Partyflock

Forumonderwerp · 661442
2506x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er van jou weleens platen gejat zo ja welke

van mijn zijn la onda en xtc love picture disc gejat bij een booking
sja dom om zo bij je tas weg te lopen :s
maar ik baal er enorm van vooral die xtc love
heb hem nog wel 2 x maar niet die picture disc :s

Waarschuw beheerder
ben er een aantal keer geweest op zaterdag

vin ut bij de midtown hiero gezelliger

maar van dat platen jatten, heb er wel is wat over gehoord.
aardig kut as ut je overkomt, vooral as je een classic heb :S :S :S :S
laatste aanpassing
Werkzaam bij The Concern
Artiest Ruiz
Waarschuw beheerder
door me eigen schuld is er eens een volle zilveren platenkoffer gestolen + een mdrv700 koptelefoon van Sony.....

Na een boeking werd ik snacht thuis afgezet, en stond bij de voordeur toen ik erachter kwam da'k me voordeursleutel niet bij me head, dus liep even achterom. Maar toen ik binnen was ben ik dus vergeten om de platenkoffer en koptelefoon bij de voordeur naar binnen te halen :-D

Na een uur of 3 te hebben ge-internet ging er ineens een lampje branden dat ik met een platenkoffer was gekomen. Snel naar de voordeur, maar het was al weg.......

Maar ik heb alle platen weer opnieuw kunnen vinden en kopen. Geintje heeft me wel in totaal zo'n 2500 gulden gekost......(zaten nogal wat exclusieve dingen bij ensow heheh)

Waarschuw beheerder
dan heb jij zeker je avondje draaien uit laten betalen in drank

as je dan naar de achterdeur gaat, neem je toch je koffer mee :frusty:

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
Is gewoon heiligschennis, als je zelf een vinyl freak bent komt dat gewoonweg niet in je op om te doen :S

Waarschuw beheerder
as je in de buurt staat van zown koffer, komt ut wel in je op. maar as je een redelijk goed geweten heb, dan laat je die platen waar ze zijn

de eigenaar ervan heeft hem al jaren en is er trots op dat hij/zij um nog heeft, dat ga je niet zomaar vergallen
Waarschuw beheerder
typisch geval van

stel je voor dat het jezelf gebeurd...........:|

zou het niet kunnen denk
Waarschuw beheerder
donateur
door me eigen schuld is er eens een volle zilveren platenkoffer gestolen + een mdrv700 koptelefoon van Sony.....

Na een boeking werd ik snacht thuis afgezet, en stond bij de voordeur toen ik erachter kwam da'k me voordeursleutel niet bij me head, dus liep even achterom. Maar toen ik binnen was ben ik dus vergeten om de platenkoffer en koptelefoon bij de voordeur naar binnen te halen

Na een uur of 3 te hebben ge-internet ging er ineens een lampje branden dat ik met een platenkoffer was gekomen. Snel naar de voordeur, maar het was al weg.......

Maar ik heb alle platen weer opnieuw kunnen vinden en kopen. Geintje heeft me wel in totaal zo'n 2500 gulden gekost......(zaten nogal wat exclusieve dingen bij ensow heheh)

Jeetje wat kut joh, ik had werkelijk alles kort en klein geslagen, en had dan gebaald van die 2500 piek + alle bijkomende schade :vaag:
Waarschuw beheerder
Nee man..
Nou zielig hoor als je niet eens je platentas alleen kan laten??!! Moe je eens de line up nagaan het moet wel ene van de DJ's zijn..
Waarschuw beheerder
hoeft niet

soms staat je koffer of tas zo dat ze er vanachter bij kunnen
slecht geregeld dan

maar het is hoe dan ook een trieste zaak

Artiest Punk!
Waarschuw beheerder
Van mij is er een keer een koffer gejat achter uit de auto. Word je niet echt vrolijk van als daar al je goede 2Step en UK garage plaatjes in zitten :(

Waarschuw beheerder
Van mij is er een keer een koffer gejat achter uit de auto. Word je niet echt vrolijk van als daar al je goede 2Step en UK garage plaatjes in zitten

Denk dat je er 90% hier op PF dan wel op kan vertrouwen dat die ze niet hebben...

