Partyflock

Forumonderwerp · 663107

Waarschuw beheerder
donateur
Meestal een beetje op het laatste als ik aan het uitspacen ben..krijg ik tog wel vage hallucinaties..en veel vrienden van mij krijgen precies dezelfde..mischien is deze ook bij 1 van jullie bekend..?

als ik iemand aankijk zie ik vaak een brilletje bij diegene op de neus terwijl die er normaal gesproken tog echt niet zit...

andere hallucinaties zijn natuurlijk ook welkom :P

peace
Waarschuw beheerder
de wel bekende tafels, stoelen en krukken> blijken toch gewoon mensen te zijn!
hekken tussen mensen> zijn er ook niet
en ophogingen in de zaal zien, en als je er naar toe loopt en er toch geen ophoging is???

die ken ik dan weer
dat brilletje heb ik nog nooit gezien
Waarschuw beheerder
donateur
Snap dat niet hoor :S

Een vriendin van me ziet altijd kaboutertjes in de planten, en haar luxaflex aan t lopen :vaag:

Heb daar nog nooit last van gehad na het slikken van een pil, wel toen ik een party truffels opgegeten had !!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zag wel is mensen met maskers en de ogen en mond waren zwarte gaten :)
of iemand waar allemaal rooie stekels opzaten en als je 2 keer knippert is het al weer weg.
wel vet opzcih .hallucineren altijd :D
Waarschuw beheerder
ik heb ik ook wel vaker last van gehad !!! maar dat komt gewoon doordat ik der dan meer dan 5 op heb.

heb wel een roze olifantten gezien die door de zaal rende

of gekleurde spikkeltjes op hoofden

rekken naast me :die je bij de ingang hebt bij het foeieren
Waarschuw beheerder
Brilletjes idd, vaak genoeg gezien.

Waarschuw beheerder
ik heb dat bijna nooit maar weleens gehad:
zag een keer een hek in t bos :S
en reuzezwanen die opeens verdwenen :/
en afgelopen zaterdag op de terugweg in de auto dacht ik dat we tussen de bergen reden terwijl we over de snelweg gingen dat was pas vaag :S

Waarschuw beheerder
Die brillen idd... kijk je iemand an het ie een bril heb kijk je op zei gaat de bril mee! Verder idd hekken die er niet zien... een bar die er niet staat... ligten die er niet zien... schoenen die rondlopen zonder mensen... in de auto bochten die er niet zijn.. vrachtwagens die tegen het verkeer in rijden ehehehehheeheheheh

Zaterdag weeer lekker :vaag: :P :P

Waarschuw beheerder
die dingen zie ik ook regelmatig!!
ik heb ook een keer meegemaakt dat ik s'ochtens in de zino zat en dat er een haar op mijn hand zat.....die wilde ik er af halen en op de grond gooien en vervolgens keek ik op de grond lag en een giga grote bos haar!!!
ik ben toen naar een vriendin gelopen om dat te vertellen!
we moesten er allebij wel erg om lachen!!!

(K)

Waarschuw beheerder
Grote roze konijnen en mensen die aan je been hangen zijn nooit grappig!:$

Hallicuneren is tog wel het mooiste ervan:P
Waarschuw beheerder
bij pilletjes??:S

hmz geen last van

Waarschuw beheerder
het allerleukste blijft Mr. Trein :)

"ik hoor zeker muziek, volgens mij heeft iemand boxen in het gangpad gezet ofzo"

maar het komt volgens mij doordat je hersenen echt te moe zijn om je zintuigelijke shit (kijken, horen) niet helemaal meer goed kan doorgeven.
Waarschuw beheerder
ik heb er nooit last van!

maar een vriend van me zag altijd mensen in een rolstoel, met hardrockers erachter :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik doe geen drugs natuurlijk ;)

maar een vriend van mij, die zag het hoofd van een vriend wel eens aan voor een laptop.
Tsja de hekken zijn standaard soms.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Tegnoz

dan moet je helaas nog meer slikken

en jah, die hekken ken ik maar al te goed

:respect:hullucinatie:respect:
Waarschuw beheerder
of overal waar je heen kijkt steeds de zelfde goede vriend van je zien lopen :s
hekken tussen mensen heen zien staan

zag zelfs een keer alles in het blauw zo'n 5 minuten lang :s

Waarschuw beheerder
Dat van die hekken enzo is herkenbaar.
De laatste keer zag ik mensen met
bruine doodskisten door de zaal lopen.

Waarschuw beheerder
donateur
niet echt last van bovennatuurlijke hallucinaties.
Alleen afstapjes zijn meestal dieper als je denkt te zien ;-)

Waarschuw beheerder
ik vond trappen dan super interressant omdat ik er gewoon niet op en af kon lopen en als ik dan halv na spacend in bed lag dan gingen die palen van het hemelbed heen en weer als 2 slangen... best eng als je wou gaan slapen :O

Waarschuw beheerder
ik heb dat altijd pas als ik in mijn bed lig en nog best waus ben, in mijn gedachten ben ik dan nog op het feest waar ik geweest ben en hoor ook nog mensen tegen me praten.
Dan praat ik ook gewoon hardop terug..volgens mij is dit ook een vorm van hallucinatie....
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik weleens gehoord heb:
als je op een druk feest staat zie je natuurlijk veel mensen in je ooghoeken, als je dan ergens bent waar het rustig is (wc enz) zie je die nog steeds overal :vaag:

en tegels op het station die heen en weer golven :P

Waarschuw beheerder
donateur
thuis van luna x-clusive zag ik in de badkamer overal spikkels...op oud en nieuw zag ik een gruwlijk groot michelin poppetje..haha..maar deze voorvallen komen meestal wel pas voor na meerdere pillen..

pz
Waarschuw beheerder
Heb altijd wel hallucinaties vind ik wel vet heb geen enge gehad tot nu toe iig :P Een keertje zasg ik alles geel en in spikkeltjes net zoals je een foto op je pc uitvergroot pixeltjes :) was wel vreemd :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoor en zie altijd dingen die er niet zijn!!! haha lachuh toch mesnen die tegen me praten terwijl ze niks zeggen hahha
Waarschuw beheerder
ik heb dat ook nooit meegemaakt, maar wel dat ik na 4 pillen geen verschil in op- of afstapje niet meer zag ghehe

Waarschuw beheerder
als ik lig in mn bed en doe mn ogen dicht zie ik nog mensen rondlopen op het feest waar ik ben geweest best vaaaag :P
Waarschuw beheerder
Ik heb weleens gehad dat ik een tafel in de zaal zag staan heel leuk als je je drankje dr op plaatst.

En bij de hemkade kwamen laast de zwarte tegeltjes van de vloer tot leven en gingen boven de vloer vliegen en dan weer snel terug zag er heel leul uit.
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, lache dit :P

Als t ergens licht is zie ik overal haren op (en t dichtbij staat) bijvoorbeeld op me vingertoppen, op de wc enzo. Is wel grappig alleen de 1e keer probeerde ik ze te pakken :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die haren ken ik, die zie ik ook.
als je een shaggie draait dat mijn shag uit mijn vloei kruipt..
overal katten zien lopen..
boomblaadjes die rondwandelen....
planten die veel groter zijn dan normaal...
gezichten die vervormd zijn..

kan nog wel ff zo doorgaan, bij mij is het elke keer raak...:vaag:

Waarschuw beheerder
ik zag n x in de vorm van een boom een gigantische kip:S:S:S

Waarschuw beheerder
Er wordt gezegd dat als je gaat hallucineren van xtc er veel MDA inzit enzo en dat dat vet slecht voor je is :S. Kheb een x zo hard gespaced dat k muppets op tv zag, poppetjes in de handen van een vriend van me, andere vrienden in het gezich van een vriend van me, een Volkswagen Transporter op de weg waar we doorheenfietsten, fruitschalen in lantaarpalen en nog wat wauze dingetjes...
Waarschuw beheerder
ik heb die bril dus ook een x gezien.. Echt super wazig.. Die man had er toch echt geen op en verklaarde me echt voor gek maar ik zag em toch echt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij heeft iedereen wel eens die brilletjes gezien! Ik zelf ook!

Of mensen (iedereen) staat dan te schuimbekken, wat toch niet zo is, en als je er aan voelt is het er niet, maar ook weer wel.

In Berlijn,loveparade, werden een maatje van mij en ik 15 min. achtervolgd door een blauw lampje in het park. bewoog supersnel, en was overal! Geweldig!

Maar t leukste vink nog, dat als je moet blazen, en je heb een avondje flink zitten :xtc: en niet gezopen, dat er dan de 'P' van pilletje in dat display komt te staan. En neem van mij aan, dan wordt je bang!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
had het zaterdag nog toen ik er meer als 5 op had keek ik in de spiegel en zag me hoofd helemaal uitrekken en golvend luxeflex en toen ik buiten langs een vrachtwagen liep hoorde ik er hardcore uitkomen:S en overal muziek om me heen:D
Waarschuw beheerder
[qoute]Er wordt gezegd dat als je gaat hallucineren van xtc er veel MDA inzit enzo en dat dat vet slecht voor je is . Kheb een x zo hard gespaced dat k muppets op tv zag, poppetjes in de handen van een vriend van me, andere vrienden in het gezich van een vriend van me, eenVolkswagen Transporter op de weg waar we doorheenfietsten, fruitschalen in lantaarpalen en nog wat wauze dingetjes[/qoute]

Wist je toen al hoe je pillen moest verpoederen? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
to partygirl.....
een vriendin van me vertel altijd de grootste vehalen als ze in bed ligt en ze is wous geweest!!!
en het leuke is dan ook al je haar iets vraagt geeft ze ook gewoon antwoord!!!
(K)
Waarschuw beheerder
en ophogingen in de zaal zien, en als je er naar toe loopt en er toch geen ophoging is???

Jawel :yes: die zag ik op Xq Luna voor het eerst

En ik herkende een maat van me niet meer toen ik met hem aan het praten was. Heel :vaag:

Wel een ervaring rijker
Waarschuw beheerder
vrienden van me zien zien wel een brilletjes bij iedereen heb ik zelf noch nooit gezien

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb dat ook wel eens gehad:d:d
overal hekken zien overal muziek horen:vaag:
soms na een avondje :xtc: zie ik egt de vaagste rotbende winkelwagentjes hordes kinderen fietsen dingen verkleuren egt vaag maar wel grappig behalve op n feest dan is t kut
Waarschuw beheerder
1 x gehad dat ik dacht muizen te zien rennen in mijn wasbak , maar als k dichtbij kwam waren ze weg. voor de rest nooit hallucinaties gehad
Waarschuw beheerder
donateur
zaterdag na nightmare:

ik zit in de trein naar huis, komt iemand aan lopen, ga een big mac bestellen, de mensen om me heen zitten ook allemaal bij de mac, Meneer mag ik 1 big mac, die vent zo :vaag: ik wil uw kaartje zien, uhhh kaartje> ja je zit in de trein, o dat kaartje :D

lekker wazig :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dranghekken, staantafels, roosters, afzettingen, verhogingen verlagingen...djeez! word er soms gek van! Het is ineens gekomen...een paar jaar geleden bij I Love Techno zag ik ze voor t eerst, en nu (bijna) altijd!!! En wat t gekke is, waarom hebben zoveel mesnen dit??

Ik heb ns zitten denken, en heb t idee dat als je voor je kijkt, dat je zicht eronder, dus wat je zeg maar vanaf konthoogte->naar beneden ziet, beelden anders gaat interpreteren dan ze zijn en gaat vergelijken wat er in je koppie opgeslagen ligt. Meestal kom je dus uit op tafels of verhogingen omdat broeken vaak een donkere, maar iig een egale kleur hebben. Dat zie je dus aan met je wauze kop als een losstaand voorwerp ipv benen van anderen?

Gek gedacht??

Waarschuw beheerder
tja..khad dat ook altijd wel...maar meestal dan met geluiden...als we dan trance op hadden staan ofzo bij iemand thuis dan hoorde ik daar allemaal vage dingen in..;)

Waarschuw beheerder
Ik heb er persoonlijk niet zoveel last van maar een goede kameraad van me ziet ook regelmatig brillen bij mensen als ie :vaag: is.. Een veel voorkomend verschijnsel dus en niks om je druk over te maken..

Waarschuw beheerder
Trippen op XTC is goed mogelijk, 8% van de MDMA wordt omgezet tot MDA in het lichaam, van MDA kun je hallucinatie's krijgen.
MDA is niet meer schadelijk dan MDMA, het kan ook zijn dat je MDA zelf in de pil hebt zitten, of misschien wel 2C-B of LSD (wat doorgaans niet het geval is).
Als ik na een paar pillen een paar waterpijpen rook dan krijg ik nog vreemdere hallucinatie's, meer een trip opzich, ik ken een aantal mensen die dit ook hebben maar veel mensen zeggen dat ze het nognooit hebben meegemaakt, julie ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb het 1 keer meegemaakt,maar toen was het ook echt erg! :yes:
ik moet toegeven dat ik toen nog heel onverantwoordelijk met die zooi omging (zover verstandig mogelijk is dan ;) ) en had er zeker een stuk of 8 op... fout natuurlijk, maar ja..
ik reed op me fietske, en hoorde allemaal stemmen uit het bos, ik kijken, zag ik een beer die een hert aan het opeten was! ik ging dichterbij kijken, was het een boomstam begroeid met mos, met 2 uistekende takken (welke ik dus aanzag voor het gewei) paar minuten later zij ik ineens, helemaal zonder reden! tegen 2 meisjes "Hebben jullie al boodschappen gedaan??" die schrokken zich rot, en racete er vandoor als een malloot!
wat doe ik nou, dacht ik toen... :vaag: ik wist niet waarom ik dat zij! heeeel vaag!

En toen voelde ik opeens een klap, lag ik op straat, was ik tegen zoon paaltje opgereden! :vaag: ik snapte er niks van!!
toen stapte ik weer op me fiets, en ik kijk zo of er niks kapot is..
sta ik ineens onder de douche!!
toen werd ik echt gek...heb me eigen geknepen enzo, en dat was vaaag.

Toen naar me bed gegaan, dat was me het terugreisje wel :yes:

Waarschuw beheerder
Hehehe, zeg Tuinman heb je nog meer van die verhalen?? Ik lach me rot man!! (y)

Waarschuw beheerder
2 bas o holic, Volgens mij zit je er niet eens zo heel ver naast hoor.
Waarschuw beheerder
nee sorry Poffer..
geheh, heb het 1 keer gehad, daarna nooit meer!
Waarschuw beheerder
leuk tog hoe vaker hoe beter k zie altijd mense die er helamaal niet kunnen zijn
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb 2 weken terug toch echt wat vage dingen gezien..ik had 4 sterretjes op maar het leek alsof er wat anders in zat ofzo

haha ik heb vissen aan de kast zien hangen en water langs de lamp naar beneden zien komen
ook hingen er etelagebenen in het gordijn
en als afsluiter heb ik de ?pruik? van irene moors gezien die zij ff later zelf kwam ophalen bij ons :vaag:

ik heb dit nog nooit gehad van pillen maar ik vond het wel supergrappig
Waarschuw beheerder
hmmmmmm wijzers van klokken die ineenkeer ONZETTEND HARD beginnen te draaien....:vaag:
en natuurlijk "de oudhollandse bril trip" snapte er de eerste keer echt niks van, wist toch echt zeker dat die gast geen bril had (was maat van me) en overal mensen zien lopen, die er nie zijn!!! :P:P

whehehe wat ik wel vaak heb is dat er ineenkeer spontaan een woord in me hoofd opkomt, zoals het woord "antibioticabrigade" :vaag: vraag me nie hoe ik daar op kwam....

Waarschuw beheerder
Ik ga altijd vet dubbel kijken van snakkies als ik "te veel" geslikt heb. Of als ik naar iemand kijk en ik draai mijn hoofd dan zie ik die kop wel 4x ofzo. Sms-jes lezen lukt dan ook nooit. En ze schrijven is een ramp. En zie altijd veel kleuren vlekken groen en geel. En ben dan ook super lelijk!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tuinman! Superverhaal :D
lijkt me 8eraf echt te droog om op terug te kijke alleen op t moment zelf heel eng :P

Willik ook nog wellis mee make :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Of.................... We lopen allemaal van die Matrix pilletjes te slikken, en zien gewoon de echte waarheid!

Kan ook!
Waarschuw beheerder
Ja was echt vaag!
kvond het ook echt eng, en zat me hardop af te vragen hoe dat nou verdomme kon...
maar goed, een keer mee maken is wel grappig, gewon heel veel zooi gebruiken, tis niet goed :( maar das de enige manier denk ik ;)
ik had ferrari's toen....
Waarschuw beheerder
ooit s op een feest 5 minuten alleen muur om me heen gezien.....zoeken naar de uitgang en toen vond ik een deur...open doen en ik stond weer in de zaal :/
Waarschuw beheerder
wat dacht je van tattoages heeelemaal onder, of bloed overal, rare shit,maar niet angstig hoor. Het heb wel wat

Waarschuw beheerder
k heb met xtc nooit last van hallucinatie's k ga d'r alleen hard van en ja als k d'r nou wat te veel neem dan raak k idd wel ff de weg kwijt maar heb nooit last gehad van hallucinatie's
Waarschuw beheerder
ik heb echt alles al gezien!!

