7700x bekeken
@ Thanoz: Asjeblieft zeg, Er worden 3 of 4 berichtjes geplaatst met andere inhoud dan 'Wauw wat goed' en jij noemt dat spammen...nou, volgens mij is het nog altijd zo dat IEDEREEN kan schrijven wat hij of zij wil...maar ja, aangezien je verder nix mag zeggen hier dan "shit wat een goeie mix'm ben ik weg hier...beetje jammer en je laat je wel erg kennen hoor. Neem jezelf niet te serieus op internet en al helemaal niet hier 
donateur
@ bjurnstar (lidnr 56437):
Uit ervaring met partyflock (lidnr 2016): Ze kwamen precies binnen toen de berichten-service uitgeschakeld was, ze zochten gewoon een plek om een beetje te komen zeuren
Ze konden trouwens ook gewoon bijvoorbeeld complimenten geven aan de mensen die hier hun best aan het doen zijn ipv alles in 2 regels afkraken? Hebben ze uberhaupt 1 of meer tracks beluisterd? We hebben meer aan (objectief) commentaar waar we wat mee kunnen, dan negatief gedoe zonder argumentie. Geluisterd hebben naar de tracks betekend dat je wat over de inhoud ervan van kan vertellen en dus niet alleen:
Deze laatste regels was wat ik probeerde te verdedigen namens allen. Ik neem aan dat je je daar wel in kan vinden toch?
Uit ervaring met partyflock (lidnr 2016): Ze kwamen precies binnen toen de berichten-service uitgeschakeld was, ze zochten gewoon een plek om een beetje te komen zeuren
Ze konden trouwens ook gewoon bijvoorbeeld complimenten geven aan de mensen die hier hun best aan het doen zijn ipv alles in 2 regels afkraken? Hebben ze uberhaupt 1 of meer tracks beluisterd? We hebben meer aan (objectief) commentaar waar we wat mee kunnen, dan negatief gedoe zonder argumentie. Geluisterd hebben naar de tracks betekend dat je wat over de inhoud ervan van kan vertellen en dus niet alleen:
Nu even serieus. Het is echt gewoon bagger guys. Laten we eerlijk zijn. Niet ? Ja, tog ?
Deze laatste regels was wat ik probeerde te verdedigen namens allen. Ik neem aan dat je je daar wel in kan vinden toch?
laatste aanpassing
@ THANOZ:
ik begrijp wat je bedoelt en ben het wel met je eens maar de quote van jou hieronder geeft precies aan wat ik bedoelde:
Ik bedoelde dus; neem het allemaal toch niet zo serieus joh. tis maar internet
Je hoeft toch nix te verdedigen? maar goed, we begrijpen elkaar 
ik begrijp wat je bedoelt en ben het wel met je eens maar de quote van jou hieronder geeft precies aan wat ik bedoelde:
Ik bedoelde dus; neem het allemaal toch niet zo serieus joh. tis maar internet
laatste aanpassing
Zo nou daar is ie dan!!!
Hij zuigt nog aan alle kanten hoor is nog echt niet af en niet afgemixt, maar dan hebben jullie een ideetje....
Ik weet dat ik van alle hardcore fans nu allemaal gapende en slapende poppetjes al reacties krijg.
Het is nogal een vaag ambient trackje geworden.
Dus WELTRUSTEN!!!
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=6253
Hij zuigt nog aan alle kanten hoor is nog echt niet af en niet afgemixt, maar dan hebben jullie een ideetje....
Ik weet dat ik van alle hardcore fans nu allemaal gapende en slapende poppetjes al reacties krijg.
Het is nogal een vaag ambient trackje geworden.
Dus WELTRUSTEN!!!
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=6253
laatste aanpassing
donateur
No problem Cobana! 
Eerlijk:
Beste versie tot nu toe (naar mijn smaak): Goeie opbouw, lekkere sound en verveelt niet snel.
Enige minnetje wat ik tot nu toe kon vinden is de stemmetjes: Hier een daar wat te zacht of net niet lekker in het ritme. Meer niet!

Dit zou ik zo op een MD zetten
Eerlijk:
Beste versie tot nu toe (naar mijn smaak): Goeie opbouw, lekkere sound en verveelt niet snel.
Enige minnetje wat ik tot nu toe kon vinden is de stemmetjes: Hier een daar wat te zacht of net niet lekker in het ritme. Meer niet!
Dit zou ik zo op een MD zetten
laatste aanpassing
*bloos*
Goh dat jullie em leuk vinden!!
Thanx guys!! Dacht dat ik toch echt zwaar het onderspit zou delven hier!!!