2 step?!
Nee, niet in mijn tas...

Artiest Nemesis
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij zijn ook een keer iets van 8 platen ofzo gejat:(

Waarschuw beheerder
En die draai ik nu elke keer :P

Het is misschien een heel werk,
maar een herkeningspunt op al je platen wil soms ook wel helpen...

Iets met stift en je naam ofzo!
Sticker halen ze er toch wel af en als je plaat weg is hoef je alleen nog maar rond te zeggen wat je kwijt bent en dan is er misschien ooit wel een keer iemand die je plaat weer ergens tegenkomt...

Zou niet moeten zo,
maar toch...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb wel vaak last van dat mensen platen ruilen...

hun bekraste/kromme plaat tegen mijn goeie!

:@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mwoah... als je een lekker plaatje ziet en je kan er echt niet aankomen... dan ritsel je hem ff van de dj als hij hem heeft...

die gast heeft platen zat...

Waarschuw beheerder
Wat een held zeg :kots:

Waarschuw beheerder
Als iemand zo gast vrij denkt te zijn om ff te shoppen in mijn tas,
omdat ik die plaat wel heb en hij niet...

Dan breek ik zijn vingers,
zodat ie die plaat niet kan draaien
:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmmm waarom niet? ik bedoel mjah kut zal het wel voor hem zijn maartoch. hij is toch wel al een held opzich omdat ie op dat feestjes draait. die ene plaat.. lekker boeiend

Waarschuw beheerder
ik had dj michael Bigtime E.P gegeven en dan zou ik Are you ready krijgen, maar die kreeg ik maar niet, en dus heb ik pas die Bigtime ep uit zn tas gepakt ;)

Vind het een kutplaat, maar heb em toen geruild tegen een white label van DHHD the anthem, kijk dat is het betere werk ;)

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder

Na een boeking werd ik snacht thuis afgezet, en stond bij de voordeur toen ik erachter kwam da'k me voordeursleutel niet bij me head, dus liep even achterom. Maar toen ik binnen was ben ik dus vergeten om de platenkoffer en koptelefoon bij de voordeur naar binnen te halen

Iemand anders heeft een keer mijn volle tas naast zijn auto laten staan, en was weggereden. Dus ik vraag waar die tas is.... Hij terugrijden tas weg/
Hing er later een briefje in de hal met de mededeling dat iemand een platentas had gevonden. Even terug gebeld en die gozer kwam ze nog langsbrengen ook.
ff staan lullen en bleek dat hij zelf draaide.
Wel ff gecheked of alles er nog inzat :)

Maar zo kan het dus ook :)

Waarschuw beheerder
Hing er later een briefje in de hal met de mededeling dat iemand een platentas had gevonden. Even terug gebeld en die gozer kwam ze nog langsbrengen ook.
ff staan lullen en bleek dat hij zelf draaide.

Ik denk ook dat dj`s onderling ook wel veel meer respect voor elkaar spullen hebben eigenlijk. Vooral omdat je weet hoe klote het is als je eigen spul gejat wordt. Het gros van de mensen beseft niet dat het niet zomaar wat plaatjes zijn.

maar van dat platen jatten, heb er wel is wat over gehoord.
aardig kut as ut je overkomt, vooral as je een classic heb

Het gaat om het principe, normen en waarden. Mensen moeten sowieso niet aan jouw platen komen, en ze al helemaal niet jatten. Ongeacht of de platen nou wel of niet opnieuw te koop zijn. Een timmerman neem je z`n hamer toch ook niet af :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Phony, lees ook ff een eerdere reactie van me terug
daar zie je met minder woorden staan wat jij as reactie op mij gaf

Waarschuw beheerder
I know, ben t toch ook met je eens :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dance @ g... nerd... als of iemand jou platen wilt jatten,...., hou toch op zeg !!