Waarschuw beheerder
Ik hoor wel altijd lekkere stamp muziek in alles best wazig!! maar ook weer lekker nog ff lekker na stampen op de muziek in je hoofd en iedereen je maar wazig aankijken van waar loopt hij nou weer op te stampen :| lol
Waarschuw beheerder
waar ik last van heb zijn brillen hekjes hondejes om mensen heen zien lopen 1 keer zat ik achterop een scooter dacht ik dat ik in een parcoor reed zach ik allemaal mensen aan de kant juichen en ik heb scherpschutters gezien (en dacht dat ik een laserlampje van een pistool op me kreeg gericht) en waar ik met nightmare last van had was dat ik dacht dat ik mensen herkende terwijl ik ze helemaal nie kon:vaag::vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whehe echt wel lachen
de laatste keren zag ik dranghekken (midden in de zaal???) en staantafels
en op de wc menen dat er spiegels op de muur hangen, en dan kijken en dan zijn ze er niet
vind er niks raars aan, vind het wel grappig en maak me er eigenlijk nooit druk om.

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha ik heb ook wel eens hele leuke hallucinaties meegemaakt!

- ballonnen in de lucht met mensen eraan vast
- de kat op een feest
- bankjes
- achtbaan
- midden in de nacht was echt iedereen zijn auto aan het wassen
- kruispunt was afgesloten (wilde ik omfietsen, maar toch stiekum oversteken, kom je halverwege erachter dat er niets aan de hand is)
- bergen mensen op elkaar!

wel vaag maar wel grappig
Waarschuw beheerder
Na vier dagen niet slapen/drugz/alcohol/hitte/vocht tekort op nature1
begon ik toch aardig paranoia te worden, dacht dat de polizei me achter nazat omdat ik een blow aan het draaien was gheghe :vaag:

kwam ik bij me tent aan vraag ik : wanner gaan we naar huis?

heb ik drie keer moeten herhalen omdat ik alleen maar kon mompelen......
Artiest {SHOWLIST artist 38760, 42863}
Waarschuw beheerder
nou ckerz last van gehad en heb nog steeds :)

vroeger had ik altijd na een avondje trippen dat ik in mijn bed lag en dat het feest gewoon lekkr door ging ,
al mij vrienden nog om muh heen .. wordt je s'ochtents wakker beging je je toch aftevragen waarom er door je kamer allenmaal uitgedeelde peuken op de grond liggen (marja die had je gister aan je vrienden uitgedeelt natuurlijk :):vaag: )

en b.v. nightmare dat je voor aan de zaal sta , achter je kijken en echt IEDEREEN ziet zitten op allenmaal bioscoop stoelen ,alof je bij een hans teeuwen show zit :D

Waarschuw beheerder
Tis gaaf om de volgende dag je sms'jes terug te
lezen!! Klopt echt geen reet van!
Waarschuw beheerder
gaten in de vloer
opstapjes die er niet zijn
brillen idd
wc hokjes die heen en weer schudden :vaag:
golvende vloer
zeilen langs de weg
ik ga altijd halicuneren [goed geschreven:|] van schijfjes van mun dealertje maar van de andere mensen hun schijven word ik gewoon wappie

ik dacht eerst dat dat naar normaal was
Waarschuw beheerder
donateur
Of.................... We lopen allemaal van die Matrix pilletjes te slikken, en zien gewoon de echte waarheid!

Kan ook!

whahahaha
Dat is het

I'll take the red one any time!!!

Ik schrijf in een dagboek en als ik dan weleens heel erg weg was sohctends vroeg als ik net thuis was gekomen en ik las het de volgende dag terug, het ging helemaal nergens over.....

Waarschuw beheerder
als je van pillen kan hallucineren dan kan je beter stoppen want dan is je korte termijn geheugen zo verneukt dat je zonder pillen ook kan trippen slaaat negers op ghehehehe
p.s kats van de kaart
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Waarschuw beheerder
De brillen die ken ik ook. Maar ik had laatst iets bizars. Zat achter in de auto bij iemand en achter ons reed een bus. En ik zag dat de deur er serieus uit viel... Maar dat was nie zo was best wazig
Waarschuw beheerder
donateur
vannacht vet zitten halucineren van ptjes, er komen vreemde schepsels uit de tv, en kropen over het plafond, ze keken heel gemeen, ik knipperde met mijn ogen en ze waren weer weg, erg vaag allemaal, me tv leek wel vloeibaar, het beeld in allerlei vreemd vormen

maar wel lekker :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
dat van die brillen heb ik ook altijd :D en rugtassen ook wel eens gehad

was laatst vaag op de fiets en zag allemaal drempels die er niet waren :S

en je kent toch wel die banken die je op school in de gymzaal had ? met hardbass stond de hele silverdome er vol mee :D en ik kon nergens door omdat het helemaal vol zat met mensen en moest dus iedere keer omlopen
Waarschuw beheerder
wat?hoeveel?hoe vaak? slikken jullie wel nie om van die vreemde hallucinaties te krijgen :S

Waarschuw beheerder
- Mensen met wonden in hun gezicht
- Kaboutertjes die onder me voeten doorschieten tijdens dansen
- Blokken
- Tafeltjes
- Vleermuizen die langsvliegen in me kamer
- Aapjes in me kamer
- Door de gang in de HMH schaatsen denkend dat je aan een wedstrijd meedoet.

:D Ga zo maar door..
Waarschuw beheerder
Na een party over straat lopen en dan de regen horen vallen en dan ineens daarin een vette beat te horen, sta je dan om 9uur sochtends te stampen :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik zag een keer een complete kermis met reuzenrad en al wat achteraf een rotonde bleek te zijn met van die reflectieborden. Kheb hem maar een paar uur aan de kant gezet. Brilletjes kwam ook regelmatig voor of bloed in het gezicht bij anderen.

Waarschuw beheerder
2 Pinda Sixpack:

En ik herkende een maat van me niet meer toen ik met hem aan het praten was.

Das dan wel lullig voor die maat! :P

2 Tegnoz:

wat?hoeveel?hoe vaak? slikken jullie wel nie om van die vreemde hallucinaties te krijgen

Bij mij begint het meestal vanaf zo'n 2,5...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan slik ik te weinig :jaja:

Waarschuw beheerder
Maar idd ophogingen komen mij bekend voor

Waarschuw beheerder
Meestal in combinatie met veel jointjes gaat ie lekker....

Waarschuw beheerder
donateur
en de welbekende hekjes zag ik ook altijd midden in de zaal......

Waarschuw beheerder
Me vriendin ging laatst zo :vaag: dat ze bij een gozer allemaal piercings zag:S..ik d8 wat lult zij nou en ze zat maar uit de lucht te plukken naar beestjes aan draadjes!is cker wel grappig om te zijn:D

Kuss(K)
Waarschuw beheerder
in de westergastfabriek: ik zat op de tribune, kijk naar beneden en zie een gozer met een groen hoofd! echt felgroen! ik kijken....knipperen...en weg was het groen. Dus ik lachen, kijkt die gozer me aan van "die spooooort niet".
Ook zag ik die avond rieten banken, danseressen op die discobol.. te vaag gewoon.
heb het daarna nog een paar keer gehad. Staar ergens naar en ik ga er dingen in zien. Is wel grappig als je wanneer je knippert weer de ECHTE wereld kan ervaren

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
un draaimolen op Illegal Vibes en later buiten allemaal auto's met schuifdeuren, en lantarenpalen aan duh wandel :vaag:

Waarschuw beheerder
Jaaaa...

Mensen zien die er niet zijn...
Graag willen roken en sigaret bij iemand in ze handen zien (wat er dus niet is)
Lachen om grapjes van anderen (die niet gemaakt zijn)

Wel leuk en grappig :jaja:

Waarschuw beheerder
HEHEEH helemaaaaul gek :devil:! hahahah Dat met die cigaretten ken ik ook..... of ineens allemaal vlekken op iemand zien en die dan proberen weg te halen :vaag: woehehahahaha SPACUH RULEZZZZ :XTC: :BOUNCE: :VAAG:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
me eigen peuk di ik in me hande hebt word altijd heel dik... en me vingers ook kort en dik... echt lomp hej
Waarschuw beheerder
Ik zie altijd overal om me heen bekenden. Dat is dan een eerste flits en binnen een paar seconden zie ik dat het die persoon niet is.
Waarschuw beheerder
Had op Nightmare in Rotterdam dat ik op zo'n podium in de zaal stond en alle mensen die voorraan bij het podium stonden, stonden echt allemaal een hele nette lange rijen van de ene kant van de zaal naar de andere kant.. Blij in de rij :S
Waarschuw beheerder
inderdaad hekken ja die zie ik ook soms midden in de zaal, en stoelen ja heel herkenbaar

het gekste was vorige keer bij nightmare ik zag een piano-vleugel tussen een groep mensen in staan

:vaag:
Waarschuw beheerder
Gisteren nog leuke.. zaten op de bank en ik kijk naar buiten zie ik ineens een discobol met superfelle lichten langzaam naar beneden komen :vaag:

Bleken het later autolichten te zijn die in de ramen schenen :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jahoor ik zie van alles....
ik dacht een xdat er markt was op een heel leeg plein..en mesnen die cola hebben dan denk ik dat het blauw of groen is bijvoorbeeld...lachuu
Waarschuw beheerder
donateur
stemmetjes in je hoofd (Y) heerlijk is dat
iemand vragen wat ie zegt terwijl ie gewoon z`n bek houd :D
tja die brillen zijn wel relaxt

1x heb ik vet veel gehallucineerd en sinds toen steeds vaker maar toen had ik er 8 op en dat doe ik nooit meer want ik voelde me de volgende dag nie techt gezond.

Ik zag eerst allemaal van die umbro-tekens (van die ruitjes) op een t-shirt van een vriend van me toen keek ik naar de tafel zag ik mijn borstel liggen die ineens in de afstandsbediening veranderde en de gordijnen deden ook maar vaag

ik dacht ga wel effe een rondje lopen nouuuuu dat werd alleen maar erger, allemaal opgestapelde tuinstoelen een hele grote omgezaagde boom wat een huis bleek te zijn (was een hele grote boom ook he) en een klein meisje die geknield zat (was een klein meterkastje)

komen we weer binnen zie ik een vriend va nme met vet lang blond haar (terwijl die kaal was) en die andere vriend van me met een bril..nouuu toen vond ik het wel genoeg geweest..

Waarschuw beheerder
Ik heb het niet vaak dat ik ga hallucineren van pillen, maar soms...tering, een keer zag ik tegels de hele tijd stuiteren in een of andere discotheek ofzo, van die zwarte en witte, hele tijd, vet vaag. En als ik nog waus ben als ik in bed lig, dan denk ik ook altijd dat ik nog ergens anders ben, en dan hoor ik de hele tijd mensen praten, ga ik maar teruglullen, en dan even later kom ik erachter dat ik alleen ben in me kamer. Ook pas, ik kon geen letters meer lezen, alles vloog door elkaar en stuiterden op en neer, ik zag telkens mensen in me kamer, schrok me telkens de tering, die na een paar seconden weer verdwenen. En van vlekken en dubbelzien heb ik ook nog wel eens last, maja, blijft toch wel vet dat gespace.

Waarschuw beheerder
Lekker scheel kijken, dan komt het vanzelf wel :P
Waarschuw beheerder
ik was een x op een feest in de HMH, helemaal zwevend door de gangen...
toen wou ik weer naar binnen; maar die grote oranje klapdeur was zo zwaar dat ik dacht dat ze de deur op slot hadden gedaan!! ik heb daar echt 4 min. gestaan voor de dichte deur! ik helemaal flippe want ik wou ff verder stampe! komen er opeens 2 andere gasten de zaal uit... de deur was dus gewoon open!
heel wazig. toen snapte ik er echt helemaal niks meer van!
Artiest Manzel
Waarschuw beheerder
Als ik space op een feest, dan zie ik overal stoelen bankjes en tafels waar mensen tegenaan leunen. Het vaagste wat ik heb gezien was een blok die omviel met lui die erop aant dansen waren.
Waarschuw beheerder
ik heb het 1 keer gehad maar toen had ik er echt te veel op.
we zaten bij een vriend van mij na hardcore 4 live en het was al half tien ofzo en we waren lekker aan het na spacen.
mijn telefoon lag op de tavel en in eens zag ik de lettertjes van mijn menu die kwamen tot leven en begonnen allemaal te maaien en gek te doen.
dus ik zij dat zo van moet je kijken mijn telefoon.
en iedereen had zoiets van wat lul je nou.
Waarschuw beheerder
zat laatst na een feestje in me woonkamer ff hard te spacen!! zat een beetje scheel voor me uit te staren, en zag ineens op me tafel een middeleeuws stadje tot leven komen, met fakkeltjes die bewogen enz.. heeeeeel bizar
Waarschuw beheerder
ineens de muur zien bewegen als je aan het pissen bent.
allemaal zwarte wormen zien kruipen in de plee.
als je onderewg naar huis bent en je loopt over het perron de conducteurs zien hakken.

en het is inderdaad grappig om als je weer nuchter bent je smsjes te lezen die je verzonden hebt klopt geen bal van terwijl je dacht dat het wereldse smsjes waren die je verzonden had.
Waarschuw beheerder
jah altijd op het eind :vaag:

hekje's
trappetje's
banken
picknicktafels
barkrukken
zilvere gezichten
feesthoedje's
grote zwarte brillen
muurtje's
letters die bewegen

:vaag: tis een beetje vreemd maar wel lekker :D

Waarschuw beheerder
:jaja: die dingen komen altijd op het einde.
hebben jullie deze wel us gehad op een feest? ik zie op elke keer wel een paar kinderwagens voorbij rijden, opzich wel leuk
Bij nightmare zag ik juist geen trapjes terwijl die er wel ware.. ben ik dus van af gedonderd.:s

Waarschuw beheerder
Misschien wel interessant om te kijken hoe iedereen 'toevallig' heel vaak dezelfde dingen ziet als ze halicuneren van snoep. Vooral hekken en brillen komen errug vaak voor...
Waarschuw beheerder
...idd ja brilletjes!...soms met hele fijne montuurtjes! (...goud met een parel in de hoekjes :D)

*Mensen die sigaretten roken en uiteindelijk helemaal niet roken....

*Hele rare vlekken in gezichten van mensen...

*Grote ijzeren pedaalemmers langs de weg, blijken uiteindelijk geen mensen te zijn...

*Kratjes (minituur) Heineken die uit de muur smelten..en weer terug gaan.......:)

*Mijn eigen hartslag zien(!) vanuit een wc deur, terwijl ik zit te plassen...

*Zilver met blauwe vlinders uit de kont van mijn vriend......(dat was toch wel de mooiste! *lol*)

*Tafeltjes (of zeg maar plankjes) aan de muur waar je je biertje op kan zetten........

En ja 2 keer knipperen met je ogen en het is weg!..en het is totaal normaal dat het er is, je wordt er ook niet bang van ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik space op een feest, dan zie ik overal stoelen bankjes en tafels waar mensen tegenaan leunen

MOOI :D dat heb ik echt vet vaak !!!
was op hardbass en daar had ik het vet erg en ik zie zo`n paar gasten tegen zo`n hekje leunen dus ik denk ik ga er ff bij staan maar na 10 sec. was die goser het wel zat dat ik tegen z`n borst aan stond te leunen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hekken! Hoe vaak heb ik die wel niet gezien in als ik zo lkkr hard ging..
Wat ik ook vaker heb is dat ik geld verwissel. Neem ik 10 eur ofzo uit me portomonee, blijkt het 20 eur te zijn als ik ga betalen!
Waarschuw beheerder
Marcus>Ik had me kapot gelachen als je op zo'n 'hekje'was gaan zitten tijdens xq luna, bam daar lag je dan :) :)

Waarschuw beheerder
laatste keer op innercity,engelen met baby's,zeg tegen vriendin kijk die gaan kerstliedjes zingen.
Echt niet waren 2 wit geklede meiden.

Vreemd maar niet echt liep toch tegen kerst meende ik.
Waarschuw beheerder
wat dacht je van deze dan denken dat je door een moeras loopt terwijl het allemaal van die plastic bekertjes en plassen bier zijn :vaag:
Waarschuw beheerder
mensen die in de vitrine kas liggen... weeman die de kamer rond vliegt.. je opgezette vogels gaan er van tussen... ninja kabouters :P

Waarschuw beheerder
hekken!! overal tussen de mensen!! heb ik ook wel eens last van gehad!!
echt vertyft als je van de ene kant van de zaal naarde andere kant wil lopen!loop je echt een stuk om!!:xtc:
Waarschuw beheerder
dat iki vroeg in de ochtend thuis kwam dat me moeder zij vanmiddag als je weer wakker ben dan gaan we over je drugs gebruik prate
dus ik zeg: heh dat gesnuif en geslik dacht hou me bek kreeg hem tog al bijna nie open jah alleen me oge maar dan de rest nog

maar heb der nog steeds nix over gehoor zaterdag ochtend gebeurd:P

Waarschuw beheerder
ik heb wellis gezien dat ik mn sleutels bij iemand in de scooter deed, maar er was geens sleutel/scooter in de buurt :S

een maatje van me heeft t heel vaak, en heel maf...
de lucht zijn allemaal beesjes, echt gek gewoon :S
Waarschuw beheerder
> noise scratcher.

