5852x bekeken
donateur
Heej, je hoeft niet al de door mij gemaakte samples te gebruiken
Al gebruik je alleen het woord "partyflock" 
Pa-par-ty-ty-flo-flo-flock?
To Terminal: Zou je niet de lage en sub-lage tonen uit de vocalen halen?
Die zijn nogal overheersend in je trackie
En een beetje knippen om de sample rithmischer te laten vallen mag ook, voor de rest wel geinige start 
Pa-par-ty-ty-flo-flo-flock?
To Terminal: Zou je niet de lage en sub-lage tonen uit de vocalen halen?
laatste aanpassing
Altijd leuk dit soort dingen....
heeft hier al eerder leuke resultaten opgeleverd,
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/613492
maar zoals ik las, het is vet om een keer met
meerdere mensen 1 track te maken... De vraag is
alleen hoe je dit voor mekaar krijgt.
Misschien kun je aparte onderdelen door
verschillende mensen laten maken,
bijv. 1 maakt bassline, de ander vage sounds etc.
En dan de boel in mekaar sequencen...
Ik zou wel wat afspraken over de sfeer, de stijl
en bpm en zo gaan maken dan...
ik ben i.i.g. bereid een bijdrage te leveren...
heeft hier al eerder leuke resultaten opgeleverd,
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/613492
maar zoals ik las, het is vet om een keer met
meerdere mensen 1 track te maken... De vraag is
alleen hoe je dit voor mekaar krijgt.
Misschien kun je aparte onderdelen door
verschillende mensen laten maken,
bijv. 1 maakt bassline, de ander vage sounds etc.
En dan de boel in mekaar sequencen...
Ik zou wel wat afspraken over de sfeer, de stijl
en bpm en zo gaan maken dan...
ik ben i.i.g. bereid een bijdrage te leveren...
donateur
Nou, sluit je aan Yorius! 
Samples te downloaden vanuit 1 van mijn vorige posts!
Eigenlijk moest ik wat anders doen, maar 'kheb toch maar een half uurtje voor de gein aan een riedeltje gewerkt
Expres een beetje TE party, de goeie dingen ga ik niet weggeven natuurlijk! 
KLIK
't is net carnaval die track van mij!
Samples te downloaden vanuit 1 van mijn vorige posts!
Eigenlijk moest ik wat anders doen, maar 'kheb toch maar een half uurtje voor de gein aan een riedeltje gewerkt
KLIK
't is net carnaval die track van mij!
laatste aanpassing
donateur
ga ook wel eens kloten 
donateur
Ja Stampkikker: Probeer je file eerst even in Cool Edit, Sound Forge (of wat je ook gebruikt) te normaliseren tot ergens tussen de 90 en 100%
Mijn metertje in winamp slaat amper uit. Nu gebruik ik een automatische geluidsmaximizer in winamp, maar hij moet het zoveel bijsturen en oppompen dat het heel apart gaat klinken (elke bass wordt bijna een ander volume
)
donateur
ik vind die van thanoz nog steeds het beste 
En ik heb er nog amper tijd in gestoken
Thankz
Trouwen, zoekend op "partyf" (want iemand heeft zijn track het "partfock"
Search Songs: "partyf"
partyflock (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Artist: gekketibetaan
Play | Download
Read & Write Reviews! (0)
partyflock 2 (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Artist: djcarnifex
Play | Download
partyfok! (Alternative)
Artist: Terminal
Play | Download
Read & Write Reviews! (1)
Artist: Bassxp
Play | Download
Partyflock! (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Artist: Thanoz
Play | Download
partyflock begin (Alternative)
Play | Download
Play | Download
laatste aanpassing
donateur
eerste minuut of partyflock speedcore is klaar 
donateur
neej die van mij is nog niet klaar dies op 1:30 hehe komt goed 
donateur
http://www.noizefucker.com/Noizefucker%20-%20Partyflock.mp3
Name : Noizefucker - Partyflock
Style : Terror
lenght : 3:34 min
thnx to Thanoz 4 the partyflock voice sampels
injoy
Name : Noizefucker - Partyflock
Style : Terror
lenght : 3:34 min
thnx to Thanoz 4 the partyflock voice sampels
injoy
donateur
Iemand de nieuwe versie van mijn trackie nog beluisterd? 
Ik heb in ieder geval dat hardstyle achtige "hier-moet-nog-een-hardcore-soundje-komen" geluid eruit geti*ft en er de bedoelde sound voor in de plaats gezet (had ik in de eerste versie nog geen zin in, wilde eerste een leuke opbouw maken
) EN het begin van de al klaarliggende break zit er alvast in (puntje van de sluier opgelicht
)
Ik heb in ieder geval dat hardstyle achtige "hier-moet-nog-een-hardcore-soundje-komen" geluid eruit geti*ft en er de bedoelde sound voor in de plaats gezet (had ik in de eerste versie nog geen zin in, wilde eerste een leuke opbouw maken
laatste aanpassing
Ik vind het ook prachtig. Bjornstar moet niet zo zeuren hoor....oohooow.