Waarschuw beheerder
donateur
dan ben je echt triest!
alhoewel, als ik K-Traxx - Freezing 2003 zie liggen: HIER met dat ding ;)
Dus wie m heeft en kwijt wil: pf ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 gaston the faker :yes:

als ik het zie vallen er doden :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
jeb bij mijn tracks vind ik soms andere namen maar hoop dat dat er meer gaan doen en keer wat veranderen en opsturen en dan hopen dat ik het weer hoor :yes: das het mooiste van alles
Artiest {SHOWLIST artist 1955, 52061}
Waarschuw beheerder
donateur
platen jatten van een collega is gewoon het laagste van het laagste!!

doodknuppelen dat volk!!

Waarschuw beheerder
jeb bij mijn tracks vind ik soms andere namen maar hoop dat dat er meer gaan doen en keer wat veranderen en opsturen en dan hopen dat ik het weer hoor das het mooiste van alles

Ligt t nou aan mij dat ik deze zin totaal niet snap?
Waarschuw beheerder
nee

totaal niks met het topic te maken denk
maar maakt niet uit
Waarschuw beheerder
der is er 1 keer 1tje van me gejat... enzyme k7-2... valt gelukkig dus nog wel mee, want die is nog erg gemakkelijk aan te komen, t klotige is wel dat ik nu n bolle heb ipv een rechte :@ , maar ik vind het inderdaad erg zielig als iemand met zn fikken niet van andermans platen af kan blijven... die dingen zijn mij heilig, en dan kan iemand als gaston de held hierboven wel zeggen:
hmmm waarom niet? ik bedoel mjah kut zal het wel voor hem zijn maartoch. hij is toch wel al een held opzich omdat ie op dat feestjes draait. die ene plaat.. lekker boeiend

flikker op man nerd, n dj heeft misschien wel veel platen, maar iedere plaat heeft wel emotionele waarde (bij mij iig wel) wat ik heel wat erger vind dan de financiele schade... :@
Waarschuw beheerder
haha das wel kut!!! nee gelukkig nie meegemaakt!! :D hoop t ook nie mee te maken!!
Waarschuw beheerder
donateur
Yo,

Bij mij hoeven ze het niet te proberen, want dan kunnen ze flinke klappen krijgen en breekt de hel los!

Ik hoef ook niet echt bang te zijn, want er is altijd wel iemand bij (een bekende/uitsmijter :P) die bij mijn tas in de buurt is :D

Ik zit toch ook niet aan andermans spullen :S

:respect:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag laatst gewoon een bod van 110 euri voor Brainwashkiller
Kan mij nog wat vertellen maar dat gaat echt nergens over. Ok is een wereldplaat maar 250 gulden

mijn god, wat is dat een topper, daar wil ik de dj best voor vermoorden zelfs....en alleen die plaat meenemen. Mogen ze de rest houden..:D

Waarschuw beheerder
Dat is een megatopper, ik zou er ook wel iemand voor omleggen, Maar 110 euri....:D

Waarschuw beheerder
donateur
ik wou het 1x herhalen toen ik dit topic weer zag: JE BENT ECHT TRIEST ALS JE DAT DOET!!!
Waarschuw beheerder
donateur
idd zeer triest als iemand dat doet!

voor zo iemand is alleen de doodstraf goed genoeg :yes:

Waarschuw beheerder
Wach.............................

Effuh bij me gestolen spulletjes kijken
Waarschuw beheerder
der is er 1 keer 1tje van me gejat... enzyme k7-2... valt gelukkig dus nog wel mee, want die is nog erg gemakkelijk aan te komen, t klotige is wel dat ik nu n bolle heb ipv een rechte

bij jou ook al??