Ik had anders niet gelachuh want daar lag marky dan op de grond. Misschien had je het niet eens gemerkt omdat je zo van de kaart was. Maar gelukkig ben ik er niet op gaan zitten.
Waarschuw beheerder
> Marcus

T was ook maar een geintje hur ;) dat gun ik je nu ook weer niet :)
Waarschuw beheerder
> Marcus

T was ook maar een geintje hur ;) dat gun ik je nu ook weer niet :)
Waarschuw beheerder
Ja nou ja he sommige mensen die ken je gewoon maar dan tik je ze aan en dan is 't van : ''euhhh.....laat maar'''en lopp je snel weer door
Waarschuw beheerder
zeg dat wel na 9de begint het meestal (Y)

Waarschuw beheerder
alleen men eerste keer had ik het wel ernstig.
ik had er toen 3,5 in men mik zitten en lag in bed met men ex. toen zag ik de deur door de grond heen zakken en de klink werd een bek met lijmscherpe tanden die op me af kwam....................vage shit hoor

Waarschuw beheerder
Mja op afgelopen thunderdome zag ik mensen met kinderwagen en baby's super vaag en ja de standaard hekken, stoelen en brillen
Ik vind het altijd wel grappig als ik er later over nadenk :P
Waarschuw beheerder
'Euhs zag me ouders rondlopen op HR
hehehewhe' waar ik zelf niets meer van afwist :s
hoorde later dus pas dat ik dat had 'gezien'
Waarschuw beheerder
ja mensen ik had ook dat ik mensen met brillen zag en maskers von t niet vet of zo was met bass conflict afgelopen zaterdag echt werdt helemaal gek!!!!!!!!!!!!

(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Die dingen bij mensen zien is juist leuk man:D
Kan er altijd wel om lachen:p

Waarschuw beheerder
of dan lig je in bed. en dan zit je zo diep in gedachte dat je geen onderscheid meer kunt maken tussen die gedachte en de werkelijk heid. bijv. je denkt dat je lacht, en dan lach je dus echt hardop.
Waarschuw beheerder
Geen last van hallucinaties!

Wel dat me hele gezichtsveld ineens gaat trillen
en je niets meer duidelijk kan onderscheiden voor +/- 5sec!

alsof er een mobiele telefoon op trilstand in je koppie afgaat :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
of dan lig je in bed. en dan zit je zo diep in gedachte dat je geen onderscheid meer kunt maken tussen die gedachte en de werkelijk heid. bijv. je denkt dat je lacht, en dan lach je dus echt hardop.

Whahahaha dat is vaag ja!
Ik heb een keer meegemaakt, ik was met de hele groep gaan stappen en rond s'morgen ff afteren bij een vriend thuis..
Na een tijdje ging iedereen naar huis maar ik en die vriend van me bleven lekker zitten!
Maar we lagen alle 2 op de grond een beetje in ons zelf lekker wous te zijn zeg maar!
Maar het was dus ook stil, niemand zij iets en in 1x zeg ik: Maakt niet uit:/
Dus die vriend kijkt op en zegt: wat maakt niet uit???:S
Whahahah ik was dus in gedachten gewoon thuis en me moeder ging friet halen, vraagt ze aan mij wat wil je hebben? ik zeg die maar een frikandel met ketchup! Maar ze komt terug met een frikandel kurry:/ dus ik zeg in gedachten: maakt nie uit:D maar dat was dus ook hardop:)
Nou we hebben zeker 10 min helemaal in een deuk gelegen! En zeker die vriend heeft me vet uit zitten lachen!
Maar nou komt t mooiste:D
het was weer ff stil, hoor ik in eens heel droog: Wow! Hahahaha was dat die vriend van me:D
Ik zo: wat wow??? Begint ie keihard te lachen, zegt ie: ik had het zelfde als jou, alleen ik was in gedachten een stekker van een kerstboom in het stopkontact aant steken maar er kwamen allemaal blauwe vonken vanaf enzo:D
Normaal roep je dan heel hard woooooooooooow ofzo:D nee hij zegt kei droog wow:D
Toen kwamen we helemaal niet meer bij:D
Eerst ik en hij lagt me uit maar heeft 10 min later precies t zelfde hahahaa 8)

Waarschuw beheerder
ik heb heel veel last van "drempeltjes" op zo'n moment!

en ik zag op een feest ook een mensen van een trap afvallen en onderaan die trap lagen er nog een hoop mensen en iedereen viel daar weer overheen! :vaag:

en thuis eenmaal in me nest heb ik een keer een hoofd van een oud vrouwtje op me af zien komen! :jaja:

Waarschuw beheerder
na het nuttigen van een aantal overheerlijke ptjes, zat ik heeeel relax weg te swingen op de muziek die toen opstond :9....
Na verloop van tijd, kijk naar een vriend van me. Wat zie ik nu :O het is een bril... naja ik d8 het zal wel goed zijn. Toen zijn we na een tijdje naar buiten gegaan. Eenmaal aan het lopen leek de grond weg te zakken :vaag: en leek elke meter die je liep 10 meter, en dan was je opeens op de plek waar je wou zijn. Even gaan zitten op wat bankjes die er stonden. Ik keek in de verte, ik zag allemaal witte gewaden met mutsen op en kruizen:O ohjeej d8 ik witte monnikken. Steeds als ik ze aankeek kwamen ze naar me toe gelopen met grote kruizen op mij gericht. Maar goed wij verder gelopen zie ik, een heleboel autodieven. mensen die met de hond aan het wandelen zijn. loop ik langs het postkantoor zie ik een brievenbus van 40 meter lang knaaaal geel 8).
toen ik even rustig zat en mijn ogen dicht deed, zat ik in een andere ruimte, namelijk op school.... DAt was zoooo super vaag niet normaal! ik was met die jongen van school aan het praten. en toen ik mijn ogen weer op één of andere manier open deed zat ik weer in een kamertje :S
Waarschuw beheerder
- tafels
- mensen met feesthoedjes
- kale mensen waar het lijkt alsof ze een muts op hebben
- brilletjes
- geschminkte mensen
- hekken
- bekende mensen
- mensen die hun veters strikken lijken op kinderwagens
- katten
- stoelen
- tshirts die doorlopen tot de grond
- achetr je kijken de zaal in en dan denken dat iedereen zit(dat is echt waus!)
- verhogingen en verlagingen
- een man zien die van een tweebaansweg een eensbaanweg maakt.
- gewoon niks meer zien

En van dit alles baal ik altijd flink,ik kom niet om te trippen maar ik kom om lekker te stampen op een feessie!

Waarschuw beheerder
begrijp ik het nou goed dat jullie allemaal afzonderlijk van elkaar dezelfde halucinaties hebben?! zoals bijv. die hekken? hoe kan nou, is dat echt specifiek een halucinatie die je daarvan kan krijgen? klinkt misschien stom, maar leg het eens uit aan een cleane drugs-leek :D
Waarschuw beheerder
donateur
misschien omdat je vaak hekken ziet op feesten en die er dan bij bedenkt op een plaats terwijl ze daar dan net niet staan :) vandaar misschien ook dat stoelen, tafels en podia zo vaak 'gehallucineert' worden omdat die een beetje in het achterhoofd ronddwarrelen? :)
Waarschuw beheerder
neej dat heb ik nooit..echt nooit een bril op iemand`s neus gezien terwijl ik nu 1.5 jaar geslikt heb elk weekend..

maar gisteenavond nam ik mexicaanse paddo`s een half possie en ik was de hele tyd in een golvende regenboog waarin echt alles leefde..:O
dat is opzich echwel mooi..

maar met pillen nooit gehad.misschien dat het daarom zo extreem was van8 voor mij..ik wist nie wat me overkwam..ghehehe

Waarschuw beheerder
lekker spacennn togggg ;P ..

Waarschuw beheerder
jeetje.. die verhalen zijn wel lachen, maar om dat zelf mee te maken lijk me wel beangstigend... maar hoeveel slikken jullie wel niet?? Ik heb dat nog nooit gehad..

Waarschuw beheerder
de gekste van mij was allemaal balonnen in de vorm van een hartje in de lucht:vaag:

en dat een dag na valentijnsdag

15 februari Trance Energy in de jaarbeurs

Waarschuw beheerder
van xtc kan je wel hallucineren jah, als ik aan het eind van mijn trip ben, zie ik allemaal groene, gele en paarse vlakken voor mijn ogen...

een vriendin van me zag bij mij naalden uit mijn hoofd komen en pastasaus in een beker die ze wilde omspoelen, terwijl er niks in die beker zat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel es gehad dat ik om 6 uur 's ochtends terug naar huis liep, langs een gras veldje kwam en dacht dat er kinderen aan het voetballen waren.
Toen zat ik te denken van "huh wtf, welke mongool gaat er om 6u zondag ochtend voetballen"... keek ik een tweede keer zag ik het nog.
Dus ik loop erop af, zijn het een paar bomen en een bankje (dacht dus dat het bankje het goal was :vaag:)
Wel gelachen toen :)
Waarschuw beheerder
vaak als je na een party gaat blowe zie je allemaal gare dingen is wel lache
Waarschuw beheerder
Ik zie altijd kuilen in de grond, heel vervelend...En trappen heb ik ook moeite mee.
Waarschuw beheerder
ik hoor vaak dingen er helemaal niet zijn dan, echt heel vaag... Ik hoor dan ook totaal iets anders als wat mensen daadwerkelijk zeggen en reageer dus ook echt totaal niet logisch :S En die mensen kijken me dan ook echt zo :vaag: aan...
Waardoor ik weer doorheb hoe vaag ik eigenlijk doe/ben... erg vervelend :yes:
Waarschuw beheerder
Als ik dan na een feest naar huis liep... bijv. van het station hoor ik altijd nog overal hardcore nr's... bijv. links prednison attack & rechts far beyond you ofzow... echt heel vaag... :)

Waarschuw beheerder
donateur
Platgetrapte bekertjes die op de grond een heel patroon vormen, de bliksem zien inslaan in het hoofd van een vriend waar vervolgens allemaal damp vanaf kwam, of in de verte bekenden herkennen die toch helemaal geen bekenden blijken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zeepbellen...
Waarschuw beheerder
Hmmm, klinkt allemaal erg herkenbaar. Indd de tafels en stoelen. Wat ik zelf vaak had was dat ik het DJ-Podium wel 30 meter boven de grond zag, en me dan afvroeg hoe ze daar boven kwamen.
Heb zelf 1 keer gehad dat ik sjovels en trekkers zag rijden die zand aan het verplaatsen waren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat met die brilletjes heb ik ook altijd, haha en overal drempels.. knettergek word je ervan!en van die half hoge leuntafels waar mensen tegenaan staan,(denk je dan) en als je er dan heen loopt is tie weer weg:vaag:

Maar wat ik vanacht op H4L had was wel heel erg bruut!! er stonden overal jongens met kale koppen, en op een gegeven moment zag ik bij iemand uit zn hoofd plantjes groeien:vaag: haha en later ook uit zn gezicht!!:D Het enige wat ik me afvroeg was: Man, hoe krijg je dat voor elkaar??!! Wat gaaf!!:vaag: haha:D

Waarschuw beheerder
afgelope weekend ging ik naar een discotheek ik was vet aan het halucineren en ik keek naar zo'n gast die kop van hem was helemaal blauw en ik keek nog is goed en toen was ie rood. ik kijk ff de andere kant op en weer terug naar die gast. hij had ineenkeer zo'n nachtbril op met van die groene glazen. ik keek door de zaal en ineenkeer had iedereen zo'n bril op. was echt super vaag.
uurtje later is was buiten toen zag ik allemaal blauwe en rode fietsen in de lucht zweven

Waarschuw beheerder
donateur
en maar volhouden dat het geen kwaad kan. O:)
Waarschuw beheerder
nou er zijn er dus hier nog veel mdma-trip gevoelig :) ik ook :D

Waarschuw beheerder
donateur
mdma hallucinaties zijn da bombb..:P

Waarschuw beheerder
Whahahahaha.. Hallucinaties.. Vet grappig als je er mee om kan gaan :vaag: Maar onthoud goed lieve mensen.. Als je Hallucineerd van MDMA.. Ben je echt aan het eind van je latijn hoor.. Tipje.. niet meer nemen, vooral als je niet weet hoe je er mee om moet gaan of er "bang" van word.

Waarschuw beheerder
ik ben er niet bang voor maar ik ben wel 1 keer erg geschrokke toen er een spin van 30 cm groot bove mij hing. toen ik knipperde met mijn ogen was ie weg

Waarschuw beheerder
nou geen brilletjes maar wel gezichten die heelvaag worden van mensen ze kloppen niet meer zo lijken ook een beetje op verbrande hoofden nou dat vind ik dus niet zo leuk
Waarschuw beheerder
ja heb ik ook n keer gehad op hyper, toen had iedereen littekens op zijn gezicht en van verbrande gezichten inderdaad maar als je je gewoon realiseert dat je spaced dan izzet niet eng

en laatst ook, de stoep zat vol met bloemetjes met paars en groen en dat speidde zich hoe verder ik liep uit over alle tegels echt vaag oh ja de sneeuw was ook blauw :) super spacend

Waarschuw beheerder
hekken of andere dingen waarop je kunt leunen, terwijl die er helemaal niet staan natuurlijk, zoals hangbarren/staantafels...

Waarschuw beheerder
Xes, zit wel wat in (matrix pillen), dat we het allemaal ervaren!

Op darkcore was het echt te waus! De muziek vertaald jou gevoel! en de menigte beinvloed jouw gevoel! Nou is het dat ik dol ben op vrouwelijk schoon. (the flesh is the fever) en telkens als ik een leuke meid ziet gaat mijn hart en dus het tempo om hoog!

Wanneer we dan een moment hebben speelt het licht effect ook nog mee! Wanneer er grietjes bij me komen staan die een vriendje hebben, en die dit niet leuk vinden. Komen er gasten bij staan om zo die de muziek goed vinden die ik beinvloed! ;) en die zijn er bij gebaad dat er leuke meiden bij me komen staan zonder vriendje! zo wil het nog wel eens zijn dat ik relaxt sta en dat er van alles om me heen staat te gebeuren! (vette trip) hehe.

of wat ook wel geinig is! staat er een super mooie meid te dansen! dus logisch dat ik kijk! doet ze een stappie op zij staat er een enorm grote gabber achter haar! of zij mij vangt met haar vertoning! als prooi voor die grote gabber! en als je dan een keer met je ogen knippert dan is nog een keer een kop groter ook!

Zo heb je baas boven baas! (Y)

In de hemkade had ik een keer dat ik dacht dat je je ziel kon verkopen! Maar dat wilde ik dus niet!
Maar met naar buiten gaan (die ronde draai deur) zit zo'n teken boven de deur! dus ik denk eerst geven ze je de kans je ziel in te leveren maar wanneer je door dié deur naar buiten gaat nemen ze je ziel!!!! je begrijpt het al heb ik toch maar voor de zekerheid de andere uitgang genomen! hehe, zou ervaar ik een hele andere wereld op die house feesten! ( na 10 pillen ofzo)

Waarschuw beheerder
Hm.. ik zag een keer vleermuizen vliegen ofzo.. Vrienden vonden het wel een beetje raar, maar ik was er ECHT van overtuigd.

Ook had een keer bij HQ iedereen een kattengezicht (met snorharen) geschilderd op hun gezicht... Dit was wel een rare gewaarwording.. gelukkig duurde het maar eventjes...
Waarschuw beheerder
ik heb ook een keer gehad dat ik bij een vriend van mij op een verjaardag was en dat we de helenacht door zouden halen dus hup :xtc: en lekker terror draaien prima feesie tot 0000 of zo voor mijn gevoel op die avond heb ik toen alles perfect meegemaakt maar de volgende dag wist ik aleen nog dat het om 0000 goed ging en dat iedereen om 0500 weg ging dus eigenlijk een heleavond weg uit je geheugen kon me nix meer herineren. ik dacht eerst een black out maar die avond zelf was ik voor mijn gevoel nog helemaal prima :S:S:S:S
Waarschuw beheerder
je hersens houden je ook voor de gek als je nuchter bent en niet alleen als je net terug komt van een feest.
kijk maar naar het volgende plaatje!!! of zijn jullie nu ook wappie?

[img cacheid=000158f80002fcc26f3a2fb51a00418871]http://members.lycos.nl/udt/2blackdotzoekstip.jpg[/img]

vaag toch????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik was eens een keer bij mn zus op visite, en ik moest ff op de hond passen.

