Was ik vanavond ff ergens bij een dj contest aanwezig,
hoor ik later van een kameraad van mij dat gewoon van één v/d deelnemers de hele platentas is weg gejat..
dat was ik!! mijn tas was weg, gisteren had ik gedraaid, platentas naast de dj booth neergezet zoals iedereen, wil ik na het feest m'n tas pakken, is ie weg!!! gvdgv! ik zoeken en feico aanschieten dat m'n tas weg is, buiten nog lopen zoeken, binnen alles 300 keer nagekeken, maar niet meer te vinden.
Toen hebben we gewacht totdat iedereen weg was en hebben we nog 1 rondje door de zaal gelopen en daar stond alleen nog een tas van een andere deelnemer, die had dus mijn tas meegenomen en de zijne op de contest laten staan. Vanmorgen heeft hij gebeld dat ik maandag m'n tas weer terug heb, dus gelukkig is hij weer terecht.
Maar echt balen gister, ik ben doorgegaan naar de finale, en dan is opeens je tas weg, dan voel je je niet meer zo blij, er zaten 50 platen in, een pioneer hdj-1000, mijn portomonee met pinpas, ov kaart en id pas, huissleutels (lekker dat ze dan m'n adres hebben + huissleutel) dus dat was echt goed balen, maar gelukkig is alles dus goed afgelopen