Als er niet anders leuks is in Amsterdam dan zal ik er even over na denken.
Sowieso koningennacht Audio Attack daarna zie ik wel verder.
heel, heel, heel misschien heb ik zelfs andere wel zeer snode plannen voor Q-day

Maar moet echt even kijken hoe of wat en of het eventuele risico heel erg groot zou worden *rolt met ogen*
Pffff zo maar weer eens aan het werk, damn ben echt gesloopt en moet nog 5 dagen op PG (psychogeriatrie) dus de zwaarste mensen die je kan verzorgen.. Maar goed 5 dagen zijn zo voorbij *hoop het*
Je kunt het Nadia ik geloof in je oeoeoeoeoeoeoeoe

you bad, you bad, you're money, you're money (hmmmm volgens mij luister ik een tikkeltje te veel hip hop atm

)
Woohooo we krijgen een nieuwe auto
Ziet er best mooi uit, ook die kleur of?
Alleen wel ff het nummerbord overzetten he, anders klopt ie niet meer
Vind het ook best vet dat ik een autootje heb, al heb ik nog geen rijbewijs bedacht ik me laatst
Zal vanavond eens kijken wat het er ook alweer voor een was ....... Cuore als ik het me goed herinner en ze is rood en heet Lolita
Ik vroeg het me ook af.. Ik hoef, als het goed is, niet meer op deze dag te werken omdat ik voor die tijd al weg ben bij de Mac. Echt super irri dat die tent het hele jaar open blijft met uitzondering van 1e Kerstdag. Maar ik denk dat dat binnenkort ook veranderd, gezien de algemene doelgroep van Macdonalds....
Wel balen dan dat je nu je vrij bent juist niet I Love HH hebt
To be honest zie dat andere feestje dus ook niet echt meer gebeuren, maar ja u never know
Wel blij dat je niet meer op die dag hoeft te werken Leena

Hoeven we je dus niet mee te missen

En de opvolger van Jantje Smit is ook al geboren!
We kunnen hem nu nog vrij makkelijk verzuipen, weet jij adres enzo?