Dus ik wou wat drinken pakken zeg ik tegen mn zus dat de cola bijna op was zeg ze ja weet ik.

later op die avond was ik op een feest geweest, een maal uit gefeest, kom ik thuis bij mn vriendin helemaal leip uitraad, dus ik ga op bed wordt ik in een keer wakker van gelach, bleek dus dat ik tegen haar konijn zei (Die dus vrij in de kamer rond loopt) Fuego zit! Fuego zit!
maar die hond waar ik die dag op moest passen heete fuego. :?

en later hoorde dus ik van mn vriedin dat ik een telefoon gesprek aan het voeren was in mn zelf hard op! dat ik dus tegen mn zus zei dat de cola bijna op was :? en nieuwe moest kopen.

ik heb echt vaak vage dingen gehad, heb ook vaak als ik mn piek heb, en ik kijk in de spiegel dat ik lucht belletjes in mn ogen zie...

en brillen, baarden, hoedjes, snorren, enz..

maar ik heb het niet altijd, echt vaag...
meschien zit er wel andere halucineer troep door die pillen heen.
Waarschuw beheerder
ik heb ook vaak dat ik bosjes aanzie voor een rotswand!
al sta ik er en meter vanaf, das ook vaag...
of gewoon een bosje zeg maar, dat dat dan een meterkast is, met een fiets er tegenaan!
en in alle struiken zie ik mensen zitten...echt verrot is dat

Waarschuw beheerder
en soms gaat de tijd echt fucking snel voorbij. dan is het 2 uur snachts, denk je dat je 10 minuten later weer op de klok kijkt, is het al 5 uur, en kijk je heel ff later weer opde klok ishet ineens 6 uur.
Waarschuw beheerder
van die rappe tijd hebbek ook wel last. Na 2 p'tjes gaat hij echt wel rap. Voor je het weet is het feestje afgelope :s
Ikzelf heb anders geen ervaringen met hallucinaties: vrienden van mij zien wel 'ns tafels, en zo... :vaag:
pz

Waarschuw beheerder
Ja de brilletjes komen mij erg bekend voor! Maar ook:
-sattelieten
-kabouters
-hekken
-barkrukken
-mensen

Erg grappig altijd. Of mensen zien of horen die er helemaal niet zijn.. Dat heb ik meestal erna, als ik in mn bedje lig. Dan voer ik hele gesprekken met allemaal mensen om er vervolgens zelf weer achter te komen dat ik tegen lucht aan het praten ben.... Dat is een hele vreemde ontdekking iedere keer !

X Natasja
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik had vorige keer beetje heel veel pillen op toen had een vriend van mij een roze spinneweb om zn kop heen en uit zn neus kwam een paarse spin ik wist dat ik aan trippen was dus ik lach helemaal in een deuk!
Waarschuw beheerder
donateur
bewegende vloer.. :/ proberen mee te bewegen zodat je niet valt.. en dan alsnog vallen omdat de vloer juist niet bewoog :vaag:
gvd glas in me klauw, voelde t toch nie :P ghehe
Waarschuw beheerder
een vriend van mij dacht na een feestje dat zin digi cam er aan was. Hij zag zijn scherm helemaal uitlopen :s :vaag:
Eens hij uit z'n trip was, war er geen vuiltje aan z'n cam...
trippie

Waarschuw beheerder
Een kameraad van me zag na het snoepen allemaal negers uit een kast komen in salou. Hij had zich toen omdat bang was de kast met touwen helemaal dicht geknoopt. Hij dacht ook dat ook dat die negers hem in de kont wouden neuken. gehehehe wat een waus of niet?
Artiest {SHOWLIST artist 16727, 63028}
Waarschuw beheerder
ik zag vrijdag een vriend van me met een dienblad vol eten staan wat dus niet zo bleek te zijn. en een andere vriend van me zag iemand met een kinderwagen, en op qlubtempo zag iemand zn vader lopen :P en de hekjes stoeltjes tafeltjes natuurlijk :)

Waarschuw beheerder
met paar likken mdma cristal voor dat je na bed gaat.

zag men wekker niet eens meer staan en de hoeken van het bed draaide zowat weg hahaa
wel dull probeer dan ma es bij de plee tekomen :S

ltrs!
Waarschuw beheerder
Ik dacht toen ik er 9 ophad op een feest:

Dat ik in een grote plas van pindakaas stond
en in mijn achterhoofd hoorde ik de hele tyd het liedje: "Redband als je voor pret bent"
Waarschuw beheerder
ik zag een keer veren uit de oren van een meisje groeien op mindcontroller... :vaag:

Waarschuw beheerder
kheb 1 keer echt ram liggen hallucineren:
- 1 vriend werd zo`n playmobielpiraat
- 1 vriend werd mn zusje
- ik zag rook aan voor n pakje peuken en probeerde 3x er een peuk uit te pakken tot mn vrienden vroegen waar ik mee bezig was
-ik zag vlammen in de vorm van doodskoppen uit n kampvuur komen

:D was echt super vet jammer genoeg nooit meer meegemaakt...verder as diep spacen gaat t niet meer :<

Waarschuw beheerder
Op Qlimax was er zo'n vriend van ons, en wij naar hem toe... HEE HOEZO HEB JE JE HOND MEEGENOMEN hehe, we dachten dus gewoon dat hij een hond bij zich had!!! Hehehe we vonden het zo zielig dat we die vriend helemaal verrot hebben gescholden hehehe!!! WERELDS!!! Hehe he J.?
Waarschuw beheerder
whahahahahhahahaha !! jajajajajaj
ik weet het weer ! wereldsssssssssss

Waarschuw beheerder
na veel bier, en de nodige :xtc: met z'n 3en thuis:
Hele gesprekken met mensen die er niet zijn..
Niet op de WC kunnen zeiken omdat er 10 man mee kijkt?
In en om het huis lopen om de rest te zoeken, terwijl je toch echt maar met z'n 3en bent de hele tijd, maar je weet zeker dat er meer mensen waren..
Je hebt net de Qlimax DVD gekeken, je opent de DVD speler en je haalt de thunderdome DVD eruit? (en iedereen wist zeker dat we de qlimax DVD hadden gekeken :s)

Echt zwaar vaag was dat avondje :s :S Wel zwaar vet :p

Waarschuw beheerder
donateur
bekendste wel dat ik me maat zie en hem begroet met eeeeeeeeeeej hoe is het? en na een minuut ofzo blijkt het een volslagen onbekende te zijn :D

Waarschuw beheerder
Ik denk altyd dat ik krimp
en volgens mij gebeurt dat ook echt.....

Waarschuw beheerder
ik zie altijd mense in me kamer staan, als ik mense aankijk puile hun oge uit ..en in de ondertiteling van films staan altijd rare dinge..:S

Waarschuw beheerder
Whahahaha.. Brillen.. Ja ik draag een bril.. Een zwarte.. En iedereen altijd vet vaag kijken; "zie ik nou wat ik denk dat ik zie, of denk ik nou te zien wat ik denk" :vaag:

Waarschuw beheerder
iedereen had verbrande koppen en puisten en ik dacht dat ik een bloedneus had en natuurlijk hekjes, tafels en stoelen en kameraad van mij is van een trap gevallen die er niet was. Was gwoon een deur:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had t afgelopen weekend voor t eerst: ook die brillen, puntneuzen, baarden..... en die tafels waarmee ze aan t sjouwen waren. Ineens ook allemaal bebloedde mensen en vriend van me had + vormige pupillen, ipv gewoon rond. Vond t wel lachwekkend allemaal!!! :)

Waarschuw beheerder
Ik heb een keer in de hemkade gehad dat ik allemaal baby guppies op het plafon zag heel raar
Heb maar niets gezegd tegen me vrienden hihihi

Waarschuw beheerder
Wat ik heel vaak heb op die grote party's....

Als ik al aardig wappie ben :vaag: dan lijkt het net alsof ik iedereen op krukken of tafels zie zitten. Als ik er dan naartoe wil lopen om ook ff te kunnen zitten dan is er heeelemaal geen stoel of tafel te bekennen en staat iedereen op zijn/haar eigen benen. Jaja..... en ik ben volgens mij niet de enige die dit "ziet" :D :D

Of ik denk dat mensen een bril ophebben... kom ik dichterbij.... heeft diegene helemaal geen bril op.
Of mensen hebben allemaal spikkeltjes om hun ogen heen.

:vaag: :vaag: :vaag: :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou dat had ik in het begin ook wel ... ik zag ook altijd stippen op de muren komen en zo
maar het toppunt is toch wel dat een vriend van mij toen we buiten liepen een aanval van aliens zag komen boven de hele wereld.. is dat dan vaag of niet...

Waarschuw beheerder
{100%=>Dutch}BeLLuS{H4L}

Aanval van aliens?! Das zeker heeeeel vaag!

:D LOL! (y)

Waarschuw beheerder
Brilletjes heb ik ook zo vaak gezien, en nu weet ik waarom wij dat zien. Moet je maar eens goed opletten als iemand last van wallen heeft of kringen onder zijn ogen, dan lijkt het dus als je waus bent dat mensen brillen op hebben!!!
Wat ik ook vaak heb gezien is dat er vellen van mijn vriendin aan haar benen zaten...... pfff vaag allemaal zeg!!!
Waarschuw beheerder
dacht dat een zitbankje in een park een groot zwart konijn was schrok me dood hahaha :p

Waarschuw beheerder
vaak als ik snachts zit uit te space in me bed zie k nogal wat ''geeste'' in muh kamer
Waarschuw beheerder
Krijg je er van als je "GEEST" veruimende producten gebruikt

Waarschuw beheerder
meestal standaard dingen als drang hekken en statafels maar op IC zat ik tijdens de set van Luna IN een flitspaal foto's te maken en krap dat het was in dat kolere ding:vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
je gaat trippen ook mede om het feit omdat je ogen niet meer zo goed met elkaar functioneren!! Hierdoor ga je diverse beelden met elkaar combineren waardoor je hallucionaties krijgt!!!

Heb ik zo gehoord hoor, klinkt nog best geloofwaardig ook!!!!

Waarschuw beheerder
vorige week : gingen we met de hele groep op de foto tijdens een feestje... Had ik met m'n :vaag: hoofd natuurlijk niet door. Ik dacht toen mijn vriendin me aantikte en naar fotograaf wees, dat de politie eraan kwam.Ze zij: kom, op de foto met z'n allen. Ik leefde dus in m'n eigen wereldje en dacht dat de politie een inval deed, omdat ik overal die mensen opeens weg zag springen i.v.m. die foto. Dus ik probeer snel weg te vluchten, want ja , de politie deed immers een drugs-controle...Maar m'n vriendin wist me bij m'n arm te pakken en trok me mee zodat ik er uiteindelijk toch nog op sta, al ben ik benieuwd hoe...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nooit last van:S

Waarschuw beheerder
Op In Qontrol had ik het, zag allemaal dranghekken, mensen op krukken staan dansen, snorren, tatoeages en verhogingen die er niet waren. Ik ben helemaal omgelopen omdat ik dus dacht dat er een hek stond, en heel toevallig dacht een vriendin van mij precies het zelfde! Hehe vaag maar wel grappig...
Waarschuw beheerder
Ik zie altijd overal mensen staan als ik int donker fiets, scooter of auto rij.

Maar dat heb ik ook bij speed wel eens...

Op feesten zie ik meestal die welbekende dranghekken, opstapjes, en andere achtelijke opstakels:P
Waarschuw beheerder
donateur
er kan ook lsd in de pillen zitten waardoor je gaat trippen

Sorry, maar dat gebeurt tegenwoordig niet meer...
Waarschuw beheerder

Jaren geleden wel...was een hele nare ervaring :/

Waarschuw beheerder
die dingen die je ziet komt door de NDMA, als je dat poeder neemt ziet alles er ook anders uit dus het zou daar door kunnen komen.
Waarschuw beheerder
donateur
xtc = mdma
Waarschuw beheerder
en speed ( soms)
Waarschuw beheerder
Ik zie altijd overal mensen staan als ik int donker fiets, scooter of auto rij.

Lekker veilig... :/

Ik had op In Qontrol ook last van opstapjes die er niet waren, 's nachts in bed een keer een heel verhaal vertellen tegen een maat van me... :S
(lag dus gewoon in bed, hoorde ik de volgende dag van mijn vriendin waar ik mee bezig was geweest)

:)

Waarschuw beheerder
Op In Qontrol heb ik overal hekjes gezien waar ik even lekker tegenaan dacht te gaan leunen :P
of gezellige bar tafeltjes
:P
Waarschuw beheerder
Ik zie mensen over de snelweg rennen....
Werkzaam bij ShadowCore Events
Waarschuw beheerder
wij hebben nu nieuwe zijn euros zijn super sterk van 1 ging in al bijna out op moh 3 uur later nog een bij ging niet echt goed ik ff boven gaan zitten lag ik met mijn hoofd op mijn shirt zag ik allemaal mensen langs komen met winkelwagentjes enzo en een auto ging nergens meer over
Waarschuw beheerder
hmmmz 1 keertje ging ik een btjuh te hard en toen maar ff gaan zitten met een vriendin, zie ik allemaal kleuren bij mensen op hun gezicht dus ik vertel dat tegen die vrienin en wij helemaal in een deuk natuurlijk.
ff later zat ik helemaal moeilijk te kijken, vraagt die vriendin wat er is, zag ik batman staan maar durfde niets te zeggen, die vriendin helemaal in een deuk, bleek er echt een e.o.a. weirdo te staan in een batman pak!
kon er later wel om lachen.
ik heb wel es meerdere hallucinatie's gehad, zo had ik een keer dat de flesjes en de flyers die op de grond lagen allemaal rotsen waren die in een kabbelend beekje lagen dus ik hopte wat door die zaal heen. ECHT vaag en ik zag es een keer midden in de zaal een paadje in een schitterend landschap en dat dat paadje speciaal voor mij was gelegd. lekekr VAAG dus:D

Waarschuw beheerder
Heb wel eens tuinstoelen zien lopen :-/
Hallucinatie's zijn soms wel vet hoor :)
Waarschuw beheerder
wat ik wel een aantal keer heb gehad is dat ik dan rare gedachtes krijg! voorbeeldje: ik lag na een feest op mn rug in bed en ik dacht dat ik per se op mn rug MOEST blijven liggen zodat de knikkers dan beter door mn lichaam konden stromen.. :S :S vaag of niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alleen last, dat ik heel erg lief wordt voor iedereen. En dat ik verliefd kan worden op iedereen. Maar gelukkig vinden andere en ik dat geen probleem.

Waarschuw beheerder
hekken trappen mensen die allemaal een snor hebben
de mensen in de zaal die ineens weg zijn
of je ziet nergens een uitgang
ja erg vaag!!!!! :xtc:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
de laatste x zag ik blauwe blaadjes aan de boom
en allemaal dingen in mijn ooghoeken gebeuren..cker weer vaag

pz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb wel es vaker meegemaakt dat iemand's hoofd helemaal kapot was wel grappig om te zien van die vage hegtingen enzo :)

Waarschuw beheerder
donateur
Hekjes, trappen en van die sta tafels... heel irritant:S

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Op In Qontrol---> ernstig veel mensen in de techno zaal die gezellig om een soort bruine sta-bar stonden...ik werd helemaal gek:S, echt overal van die barretjes, soort sta-tafels :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja jeetje...ook last van Halluus men....zit je beetje op de bank en dan zie je gewoon mensjes om je heen of je hoort ze tegen je praten terwijl ze er niet eens zitten joh!

Echt zwaare vage sjit:)

Wel kixx joh..

(K)

Samen hallucineren?:)

Bisous

Waarschuw beheerder
Een keer in de hemkade ging naar de wc want ik moest nodig plassen zit daar op de wc zag ik allemaal spinnen op de grond. Ik ben toen op de wc gaan staan :$ en na een tijdje waren ze weg en kon ik rustig plassen :)

Waarschuw beheerder
ja ja ja dat ken ik :P:P

We zaten naar een feest bij mn ex thuis en jah hoor naast een kast hing een hang plant en op die kast stond de sterio mn ex is met de cd speler bezig en ik zat op de stoel er waren nog meer lui daarzo en i d8 dat die plant een meisjuh was die mn ex aanhet versieren was :P:P dus ik tegen die gozer naast me hey wie is dat wijf dan hij zo wie ik weer kijken was het weer weg en zo ging het maar door :vaag: :P

als ik er nu op terug kijk vind ik het wel grappig :P

Waarschuw beheerder
Ik ben ook een keer helemaal gek geworden van de schildpad van Speedy Nick :yes: dat beest bleef maar tegen me aan lullen :S
En andere maar vragen wat is r???
En ik zo laat dat beest alsjeblieft ophouden ik word gek :$

Waarschuw beheerder
lol

ik had met dat trouw feest van willem en maxima ookal aardig wat op :P
we zaten bij een kerk en ineens zie ik zon vrouw op ons afkomen nahhh werdt me daar agresief ineens mn vriendin had een flesjuh bier ik pakt dat fles met de mond in mn hand palm (heel erg in mn hand gedruk) en wou het flesjuh naar een vriend van ons gooien :vaag: nah toen dat zeg maar weer over was liepen we verder en in de verte zag ik haar weer dus ik er heen rennen mn vriendin er weer achter an nah weer rustig ik hadden we een winkeltjuh en daar stonden van die speel goed soldaatjuhs loopt mn vriendin ineens tegen die dingen te lulllen:P:P en ik zag voor haar voeten een koek liggen leek net of er wormen uit kwamen:vaag: nah en zo ging het de hele nacht door ik kan wel door gaan maar jah schiet ook niet op he :D
Waarschuw beheerder
9 Augustus 2003, Volume... Festival of Hardfreakz

Even vooraf, voor dit feest deed ik hallucinaties af als prietpraat. Van die kleine dingen als brillen en sta-tafels, okee, dat komt door de lichtval en de wallen onder je ogen, maar mensen die er niet zijn en kabouter verhaaltjes... neeeeeh!

