Partyflock

Forumonderwerp · 659731

Waarschuw beheerder
donateur
Het vetste feest van het jaar wordt op 19 juni weer in Almere-Buiten gehouden, namelijk DefQon 1 .....

Maar het probleem is.... Dan speelt Nederland op het EK in Portugal tegen Tsjechie....

Wat te doen?? Wat te doen....

Wat ik iig ga doen.... Naar DefQon1 gaan, mn telefoon ( 6510 ) meenemen met headset en lekker op het strand de wedstrijd luisteren ( radio 1 langs de lijn.....)

Zijn er mensen die dit ook gaan doen?? of blijven jullie liever thuis voor de buis zitten en mis je daardoor het vetste feest van het jaar.....
Waarschuw beheerder
Wat ze ook kunnen doen is een extra tent neerzetten met een groot scherm waar Nederland-Tsjechie op gevolgd kan worden

:yes::yes::yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon een tent neerzetten, ja. Bovendien verliest Nederland toch, dus dan weet je dat ook weer. Kan je mooi doorfeesten.;P

Waarschuw beheerder
niet naar defqon!:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Die tent... ik weet niet of ze dat doen... dan zit half het feest daar om 20.45... ook zo lullig voor Dana ofzo als ze moet draaien :9 ( sarcasme druipt ervanaf )

Maar jullie gaan dus wel gewoon naar het feest :)

Waarschuw beheerder
Allemaal ons Oranje shirt aan!! en gezellig tijdens t stampen voetbal kijken!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
En dan allemaal "Holland" roepen.:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
is dan wel toepasselijk om holland te roepen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is dan weer minder...

"Laat de leeuw niet in zn hempie staan" mag wël :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
donateur! is dan wel toepasselijk om holland te roepen

Hehe, als je er zo bij nadenkt best wel krom. Je bent een nationalist als zoiets gewoon roept en als je dat doet tijdens voetbal ben het ook, maar dan kan het. Het zijn beide uitingen van nationalisme, maar dat zine de meeste niet.

Waarschuw beheerder
Ik zie het probleem niet. Ze zullen echt wel grote beeldschermen plaatsten hoor, net als toen met de WK in Amerika. Hoorde je opeens bij alle nummers HOLLAND HOLLAND whahaha. Ik weet niet eens meer welk feest dat was:vaag: hahaha.
Waarschuw beheerder
donateur
Zal wel vet zijn in elke hoek van de zaal een groot scherm die het EK2004 uitzenden :D

Is keertje wat anders dan vet snelle vage beelden die je ogen bijna je oogkassen uitlaten schieten ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kies voor Defqon 1.Misschien zal Q Dance er wel schermen neerzetten waar je de wedstrijd op kunt volgen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga zeker wel naar defqon...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben geen voetbal fan, dus denk wel dat je weet waar ik dan ben! :)

Waarschuw beheerder
Tjah, als een beetje voetbalfan is het wel rot, maar dit is gewoon het vetste feest van heel 2004 (jah dat is het ;) ), dus als Q-Dance 'r iets goeds van weet te regelen, met videoschermen ofzo, dan ist helemaal geweldig, en anders zie ik de samenvatting wel :)

Waarschuw beheerder
snap echt al die mensen niet, hou wel van voetbal ofzo maar als Defqon is dan kan dat nederlands elftal me echt gestolen worden :yes:

Dan is het maar 1 ding, vol gas op de plank :bounce:

En tja Tsjechie is toch veel btr als nederland.. maja moeilijke keuze hoor.. zoiets van uhhh los op Technoboy of Nederlands elftal :vaag:

ja duhhhh ----> :bounce: :yes:

Waarschuw beheerder
voor mij is de keuze ook niet zo heel moeilijk
Waarschuw beheerder
defqon natuurlijk, en gewoon van de schermen ophangen hadden ze op innercity ook, maar dat waren oude voetbalbeelden :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat kut zeg, maar om nou tegen het eind van een feest als je al straalbezopen bent nog ff een voetbalwedstrijd te kijken is ook niet alles.