Nu even serieus. Het is echt gewoon bagger guys. Laten we eerlijk zijn. Niet ? Ja, tog ?
donateur
Ga effe moven naar onzin & humor jongens! 
Deze mensen proberen hun vrije tijd leuk op te vullen door te produceren (en ja, sommigen zitten idd nog in het leerproces, maar zonder leren en oefenen kom je vaak nergens). Jullie zitten hier gewoon te spammen omdat jullie je zonder je berichten sectie werkelijk het apenlazarus vervelen!
D'r wordt ook door een aantal mensen gewerkt aan oa trance en techno versies
Deze mensen proberen hun vrije tijd leuk op te vullen door te produceren (en ja, sommigen zitten idd nog in het leerproces, maar zonder leren en oefenen kom je vaak nergens). Jullie zitten hier gewoon te spammen omdat jullie je zonder je berichten sectie werkelijk het apenlazarus vervelen!
D'r wordt ook door een aantal mensen gewerkt aan oa trance en techno versies
laatste aanpassing
Het gaat denk ik niet meer goedkomen.....

Zit denk ik een een heel diep zwart gat ofzo....

:
http://www.wire.fm/download.php?pk=6175&anti=1077153633
Maar de rest is goed bezig vin ik...
wanneer is de deadline ook alweer??? Of is die er niet?
En Terminal, die shit komt er nog aan....
laterzzz..

Zit denk ik een een heel diep zwart gat ofzo....
http://www.wire.fm/download.php?pk=6175&anti=1077153633
Maar de rest is goed bezig vin ik...
En Terminal, die shit komt er nog aan....
laterzzz..
laatste aanpassing
donateur
Alle benodigdheden en alle links nog effe onder elkaar:
- De door mij samengestelde sample-kit, waaruit je samples mag gebruiken. Download deze om mee te doen
- "partyfok!" by Terminal
- "partyflock" by Bassxp
- "Partyflock! (test version)" by Thanoz
- "Partyflock (Primera Remake)" by Arjan de Stampkikker
- "partyflock begin" by Terminal
- "partyflock" by DJ Carnifex
- "partyflock 2" by DJ Carnifex
- "Fock Partyflock" by Arjan de Stampkikker
- "Partyflock" by Tha Fist
- "Partyflock" by Noizefucker
- "Partyflock! (Halfway Version)" by Thanoz
- "partyflock (ragremix)" by Edzor
- De door mij samengestelde sample-kit, waaruit je samples mag gebruiken. Download deze om mee te doen
- "partyfok!" by Terminal
- "partyflock" by Bassxp
- "Partyflock! (test version)" by Thanoz
- "Partyflock (Primera Remake)" by Arjan de Stampkikker
- "partyflock begin" by Terminal
- "partyflock" by DJ Carnifex
- "partyflock 2" by DJ Carnifex
- "Fock Partyflock" by Arjan de Stampkikker
- "Partyflock" by Tha Fist
- "Partyflock" by Noizefucker
- "Partyflock! (Halfway Version)" by Thanoz
- "partyflock (ragremix)" by Edzor
laatste aanpassing
donateur
Hoi allemaal
Hier wat tips (mocht je die nog niet hebben)
Windows XP Optimalisatie voor Audio (metname ASIO)
Na mijn testen zie ik idd verschil.
-Messenger Uit (niet op autologin)
-MSN Messenger Uit (niet op autologin)
-Display op 16 Bit Resolutie ipv 32
-Windows geluiden uit (No Sounds)
-System Restore (Uit)
-Automatische Updates (Uit)
-System -> Advance -> Settings 'Adjust for best performance'
(dan zie je dus windows klassiek desktop)
-Advanced Tab - Processor - Adjust For Best Performance Of Background Services
(ipv programs omdat, ASIO een backgroud Service is)
-Virtual Swap Memory - 512 MB 512 MB
(als je maar 256 MB Fysiek ram hebt)
(2X je Fysiek ram bij min en max Swap File)
-Stop zoveel mogelijk System Services
o.a. :
Automatic Updates
Theme's
etc.
pas er wel mee op laat sommige aan en test het uit.
-Start - Run - type:
diskperf -n
dan enter.
-Device Manager( disk drives ) - Disable Write Cache on C + D
Het uiterlijk is misschien niet zo mooi van windows.. als het een vrouw was zal je er niet snel op vallen hahaahah.. beeeeeetje grijs

Maaar... de performance is een heel verschil.
Hier wat tips (mocht je die nog niet hebben)
Windows XP Optimalisatie voor Audio (metname ASIO)
Na mijn testen zie ik idd verschil.