En toen was daar Volume...

Ik begon al raar te worden tijdens Lethal Insanity. Daarna naar binnen waar het gewoon te warm was! Bij Buzz Fuzz begon het zo'n beetje, alsof iedereen op van die Amsterdamse XXX paaltjes zat. De smile's die in de lucht hingen zaten op een gegeven moment ook op de muur en op de grond. Nog een paars peaceteken erbij :)
Keiharde inslag bij Promo meen ik... door de stroboscopen werd het constant zwart en rood voor mn ogen, kreeg een heel dom gevoel in mn hoofd... Echt het gevoel van "Huh..?! Wat..?!" Volgens vrienden had ik een onnozelle blik in mn ogen...
Bij het openklappen van mn telefoon kwam er een mega grote lichtbeam uit! { Beam me up, Scotty ;) } Toen stond SMM vooraan in zaal één, nog mee op de foto geweest... In zaal 2 aangekomen leek het alsof iedereen rook uit zn hoofd had. Alsof er asbakken op stonden die rookten. Alle gasten van Endymion met wit haar... Ik snapte er geen fuck meer van... Buiten aan het water gaan zitten en een half uur mega raar geweest...
Binnen weer naar Supermarco May in de main... Had het gevoel van evenwicht verloren, vroeg aan vrienden wat zij hier deden (was met ze op het feest :raar:) Op een gegeven moment hingen er 2 grote groene 3hoeken naast SMM's hoofd! Hij leek net een houten trek poppetje dat allemaal houterige bewegingen maakte. Toen werd alles wat donkerder (rode lichten ofzo) Hetleek alsof ik in mezelf kroop, en in een bioscoop terecht kwam. Alles leek ouder, alsof ik een roodgrijze zwartwitfilm keek, alles knipperde en flikkerde, zoals bij die oude films... Het werd erger, en het leek alsof er roodgrijze fotos heel snel achter elkaar te zien waren. Alsof je een stapel tekeningen werd voorgehouden, waarbij elk tekeningentje iets anders was, waardoor, als je ze snel achter elkaar zag, het leek alsof ze bewogen. Zo'n idee :) Toen werd alles weer minder. Terug bij Jappo weer het paaltjes verhaal... Ben bang geworden van een vriend die mij niet herkende, en heb dat angstige gevoel gehouden tot ik in mn bed lag! :vaag: :vaag: :|

Gruwelijkste Trippy avond!!!! Zoiets had ik nog nooit meegemaakt... Na deze avond ook nooit meer zo erg gehad.

Wel nog op 27juli HR: HR tekens veranderden... Het leken van die grote Gele gelpotten, maar zodra je je echt ging focussen was het weer weg! Later veranderde de letters HR in CD-R

Verklaring? Je hersens worden langzamer en verwerken alles langzamer. Ze geven hun eigen draai aan dingen die je niet duidelijk ziet. Wallen onder ogen worden brilletjes, Stroboscopen zorgen voor het idee dat er tafels en paaltjes staan... strepen op de vloer veranderen, etc etc :) :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op In Qontrol---> ernstig veel mensen in de techno zaal die gezellig om een soort bruine sta-bar stonden...ik werd helemaal gek , echt overal van die barretjes, soort sta-tafels

Ik stond nog bij jou aan die tafel man! ;)
Heb ik ook altijd last van, en ik loop er altijd omheen, dat is nog het stomste :bloos:

Waarschuw beheerder
veel mensen weten het niet, maar mdma is een psychedelic... Hallucinaties komen niet vaak voor, maar zeker heel goed mogelijk

Waarschuw beheerder
-----------

Zeker wel, vroeger had je juist pillen met alleen mdma. Tegenwoordig zit er steeds meer rotzooi in. LSD komt weinig voor, maar het gebeurt zeker nog wel eens.
Laatst had een vriend van me pillen laten testen en daar zat ook LSD in.

Zelf hallucineer ik ook wel eens van pillen. Zoals een zwarte kat zien binnenlopen en voorwerpen aanzien voor een mens. Of een mens zien in je ooghoek van heel dichtbij, waardoor je ineens fucking schrikt.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb zelf nog nooit gehallucineerd van pillen maar vrienden van mij gebeurt het toch geregeld. Rij je terug van een feest krijg je een waarschuwing voor die enorme zwerm vogels. Het is fucking donker en geen vogel te bekennen... En allemaal van zulke shit.

Waarschuw beheerder
idd, vooral dat je iemand ziet in je ooghoek als je je ogen even niet goed openhoud. Had ik 1st met een vriend. Zaten we bij hem vet te spacen met 3 keer 120 mg in ons flikker. Ik lag zo te spacen en opeens schrik ik vet en zit meteen BAM overeind. Ik dacht dat zijn vader voor me stond, wat dus niet zo bleek te zijn. Hij schrikt ook zo en zegt zo: JONGE WAT IS ER! Later had hij precies hetzelfde alleen dacht ie dat er ineens een hele grote zwarte Volkswagen Transporter in de huiskamer stond.
Waarschuw beheerder
soooo ja joh!

bij mn vriend is dr van alles gebeurdt wat eigenlijk niet zo was..uuuh snappen jullie t nog?

bisous zag ineens mn broertje voorbij lopen waardoor ik ook flink benauwd kreeg ( ook mijn broertje)...waarna ze in het niets naar iets aan het grijpen was..hahahah

ik daar en tegen zag een kat door da kamer lopen en gelukkig was ik niet de enige 2 andere maten van me zagen t ook....
...maar toen ze naar me keken werden ze gek en zagen ze mn haren van kapsel veranderen en van kleur....en tuurlijk had iedereen een bril op jeetje zeg....

eenmaal in bed praten mijn vriend en ik tegen elkaar terwijl we niet eens met elkaar in gesprek waren....da was trouwens heel de avnd al eej bisous....
denken da je midden in een gesprek zit en daar dan beginnen terwijliedereen aan t spacen en vagen was...!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is wel vaag ja, dat je met elkaar praat maar toch weer niet. Khad ook zo'n avond een keer dat ik flink ver heen was met een paar vrienden en het enige wat we tegen elkaar konden zeggen was: "Voel je je ook al zo relaxed?" en "Ja man, vet relaxed".

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zat un x met un vriend van me op t station..
ik draai me na hem toe...kijk hem aan...en begin hem zoma te aaien :S...en pas een paar sec later hejje pas in de gaten dat t die vriend us..en jij ma denken dat ut un hond was...lijp ofnie :S
En euhmzz was ik op mania...best lijp opzich..stond op iets van een verhoging enuh kijk de zaal in....zie al die mensen...allemaal groene hoofden :S of da je als je lijp bent en je hebt achter de pc gezeten...lig je eenmaal in je bed...begin je ineens te typen op je matras enzo hmzz vet veel zeer niet normale dingen meejgemaakt maja altijd wel humor :P
Waarschuw beheerder
afgelopen hard bass herinner ik me nog dat als personen aankeek, dat hun hoofd langzaam 'wegrotte' of verandere in iets heel engs, een soort zombie achtig hoofd, da was wel ff eng! :$
Maar als ik snel de andere kant op keek was het voorbij

Oja en er schiet nog wat te binne, op dat feest zag ik af en toe de hele zaal ZondeR hoofd stampen! Damnzz wat schrok ik toen , ik was toen we zwaar aan het space van blauwe mitsu's , kutdingen zijn dat zeg, ik heb er in het ziekenhuis voor moeten liggen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whaha..JAAAAAAAH@!!!! dat ken ik...ik zag un keer konijntjes..en ik had niet eens wat gebruikt 8):P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of zulle ut gewoon ECHTE konijntjes geweest zijn.??? :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hoor nu echt te vaak dat mensen brilletjes zien :vaag:

zet volgende keer zelf anders een bril op misschien zie je er de volgende keer wel 2 op iemands gezicht :vaag:

:S
Waarschuw beheerder
Op In Qontrol had ik het, zag allemaal dranghekken, mensen op krukken staan dansen, snorren, tatoeages en verhogingen die er niet waren. Ik ben helemaal omgelopen omdat ik dus dacht dat er een hek stond, en heel toevallig dacht een vriendin van mij precies het zelfde! Hehe vaag maar wel grappig...

hahahah echt lachen we zaten echt allebij van ehm we moeten omlopen er staat een hek! :D

Gisteren weer echt gelachen E. zag allemaal mensen met kattekoppen! ik zo ja wat zie je dan ja ze hebben allemaal snorharen en katten oren!
GEWELDIG ~!! en iedereen had zwart witte stippen:P whahahahahahah !!!
Waarschuw beheerder
Nou ik weet niet wat het was.....
Maar er vloog net een vogel naar binnen door het raam ik weet het bijna zeker !
Dus ik roep PAAAA en toen was er helemaal geen vogel :S hmmmm

Waarschuw beheerder
X-clusive Italy 26 Okt. 2002...

Loop ik met me vaage koppie uit de danszaal, zal eve struine of er nog wat vaage dingen te zien zijn, haal wat te drinken en zal alles wel ff gaan bekijken naast de security bij dat statafeltje....loop er heen zal gaan leunen met me rechterelleboog, blijkt er helemaal geen tafeltje te staan! Plat op me bekkie, wist niet hoe snel ik weer op moest staan, keek vaag om me heen en ben em gesmeert.( ben best benieuwd wat die security lui d88...)

Waarschuw beheerder
idd ik spacede m ook vet op hellbound. zag allemaal vage dingen... maakt echt veel kilometers op die manier :D
Waarschuw beheerder
donateur
al een hele tijd niet meer gehad van snoep!! :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb het alleen met bepaalde pillen, of als ik erbij blow:P
Waarschuw beheerder
1x gehad op qlubtempo hmh...io tribune veranderde het publiek in een soort middeleeuwse markt met allemaal zandscheppers :D dan was het weer weg dan kwam het weer ubervaag :vaag: maar daarna nooit meer gehad

Waarschuw beheerder
donateur
Heel vaak gehad bij bepaalde pillen.
Gezichten die verdeeld zijn in vakjes,overal Heras hekwerk en waar ik het meeste heb gespaced was een keer in doornroosje toen mumtaz draaide.
Hij was de hele tijd met zijn mond open aan het draaien,egt weirdo om te zien op dat moment!En de welbekende brilletjes ja...
laatste aanpassing

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Bij Doornroosje een keer zwaar weg gespaced weet niet wat er in die pillen zat, maar zag allemaal mensen in een kring om me heen lopen en dansen.En alles ging in slow motion was echt heel vaag allemaal zag allemaal raare kleuren enzo. Voelde me echt letterlijk helemaal in me eigen wereld. Maar het was opzich niet eng of vervelend was eigenlijk best wel leuk.

Waarschuw beheerder
ik zag es overal asbakken in de fun...en dacht dat er overal van die relaxte bankies stonden.

asbakken in de fun...........mja:P

Waarschuw beheerder
kzie volgende dag flitsen heel eritant

Waarschuw beheerder
als ik mn oge dan dicht doe..dan droom ik gewoon verder in mn eigen wereltju
Waarschuw beheerder
Ik zie mensen die ik ken,
hangtafels, hekjes of brillen.

Echt vaag dat veel mensen hetzelfde zien

Waarschuw beheerder
ja ik hep wel meestal alsk na huis ga en op bed lig.. k denk da dezelfde mense die savonds bij mij zijn geweest, op mijn kamer zijn.. = soms wel grappig maar ook iritand :vaag:
Waarschuw beheerder
k zie vaak kleine helicoptertjes, en ook een x gehad dat er gvd roze konijntjes op me schoenen zaten.. zag er egt grof uit als je dr 1 platstampte :devil:

Waarschuw beheerder
ik snap niet eens dat je van pillen van tegenwoordig nog hallucinaties kan krijgen ,er zit niks meer in wat goed is ,of je moet er 10 opvreten ,een jaar of 10 geleden met die oude sammies of die roze tonnetjes ,daar kreeg je ze al van na 2 pillen als je niet uitkeek ,heb er in ieder geval genoeg zien gaan (tegen de vlakte )

Waarschuw beheerder
waarom heb ik dat nou nie?? watvoor pillen zijn da man?? ik space alleen.. maar da zou ik ook wellus mee willen maken hor..

tell me!!

Artiest Bloks
Waarschuw beheerder
Toen ik had geslikttoen bleven wat mensen bij me slapen en ik was een matras aan het pakken en ik zegt tegen die gozer die erop ging slapen "ja maar er zitten wel pis vlekken he op het matras maar niemand zag niks .
En ik bleef maar vol houden dat er Pis opzat . Bleek het de volgende ochtend dat het er helemaal niet opzat
Waarschuw beheerder
Ik heb t niet echt gehad ofzo maar wel eens dat ik zo fietste op t station ofzo en toen keek ik naar zon gebouw maar ik kan maar niet zien wat het was het leek op een blikje cola ofzo maar toen we dichterbij fietsten zag je steeds een klein stukje van het gebouw :S

Waarschuw beheerder
ik zag op Buzz Fuzz zn verjaardag bij iedereen beestjes op hun gezicht en in de lucht :vaag:

en verder weleesn gehad de bekende hekjes,tafels,brillen en gezichten van vrienden in andere mensen.
Waarschuw beheerder
Op terschelling was ik op het strand en als ik naar de grond keek zag ik allemaal bloemen en als ik ze wou pakke ging me hand er doorheen..
heel bizar

Waarschuw beheerder
spacen derbie

Waarschuw beheerder
ik was een x zo lijp toen zag ik kats
een wijf die had aan haar oor een gezwel
zo groot als een bal toen hebben we dat
wijf dood getrapt

Waarschuw beheerder
ik was eens zo leip dat ik dacht dat ik een zwangere kameel op een crosfiets 180 door een woonwijk blazen terwijl die out ging van de gea!! die kameel zat kats onder de rauwkost en neukte een meisje van 4!! later kreeg die kameel kanker en ging ie dood!!!

Waarschuw beheerder
was nog een keer he, ik dacht dat ik langs een flat loopte toe hoorde ik uit een steegje een donders raar geluid wat dacht je wat...... ik zag een meisje van 5 leip in een steeg liggen die had 2 herdershonden dood gebeten!!! en ik zag ook nog bij een supermarkt een cavia op een crossmoter die een foto modelletje ligt te vingeren voor een zakje speed! toe kreeg iedereen aids en gingen ze allemaal dood!!q

Waarschuw beheerder
toen ik een keer samen met mijn maten naar een feest was geweest.gingen we lopend naar huis toe en toen werden we overvallen door 4 kleine kinderen van +- 10 jaar we hebbe toen die kleine kut koters helemaal afgeschopt en toen vasgebonden onder de brug en in de vik gestoken.maar toen ik die ochtend daarop waker werd bleek dat ik heb lopen rondtrippen in mijn eigen huis en dat ik alles wat ik bij die kinderen had gedaan bij mijn eigen broertje had gedaan,hij lag er helemaal opengesneden bij.sinds die tijd gebruik ik alleen maar meer DRUGS.{BBN}

Waarschuw beheerder
ik was eens zo leip dat ik dacht dat ik dr goed uit zag maar eigelijk zat ik KATS ONDER DE STRONT!!! op een hardcore feest in een jurk!!
Waarschuw beheerder
ik kwam een keer thuis van een zwaar weekend!!! hingen mijn pa en ma in het trappegat!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is was zo leip dat ik dacht dat ik moest kotsen maar begon toch een potje van me af te schijten ````````````

Waarschuw beheerder
donateur
Ben je aan ut fietse, denk je dat je band lek is...(nog keihard), of je kijkt nog es, fiets je op water :vaag:, nou daar lig je dan...weer op je bek :9

Waarschuw beheerder
vandaag nog niet gehad:p

Waarschuw beheerder
best fok op als je op de grond gaat liggen omdat je denkt dat er een aardbeving is :$ hihi
Waarschuw beheerder
Ik zag eerst ook vaak brillen! Kwam ik dichterbij waren ze weg..
Waarschuw beheerder
ja dat had ik ook bij alle mensen die geen bril hadden zag ik brillen. super vaag waren MTVtjuhs.
maarja wel vet
Waarschuw beheerder
WTF dat van die bril heb ik al 3 keer gehad ofzo, de rest van het topic heb ik niet gelezen, ik ga nest in :P :xtc:

Waarschuw beheerder
Brillen heb ik n0g n00it gezien

ik heb wel mikey mouse naar me zien zwaaien en donald duck in zn rode autotje zien rijden met kwik kwek en kwak naar me zien zwaaien :S

00k heb ik 0p een feest tafels en stoelen zien staan die er helemaal niet waren.:S

en ik heb 00k opstapjes en afstapjes zien staan die er helemaal nie waren :S...

