Partyflock

Forumonderwerp · 663397
6 volgers · 73007x bekeken

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
-1
zo hier kan charly lekker zeiken als er voor de verandering weer wat is..hoeft ie het niet op mijn topic te doen :@
Waarschuw beheerder
Ik zie de gelijkenis nog steeds niet echt to be honest :P
donateur
Vind jij dan serieus dat anderen die dat gedaan hebben wel echt gelijkenis tonen? Tis namelijk meer de combinatie van factoren waardoor ik zie bij die Southpark poppetjes dat het die of die is :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 27 januari 2007 om 13:52:
Vind jij dan serieus dat anderen die dat gedaan hebben wel echt gelijkenis tonen? Tis namelijk meer de combinatie van factoren waardoor ik zie bij die Southpark poppetjes dat het die of die is :)

Ik vind die andere die ik gezien heb tot nu toe meer gelijkenis tonen :jaja:

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op zaterdag 27 januari 2007 om 13:58:
Ik vind die andere die ik gezien heb tot nu toe meer gelijkenis tonen

In mijn geval lijk ik natuurlijk op ieder Southpark poppetje waar geen haar op zit! :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=320 height=335]http://www.bluemonkeys.nl/images/album/238/jo.gif[/img]

[img width=320 height=305]http://www.bluemonkeys.nl/images/album/238/22.gif[/img]

[img width=320 height=392]http://www.bluemonkeys.nl/images/album/238/91.gif[/img]

[img width=320 height=296]http://www.bluemonkeys.nl/images/album/238/118.gif[/img]

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen:s :frusty:

laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Vind die bovenste erg goed geplaybackt, Bulletje zou zeggen: "Wooooeeee".

Die onderste is van Mastermovies aan de stem te horen, die gasten zijn echt niet helemaal 100 :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op zondag 28 januari 2007 om 20:30:
die gasten zijn echt niet helemaal 100:nee:

Jij wel gelukkig:lol::p
Waarschuw beheerder
donateur
nee ben half 100 :P

en deze foto bewijst dat volgens mij, blijf m goed vinden :D

[img width=450 height=337 cacheid=000d7fe50026bda42d741ebd1a01c008d7]http://pix.dontstayin.com/02/dc/02dc9ff2-7281-4a16-b809-8c342962711e.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:@ waarom verneukt Nero al mijn cd's?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 29 januari 2007 om 21:50:
waarom verneukt Nero al mijn cd's?

watskeburt?

Best wel irritant als je om kwart voor 8 naar de plee moet en dan niet meer kan slapen :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 30 januari 2007 om 09:19:
watskeburt?

Omdat ik een setje wilde branden, maar die 2 seconden niet tussen de tracks wil, besloot ik niet via WMP maar Nero te branden.

Maar keer op keer krijg ik nadat ie begonnen is met branden een foutmelding. En dan kan ik mijn cdtje weggooien omdat er al op gebrand is. Dat kost nogal wat cd'tjes.

Ik ben gewoon niet handig in die dingen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Japanse antwoord op Jackass Partyboy!

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 30 januari 2007 om 10:26:
Maar keer op keer krijg ik nadat ie begonnen is met branden een foutmelding

Zeker een Illegale versie zonder upgrades? Moet ook niet zomaar iedereen programma's op je laptop laten zetten ;-)

Maruh..probeer het anders eerst eens met een CDrw...kun je weer wissen als het mislukt...

Offe gebruik het brandprogramma dat je van Packard Bell dat standaard op je laptop staat...heeft ook die optie ;-)

Succes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MJL op dinsdag 30 januari 2007 om 15:59:
Offe gebruik het brandprogramma dat je van Packard Bell dat standaard op je laptop staat...heeft ook die optie

Kom nou maar snel gezellig ff eten. Dan kan je het me laten zien. Want het lukt me ook niet met die versie van Packard Bell.