Waarschuw beheerder
allebei
Waarschuw beheerder
jah zou wel leuk zijn idd als q-dance grote schermen dr zet. maar als ik daar ben vergeet ik t toch of geen zin maar zin in te stampen

Waarschuw beheerder
donateur
Heb van iemand van Q-Dance horen zeggen dat ze schermen in de chill-out gaan neerzetten (Y)

Dus dat wordt voor mij dus allebei :jaja:
Waarschuw beheerder
geen van beide! :)

Waarschuw beheerder
hehe dat heeft opzich wel wat :D:D:d

beetje voetball kijken onder het genmot van een beuqende bassss

Waarschuw beheerder
als het nederlands elftal zo graag wil dat we kijken dan moeten ze maar regelen dat het op een andere dag de wedstrijd gespeelt word gewoon naar defQon en nie nadenken over voetbal daar heb je daar toch geen tijd voor!! :D
Waarschuw beheerder
zeker wel BEFQONT voetbal boeit me echt geen flikker

Waarschuw beheerder
donateur
En als ze verliezen, gaan we alles slopen :jaja:

;)
Waarschuw beheerder
:-| SHIT... valt dat samen? Dan moeten ze maar schermpjes neer zetten. Effe 2 uurtjes voetbal tussendoor kijken :yes:

Ik ga wel.... maar wil ook zeker voetbal zien!

Waarschuw beheerder
zou wel vet zijn...als ze dan winnen dan zit de sfeer dr extra in :yes:

beter doet Qut-dance dat effe regelen dan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Laat Q maar ff schermpje neerzetten dan! :yes:

En anders ja... nou ja het is maar Nederland - Tsjechie... en DefQon is toch zon bruut feest!
Dan maar gaan voetbal hoor ;)

Waarschuw beheerder
ik snap nie hoe mensen der aan kunnen denken om tijdens een feest als defQon te denken aan voetbal??

je gaat toch nie als je staat te stampen letten op een paar menneke's die staan te voetballen? k kijk graag voetbal maar als k moes kiezen dan wis ik het wel en het lijkt me geen goeie combinatie

Waarschuw beheerder
int verleden op Mystery Land is het ook al een paar x voorgekomen....

Waarschuw beheerder
en naar wat ik heb gehoord ging dat ook goed...met argentinie toen op ML?
ja tog?/

Waarschuw beheerder
voor zover ik weet ging dat goed ( mog toen nog niet naar feesten, dus weet nie ) en tegen argentinie was ML '98 outdoor toen waren er veel die hebben thuis gekeken en zijn toen pas weggegaan maar op bijv. ML maasvlakte had je buiten een scherm staat ook nog op de flyer
Waarschuw beheerder
Wat ze ook kunnen doen is een extra tent neerzetten met een groot scherm waar Nederland-Tsjechie op gevolgd kan worden

Moeten ze c ker doen!! !:yes:
Allemaal ons Oranje shirt aan!! en gezellig tijdens t stampen voetbal kijken!!

En ja iedereen in het Oranje ;) :D
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat ik voor defcon ga, voetbal lees ik wel op teletekst er na of in de krant. defcop kan je daar niet beleven. vind het ook een betje zonde van mijn kaartje 42,50 om votbal te volgen.
Waarschuw beheerder
haha ben ik ff blij dat ik geen voetbalfan ben

Waarschuw beheerder
donateur
en tegen argentinie was ML '98 outdoor toen waren er veel die hebben thuis gekeken en zijn toen pas weggegaan

Ja, dat was dan een hele goede keuze.
ID&T had in Thundermagazine aangekondigd dat het hek eerder open zou gaan en de wedstrijd Nederland-Argentinië (2-1) op een groot scherm te zien zou zijn. Wij een taxi genomen om daar op tijd te zijn, ging dat hek helemaal niet open. Godverredomme helemaal niets van die hele wedstrijd gezien.
En bedankt.

Dat doen we de volgende keer dus anders.

En dan allemaal "Holland" roepen. :s

Ja, dat "Holland, Holland" roepen is inderdaad toen "ontstaan". Op de CD gekomen, en als bij volgende feesten diezelfde nummers gedraaid werden, begon men dat weer te roepen.
Totdat er allemaal personen kwamen die dat gewoon te pas en te onpas elke 10 minuten weer opnieuw gingen roepen met hun rechterarmpje in de lucht :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zing dan:

"laat de leeuw niet in zn hempie staan"

"1,2,3,4 dennis bier"

"wij houden van Oranje"

Of is zingen tegenwoordig niet in :)

Waarschuw beheerder
staat idd ook in thunder magazine, 'het feest wat op de snelweg al begon'
Waarschuw beheerder
Tja, wat is wijsheid. Ik vond de afgelopen defqon 1 echt een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend feest en ik moet die wedstrijd gewoon zien.

Heb nog een paar maanden de tijd om een beslissing te nemen.
Waarschuw beheerder
ik kies voor voetbal :[

Waarschuw beheerder
Ja, dat "Holland, Holland" roepen is inderdaad toen "ontstaan". Op de CD gekomen, en als bij volgende feesten diezelfde nummers gedraaid werden, begon men dat weer te roepen.
Totdat er allemaal personen kwamen die dat gewoon te pas en te onpas elke 10 minuten weer opnieuw gingen roepen met hun rechterarmpje in de lucht

Dat bewijst maar weer eens hoe dom die personen zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond de afgelopen defqon 1 echt een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend feest en ik moet die wedstrijd gewoon zien.

