor zijn en een beetje alternatief (is mijn mening maar hoor)
Maar als je het leuk vind moet je ut gewoon doen (f)
Waarschuw beheerder
donateur
bij sommige staat het gaaf en bij sommige ook weer niet! je schrik alleen aardig als je ze eruit gaat halen denk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb echt van die lichtgewicht dreads, ik heb dus echt geen last van mijn nek of wat dan ook :)

Komt nog bij dat er dus ook 180 inzitten, als dat zwaar was of als ik last van mijn nek had gekregen, had ik dat ook wel neergezet :P
Waarschuw beheerder
sorry clau:flower: maar vind het niet echt mooi bij je staan.

doe je haar maar weer gewoon;)
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent nog maar de 2e die het niet mooi vindt, voor de rest vind iedereen het vet B)

En zolang ik het zelf maar mooi vindt ;)
Waarschuw beheerder
het enigste lastige vind ik dat het met feesten zo heet is en ik niet echt een kapsel kan vinden dat neit te zwaar of heet is :/

p.s. ik vind het wel leuk bij bloemetje is lief :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
naja de een heeft nergens last van en de ander valt het na een paar dagen al eruit en doet het zo'n pijn dat het er binnen een week al uit is. ik kan met me kleine kopppie oko nie met weet ik hoeveel dreads gaan lopuh heb ook geen idee hoeveel pakke ik moet aanschaffe eigenlijk:P

Waarschuw beheerder
bij sommige staat het....en bij sommige niet ;)