6 volgers · 72950x bekeken
Hmmm dat wordt dan erg lastig
heb je dan wel bijgedrukt geld? anders kom je te kort
Ik ook van jou he
Tuurlijk mop dat weet ik toch
Begint een zeer gevaarlijk iets te worden, dat springen zonder parachute
Lieve schat dat kon toch altijd al
Begint een zeer gevaarlijk iets te worden, dat zwemmen tussen haaien...
Lol
laatste aanpassing
Begint een zeer verleidelijk iets te worden, dat joggen zonder onderbroek...
Hahahhaha!!!!
Boeiend!! Doen er gewoon nog een schepje er boven op, he jammer Charel dat je dat nou moest zeggen
Begint een zeer irritant iets te worden, dat Daan en Nadia me in de zeik aan het nemen zijn!!...
Boeiend!! Doen er gewoon nog een schepje er boven op, he jammer Charel dat je dat nou moest zeggen
Doen er gewoon nog een schepje er boven op, he jammer Charel dat je zo ontzettend lekker bent dat we allemaal niet van je af kunnen blijven en elke nacht de wildste dromen hebben over wat je met ons doet
Weet niet, kan ook coke nemen ipv pillen. Wat vind jij?
laatste aanpassing
he jammer Charel dat je zo ontzettend eng bent dat we allemaal niet van de slaappillen af kunnen blijven want anders doen we elke nacht geen oog dicht omdat we de engste dromen hebben over wat je met ons doet
Nee hoor toch ben je wel lief!
laatste aanpassing
YEA YES YES!!!
Introductie PS3 op 23 maart
LONDEN – Sony Computer Entertainment Europe maakt vandaag bekend dat de Playstation-3 (PS3) op 23 maart 2007 in de PAL-regio’s van Europa wordt geïntroduceerd. De consumentenprijs is bepaald op 599 euro.
Als antwoord op de vraag van winkeliers en consumenten bevestigt Sony dat aanvankelijk alleen het 60 GB-model verkrijgbaar is en het 20 GB-model later in het jaar, afhankelijk van de vraag. Gedurende de introductieperiode zijn één miljoen PS3-units beschikbaar in de PAL-regio’s.
Nee hoor toch ben je een superlekkere vent die eigenlijk in de Playgirl zou moeten staan
600 euro voor een ps3?? tering das een hoop geld!
600 euro voor een ps3?? tering das een hoop geld!
Vind het wel meevallen op zich, PS 2 was rond de 450 euro, dus op zich valt het wel mee
Sowieso dan heb je wel wat
Ga hem ook zeker weten halen, ik wacht alleen ff tot ie een stukkie goedkoper nog is
Nee hoor toch ben je een superlekkere vent die eigenlijk in de Playgirl zou moeten staan
Daar heb wel weer een beetje gelijk in
Ach, de opblaasversie is toch beter
deze manier is beter bekend als "Hoe verkloot ik Charly's kloot"
deze manier is beter bekend als "Hoe verkloot ik Charly's kloot"
Hahaha
laatste aanpassing
Broodzakken...
he wat?
Ben toch partij nog meliger nu
Jij al een Wii te pakken?
Wil er wel op den duur 1 gaan halen ; Maar dan als het games aanbod wat groter is
Komen sowiesow mooie tijden aan voor games liefhebbers... Zodra de PS3 er is begint de console war pas echt en voor de PC begint ook steeds meer echt goede games uit te komen
Nog 1 uurtje werken. Pfff, heb totaal geen zin meer.
ik nog 1,5