-Messenger Uit (niet op autologin)
-MSN Messenger Uit (niet op autologin)
-Display op 16 Bit Resolutie ipv 32
-Windows geluiden uit (No Sounds)
-System Restore (Uit)
-Automatische Updates (Uit)
-System -> Advance -> Settings 'Adjust for best performance'
(dan zie je dus windows klassiek desktop)
-Advanced Tab - Processor - Adjust For Best Performance Of Background Services
(ipv programs omdat, ASIO een backgroud Service is)
-Virtual Swap Memory - 512 MB 512 MB
(als je maar 256 MB Fysiek ram hebt)
(2X je Fysiek ram bij min en max Swap File)
-Stop zoveel mogelijk System Services
o.a. :
Automatic Updates
Theme's
etc.
pas er wel mee op laat sommige aan en test het uit.
-Start - Run - type:
diskperf -n
dan enter.
-Device Manager( disk drives ) - Disable Write Cache on C + D
Het uiterlijk is misschien niet zo mooi van windows.. als het een vrouw was zal je er niet snel op vallen hahaahah.. beeeeeetje grijs
Maaar... de performance is een heel verschil.
donateur
Hmm ik heb ook iets funnies gemaakt
wel een andere style als Terror hahaha maar dat komt ook wel een keer
Het is nog langggggg niet af !!! whehehe
http://members.home.nl/mpdenouden1/FlockFuk.mp3

wel een andere style als Terror hahaha maar dat komt ook wel een keer
Het is nog langggggg niet af !!! whehehe
http://members.home.nl/mpdenouden1/FlockFuk.mp3
@ Thanoz: Asjeblieft zeg, Er worden 3 of 4 berichtjes geplaatst met andere inhoud dan 'Wauw wat goed' en jij noemt dat spammen...nou, volgens mij is het nog altijd zo dat IEDEREEN kan schrijven wat hij of zij wil...maar ja, aangezien je verder nix mag zeggen hier dan "shit wat een goeie mix'm ben ik weg hier...beetje jammer en je laat je wel erg kennen hoor. Neem jezelf niet te serieus op internet en al helemaal niet hier 
donateur
@ bjurnstar (lidnr 56437):
Uit ervaring met partyflock (lidnr 2016): Ze kwamen precies binnen toen de berichten-service uitgeschakeld was, ze zochten gewoon een plek om een beetje te komen zeuren
Ze konden trouwens ook gewoon bijvoorbeeld complimenten geven aan de mensen die hier hun best aan het doen zijn ipv alles in 2 regels afkraken? Hebben ze uberhaupt 1 of meer tracks beluisterd? We hebben meer aan (objectief) commentaar waar we wat mee kunnen, dan negatief gedoe zonder argumentie. Geluisterd hebben naar de tracks betekend dat je wat over de inhoud ervan van kan vertellen en dus niet alleen:
Deze laatste regels was wat ik probeerde te verdedigen namens allen. Ik neem aan dat je je daar wel in kan vinden toch?
Uit ervaring met partyflock (lidnr 2016): Ze kwamen precies binnen toen de berichten-service uitgeschakeld was, ze zochten gewoon een plek om een beetje te komen zeuren
Ze konden trouwens ook gewoon bijvoorbeeld complimenten geven aan de mensen die hier hun best aan het doen zijn ipv alles in 2 regels afkraken? Hebben ze uberhaupt 1 of meer tracks beluisterd? We hebben meer aan (objectief) commentaar waar we wat mee kunnen, dan negatief gedoe zonder argumentie. Geluisterd hebben naar de tracks betekend dat je wat over de inhoud ervan van kan vertellen en dus niet alleen:
Nu even serieus. Het is echt gewoon bagger guys. Laten we eerlijk zijn. Niet ? Ja, tog ?
Deze laatste regels was wat ik probeerde te verdedigen namens allen. Ik neem aan dat je je daar wel in kan vinden toch?
laatste aanpassing
@ THANOZ:
ik begrijp wat je bedoelt en ben het wel met je eens maar de quote van jou hieronder geeft precies aan wat ik bedoelde:
Ik bedoelde dus; neem het allemaal toch niet zo serieus joh. tis maar internet
Je hoeft toch nix te verdedigen? maar goed, we begrijpen elkaar 
ik begrijp wat je bedoelt en ben het wel met je eens maar de quote van jou hieronder geeft precies aan wat ik bedoelde:
Ik bedoelde dus; neem het allemaal toch niet zo serieus joh. tis maar internet
laatste aanpassing
Zo nou daar is ie dan!!!
Hij zuigt nog aan alle kanten hoor is nog echt niet af en niet afgemixt, maar dan hebben jullie een ideetje....
Ik weet dat ik van alle hardcore fans nu allemaal gapende en slapende poppetjes al reacties krijg.
Het is nogal een vaag ambient trackje geworden.
Dus WELTRUSTEN!!!
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=6253
Hij zuigt nog aan alle kanten hoor is nog echt niet af en niet afgemixt, maar dan hebben jullie een ideetje....