:o :vaag:

Waarschuw beheerder
Op ML 98 hoor je inderdaad iedereen Holland Holland roepen, maar dat feest ging 's nachts door dus was dolle pret, eerst voetbal gekeken en daarna naar ML en wat een feest was dat, staat in mn top 3 ever...Die sfeer en saamhorigheid heb ik nooit meer op een feest meegemaakt...Denk dat als Ned. 11-tal die wedstrijd verliest dat het zwaar uit de hand kan gaan lopen...Maar ik ging zowieso niet naar DefQon dus veel plezier...
Waarschuw beheerder
ik het ook een x op een feest meegemaakt(volgens mij ML '98).
maar ook op pinkpop,zit je daar op een veld met een paar duizend man,ECHT SUPER was dat!
q-dance moet dat echt zien te regelen en de mensen die het niet willen zien,hebben er geen last van,toch?
als ze winnen kan de sfeer echt niet meer stuk!
en als ze verliezen gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren,VERDER STAMPUH!
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop op schermen !!
Waarschuw beheerder
Ik OOK Robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-S
Waarschuw beheerder
donateur
op ML 98 mas het echt super gaaf ..
heel veel volk liep met oranje kleding en toebehoren ( petjes vlaggetjes sjaals enz)te slepen op het feest ..

Waarschuw beheerder
Domme vraag....

Defqon!!

Waarschuw beheerder
Als het kiezen wordt dan denk ik toch maar het EK :)

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
ik hoop op een scherm maar anders sluit ik gewoon mijn headsetje aan op mijn nokia en luister ik met 1 oor naar radio 1 en met het andere oor naar luna ofzo :d
Artiest Genic
Waarschuw beheerder
donateur
dat is geen moeilijke keus...

... DEFQON 1 !!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Hoewel ik voetbal liefhebber ben, hoeven ze vor mij geen schermen te plaatsen. Ben je alleeen maar afgeleid en ga je voetbal kijken ipv van uit je dak te gaan. je kunt het ook opnemen en na die tijd met meerderen gaan kijken, alleeen is het de vraag of iedereen ze bek kan houden als de wedstrijd is afgelopen...
Waarschuw beheerder
Bassie 18 februari 2004 10:17
alleeen is het de vraag of iedereen ze bek kan houden als de wedstrijd is afgelopen...

100% zeker van niet :D

En ik weet nu al welke mensen er "HOLLAND,HOLLAND" zullen gaan roepen!
Waarschuw beheerder
donateur
Neem ook me headsetje mee:)

Nou hopen dat het wel mooi weer wordt:8

Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand de frequentie van radio 1 in almere buiten toevallig??? dan programmeer ik hem alvast in me foon :D

Waarschuw beheerder
donateur
Kga gewoon flink :bounce:

De uitslag hoor ik toch wel op weg naar huis!!!! Of eerder!!! :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
voetbal intersserd me geen reet DEFQON wel:yes::bounce:

Waarschuw beheerder
Kèk mar mee oew voetbal, als ze net zo belabberd spelen als tegen de VS, dan boeit het me al helemaal geen ruk meer, dan sta ik liever volaan te :bounce:! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Hopelijk zorgen de mobiele telefoon aanbieders dit jaar voor genoeg capaciteit zodat ik per telefoon op de hoogte kan blijven van de stand.

Hoewel ik een groot voetballiefhebber ben kies ik toch voor Defqon. Ik hoop stiekum dat ze gewoon een paar flinke schermen hebben hangen zodat we tijdens het stampen de stand kunnen bekijken.

een overwinning van oranje zou ons feestgevoel flink kunnen versterken :P

Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij is die keuze makkelijk:

DefQon :yes:

Al wil ik de uitslag ook wel graag weten!

Waarschuw beheerder
DEFQON uiteraard voetbal kan ej altijd nog wel herhaling zien
Artiest {SHOWLIST artist 66360, 75271, 31276}
Waarschuw beheerder
Al wil ik de uitslag ook wel graag weten!

heel belangerijk voor de sfeer achteraf :jaja:
Waarschuw beheerder
Als ik me niet vergis hebben ze bij popfestivals (Pinkpop? Lowlands?) wel eens schermen neergezet zodat je muziek kon luisteren en ook het voetbal kon volgen. Zou een idee zijn voor Q-Dance, maar ik denk dat ze er van af zullen zien. Mocht Nederland verliezen dan zou er namelijk wel eens een minder prettige sfeer kunnen ontstaan.
Waarschuw beheerder
Bij Q-Dance hebben ze er vast wel aan ged8 dmv een video scherm ofzow!!!

maar pas op:: De Party Freakz/voetbal fans mogen g1 :: HOLLAND !!! :: roepen wat dat is discriminatie!!! :frusty:
Artiest Triax
Waarschuw beheerder
Uiteraard Defqon 1 voetbal is wel boeiend dat ze dan maar schermen ophangen!