Waarschuw beheerder
ik heb wel vaker als ik op een party ben dat mensen gaten in hun gezicht hebben of je zit ff en je denkt dat iemand naast je zit :P en der zit niemand maar je bent toch met die niemand aan het praten daar wordt ik paraa in de kop van hahahaha
Waarschuw beheerder
Tja hoe zal ik beginne...
Dinge zien die er niet zijn gebeurd sneller als je ergens rustig zit..(bijv film te kijken ergens op de bank). Op een feest zal het niet zo snel gebeuren. Als de kamer ook nog eens donker is dan is het helemaal raak. Als je genoeg op hebt komt het vanzelf, Keb de wazigste dingen meegemaakt, bijv. mensen op mijn kamer waar ik complete gesrpekken mee heb terwijl ik helemaal alleen ben.
Er ligt een sigi op de asbak, en de rook die eraf komt word een compleet persoon...
Ik denk dat ik een joint aan het roken ben, ammel hijsen nemen, maar ik heb helemaal nix vast!...
ik keek naar een vriend van me, zijn hoofd was weg en daarvoor in de plaats was een kankergroot clownshoofd, (zat IT te kijken).
Vast nog wel meer dingen...Maar voor de mense die dit nog nooit gehad hebbe en het wel wille...Donkere kamer, rustige sfeer, Erbij blowen en/of drinken (met mate), en MDMA, geen speedpille, want da werkt niet zo hallucinerend. SUC6
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Scantraxx 15 Mei

Ik ga water halen
kom bij de bar en vraag water
toen zag ik een peuk in me water drijven:S
Ik zeg: HALLO!! er zit een peuk in me water hoor

die kerel heel raar kijken:P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3231, 913, 10400, 39193, 7476}
Waarschuw beheerder
Stond een keer bij de vismarkt (illegale keet) in Utrecht (na dat we bij tivoli hadden gefeest)
in een donker toiletje:

Pissen> in pisbak, ploep pisbak weg, sta je tegen een muur te pisse :D 10 sec later bij het doortrekken was ie terug ???? idd donkere en schemerende plekken, verder nooit veel last van. :D
Waarschuw beheerder
ben 1 x helemaal para geworden van een aardige dosis pep... lag in me nest zat er ineens 1 of ander kereltje op me stereo me uit te lachen

gruwelijk irritant, me ogen dicht gedaan maar t lachje ging maar door:S

geloof me of niet, maar t was precies t zelfde lachje als in t nummer 'what the fuck are you laughing @'

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Fietsen:D:D:D
Waarschuw beheerder
mwa opzich nooit echt last van ofzo, maar heb wel een keer gehad dat ik achterop bij iemand op de brommer terug moest, ik stond achterop, en dat elke keer dat ik fietsers zag, dus ik ging echt helemaal tegenhangen, zodat we erom heen konden maar ja er reed dus niemand, erg vaag ritje moet ik zeggen.

Waarschuw beheerder
Haha, ik stond op In Qontrol echt zwaar te spacen. IK zag allemaal muurtjes, en mensen die op muurtjes zaten, dus ik loop er helemaal omheen, zie ik later dat het gewoon dansende mensen waren. Ook zie ik vaak fietsers, da's echt lache:P
Waarschuw beheerder
Op terschelling was ik op het strand en als ik naar de grond keek zag ik allemaal bloemen en als ik ze wou pakke ging me hand er doorheen..
heel bizar

ja mooi, en al die fucking hekken overal en mensen die aan kwamen lopen en ineens oplosten :vaag:

we hebbe echt fucking hard lope spacen toen pimpie :D

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaahah je zou bijna gaan denken iedereen met xtc paranormaal wordt? ach ja moet je in geloven denk ik.. hehe

Ik heb zelf ook wel es wat vreemde dingen gezien.. honden die er niet waren of heel veel drukte terwijl er maar weinig mensen zijn..

alhoewel dit laatste meer met wiet gehad hehe

wel apart idd;)
Artiest White
Waarschuw beheerder
whahaaaaaaaa ik heb een x een documentaire lopen kijken van olifanten tot dat ik wakker werd :)
Waarschuw beheerder
Meestal zie ik mense met zonnebrille op of hangtafels, banke..Op In Qntrole was ik helemaal van de mat toen dacht ik dat ik me moeder zag staan ik schrok me tering daar gelukkig was het gewoon iemand maar da kwam ik later pas achter omda een maat van zei dat het niet mijn ma was na het paar x te zeggen..en dat luchte op :D:D

Waarschuw beheerder
Beetje offtopic maar ben benieuwd of dit ook een veel voorkomend verschijnsel is:

Ik heb vaak dat als we met een groep mensen ergens zitten, en iedereen er is, dat ik de hele tijd het gevoel heb dat er nog iemand moet komen of dat we iemand missen ofzo!

Best irritant! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zelf heb ik alleen een keer een groot luchtkasteel gezien. was wel leuk.
De rest heeft veel en veel meer gezien:
brillen, tattoos, mutsen/hoeden, een rood draadje dat uit een asbak omhoog "kruipt" en dan met z'n 4en proberen te pakken, een biels op de weg.... raar allemaal, maar best lachwekkend om te horen.
Soms schrik jeje echt

ik had een keer bij een gebied waar wilde paarden lopen

over het fietspad liep een man
ik d8 dat het zo'n paard was
toen zag ik de hele kudde lopen
en d8 dat ze op me af kwamen
en toen knipperde ik en was het weer gewoon die man :vaag:

Waarschuw beheerder
Vroeger ook wel eens gehad...
inderdaad brillen en barkrukken overal in de zaal.

Daarnaast ook 1 keer de tasj-mahal gezien... dat was vet!!!
Waarschuw beheerder
Ik zie heel vaak mensen op de raaste plekken zitten en dan gewoon blijven volhouden tot iemand met je mee loopt en laat zien dat er niemand zit hehe erg vervelend altijd ben je tegen lucht aan het praten :S
Waarschuw beheerder
Ik heb vaak dat als we met een groep mensen ergens zitten, en iedereen er is, dat ik de hele tijd het gevoel heb dat er nog iemand moet komen of dat we iemand missen ofzo!

:yes: Ook heel vaak last van ;)

En een maat van me ziet altijd de vader van een andere maat van me lopen op party's... :S

"Hee Dennie, ik zag net jullie pa lopen man!"

"ALWEER JA?!"

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik er 6 op heb begint het tot de 10 nou dan lopen de maden door de gang te rennen en mooie hekken in het bos

Waarschuw beheerder
ik had het vanmorgen.....er stond iets op tafel bij kennissen van me waar we zaten.
ik keek en keek, maar kon er helemaal niks van maken.
het was zwart en er zaten dingetjes in van groen..

alles bedacht ik..een regenwoud. een televisie(past niet op die tafel)
een nestje kakatoes....maar steeds zag ik weer iets en dan werd het toch weer wat anders..

heel vaag!

achteraf bleek het een vaasje te zijn met bloemetjes erin....:S
Waarschuw beheerder
ik stond op projekt 4 te dansen en dacht van ksteek een sigaret op , kstond dus vanvoor 10meter van de dj , toen ik m'n vuur boven haalde zag ik mannen een tafel nerzetten en er gaan op zitten , ik dacht van dat kan niet , bleef ongeveer halve minuut kijken , precies als echt , ik zei tegen me vriend , he moet je kijken daar die gasten hebben een tafel hier gezet , en toen ik terug keek was ie verdwenen
, wat ik ook soms zie zijn open plekken tussen het publiek en dank dan van woooh massas plaats om te dansen en als ik dan toe kom is er zelfs bijna geen plaats
Artiest Your-D
Waarschuw beheerder
ik zie heel vaak midden in de zaal tafels staan, waar je tegen aan kan leunen, en als ik dan eenmaal ga leunen, tief ik op me smoel en staat er helemaal geen tafel:S

Waarschuw beheerder
ja had ik zaterdag.. brilletjes mensen met een half verbrand gezicht.. clownen.. mensen onder de blauwe plekken en idd hang tafels en bankjes enz.. vind t maar nix allemaal o:)

en had maar 1 en een kwart ketser geslikt :S :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag gister een zwerm millitante straatbavianen lopen

de padvisvlinders en kamerplanthyenas waren er ook

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan zoveel pillen slikken als ik maar wil.Heb nog nooit wat gezien.Beter trippen.Gegarandeerd mooie plaatjes!

Waarschuw beheerder
donateur
moooooi!! ik hallicuneer m altijd de pan uit....:vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vaak als ik in een grote zaal sta dat het lijkt alsof er tussen de mensen allemaal objecten zweven...
Hekken, tafels, stoelen etc...
uiteindelijk is het gewoon rook of damp, maar alles lijkt ineens in te beelden.
Soms ook dat ik denk dat mensen tegen mij praten, dan draai ik me om en dan vraag ik aan diegene die toevallig naast me staat: 'wat zei je nou?'. Dan zegt diegen: 'Ik zei niks!' en kijkt me vaag aan...
Of je herkent ineens mensen in onbekenden... dan wil je bijna die gene (wie je denkt dat het is) begroeten, maar op het allerlaatste moment zie je dat het HEEL IEMAND ANDERS is!!! Dat is pas vaag :vaag:

Waarschuw beheerder
Heb wel eens dat ik bij vrienden zit en dan zitten we met z'n 4 en ofzo en dan zie ik allemaal lui voor me die er niet zijn en roep hun namen dan :vaag: dat is apart :S Heb op mijn kamer ook een wand met spiegels en als ik in bed lig en ik kijk in die spiegel met me wazige hoofd dan zie ik ook vaak vrienden en roep ze dan terwijl ik alleen ben :vaag: Heb ook eens gehad dat ik bij mensen ijzerdraadjes enzo uit het haar en neus staken en van die gaasjes (voor brandwonden ofzo) op het gezicht :vaag: maar dan ben ik wel ver
Waarschuw beheerder
Heb 't een keer gehad na Dance Valley...
We liepen in de menigte naar huis en ik dacht dat iedereen op me afliep (met hun gezicht naar mij toe)terwijl ze gewoon voor me uit liepen..Heel vaag!!!
Waarschuw beheerder
op de terugweg zie ik altijd overal politie langs de weg staan (die er dus niet staan) heel apart

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van pep-XTC combi kun je heel zwaar hallicuneren.

kijk maar eens naar gekleurde planten. ze makken schuddende bewegingen en lijken laserlicht af te stralen, ik zweer het je.

Ik zag eens een 3e wereldsgezinnetje in hele armoedige kleding op een vijver lopen alsof het een plein was. En wat ik ook deed, ik kon dat beeld niet wegkrijgen. Mijn maten zagen niks.

Waarschijnlijk zijn pillen waarop je echt hallicuneert MDEA of MDA, want van pure MDMA krijg je niet zulke hevige hallicunaties.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vroeger had je microdotjes.Van die kleine pilletjes waar je echt gekke dingen van ging zien.Lachuh!
Waarschuw beheerder
geen wonder.. jim morrison.. microdotjes=lsd... eigenlijk nie te vergelijken met xtc..(mdma) zeer leuke dingetjes die microdotjes... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk zijn pillen waarop je echt hallicuneert MDEA of MDA, want van pure MDMA krijg je niet zulke hevige hallicunaties.

Als de dosis MDMA hoog genoeg is ga je daar echt wel flink van hallucineren hoor.... Daarbij zit er in de Nederlandse pillen eigenlijk alleen nog maar MDMA, geen MDA of MDEA... 97% van wat er binnenkomt op de testservices is pure pil :jaja:

Waarschuw beheerder
heb op een feest een x kermit de kikker gezien.. :-(

en een muur midden in de zaal, ik een paar stappen achteruit doen en er over heen springen, iedereen je lijp aankijken.. (tercht zou precies hetzelfde doen)>.

Waarschuw beheerder
donateur
zat een x ff te chil een sigaretje te roken in de R&B zaal van de bridge, zie ik ineens een hele band spelen, allemaal oude negers:~ mah na 2x knipperen met me ogen was het weer weg:D heb ook veel verhalen van vrienden gehoord die dingen zagen, vogels op 4 poten zo groot als een die naast je rennen enz..... pleisters op de hoofdsteun v/d taxi chauffeur:D:D

Waarschuw beheerder
Zooo, op Mindcontroller weer flink zitten hallucineren. Ik lag op een bank, ff met me ogen dicht, toen ik me ogen open deed dat ik dat er een pikzwarte neger met een hele grote kop me recht aan zat te kijken, was het gewoon het zwarte shirt van de gozer tegen wie ik aan keek. Even later zat ik een donkere ronde hoek aan voor een heel dik wijf met een zwart shirt. Verder nog de gebruikelijke tafels...het blijft ook wel grappig ook:D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb altijd gedacht dat hallucineren van xtc niet kon,dat het alleen bij paddo's wel eens gebeurden.
Totdat ik snachts zo vaag als een konijn samen met een maatje door een bos liep en pauwen in de boom zag,slangen over de grond zag kruipen en nog meer zulke vaage dingen..
Was echt een super ervaring (y)

Waarschuw beheerder
ja die brillen en tafels is me wel bekent maar k zag laats een kei groot wit paard op de weg ligge toen is net600mg mdma achter me kieze had das wel vage shit

Waarschuw beheerder
Hallucineren is wel vet, maar nie op n feest vind ik.

Wij in Nunspeed wonen dan ook in Nunspeed omdat er veel bos is, dus uiterst geschikt om lkkr Wazig te STRUINUH.

En ik ben er 100% van ovetuigd dat er in t bos een hoop rare dingen gebeuren :VAAG: :D

Waarschuw beheerder
Owjah, en ga voor de gein is met n groep maten een stuk fietsen als je er 4 a 5 op hebt :D:D:D

Das kickuh :VAAG:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vroeger zei ik altijd moet je goede pillu nemen maar het schijnt toch dat mensen er serieus last van hebben ik heb het nooit gehad. ja met verkeerde pilu een keer. was wel lachen toen voor een keertje.
Waarschuw beheerder
daar doe ik t af en toe voordie trip zijn echt vage shit maar wel lekker...:P
Waarschuw beheerder
ik heb nooi zoveel gehallucineerd, maar altijd lachen als ik ut bij anderen zie :P
Waarschuw beheerder
brilletjes ja :d haha dacht altijd dat ik de enige was
haha en natuurlijk in elk bosje is wel een vaag ventje te vinden
Waarschuw beheerder
ja da hek ok best vaak dak brilletjes zie bij mensen is alty wel laggen

Waarschuw beheerder
toen ik nog slikte hallicuneerde ik altijd heel erg,

-grote zilveren oorbellen zag ik aan voor scharen
-mensen zag ik aan voor andere mensen
-muurtjes/tafels/trappen etc.
-iemand die bijvoorbeeld op de hurken zat zag ik aan als een dwerg

maar vooral de volgende dag, als ik dan in de kroeg weer flink wat drankjes stond weg te kappen hallicuneerde ik super erg.

-2 beugelflessen zag ik aan als flyer
-iedereen had een bril op zonder montuur en pootjes
-opgestapelde glazen aan de bar kwamen tot het plafond..

pff ben blij dat ik die shit niet meer gebruik

Waarschuw beheerder
donateur
Whaha lieke (Y)

Ik zag op de wc altijd stof enzo aan voor beestjes.

En buiten zag ik altijd hordes mensen lopen die er niet eens waren.

Sigaret verkeerd om in je bek steken :frusty:

Oh ja en in plaats van te denken dat je slokje fris neem je blijbaar slok van de wodka :bah:

Waarschuw beheerder
ik knauwde altijd zo hard dat.....

stak ik een sigaret in me bek...leek net of ik m op stond te vreten, zo hevig op zoek naar vuur, want die vind je dus nergens, ook niet als ie in je broekzak zit terwijl je die al 3 keer uitgeladen hebt.....
Waarschuw beheerder
brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen brillen

Waarschuw beheerder
een vriendin van mij ging altijd als ze een pilletje op had hallucineren, en daar had ze er maar een voor nodig.
Lig je lekker te slapen hoor je ineens van he hoe komen al die gekleurde draaden op je gezicht?

En ik heb idd die bekende dranghekken zien staan.
Meestal kom ik de dag erna pas achter dat ik wat "gezien" heb...