Ik weet dat ik van alle hardcore fans nu allemaal gapende en slapende poppetjes al reacties krijg.
Het is nogal een vaag ambient trackje geworden.
Dus WELTRUSTEN!!!
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=6253
laatste aanpassing
donateur
No problem Cobana! 
Eerlijk:
Beste versie tot nu toe (naar mijn smaak): Goeie opbouw, lekkere sound en verveelt niet snel.
Enige minnetje wat ik tot nu toe kon vinden is de stemmetjes: Hier een daar wat te zacht of net niet lekker in het ritme. Meer niet!

Dit zou ik zo op een MD zetten
Eerlijk:
Beste versie tot nu toe (naar mijn smaak): Goeie opbouw, lekkere sound en verveelt niet snel.
Enige minnetje wat ik tot nu toe kon vinden is de stemmetjes: Hier een daar wat te zacht of net niet lekker in het ritme. Meer niet!
Dit zou ik zo op een MD zetten
laatste aanpassing
*bloos*
Goh dat jullie em leuk vinden!!
Thanx guys!! Dacht dat ik toch echt zwaar het onderspit zou delven hier!!!
Maar Thanoz je hebt gelijk. Het loopje van dat ene stemmetje "loopt" niet helemaal lekker.
Ga er wat aan doen...thanx
En Dirk heeft ook gelijk, de drums kunnen iets funkier.
Ik moet hem nu alleen effe een dag of 2 laten liggen want ik hoor het effe niet meer... heb ik altijd last van. Maar hij wordt vervolgd!!!!
Goh dat jullie em leuk vinden!!
Thanx guys!! Dacht dat ik toch echt zwaar het onderspit zou delven hier!!!
Maar Thanoz je hebt gelijk. Het loopje van dat ene stemmetje "loopt" niet helemaal lekker.
Ga er wat aan doen...thanx
En Dirk heeft ook gelijk, de drums kunnen iets funkier.
Ik moet hem nu alleen effe een dag of 2 laten liggen want ik hoor het effe niet meer... heb ik altijd last van. Maar hij wordt vervolgd!!!!
donateur
Ik moet hem nu alleen effe een dag of 2 laten liggen want ik hoor het effe niet meer...
Dat "laten liggen" heeft iedereen (lees: hoort iedereen te hebben), op een gegeven moment hoor je gewoon niet meer of iets wel loopt, je hoort vaak zelfs niet eens meer of wat je maakt niet ontzettend vals klinkt
De meest gebruikte tip is eigenlijk (als je volop wil door werken): Leg een cd van je favo artiest klaar, waarvan je vindt dat ie goed uitgemixt is. Ga als je het zat bent of ff niet meer hoort wat te drinken en evt een klein hapje halen en ga lekker luisteren naar de cd. Tegen de tijd dat je weer terug gaat zit je in het ritme, de melodie van de geluisterde nummers en kan je weer fris luisteren naar je track. Je hoort dan ook gelijk (omdat de "uitmix" van je favo-artiest nog in je hoofd zit) of er bijvoorbeeld te veel bass of te veel hoog in zit
laatste aanpassing
Zo! Eindelijk af
Artiest: Necropolis
Titel: Partyflock
Style: Drumn'Bass/hardstep
Equip: MIDI
Tijd: 5:05 min
Tempo: 179 Bpm
KLIK HIER OM TE DOWNEN/LUISTEREN
Bestand is vrij groot, maar het is dan ook 44.1 khz, 16 bit, stereo, 320 kbps (voor degene die het willen weten
)
Kritiek is altijd welkom
Artiest: Necropolis
Titel: Partyflock
Style: Drumn'Bass/hardstep
Equip: MIDI
Tijd: 5:05 min
Tempo: 179 Bpm
KLIK HIER OM TE DOWNEN/LUISTEREN
Bestand is vrij groot, maar het is dan ook 44.1 khz, 16 bit, stereo, 320 kbps (voor degene die het willen weten
Kritiek is altijd welkom
laatste aanpassing
Dan moet je gewoon een heel topic erover openen, is veel leuker!
Anyway ik recenceer het wel even
Vette opbouw leuke vocals. De kick is lekker, alleen heeftie ietsie veel hoge tonen. Melo klinkt wel leuk, alleen lijkt het alsof je je cut off dicht hebt staan. Bij de tweede melo is het gewoon weer vet
Mooie track!
Anyway ik recenceer het wel even
Vette opbouw leuke vocals. De kick is lekker, alleen heeftie ietsie veel hoge tonen. Melo klinkt wel leuk, alleen lijkt het alsof je je cut off dicht hebt staan. Bij de tweede melo is het gewoon weer vet
Mooie track!
laatste aanpassing
donateur
Thankz Dirk
. Moet eerlijk zeggen dat de opbouw voor mijn gevoel ook nog niet helemaal klaar was (vond hem nog wat te herhalend).