Waarschuw beheerder
DEFQON 1 lijkt me duidelijk :D haha voetbal is leuk en aardig maar dat gaat natuurlijk niet mijn feesie van me afnemen ;)
Waarschuw beheerder
Defqon natuurlijk!!!
Waarschuw beheerder
Defqon :D makkelijke keuze

Waarschuw beheerder
jezus voetbalschermen op een feest.. asjeblieft zeg....
Waarschuw beheerder
het gaat wel om Nerderland hoor :P

en maakt nie tuit togg..in een chill out ofzlw

Waarschuw beheerder
Word toch oranje denk ik.
Defqon is voor mij niet het vetse feest, Mysteryland of Dance Valley was ik gewoon gaan feesten.
Waarschuw beheerder
DEFQON1 :yes:

Ze spelen toch nog meer wedstrijden?

Als het een kutwedstrijd wordt, dan ga je spijt krijgen dat je niet op DEFQON1 ben geweest..

Waarschuw beheerder
Jezus zeg waar gaat dit over :D Voetbal? en dat is....???

Get real people! welke eeuw leven we in?

V I D E O R E C O R D E R ? Die bestaan al een tijdje hoor :D

Stel........je zou van voetbal houden, en gek genoeg zijn dioe mensen er, dan zet je toch gewoon je viedieootje aan? Heb je het best van allebei de werelden toch?
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
V I D E O R E C O R D E R ? Die bestaan al een tijdje hoor

ja, en iedereen moet zijn mond houden over de uitslag.

stel voor als we verliezen, dat we alle (?) tjechen op het terrein kapot schoppen!!
Waarschuw beheerder
DEFQON 1....

persoonlijk hou ik niet van voetbal, dus dan is zo'n keuze snel gemaakt
Waarschuw beheerder
Lompe sukkel, hoe durf je hier een topic over te openen??!! Twijfelen tussen Defqon en fucking voetbal!!!!! Ik hoop dat je naar portugal gaat, je bent Defqon niet eens waard....
Waarschuw beheerder
Mocht Nederland verliezen dan zou er namelijk wel eens een minder prettige sfeer kunnen ontstaan.

Ik denk het niet, der zijn van de 30000 mensen misschien 5000 fanatiek voetbalfan en het lijkt me niet dat die dan de sfeer verneuken..
Ik ben zelf ook wel een voetbalfan maar ik laat toch echt niet mn feest verpesten door een voetbalwedstrijd :/

Waarschuw beheerder
je bent Defqon niet eens waard....

Omdat je liever Oranje kijkt dan een matig feestje als Defqon...? :S

Ik ga 10 keer liever lekker A'dam in, op het Rembrandts of Waterloo in een tentje voetbal kijken met 200 man, daarna lekker feestend A'dam door... :jaja:

Gaat niks boven voetbalzomers... :respect:
Waarschuw beheerder
feesten>voetbal
Waarschuw beheerder
stel voor als we verliezen, dat we alle (?) tjechen op het terrein kapot schoppen!!
Ik weet meteen weer waarom ik zo'n hekel heb aan voetbal:bah:
Werkzaam bij Confused Events
Artiest {SHOWLIST artist 10469, 70070, 165768}
Waarschuw beheerder
donateur
Fuck Football!!! Let's Dance!!! 8) 8) 8)

Waarschuw beheerder
DEFQON-1 uiteraard!!!
hoor de uitslag later wel, kan ik dan eventueel balen in plaats van op het feest!
Waarschuw beheerder
donateur
DEFQON

Laat me wel bellen over de uitslag.....

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmm, ff denken...
defqon 1 tuurlijk.
:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet meteen weer waarom ik zo'n hekel heb aan voetbal

ik maakte uiteraard maar een geintje, nav het aantal tsjechen wat gemiddeld op een nederlandse houseparty komt ;)
Waarschuw beheerder
Ik zie het probleem niet. Ze zullen echt wel grote beeldschermen plaatsten hoor, net als toen met de WK in Amerika. Hoorde je opeens bij alle nummers HOLLAND HOLLAND whahaha. Ik weet niet eens meer welk feest dat was hahaha.

Mystery Land?