Wel vaag dat haast iedereen het zelfde ziet (dranghekken, brillen)
Artiest {SHOWLIST artist 42189, 33622}
Waarschuw beheerder
Ja mijn aansteker kan ik ook nooit vinde en de volgende dag zit die tot in jouw broekzoek ik zie vaak vleermuizen en vuurwerk en laatst had ik nog de entree in de black tent gezien op defqon :s
Waarschuw beheerder
was weer vaag dit weekend :P ik zag me bed tegen de muur staan dus met de popten op de muur:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
na defqon 4,5 :xtc: weze chillen bij iemand thuis..

iemand stak een joint op.. k nam 3 haaltjes..

zoow.. k was weer op t feesje. allemaal mensen om me heen. haha
enne ohja op zoon plaatje op t toilet op de muur, ware van die driehoekjes, heel normaal.

maar ik moest er weer oranje rode en blouwe stippen in zien. en als k ergens ander nar kekke gingen ze mee en verdwenen
keek k weer naar die 3hoekjes waren die stippen er ook weer

later wat minder vaag ging k nog ff kijken.. en weg was t

kon k niet uitstaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha of zeggen tegen fietsers dat ze afmoeten stappen omdat er een ehkje staat en net als jij de bovenkant wil vastpakken om eroverheen te klimmen is ie weg:vaag:
glas op een tafel zetten en dat ie ineens valt want er is geen tafel
denke dat je je moeder ziet lopuh op een feest:vaag: etc :P
als ik er 6 op heb begint het tot de 10 nou dan lopen de maden door de gang te rennen en mooie hekken in het bos

boven de 10 bedoel je

zo overal spinnen enzo kruipen dan overal
en wormen enzo he
das echt eng
en je voelt je slagader dan hard kloppen
en lijkt ut of er een worm onder je vel zit :|

Waarschuw beheerder
ik krijg meestal wel wat trip effeckt maar dat komt denk ik door al die zegeltjes en microdots van 8 jaar terug.maar wat ik altijd aan mensen zie is hun aura en de meeste die drugs gehad hebben die hebben een dunne laag aura van rood met geel.xtc is en blijft geestverruimend en de ene staat er voor open en de andere niet.

de uitleg van de aura kleuren:
rood : algemeen: Genegenheid, energie, moed, warmte, lichamelijke kracht, temperament, hartstocht, materialisme, onoverwinnelijkheid, wilskracht, aardgebonden, onveiligheid, bezitsdrang, dierlijk.
geel:Algemeen: Lager instinct, lafheid, argwaan, haat wantrouwen.

Waarschuw beheerder
inderdaad brillen, hekken..... blokken die dr nie zijn bartafels alles :vaag: :S
Waarschuw beheerder
donateur
naar een fel ligt kijken.. en dat blijft ff een half uurtje in je oog :S

kan je bijna niks zien :(
Waarschuw beheerder
wat ik ook altijd had bij :xtc: dat wanneer je waus was niet duidelijk op mijn telefoon kon kijken met twee open ogen, maar wanneer ik één oog dicht deed toen zag ik het weer helemaal scherp. :S:S:S wie herkend dit en waarom is dat aleen bij :xtc:
Waarschuw beheerder
donateur
^
|
|
:jaja:
is erg bekend. rede: je ogen gaan als een gek tekeer. je kan ze niet stil houden, ze bewegen ook afzonderlijk van elkaar(dus dubbel zicht). idd erg irri :[
Waarschuw beheerder
ik vind het wel vet dat je gaat halluniceren soms.:D.
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit XTC ofzo genomen.. wel joints gerookt enzo. Maar kheb al wel keren gehallucineerd zonder enige drugs, dus wanneerk helemaal nuchter was :s

Alsk bv. ziek ben dan ga ik ook verschillende dinge zien. Als ik dan stil in mn bed lig dan zie ik in de verte ineens een klein zwart balletje dat dichterbij komt en steeds groter en groter wordt. Best wel eng!! Of soms dan zie ik een muur en dan wil ik erover springe, maar tege de tijd ik me van de grond afduw wordt die muur groter en dan geraak ik er niet meer over.

... Kbegin eraan te twijfele ofk wel normaal ben :p

Waarschuw beheerder
Hoe meer p'tjes je op hebt hoe vagere dingen je gaat zien...vooral als je er meer als 5 op heb..:P Haha en dan helemaal de weg kwijt zijn t gevoel hebben dat je niet weet waar je bent..
Waarschuw beheerder
donateur
dat brilletje heb ik ook gezien ja :vaag:
zat ook een x op een bankje en er was een heel bos voor me... nou ... heb echt de vaagste dingen gezien in die bomen :S een leeuw die z'n bek opendeed :S en allemaal mannetjes die hun tong naar me uitstaken en
daarna gingen lachen :vaag:

laatst lag ik in me bed in het donker, en een vriendin van mij bleef slapen maar ze was naar de wc. ineens zag ik haar op me bureau zitten en ze loopt naar me toe en buigt zich over me heen. ik deed het licht aan, kwam ze net me kamer net binnen lopen :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Meestal de nacht/avond daarna word ik pas wazig... Laatst dacht ik dat mn bed aan het trillen en bonken was door een harde bass, die er uiteraard niet was :vaag:
Even later was ik er heilig van overtuigt dat er iemand het gras aan het maaien was in mn kamer! :O :x

Waarschuw beheerder
Vriend van me zag laatst overal duizenden insectjes door de lucht zweven....

Ook mooi! ;P
Waarschuw beheerder
ik heb 1 keer gigantisch liggen spacen ! was echt heel gaaf .. gewoon normaal 1 of 2 pilletjes nemen, naar huis rijden :D dikke joint draaien en in je bed oproken !

was het allergaafst wat k ooit heb gezien << ik kon alles wat er maar in me opkwam projecteren op het behang !! >>

ik heb spongebob gezien ! en een groen schaap met duizend pootjes ! en een vrouwenhoofd met regendruppels eromheen ! en dat alles onder de keiharde sounstrack van kill bill :D

a night to remember :P

Waarschuw beheerder
heb dat emt et brilletje nog nooit gehad...

een vriendin van mij laatst wel...

alleen ik was de enigste die ze toen zonder bril zag :P:D

:jaja:
Waarschuw beheerder

die ken ik dan weer
dat brilletje heb ik nog nooit gezien

En dat brilletje ook :P :yes:
Waarschuw beheerder
donateur

Denken dat de gang in de Rai golvend is...zo erg dat je over de golven heen wil stappen! :vaag:

Waarschuw beheerder
mooi ik had het gister in de bunkers ik loop dr in en ik zie allemaal mensen staan en er stond een jongetje te bellen en in 1x staat ie 8er me naat me en stond ze vader dr ook bij ook met een telefoon in ze hand mooi dat was egt ziek maar als t donker isz dan ga je volgens mij ook meer spacen dan in t licht :S

ennuh brillentrippen zijn standaart geworden bij mij :S
Waarschuw beheerder
[cite]het allerleukste blijft Mr. Trein

"ik hoor zeker muziek, volgens mij heeft iemand boxen in het gangpad gezet ofzo"[cite]

daar heb ik idd ook altijd last van na feesten. na terror machine ben ik in station utrecht op zoek gegaan naar waar dat geluid vandaag kwam.
t kwam alleen steeds ergens anders vandaan
Waarschuw beheerder
donateur
na defqon op de fiets de heletijd zitten remmen omdat er metalen platen op de weg lagen. bleek gewoon schaduw te zijn. en bomen kwamen op een 3d wazig manier op me af ofzo
en op defqon zelf nog hekken tussen de mensen gezien :vaag:
Waarschuw beheerder
Dit weekend voor het eerst..
Thuis lekker aan het spacen en bij iedereen die een beetje
witte kleding droeg, zag ik op die kleding een 'kanten bloemetjes motief'.. :vaag:

Later was ik samen met iemand en we konden precies beschrijven wat we zagen,
allebei telkens dezelfde kleuren in een ander motief. Het was heel vreemd.. :s
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
Ik heb het pas 1x gehad, dacht dat er een hangtafel midden op het feest stond met mijn vrienden er aan, mijn vrienden stonden er wel maar natuurlijk geen hangtafel te bekennen.. verder nooit last van, had ook wel redelijk veel gebruikt toen o:) :$

ik heb wel altijd dat ik vaag droom als ik ga slapen, is soms ook wel relaxt :yes:

Waarschuw beheerder
net op sensation black:

helemaal van de wereld van de mdma.
ik dacht dat ik ergens anders was: dat gevoel dat je niet meer snapt dat je op het feest gewoon kan dansen zonder remmingen: zuper geweldig.

je steeds verbazen hoe vet het feest is, en dan weer wegdromen in andere beleving van muziek en sfeer :D

dit kriebel in je maag en kippevel over je lichaam...

blijft fantastisch spul :D

nu wel brakjes :P

Waarschuw beheerder
ik zag al mijn knuffels in de lucht vliegen toen ik in bed lag en mijn vriend lag naast me en heel zijn gezicht misvormde en even later zag ik ons konijn in de lucht huppelen met een kerstmuts op haha :s ,ik heb ook een keer gehad (was wel een nare ervaring)dat ik een vriend van me aan het plafond zag hangen en er stroomde heel veel bloed naar beneden op me en er kwam een lamp op me af. En verder heb ik ook brillen op mensen gezien en rare gezichte maskers, banken staantafels echt niet normaal..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die avond was vast niet al te best voor je lieve hersentjes ;)
Waarschuw beheerder
ik denk idd ook vaak dat ik mensen die ik ken zie lopen op feesten

Waarschuw beheerder
Himmel te gek, haha
Zie je ammel mensen lopen met hoeden of brillen op! Gaat nergens over of je ziet ammel bekende die er nie zien mar tog iets denk aan hun waardoor je ze tog denk te zien. Of op de terug weg na huis op het fietske ammel honden, fietsers en groepsjes mensen zie haha.
Als je da ziet het meesen da weet je da je een heftig avond 8er de rug hebt;)
Waarschuw beheerder
Ik heb een keer een gesluierde oude vrouw door het publiek zien banjeren. Natuurlijk was zei er niet echt. Vage shit.

En tijdens de laatste sensation hoorde ik constant in de muziek een stem die zei: 'ik maak je dood klootzak!!'
Ik heb mijn zooi toen weggegooit en ben verder de hele avond aan het bier gegaan. Vage para zooi

Waarschuw beheerder
ik hoor na afloop van feesten nog overal muziek vandaan komen: de motor van de bus en soms sta ik echt auto's na te turen omdat ik er toch echt hardcore uit hoor komen ;)
maar dat had ik bijna alleen maar in het begin
nu niet meer zo'n last van...
Waarschuw beheerder
bij sommige pillen heb ik dat inderdaad wel jah...
godse vaag is dat.. mjah kvind t wel iets hebben haha

Waarschuw beheerder
Noem het geen hallucinaties .. maar vervorming ..
een krans aan de deur .. zag ik aan voor het gezicht van mijn vader ..of je ziet ergens een man lopen tegen 1 uur snachts in een donken bos :vaag: ..Maar dan denk je dat je iets ziet terwijl je het niet ziet .. je hoeft ergens aan te denken .. en je krijgt het te zien .. maar dan moet je wel fucking vaag :vaag: zijn ..
stuk of 7 schijven ..:xtc:
Waarschuw beheerder
BERICHTJE VAN PARTY_GIRL:
ik heb dat altijd pas als ik in mijn bed lig en nog best waus ben, in mijn gedachten ben ik dan nog op het feest waar ik geweest ben en hoor ook nog mensen tegen me praten.
Dan praat ik ook gewoon hardop terug..volgens mij is dit ook een vorm van hallucinatie....

Hier heb ik ook vaak last van ja!
dat is echt vaag heh?
Waarschuw beheerder
zat bij sensation op tribune aan korte zijde

zag ik uit mn ooghoeken de hele lange zijde als t ware openklappen zodat er een vrachtwagen die er achter stond naar binnen kon :/

Waarschuw beheerder
Als je centrale zenuwstelsel overprikkeld raakt, kan zijn door vermoeidheid, hoge dosis MDMA, of de amfetamine die vaak bij XTC pillen zit,

kan je last krijgen van waanbeelden, die je hersenenen maken door de overprikkeling van je zenuwstelselen,

dit zijn waanbeelden, en geen halucinaties ;)

Waarschuw beheerder
het is meer dat rede los staat van gevoel..
op gevoelens pas je dus ook veel minder rede toe.. .waardoor het allemaal net wat vager lijkt!

Waarschuw beheerder
Gelukkig maar 2 x meegemaakt, en ook nog eens 2 x hetzelfde. Liep naar huis van de stad, en ook al liep ik helemaal alleen, ik had het idee dat er mensen vlak achter me stonden te praten. Gelukkig was dat al een tijdje geleden, en heb geen last meer van gehad. Achteraf wel lachen, maar op het moment zelf, baalde ik echt!!

Gr, FMM
Waarschuw beheerder
hahah dat hallucineren is juist t mooiste wat er is! op het moment zelf kan het wel eng zijn maar achteraf kan je er echt om lachen!
ook als je die wazige verhalen van andere leest... haha ik heb me echt kapot gelachen toen ik deze topic las!!!
Waarschuw beheerder
hallucineren is egt kk vet!!! en ik zag ook vaak een brilletje die er niet is maar ja ben nu gestopt met de zooi!!!

Waarschuw beheerder
de laatste keer toen ik in me bed lag kwam er een vliegtuig over en ik hoorde gewoon de bass van menace 2 society :S verder nog nooit iets anders mee gemaakt. zal vast nog wel komen kom ook pas net om de hoek kijken.

Waarschuw beheerder
ik heb wel vrienden die denken dat er dan bepaalde mensen in een ruimte zijn die er helemaal niet zijn, gaat er dan ook uitgebreid tegen praten.
soms best wel grappig
Waarschuw beheerder
Ik bleef is een keer bij een vriendin van me slape had 4half op ofsow ... sag opeens op haar bed een denneboom met een spin er in toen ik het op wou pakke was het een tedyybeer schrok me dood haha :s
Waarschuw beheerder
playt, liefie jij hebt ook wel eens last van waanideeen als je mdma dip op heb dat scheelt
(L) you
x

Waarschuw beheerder
Soundtripje gehad op Speakerplay in de HMH. Was iedereen kwijt en belde een vriend op met wie ik daar was. Kreeg een soort brullende, schreeuwende scheldkanonnade over me heen. Heel freaky. Alsof ik de duivel zelf aan de lijn had. Redelijk eng was dat.
Waarschuw beheerder
op inQontrol 6.5 :xtc: lekker wisten spacen vage dingen gezien vlammen en dod muizen zelfs op defqon BLACK tent een vloed golf vet relax

Waarschuw beheerder
ik heb wel eens kinderwagen en hekie's gezien
Waarschuw beheerder
ik heb altijd moeite met mijn sigaret aan te steken hou de vlam dan telkens te ver weg
Waarschuw beheerder
hehe ik heb ook mensen met kinderwagens zien lopen, vaaaaggg..
Waarschuw beheerder
Ik trip eigenlijk altijd wel beetje op mdma. Maar een half uurtje en dan is het over.
Meestal zie ik picknik tafels, dranghekken. Op decibel zag ik van die kunstof verkeers paaltjes staan. En op de terug weg zag ik iemand langs de kant staan, draai me om en hij was plijte...

Raarste was op NJOY toen schrok ik opeens omdat ik d8 dat ik de tent niet uit kon. Beetje claustrofobisch. Maar dat was binnen no time over. En vaak het idee dat iedereen naar mij staat te kijken.

Als ik ephedra op heb heb je soms net het idee dat er een vliegje op je arm zit. Niet dus... :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zie ook vaak tafeltjes staan midden op de dansvloer.
Op hellbound had ik dat ik dacht dat ik buiten liep en bomen zag terwijl ik dwars door de main liep.
Op Qlimax dacht ik dat ze 1,5 uur lang hetzelfde nummer speelden.
dat soort hallucinaties vind ik vaak juist heel vet :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb t ook, als ik dan :xtc: opheb en dan net iets te lang wakker ben, dan ga ik altijd trippen (y)

Artiest Neal Evans
Waarschuw beheerder
Wat wel Ultimate vaag is, is dat ik met 2,5 p'tje achter de kiezen in de spiegel keek...
En godverdomme zeg, ik heb iedereen gezien behalve mezelf...mijn hoofd veranderde telkens weer in iemand anders
Heb al mijn vrienden voorbij zien komen, vergeet je niet snel
Waarschuw beheerder
Ik had laatst op Mysteryland dat ik even ging pissen, dus ik loop ff zo'n bos in en sta daar even. Ik kijk zo naar rechts in zo'n struik en het leek gewoon net of er allemaal mensen stonden. Niet dat ze allemaal naar mij keken maar gewoon het leek net een groep mensen. Het was btw wel een struik waarnaar ik keek en het was al redelijk donker :)

Ik kon er wel om lachen eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
ik vond het met xq luna errug raar dat t dj platform ook heen en weer begon te springen. en waar jullie die rooie mutsies vandaan hadden zo opeens vraag ik me nog steeds af:vaag: wel lache toen ik opeens tussen alleen maar mooie vrouwen stond.
Waarschuw beheerder
donateur
Brilletjes, staantafels, op- en afstapjes...

en op de terugweg om de kilometer wel een wegversperring of ongeluk :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik zag verbrande mensen...nou dan schrik je wel ff hoor!!! :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 49564, 58086}
Waarschuw beheerder
Ik heb eens een paar keer gehad dat je een groep mensen ziet staan en als je dan dichterbij loopt dan verdwijnen ze weer. of dat als je tussen de struiken door loopt je de hele tijd het gevoel hebt dat er takken in je gezicht komen terwijl het paadje tog 2 meter breed is. ook stond ik een keer bij een generator(zon ding dat elektirciteit maakt). heb ik de hele tijd op staan stampe omdat ik dacht dat et muziek was. ook wel eens gehad dat ik hele tijd tegen iemand aan het praten was en toen ik heb aankeek vervormde zijn gezicht een beetje en bleek het gewoon iemand anders te zijn.

