Partyflock

Forumonderwerp · 658499

Wat is de meest zieke film die je ooit heb gezien???

en waarom vond je die zo ziek?

Getverredemme!!! Ik heb ff op die site van The Cannibal Holecaust gekeken :| Ik hoopte niet dat die mensen levend waren toen ze werden opgesneden e.d :bah: :bah: :bah:
Artiest Triax
Braindead (lach gehalte en hoe verzinnen ze het:D
Ichi The Killer (leuk de scenes waar het bloed vloeit :yes:)
Chopper (niet Mark Read zelf is helemaal ziek :yes:
Natural Born Killers (lekker overdreven geweld :yes:)
Hellraiser 1 & 2 (de fantasie om zo iets te verzinnen Pin Head op zijn bests!
Traces/Faces of death ( dit is gewoon de shit als je echt ziek wilt worden maar dat weet iedereen wel komt mede door lekker kaal geen Sfeer geen geluid geen gedachte gang je weet niks over de persoon je weet alleen dat ie pijn krijgt en of dood gaat! :devil:

Ozone (jezus wat een gedrochten hoe verzinnen ze het :D)

voor de rest alle freddy's Jason's & Mike's allemaal wanabee zoiets is niet ziek! gewoon horror ze zijn wel leuk de killers maar ziek Nee!
laatste aanpassing

De nieuwe Texas Chainsaw Massacre , egt ziek...
2 DJ Triax

die Faces of Death series zijn idd :dood:

Ted Bundy!!! Waargebeurd..die man die is pas echt ziek in zn hoofd.

Ik vond dat Joyride ook niet echte 'gave' momenten in de film had. Die kerel met z'n hele kaak eraf gerukt... Gadver.
toch moeten jullie men behind the sun gaan zien .. zoek er maar eens wat info over op . dan weet je waar ik het over heb :)

ik vond the hole echt wel een vette film :D

wrong turn vond ik erg smerig :/
weet niet of ie al genoemd is, maar 28 days later vind ik echt een zieke film. tjek um! ;)

28 days later vond ik echt een gare film :/
Cannibal holocaust..

Echt zo ziek...op een gegeven moment snijden ze een schilpad open, ja dan ga je echt letterlijk over je nek...

we dachten dat die film iets anders zou zijn...echt smerig
Ichi the killer de meest zieke film in history!!
De meeste zieke film die ik ooit heb gezien is IT.
Ik heb hem gezien op een kinderfeestje(!) en heb er gewoon een trauma aan over gehouden.
Hij is op zich niet zo eng maar wel als je 9 jaar bent!
laatste aanpassing

Toen ik klein was heb ik een trauma overgehouden aan childsplay, al me poppen moest aufhoepsen uit me kamer en sliep met een matras op de grond :$

Ik vind The Cell een zieke film, je moet echt ziek zijn in je hoofd wil je dat script kunnen schrijven...
Seven is echt geschreven door een of andere ziekegeest.....

Hellraiser :S is zo'n btje de enige film diek ni heb afgekeke. Te ranzig...

Seven vinnik juist echt een vet gruwelijke film, mooi verzonne verhaal! (Y) :jaja:
reservoir dogs & requiem for a dream en ook seven vond ik wel zieke films
tijdje geleden wat filmpjes gekeken op de website
www.ourenemies.org, kan er nu niet op komen..
maar na zien van een filmpje waarin een paar russen ofzo met een groot mes het hoofd van een levende gozer eraf snijden ben ik er achter gekomen dat dit soort filmpjes mij niet echt goed op de maag liggen :D maarja, je zag echt hoe dat mes zo in de hals van die gozer ging. ziek!!
Die nieuwe Jesus Christ film, wordt volgens mij ook wel een redelijk gekke film
laatste aanpassing
The ring, aaaaah op een gegeven moment komt dat wijf uit de tv stappen heh,ik durfde dus echt niet meer naar mijn tv te kijken

Ik zat met m'n vriendin in de bios, toen het "wijf" zoals jij het benoemd uit de tv kwam, gingen we er eindelijk echt voor zitten. We dachten, nu komt het grove geweld. Maar nee, die fucking film was gewoon afgelopen. The Ring Reeks is echt extreem lauw.

The Passion of Jesus Christ word veel over gediscussierd. Orthodox- versus controversieel Amerika. Genieten ten top! Maar goed, de film is waarheidsgetrouw, de hele film is in het Aramees/Latijn en laat het "echte" verhaal zien zoals dat in de bijbel is beschreven. Ik ga hem zien, hoewel ik verwacht dat hij met de nodige relativatie toch goed te doen moet zijn.