Waarschuw beheerder
donateur
Hoor de uitslag later wel kom om te feesten , sfeer zal er ook niet veel beter op worden mochten we verliezen denk ik zo...

Laat me wel bellen over de uitslag.....

Dat kan nog wel eens moeilijker worden dan je denkt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik maakte uiteraard maar een geintje
gelukkig :-)

sfeer zal er ook niet veel beter op worden mochten we verliezen denk ik zo
precies!! That's why I say Don't mix football and dance..........

Waarschuw beheerder
gewoon naar NL kijken op grootscherm geluid van nl er nie bij maar gewoon doordraaien heb je 2 dingen tegelijk:D

Waarschuw beheerder
ik ga wel feesten ik hoor de uislag wel van andere mensen:d :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Nou als ze van Q-dance nou eens een MEGA-SCHERM ophangen waar iedereen lekker naar kan zitten/liggen kijken als Oranje moet spelen.

En als ze hebben verloren kun je alle frustratie van je af dansen :bounce:
Waarschuw beheerder
boeie dan kijk je toch gewoon een keer niet naar dat kansloos nl elftal :S.......
Waarschuw beheerder
donateur
LEKKER naar Defqon 1 met een radiotjuhhh ;)
Waarschuw beheerder
Hmmzzz...Hardstyle & Voetbal...

Laat maar lekker zittn allebei! :D Hopelijk is het die dag goed weer, dan ga ik voor de combi Flesje rose & een rustig waterplasje.

:)

Waarschuw beheerder
:s hoezo hardstyle wackiejacky.. :o dat is er natuurlijk wel maar is niet de enigste muziek soort natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
Weet ik JesperV, is ook meer een beetje sarcastisch bedoeld! :P

Ik vond er vorig jaar gewoon niet echt veel aan. Zijn zat andere buitenfeesten die ik qua sfeer enzo veel leuker vind. Dus geen DQ meer voor moi.

En voetbal boeit me gewoonweg niet! :)

Waarschuw beheerder
voetbal boeit me wel maar niet op een feest.. kan me dan echt gestolen worden.. dan denk ik maar aan 1 ding en dat is :bounce:

:yes:

Ennuh meer mensen hebben het over de sfeer van defqon1 maja vond er helemaal nix mis mee.. zwaar relax :)
Waarschuw beheerder
ik hoop als Xtratje.. dat ze op defcon gewoon zon groot scherm neerflikkere en mensen die willen kijken doen dat en feeste daarna gewoon door..
ideetje?? :P

Waarschuw beheerder
waarom groot scherm op hangen voor dat geld wat je dan naar DefQon 1 voor gata heb je ook ongeveer een kaartje voor die wedstrijd allen de reis nog je gaat naar een feest om te feesten en nie naar ut NL kijken dus

Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore_NWK 22 februari 2004 11:54
Lompe sukkel, hoe durf je hier een topic over te openen??!! Twijfelen tussen Defqon en fucking voetbal!!!!! Ik hoop dat je naar portugal gaat, je bent Defqon niet eens waard....

Goed voorbeeld van een zielig persoon op Partyflock
Waarschuw beheerder
Ik ben ook maar het beetje vertrouwen wat ik had in het Nederlands elftal egt verloren en gaa dus nie de zowat mooiste dag van het jaar(was vorig jaar namelijk wel zo) verkloten aan die stelletje prutsers, leuk als ze winnen maar op die dag lkkr belangrijk.
Waarschuw beheerder
En trouwens...groot scherm :kots:
Q-dance zal wel gek zijn, dalijk zo'n 10.000 man naar zo'n scherm lopen loeren, lkkr voor de sfeer:s:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik gaat voetbal kijkn denkik
of er moet een scherm oop defgon komen
Waarschuw beheerder
Grot schrm op de mainstage neer knallen feest en voetbal in de mix :P

Waarschuw beheerder
[quote]Grot schrm op de mainstage neer knallen feest en voetbal in de mix [quote]]

Zohoo... Ik moet er niet aan denken :kots: :S
Waarschuw beheerder
whaha, mja q-dance zal wel denken dalijk gaan 1 uur voor de wedstrijd ineens duizende mensen weg :P, dus ik denk dat er wel iets komt..
money money money
laatste aanpassing
Werkzaam bij Haelen.tk
Waarschuw beheerder
donateur
Ja stampuhh en voetbal kijken te gelijk paar schermpjes neer zetten en de dag kan niet meer stuk!!!
:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
inderdaad henske :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
en dan wel winnen natuurlijk !!! ;P

