Vind jij dan serieus dat anderen die dat gedaan hebben wel echt gelijkenis tonen? Tis namelijk meer de combinatie van factoren waardoor ik zie bij die Southpark poppetjes dat het die of die is
Bedoel lijk ik serieus hierop dan?
Bedoel lijk ik serieus hierop dan?
die gasten zijn echt niet helemaal 100
waarom verneukt Nero al mijn cd's?
watskeburt?
waarom verneukt Nero al mijn cd's?
Maar keer op keer krijg ik nadat ie begonnen is met branden een foutmelding
Offe gebruik het brandprogramma dat je van Packard Bell dat standaard op je laptop staat...heeft ook die optie
Offe gebruik het brandprogramma dat je van Packard Bell dat standaard op je laptop staat...heeft ook die optie
Vrouwen zijn echt helemaal geweldig... Ik wilde dat ik er ook één was
Nou ik en me blonde kop hebben eindelijk door wat er fout zat dus nu maar eens bezig met het spelletje pfff en dat heeft dus 4uur geduurd
t zal je vriendin maar zijn...
en anders wil ik je wel dragen of je drankjes voor je halen hoor
carniflor
Haha nou ben bang dat t nog wel ff zo blijft, gebeurde 2 weken voor kerst, was aan t hardlopen in de sportschool (jaja, ik sport tegenwoordig ) en ineens schoot t er weer in. Heb t al es eerder gehad toen ik 18 was, maar toen was t sneller over dan nu
Dat drankjes halen hou ik je aan
Arniflor, heb ik ook idd, maar werkt niet voor dit. Das meer voor spierpijn en zo, heb t wel geprobeerd maar merkte geen verschil. Moet eigenlijk gewoon 3 weken zo weinig mogelijk lopen, maar ja probeer dat maar eens Ben goed in niks doen, maar moet altijd wel ff naar buiten en zo, anders word ik gek. Komt wel weer goed, dan maar in maart weer rustig aan doen
Je wordt oko elke keer breder dat ik je zie
Nee dat komt doordat ik een bodemloos vat ben Maar t is wel waar, er zijn een paar shirts waar ik amper meer in pas Tja, dan maar nieuwe kopen
Heb trwns aangepast op HF, geen idee hoe ze nou dat op 29 jan hebben gezet
Whaha nou rolstoel zou leuk zijn, dan wel 1 met zo n joystick
Mwah als ik echt ziek ben vind ik t prima om stil te liggen, dan kan ik weinig anders, maar ben niet ziek, alleen pijn in mn been, en das echt irritant, want je wil alles doen maar gisteren heeft bewezen dat ik niet te lang moet lopen Denk dat ik na Londen een week in bed blijf
Barkruk: erg graag