Waarschuw beheerder
kheb nogwel is last van dat mensen er anders uit zien dan in de werkelijkheid das soms best wel is vervelend :P

Waarschuw beheerder
Op hardbass ging ook lekker. Moest ff een dyxi opzoeken. Na een half uur eindelijk gevonden. Boodschappie gedaan enzo maar ging me daarna toch een potje space joh niet normaal. Wou nog ff de hande wasse en liep dus richting de wasbakken, stond ik er een meter voor bleek het zo'n schoonmaakapparaat te zijn, je weet wel, die ze ook in de supermarkt hebben. In de zaak werd ik ook op een gegeven moment gevraagd waarom ik zo raar liep. Dacht op dat moment dat er allemaal ronde tafeltjes in de zaal stonden met mensen eromheen. Dus elke keer eromheen lopen. Echt supervaag. :)

Waarschuw beheerder
donateur
als ik iemand aankijk zie ik vaak een brilletje bij diegene op de neus terwijl die er normaal gesproken tog echt niet zit...

ik heb dit ook eens gehad, maar dan van blauwe potloodstrepen een bril. echt :vaag: en ik dacht eens dat ik zelf een bril op had, wil ik m omhoogduwen en toen zat ie er niet...
Waarschuw beheerder
ik heb dit ook eens gehad, maar dan van blauwe potloodstrepen een bril. echt en ik dacht eens dat ik zelf een bril op had, wil ik m omhoogduwen en toen zat ie er niet...

ARMANI!

Hallucinaties bij XTC kwam bij mij 9 van de 10x als ik erbij had geblowed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ongeveer 10 jaar geleden, tijdens mijn eerste pillen heb ik regelmatig getript. ik weet nog dat ik er de eerste keer, in de Peppermill Heerlen, heel erg bang van werd. Alleen in de pillen van tegenwoordig zitten denk ik andere bestanddelen dan toen. Ik trip niet meer van pillen. ook niet bij het gebruik van wiet daarbij. Veel tripplezier!!!!

Wil je echt trippen, pak dan paddestoelen, zet er thee van en ga naar het bos met wat vrienden. je zult de avond/nacht van je leven hebben :yes:
Waarschuw beheerder
Na Decibel heb ik echt heel lang liggen trippen thuis.

Had 3 x 1,5 op van verschillende pillen.
Had de laatste 2 halfjes pas genomen toen het feest was afgelopen aangezien we nog even zouden gaan afteren bij mij thuis.
Ouders op vakantie, dus heel het rijk alleen.

Komen we bij mijn huis aan, en zitten we nog even na te praten. Op een gegeven moment volgde ik het gesprek niet meer. Ik hoorde wel wat iedereen zei, maar kon totaal geen verband tussen de verschillende dingen zeggen.

Dit gebeurde 2 x vlak achter elkaar. Om 10.15 ging iedereen richting huis en bleef ik alleen achter in mijn huiskamer. Toen begon het pas.
In onze kamer hangt een schilderij van een knuffelbeer. Maar er viel een reflectie van de schuifpui op zodat het moeilijk was om de beer te onderscheiden.
Toen ik me op de beer ging concentreren veranderde die langzaam in een krokodil. Toen ik met me ogen knipperde was het weer een beer. Dus ik dacht dat doen we nog een keer. Toen veranderde hij in een slang.
Ik heb in de toen komende 1,5 uur zoveel verschillende dieren en dingen in dat schilderij gezien dat ik het helemaal niet meer snapte.
Wat heb ik allemaal gezien:
-beer
-slang
-krokodil
-kangaroe
-aap
-holle bolle gijs
-een piraat

Tevens zag ik als ik vanuit me ooghoeken naar de wolken keek grote ruiten erin die allemaal bij elkaar aansluitte.

Tot 13.30 heb ik liggen spacen en hallucineren, daarna ben ik naar bed gegaan en ben ik als een blok in slaap gevallen.

Op het moment was het freaky maar achteraf was het echt vet.

Waarschuw beheerder
eheh echt wel lache dit heb ik ook altijd dat ik brilletjes zie en geesten en bomen zijn dan mensen die naar je zwaaien:D hallicuneren roelt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het ook vaak.. alleen op ressereqtion was 1 van me ergste keren

ik nam op resserqtion om 6 uur nog een halfje.. en boem toen ging het fout .. ik zag mountainbikes op de grond liggen.. 2 grote zeilschepen op dat doek helemaal bovenin bij de bioscoopstoelen .. hekken.. hoofden dat tafels waren etc etc .. ben toen ook uit de zaal gelopen.. werd een btje teveel allemaal

in het begin is hallucineren wel leuk maar als op een gegeven moment heel je omgeving veranderd dan ga je dat toch bestwel soort van beangstigend vinden want je snapt er gewoon geen bal meer van:|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een x gehad op 4 elements ik keek naar rechts en zag een zaal waar een straat was met rondrijdende autos !!!!! en toen ik naar die zaal toeliep leek het de garderobe te zijn !! dat was echt vaag !!!!!

Waarschuw beheerder
de brilletje's zijn echt de bom en ringbaartjes bij een chick!!!!!!
Waarschuw beheerder
Op de snelweg overal rijen fietsers, zomaar ineens "iemand" die naast je komt lopen en tegen je praat, die er dus echt niet is:S paddestoelen overal op de grond, weet ik veel wat nog allemaal, vaaaaaage dingen in elk geval:xtc::p:P

Waarschuw beheerder
welcome in de land of the shadows
Waarschuw beheerder
donateur
Duiveltjes die met mes en vork aan tafel zaten en riepen: ETEN, ETEN.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker trippuh tot je omvalt hehehehehehehe
even slikken en weer doorgaan heheheheh

Waarschuw beheerder
Ik heb een keer gehad dat ik naar een vriend van me keek en zijn hoofd veranderende in een duivels hoofd met wit lichtgevende ogen was in het donker.
En dezelfde nacht nog zag ik op mijn kamer kleren van het stappen liggen die veranderde in dode verbrande babys met scheuren in hun hoofd en lichaam gewoon helemaal verkoolde baby's.

Het grappigste wat ik heb meegemaakt was ook die nacht nog mijn kast stond open en ik zag ineens een schim maar die schim was een goed hard hakkende baby die mijn kast uit kwam hakken :D:D:D.

Ik heb brillen gezien en ik heb vlekken gezien net of er confettie gegooit was en ging niet meer weg. Ik heb hekjes gezien. Ik heb dingen ineens zien afbreken in een discotheek als ik in mijn ogen knipperde was et weg.
Ik heb kinderwagens gezien.
Een keer leek het net of ik panters zag lopen in een discotheek.

Ook nog een keer fietste ik tussen de weilanden ergens keek ik naar rechts was het net of ik in een of andere woestijn was met verlichte huisjes van die zand huisjes.
Ik heb ook een keer gehad dat ik oma's met brilen en handtasjes zag lopen in een discotheek.

Ik heb mijn lamp een keer voor een ufo aangezien.
Ik heb deo bussen zien vliegen.
Ik heb dingen zien vervormen gewoon puntjes die verbuigen en verlengen van sommige dingen. Heb dingen die vallen die niet vielen waar ik heel erg van schrok.

Heb ook een keer gehad dat ik dacht dat de deur open stond waar ik volop tegen aanliep.
Oja ook nog een keer opstap kreeg ik een stroboscoop effect heel snel was dat het beeld normaal was en zwart werd normaal zwart en net zosnel als een stroboscoop :D

Ik heb dus bijna alles gehad

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahaha BaKKeRaMuS :D
Misschien is werken bij de dierentuin wel wat voor jouw? :P
Ik liep een keer na een party zo vaag te zijn dat ik met halfdichtgeknepen ogen non-stop YESTERDAY van the beatles ging zingen... zo sentimenteel mogelijk, hahahaha, toen ik me ogen weer opendeed zag ik allemaal mensen om me heen gniffelen en grinniken; ik zat dus duidelijk in me 'eigen wereldje' LOL :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb een x allemaal rare slangetjes snel over de grond zien sjeezen :vaag:

En op MOH wou ik midden in de zaal een grote trap oplopen,
maar dat lukte niet echt :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb een x allemaal rare slangetjes snel over de grond zien sjeezen

En op MOH wou ik midden in de zaal een grote trap oplopen,
maar dat lukte niet echt

[img cacheid=001289bb000f8ea5310cec341a006fc0a9]http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto&a=72&id=796902&key=GGKKYBQU[/img]

Dus jij gaat op nuchtere maag al hard? :D
Knap hoor ;)
Waarschuw beheerder
Heb een keer op zondag op de bank gelegen, hele tijd naar het plafond zitten kijken want ik zag "de vloeistof in mijn oog" bewegen.. :/

Als ik naar links keek dan golfde het naar rechts toe, en als ik dan naar rechts keek golfde het weer naar links enz.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey man
lijntje MDMA??
:yes:
Waarschuw beheerder
Gewoon in je drinken gooien (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is verkeerd
Waarschuw beheerder
Nee gewoon opvreten is wel goed voor je :/
Waarschuw beheerder
Burgalinz...
ben sinds 3 weken gestopt :D
goed heh :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel eens gehad dat ik mijn ogen dicht deed en dat ik weer op het feest waar ik vandaan kwam stond te stampen :S
Waarschuw beheerder
op de afgelopen xqlusive dacht ik dat ik alle decoratie in de main zag bewegen en ik dacht dat dat door de bass kwam dus ik zeg dat tegen een vriendin van me (die nuchter was) die zegt nee joh alles hangt stil...
ik kijk nog een keer goed en jahoor alles hangt stil :D
en in de trein terug zag ik overal spinnen (wazig) :vaag:
Waarschuw beheerder
op xqlusive zag ik steeds mensen aan tafels staan maar die waren er niet ik wou ook gaan leunen lag ik lang uit op de grond erg vaag.

Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag op HardBass echt helemaal van de kaart geraakt:vaag:....
Ik kon met niemand meer fatsoenlijk communiceren,was helemaal de weg kwijt..
De tijd vloog voorbij,ik mis echt zo,n 4 uur van de nacht waar ik me totaal niets meer van herinner!

Hebben jullie dat ook wel is:S??
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag op hardbass ja wat moet ik van zeggen het was vaag.

Ik zach allemaal dingen die er niet waren en terug in de auto was het net of mijn maatje tegen me zat te praten, ik hoorde echt zijn stem. Ik ging toen naar hem zitten kijken ik hoorde zijn stem maar hij zei helemaal niks.

Ik ga af en toe ook gewoon antwoord ,omdat ik dacht dat iemand wat zei. De rest in de auto zat me dan vaag aan te kijken, waar heb jij het nou weer over

Artiest Swolenbeatz
Waarschuw beheerder
haha zoieso vage dingen gezien ...
k kijk dan meestal voor de 2e x en dan is ut weg
wel lachuh vind ik ... maar je moet er van houden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ook zo vaag was zit ik tegen een muurtje samen met een vriend. Ik denk echt de hele tijd dat hij tegen me zat te praten zeg ik tegen hem kan je je bek niet een poosje houden

Kijkt hij me aan, Ik zeg helemaal niks

Waarschuw beheerder
op in Qontrol zag ik mensen biljarten en zag ik van die kroegtafels staan in de zaal:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op hardbass dacht ik dat iedereen me naam riep maar dat bleek helemaal niet zo te zijn... Op Scantraxx iedereen met leren jassen aan egt vaag :S.... Maar wel leuk ;)

Waarschuw beheerder
dacht ik dat iedereen me naam riep

haha ik hoor me ma me altijd roepen als ik de kluts kwijt ben:vaag:
Waarschuw beheerder
grappig om te horen allemaal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog nooit gehad en heb er al heel wat op :devil:
Waarschuw beheerder
hallucinaties? nope... wel een heel grote fantasie O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
had t vroeger echt te erg

tegenwoordig helemaal niks meer :/ hoeveel ik ook vreet
mja niet zo wazig meer iig :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wel eens gehad dat ik op mn nest lag en mn ogen dich deed dat ik een groen poppetje zag in een computerspel
da was trouwens de eerste keer en was wel grapiig
daarna als een blok in slaap gevallen en lekker gedroomd

Waarschuw beheerder
donateur
Damn, ik had het vannacht echt weer eens heel erg! :vaag:

Ik had een cappie mdma op en nog 2 pillen. Overal weer staantafels, blokken op de grond waar mensen op zaten, dranghekken, afrasteringen...zelfs op de "videowall" bij de "mainstage" bij awakenings, waar allemaal beeldschermen hingen zag ik opeens de desktop van mn eigen pc op mn werk :vaag: dat was echt maf man..
Soms zag ik negers niet eens aan komen lopen van de zijkant, opeens stond er dus iets naast me :s
Waarschuw beheerder
emhh... ik heb het ook vaak dat ik leuningen achter me voel tijdens XTC ... :/
Waarschuw beheerder
Hehehe op Hardbass was het weer gruwelijk raak.
Ging heel erg bij vlagen dit keer. Wel goed stuurbaar.

Maar tegen 6 uur was het adje van het padje. Tering. Dacht echt dat ik naast m'n eigen lichaam liep ofzo. Vaag gevoel of ik 10 cm boven de grond zweefde.
Zag overal mensen in een rolstoel zitten. En popdia die er niet waren.
En als ik ff ging zitten, oogjes dicht dacht ik echt zwaar in een trip te zakken. Helemaal in m'n eigen wereldje was opeens helemaal ergens anders. Echt vaag.
Waarschuw beheerder
bij digital assault cker 3 min met een soort vage vlek midden in mn gezichtsveld gelopen. overal waar ik keek zelfs in de normaal verlichte gang
t leek een oog dat de hele tijd voor me hing, wel bizar vaag
Waarschuw beheerder
had ut altijd als ik der bij blowduh :S :| maar blow nu niet meer :P wehehe maar was wel :vaag: af en toe :p ghehe :D

Waarschuw beheerder
zag op Impulz mensen tegen hang tafels staan
Waarschuw beheerder
Ja ik zie brillen en baarde nbij mensen haha. Maar denk ook heel vaak dat er eits of iemand achter mij staat. en wat ik ook heel vaak heb is dat ik denk dat iemand iemand anders is. Zo heb ik een keer bijna iemand gezoend omat ik dacht dat het mijn vriend was.

Waarschuw beheerder
donateur
afgelopen zaterdag op qlimax aardig :xtc:

ik maandag ochtend vroeg werken,en ging sinaasappels persen.
ineens me eigen helemaal te tering schrikken..dacht dat er een spin uit die kist kwam springen en in me broekspijp kroop.
ik helemaal hystirisch...echt vreemd..nog nooit gehad!
Waarschuw beheerder
had t twee week geleden voor het eerst (van pillen dan... heb t van de paddo's al wel aardig gehad..)

stond in de Matrixx.. lekker feesje.. en op een gegeven moment zag ik zo'n gozer van het Leger des Heils rondlopen met een collectebus... en toen ik weer keek was ie weg..

nou zie je ze wel vaker in de kroeg enzo.. maar in de Matrixx?? neem aan dat het dus een hallucinatie was.. :vaag:

Waarschuw beheerder
Haha, als ik goed uit mijn bol ben, hallucineer ik altijd!!
Ik zie overal hekken en tafels staan en maak altijd een hele omweg om ergens te komen omdat ik denk dat ik er niet doorkan.
Bij hardbass heb ik ook een keer heel lang naar iemand staan kijken, ik dacht dat het zo'n kartonne bord was in de vorm van een mens, en vroeg me al die tijd af wat dat daar deed. Totdat die opeens ging lopen!!! ik snapte er niks meer van!!

Waarschuw beheerder
:yes: :jaja:
Waarschuw beheerder
Haha, als ik goed uit mijn bol ben, hallucineer ik altijd!!
Ik zie overal hekken en tafels staan en maak altijd een hele omweg om ergens te komen omdat ik denk dat ik er niet doorkan.

Dat hoor ik duz wel vaker over die hekken tafels en weet ik veel wat...maar daar heb ik duz nog nooit last van gehad...
Waarschuw beheerder
Begint bij mij bij een stuk of 6, en ik zie altijd superveel dranghekken tussen de mensen staan waar ik elke keer op wil gaan hangen.

En ik moet er elke keer omheen lopen
Waarschuw beheerder
donateur
Die van dat brilletje heb ik ook vaaak gehad ja! Of dat ik een spin zag lopen.. Of dat er op iemands gezicht lijntjes en stippeltjes tevoorschijn komen.

Supervaag dus
Waarschuw beheerder
zie ook altijd hekjes in de zaal en staantafels echt wappie

Waarschuw beheerder
pff had tijdens decibel beetje te veel :xtc: gheheh

ik zag toen in iedereen zijn hoofd mensen van mijn school heb toen iemand aangesproken toen in 1x zijn gezicht weer veranderde in dat van een onbekende.. voelde me toen nergens meer chill behalve bij de groep mensen waarvan ik 100% cker wist dat dit echt bekende waren ghehe :vaag:

en bankjes en tafeltje is idd heel vervelend als je wil gaan zitten en opeens is het weg :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zag een x heletijd iemand heen en weer lopen in mn kamer
en ik zag een x sinterklaas in mn kamer :vaag: heel vaag ja
en allemaal van die vage dingen
krokodilletjuhs op mn rol gordijn enzo ;) whehe