Waarschuw beheerder
donateur
op zn minst
Waarschuw beheerder
Defqon 1 zeker, maar een schermpie met de wedstrijd erop zou wel geinig zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
kuipstoeltje, zak patat, pot pils, beetje hardcore op de achtergrond en voetbal....beter toch...

of moet het geluid bij voetbal dan aan??
Waarschuw beheerder
voetbal of defqon???? is dat een keuze dan???
en aub geen votbal scherm ophangen krijg je alleen maar raarigheid van!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Opzekers Defqon....
Wil toch echt weten wat ik vorig jaar heb gemist..
Toen moest ik werken :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ckurss DEFQON want die wedstrijd kan je nog in de herhaling kijken en DEFQON nie;)
Waarschuw beheerder
ik ga naar defqon maar er zal toch wel een groot scherm zijn of niet

Waarschuw beheerder
Wordt voor mij toch zeker DefQon!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wordt voor mij puur en alleen Defqon...voetbal sla ik mn hele leven toch al over :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik vind het jammer als ik het niet kan zien maar ik ga daarvoor DefQon echt niet missen :)

Waarschuw beheerder
allebijnatuurlijk, weten we nog misteryland, nederland-argentine, wat voor ongelovelijke sfeer er toen hing? en voor mij is er geen twijvel of nederland wint, want dat doen ze wel. dus dat gaat allemaal helemaal goed komen. :BOUNCE: :BOUNCE:
Waarschuw beheerder
DefQon:yes:
Keuze is niet zo moeilijk:d
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
DefQon 1!!! zeker!!
Waarschuw beheerder
Dat is toch niet zo'n moeilijke keuze??
DEFQON natuurlijk!!!!
Een feest om niet te missen..

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
DefQon 1 natuurlijk..
En dat voetbal dat neem je gewoon op, zorg dat je het van niemand hoort daar en als je thuis zit met je vage ballen, zet je de video aan..
Bijna het zelfde als LIVE toch ???

Waarschuw beheerder
donateur
ik bel gewoon ff de UEFA da ze die match maar fkes moete verzette, doen ze heus wel als ze horen da delqon op zelfde tijdstip is! :yes: :bounce:

Waarschuw beheerder
helaas dan maar geen voetbal.......gewoon vol gas op t strand van almere net als vorig jaar, was goud!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Allebei? :S:S:S.

Ik wil ontzettend graag naar Defqon, ben er vorig jaar ook geweest en ik vond het top!

Ik weet wel bijna zeker dat er een scherm op het strand komt te staan waarop je de wedstrijd kunt bekijken.. Zo trekken ze weer extra bezoekers!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze mogen van mij in die Technoloods van vorig jaar wel een grroot bioscoop scherm hangen.. Kunnen we daar mooi de wedstrijd bekijken,.. voor hoever ik daar tenminste wat van mee krijg..

Heb er echt weer zwaar zin in.. !!!

Waarschuw beheerder
Defqon1 zeker weten wel, die voetbaluitslag zal me dan echt een zorg zijn

Waarschuw beheerder
Defqon1!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Scherm neer zettten.. het is maar 1,5 uur voetbal hoor. dus zo erg verpest het het feestje niet :)

Waarschuw beheerder
holland :-)
Waarschuw beheerder
hoor op defqon vast wel van iemand de uitslag, boeit me ook niet zoveel, zullen toch wel weer verliezen :S

Waarschuw beheerder
donateur
ja idd uitslag krijg je wel te horen :D
Waarschuw beheerder
zullen heus wel een groot scherm met de tussenstanden neerzetten en uitslagen.

Waarschuw beheerder
donateur
doe me dan toch maar mooi DefQon 1 whehehe :P
Ga liever stampe dan voetbal kijke :vaag: :P

Waarschuw beheerder
Defqon zekers!!!
Waarschuw beheerder
donateur
EK..................DEFQON alleen maar dat kutzand......wat een drama..........alleen de techno en de hakkuh waren geslaagd............en de rest bah!!

Waarschuw beheerder
defcon 1 natuurlijk was vorig jaar echt super !!!!!!!!!

se you there
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kies toch hier voor
[img cacheid=0005b3b2000eeeeb1d78185a1a00407964]http://pictures.q-dance.nl/5884/pics/146276-230012-carlos-189.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Tja das een goeie, ze zullen wel iets kunnen regelen met een scherm ergens en dan komt het helemaal goed!!!! be there....
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
geef gelukkig niets om voetbal :9

duidelijk DEFQON, niets ga mij in de weg staan om weer aanwezig te zijn :devil:
Waarschuw beheerder
100% DEFQON.! En aub geen scherm daar met voetbal!!!