Baise Moi= een franse geweldadige film die uit de bios werd geweerd :jaja:

seven is een gruwelijk vette film :D

Baise moi is toch die film met die 2 meisjes in een of andere ghetto? worden toch verkracht enzo? :/

Ja 1 van de 2 word verkracht en ontmoet een ander meisje waarmee ze iedereen berooft en vermoord :D
Irreversible

zieke shit, een vent zon kop word ff vol tot pulp gebeukt met een brandblusser, maar dat is uit wraak omdat die gast ervoor 10 minuten lang zn vriendin heeft liggen verkrachten in een voetgangerstunneltje.

verders wel een saaie film trouwnes.
finding nemo vonk heel eng :P
En sneeuwwitje dan.
Die wordt vergiftigd met een appel door die heks en valt dan later in de afgrond.
Nogsteeds heb ik er slapeloze nachten van.:S
BRaindead van Peter Jackson zeker weten. Gewoon ziekelijk die film, helemaal die eindscene met die grasmaaier.

Cannibal hollocaust is ook ziek ja, die heb ik hier op DivX

Faces of Death is ziek(en de helft ook nep), heb er een paar gezien maar vond het toch erg ziek om te genieten van mensen die dood gaan of die een bizar ongeluk krijgen. :S

Henry: Portrait of a Serial Killer
..erg bizar

Ik denk dat het toch Bambi is geweest.. Het is wel een klassieker maar ik vond het zo eng met die bosbrand en dan gaat die moeder dood en van die enge jagers.. Ik durfde niet meer te kijken hoor!!
laatste aanpassing
Battle Royale en the Cannibal Holocaust zijn ook wel leuk..
Faces of death of Cannibal Holocaust.

Battle royal is een top film. Goed script. Nu nog deel 2 een keer kijken.
Vanilla Sky
totaal door elkaar , niet goed :-(
en Rambo bahhh :-(
Hmm dan ga ik toch voor het gehele ouvre van Jan Kounen.

Ichi the Killer is leuk....

ORGAZMO was eergisteren op Veronica, gaat werkelijk nergens over die film.Met nog een gastrolletje voor Ron Jeremy. Vooral die scene dat hij een gun heeft gemaakt, als je daarmee geraakt wordt kom je klaar, en da gaat ie dus op zichzelf schieten, en op een ouwe oma, politie agent, etc. SCHITTEREND!
canibal holocaust is echt zo'n zwakke film... egt geen donder aan&die paar scenes waren ook nie egt denderend von ik!
faces of death is wel grappig:D
Battle Royale 2 valt tegen. Zeggen ze.

brain dead is wel redelijk goor jah..
als da wijfke aan dat oor begint te eten... jummie.. maaruh veel films heb ik nog niet eens gezien.. goeie tips hier!! alleen "texas chainsaw what the fuck' hoef ik niet te zien hoor.. dat lijkt me niks.. 13 in een dozijn...

by the way: freddy got fingered is niet van jackass.. das die tom green homo..
laatste aanpassing
Artiest Yzco
:respect: Tom Green :respect:
Grote mafkees, ik zie hem nog op dat wegdek dat hert opsnijden om vervolgens de ingewanden eruit te halen, het vel over zn kop te trekken en dan rondjes te rennen. klinkt best goor trouwens als ik dat zo terug lees. En dan laat ik dat stukje met die navelstreng er maar uit gheheheh.

en hij is getrouwd geweest met Cameron Diaz :)

ieuwh.. ik vind het maar een vieze kerel... wie wil er nou met hem trouwen man!! stel je voor dat je met hem moet zoene... bahbah.. wat hij al allemaal opgegeten heeft in die show van hem..
Baise Moi...zieke shit.
laatste aanpassing
de gaarste film die ik ooit heb gezien
seven years in tibet..........
gatver

The Cell.. Dat is pas een zieke film!

faces of death is ook ziek ja, maar dat kan je verwachten..
Baise Moi was ook wel een zieke film ja..
Faces of death is toch meer een documentaire. kvind zelf natural born killers een best zieke film maar die heb ik gezien toen ik 15 was ofzo misschien als ik m nou zie dat hij wel me valt.
Braindead! in 1 woord: BAH!!

RoMPeRSToMPeR die is echt wel ziek!!!!!:Phij s wel cool maar wel ziek:S