3 volgers · 36746x bekeken
donateur
het boek van id-t?? wat moet ik me daar bij voorstellen dan?
Een goed en boeiend geschreven boek dat je eigelijk in een adem uitleest...
donateur
het boek heet Release 
ISBN: 9050005470
ISBN: 9050005470
Met jou kan ik praten... Ik vind vaak de problemen die de geopolitieke verhoudingen tussen diverse landen verstoren erg goed gevonden. Daarnaast zijn er diverse boeken over ziektes en virussen bijvoorbeeld, ook vaak erg goed gevonden + uitgewerkt. Daarnaast vind ik zijn locaties ook geografisch goed uitgewerkt (kustlijnen, rivieren enz.).
Idd, heb bijna alle boeken van hem, mis alleen de laatste geloof ik.... Hij is alleen dood. Maar er komen nog een paar boeken van hem aan geloof ik.
Yeah het is weer boekenweek 
Ik heb Vaderlandse geschiedenis besteld bij bol.com.. dat zijn 6 boeken met elk een eigen thema over de geschiedenis van Nederland, samen in 1 cassette, dus ook leuk om te bewaren..
En dan ook nog Zomerhitte van Jan Wolkers erbij
Leuk hoor.. en leer ik meteen wat over de Nederlandse geschiedenis, is ook leerzaam vind ik (heb amper geen geschiedenis gehad op school namelijk)
Maar ben nu eerst begonnen in De Dominee
Ik heb Vaderlandse geschiedenis besteld bij bol.com.. dat zijn 6 boeken met elk een eigen thema over de geschiedenis van Nederland, samen in 1 cassette, dus ook leuk om te bewaren..
En dan ook nog Zomerhitte van Jan Wolkers erbij
Leuk hoor.. en leer ik meteen wat over de Nederlandse geschiedenis, is ook leerzaam vind ik (heb amper geen geschiedenis gehad op school namelijk)
Maar ben nu eerst begonnen in De Dominee
Ben nu bezig in SuperTex van Leon de Winter. Wederom een goed boek, gaat over een CEO van een textielimperium die een dag lang bij de psych zit en zijn verhaal doet.
Valt me alleen wel op dat alle Joodse schrijvers (Leon de Winter, maar ook Mulisch en Grunberg) zo verschrikkelijjk vaak over het Joods zijn schrijven. Het is gelukkig nog net niet vervelend.
Valt me alleen wel op dat alle Joodse schrijvers (Leon de Winter, maar ook Mulisch en Grunberg) zo verschrikkelijjk vaak over het Joods zijn schrijven. Het is gelukkig nog net niet vervelend.
Ik vind het juist heerlijk om een boek te lezen....
Lekker voor het slapen gaan of als je even tijd heb....
lekker ontspannen, lekker relaxen... lees erg veel...
Heb het wel vaak dat ik te laat ga slapen omdat ik gewoon niet kan stoppen in me boek...
Ik was 12 en fietste naar school moet ik ook zeker nog lezen....
en gebroken vleugels ken ik geloof ik ook nog niet?
Lekker voor het slapen gaan of als je even tijd heb....
lekker ontspannen, lekker relaxen... lees erg veel...
Heb het wel vaak dat ik te laat ga slapen omdat ik gewoon niet kan stoppen in me boek...
Ik was 12 en fietste naar school moet ik ook zeker nog lezen....
en gebroken vleugels ken ik geloof ik ook nog niet?
heb eindelijk lolita uit...Na een sterk begin, kon ik er in het midden niet helemaal lekker in blijven zitten. Mijn engels is best redelijk, maar dit was best een lastig werkje zo af en toe. Het einde was wel erg sterk!!
Als het goed is valt vandaag "lord of the flies" op de mat...
E.A Poe staat ook op de "gaat binnenkort gelezen worden lijst" Na de goede berichten hier en wat recencies te hebben gelezen ben ik erg benieuwd!!
E.A Poe staat ook op de "gaat binnenkort gelezen worden lijst" Na de goede berichten hier en wat recencies te hebben gelezen ben ik erg benieuwd!!
Afgelopen half jaar oa Ontdekking van de hemel (mullisch), boek van donna tart (titel ff kwijt), de da vinci code en het bernini mysterie van dan brow gelezen. Vooral davinci code en ontdekking vna de hemel zijn erg goed!!!
Nu net begonnen in Tot Zoens van Remco Campert. Allemaal korte verhalen, echt heel leuk!!! Duidelijk een aanrader!
Nu net begonnen in Tot Zoens van Remco Campert. Allemaal korte verhalen, echt heel leuk!!! Duidelijk een aanrader!
2 robin:
Waar gaat dat boek over? Op de achterflap van het boek the beach staat: dit boek is een lord of the flies voor de generatie van de jaren '90.
E.A. Poe is wel lastig lezen, maar des te meer leesplezier!
Waar gaat dat boek over? Op de achterflap van het boek the beach staat: dit boek is een lord of the flies voor de generatie van de jaren '90.
Lord of the flies heb ik jaren geleden moeten lezen voor Engels.
Gaat over een stel jongeren die op een onbewoond eiland terechtkomen door schipbreuk.
Langzamerhand zie je dat de jongeren de beschaving verliezen (die men door opvoeding heeft gekregen)en gaandeweg wilden worden. "The nature of human kind".
Of zoiets
Gaat over een stel jongeren die op een onbewoond eiland terechtkomen door schipbreuk.
Langzamerhand zie je dat de jongeren de beschaving verliezen (die men door opvoeding heeft gekregen)en gaandeweg wilden worden. "The nature of human kind".
Of zoiets