Voetbal :bah:
Waarschuw beheerder
K ben vorig jaar geweest en het was super :D
k hoor die dag er na wel hoe nederland het heeft gedaan :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij word het de wedstrijd kijken denk ik..heb 2 dagen na defqon examen voor mn NIMA waarschijnlijk dus feesten zit er dan sowieso ff niet in
Waarschuw beheerder
donateur
2 traxx: als jij nou ergens bovenop klimt en dan live verslag voor ons uitbrengt.... ;)

Waarschuw beheerder
Zekers Defqon.1
Ik kijk wel naar de herhaling;)

Waarschuw beheerder
donateur
2 roadkill, wat denk je zelf :frusty:

Waarschuw beheerder
Ik wil verdomme voetbal zien! EK in Portugal is maar 1 x !!! en Defqon komt nog wel eens...en anders wel een ander feest of zo....duzz voetbal gaat voor! En voor zo'n scherm ben ik wel in... :D
Waarschuw beheerder
Als je er niets meer van snapt kun je beter geen tv gaan kijken! :bounce:

En waarschijnlijk staan we dan al in de kwartfinales dus no problems lekker doorfeesten ;)
Ik geef me verjaardag in de zaandam wie komen er allemaal ????

:)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de line-up van het EK erg goed, moet nog maar afwachten of de line-up van defqon beter wordt ;)

Waarschuw beheerder
zeker naar defqon
Waarschuw beheerder
Ze zouden een gigantisch schermn in het water moeten plaatsen, Zoals je bij impulz outdoor een bord in het water had staan. Dan kan je ff lekker op het strand liggen met biertje en jointje en chil voetbal kijken terwijl je nog bruin wordt ook.
Waarschuw beheerder
donateur
pfffff moeilijk moeilijk

ben er voorlopig nog niet uit, heb nog ff de tijd gelukkig om er over na te denken.

Waarschuw beheerder
zolang van nistelrooy geen hardstyle draait, van der vaart geen techno en stam geen hardtrance ga ik gewoon lekker los op DefQon!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo trekken ze weer extra bezoekers!

hmm kan het Voller dan uitverkocht ?
Waarschuw beheerder
zeker DEFQON!! maarre...het was in almere stad...en niet in almere buiten. (maakt niet uit!)

Waarschuw beheerder
Lekker met een oranje shirtje aan naar DefQon, olé en zo hard mogelijk stampen om Holland aan te moedigen!!!
Waarschuw beheerder
Gewoon beide!!

Hoe?? :S Dat zie ik dan der tijd wel weer! Mogelijkheden zat!

Waarschuw beheerder
donateur
:S voetbal en feesten,... zijn altijd al problemen en nuttelose rellen om geweest..!

als ik iets haat is het het verband tussen deze 2....

fuck voetbal.. verpest de sfeer op meerdere feesten..
Waarschuw beheerder
Bla bla.........:gaap: grow up!

Waarschuw beheerder
donateur
daar hoef ik niet voor optegroeien hoor...

ontken het maar is,..

Waarschuw beheerder
donateur
dan moet je ff beter nadenken,..

op elk feest is wel een keer een Ajax-Feyenoord rel :S

als je op een feest van Neopythe houd,.. het je rellen met ajaxieden.. omdat neopythe uit rotterdam komt... heel apart
Waarschuw beheerder
Luister jochie (hoplelijk wordt je niet boos omdat ik je zo noem), Hier speelt het Nederlands Elftal en waar wordt het feest gehouden?

In Nederland!

Wie komen er op die feesten?

Nederlanders (tenminste 90% denk ik??)

Dat er op elk feest een rel is komt niet alleen maar door de meningen over welke voetbalclub nou het beste is!!
Waarschuw beheerder
al hoe wel ik een groot fan ben van voetbal is het denk ik niet handig van q-dance om grote schermen neer te hangen. kijk, winnen ze, is dat helemaal toppie en gaat (denk ik) iedereen uit zijn dak, maar wanneer ze verliezen, zullen er altijd wel weer personen bij zijn die dat niet kenne hebben, en gaan ze weer vervelend worden, als jullie snappen wat ik bedoel. wil je voetbal zien, blijf thuis, wil je :bounce: ga je naar ut feest! simpel!