En die kick: ik weet het
De echte kick komt er nog in, had deze ff snel uit een mp3 geript die behoorlijk aan de lage kwaliteitskant zat. Veel van het sublaag wordt er uitgepleurt bij lage resolutie mp3's, zo van: dat hoort men toch niet. Maar jah, die bass moet je ook niet alleen horen, DIE MOET JE VOELEN!
Dus die ga ik nog ff bouwen
En die kick: ik weet het
De echte kick komt er nog in, had deze ff snel uit een mp3 geript die behoorlijk aan de lage kwaliteitskant zat. Veel van het sublaag wordt er uitgepleurt bij lage resolutie mp3's, zo van: dat hoort men toch niet. Maar jah, die bass moet je ook niet alleen horen, DIE MOET JE VOELEN!
Dus die ga ik nog ff bouwen
Die van Thanoz klinkt wel lekker hoor 
Tha Fist: Hij klinkt lekker alleen het melodietje is iets te hard en de kick iets te zacht, das mijn mening althans, niet dat ik het zellef beter kan....
Ga denk voor de grap ook maar es aan de slag

Kijken of ik er een space versie van kan maken
Tha Fist: Hij klinkt lekker alleen het melodietje is iets te hard en de kick iets te zacht, das mijn mening althans, niet dat ik het zellef beter kan....
Ga denk voor de grap ook maar es aan de slag
Kijken of ik er een space versie van kan maken
laatste aanpassing
Leuke track, meneer de vuist
De filter die je op je kick los laat is bruut
Probeer wel om de geluiden goed op elkaar af te stemmen qua geluidsniveau. De stemmen kunnen wat meer hoog gebruiken en wat minder laag. De kick kan iets harder.
De melo is okee, maar het geluidje is naar mijn menig te ielig. Probeer eens wat met een chorus, LFO en een overdrive op je synth, dan zul je tot verassende resultaten komen!
Keep it up!
De melo is okee, maar het geluidje is naar mijn menig te ielig. Probeer eens wat met een chorus, LFO en een overdrive op je synth, dan zul je tot verassende resultaten komen!
Keep it up!
Effe voor de duidelijkheid.... Zou graag kritiek willen geven of lovende woorden uit willen spreken op jullie producties.
MAAR.... Hardcore is not my style. Ik heb dus geen ruk verstand van wat nou een goede hard core plaat is en wat niet. Sorry Guys!!! Heb hier en daar m'n mening, maar absoluut ongegrond en absoluut niet onderlegd, dus ik hou vooral m'n mond!!!
Dirk
ben ook geen DnB liefhebber, maar klinkt top.
Ik vind het wel top dat er met een paar sampletjes zoveel verschillende nummers geproduceerd worden!!! Keep up the good work guys!!
MAAR.... Hardcore is not my style. Ik heb dus geen ruk verstand van wat nou een goede hard core plaat is en wat niet. Sorry Guys!!! Heb hier en daar m'n mening, maar absoluut ongegrond en absoluut niet onderlegd, dus ik hou vooral m'n mond!!!
Dirk
Ik vind het wel top dat er met een paar sampletjes zoveel verschillende nummers geproduceerd worden!!! Keep up the good work guys!!
take it easy Cobana...I prepare a electrobody style trakk and maybe a some otherz more techno,drum''n bass,downtempo...if I've got time & ideaz...

something like this:
Artist : SUBURBASS
title : Human Submachines Inc.
http://klobouk.fsv.cvut.cz/~subur/Suburbass/mp3/SUBURBASS-Human%20Submachine%20Inc..mp3
or
title : Bring' In Da Sound of The Downtown Funk
http://klobouk.fsv.cvut.cz/~subur/Suburbass/mp3/SUBURBASS-Bring%20In%20'Da%20Sound%20of%20Downtown%20Funk.mp3

something like this:
title : Human Submachines Inc.
http://klobouk.fsv.cvut.cz/~subur/Suburbass/mp3/SUBURBASS-Human%20Submachine%20Inc..mp3
or
title : Bring' In Da Sound of The Downtown Funk
http://klobouk.fsv.cvut.cz/~subur/Suburbass/mp3/SUBURBASS-Bring%20In%20'Da%20Sound%20of%20Downtown%20Funk.mp3
laatste aanpassing
-EdzOr-: Je track beukt lekker. de melo en de kick passen goed bij elkaar. Ik neem aan dattie nog niet af is want ik hoor haast geen percussie en ook de pf-samples ontbreken. In hoofdlijnen klinkt het wel vet, probeer wel de geluidskwaliteit op te krikken, dan klinkt het professioneler
Succes
Succes
http://www.krankimkopf.com/mp3/HHHmusic/HHHooLiGaN%20-%20Wil%20Jij%20Mijn%20Vriendje%20Zijn.mp3
HHH - Wil jij mijn vriendje zijn? mijn 2e inzending voor de PF produceer "battle"

ik kreeg afgelopen nacht namelijk opeens last van inspiratie
dus ben direct begonnen.
Et is een soort crossover tussen industriele en melodieuse hardcore, en ik vind em persoonlijk wel geslaagd
reacties mogen hier:
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/661392
HHH - Wil jij mijn vriendje zijn? mijn 2e inzending voor de PF produceer "battle"
ik kreeg afgelopen nacht namelijk opeens last van inspiratie
Et is een soort crossover tussen industriele en melodieuse hardcore, en ik vind em persoonlijk wel geslaagd
reacties mogen hier:
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/661392
donateur
En bewaar die enge ziektes voor een sterf geval in je kennissenkring: zullen ze blij mee zijn. Zout op man! Idioot... Wacht maar tot je er iemand aan verloren bent 
Bek dicht of opzouten
Ga de TMF-chat maar spammen, puber.
Jij bent echt iemand die op zoek is naar een ban volgens mij, aangezien elke post non-intelligent is en altijd een belediging bevat.
Bek dicht of opzouten
Jij bent echt iemand die op zoek is naar een ban volgens mij, aangezien elke post non-intelligent is en altijd een belediging bevat.
laatste aanpassing
laatste aanpassing
donateur
Is tie dan:
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=6518
Enkele aanpassingen gedaan op de vorige versie en ik denk dat ik eindelijk de hoofdbreak zo goed als uitgedacht heb. Binnenkort komen er nog meer van de stemmetjes over. Ik ben trouwens nog niet echt tevreden met de hoofdmelodie aan het eind, maar gaat al de goeie kant op
Enkele aanpassingen gedaan op de vorige versie en ik denk dat ik eindelijk de hoofdbreak zo goed als uitgedacht heb. Binnenkort komen er nog meer van de stemmetjes over. Ik ben trouwens nog niet echt tevreden met de hoofdmelodie aan het eind, maar gaat al de goeie kant op
laatste aanpassing
Zo een nieuwe versie.... Ik hoop niet dat ik em al teveel heb verneukt. De eerste keer dat ik eigen stemgeluid laten horen!!! Ik kon hem niet goed afmixen, m'n computer is te langzaam om het nummer normaal af te spelen.
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=6811
Ik hoor het wel!!!
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=6811
Ik hoor het wel!!!
laatste aanpassing
Dat je je eigen stem gebruikt vind ik 
, en zwoel issie inderdaad!
Lekkere rustgevende track in mijn oren, en die breakbeat maakt het heel erg groovy, dat is echt meesterlijk gevonden! De vocals passen ook goed in het ritme
Momenteel vind ik dit de beste track die er in deze contest verschenen is.
Lekkere rustgevende track in mijn oren, en die breakbeat maakt het heel erg groovy, dat is echt meesterlijk gevonden! De vocals passen ook goed in het ritme
Momenteel vind ik dit de beste track die er in deze contest verschenen is.
donateur
Ennuh, ik ga tot nu toe voor (in alfabetische volgorde):
- Cobana
- Dirk Necropolis
- SuBuRbaSs
- Tha Fist (vorige versie van zijn track; staat niet meer online
Zijn Cobana en ik nou nog de enigen die nog een beetje actief bezig zijn met de tracks afmaken?
Valt een beetje stil zo
Mijn laatste versie (zit op 3/4 van het geheel, het melodietje zuigt nog boekdelen
donateur
Houden wij het even gaande 
Vond het echt cool dat je je eigen stem erin had verwerkt
Ik doe het ook wel eens, maar dan haal ik hem door een filter heen zodat ik bijvoorbeeld klink als de bountyhunter uit star wars of een cylon uit battlestar galactica (vind mijn eigen stem niet zo prettig om te horen
)
Vond het echt cool dat je je eigen stem erin had verwerkt
Ik doe het ook wel eens, maar dan haal ik hem door een filter heen zodat ik bijvoorbeeld klink als de bountyhunter uit star wars of een cylon uit battlestar galactica (vind mijn eigen stem niet zo prettig om te horen
To Thanoz: Moet je eerlijk zeggen dat het de eerste keer is dat ik m'n eigen stem heb gebruikt en het klinkt voor mij echt super raar!!! Heb vroeger wel veel gezongen, maar dis toch anders.
Ben wel van plan om wat meer dingen in te gaan zingen in andere tracks van me. Misschien wordt het wat. i.i.g. bedankt voor het compliment!!
Ik w8 trouwens nog steeds met spanning op jouw defenitieve versie...!!
Ben wel van plan om wat meer dingen in te gaan zingen in andere tracks van me. Misschien wordt het wat. i.i.g. bedankt voor het compliment!!
laatste aanpassing
donateur
Moet je eerlijk zeggen dat het de eerste keer is dat ik m'n eigen stem heb gebruikt en het klinkt voor mij echt super raar!!!