En jij bent zoooooo goed met computers ;) \_____/

;p;p;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MJL op dinsdag 30 januari 2007 om 15:59:
Offe gebruik het brandprogramma dat je van Packard Bell dat standaard op je laptop staat...heeft ook die optie

Ik heb inderdaad Sonic er op staan als brandprogramma voor mijn laptop!

Pfff even een spelletje instaleren grrr werkt dus ook niet ben echt 2 bezig geweest maar nu staat hij er nog niet op :[
Waarschuw beheerder
Vrouwen en techniek... Word nooit wat :P
Waarschuw beheerder
Zie je, Ze kunnen geen eens normaal quoten :[
Waarschuw beheerder
Nou ik en me blonde kop hebben eindelijk door wat er fout zat dus nu maar eens bezig met het spelletje pfff en dat heeft dus 4uur geduurd
Waarschuw beheerder
Over welk spel heb je het eigenlijk ? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 30 januari 2007 om 18:04:
Nou ik en me blonde kop hebben eindelijk door wat er fout zat dus nu maar eens bezig met het spelletje pfff en dat heeft dus 4uur geduurd

Lastig he dat kop-of-munt
Waarschuw beheerder
donateur
t zal je vriendin maar zijn...

[img width=360 height=248 cacheid=000d81d50026c31840d454141a01c0b0e6]http://www.shadowriders.net/attachments/nudie.bmp[/img]
Waarschuw beheerder
Er zijn van die dingen die je vooral niet hoeft te posten..dit is er een van..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 30 januari 2007 om 20:25:
t zal je vriendin maar zijn...

Dus dat is ur nou, Charel??? Lekker hoor! :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet van haar afblijven :lol:
Waarschuw beheerder
lekker zacht zeker :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Grrrrr wil je weg om een belangrijke boodschap te doen, doet de auto het niet. :@ Frustration!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ben gehandicapt atm :( Heb een whiplash in mn achillespees, en dat doet echt fucking pijn. Trekt helemaal door in mn kuit en naar mn hamstring, niet echt fijn. Gisteren wezen shoppen in Utrecht, misschien 3 uur gelopen, kon gisteravond amper normaal van de bank opstaan. Wordt nog wat zaterdag, blij dat ze daar banken hebben waar je kan zitten. Maar wel kut, moest ff naar de KvK, en fietsen gaat nu dus ook niet echt. Grrrrr :@
donateur
Jeetje wat kut, dat wist ik niet, klote plek ook :eys:

Heel veel beterschap dan in ieder geval alvast, hoop dat het een groot deel al wegtrekt voor zaterdag en anders wil ik je wel dragen of je drankjes voor je halen hoor ;p

Ik weet niet of het zal helpen bij wat jij dan hebt, maar je hebt een zalf van VSM, dacht dat ie carniflor heet en dat schijnt heel goed te helpen bij spierverrekingen etc, maar weet dus niet of dat dan zin heeft bij wat jij hebt, maar die creme is echt heel erg geod en werkt ook heel snel, dus mocht het wel van toepassing zijn zou ik hem even gaan halen als ik jou was :)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha nou ben bang dat t nog wel ff zo blijft, gebeurde 2 weken voor kerst, was aan t hardlopen in de sportschool (jaja, ik sport tegenwoordig :D) en ineens schoot t er weer in. Heb t al es eerder gehad toen ik 18 was, maar toen was t sneller over dan nu :S

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 31 januari 2007 om 14:13:
en anders wil ik je wel dragen of je drankjes voor je halen hoor

Dat drankjes halen hou ik je aan :D

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 31 januari 2007 om 14:13:
carniflor

Arniflor, heb ik ook idd, maar werkt niet voor dit. Das meer voor spierpijn en zo, heb t wel geprobeerd maar merkte geen verschil. Moet eigenlijk gewoon 3 weken zo weinig mogelijk lopen, maar ja probeer dat maar eens :S Ben goed in niks doen, maar moet altijd wel ff naar buiten en zo, anders word ik gek. Komt wel weer goed, dan maar in maart weer rustig aan doen :D
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 31 januari 2007 om 14:21:
Haha nou ben bang dat t nog wel ff zo blijft, gebeurde 2 weken voor kerst, was aan t hardlopen in de sportschool (jaja, ik sport tegenwoordig ) en ineens schoot t er weer in. Heb t al es eerder gehad toen ik 18 was, maar toen was t sneller over dan nu

Pffff das idd al een tijdje zeg :/ echt vervelend en ja wist dat je sportte weer
Je wordt oko elke keer breder dat ik je zie :9

Dat drankjes halen hou ik je aan

Komt goed (y)

Arniflor, heb ik ook idd, maar werkt niet voor dit. Das meer voor spierpijn en zo, heb t wel geprobeerd maar merkte geen verschil. Moet eigenlijk gewoon 3 weken zo weinig mogelijk lopen, maar ja probeer dat maar eens Ben goed in niks doen, maar moet altijd wel ff naar buiten en zo, anders word ik gek. Komt wel weer goed, dan maar in maart weer rustig aan doen

Moeten we anders ook ff rolstoeltje bestellen voor in Londen het HDA weekend ;)
En hihihihi dat rustig aan doen ha, ken het, alleen dan niet met een whiplash maar in het algemeen
Is al erg als je ziek bent en dat je stil op de bank moet blijven liggen VRESELIJK!!!!! Hou dat echt niet vol :no:

De 9e anders ook ff zorgen dat er een barkruk vrij is voor je dat je kan zitten ook?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 31 januari 2007 om 14:26:
Je wordt oko elke keer breder dat ik je zie

Nee dat komt doordat ik een bodemloos vat ben :lol: Maar t is wel waar, er zijn een paar shirts waar ik amper meer in pas :S Tja, dan maar nieuwe kopen :D

Heb trwns aangepast op HF, geen idee hoe ze nou dat op 29 jan hebben gezet :S

Whaha nou rolstoel zou leuk zijn, dan wel 1 met zo n joystick :D

Mwah als ik echt ziek ben vind ik t prima om stil te liggen, dan kan ik weinig anders, maar ben niet ziek, alleen pijn in mn been, en das echt irritant, want je wil alles doen maar gisteren heeft bewezen dat ik niet te lang moet lopen :S Denk dat ik na Londen een week in bed blijf :lol:

Barkruk: erg graag :yes: :D
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 31 januari 2007 om 14:34:
Nee dat komt doordat ik een bodemloos vat ben Maar t is wel waar, er zijn een paar shirts waar ik amper meer in pas Tja, dan maar nieuwe kopen

Die van 8 jaar geleden tellen niet mee he ;p ;p hihihi

Heb trwns aangepast op HF, geen idee hoe ze nou dat op 29 jan hebben gezet

Thanx (f) Ik dus ook niet en ik kon nergens iets aangeven dat het een andere datum zou zijn
Jammer dat niet iedereen op HF het in zijn agenda heeft gezet nog :nocheer:

Whaha nou rolstoel zou leuk zijn, dan wel 1 met zo n joystick

en opgevoerd :9

Mwah als ik echt ziek ben vind ik t prima om stil te liggen, dan kan ik weinig anders, maar ben niet ziek, alleen pijn in mn been, en das echt irritant, want je wil alles doen maar gisteren heeft bewezen dat ik niet te lang moet lopen Denk dat ik na Londen een week in bed blijf

Ik kan het echt niet zowat, moet wel zo beroerd zijn en anders hou ik het zeker wel een kwartier vol ofzo :s

Barkruk: erg graag

Komt in orde
Heb Arno ook gemaild over die 800 btw, nog geen antwoord, als ik vrijdag nog niets heb gehoord zal ik hem even sms-en zodat jij en Peter van het weekend meer weten ivm met de voorbereidingen :)