Draait Psychiatric Ass klote weg, door dat voorval of Punishment Beyond Death ???
Waarschuw beheerder
jah kut man platen kwijt zijn. :'(
Ik leen zoiezo ook nooit platen uit.
En ik heb ook een hekel aan mensen die aan mijn platen zitten.
Net of zitten ze aan me kindjes :P

Ik droom trouwens ook vaak genoeg dat ik een koffer platen van een bekende DJ vind :D
Eigenlijks is dat zoiezo vet fout, een dj die zijn platen kwijt raakt.
Kun je wel van zeggen dat het ze eigen schuld is :)
Dan zou ik de koffer met platen wel terug geven, maar ik wil dan wel 1 of 2 platen naar keuze eruit zoeken.
Teminsten daar ga ik vanuit dat die DJ dat dan tegen me zegt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan zou ik de koffer met platen wel terug geven, maar ik wil dan wel 1 of 2 platen naar keuze eruit zoeken.
Teminsten daar ga ik vanuit dat die DJ dat dan tegen me zegt.

Dat heet gewoon eerlijkheid, en zo zou iedereen moeten zijn, zonder dat je er wat voor terug moet hebben.
Waarschuw beheerder
:) ik denk niet dat ik dat gevraagd had van die plaat, maar daar zou ik zelf wel vanuit gaan dat het me aangeboden zou worden.
Als ik een beurs kwijt zou zijn met 300 euro erin en iemand brengt hem terug geef ik hem wel 25 euro ofzo.

Waarschuw beheerder
der is er 1 keer 1tje van me gejat... enzyme k7-2... valt gelukkig dus nog wel mee, want die is nog erg gemakkelijk aan te komen, t klotige is wel dat ik nu n bolle heb ipv een rechte

Die van mij is ook bol!!
Werkzaam bij Confused Events
Artiest {SHOWLIST artist 10469, 70070, 165768}
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe altijd lekker paranoia en sluit me koffers af met een heleboel sloten!!!!! :D

Waarschuw beheerder
Nee.zit er niet bij die plaat

Waarschuw beheerder
Die van mij is recht :D

Was ik vanavond ff ergens bij een dj contest aanwezig,
hoor ik later van een kameraad van mij dat gewoon van één v/d deelnemers de hele platentas is weg gejat... :S
Waarschuw beheerder
donateur
wie aan me platen komt krijgt serieus een maglite in z'n nek... heb altijd een mag mee naar een optreden!
Waarschuw beheerder
Damn man sommigen mensen snappen gewoon niet dat platen gewoon niet met geld goed te maken valt.
Een plaat is veel meer dan geld.
Zit dik emotionele waarde aan etc.
Dat ga je toch niet stelen? :S

Artiest Maddox
Waarschuw beheerder
Was ik vanavond ff ergens bij een dj contest aanwezig,
hoor ik later van een kameraad van mij dat gewoon van één v/d deelnemers de hele platentas is weg gejat..

dat was ik!! mijn tas was weg, gisteren had ik gedraaid, platentas naast de dj booth neergezet zoals iedereen, wil ik na het feest m'n tas pakken, is ie weg!!! gvdgv! ik zoeken en feico aanschieten dat m'n tas weg is, buiten nog lopen zoeken, binnen alles 300 keer nagekeken, maar niet meer te vinden.

Toen hebben we gewacht totdat iedereen weg was en hebben we nog 1 rondje door de zaal gelopen en daar stond alleen nog een tas van een andere deelnemer, die had dus mijn tas meegenomen en de zijne op de contest laten staan. Vanmorgen heeft hij gebeld dat ik maandag m'n tas weer terug heb, dus gelukkig is hij weer terecht.

Maar echt balen gister, ik ben doorgegaan naar de finale, en dan is opeens je tas weg, dan voel je je niet meer zo blij, er zaten 50 platen in, een pioneer hdj-1000, mijn portomonee met pinpas, ov kaart en id pas, huissleutels (lekker dat ze dan m'n adres hebben + huissleutel) dus dat was echt goed balen, maar gelukkig is alles dus goed afgelopen :)