Je eigen stem horen is zoieso altijd vaag
No problemo!
Wordt druk aan gewerkt!
laatste aanpassing
To Thanoz: Ik ben geen hardcore fan, maar dit klinkt mij toch als muziek in de oren
. Alleen ja, dat melodietje aan het eind is mij wat te uhm vrolijk.
Respect voor iedereen die hier zn nummertjes plaatst, zitten echt goede tussen.
(waarom trouwens niet iemand met een hardstyle of hardtrance versie
, dan hebben we al een zooitje stijlen te pakken
)
Respect voor iedereen die hier zn nummertjes plaatst, zitten echt goede tussen.
(waarom trouwens niet iemand met een hardstyle of hardtrance versie
donateur
@ Bovie: Ergens had ik het stiekum al genoemd (1 a 2 pagina's terug) dat die melodie slechts tijdelijk
en er hopelijk
zo snel mogelijk uit is. Hier komt een soort Endymion / DJ D achtig melodietje in 
Nog erger: In de eerste schijt-aan-alles test versie zat zelfs kortstondig een hardstyle instrumentje
Nog erger: In de eerste schijt-aan-alles test versie zat zelfs kortstondig een hardstyle instrumentje
donateur
Ik heb die plaat ook weer eens opgezocht, heb ik gewoon bijna precies die melodie in mijn kop gehad.
Best kut als je een melodie in je kop hebt en dat je er dan maar niet op kan komen of het al eens gebruikt is
Ik zal gelijk in de nieuwe versie een ander melodietje verzinnen, ik hoop dat ik nu wel een origineel melodietje in mijn kop krijg.
Ik zou zeggen maak een soort van contest.. en elke electronische stijl is dan welkom maar persoonlijk denk ik dat Hardcore en Techno en Trance en Hardstyle het meeste aanslaat..
en een team uitzoeken van echte muziek kenners. die dit eerlijk kan beoordelen dus zonder vriendjes politiek maar gewoon op echte kwaliteit. En dan een cd uitbrengen met de beste remixe's. En die aanbieden op Partylflock en de winnaars die op de cd staan de winst delen door het aantal producers en dan de winst eerlijk verdelen tussen de producers op de cd..
Als je dat doet komt er motivatie en kan je zo elke maand een contest houden.. En dat slaat denk ik heel erg aan.
Kijk maar of jullie er wat aan hebben.. maar dan wel die contest op de main page van Partyflock zetten en de rest in het forum.. of mischien een nieuwe Rubriek: Contest maken.
en een team uitzoeken van echte muziek kenners. die dit eerlijk kan beoordelen dus zonder vriendjes politiek maar gewoon op echte kwaliteit. En dan een cd uitbrengen met de beste remixe's. En die aanbieden op Partylflock en de winnaars die op de cd staan de winst delen door het aantal producers en dan de winst eerlijk verdelen tussen de producers op de cd..
Als je dat doet komt er motivatie en kan je zo elke maand een contest houden.. En dat slaat denk ik heel erg aan.
Kijk maar of jullie er wat aan hebben.. maar dan wel die contest op de main page van Partyflock zetten en de rest in het forum.. of mischien een nieuwe Rubriek: Contest maken.
I will try in English 
The way i think about it is like this: Start a sort of Contest. Every electornic style of music is welcome but i prefer, Hardcore, Techno, Trance and Hardstyle cuz i think it will hit the audiance.
So make a team of people with much knowledge of music, no friend politic but just make decisions based on the quality of the productions, And then bring out a cd on Partyflock with the best remixes, And that cd sell on Partyflock and the winners(producers) will get on the cd like 5 till 10 and then the money what the selling has earned. Share on the producers who have win the Contest(Producers that are on the cd) and share the money fairly.
That way you will get much motivation from the Producers. And in that way you can do a Contest every month.
If it is a nice idea. I prefer to put the contest notice on Partylock's mainpage. And make a seperate main titel of a new forum called Contest in the Forums.
I hope you understand it a bit SuBuRbaSs
My english is not my top
The way i think about it is like this: Start a sort of Contest. Every electornic style of music is welcome but i prefer, Hardcore, Techno, Trance and Hardstyle cuz i think it will hit the audiance.
So make a team of people with much knowledge of music, no friend politic but just make decisions based on the quality of the productions, And then bring out a cd on Partyflock with the best remixes, And that cd sell on Partyflock and the winners(producers) will get on the cd like 5 till 10 and then the money what the selling has earned. Share on the producers who have win the Contest(Producers that are on the cd) and share the money fairly.
That way you will get much motivation from the Producers. And in that way you can do a Contest every month.
If it is a nice idea. I prefer to put the contest notice on Partylock's mainpage. And make a seperate main titel of a new forum called Contest in the Forums.
I hope you understand it a bit SuBuRbaSs
My english is not my top
En ik wil best in het team van: Muziek kenners deelnemen om de producties te beoordelen.. dit is niet bedoeld om op te scheppen.
Ik zou zeggen let's make the idea real 
Ik wil de organisatie van de Contest ook wel op mij nemen? maar de Eigenaren van Partyflock moeten het er ook mee eens zijn. Maar hoe kom ik met hun in contact?
Ik wil de organisatie van de Contest ook wel op mij nemen? maar de Eigenaren van Partyflock moeten het er ook mee eens zijn. Maar hoe kom ik met hun in contact?
Maar er moet wel een goede "jury" komen die de nummers beluisterd en GOED beargumenteerd. Niet alleen met een commentaar van : "Het nummer is kut" of iets dergelijks. Als je niet van een bepaalde stijl houd moet er niet gereageerd worden dat je 't niks vindt. Er moet geluisterd worden naar hoe de track in elkaar zit, kwalitatief, technisch... 
Frenetic zo'n jury zoals jij zegt is ook zeker de bedoeling anders wordt het niks..
En ik vind ook dat we dan een soort van Poll er bij moeten zetten zodat de Partyflockerz ook mee kunnen stemmen.
Maar ik zelf denk ik dat ik iets op ga zetten.. ik laat jullie later hier meer over weten..
TECHNOFREAKY.. juistem
Geld verdienen komt pas als je bekend bent.
En ik vind ook dat we dan een soort van Poll er bij moeten zetten zodat de Partyflockerz ook mee kunnen stemmen.
Maar ik zelf denk ik dat ik iets op ga zetten.. ik laat jullie later hier meer over weten..
TECHNOFREAKY.. juistem
laatste aanpassing
Hee Terminal Respect is niet nodig, het was gewoon een IDEE wat in me op kwam.. maar laat het maar in mijn handen..ik heb heel wat leuks in petto
Ik hou jullie op de hoogte!! Met vragen of gunsten kom ik zeker hier om jullie te vragen!
Label is makkelijk op te zetten.. maar het success is heel moeilijk.. zo'n idee kun je helaas niet zomaar waarmaken.. Dit kan wel maar dan max 2 of 3 personen het liefst 2. En die moeten erg veel van muziek en de industrie weten.
Maar het gaat nooit werken dat idee van een Partflock label sorry.
Maar het gaat nooit werken dat idee van een Partflock label sorry.
Heey mensen.. Ik ben ook maar ff bezig met een nummertje.. Ben nog niet klaar, maar ik wil graag jullie mening over dat gene wat ik nu heb...
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=8604
P.S. Oeps.. hoor zojuist dat er nog een ander stukkie achteraan zit... Mijn excusses daarvoor!!!!
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=8604
P.S. Oeps.. hoor zojuist dat er nog een ander stukkie achteraan zit... Mijn excusses daarvoor!!!!
laatste aanpassing
Dit is volgens mij de balans...
spaar me als ik iets gemist heb.
Naar mijn mening liggen we een beetje achter op schema...
partyflock - promo (Electronic »
Hardhouse/Hardcore)
Artist: Rellah
Play | Download
Partyflock (Alternative)
Artist: necropolis
Play | Download
PARTYFLOCK!! (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
Play | Download
Play | Download
Partyflock! (test version) (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
Play | Download
Play | Download
Partyflock! (halfway version) (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
partyflock (2nd version) (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
Partyflock! (3 quarters version) (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
Fock Partyflock (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Artist: DJTytanius
Play | Download
Cobana's Partyflock (Alternative)
Artist: Cobana
Play | Download
Partyflock Olskool (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
Partyflock (dubbelfakeslotjeban) (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Artist: Lanz
Play | Download
partyflock rmx (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Artist: MNNS
Play | Download
spaar me als ik iets gemist heb.
Naar mijn mening liggen we een beetje achter op schema...
partyflock - promo (Electronic »
Hardhouse/Hardcore)
Artist: Rellah
Play | Download
Partyflock (Alternative)
Artist: necropolis
Play | Download
PARTYFLOCK!! (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
Play | Download
Play | Download
Partyflock! (test version) (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
Play | Download
Play | Download
Partyflock! (halfway version) (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
partyflock (2nd version) (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
Partyflock! (3 quarters version) (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
Fock Partyflock (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Artist: DJTytanius
Play | Download
Cobana's Partyflock (Alternative)
Artist: Cobana
Play | Download
Partyflock Olskool (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Play | Download
Partyflock (dubbelfakeslotjeban) (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Artist: Lanz
Play | Download
partyflock rmx (Electronic » Hardhouse/Hardcore)
Artist: MNNS
Play | Download

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)

![[img]http://www.my-smileys.de/generator/signs/04de4db6e7ca65bf6dd0ce676c1ab4bd.png[/img]](http://www.my-smileys.de/generator/signs/04de4db6e7ca65bf6dd0ce676c1ab4bd.png)