Maar Thanoz je hebt gelijk. Het loopje van dat ene stemmetje "loopt" niet helemaal lekker.
Ga er wat aan doen...thanx
En Dirk heeft ook gelijk, de drums kunnen iets funkier.
Ik moet hem nu alleen effe een dag of 2 laten liggen want ik hoor het effe niet meer... heb ik altijd last van. Maar hij wordt vervolgd!!!!
Goh dat jullie em leuk vinden!!
Thanx guys!! Dacht dat ik toch echt zwaar het onderspit zou delven hier!!!
Maar Thanoz je hebt gelijk. Het loopje van dat ene stemmetje "loopt" niet helemaal lekker.
Ga er wat aan doen...thanx
En Dirk heeft ook gelijk, de drums kunnen iets funkier.
Ik moet hem nu alleen effe een dag of 2 laten liggen want ik hoor het effe niet meer... heb ik altijd last van. Maar hij wordt vervolgd!!!!
donateur
Ik moet hem nu alleen effe een dag of 2 laten liggen want ik hoor het effe niet meer...
Dat "laten liggen" heeft iedereen (lees: hoort iedereen te hebben), op een gegeven moment hoor je gewoon niet meer of iets wel loopt, je hoort vaak zelfs niet eens meer of wat je maakt niet ontzettend vals klinkt
De meest gebruikte tip is eigenlijk (als je volop wil door werken): Leg een cd van je favo artiest klaar, waarvan je vindt dat ie goed uitgemixt is. Ga als je het zat bent of ff niet meer hoort wat te drinken en evt een klein hapje halen en ga lekker luisteren naar de cd. Tegen de tijd dat je weer terug gaat zit je in het ritme, de melodie van de geluisterde nummers en kan je weer fris luisteren naar je track. Je hoort dan ook gelijk (omdat de "uitmix" van je favo-artiest nog in je hoofd zit) of er bijvoorbeeld te veel bass of te veel hoog in zit
laatste aanpassing
Zo! Eindelijk af
Artiest: Necropolis
Titel: Partyflock
Style: Drumn'Bass/hardstep
Equip: MIDI
Tijd: 5:05 min
Tempo: 179 Bpm
KLIK HIER OM TE DOWNEN/LUISTEREN
Bestand is vrij groot, maar het is dan ook 44.1 khz, 16 bit, stereo, 320 kbps (voor degene die het willen weten
)
Kritiek is altijd welkom
Artiest: Necropolis
Titel: Partyflock
Style: Drumn'Bass/hardstep
Equip: MIDI
Tijd: 5:05 min
Tempo: 179 Bpm
KLIK HIER OM TE DOWNEN/LUISTEREN
Bestand is vrij groot, maar het is dan ook 44.1 khz, 16 bit, stereo, 320 kbps (voor degene die het willen weten
Kritiek is altijd welkom
laatste aanpassing
Dan moet je gewoon een heel topic erover openen, is veel leuker!
Anyway ik recenceer het wel even
Vette opbouw leuke vocals. De kick is lekker, alleen heeftie ietsie veel hoge tonen. Melo klinkt wel leuk, alleen lijkt het alsof je je cut off dicht hebt staan. Bij de tweede melo is het gewoon weer vet
Mooie track!
Anyway ik recenceer het wel even
Vette opbouw leuke vocals. De kick is lekker, alleen heeftie ietsie veel hoge tonen. Melo klinkt wel leuk, alleen lijkt het alsof je je cut off dicht hebt staan. Bij de tweede melo is het gewoon weer vet
Mooie track!
laatste aanpassing
donateur
Thankz Dirk
. Moet eerlijk zeggen dat de opbouw voor mijn gevoel ook nog niet helemaal klaar was (vond hem nog wat te herhalend).
En die kick: ik weet het
De echte kick komt er nog in, had deze ff snel uit een mp3 geript die behoorlijk aan de lage kwaliteitskant zat. Veel van het sublaag wordt er uitgepleurt bij lage resolutie mp3's, zo van: dat hoort men toch niet. Maar jah, die bass moet je ook niet alleen horen, DIE MOET JE VOELEN!
Dus die ga ik nog ff bouwen
En die kick: ik weet het
De echte kick komt er nog in, had deze ff snel uit een mp3 geript die behoorlijk aan de lage kwaliteitskant zat. Veel van het sublaag wordt er uitgepleurt bij lage resolutie mp3's, zo van: dat hoort men toch niet. Maar jah, die bass moet je ook niet alleen horen, DIE MOET JE VOELEN!
Dus die ga ik nog ff bouwen