Waarschuw beheerder
donateur
idd knul das waar nederland speelt dan is het wel oke,. maar ben het ook met mickey eens.

de zweer zou best eens drastisch omlaag kunnen gaan door verlies..

reageerde beetje verkeerd, ik nam voetbal in het algemeen..

maja als het maar een goed feest word :D :bounce:
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DefQon, lijk me duidelijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
mmm dit dillema had ik ook al. ben dus ook blij dat ik niet de enige ben.

ik denk dat als Nederland wint dat de sfeer nog beter word maar als ze verlieze ben ik zkr ook aanzienlijk minder blij :( die tjechen zijn altijd lastig.

ik raad aan dat ze in elke zaal een doek zette met daarop de wedstrijd, dus beuke en voetbal kijke tegelijk. en als tjechie dan aanvalt, beelde van mooie dames projecteren op het scherm om zo de sfeer er in te houden :P

Waarschuw beheerder
Zeker Defqon1! Wat boeit mij het dat die losers dan voetballen tegen Tsjechië? Dat gaan ze toch verliezen en Defqon wordt mn eerste mega-party en k heb dr best zin in!

K snap niet dat k fan van Oranje moet zijn, k bedoel: niet iedereen in Kerkrade is fan van Roda JC toch?
Waarschuw beheerder
niet iedereen in Kerkrade is fan van Roda JC toch?

jawel :devil: nee tuurlijk niet...
Waarschuw beheerder
Forza Roda :respect: :P

Waarschuw beheerder
donateur
shit, hebben ze daar ookal internet 8)
Waarschuw beheerder
pfff klotuhzooi dat wordt nog een moeilijke keuze...
Waarschuw beheerder
donateur
...haha dat voetbal kan me geen bal schelen...
ik ga mooi naar defqon... zonder enige twijfel (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Q-Dance zal gerust wel een tent met groot scherm plaatsen, en anders nog wel meerderen denk ik...
Ik vind het ook wel zonde dat dat pcies tegelijkertijd valt, maarja: Defqon vind ik toch wel belangrijk :)

Waarschuw beheerder
donateur
niet dus :(
Waarschuw beheerder
Jammer dat ze geen schermen mogen plaatsen van de gemeente!! Maar ik blijf er toch echt niet voor thuis.....and DEFQON it will be :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben op tijd in de kroeg voor het voetbal. :yes:

Op tijd weg dus. Ben alleen bang dat met mij nog velen weg gaan, dus vroeg weg. Mijn grootste nachtmerrie voor die dag is om tijdens voetbal in de file te staan om van het DefQon-terrein af te komen... Mis je alles...
Waarschuw beheerder
Uuuuhmm, na gisteravond weet ik het nog niet.

Misschien dat ik nog wat kalmeer voor zaterdag, anders blijf ik gewoon op DefQon. Ga geen tijd meer verspelen aan die luie klerelijers!
Waarschuw beheerder
Dag mensen,

Ik wil bij deze en oproep plaatsen voor een Defqon kaartje. Wegens omstandigheden kan ik niet naar het feest toe. Wanneer je nog iemand weet die een kaartje wil, of je wilt er zelf een, dan moet je maar eens een berichtje sturen naar mij hier op partyflock. Ik vraag er gewoon de normale prijs voor. Je zult het kaartje wel even moeten komen halen. Ik kom uit de buurt van Eindhoven.

Groeten,
T.B.

Waarschuw beheerder
donateur
kaartje aanbieden doe je maar in het grote DefQon topic, niet hier!!!

Topic-verneuker :@
Waarschuw beheerder
Geen voetbal.. en ook geen mooi weer :/
Waarschuw beheerder
Nou, ik hoop niet dat je de zee bent ingerend met je 6510 en headset? O:)

Het was gelukkig mooi weer, een mooi feest, en heb gelukkig die ***wedstrijd niet mee hoeven maken
Waarschuw beheerder
donateur
het was super weer !!! en ja degene die wilde kijken naar voetbal dat kon bij de stand van id&t :
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donder toch op met je kut voetbal

in de gele hal hebben ze de hele avond met z'n kut glitter disco bal lopen voetballen

kon niet meer lekker dansen dus heb de bal afgepakt en weggegooit:):):)
Waarschuw beheerder
donateur
:D ik dacht dat ze bij qdance geen toestemming hadden gekregen om de wedstrijd uit te mogen zenden op het feest? :d
Toch stond er een grote breedbeeld tv aan bij idt radio stand.

Waarschuw beheerder
KUT, nie eens gezien :|
Mja ms sook maar beter, dan was de rest van me feest meteen verpest...
Waarschuw beheerder
kon niet meer lekker dansen dus heb de bal afgepakt en weggegooit

:O ZO!!!!

Ben trouwens blij dat ik ben gebleven. Achteraf gezien dan. Toen de meeste van mijn vrienden naar huis gingen om voetbal te kijken, twijfelde ik wel even...
Waarschuw beheerder
donateur
ben ik even blij dat ik die wedstrijd niet heb gezien!!! :@
Waarschuw beheerder
na defqon natuurlijk...was een zwaar vet feestje :bounce: